Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

To autotriti το δυναμομέτρησε!

 

185 άλογα στις 5900 και 26,8 κιλά ροπής στις 3200.

 

0-100 σε 7,8 (άρα το DSG θα είναι κοντά στο 7,5)

 

:yahoo:

 

Edit: Βέβαια έχει και κάποια άκυρα (τελική 200χλμ. και κατανάλωση... 7,2)

μωρε μιας και εχω μια λογα με το αυτοκινητο δε με χαλαει που με ενα REVO το ibiza παει στα 220 αλογα...ενω μετο TSI που ειναι ηδη αρκετα πουσαρισμενο, θα το σκεφτομανε πιο πολυ..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο τεστ λες ??? Σε ολα βγαινει καλυτερο το OPC ( Δες GermanFanCars ).

Εκτος αν μιλας για το R32...

για το GTI μιλαω.drive μαρτιου,drive απριλιου,super autocar μαρτιου,top gear κτλ

Link to comment
Share on other sites

μωρε μιας και εχω μια λογα με το αυτοκινητο δε με χαλαει που με ενα REVO το ibiza παει στα 220 αλογα...ενω μετο TSI που ειναι ηδη αρκετα πουσαρισμενο, θα το σκεφτομανε πιο πολυ..

 

Kατά 90% θα πουσάρεται και το ίδιο αντίστοιχα (όπως ο αντίστοιχα τσιτωμένος 1,8Τ των 225 ίππων πάει εύκολα στα 260-280 άλογα).

Αυτό που θέτει το όριο σε αυτά τα πουσαρίσματα δεν είναι ο κινητήρας αλλά η τουρμπίνα.

 

Όσο για τα 200χλμ. τελικής που λέει το autotriti, προφανώς είναι κάποιο λάθος. Τα κυβικά εννοείται δεν παίζουν κανένα ρόλο για την τελική παρά μόνο η ιπποδύναμη (και το κιβώτιο). Όπως και τα 7,2λ κατανάλωση τεστ είναι εξωπραγματικά χαμηλά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ακουω τι λενε τα Ελληνικα περιοδικα αφου κοιτανε και αλλα εκτος απο συμπεριφορα και επιδοσεις και γενικα ειναι αρκετα προκατειλειμενα οσο αφορα το GOLF GTI επειδη εχει μια ιστορια.

Οσο για το GOLF GT εχει καπου 220 τελικη....Αλλα και αυτο δεν ειναι πολυ για 185 αλογα....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ακουω τι λενε τα Ελληνικα περιοδικα αφου κοιτανε και αλλα εκτος απο συμπεριφορα και επιδοσεις και γενικα ειναι αρκετα προκατειλειμενα οσο αφορα το GOLF GTI επειδη εχει μια ιστορια.

Οσο για το GOLF GT εχει καπου 220 τελικη....Αλλα και αυτο δεν ειναι πολυ για 185 αλογα....

 

 

Ποσο να ειχε ας πουμε?

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

1) Σε κανενα ΤΕΣΤ δεν εχει βγαλει 220 τελικη...Τα 220 ειναι η τελικη που ειχε ανακοινωσει η VW αλλα ως τωρα κανεις δεν εχει αναφερει κατι τετοιο. ( Γενικα η VW μια ανακοινωνε 155 mph και μια 136 mph...Ως τωρα δεν εχουν πιαστει σε τεστ περιοδικων. )

2) Το CupraR πιανει τελικη 225 σε ολα τα τεστ της αγορας και εχει 0-100 7.6.

3) Ο 1.4 του Golf GT ΔΕΝ μπορει να πουσαριστει σε καμια περιπτωση οσο ο 1.8Τ και οσοι γνωριζουν κατι απο αμαξια μπορουν να το επιβεβαιωσουν αυτο.

Γενικα θα μεινω εκπληκτος αν μπορει να πουσαριστει εστω στο ελαχιστο απο οσο το εχει πουσαρει ηδη η VW.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ρε συ... Αν κανεις τις πραξεις το ιδιο πουσαρισμενοι ειναι οι δυο κινητηρες! Βγαζουν και οι δυο 121 αλογα/λιτρο! Δεν νομιζω οτι θα υπαρξει καποιο προβλημα στον να ανεβασεις λιγο αυτο το μοτερ... Το θεμα ειναι να υπαρχει η τεχνογνωσια! ;)
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι λιγο τσιτα με 2 συμπιεστες ηδη?

Και οτι και να κανουμε μιλαμε για 1,4 λιτρα.

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Ως τωρα εχω μιλησει με μηχανικους της OPEL και της SEAT που ξερω και ειμαστε χρονια γνωστοι και φιλοι.

Και τα 3 ατομα που ξερω μου ειπαν πως αυτο το αμαξι εχει να βγαλει πολλα προβληματα συν του οτι δεν εχει χωρο για βελτιωση αυτη την ωρα που μιλαμε τουλαχιστον.

Link to comment
Share on other sites

απλα το ενα (με τον 18Τ) ειναι χρονια στην αγορα και οσο να ναι εχουν μαθευτει πλεον τα χουγια του κινητηρα αυτου. και φυσικα, μπορει ελλειψει κομπρεσσορα χαμηλα να υστερει ο 18Τ σε σχεση με τον TSI στις ροπες, αλλα λογω του οτι εχει μεγαλυτερο κυβισμο και (αν δεν κανω λαθος) φοραει μεγαλυτερη τουρμπινα μπορει πολυ ευκολα με ενα προγραμματακι και ανεβασμα λιγο της πιεσης υπερπληρωσης να καλυψει το κενο στη ροπη. θεωρητικα και με τα 170 αλογα του GT δεν εχεις προβλημα απο αποψη επιδοσεων, αλλα συνηθως οταν καποιος παρει ενα τετοιο αμαξι εχει καποια λοξα με τη γρηγορη οδηγηση, τις βελτιωσεις κλπ. θεωρω οτι για εναν τετοιο ανθρωπο ο 18Τ σε σχεση με τον TSI ανταποκρινεται περισσοτερο σε αυτο που ψαχνει. αν ομως σκοπευει ο εν λογω τυπακος να το παρει και να το κρατησει full stock χωρις να αλλαξει ουτε ενα φιλτρακι που λεει ο λογος, τοτε το GT φανταζει πιο ιδανικη επιλογη!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

200 τελικη ?? Αχαχαχαχαχα....Καλο και αυτο....Λογικο ομως εφοσον ειναι ενα αμαξι με κινητηρα 1.4....

( Δεν θα το επαιρνα με τιποτα....185 αλογα και 200 τελικη ειναι μαυρα χαλια. )

Οσο για τα αλογα σωστα ειναι εφοσον και το Ibiza CupraR εχει καπου 192 αληθινα δυναμομετρημενα...Κλασσικη VW.

 

Μεχρι ενα σημειο συμφωνουμε, αλλα που στην ελλαδα πας με 200+++++ ????

Εκτος αν δεν εχεις πινακιδες, και ο πατερας σου ειναι στην τροχαια ;)

Anyway για μενα ειναι καλο αυτοκινητο , αλλα τα τεσσερα χρονια εγγυηση (δινοντας καποιο ποσο για τα εχτρα 2 με χαλαει). Και με χαλαει γιατι και καλα οι γερμανοι λενε οτι ειναι αξιοπιστοι. Αφου ειναι αξιοπιστοι γιατι δεν δινουν μεγαλες εγγυησεις λοιπον????? Honda-Mitsubish 7 χρονια ολικη εγγυηση.Toyota 6 και ειδικα για το prius 8 ολικη εγγυηση.Και ερχετε το μεγαλο γελιο (smart 2 χρονια ή 20.000 κμ). Οταν το ακουσα μου εφυγε η μασελα.Ρωτωντας τον πωλητη γιατι στα 2 χρονια ή 20.000κμ μου απαντησε ολες οι εταιριες εχουν περιορισμους. ΟΧΙ ΑΓΑΠΗΤΕ στα 2 χρονια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

τι ωραια συγκριση ο 1.8 που μαμα φτανει και 350 αλογα και τον 1.4 που με το ζορι θα φτασει τα 230-240 οτι και να γινει δεν παυει να ειναι ενας 1.4 τσιτα που κανιες δεν ξερει που θα φτασει....(εγω πρωσοπικα δεν θα επερνα το 1.4 διοτι ξερω οτι θα το ειχα καψει μεσα σε ενα μηνα) το τρειλερ του μου αρεσε παρα πολυ τρελο γελιο
Link to comment
Share on other sites

Για την Mitsubishi ξέρω σίγουρα οτι ο κατασκευαστής δίνει 3 χρόνια και τα υπόλοιπα 4 είναι του επίσημου αντιπροσώπου! Και σε αυτά τα 4 χρόνια που δίνουν δεν τα καλύπτουν όλα. Οπως οι πιο πολλές εταιρείες καλύπτουν τα πάντα για 2-3 χρόνια και μετά αρχίζουν τις περικοπές στις καλύψεις.
http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπαρχει ενα ψυχολογικο οριο στα 1600 κυβικα που κραταει χρονια και εχει τις ριζες του στους μυστηριους ελληνικους νομους (τεκμηρια, κλπ). Ετσι οτιδηποτε κατω απο 1600 ειναι μικρο, τα 1600 ειναι μετρια και οτιδηποτε πανω απο τα 1600 ειναι μεγαλο. Δεν πα να λες οτι ιπποι ανα λιτρο ειναι ιδιοι, τα ιδια θα ακους. Ετσι, ο 1400 παντα 1400 θα ειναι. Το οτι πριν καμια 10ρια χρονια η F1 ετρεχε με 1500 κινητηρες ειναι αδιαφορο.

 

ΥΓ. Δεν θυμαμαι αν το ειπα, το αστρα ειναι το καλυτεροτερο.

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπαρχει ενα ψυχολογικο οριο στα 1600 κυβικα που κραταει χρονια και εχει τις ριζες του στους μυστηριους ελληνικους νομους (τεκμηρια, κλπ). Ετσι οτιδηποτε κατω απο 1600 ειναι μικρο, τα 1600 ειναι μετρια και οτιδηποτε πανω απο τα 1600 ειναι μεγαλο. Δεν πα να λες οτι ιπποι ανα λιτρο ειναι ιδιοι, τα ιδια θα ακους. Ετσι, ο 1400 παντα 1400 θα ειναι. Το οτι πριν καμια 10ρια χρονια η F1 ετρεχε με 1500 κινητηρες ειναι αδιαφορο.

 

ΥΓ. Δεν θυμαμαι αν το ειπα, το αστρα ειναι το καλυτεροτερο.

Ασε μην συζητας...

Ολοι μηχανικοι γιναμε και ειμαστε σε θεση να πουμε, πριν καν δουμε με γυμνο ματι το συγκεκριμενο μοτερ, οτι θα βγαλει πολλα προβηματα, οτι ειναι τσιτα, οτι ειναι χαλια κλπ κλπ!!

Δυστυχως αν καποια μυαλα ειναι κολλημενα, οτι και να κανεις, δεν ξεκολανε! :ο

 

Οσο για τον αριθμο των συμπιεστων (μηχανικων η καυσαεριων!) δεν εχει καμια σχεση με το ποσο πουσαρισμενο ειναι ενα μοτερ... Και η BMW στον 3λιτρο turbo που ανακοινωσε εχει βαλει 2 τουρμπο αλλα το μοτερ χωρις αυτα αποδιδει 265 αλογα ενω με αυτα 306! Ισα ισα για να δινει ενα boost...

Link to comment
Share on other sites

Amelidi αν αναφερεσαι σε μενα δεν ξερω τι να σου απαντησω εφοσον οπως αναφερα μηχανικοι της Seat και της Opel που τους ξερω 6 χρονια που ειπαν οτι αυτο το μοντελο εχει να βγαλει πολλα προβληματα.

Τωρα οσο για το ποσο μπορει να πουσαριστει ενα αμαξι 1.4 με 2 υπερτροφοδοτες που χωρις αυτους θα απεδιδε 75 αλογα και με αυτους αποδιδει 185 νομιζω πως απαντησες μονος σου με το παραδειγμα που εδωσες...

Link to comment
Share on other sites

Oι μηχανικοί αυτοί δεν έχουν δει καν το αυτοκίνητο...

 

Η διπλή υπερτροφοδότηση ΔΕΝ είναι για να αυξήσει την ιπποδύναμη αλλά για να είναι πιο γραμμική η λειτουργία του μοτέρ. Αν βγάλεις τον κομπρέσσορα πάλι 170 άλογα θα βγάζει, μόνο που χαμηλά θα είναι ψόφιο.

Link to comment
Share on other sites

Θελω να πιστευω πως 3 τεχνικοι που ειναι 20+ χρονια στο επαγγελμα θα ξερουν περισσοτερα απο τον καθενα εδω μεσα..Εξαλλου κανεις δεν εχει δει το μοτερ οποτε με αυτη την λογικη πως το υπερασπιζεσαι ετσι ?

Αυτο που λες δεν στεκει περι των υπερτροφοδοτων και των αλογων.

( Ισως στην 3λιτρη BMW να ισχυει αυτο αλλα οχι στο 1.4 )

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησε μήπως κανας υποψήφιος αγοραστής τι service και κοστος ανα ετος προβλέπεται από την επίσημη αντιπροσωπεια για το συγκεκριμένο μοντελο? Η VW είναι σχετικά πιασοκ..δες από ότι γνωρίζουμε...
I don't mind coming to work, but that eight hour wait to go home is a bitch...
Link to comment
Share on other sites

Ως τωρα εχω μιλησει με μηχανικους της OPEL και της SEAT που ξερω και ειμαστε χρονια γνωστοι και φιλοι.

Και τα 3 ατομα που ξερω μου ειπαν πως αυτο το αμαξι εχει να βγαλει πολλα προβληματα συν του οτι δεν εχει χωρο για βελτιωση αυτη την ωρα που μιλαμε τουλαχιστον.

 

Ενω τα δικα τους δεν σπανε δεν χαλανε.Σωστα?????

ANyway οτι και να ειναι εχει 2 χρονια εγγυηση (ή 4 με εχτρα ποσο).Αρα ακομα και αν αυτος ο αθλιος κινητηρας (που παρα πολλοι λενε οτι θα βγαλει 1000 προβληματα σπασει), υπαρχει η εγγυηση να τον καλυψει. Τωρα αν καποιος θελει να τον πειραξει ειναι δικο του προβλημα και οχι των υπολοιπων. Ας δοκιμαστει πρωτα και οποιος θεωρει αναξιοπιστο το αμαξι τοτε ας μην το αγορασει. ΑΝ το εχει παρει ηδη ας του το φτιαξει η αντιπροσωπεια και μετα ας το πουλησει. Αλλα οτι και να λεμε χωρις να εχει δοκιμαστει , ειναι τουλαχιστον αερολογιες.Ειδικα απο μια εταιρεια οπου για πολλα χρονια ο πασπαρτου κινητηρας 1.8Τ θεωρειτε σκυλι.;)

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Θελω να πιστευω πως 3 τεχνικοι που ειναι 20+ χρονια στο επαγγελμα θα ξερουν περισσοτερα απο τον καθενα εδω μεσα..

 

Αν ειναι οι ιδιοι που σου ειχαν πει οτι οι ντιζελοκινητηρες εχουν μεγαλυτερη φθορα και περισσοτερα εξοδα συντηρησης απο τους βενζινοκινητηρες, πολυ αμφιβαλλω...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λες δεν στεκει περι των υπερτροφοδοτων και των αλογων.

( Ισως στην 3λιτρη BMW να ισχυει αυτο αλλα οχι στο 1.4 )

 

Βρε αγόρι μου, στις υψηλές στροφές (συγκεκριμένα από τις 3500σαλ. και μετά) ο κομπρέσσορας απομονώνεται με τον ειδικό συμπλέκτη και ο κινητήρας λειτουργεί μόνο με το τούρμπο.

Ο κομπρέσσορας λειτουργεί μόνο στις χαμηλές στροφές όπου το τούρμπο δεν μπορεί να δώσει έργο.

Link to comment
Share on other sites

Pro αν προσεχες οταν γραφω αντι να χαζευεις θα εβλεπες πως ειπα οτι Ταξιτζηδες μου το ειπαν και οχι μηχανικοι.

Nikolas84 τωρα το εθεσες καλα οχι πριν.

Babis ο 1.8Τ ειναι ΠΟΛΛΑ χρονια τεσταρισμενος και στις αρχες εβγαζε προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...