Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν ηταν σε κρασπεδα η λακουβες να στραβωνει το τομωνι θα την ειχαμε πολυ ασχημα ειδικα εδω στην Ελλαδα!! Αν στο εκανε αυτο απο την αρχη που το πηρες ειναι πιθανοτατα λαθος ευθυγραμμιση...

Μην ψαχνεις παντως λογικη σε αυτα τα πραγματα, δεν υπαρχει!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Νομίζω ότι έχω ένα μικρό πρόβλημα: Το τιμόνι δεν είναι ακριβώς στη θέση της ευθείας. Δηλαδή αν το βάλω ακριβώς ευθεία και ξεκινήσω, το αυτοκίνητο θα πάει ελαφρώς δεξιά. Και όταν λέω ελαφρώς, το εννοώ. Δεν είναι κάτι ουσιαστικό, αλλά για κάποιον που το οδηγεί κάθε μέρα είναι εμφανές και ενοχλητικό.

 

Προσοχή! Το αυτοκίνητο δεν "τραβάει" δεξιά από μόνο του. Απλά μάλλον έχει στραβώσει το τιμόνι.

 

Τι έχετε να προτείνετε; Αν το πάω να το κοιτάξουν και βγάλουν το τιμόνι για να το ξαναβάλουν ευθεία, φοβάμαι μήπως το κάνουν ακόμα χειρότερο...

 

TO PAS STIN ANTIPROSOPEIA NA SOU TO FTIAKSOUNE AN SOU POUNE TA DIKA TOUS THA TO PAS SE KAPOIA ALLI ANTIPROSOPEIA ARKEI NA EINAI EPISIMI TIS VW. GIA POIO LOGO NA SOU EINAI STRAVO TO TIMONI APO TON PROTO MINA POU EHEISS TO AFTOKINITO?

 

GI AFTO YPARHOUNE OI EGGYHSEIS FILE MOU! GIA NA TIS HRISIMOPOIOUME

KAI OHI NA LEME SYMVAINOUN AFTA I EINAI DIKO MAS TO FTAIKSIMO.

Link to comment
Share on other sites

TO PAS STIN ANTIPROSOPEIA NA SOU TO FTIAKSOUNE AN SOU POUNE TA DIKA TOUS THA TO PAS SE KAPOIA ALLI ANTIPROSOPEIA ARKEI NA EINAI EPISIMI TIS VW. GIA POIO LOGO NA SOU EINAI STRAVO TO TIMONI APO TON PROTO MINA POU EHEISS TO AFTOKINITO?

 

GI AFTO YPARHOUNE OI EGGYHSEIS FILE MOU! GIA NA TIS HRISIMOPOIOUME

KAI OHI NA LEME SYMVAINOUN AFTA I EINAI DIKO MAS TO FTAIKSIMO.

 

Βρε παιδιά δε διαφωνώ. Εννοείται ότι πρέπει να μου το φτιάξουν (αν τελικά έχει κάποιο πρόβλημα). Απλά, το θέμα είναι το εξής: Το τιμόνι έχει μια ελάχιστη κλίση προς τα αριστερά, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ευθεία πορεία. Μήπως, αν πάω να το φτιάξω, επειδή η ρύθμιση είναι ακριβείας, τελικά μου το κάνουν ακόμα χειρότερο ή μήπως δε φτιάχνεται και είναι εντός προδιαγραφών να έχει κάποια τέτοια απόκλιση;

 

Τελοσπάντων, αποφάσισα να το πάω να το κοιτάξουν την Παρασκευή και θα σας ενημερώσω από 'βδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά δε διαφωνώ. Εννοείται ότι πρέπει να μου το φτιάξουν (αν τελικά έχει κάποιο πρόβλημα). Απλά, το θέμα είναι το εξής: Το τιμόνι έχει μια ελάχιστη κλίση προς τα αριστερά, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ευθεία πορεία. Μήπως, αν πάω να το φτιάξω, επειδή η ρύθμιση είναι ακριβείας, τελικά μου το κάνουν ακόμα χειρότερο ή μήπως δε φτιάχνεται και είναι εντός προδιαγραφών να έχει κάποια τέτοια απόκλιση;

 

Τελοσπάντων, αποφάσισα να το πάω να το κοιτάξουν την Παρασκευή και θα σας ενημερώσω από 'βδομάδα.

 

Φιλε dj_aris

εάν προκειται για τόσο μικρη διαφορά τότε μάλλον με μια πολύ μικρή διόρθωση στην ευθυγράμμιση θα επανέλθει το τιμόνι, χωρίς επιρροή στη γεωμετρία του αυτοκινήτου.

Επειδη ακριβως είναι ελάχιστη η απόκλιση δεν φαίνεται στον δρόμο, αλλά μόνο στη θέση του τιμονιού. Τουλάχιστον αυτό θυμάμαι από παλιότερη παρόμοια περίπτωση!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δε νομίζω ότι είναι θέμα ευθυγράμμισης, γιατί όπως είπα όταν αφήσεις το τιμόνι το αυτοκίνητο δεν τραβάει. Απλά το τιμόνι είναι στραβά. Και δεν είμαι σίγουρος αν ήταν έτσι απ'την αρχή ή το έκανα εγώ (ίσως σε κάποιο κράσπεδο - σε παρκάρισμα). Πάντως θα τους το πάω, αυτό είναι βέβαιο.

 

Αφού δεν τραβάει το τιμόνι, μάλλον έχει γίνει η ευθυγράμμιση, αλλά σε λάθος θέση του τιμονιού (ελαφρά αριστερά από το κέντρο). Άρα πας και τους λες να στο ξαναευθυγραμμίσουν με το τιμόνι στο κέντρο. Για να το διασφαλίσεις αυτό, αντί να τους αφήσεις να βάλουν το εξάρτημα (ανάμεσα στο τιμόνι και το κάθισμα του οδηγού) που κεντράρει το τιμόνι, κάτσε εσύ στη θέση του οδηγού και κράτα το τιμόνι ακριβώς στο κέντρο για όσην ώρα γίνεται η ευθυγράμμιση.

Με αυτόν τρόπο έχεις και αυτοκίνητο ευθυγραμμισμένο με υπολογισμένο το βάρος του οδηγού (άλλο ένα όφελος). ;)

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά από εσάς που το έχετε αγοράσει μπορείτε σας παρακαλώ να αναφέρετε καταναλώσεις από το trip του αυτοκινήτου;

Και κάτι ακόμα το trip computer είναι το plus ή το απλό και τι διαφορά έχουν;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά από εσάς που το έχετε αγοράσει μπορείτε σας παρακαλώ να αναφέρετε καταναλώσεις από το trip του αυτοκινήτου;

Και κάτι ακόμα το trip computer είναι το plus ή το απλό και τι διαφορά έχουν;

Ευχαριστώ

 

Εμένα στις 2.000χλμ έχει γράψει 9.5. Πιστεύω όμως ότι δεν είναι ενδεικτικό, γιατί 1) ναι μεν το στρώνω, αλλά: 2) αυτό αρχίζει να παίρνει ένδειξη πολύ νωρίς, όταν είναι ακόμα κρύο το αυτοκίνητο, οπότε για τα πρώτα 5 λεπτά βλέπεις κάτι 25λίτρα! (όχι στιγμιαία -μέση). Αν λοιπόν μετά από 5 λεπτά το μηδενίσεις, τότε βλέπεις την πραγματική της διαδρομής σου, η οποία είναι στα 8,5-9 σε ταξίδι σε νορμάλ ρυθμούς (120-140 δηλαδή) και στα 11-12 στην πόλη (15,4 είναι το μέγιστο που έχω δει σε φουλ κίνηση κ με αναμμένο aircon!)

 

Στο plus έχει διπλάσιο μέγεθος η dot matix οθόνη στον πίνακα και σου εμφανίζει σχεδιάγραμμα του αυτοκινήτου με το ποια πόρτα είναι ανοικτή κτλ. Προσωπικά πιστεύω ότι δε χρειάζεται, μιας και όλα τα προειδοποιητικά μηνύματα τα βγάζει και η απλή οθόνη (απλά τα λέει με λόγια, όχι με σκίτσο). Η μόνη ουσιαστική διαφορά πρέπει να είναι ότι βγάζει και πληροφορίες για το ραδιο-CD, αν και δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό. Βέβαια είναι πιο όμορφο, γι' αυτό και το είχα παραγγείλει έτσι (+50€) κι εγώ -άλλο αν τελικά το πήρα 1,5μήνα νωρίτερα (χωρίς αυτό).

 

Αν τελικά το βάλεις και καθυστερήσει το αυτοκίνητό σου ούτως ή άλλως, τότε προτείνω ανεπιφύλακτα και: 1) την κόκκινη ταπετσαρία στα καθίσματα (χωρίς χρέωση), που όταν την είδα από κοντά ενθουσιάστηκα. Δες το πριν αποφασίσεις. 2) Τα πίσω ηχεία (+114€). Αύριο θα ρωτήσω αν μπορώ να βάλω κι εγώ τώρα τα πίσω ηχεία με αυτή τη χρέωση. Ο ήχος αλλάζει τελείως.

 

Επειδή είχε αναφερθεί το θέμα και σε προηγούμενα posts, το δικό μου έχει ενδείξεις στα αγγλικά στον πίνακα. Δεν ξέρω αν αλλάζει αυτό, πάντως προσωπικά δε θα με χάλαγαν κ τα γερμανικά (είναι πιο ψαρωτικό, μιας κ είναι γερμανικό το αυτοκίνητο :p )

 

Για το τιμόνι θα πάω αύριο κ θα σας πω. Ευχαριστώ για τη βοήθεια πάντως!

Link to comment
Share on other sites

... Στο plus έχει διπλάσιο μέγεθος η dot matix οθόνη στον πίνακα και σου εμφανίζει σχεδιάγραμμα του αυτοκινήτου με το ποια πόρτα είναι ανοικτή κτλ. Προσωπικά πιστεύω ότι δε χρειάζεται, μιας και όλα τα προειδοποιητικά μηνύματα τα βγάζει και η απλή οθόνη (απλά τα λέει με λόγια, όχι με σκίτσο). Η μόνη ουσιαστική διαφορά πρέπει να είναι ότι βγάζει και πληροφορίες για το ραδιο-CD, αν και δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό. Βέβαια είναι πιο όμορφο, γι' αυτό και το είχα παραγγείλει έτσι (+50€) κι εγώ -άλλο αν τελικά το πήρα 1,5μήνα νωρίτερα (χωρίς αυτό).

...

2) Τα πίσω ηχεία (+114€). Αύριο θα ρωτήσω αν μπορώ να βάλω κι εγώ τώρα τα πίσω ηχεία με αυτή τη χρέωση. Ο ήχος αλλάζει τελείως.

 

To plus αξίζει πολύ (ούτε εγώ βέβαια το έχω). Σε βοηθά να κάνεις κάποιες ριθμίσεις που, αν δεν το είχεις, θα χρειαζόταν να πας αντιπροσωπεία και να επέμβουν στον εγκέφαλο (π.χ. γλώσσα ενδείξεων, αυτόματο κλείδωμα θυρών μετά την ανάφλεξη κ.ά.). Ταυτόχρονα είναι όντως πιο όμορφο και ευανάγνωστο.

 

Τα πίσω ηχεία αλλάζουν την απόδοση του ήχου. Ψάξε να βρεις στο εμπόριο κάποια καλά ηχειάκα και πήγαινέ τα στην αντιπροσωπεία να στα τοποθετήσουν (λέω στην αντιπροσωπεία γιατί θα χρειαστεί να ξηλώσουν για να περάσουν καλώδια).

 

Ρώτησα για τη γλώσσα των ενδείξεων και μου είπαν οτι θα την αλλάξουν στο πρώτο σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

To plus αξίζει πολύ (ούτε εγώ βέβαια το έχω). Σε βοηθά να κάνεις κάποιες ριθμίσεις που, αν δεν το είχεις, θα χρειαζόταν να πας αντιπροσωπεία και να επέμβουν στον εγκέφαλο (π.χ. γλώσσα ενδείξεων, αυτόματο κλείδωμα θυρών μετά την ανάφλεξη κ.ά.).

 

Τότε δεν το συζητάμε καν. Αν μπορεί κάποιος να περιμένει (ή αν βρει έτοιμο αυτοκίνητο με plus) τα 50€ είναι αμελητέα...

 

Για τα πίσω ηχεία, που ακριβώς έχει θέσεις; Έχω βρει δύο στο πλάι, αλλά οι άλλες δυο που είναι; Και πως μπορώ να μάθω τι διαστάσεις (πόσες ίντσες / εκατοστά είναι η διάμετρος); Σίγουρα στο εμπόριο μπορώ να βρω καλύτερα και φθηνότερα από τα 114€ της VW, αλλά πρέπει να ξέρω τι ηχεία παίρνει ακριβώς. Καμιά ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

EGO OTAN TO ESTRONA TO TRIP EDEIHNE 7.4-8.4 TORA POU PLEON EHEI STROTHEI KAI ENTOS POLIS DEN MOU EHEI DEIKSEI POTE PANO APO 10 EINAI GYRO STO 9.4-9.7 KAI GYRO STO 8.1-8.5 EKTOS KAI EINAI AKRIVESTATO DIOTI TO ELEGXA KAI ME TI VENZINI POU VAZO

 

DEN KSERO DJ_ARIS MIPOS EHEIS MEGALYTERI KATANALOSI LOGO OTI VAZEIS V-POWER KAI DEN VAZEIS 100-ARA

 

PANTOS EGO EKSAKOLOUTHO NA VAZO BP ULTIMATE KAI MPORO NA PO OTI EIMAI PLIROS IKANOPOIIMENOS(EKTOS LIGO APO TIN TIMI,ALLA MIN TA THELOUME KI OLA DIKA MAS!!!:) :) )

 

P.S.:TO IHOSISTIMA EHEI IPODOHES KAI GIA TA PISO IHEIA I OHI???

AN NAI KAI MATHEIS DIAMETROUS GIA TA PISO IHEIA PES MOU KAI MENA MATE!!!

Link to comment
Share on other sites

Η εγω εχω πολυ βαρυ ποδι η η 147 καιει πολυ... Τι 10αρια ειναι αυτα που ακουω ρε παιδια απο το GT?!?!

Απο την στιγμη που την εστρωνα μεχρι και τα 15000χλμ εβλεπε μεσες καταναλωσεις κοντα στα 12,5 λιτρα/100χλμ εντος πολης!! Τωρα βεβαια κινουμε στο 10,4-10,6 αλλα και παλι...

Link to comment
Share on other sites

DEN KSERO DJ_ARIS MIPOS EHEIS MEGALYTERI KATANALOSI LOGO OTI VAZEIS V-POWER KAI DEN VAZEIS 100-ARA

 

Πολύ πιθανό... Πάντως είμαστε άτυχοι που δεν υπάρχει στην Ελλάδα βενζίνη 98 οκτάνια...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανό... Πάντως είμαστε άτυχοι που δεν υπάρχει στην Ελλάδα βενζίνη 98 οκτάνια...

 

nomizo oti tha katargithei se oli tin evropi i 98-ara alla den eimai sigouros

Link to comment
Share on other sites

Η εγω εχω πολυ βαρυ ποδι η η 147 καιει πολυ... Τι 10αρια ειναι αυτα που ακουω ρε παιδια απο το GT?!?!

Απο την στιγμη που την εστρωνα μεχρι και τα 15000χλμ εβλεπε μεσες καταναλωσεις κοντα στα 12,5 λιτρα/100χλμ εντος πολης!! Τωρα βεβαια κινουμε στο 10,4-10,6 αλλα και παλι...

 

Σε έφαγα:lol:

 

11λ/100χλμ. με Κόρσα:p

 

Τώρα το καλοκαίρι με το A/C ...δεν θέλω να το μετρήσω:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως βλέπω το GT να κάνει τρελές πωλήσεις στην Ελλάδα. Μόνο χθές είδα 5. ;)
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι λέτε; Είναι καλύτερα να το παραγγείλω χωρίς συναγερμό από την αντιπροσωπεία και να περάσω κάποιον από το εμπόριο αφού στα ιδια χρήματα βρίσκω κάτι πολύ καλύτερο; Ο συναγερμός να έχει turbo timer ή να πάρω ξεχωριστό μηχάνημα για turbo timer;

Οργανάκια χρειάζονται στο αμάξι;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...