Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε φωτογραφία που έχω δει (http://www.in.gr/auto/tests/introduction.asp?lngTestID=47530) υπάρχει μόνο κόκκινο. Βέβαια ο dj_aris έχει ήδη το αυτοκίνητο και είναι πιο αξιόπιστη πηγή.

 

Den xerw gia to lampaki alla pantos einai kalh parousiash auth!(kai kales foto)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πριν μέρες είχα παραθέσει ένα link με videos του gt; Ρίξτε μια ματιά (ιδιαίτερα όσοι σκέφτεστε να αγοράσετε το αυτοκίνητο)... Αν κάποιος τα έχει κατεβάσει ποια η γνώμη του;
Link to comment
Share on other sites

Σε φωτογραφία που έχω δει (http://www.in.gr/auto/tests/introduction.asp?lngTestID=47530) υπάρχει μόνο κόκκινο. Βέβαια ο dj_aris έχει ήδη το αυτοκίνητο και είναι πιο αξιόπιστη πηγή.

 

Η αλήθεια είναι ότι μου το είπαν εκεί που το αγόρασα, χωρίς να το έχω διαπιστώσει. Το γεγονός ότι έχω το αυτοκίνητο δε με καθιστά αξιόπιστη πηγή στο συγκεκριμένο θέμα. Όσοι περιμένετε σε ολοκαίνουριο αμάξι 25.000€ να δοκιμάσω τι χρώμα έχει το λαμπάκι της θερμοκρασίας, λυπάμαι, χάσατε :p

 

Επιμένω πάντως στην άποψή μου ότι θα προτιμούσα να έχει θερμόμετρο αντί για λαμπάκι (ή έστω ας είχε μια ψηφιακή ένδειξη στην οθόνη)...

 

Κατάλαβα... Κατι σχετικό με το gt: Πως είναι ο ήχος του turbo; Ενοχλεί ή υποφέρεται;

 

Δεν ακούγεται και τόσο το turbo. Γενικά, το μοτέρ είναι μάλλον αθόρυβο. Και στο ρελαντί δεν έχει ίχνος κραδασμών (δεν καταλαβαίνεις αν είναι ανοιχτό ή όχι!). Πάντως, αυτό που ακούγεται πιο πολύ απόσο ταιριάζει στα γούστα μου είναι η waste gate. Βασικά ακούγεται το ίδιο με το GTI. Αυτό σε άλλους μπορεί να αρέσει σε άλλους όχι.

Link to comment
Share on other sites

Dj_aris

 

Ε δεν είπαμε να κάψεις την μηχανή σε καινούριο αυτοκίνητο για μας:!:

 

Απλά, μηπως το γράφει το Mαnual του αυτοκινήτου.

 

Και βέβαια θα έπρεπε να έχει θερμόμετρο. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιό σκεπτικό το αντικατέστησε η VW με το όργανο του turbo.

Link to comment
Share on other sites

Dj_aris

 

Ε δεν είπαμε να κάψεις την μηχανή σε καινούριο αυτοκίνητο για μας:!:

 

Απλά, μηπως το γράφει το Mαnual του αυτοκινήτου.

 

Και βέβαια θα έπρεπε να έχει θερμόμετρο. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιό σκεπτικό το αντικατέστησε η VW με το όργανο του turbo.

 

Logika gia na mhn exei parapanw exoda sthn paragwgikh diadikasia!

Link to comment
Share on other sites

To kadran pou einai ta organa to daneistike apo ta upoloipa montela golf.. ara ousiastika ta eixe apo prin!

An kathotan na ftiaxei allo kadran tha eprepe na evage allo ena project sthn paragwgikh doadikasia + allo ena organo..

Se sena kai se mena mporei na fainetai polu mikro to poso, alla se mia etairia pou ftiaxnei ekatomuria tetoia modela einai pola ta xrimata

 

Auto mporw na skeftw.. mporei na paizei kati allo!

Link to comment
Share on other sites

Μα εγώ αυτό που είπα είναι ότι καλύτερα ο πίνακας να ήταν ΟΜΟΙΟΣ με τα απλά Golf, δηλαδή με θερμόμετρο, αντί για μπαρόμετρο.

Αυτό που έκαναν τώρα αυξάνει το κόστος, όχι να το αφήσουν ίδιο!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πέρα από ψυχολογικούς λόγους στα σύγχρονα αυτοκίνητα ο δείκτης θερμοκρασίας δεν εξυπηρετεί τίποτα.

Κανένα αυτοκίνητο δεν θα ανεβάσει θερμοκρασία εκτός από extreme περιπτώσεις του τύπου, οδήγηση με 1η-2α συνεχώς με 4500+σαλ. χωρίς να κουμπώνεις πουθενά 3η.

Η πληροφορία για τη θερμοκρασία αποκτά αξία μόνο σε βλάβη (πχ. βουλωμένο ψυγείο) όπου όμως και μια ενδεικτική λυχνία κάνει την ίδα δουλεία, αφού σου δίνει τη μια πληροφορία που χρειάζεσαι, ότι η θερμοκρασία έχει υπερβεί το νορμάλ φάσμα.

 

Εννοείται πως με το που ανάψει το κόκκινο ΔΕΝ έχει "καεί"¨ο κινητήρας, και το εργοστάσιο έχει προβλέψει ένα σχετικό περιθώριο ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς εννοεί οτι πήραν τον πίνακα οργάνων του απλού Golf έβγαλαν το θερμόμετρο και έβαλαν το μπαρόμετρο, με αυτό το τρόπο δεν έφτιαξαν/σχεδίασαν καινούργιο πίνακα οργάνων.

 

Αλήθεια το GTI έχει μπαρόμετρο ξέρει κανείς τί όργανα έχει ?

Link to comment
Share on other sites

Όχι το GTI δεν έχει μπαρόμετρο, έχει θερμόμετρο. Οι διαφορές είναι στη γραμματοσειρά, στις βελόνες και στο ότι το τζάμι του πίνακα είναι φιμέ (!)
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πέρα από ψυχολογικούς λόγους στα σύγχρονα αυτοκίνητα ο δείκτης θερμοκρασίας δεν εξυπηρετεί τίποτα.

Κανένα αυτοκίνητο δεν θα ανεβάσει θερμοκρασία εκτός από extreme περιπτώσεις του τύπου, οδήγηση με 1η-2α συνεχώς με 4500+σαλ. χωρίς να κουμπώνεις πουθενά 3η.

Η πληροφορία για τη θερμοκρασία αποκτά αξία μόνο σε βλάβη (πχ. βουλωμένο ψυγείο) όπου όμως και μια ενδεικτική λυχνία κάνει την ίδα δουλεία, αφού σου δίνει τη μια πληροφορία που χρειάζεσαι, ότι η θερμοκρασία έχει υπερβεί το νορμάλ φάσμα.

 

Εννοείται πως με το που ανάψει το κόκκινο ΔΕΝ έχει "καεί"¨ο κινητήρας, και το εργοστάσιο έχει προβλέψει ένα σχετικό περιθώριο ασφαλείας.

 

Sumfwnw!

Fisika omws den tha me xalage akoma ena organo themometrou..

 

Gia mena to barometro einai aparaithto !

Link to comment
Share on other sites

dj_aris μήπως ξέρεις αν μπορεί να γίνει έτσι και ο πίνακας οργάνων του GT , να αλλάξει το τζάμι και η γραμματοσειρά ?
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω δεν το έχω ψάξει. Πάντως ο πίνακας του GTI είναι μακράν πιο όμορφος, αυτό είναι αλήθεια, αν και το βράδυ αμβλύνεται η διαφορά.

 

Όσο για το μπαρόμετρο, χρήσιμο ναι, απαραίτητο όχι. Αφού με το παραμικρό πάτημα κολλάει στο τέρμα! :D

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το μπαρόμετρο, χρήσιμο ναι, απαραίτητο όχι. Αφού με το παραμικρό πάτημα κολλάει στο τέρμα! :D

 

Den to lew gia thn xrhsimothta tou alla gia thn k@ula pou prokalei!:D

 

Broummmmmmmmmmmm....:!:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά πέρα από ψυχολογικούς λόγους στα σύγχρονα αυτοκίνητα ο δείκτης θερμοκρασίας δεν εξυπηρετεί τίποτα.

Κανένα αυτοκίνητο δεν θα ανεβάσει θερμοκρασία εκτός από extreme περιπτώσεις του τύπου, οδήγηση με 1η-2α συνεχώς με 4500+σαλ. χωρίς να κουμπώνεις πουθενά 3η.

Η πληροφορία για τη θερμοκρασία αποκτά αξία μόνο σε βλάβη (πχ. βουλωμένο ψυγείο) όπου όμως και μια ενδεικτική λυχνία κάνει την ίδα δουλεία, αφού σου δίνει τη μια πληροφορία που χρειάζεσαι, ότι η θερμοκρασία έχει υπερβεί το νορμάλ φάσμα.

 

Εννοείται πως με το που ανάψει το κόκκινο ΔΕΝ έχει "καεί"¨ο κινητήρας, και το εργοστάσιο έχει προβλέψει ένα σχετικό περιθώριο ασφαλείας.

 

Όπως αναφέρεται και στα manuals των αυτ/των κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας σημαίνει "άμεση ακινητοποίηση" του οχήματος, δηλ. ....βράδυ στην εθνική με διάφορους να περνάνε σφαίρα δίπλα σου...

Προφανώς το θερμόμετρο έχει χρησιμότητα στο να προλάβεις μία επερχόμενη βλάβη που σχετίζεται με το κύκλωμα ψύξεως διαπιστώνοντας από πριν αξοσημείωτες διαφορές στην θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα, ώστε να πας για έλεγχο, πριν να ανάψει κόκκινο το φωτάκι.

Επί πλέον με το θερμόμετρο (όπως έχει ξαναειπωθεί) μπορείς να δείς πότε το αυτοκίνητο έχει την optimum θερμοκρασία για να το ¨πλακώσεις¨ χωρίς να κάνεις εικασίες του στυλ "ζεστάθηκε τώρα που είμαι φανάρι με τον κοντράκια της γειτονιάς ή να περιμένω αύριο??? ":p :p

Link to comment
Share on other sites

Όπως αναφέρεται και στα manuals των αυτ/των κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας σημαίνει "άμεση ακινητοποίηση" του οχήματος, δηλ. ....βράδυ στην εθνική με διάφορους να περνάνε σφαίρα δίπλα σου...

Προφανώς το θερμόμετρο έχει χρησιμότητα στο να προλάβεις μία επερχόμενη βλάβη που σχετίζεται με το κύκλωμα ψήξεως διαπιστώνοντας από πριν αξοσημείωτες διαφορές στην θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα, ώστε να πας για έλεγχο, πριν να ανάψει κόκκινο το φωτάκι.

Επί πλέον με το θερμόμετρο (όπως έχει ξαναειπωθεί) μπορείς να δείς πότε το αυτοκίνητο έχει την optimum θερμοκρασία για να το ¨πλακώσεις¨ χωρίς να κάνεις εικασίες του στυλ "ζεστάθηκε τώρα που είμαι φανάρι με τον κοντράκια της γειτονιάς ή να περιμένω αύριο??? ":p :p

 

Δεν υπάρχει πρόληψη στις βλάβες του κυκλώματος ψύξης... είτε κολλήσει ο θερμοστάτης είτε βουλώσει το ψυγείο απλά σε λίγα λεπτά θα έχει θερμοκρασία στα κόκκινα. Ίσως σε τρύπιο ψυγείο και διαρροή η θερμοκρασία να ανέβει πιο σταδιακά.

 

Όσο για το πλάκωμα...λένε πως η θερμοκρασία νερού δεν είναι αξιόπιστος δείκτης μιας και πρέπει να περάσουν λίγα λεπτά με το νερό σε νορμάλ θερμοκρασία ώστε να έχει ζεσταθεί πλήρως ο κινητήρας:!:

 

Για να μην παρεξηγηθώ, και εγώ σαφώς θα ήθελα θερμοκρασία νερού (και λαδιού ακόμα!) αλλά πιστεύω πως τελικά δεν είναι κάτι το πραγματικά απαραίτητο.

Link to comment
Share on other sites

Η πρόταση ήταν σαφής:

 

Θέλεις να πάρεις το αυτοκίνητο σε δυο εβδομάδες και να πληρώσεις 3.000 ευρώπουλα λιγότερα;

Ενέδωσα και είπα το ναι...

Φίλε dj_aris μάλλον το έχουν σύστημα στην vw...

 

Και κάτι που ρώτησα σήμερα: η δυνατότητα για επιπλέον εγγυηση ισχύει και μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι 1 μήνα μετά την παράδοση του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Επιμένω πάντως στην άποψή μου ότι θα προτιμούσα να έχει θερμόμετρο αντί για λαμπάκι (ή έστω ας είχε μια ψηφιακή ένδειξη στην οθόνη)...

 

Θα μπορούσες να δεις και τίποτε οργανάκια που παίζουν στην αγορά φοβερά καλαίσθητα και χρήσιμα για το αυτοκίνητο σου; Αλήθεια από οργανάκια τι χρειάζεται ακριβώς;

Link to comment
Share on other sites

Η πρόταση ήταν σαφής:

 

Θέλεις να πάρεις το αυτοκίνητο σε δυο εβδομάδες και να πληρώσεις 3.000 ευρώπουλα λιγότερα;

Ενέδωσα και είπα το ναι...

Φίλε dj_aris μάλλον το έχουν σύστημα στην vw...

 

Και κάτι που ρώτησα σήμερα: η δυνατότητα για επιπλέον εγγυηση ισχύει και μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι 1 μήνα μετά την παράδοση του αυτοκινήτου.

 

Τι εννοείς με τα παραπάνω; Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς με τα παραπάνω; Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;

Είχα κλείσει το αυτοκίνητο με διάφορα extra (xenon...) στην τιμή των 29000 ευρώ αλλά σήμερα έμαθα οτι μπορώ να πάρω κάποιο με μειωμένο εξοπλισμό (σε σχέση με όσα ζητούσα), με λιγότερα χρήματα (26000) και σε 2 εβδομάδες (όχι σε 3μιση μήνες). Ε, το δέχτηκα. Καλή πολιτική της αντιπροσωπείας που προσπαθεί ανα πάσα στιγμή να σε εξυπηρετήσει...

Link to comment
Share on other sites

Είχα κλείσει το αυτοκίνητο με διάφορα extra (xenon...) στην τιμή των 29000 ευρώ αλλά σήμερα έμαθα οτι μπορώ να πάρω κάποιο με μειωμένο εξοπλισμό (σε σχέση με όσα ζητούσα), με λιγότερα χρήματα (26000) και σε 2 εβδομάδες (όχι σε 3μιση μήνες). Ε, το δέχτηκα. Καλή πολιτική της αντιπροσωπείας που προσπαθεί ανα πάσα στιγμή να σε εξυπηρετήσει...

 

Απ΄ότι ξέρω αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ακυρώνεται μια παραγγελία και μένει το αυτοκίνητο ελεύθερο.

Τότε ειδοποιούν τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους με σειρά προτεραιότητας (ίσως??) ώστε να διαθέσουν το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Απ΄ότι ξέρω αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ακυρώνεται μια παραγγελία και μένει το αυτοκίνητο ελεύθερο.

Τότε ειδοποιούν τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους με σειρά προτεραιότητας (ίσως??) ώστε να διαθέσουν το αυτοκίνητο.

 

Μπορεί να συνέβη αυτό. Η ουσία είναι οτι θα το έχω νωρίτερα στα χέρια μου.

 

Μάλιστα τις τελευταίες μέρες προβληματιζόμουν για την ευκολία μεταπώλησής του με όλα τα extra. Αν μετά απο κάποια χρόνια (υπολόγισε οτι απο το 2000 έως σήμερα είναι το τρίτο μου αυτοκίνητο) ήθελα να το πουλήσω που θα έπρεπε τιμολογιακά να το τοποθετήσω απέναντι σε κάποιο vw gti;

Link to comment
Share on other sites

Σωστά σκέπτεσαι. Και 'γω έχω καταλήξει στο συμπέρασμα, από προσωπικη εμπειρία, ότι στην μεταπώληση δεν πληρώνονται τα extra, τουλάχιστον όχι αναλογικά με το τι πλήρωσες επί πλέον γι' αυτά.

Με το καλό να το παραλάβεις και καλοτάξιδο!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πρόληψη στις βλάβες του κυκλώματος ψύξης... είτε κολλήσει ο θερμοστάτης είτε βουλώσει το ψυγείο απλά σε λίγα λεπτά θα έχει θερμοκρασία στα κόκκινα. Ίσως σε τρύπιο ψυγείο και διαρροή η θερμοκρασία να ανέβει πιο σταδιακά.

 

Όσο για το πλάκωμα...λένε πως η θερμοκρασία νερού δεν είναι αξιόπιστος δείκτης μιας και πρέπει να περάσουν λίγα λεπτά με το νερό σε νορμάλ θερμοκρασία ώστε να έχει ζεσταθεί πλήρως ο κινητήρας:!:

 

Για να μην παρεξηγηθώ, και εγώ σαφώς θα ήθελα θερμοκρασία νερού (και λαδιού ακόμα!) αλλά πιστεύω πως τελικά δεν είναι κάτι το πραγματικά απαραίτητο.

Προσωπικά μου είχε τύχει παλαιότερα σε άλλο αυτοκίνητο να μου κολλήσει ο θερμοστάτης μισόκλειστος και να ανεβαίνει η θερμοκρασία κυρίως σε κίνηση χωρις όμως να κτυπάει κόκκινο. Με το θερμόμετρο αντιλήφθηκα οτι κάτι δεν πάει καλά και το πρόλαβα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...