Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Eγω τα πηρα 659 ευρω(598 τα DynaBeam,39 τα εξοδα αποστολης(DHL),15 ευρω τα εξοδα της τραπεζας μου,7 τα εξοδα της τραπεζας στην γερμανια)μεσω ενως μαγαζιου στο Ε-Bay,και καναν απο την στιγμη που εκανα το εμβασμα στην τραπεζα ακριβως μια εβδομαδα.Εδω στην Ελλαδα τα βρηκα με 805 ευρω και μου ειπε οτι θα κανει 2 εβδομαδες να τα φερει.

 

Ο κωδικος ειναι Hella 1ZL 009 489-841

 

Η τοπο8ετηση μου πηρε γυρω στις δυο ωρες(με καλαμπουρι και γελια) και ηταν σχετικα ευκολη ακομα και για εμενα που δεν ηξερα πολλα.

 

Παραθετω κι ενα Βιντεο που ειναι ομως με Xenon κι οχι με αλογονου που ειναι τα δικα μου,http://www.youtube.com/watch?v=TJs_QYhbeYM

Link to comment
Share on other sites

ολα τα λεφτα στον δρομο τα κανουνε τα (μαμα)xenon χωρις αυτα τα διαφορα

Dynabeam Headlights ειναι δωρο αδωρον...

Link to comment
Share on other sites

Μα τί σχέση έχουν τα κατευθυνόμενα φώτα με τα xenon? Το ένα αναφέρεται στο ΠΟΥ δείχνουν τα φώτα μου, και το άλλο στο πως/πόσο/τι λάμπα.

 

Μπορείς να έχεις και κατευθυνόμενα και xenon, όπως φαίνεται στο video. (με τη λογική αυτή βέβαια τα μαμα xenon είναι πιο κάτω από αυτά του βίντεο)

 

Στην Ελλάδα έχει βρει κανείς Day lights της Hella? Έχει βρει κανείς όχι-άσχετο αντιπρόσωπο της Hella?

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα tsi (140) εδω και ενα χρονο περιπου. Τον τελευταιο καιρο οταν βαζω οπισθεν να παρκαρο πχ. ακουω ενα θορυβο πως οταν τριζουν τα παπουτσια στο πατωμα οταν τα σερνουμαι (παρκε) μαζι με το σφυριγμα του turbo βεβαια, πιο παλια τον ακουγα πιο αραια τωρα το ακουω σχεδον συνεχεια!!!

Ξερει κανενας κατι? Τον εχει ακουσει κανενας???

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα τί σχέση έχουν τα κατευθυνόμενα φώτα με τα xenon? Το ένα αναφέρεται στο ΠΟΥ δείχνουν τα φώτα μου, και το άλλο στο πως/πόσο/τι λάμπα.

 

Μπορείς να έχεις και κατευθυνόμενα και xenon, όπως φαίνεται στο video. (με τη λογική αυτή βέβαια τα μαμα xenon είναι πιο κάτω από αυτά του βίντεο)

 

Στην Ελλάδα έχει βρει κανείς Day lights της Hella? Έχει βρει κανείς όχι-άσχετο αντιπρόσωπο της Hella?

 

 

τι σχεση εχουνε?αν δεν βλεπεις τι να τα κανεις τα κατευθυνομενα??

 

Γουστα ειναι αυτα,κι εγω το ιδιο λεω πλεον για τα μαμα xenon ειναι μια σκαλα κατω

 

 

ε οχι και μια σκαλα κατω τα xenon , 10 ετη φωτος κατω οι σκαλες αλογονου θελεις να πεις

 

τι βοηθεια προσφερουνε τα κατευθυνομενα σε μια καταιγιδα το βραδυ??καμια

 

τι βοηθεια προσφερουνε τα κετευθυνομενα με 150+ χιλιομετρα την ωρα το βραδυ στην εθνικη? καμια

 

επιπλεον ατομα που τα περασαν σε νεο s3 ειπανε οτι αργουνε πολυ αν θες να κινηθεις γρηγορα σε στροφες

 

μαλλον για να πουλας μουρη στις γωνιες με 20χιλιομετρα μεσα στην πολη ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αν δε βλέπεις δεν έχει νόημα η κατεύθυνση.. Ούτε έχει νόημα στην ευθεία. Ούτε έχει πολύ νόημα αν είναι πολύ αργά.

 

Προφανώς για τον SkyZero3 φτάνει το φως των απλών, οπότε ήθελε ένα έξτρα, την κατεύθυνση.

 

Πάντως έχω μία ερώτηση για τα xenon. (ήμαστε offtopic τώρα?)

Τα βάζεις για να βλέπεις πιο μακριά. Δηλαδή αντί να σηκώνεις τα κανονικά σου πιο ψηλά (και να τυφλώνεις τους άλλου) βάζεις τα xenon στο ίδιο ύψος και βλέπεις καλύτερα? Δεν το έχω καταλάβει το πράμα...

 

Εχω ενα tsi (140) εδω και ενα χρονο περιπου. Τον τελευταιο καιρο οταν βαζω οπισθεν να παρκαρο πχ. ακουω ενα θορυβο πως οταν τριζουν τα παπουτσια στο πατωμα οταν τα σερνουμαι (παρκε) μαζι με το σφυριγμα του turbo βεβαια, πιο παλια τον ακουγα πιο αραια τωρα το ακουω σχεδον συνεχεια!!!

Ξερει κανενας κατι? Τον εχει ακουσει κανενας???

 

Τούρμπο στην όπισθεν? Σε τι γκαράζ παρκάρεις άνθρωπέ μου? (λολ)

Εντάξει, αστιεύομαι, προφανώς εννοείς compressor.

 

Αν μπορείς πέτα το 2ο post σου..

Link to comment
Share on other sites

Συγκρινοντας το xenon με το xenon παντα οχι με του αλλογονου...Τα S3 δεν ξερω τι εχουνε ,και το τι θεωρουν γρηγορα σε στροφη δηλαδη σε Sακι με 100++/χλμ φανταζομαι οτι οντως θα αργησουν να στριψουν,αλλα και παλι δεν στριβουν 90 μοιρες αλλα 15 που ειναι αρκετο για να βλεπεις το εσωτερικο της στροφης (που ειναι και ο λογος που τα βαζεις) αλλα και ευθεια.Λογικα με DS12 θα περνανε σε αλλο επιπεδο...

 

Eπισης πιστευω πως αν χρειαστεις βοηθεια με 150/χλμ το βραδυ στις εθνικες μας μονο ο θεος θα μπορεσει να στην δωσει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αν δε βλέπεις δεν έχει νόημα η κατεύθυνση.. Ούτε έχει νόημα στην ευθεία. Ούτε έχει πολύ νόημα αν είναι πολύ αργά.

 

Προφανώς για τον SkyZero3 φτάνει το φως των απλών, οπότε ήθελε ένα έξτρα, την κατεύθυνση.

 

Πάντως έχω μία ερώτηση για τα xenon. (ήμαστε offtopic τώρα?)

Τα βάζεις για να βλέπεις πιο μακριά. Δηλαδή αντί να σηκώνεις τα κανονικά σου πιο ψηλά (και να τυφλώνεις τους άλλου) βάζεις τα xenon στο ίδιο ύψος και βλέπεις καλύτερα? Δεν το έχω καταλάβει το πράμα...

 

..

 

τα εργοστασιακα xenon δεν τυφλωνουνε τους απεναντι , (και να θες δεν γινεται) γιατι αυτορυθμιζονται κατα την εκκινηση του αυτοκινητου

 

κοιτα στο πιο κατω video αν και δεν ειναι εργοστασιακα φαινεται πολυ η διαφορα αποδοσης με τα συμβατικα

 

στο 1.08min εχει λαμπες αλογονου και στο 1.10min xenon

 

Link to comment
Share on other sites

τα εργοστασιακα xenon δεν τυφλωνουνε τους απεναντι , (και να θες δεν γινεται) γιατι αυτορυθμιζονται κατα την εκκινηση του αυτοκινητου

 

κοιτα στο πιο κατω video αν και δεν ειναι εργοστασιακα φαινεται πολυ η διαφορα αποδοσης με τα συμβατικα

 

στο 1.08min εχει λαμπες αλογονου και στο 1.10min xenon

 

 

Ναι ναι, τα aftermarket στα σκουπίδια. Φωτίζουν τα πάντα και πρέπει να τιμωρούνται όσοι τα φοράνε ή τα περνάνε.

 

Αλλά η ερώτησή μου παραμένει.. τα xenon "κοιτάνε" στο ίδιο σημείο, απλά είναι πιο δυνατά?

Link to comment
Share on other sites

Συγκρινοντας το xenon με το xenon παντα οχι με του αλλογονου...Τα S3 δεν ξερω τι εχουνε ,και το τι θεωρουν γρηγορα σε στροφη δηλαδη σε Sακι με 100++/χλμ φανταζομαι οτι οντως θα αργησουν να στριψουν,αλλα και παλι δεν στριβουν 90 μοιρες αλλα 15 που ειναι αρκετο για να βλεπεις το εσωτερικο της στροφης (που ειναι και ο λογος που τα βαζεις) αλλα και ευθεια.Λογικα με DS12 θα περνανε σε αλλο επιπεδο...

 

Eπισης πιστευω πως αν χρειαστεις βοηθεια με 150/χλμ το βραδυ στις εθνικες μας μονο ο θεος θα μπορεσει να στην δωσει.

 

πριν 3 χρονια

 

οταν ειχα ενα πεζο 206 με αλογονου και το βραδυ επιανα δεξια με 100χιλιομετρα και με προσπερνουσανε κατι bmw 5αρες και διαφορα αλλα mercedika ελεγα ..τι μα...κες ειναι αυτοι ρε???150 το βραδυ??θελουνε σκοτωθουνε??τωρα ομως καταλαβα οτι τελικα δεν ηταν τοσο μ...κες αλλα βλεπανε....οταν παρεις το επομενο σου αυτοκινητο και στην αντιπροσωπεια σου ζητουσουνε 1000 ευρω για να στο παραγγειλουνε με xenon ευχαμαι να μην σε πιασουνε τσιγκουνιες, ειναι το καλυτερο/πολυτιμοτερο/και πιο μουλ μουρ extra που μπορεις να αγορασεις

Link to comment
Share on other sites

Ναι ναι, τα aftermarket στα σκουπίδια. Φωτίζουν τα πάντα και πρέπει να τιμωρούνται όσοι τα φοράνε ή τα περνάνε.

 

Αλλά η ερώτησή μου παραμένει.. τα xenon "κοιτάνε" στο ίδιο σημείο, απλά είναι πιο δυνατά?

 

 

ναι φωτιζουνε πολυ μακρυτερα και δεν σε κουραζουνε γιατι εχουνε ασπρο φως οχι κιτρινο, ειχα ενα βιντεακι με το δικο μου sto yutube αλλα το εσβησα , το βραδυ θα τραβηξω αλλο αν μπορεσω και θα το ανεβασω

Link to comment
Share on other sites

Περι Xenon

 

ΦΩΤΑ ΧΕΝΟΝ

 

Ο λόγος για τα φώτα Xenon που ολοένα και περισσότερο συναντάμε στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους, Είναι εκείνα τα φώτα που εκπέμπουν ένα δυνατό εκτυφλωτικό μπλε χρώμα (στην πραγματικότητα είναι λευκό και φαίνεται σαν μπλε σε σύγκριση με τα κανονικά φώτα) που σύμφωνα με τις αυτοκινητοβιομηχανίες πλησιάζει περισσότερο από κάθε άλλο το φως της ημέρας και βοηθάει στην πρόληψη των κινδύνων που καραδοκούν σε ένα σκοτεινό δρόμο. Είναι έτσι, όμως, τα πράγματα;

Πρέπει να αναφερθούμε κατ' αρχήν στην βασική τους λειτουργία. Οι λάμπες Xenon βασίζουν τη λειτουργία τους στο βολταϊκό τόξο. Κάθε λάμπα έχει δύο ακίδες βολφραμίου (ηλεκτρόδια) εσωτερικά, σε απόσταση μεταξύ τους. Το εκπεμπόμενο φως προέρχεται από την υπερπήδηση του ηλεκτρικού ρεύματος ανάμεσα στις δύο ακίδες. Ανάμεσά τους κυκλοφορεί ευγενές αέριο (Xenon) υπό αρκετά μεγάλη πίεση που καθιστά δυνατή την μεταφορά του ηλεκτρικού ρεύματος. Η λάμπα τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό κύκλωμα που μετατρέπει το συνεχές ρεύμα της μπαταρίας του αυτοκινήτου σε εναλλασσόμενο υψηλής συχνότητας, έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει η υπερπήδηση του ρεύματος ανάμεσα στις δύο ακίδες της λάμπας.

Επειδή οι λάμπες αυτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες το ηλεκτρονικό κύκλωμα τους δίνει ελεγχόμενη ισχύ, ώστε να μην τις φέρει έξω από τα όρια λειτουργίας τους. Πρέπει να λεχθεί πως η πίεση του αερίου μέσα στην λάμπα και η θερμοκρασία της, αυξάνονται πάρα πολύ, και μάλιστα σε επικίνδυνο βαθμό, και έτσι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν πολύ χοντρούς προστατευτικούς φακούς, από ειδικό θερμοαγώγιμο γυαλί, αγωγούς εξαερισμού και αισθητήρες θερμοκρασίας, για να αποφύγουν (όχι πάντα με επιτυχία) τυχόν έκρηξη της λάμπας. Στις ΗΠΑ, μάλιστα, απαγορεύεται η εκ των υστέρων τοποθέτησή τους, ενώ γίνεται μία εξαίρεση για τα μοντέλα εκείνα που έχουν τέτοιες λάμπες, από την μάνα τους, δηλαδή από το εργοστάσιο. Οι ευρωπαϊκές και άλλες εταιρείες που εξάγουν αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, ωστόσο, αποφεύγουν να τις τοποθετούν για να μην συναντήσουν τυχόν προβλήματα καθώς εκεί οι έλεγχοι είναι ιδιαίτερα αυστηροί.

 

Πόσο επικίνδυνες μπορεί να γίνουν αυτές οι λάμπες; Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές σε σχετικά έντυπα οι κίνδυνοι προέρχονται από:

1) Τις πιθανές εκρήξεις της λάμπας

2) Το ηλεκτρικό ρεύμα

3) Την υπέρυθρη ακτινοβολία

4) Την υπεριώδη ακτινοβολία

5) Την εκπομπή όζοντος (σε κλειστούς χώρους) και

6) Τις υψηλές αναπτυσσόμενες θερμοκρασίες.

Οι συμβουλές που δίνουν, μάλιστα, είναι οι εξής:

1) Φοράτε πάντα προστατευτικά προσώπου και γυαλιά όταν ασχολείσθε με μία τέτοιου είδους λάμπα

2) Μην στρέφετε το βλέμμα σας ποτέ κατευθείαν σε μία αναμμένη λάμπα

3) Αφήστε την λάμπα να κρυώσει επί αρκετή ώρα πριν την ακουμπήσετε καθώς μέρη της φθάνουν σε θερμοκρασία πολλές εκατοντάδες βαθμούς Κελσίου

4) Φορέστε προστατευτικά γάντια και προστατευτικές στολές πριν ξεκινήσετε την ενασχόλησή σας με την λάμπα και

5) το αυτονόητο ... Κλείστε την παροχή ρεύματος προς την λάμπα

Τελειώνουν μήπως εκεί οι κίνδυνοι; Όχι βέβαια. Προσέξτε την συμβουλή Νο 2: Μην στρέφετε το βλέμμα σας ποτέ κατευθείαν σε μία αναμμένη λάμπα. Γιατί άραγε; Γιατί το φως είναι εξαιρετικά δυνατό και η εκπεμπόμενη ακτινοβολία μπορεί να προκαλέσει βλάβη του κερατοειδούς. Και αν μεν ο οδηγός μπορεί να προφυλαχθεί από αυτό πως μπορεί να κάνει το ίδιο ο ερχόμενος οδηγός από το αντίθετο ρεύμα ή ο ανυποψίαστος πεζός; Έχει κι άλλο όμως. Έρευνες βιολόγων έχουν δείξει πως οδηγοί των οποίων τα αυτοκίνητα έχουν φώτα Xenon κουράζονται εύκολα κατά την διάρκεια της οδήγησης (σε αντίθεση με όσα υποστηρίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες) και εκνευρίζονται το ίδιο εύκολα. Η απάντηση σύμφωνα με τους επιστήμονες βρίσκεται σε αυτό που αποκαλούμε βιολογικό ρολόι. Η λειτουργία του ανθρώπινου ματιού διαφοροποιείται τη νύκτα και μία πηγή φωτός κοντά στην ηλιακή ακτινοβολία είναι δυνατόν να προκαλέσει εγκεφαλική αναστάτωση και ανεξέλεγκτες εκκρίσεις αδρεναλίνης. Γιατί, λοιπόν, οι εταιρείες συνεχίζουν να τοποθετούν τέτοια φώτα στα αυτοκίνητά τους; Απλά γιατί επένδυσαν σε αυτά και δεν προτίθενται για κανένα λόγο να μην πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Επιχειρηματικώς μεν αποδεκτό, ηθικώς δε απαράδεκτο. Γιατί, τέλος, εμείς οι ... ψυχάκηδες κυνηγάμε να βάλουμε τέτοια κιτς στα αυτοκίνητά μας; Εδώ η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια ... Αν κάποιος έχει απάντηση στο φιλοσοφικό αυτό ερώτημα εδώ είμαστε να την ακούσουμε.

επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι απαγορεύεται ρητά η τοποθέτηση αυτού του είδους φωτισμού στην μεγάλη σκάλα των φώτων

 

 

Σχετικά με την θερμοκρασία χρώματος όπως και το κάτω όριο παραγωγής υπέρυθρων, υπάρχουν οι σχετικές χρωματoμετρικές σταθερές. Αυτές ουσιαστικά μεταφράζονται σε λάμπες μέχρι 4300Κ.

Ο λόγος για τον περιορισμό στο χρώμα αλλά και το κατώτερο όριο παραγωγής υπερύθρων είναι βιομετρικός.

Η κόρη του ματιού του παρατηρητή (άλλου οδηγού) ΔΕΝ συστέλλεται σωστά σε φωτισμό με υπερβολικό περιεχόμενο πρός το μπλέ όριο του φάσματος και έλλειψη ερυθρών - υπερύθρων. Για αυτό και τα πολύ μπλέ συστήματα 'στραβώνουν' πολύ περισσότερο για την ίδια ποσότητα φωτισμού (luminous flux - lumens).

Άλλο πρόβλημα αποτελεί η αδυναμία σωστής εστίασης του ματιού (του οδηγού) σε υπερβολικά μπλέ φωτισμό.

Αυτό μπορείτε να το παρατηρήσετε και εσείς όταν κοιτάτε το βράδυ τα μπλέ λεντάκια που τοποθετούν πολλοί στα αμάξια τους. Δεν φαίνονται πολύ καθαρά και το περίγραμμά τους είναι κάπως θολό. Το ίδιο και με τις λάμπες dark light (ιώδεις) που βάζουν σε κλάμπ κ.λ.π.

Δεν ενδείκνυται για βροχή ομίχλη κ.λ.π.

Έχει να κάνει με το χρώμα. Όσο πιο μπλέ τόσο περισσότερο διαχέεται από τα σωματίδια στην ατμόσφαιρα (π.χ. σωματίδια νερού στην ομίχλη). Ουσιαστικά είναι το ίδιο φαινόμενο με αυτό που κάνει τον ουρανό μπλέ.

Συνιστάται η πιο κίτρινη απόχρωση, δηλαδή την μικρότερη θερμοκρασία χρώματος σε βαθμούς Κ(elvin). Υπάρχουν μέχρι και 3000Κ (οι λάμπες αλογόνου είναι περίπου στα 2800Κ). Συνήθως όμως οι χαμηλότερες που θα βρείτε είναι οι 4300-5500Κ. Μακριά από κάτι 7000-8000Κ.

Στην ΗΠΑ μέχρι 4300 βαθμούς Κελσίου χρώματος επιτρέπεται το xenon .

Στην Ε.Ε. οι στάνταρ που επιτρέπονται είναι 4300Κ μέχρι 5200Κ από κι και πάνω δεν επιτρέπονται στον δρόμο.Υπάρχουν κενά στους νόμους , εν ονόματι εμπορίου !!

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ

 

-E.S.D test: EN61000-4-2

-E.M.I. test: CISPR22

-Vibration test: IEC 68-2-6

-Waterproof test: EN 60529

-Salt Spraytest test: DIN 50021

-CE Approved

-SAE Approved

-TUV & E13

 

http://www.caraudioforum.gr

 

Sorry για το μεγεθος του post...

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΙ (GOLF GT) KAI (GOLF GT SPORT).

 

ΕΠΙΣΗΣ : ΠΙΟ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ:

1)GOLF GT TSI 170

2)GOLF GT TDI 170

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΙ (GOLF GT) KAI (GOLF GT SPORT).

 

ΕΠΙΣΗΣ : ΠΙΟ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ:

1)GOLF GT TSI 170

2)GOLF GT TDI 170

 

 

το tdi ειναι πετρελαιοκινητο και δεν μπορεις να το κινησεις σε αθηνα /θεσσαλονικη

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΙ (GOLF GT) KAI (GOLF GT SPORT).

 

ΕΠΙΣΗΣ : ΠΙΟ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ:

1)GOLF GT TSI 170

2)GOLF GT TDI 170

 

Εγώ που έχω το GT Sport, είναι 140 άλογα. Το GT από όσο ξέρω (εκτός αν έχει αλλάξει κάτι) είναι πάλι με τον TSI κινητήρα, αλλά 170 άλογα. To GT Sport είναι η παλιά "Sportline" έκδοση του TSI 140PS.

Τώρα, αυτά ίσχυαν όταν πήρα εγώ το αμάξι. Τώρα κυκλοφορούν και κάτι άλλα με το TSI, όπου το S και το I είναι κόκκινα, και είναι 170 άλογα (νομίζω) και γράφουν GT Sport. (διορθώστε με αν κάνω λάθος.)

 

To TDI, όπως απαντήθηκε ήδη είναι πετρέλαιο.

 

Be well.

ilias
Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι ρε παιδια...

εχει παρατηρήσει κανεις καποια στιγμη ο ηχος απο τη σκαστρα να άλλαξε (ακούγεται κάπως πιο οξύς και παρατεταμένοςκαι σαφως πιο δυνατος)

δε με χαλαει ως ηχος αλλα δεν ειναι "νορμαλ"

για help....

 

Το ιδιο εχω παρατηρησει Κωστα και στο δικο μου (σχεδον 20000χλμ) και ισα ισα που μ`αρεσει κιολας...

Δε νομιζω να υπαρχει προβλημα σε αυτο,ισως ειναι και θεμα "στρωσιματος"...

 

Οσο για τις εκδοσεις GT (170) και TSI sportline (140) που αναφερουν οι παραπανω φιλοι,αυτες αντικατασταθηκαν απο το καλοκαιρι του`07 με την κοινη εκδοση GTsport,η οποια διαφοροποιει τα 170 και 140 μεταξυ τους με τις 17αρες και 16αρες ζαντες,τις ενδειξεις TSI και TSI πισω,αντιστοιχα

και τη διπλη αποληξη της εξατμισης στο GTsport TSI.

H συγκεκριμενη μπορει να τοποθετηθει και after market και στο TSI.

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τις εκδοσεις GT (170) και TSI sportline (140) που αναφερουν οι παραπανω φιλοι,αυτες αντικατασταθηκαν απο το καλοκαιρι του`07 με την κοινη εκδοση GTsport,η οποια διαφοροποιει τα 170 και 140 μεταξυ τους με τις 17αρες και 16αρες ζαντες,τις ενδειξεις TSI και TSI πισω,αντιστοιχα

και τη διπλη αποληξη της εξατμισης στο GTsport TSI.

H συγκεκριμενη μπορει να τοποθετηθει και after market και στο TSI.

 

 

Ουφ...!!!! και μολις ετοιμαζομουν να το γραψω!! με γλιτωσες απο τον κόπο.....:p:p

Ακριβως αυτα ισχυουν !!!!

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 χρονια

 

οταν ειχα ενα πεζο 206 με αλογονου και το βραδυ επιανα δεξια με 100χιλιομετρα και με προσπερνουσανε κατι bmw 5αρες και διαφορα αλλα mercedika ελεγα ..τι μα...κες ειναι αυτοι ρε???150 το βραδυ??θελουνε σκοτωθουνε??τωρα ομως καταλαβα οτι τελικα δεν ηταν τοσο μ...κες αλλα βλεπανε....οταν παρεις το επομενο σου αυτοκινητο και στην αντιπροσωπεια σου ζητουσουνε 1000 ευρω για να στο παραγγειλουνε με xenon ευχαμαι να μην σε πιασουνε τσιγκουνιες, ειναι το καλυτερο/πολυτιμοτερο/και πιο μουλ μουρ extra που μπορεις να αγορασεις

 

+1000!

Αν δεν μπεις βράδυ σε αυτοκίνητο με xenon και πολύ περισσότερο να οδηγήσεις αρκετή ώρα, δεν μπορείς να καταλάβεις. Μπήκε ο θείος μου και νόμισε ότι έχω τη μεγάλη σκάλα. Τα xenon είναι ασφάλεια και ξεκούραση για τα μάτια σου. Δεν σκέφτομαι πλέον αν το ταξίδι μου είναι μέρα ή νύχτα! Εκπληκτικό το φως τους με όλες τις συνθήκες! Ειδικά μετά από πολλές ώρες, ξέρετε, όπως τσούζουν σιγά-σιγά τα μάτια με τα απλά ή αλογόνου λόγω της φωτεινότητας και προσπαθείς να επικεντρωθείς, στα xenon δεν συμβαίνει αυτό. Απλά κοιτάζεις και έχεις άποψη όχι σε μόνο σε μακριά αλλά και σε διαύγεια όπως λακούβες, δεξιά - αριστερά πιάνουν σε όλο το πλάτος. Εν ολίγοις βλέπεις τα πάντα :D

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάνεις πόσο στοιχίζει πάνω-κάτω η τοποθέτηση xenon σε αυτοκίνητο που δεν έχει; Σκέφτομαι να βάλω...
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάνεις πόσο στοιχίζει πάνω-κάτω η τοποθέτηση xenon σε αυτοκίνητο που δεν έχει; Σκέφτομαι να βάλω...

 

το κοστος βρίσκεται απο 190 € μεχρι 400€ διαλεγεις και αγοράζεις. προσοχη ομως στην ποιοτητα και στον τροπο που θα σου εξασφαλισει ο ηλεκτρονικος ωστε να μη σου βγαλει προβλημα με την ενδειξη στο καντραν......... οι λαμπες xenon εχουν χαμηλότερη κατανάλωση σε "ρευμα".... αυτος ειναι και ο λογος που το can bus του αυτοκινητου "νομιζει" οτι υπάρχει καμένη λάμπα και φυσικα σαν αποτελεσμα εχει να σου ανάψει η ένδειξη!!!!!

αυτο βεβαια παρακάμπτεται ειτε με καποιο "canceler" ειτε με καποιο led ώστε να αντισταθμιστούν τα watt

 

 

ουφ αυτα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...