Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Την ερωτηση σου και την απαντηση θα μπορεσεις να την λαβεις καλυτερα εαν επισκεφθεις καποια μαγαζι που περναει αλοιφες σε αμαξια

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

agapitoi filoi mia erotisi. Prosfatos anakalipsa (kai mono otan peftei pano to fos fenete)gratzounies sto plastiko tzamaki tou tamblo.Rotontas stin antiprosopia mou ipan pos den bgenei ksexora to tzamaki alla alazei olo to kantran pou simeni kostos 500 eyrv + :mad:

Mipos gnorizei kanis kapoio katharistiko i kati pou na mou dosei mia lisi?eyxaristo poli k perimeno kapoia apantisi giati exo stexaxorethei poli :(

 

Το παρατηρησα στο πρωτο σκουπισμα που του εκανα.Το ιδιο συνεβει και σε ενα συναδελφο με Almera.Μονο φυσημα απο τοτε για τη σκονη και καθαρισμα με πολυ απαλο πανακι.(Χρησιμοποιω αυτο που καθαριζουμε τα γυαλια...υπερβολικο ΟΚ,αλλα αποτελεσματικο!)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πως γίνεται εσένα να σου καίει 7,8 κι εμένα 10+ ???

 

Πες μου ποιά πόλη είναι αυτή να έρθω να μείνω :p

 

Κοίτα, πέρα από την πλάκα, για να πήρες Jetta μου μυρίζεται οικογένεια. Εγώ πάλι είμαι πολύ μακριά από εκεί προς το παρόν...

 

Ναι, το δικό μου 10,4 (περίπου) είναι με μετρήσεις από λαμπάκι σε λαμπάκι και με γέμισμα στο ίδιο βενζινάδικο (ώστε να με κλέβει η αντλία το ίδιο :P). Την ίδια ώρα ο μετρητής δίνει μέση κατανάλωση 9,6. Δεν απέχει και πολύ, είναι η αλήθεια... Στο δε ταξίδι τα πράγματα αντιστρέφονται και ο μετρητής γίνεται πολύ πιο αξιόπιστος πάντως.

 

Μιλάτε για το GT έτσι; Πάντως εγώ με το TSI 140 έχω συνολική κατανάλωση μέχρι τώρα (7000km) 7.4lt/100km η οποία έχει και διαδρομές σε εθνική και πιο πολλές διαδρομές σε πόλη μέσα.

 

Δεν έχω καταφέρει να πιάσω ποτέ έστω και σε μια μεμονομένη διαδρομή 10lt κατανάλωση! Μόνο μια φορά μέσα στην πόλη όπου πήγαινα με 1η-2α για πολύ ώρα και το πατούσα κιόλας...

 

Οι 6 σχέσεις σε συνδυασμό με την μεγάλη ροπή χαμηλά με ικανοποιεί από θέμα επιτάχυνσης και ταυτόχρονα κρατά χαμηλά την κατανάλωση μιας και πάνω από 5000 στροφές δεν το πατάω τόσο συχνά

Link to comment
Share on other sites

Μιλάτε για το GT έτσι; Πάντως εγώ με το TSI 140 έχω συνολική κατανάλωση μέχρι τώρα (7000km) 7.4lt/100km η οποία έχει και διαδρομές σε εθνική και πιο πολλές διαδρομές σε πόλη μέσα.

 

Δεν έχω καταφέρει να πιάσω ποτέ έστω και σε μια μεμονομένη διαδρομή 10lt κατανάλωση! Μόνο μια φορά μέσα στην πόλη όπου πήγαινα με 1η-2α για πολύ ώρα και το πατούσα κιόλας...

 

Οι 6 σχέσεις σε συνδυασμό με την μεγάλη ροπή χαμηλά με ικανοποιεί από θέμα επιτάχυνσης και ταυτόχρονα κρατά χαμηλά την κατανάλωση μιας και πάνω από 5000 στροφές δεν το πατάω τόσο συχνά

Εμεις μιλάμε για μέσα στην πόλη αρά ισχύει το δεύτερο σκέλος της απάντησης σου δηλαδή 10+ λίτρα τα 100km. Συμφωνούμε.

Link to comment
Share on other sites

Ισως εγω ειμαι περιεργος, ισως μου κανει εντυπωση, ισως απλα δε το καταλαβαινω... Εχετε (εχουμε) δωσει €25000+ για το αμαξι, και κοιτατε τι, καταναλωση εχει?????????????? Ελεος ρε παιδια. Παρτε το Atos τοτε.
Link to comment
Share on other sites

Ισως εγω ειμαι περιεργος, ισως μου κανει εντυπωση, ισως απλα δε το καταλαβαινω... Εχετε (εχουμε) δωσει €25000+ για το αμαξι, και κοιτατε τι, καταναλωση εχει?????????????? Ελεος ρε παιδια. Παρτε το Atos τοτε.

Εδώ έχεις άδικο φίλε elia. Το φορουμ έγινε για να λένε τις απόψεις μας. Το ότι δώσαμε 25000 δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να μιλάμε για την καταναλώσει του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Ισως εγω ειμαι περιεργος, ισως μου κανει εντυπωση, ισως απλα δε το καταλαβαινω... Εχετε (εχουμε) δωσει €25000+ για το αμαξι, και κοιτατε τι, καταναλωση εχει?????????????? Ελεος ρε παιδια. Παρτε το Atos τοτε.

 

 

Επειδή δεν έχεις παρακολουθήσει το thread από την αρχή κοίτα λίγο εδώ. Oι προδιαγραφές Euro 5 είναι ο λόγος ύπαρξης των TSI και το GT, παρότι δεν τις πληροί (<, ήταν ιδανικό μοντέλο για λανσάρισμα, ώστε να τονιστεί το σκέλος της απόδοσης, παρά της κατανάλωσης.

Link to comment
Share on other sites

Για όποιον ενδιαφέρεται, πρόσφατα έκανα επέκταση εγγύησης για 2 ακόμα χρόνια με κόστος 410€. Να σημειώσω ότι έχει κανείς το δικαίωμα να την κάνει έως και 18 μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου και ισχύει για 24 μήνες μετά την λήξη της εργοστασιακής εγγύησης.

 

Βέβαια, για να είμαστε ακριβείς, δεν πρόκειται για εγγύηση, αλλά για ασφάλιση των μηχανικών μερών από ανεξάρτητο ασφαλιστικό οργανισμό (Allianz), δηλαδή καλύπτει οποιαδήποτε μηχανική βλάβη εμφανιστεί (μέχρι 10.000€). Τώρα τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει ακριβώς, καλύτερα να μη χρειαστεί να το μάθουμε ποτέ. Καλύτερα να μην μπλέξεις με ασφαλιστικές. Απλά την έκανα γιατί έμαθα ότι η αλλαγή σασμάν (που ίσως κάνω) κοστολογείται στα 2.500€ περίπου...

Link to comment
Share on other sites

Μιλάτε για το GT έτσι; Πάντως εγώ με το TSI 140 έχω συνολική κατανάλωση μέχρι τώρα (7000km) 7.4lt/100km η οποία έχει και διαδρομές σε εθνική και πιο πολλές διαδρομές σε πόλη μέσα.

 

Δεν έχω καταφέρει να πιάσω ποτέ έστω και σε μια μεμονομένη διαδρομή 10lt κατανάλωση! Μόνο μια φορά μέσα στην πόλη όπου πήγαινα με 1η-2α για πολύ ώρα και το πατούσα κιόλας...

 

Οι 6 σχέσεις σε συνδυασμό με την μεγάλη ροπή χαμηλά με ικανοποιεί από θέμα επιτάχυνσης και ταυτόχρονα κρατά χαμηλά την κατανάλωση μιας και πάνω από 5000 στροφές δεν το πατάω τόσο συχνά

 

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου.Το TSI 140 στα δικα μου τουλαχιστον χερια,καιει γυρω στα 8,5λιτ/100χλμ με χρηση 60% Εθνικη/Αττικη οδο και 40% πολη.Οταν φυσικα λεμε Εθνικη μη νομισει κανεις οτι το αμαξι παει με 110 και 6η συνεχως,οπου θα εκαιγε μολις 6,8λιτ/100χλμ,αλλα οπου και οταν το επιτρεπει η κινηση παει αρκετα πιο γρηγορα..!

Να προσθεσω δε οτι οταν κινουμαι στην πολη με κινηση προσπαθω,χωρις να το καταφερνω παντα,να μην κανω ασκοπες επιταχυνσεις και επιβραδυνσεις χωρις νοημα (σεβομενος το αυτοκινητο μου και κατα συνεπεια τους αλλους γυρω μου).

Καταναλωση πανω απο 10λιτ για μια ολοκληρη διαδρομη 40χλμ και συγκεκριμμενα 10,9λιτ/100χλμ ειδα μονο μια φορα βραδυ,σε κατι "φιλικα" ανοιγματα με το νεο Civic 1.8 140HP και μια Alfa GT 1.8 επισης 140HP και για μια αποσταση 15 περιπου χλμ!!!Το αποτελεσμα τουλαχιστον με χαροποιησε ιδιαιτερα!

 

Eπισης αυτο τον καιρο εκανα μια μετρηση καταναλωσης που ηθελα να παρουσιασω λιγο αργοτερα (βοηθησε το γεγονος οτι βαζω απο το ιδιο πρατηριο βενζινη-ΕΚΟ Κinitron-οποτε το γεμιζω και ειναι ευκολο να κρατησω σημειωσεις) αλλα ευκαιρειας δοθησης την καταθετω τωρα.Εδω λοιπον και 6 γεμισματα (Full Tank) μπορω να πω με βεβαιοτητα και για το δικο μου τροπο οδηγησης οτι για τα τελευταια 3386χλμ που διενυσα,η μεση καταναλωση κυμανθηκε στα 8,47λιτ/100χλμ.Οταν ξεκινησε η μετρηση το αυτοκινητο ειχε 4800χλμ.

 

Αναλυτικα εχουμε:

  • 1ο : 48lit / 613km=7.8lit / 100km

  • 2ο : 53,4lit / 598km=7.8lit / 100km

  • 3o : 46lit / 545km=8.4lit / 100km (εδω με V-power)

  • 4o : 45,7lit / 516km=8.8lit / 100km

  • 5o : 51,7lit / 631km=8.2lit / 100km

  • 6o : 42,25lit / 483km=8.74lit / 100km

Total : 287,05lit / 3386km που με απλη μεθοδο των τριων βγαζει το παραπανω αποτελεσμα ! Να συμπληρωσω δε προς μελλοντικη χρηση οτι ο υπολογιστης κατα τη διαρκεια της μετρησης εδεινε μειωμενο αποτελεσμα κατα 0,6-0,8 λιτ/100χλμ συγκριτικα με τα πραγματικα γεμισματα.Αν λοιπον προσθεσετε αυτη τη διαφορα στην ενδεικνυομενη του υπολογιστη μπορειτε να βγαλετε σε γενικες γραμμες την πραγματικη καταναλωση που ειχατε...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου TSi η μεση καταναλωση στα 18000 χλμ που εχω κανει

ειναι 7.8 lt/100 χλμ, 80% Αττικη οδο (με 140-200 οπου με παιρνει).

Στο προηγοθμενο Vectra 1.8 που ειχα στις ιδιες συνθηκες ειχα 8.1 lt /

100 χλμ καταναλωση και φυσικα δεν ειχα ουτε κατα φαντασια τις επιμερους επιδοσεις.

Αν καποιος παιρνει αυτοκινητο 140 + ιππων και θελει και επιδοσεις το λιγοτερο που πρεπει να τον απασχολει ειναι η καταναλωση που σε οποιοδηποτε αναλογο αυτοκινητο οποιασδηποτε μαρκας, γιαπωνεζικης /ευρωπαικης, ειναι δεδομενη. Δεν εχετε παρα να κοιταξετε τα πραγματικα τεστ/μετρησεις καο οχι τις εργοστασιακες.

Αναλογως το αυτοκινητο, οι εργοστασιακες κανουν σκοντο τουλαχιστον 20-30% και δεν υπολογιζω τα SUV οπου σε αρκετα φτανουν και στο 50% (και απο δικη μου εμπειρια).

Για μενα ειναι πολυ απλο "ιπποδυναμη+επιδοσεις=καταναλωση".

Μην ξεχναμε οτι και τα συγκεκριμενα αυτοκινητα μας ειναι στα 1350+ κιλα και συγχρονως εχουν και τους σχετικα λιγοτερο ενεργοβορους κινητηρες.

Αν τωρα θελω ενα αυτοκινητο 200 σχεδον ιππων για να κινουμαι στο παρκινγκ που λεγεται 'Αθηνα' τοτε κατι μαλλον δεν υπολογιζω σωστα..

Οσο για τα επιμερους προβληματακια, αυτα δεν εχουν να κανουν με το ποσα εδωσα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, γιατι με αυτη τη λογικη ενα αυτοκινητο των 30,40,50 χιλιαδων ευρω θα πρεπει να ειναι 'αθανατο' κατι που φυσικα δεν ισχυει, μαλλον σε πολλες περιπτωσεις συμβαινει το αντιθετο, λογω 'φορτωματος' πληθους ηλεκτρονικων, εφαρμογες νεων τεχνολογιων κλπ.

Και μην ξεχναμε οτι η VW μας δεν ειναι και η πλεον αξιοπιστη.

Τα αυτοκινητα, και συγκεκριμενα αυτα καποιων επιδοσεων, ειναι οπως τα περιεγραψε και φιλος παραπανω, αντιστοιχια (για τους ανδρες) της σχεσης μας με γυναικα 'προδιαγραφων και επιδοσεων'. Αν τα θελεις

σιγουρα θα πληρωσεις (και θα πληρωνεις).

Παρεπιπτοντως και το TSi μου χανει ψυκτικο και ειναι υπο παρακολουθηση, γιατι οτι και να λενε οι 'ανευθυνουπευθυνοι' καθε αλλο παρα φυσιολογικο δεν ειναι. Κατα τα αλλα ουδεν προβλημα (ειναι 03/2007) οποτε δεν υπαρχει και το γνωστο προβλημα της 2ας ταχυτητας. Απο οτι ξερω αυτο εμφανιζεται κυριως στις πρωτες παρτιδες μεχρι 11/2006.

Link to comment
Share on other sites

Για όποιον ενδιαφέρεται, πρόσφατα έκανα επέκταση εγγύησης για 2 ακόμα χρόνια με κόστος 410€. Να σημειώσω ότι έχει κανείς το δικαίωμα να την κάνει έως και 18 μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου και ισχύει για 24 μήνες μετά την λήξη της εργοστασιακής εγγύησης.

 

Βέβαια, για να είμαστε ακριβείς, δεν πρόκειται για εγγύηση, αλλά για ασφάλιση των μηχανικών μερών από ανεξάρτητο ασφαλιστικό οργανισμό (Allianz), δηλαδή καλύπτει οποιαδήποτε μηχανική βλάβη εμφανιστεί (μέχρι 10.000€). Τώρα τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει ακριβώς, καλύτερα να μη χρειαστεί να το μάθουμε ποτέ. Καλύτερα να μην μπλέξεις με ασφαλιστικές. Απλά την έκανα γιατί έμαθα ότι η αλλαγή σασμάν (που ίσως κάνω) κοστολογείται στα 2.500€ περίπου...

 

Από ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία, όπου μου έκαναν δώρο την επέκταση εγγύησης (που είναι πράγματι όπως τα λες), καλύπτει οτιδήποτε μηχανικό/ηλεκτρικό πρόβλημα. Σαν να είχες δηλαδή εγγύηση εξαρχής για 4 χρόνια. Τώρα.. ελπίζω να μη χρειαστεί να μάθουμε :)

ilias
Link to comment
Share on other sites

Αθήνα μένω...άρα..Δάφνη Κηφισιά καθημερινά..το μόνο + ότι είμαι στο δρόμο από τις 6:30..και κίνηση συναντώ στην επιστροφή κατά τις 15¨30...Το καθαρό μέσα στην πόλη δεν το έχω μετρήσει ακόμη γιατί έχω πάντα ανοιχτό δρόμο ..θα σου πω από βδομάδα που θα είμαι μόνο αθηνα και θα έχω φουλαρισμα...Βάζω πάντα 100αρα (μια φορά έβαλα μισό ρεζερβουάρ 95 και άλλαξε η κατανάλωση..) και ποτέ δεν φεύγω πάνω από τις 3000 στροφές εντός των τοιχων...Και ναι έχω οικογένεια!!!!!Και ναι έδωσα 26000 € αλλά με ενδιαφέρει και η κατανάλωση και το σέρβις και η ποιότητα και τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα και και και...
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι φίλε eagle1 για τα στατιστικά που μας παραθέτεις!

Ευχαριστούμε!

 

Με τη σειρά μου θέλω να πω ότι ο λόγος που πήρα ένα αυτοκίνητο 25.000€ (GT) είναι να κινούμαι όποτε θέλω πολύ γρήγορα με normal κατανάλωση (~10λτ) και όποτε θέλω να κινούμαι σαν να είχα Atos, πολύ πιο αξιοπρεπώς (ενεργ+παθ ασφάλεια++) και με κατανάλωση ~7l/100km.

Αξίζει να πω ότι τα τελευταια 1200km έχω κατανάλωση στο trip computer 7.1 lt/100km και κινούμαι από Πικέρμι - Χολαργό καθημερινά απο Μεσογείων! Πείτε το πόλη, δεν ξέρω, πάντως προσθέτοντας τη απόκλιση ~0.7 λτ/100κμ βγαίνει αποτέλεσμα ~7.8lt/100km. Μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Eρωτηση

 

 

Θα ηθελα πολυ να μαθω πιο αμαξι με 170 ιππους εχει καλυτερη καταναλωση απο το GT και μιλαμε για βενζινη ετσι??? :confused:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Eρωτηση

 

 

Θα ηθελα πολυ να μαθω πιο αμαξι με 170 ιππους εχει καλυτερη καταναλωση απο το GT και μιλαμε για βενζινη ετσι??? :confused:

 

Nice question....;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

να συμπλειρωσω κι εγω μιας και το GT δεν το εχω οδηγησει ποτε μες τη πολη παρα μονο σε εθνικη ή επαρχειακο, η καταναλωση του trip computer δεν αποκλεινει απο τη πραγματηκη. Μαλιστα οταν προσπαθησα να οδηγησω οικονομικα στο trip computer εδειχνε 5,5 λτ/100κμ ενω εγω ειχα κανει 500κμ με μισο ρεζερβουαρ βενζινη
to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να πω ότι τα τελευταια 1200km έχω κατανάλωση στο trip computer 7.1 lt/100km και κινούμαι από Πικέρμι - Χολαργό καθημερινά απο Μεσογείων! Πείτε το πόλη, δεν ξέρω, πάντως προσθέτοντας τη απόκλιση ~0.7 λτ/100κμ βγαίνει αποτέλεσμα ~7.8lt/100km. Μια χαρά!

 

μιας και πιάσαμε το αγαπημένο θέμα του eliasj :p να πω και εγω με τη σειρά μου ότι η κατανάλωσή μου μετά από 16,000km είναι 8.9lt/100km (απόκλιση με το trip computer ~7%) και καλύτερη επίδοση 7.36lt/100km (σε ταξίδι αθηνα-καλαματα-αθήνα=560km) Στα ταξίδια πράγματι trip computer και "βενιζινας" βγάζουν το ίδιο...

ΥΓ για τους φανατικους του είδους http://www.spritmonitor.de/en/

eliasj μην το δεις και πάθεις τιποτα... (φιλικα παντα ετσι...)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

μιας και πιάσαμε το αγαπημένο θέμα του eliasj :p να πω και εγω με τη σειρά μου ότι η κατανάλωσή μου μετά από 16,000km είναι 8.9lt/100km (απόκλιση με το trip computer ~7%) και καλύτερη επίδοση 7.36lt/100km (σε ταξίδι αθηνα-καλαματα-αθήνα=560km) Στα ταξίδια πράγματι trip computer και "βενιζινας" βγάζουν το ίδιο...

ΥΓ για τους φανατικους του είδους http://www.spritmonitor.de/en/

eliasj μην το δεις και πάθεις τιποτα... (φιλικα παντα ετσι...)

 

:lol:

To trip mou δειχνει 9.2lt/100km αλλα θα ελεγα οτι η αποκλιση ειναι γυρω στο 10% και εγω με 15800 χλμ και παντα με 100αρα βενζινη BP. Θα ελεγα πολυ καλη καταναλωση ειδικα με το τροπο που οδηγω

Link to comment
Share on other sites

Στο gt μπθ τριζει που και που η κεντρικη κονσολα του αερογωγου ...Τι κανατε γιαυτο το θεμα?Εγω το ψεκασα λιγο με σιλικονη και καπως λυθηκε το προβλημα αλλα οχι 100%.Ο τεχνικος μου ειπε πως η vw χρησιμοποιει αναλωσιμα πλαστικα μαλακα γιαυτο εχει αυτο το προβλημα στα παλια τα γλολφ τιποτα δεν ακουγοταν
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φίλε opus,

 

Το project λέει ότι "σηκώνει" κάποιο ρίσκο εαν θέλεις το RNS-510 (MFD3) στην μισή τιμή. Υπάρχει ένα success story σε άλλο forum που αφορά βέβαια το RNS500 (MFD2) αλλά η διαδικασία είναι η ίδια. Εαν κάνεις κέφι διάβασέ το μέχρι το τέλος (έχει αναπάντεχο τέλος).

http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.php?t=2588

 

.. και μετά τα λέμε.

 

φιλε COSTAS_ τελικα έκανες κίνηση για το RNS510;

αν ναι για πες μας...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

φιλε COSTAS_ τελικα έκανες κίνηση για το RNS510;

αν ναι για πες μας...

 

Αστα φίλε vwgt,

 

Δεν πρόλαβα να πω τις προθέσεις μου.. και έφαγα ένα χέ...μο από την γυναίκα που ήταν όλο δικό μου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αστα φίλε vwgt,

 

Δεν πρόλαβα να πω τις προθέσεις μου.. και έφαγα ένα χέ...μο από την γυναίκα που ήταν όλο δικό μου.

 

χα χα χα ..:chair: βεβαια για να πουμε και την αλήθεια ειναι σχετικά ακριβό.. (αλλά και πολυ ωραιο). Το σκέφτομαι και εγω αλλα από την άλλη και το 1.5χιλιαρικακι....

οπότε μάλλον στρέφομαι απλά προς εναν "αποκωδικοποιητή" mp3 τυπου http://www.solisto.de/index.php?lang=en&page=home&numpage=1 'H http://www.xcarlink.no/ γιατί με τα cd γίνεται κόλαση...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

kalispera paidia.tha ithela tin voitheia sas. Thelw na parw to golf to tsi me ta 140ps to gt sport alla akoyw poy lene pws ta golf vgazoyn provlimata kai to skeftomai.lete na to parw kai na trexw sta synergeia?aksizei ta lefta toy i na koitaksw gia kati allo?

thanks

Link to comment
Share on other sites

kalispera paidia.tha ithela tin voitheia sas. Thelw na parw to golf to tsi me ta 140ps to gt sport alla akoyw poy lene pws ta golf vgazoyn provlimata kai to skeftomai.lete na to parw kai na trexw sta synergeia?aksizei ta lefta toy i na koitaksw gia kati allo?

thanks

Φίλε Σπύρο αν το μόνο σου κριτήριο για να αγοράσεις αυτοκίνητο είναι οι βλάβες τότε δες τον παρακάτω πίνακα ίσως σε βοηθήσει. Είναι από έρευνα που κάνει το "autotriti".

Μάρκα - Μοντέλο #Δείκτης βλαβών

ALFA ROMEO-147 #103

FIAT-STILO #58

CITROEN-C4 #53

RENAULT-MEGANE #44

SEAT-LEON #41

PEUGEOT-307 #36

CHEVROLET-LACETTI #34

AUDI-A3 #29

VOLKSWAGEN-GOLF #29

MITSUBISHI-LANCER #25

BMW-1-SERIES #24

MERCEDES-A-SERIES #22

OPEL-ASTRA #21

FORD-FOCUS #21

HONDA-CIVIC #20

TOYOTA-COROLLA #18

SEAT-CORDOBA #15

MAZDA-3-SERIES #12

HYUNDAI-ACCENT #11

 

Σημ Ο πίνακας επάνω έχει το πιο ζημιάρικο και κάτω το λιγότερο ζημιάρικο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...