Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε αυτό το site λέει τη διαφορά DSG με manual και έχει και ένα ενδιαφέρον βιντεάκι!

http://paultan.org/archives/2006/04/25/volkswagen-dsg-direct-shift-gearbox/

Υπαρχει και στο youtube αυτο το video. Δεν υπαρχει συγκριση DSG με manual οτι και να λενε οι 4 τροχοι.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Οπως πολυ σωστα παραθετει και ο kyprios παραπανω kai o Gka, τα γραφει και στο manual αυτα,και στρωσιμο δεν ειναι μονο ο κινητηρας. Εγω το πηγα 160 τη 2η μερα. Το manual αναφερει να μη περασεις τα 3/4 της τελικης. Επομενως με 225 τελικη μπορεις να πας και 170 στο στρωσιμο.

Εγραψα και ενα videaki σημερα για να δεις που κανει τις αλλαγες

 

οπ.. ωραίος! thanx!

ilias
Link to comment
Share on other sites

 

 

Φιλε Γιαννη δεν θα το πιστεψεις αλλα το ιδιο χρησιμοποιουσα μεχρι χθες και ειχα προβλημα με την αναγνωριση.

 

Δες πιο κατω:

http://www.sandisk.com/Products/ProductInfo.aspx?ID=1925

 

 

Τωρα το εχω αλλαξει σε CORSAIR Flash Voyager 2GB Flash Drive

 

Δες πιο κατω:

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820233009

 

Προς το παρον ολα καλα.

 

Παρατηρηση: Πιθανοτατα να εχει να κανει με το ποσο γρηγορα διαβαζετε (Read speed) το USB flash drive.

 

Καλά μιλάμε για πολύ σύμπτωση. Το άλλο μου flash memory είναι Corsair 1Gb αλλά δεν το χρησιμοποιώ τελευταία:blink:.Βλέπουμε!!

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει και στο youtube αυτο το video. Δεν υπαρχει συγκριση DSG με manual οτι και να λενε οι 4 τροχοι.

 

ετσι ειναι τα πράγματα...

upshift time 8ms.

downshift time up to 400ms.

ως upshift οριζεται ο χρονος που η παροχη ισχυος ειναι μηδενικη.

 

ΥΓ ferrari enzo upshift 150ms.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Geia sas!prwth fora grafw sas parakolouthw stis suzhthseis sas k tha h8ela na mou peite osoi exete parei to tsi 140hp an sas exei dhmiourghsei kanena provlhma k poso kairo to exete..thelw na to parw k eimai se dillhma..auta..

 

Euxaristw..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον.Σημερα παιδια αντιμετωπιζω το πρωτο προβλημα.Εν σταση πατωντας το γαζι και πεφτοντας οι στροφες ακουγετε ενας περιεργος θορυβος στις 2000 στροφες σαν να συντονιζει καπου ενα γκρ γκρ. Το δευτερο ειναι και συνεβη μετα απο αλλαγη ταχυτητας σε δεν μπηκε καλα η δευτερα και γρατζουνησε.Οποτε εχω ενα θορυβο οταν γινετε η αλλαγη απο 1 σε 2 και ενιοτε 3 στις αλλες δεν ακουγετε.Οθορυβος ειναι σαν να εχει ξεκολησει καπου ενα πλαστικο.Τι γνωμη εχετε γαιυτα.Αυριο λεω να το παω να το δουνε αλλα πριν το δουνε ακουω γνωμες.6200κμ μεχρι χθες εντελως απροβληματιστα χιλιομετρα
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον.Σημερα παιδια αντιμετωπιζω το πρωτο προβλημα.Εν σταση πατωντας το γαζι και πεφτοντας οι στροφες ακουγετε ενας περιεργος θορυβος στις 2000 στροφες σαν να συντονιζει καπου ενα γκρ γκρ. Το δευτερο ειναι και συνεβη μετα απο αλλαγη ταχυτητας σε δεν μπηκε καλα η δευτερα και γρατζουνησε.Οποτε εχω ενα θορυβο οταν γινετε η αλλαγη απο 1 σε 2 και ενιοτε 3 στις αλλες δεν ακουγετε.Οθορυβος ειναι σαν να εχει ξεκολησει καπου ενα πλαστικο.Τι γνωμη εχετε γαιυτα.Αυριο λεω να το παω να το δουνε αλλα πριν το δουνε ακουω γνωμες.6200κμ μεχρι χθες εντελως απροβληματιστα χιλιομετρα
Θέλει λύσιμο το σασμαν και αλλαγή στο γρανάζι και συγχρονιζε δευτέρας... Ψάξε προηγούμενό μου ποστ να δεις!
Link to comment
Share on other sites

Αν έτσι όπως πηγαίνεις χαλαρά με 60 και 6η, πατήσεις τέρμα το γκάζι πως αντιδρά; Ανέβασε κανένα βιντεάκι με τέτοια παιχνιδίσματα με το DSG. Μετανιώνω που δεν έβαλα πάντως!

Λοιπον σημερα που μπορεσα, τραβηξα αλλα 2 videos. Το 1ο ειναι μερικα κατεβασματα στη θεση D με 6η στην Αττικη οδο, και sto S. Δε μπορουσα να παω γρηγοροτερα γιατι θα επεφτα στο μπροστινο μου:p

Το 2ο 190 χλμ στις 4100 αττικη οδο. Και παλι δε μπορεσα να το τελικιασω σημερα γιατι ειχε κινηση.

http://www.youtube.com/watch?v=2wU-YDtmqQo

Αν θελετε ρε παιδια δωστε και κανα rating sta videos. Για εσας τα εγραψα :D

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι τα πράγματα...

upshift time 8ms.

downshift time up to 400ms.

ως upshift οριζεται ο χρονος που η παροχη ισχυος ειναι μηδενικη.

 

ΥΓ ferrari enzo upshift 150ms.

Πολυ σωστα. Βεβαια μη νομιζεις οτι μπορεις πραγματικα να καταλαβεις τη διαφορα;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον σημερα που μπορεσα, τραβηξα αλλα 2 videos. Το 1ο ειναι μερικα κατεβασματα στη θεση D με 6η στην Αττικη οδο, και sto S. Δε μπορουσα να παω γρηγοροτερα γιατι θα επεφτα στο μπροστινο μου:p

Το 2ο 190 χλμ στις 4100 αττικη οδο. Και παλι δε μπορεσα να το τελικιασω σημερα γιατι ειχε κινηση.

http://www.youtube.com/watch?v=2wU-YDtmqQo

Αν θελετε ρε παιδια δωστε και κανα rating sta videos. Για εσας τα εγραψα :D

 

Πολύ καλή και φιλότιμη προσπάθεια, αν και επικίνδυνη.

Παρόλα αυτά, εκτιμώ την πρόθεσή σου και το αποτέλεσμα είναι καλό.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

eliasj επειδή μέσα στην εβδομάδα κλείνω ένα GTI με DSG, μπορείς να μου πεις τις εμπειρίες σου και αν είναι ομαλές οι αλλαγές?

Εχω ακούσει πολύ καλά πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή και φιλότιμη προσπάθεια, αν και επικίνδυνη.

Παρόλα αυτά, εκτιμώ την πρόθεσή σου και το αποτέλεσμα είναι καλό.

Not really;) Το επικινδυνο αρχιζει εκει που δεν εχεις ελεγχο. This is why I were extremely cautious, given the fact I were driving with one hand and shooting the bloody video;)

eliasj επειδή μέσα στην εβδομάδα κλείνω ένα GTI με DSG, μπορείς να μου πεις τις εμπειρίες σου και αν είναι ομαλές οι αλλαγές?

Εχω ακούσει πολύ καλά πράγματα...

Να σου πω οτι το DSG ειναι χαλια, και καλυτερα να παρεις manual.:lol: Προσωπικα ειμαι πολυ ικανοποιημενος και αξιζει τα παραπανω λεφτα. Οι αλλαγες, οπως θα ειδες, ειναι sooo smooth. Το μονο αρνητικο ειναι τα κατεβασματα τα οποια -ειδικα οταν εχεις manual mode- ειναι λιγακι "rough"l. Το GTI might be different though

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλο το forum.Είμαι νέο μελος και έχω κάποιες απορίες για το TSI 140.Σκεφτομαι να παω να κλεισω το sportline.Αλλά :

1) καπου στο forum διαβασα οτι το sportline εγινε τωρα gt sport.Δηλαδη το πρωτο καταργηθηκε;Τι διαφορα εχουν χρηματικα και σε θεματα βασικου εξοπλισμου;

2)Διαβασα πολλα μηνυματα που αναφερουν προβληματα στο σαζμαν μετα απο καποια (λιγα σχετικα) χιλιομετρα. τελικα αξιζει η αγορα του ή θα ειμαι συνεχεια στην αντιπροσωπια για επιδιορθωσεις.( 21.000Ε δεν ειναι και λιγα)

3)Στις αντιπροσωπιες δινουν κανενα δωρο; (εγω θα το παρω απο χαλκιδα)

4)Το κοκκινο χρωμα ειναι μεταλλικο;

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλο το forum.Είμαι νέο μελος και έχω κάποιες απορίες για το TSI 140.Σκεφτομαι να παω να κλεισω το sportline.Αλλά :

1) καπου στο forum διαβασα οτι το sportline εγινε τωρα gt sport.Δηλαδη το πρωτο καταργηθηκε;Τι διαφορα εχουν χρηματικα και σε θεματα βασικου εξοπλισμου;

2)Διαβασα πολλα μηνυματα που αναφερουν προβληματα στο σαζμαν μετα απο καποια (λιγα σχετικα) χιλιομετρα. τελικα αξιζει η αγορα του ή θα ειμαι συνεχεια στην αντιπροσωπια για επιδιορθωσεις.( 21.000Ε δεν ειναι και λιγα)

3)Στις αντιπροσωπιες δινουν κανενα δωρο; (εγω θα το παρω απο χαλκιδα)

4)Το κοκκινο χρωμα ειναι μεταλλικο;

Ευχαριστω

 

Καλως ηρθες στο myphone:).

1. To sportline καταργηθηκε και ονομαζεται πια GT Sport. Αισθητικες αλλαγες υπαρχουν μονο εξωτερικα, και μερικες εσωτερικα. Π.χ. Λογοτυπο GT Sport στη μασκα. Η διαφορα στη τιμη είναι αμελητεα. Νομιζω 200-300 euros αλλα μπες στο http://www.vw.gr να δεις latest price

2. Ελαχιστοι κατοχοι εχουν αναφερει μεχρι στιγμης προβληματα. Εγω δεν εχω κανενα με 12500 χλμ so far. Και να προκυψει προβλημα, θα εισαι μεσα στην εγγυηση.

3. Η Karenta δε μου εδωσε κανενα:(. Άλλες δινουν (Pazaropoulos, Autonet, etc).

4. Εχει 2 κοκκινα. Το ένα είναι μεταλλικο. Και τα 2 εχουν παραπανω χρεωση. Το απλο κανει €134 και το μεταλλικο €494 (Τιμες που χρεωσαν εμενα) Απριλιο 2007.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλο το forum.Είμαι νέο μελος και έχω κάποιες απορίες για το TSI 140.Σκεφτομαι να παω να κλεισω το sportline.Αλλά :

1) καπου στο forum διαβασα οτι το sportline εγινε τωρα gt sport.Δηλαδη το πρωτο καταργηθηκε;Τι διαφορα εχουν χρηματικα και σε θεματα βασικου εξοπλισμου;

2)Διαβασα πολλα μηνυματα που αναφερουν προβληματα στο σαζμαν μετα απο καποια (λιγα σχετικα) χιλιομετρα. τελικα αξιζει η αγορα του ή θα ειμαι συνεχεια στην αντιπροσωπια για επιδιορθωσεις.( 21.000Ε δεν ειναι και λιγα)

3)Στις αντιπροσωπιες δινουν κανενα δωρο; (εγω θα το παρω απο χαλκιδα)

4)Το κοκκινο χρωμα ειναι μεταλλικο;

Ευχαριστω

 

1)To sportline οπως εχει αναφερθει πολλες φορες,εχει γινει GT sport (+430ευρω) το οποιο εχει ορισμενες σημαντικες διαφορες,που εχουν να κανουν με την βελτιωση της αισθητικης του αυτοκινητου και μονο.Δες σε προηγουμενα posts(απο σελ180 εως προχθες) και θα τα βρεις...2)Το κιβωτιο οντως βγαζει καποια προβληματακια,ομως οχι περισσοτερα απο αλλα μοντελα της "σκληρης" sport κατηγοριας.Μην ξεχνας οτι εδω δεν κρυβουμε καποιες "αδυναμιες" του αυτοκινητου και το δειγμα ειναι πολυ μεγαλυτερο για το Golf,απο οτι για αλλα αυτοκινητα αφου αποτελει το απολυτο Best seller της κατηγοριας.(Το δικο μου 5000χλμ σημερα απροβληματιστα)...3)Δινουν και καλα θα κανεις να το διαπραγματευτεις(400-800ευρω αναλογα με την αντιπροσωπεια)...4)Οχι αλλα ειναι πολυ ομορφο και ιδιως ως GTsport που κανει αντιθεση με τη μαυρη μασκα.Χρειαζεται ομως,οπως καθε κοκκινο μη μεταλλικο ανεξαρτητου μαρκας,ειδικη περιποιηση (3-4 φορες το χρονο απλο κερωμα) για να αντεξει στο χρονο και στις φθορες...(Μαζι γραφαμε Ηλια!!!)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλημέρα σε όλους!

 

Έκλεισα πριν 2 εβδομάδες το golf tsi gt-sport, ωστόσο κολλάω σε μια λεπτομέρεια των προδιαγραφών και είπα να σας ρωτήσω. Κάτι παραπάνω θα γνωρίζετε. Λέει ότι θα έχει σπορ αναρτήσεις, αλλά όχι σε συνδιασμό με PJ4,PJ5,PJ6,PJ7. Από ό,τι καταλαβαίνω πρέπει να εννοεί κωδικούς για ζάντες. Αυτό τι σημαίνει??? Εγώ θα έχω σπορ ανάρτηση?

 

Thanks in advance!

 

P.s.

Το πακέτο gt-sport έχει τη ζάντα Mugello

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλημέρα σε όλους!

 

Έκλεισα πριν 2 εβδομάδες το golf tsi gt-sport, ωστόσο κολλάω σε μια λεπτομέρεια των προδιαγραφών και είπα να σας ρωτήσω. Κάτι παραπάνω θα γνωρίζετε. Λέει ότι θα έχει σπορ αναρτήσεις, αλλά όχι σε συνδιασμό με PJ4,PJ5,PJ6,PJ7. Από ό,τι καταλαβαίνω πρέπει να εννοεί κωδικούς για ζάντες. Αυτό τι σημαίνει??? Εγώ θα έχω σπορ ανάρτηση?

 

Thanks in advance!

 

P.s.

Το πακέτο gt-sport έχει τη ζάντα Mugello

 

 

Εδώ και 2-3 μέρες παρακολουθώ το συγκεκριμένο forum και το βρίσκω φοβερό σε σχέση με την αγορά και γενικά με τα προβληματάκια που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο.

Εδώ και ένα μήνα ψάχνω να βρω κάποιο καλό αμάξι να αγοράσω μια και το προγούμενό μου αμάξι το έχω 8 χρόνια περίπου και το έχω σκίσει λίγο . Μετά από έρευνα αγοράς κατέληξα και μάλλον θα το κλείσω το ερχόμενο Σάββατο.

Λέω να πάρω το Golf 1,4 Tsi με τα 140 ps.Έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις σε παλαιότερους κατόχους μια και σκεφτομαι να βάλω και κάτι εξτρά.

 

1. Τι θα μου προτείνατε , να το αγοράσω με δερμάτινο σαλόνι (ελληνικής κατασκευής απο την αντιπροσωπεία ) ή να πάω να βάλω μόνος μου μετά την αγορά του ?? (Θέλει 2 μέρες να μείνει στο μαγαζί μια και ρώτησα και επίσης το κόστος είναι περίπου το ίδιο 1200€).

2. Επίσης αξίζει να πάρω την οθόνη Plus ?

3. Θα το πάρω και με ηλιοροφή μια και γουστάρω να αερίζομαι(ζεσταίνομαι πολύ εύκολα) . Είναι καλή η συγκεκριμένη ??

 

Αυτά προς το παρόν και τα λέμε .

[sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend .....
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 2-3 μέρες παρακολουθώ το συγκεκριμένο forum και το βρίσκω φοβερό σε σχέση με την αγορά και γενικά με τα προβληματάκια που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο.

Εδώ και ένα μήνα ψάχνω να βρω κάποιο καλό αμάξι να αγοράσω μια και το προγούμενό μου αμάξι το έχω 8 χρόνια περίπου και το έχω σκίσει λίγο . Μετά από έρευνα αγοράς κατέληξα και μάλλον θα το κλείσω το ερχόμενο Σάββατο.

Λέω να πάρω το Golf 1,4 Tsi με τα 140 ps.Έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις σε παλαιότερους κατόχους μια και σκεφτομαι να βάλω και κάτι εξτρά.

 

1. Τι θα μου προτείνατε , να το αγοράσω με δερμάτινο σαλόνι (ελληνικής κατασκευής απο την αντιπροσωπεία ) ή να πάω να βάλω μόνος μου μετά την αγορά του ?? (Θέλει 2 μέρες να μείνει στο μαγαζί μια και ρώτησα και επίσης το κόστος είναι περίπου το ίδιο 1200€).

2. Επίσης αξίζει να πάρω την οθόνη Plus ?

3. Θα το πάρω και με ηλιοροφή μια και γουστάρω να αερίζομαι(ζεσταίνομαι πολύ εύκολα) . Είναι καλή η συγκεκριμένη ??

 

Αυτά προς το παρόν και τα λέμε .

 

Με το καλό φίλε να το πάραγγήλεις.

 

1. Προσωπική μου άποψη είναι να βάλεις το δερμάτινο σαλόνι μόνος σου (αφού λες οτι ζεστένεσαι ..τί το θες ?)

2. Το κόστος για την οθόνη Plus είναι πολύ μικρό. Να την βάλεις.

3. Η ηλιοροφή φωτίζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, προσφέρει αερισμό (εαν είσαι και καπνιστής είναι απαραίτητη) και είναι αρκετά καλής ποιότητας. Ομως να έχεις υπόψη σου ότι κάνει βουητό στα 80-100χιλ/ω και χαμηλώνει τον ουρανό στο εσωτερικό κατά 5 εκ περίπου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχει βαλει καποιος σε Golf Gt κοτσαδορο εργοστασιακο η μη?Να μας πει τιμες κοστος τοποθετησης κτλ

 

Πήρα τιμές την προηγούμενη εβδομάδα.

 

Λοιπόν,

 

Εργοστασιακός : 900 Ευρώ περίπου και μόνο αποσπώμενος

Εμπορίου: 230 Ευρώ σταθερός και 480 Ευρώ αποσπώμενος

 

Και στις δυο περιπτώσεις δεν πειράζεται ο προφυλακτήρας.

 

Η διαφορά βρίσκεται στην δουλειά που γίνεται με τα καλώδια.

 

Στην πρώτη περίπτωση συνδέεται στον εγκέφαλο με ένδειξη στον πίνακα οργάνων.

Για αυτόν τον λόγο όταν ζήτησα διευκρίνηση από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πράγματι το "σίδερο" κάνει 480 Ευρώ αλλά τα 420 Ευρώ παραπάνω είναι το κόστος των ηλεκτρικών!

 

Ο μάστορας από την άλλη δουλεύει με τον γνωστό τρόπο τραβώντας ρεύμα από τα φανάρια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παιδια ελειπα και κοιταξα το forum μολις τωρα και θα ηθελα να προσθεσω οσον αφορα την αναμονη για τα turbo.Επειδη και το δευτερο

μου αυτοκινητο ειναι turbo, αναφερει αναλυτικα στο manual οτι αναλογα με το χρονο αλλα και τον τροπο χρησης πρεπει να μεινει στο ρελαντι απο 1 μεχρι 4 λεπτα

to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1. Τι θα μου προτείνατε , να το αγοράσω με δερμάτινο σαλόνι (ελληνικής κατασκευής απο την αντιπροσωπεία ) ή να πάω να βάλω μόνος μου μετά την αγορά του ?? (Θέλει 2 μέρες να μείνει στο μαγαζί μια και ρώτησα και επίσης το κόστος είναι περίπου το ίδιο 1200€).

2. Επίσης αξίζει να πάρω την οθόνη Plus ?

3. Θα το πάρω και με ηλιοροφή μια και γουστάρω να αερίζομαι(ζεσταίνομαι πολύ εύκολα) . Είναι καλή η συγκεκριμένη ??

 

Αυτά προς το παρόν και τα λέμε .

 

1. Επειδή το αυτοκίνητο έχει αερόσακο στο πλαινό μερος της πλάτης του καθίσματος προσωπικά δε θα ήθελα να βάλω δέρμα ειτε μέσω της αντιπροσωπείας είτε σε κάποιο μαγαζι της αγοράς.

2. η plus αξίζει (προσφέρει αρκετες ρυθμίσεις που χωρίς την ύπαρξή της δεν μπορείς να κανεις μόνος σου.

3. πραγματι κανει ενα βουητό αλλά μικρότερο σε ένταση και λιγότερο ενοχλητικό απο αυτό ενος παραθύρου Το μόνο θεμα που αντιμετωπίζω είναι οτι στη θεση "ανύψωσης" τρίζει στις λακουβες.

 

από οσα extra εχω βαλει το πιο χρήσιμο (εκτός απο το parking radar) τελικά ειναι ο αντιθαμβωτικός καθρέπτης (κατι που θεωρούσα μεγαλη πολυτέλεια) και αν το ήξερα θα το ειχα παρει και με εξωτερικό αντιθαμβωτικό.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πήρα τιμές την προηγούμενη εβδομάδα.

 

Λοιπόν,

 

Εργοστασιακός : 900 Ευρώ περίπου και μόνο αποσπώμενος

Εμπορίου: 230 Ευρώ σταθερός και 480 Ευρώ αποσπώμενος

 

Και στις δυο περιπτώσεις δεν πειράζεται ο προφυλακτήρας.

 

Η διαφορά βρίσκεται στην δουλειά που γίνεται με τα καλώδια.

 

Στην πρώτη περίπτωση συνδέεται στον εγκέφαλο με ένδειξη στον πίνακα οργάνων.

Για αυτόν τον λόγο όταν ζήτησα διευκρίνηση από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πράγματι το "σίδερο" κάνει 480 Ευρώ αλλά τα 420 Ευρώ παραπάνω είναι το κόστος των ηλεκτρικών!

 

Ο μάστορας από την άλλη δουλεύει με τον γνωστό τρόπο τραβώντας ρεύμα από τα φανάρια.

Ειναι και παρανομο να εχεις σταθερο κοτσαδορο, εαν δε το ξερεις ;) Οταν ΔΕΝ ρυμουλκεις κατι, ο κοτσαδορος ΠΡΕΠΕΙ να βγαινει.

 

1. Επειδή το αυτοκίνητο έχει αερόσακο στο πλαινό μερος της πλάτης του καθίσματος προσωπικά δε θα ήθελα να βάλω δέρμα ειτε μέσω της αντιπροσωπείας είτε σε κάποιο μαγαζι της αγοράς.

2. η plus αξίζει (προσφέρει αρκετες ρυθμίσεις που χωρίς την ύπαρξή της δεν μπορείς να κανεις μόνος σου.

3. πραγματι κανει ενα βουητό αλλά μικρότερο σε ένταση και λιγότερο ενοχλητικό απο αυτό ενος παραθύρου Το μόνο θεμα που αντιμετωπίζω είναι οτι στη θεση "ανύψωσης" τρίζει στις λακουβες.

 

από οσα extra εχω βαλει το πιο χρήσιμο (εκτός απο το parking radar) τελικά ειναι ο αντιθαμβωτικός καθρέπτης (κατι που θεωρούσα μεγαλη πολυτέλεια) και αν το ήξερα θα το ειχα παρει και με εξωτερικό αντιθαμβωτικό.

1. Συμφωνω 100%

2.Επισης

3.Αν εχεις ανοιχτη την οροφη πρεπει να εχεις και το παραθυρο εστω και λιγο, ωστε να μη δημιουργείται στροβιλισμος και σε κουφαινει. Εμενα δε τριζει καθολου στις λακουβες στη θεση ανυψωσης

Link to comment
Share on other sites

kalhspera..tha hthela th gnwmh sas gia to golf 1.4 me 122hp..ta prwta autokinhta tha erthoun se treis mhnes..exete akousei kati?h diafora toy me tous 140hp?

18 αλογακια:lol: μικροτερη ροπη δεν εχει κομπρεσσορα και ειναι φτηνοτερο κανα 1000 euros

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...