thpap Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 Kalispera se olous sto forum!Na rwtisw exei emfanisei se kanenan sas to golf tsi h gt kanenan trigmo stin porta tou odigou???Emena exei enan o opoios fainetai oti einai apo mesa apo tin porta san kati na syntonizete otan kineitai to amaksi!Den to kanei panta.To kanei syxna otan o dromos katw den einai kalhs poiotitas kai einai traxys tote akougetai arketa entona!Episis rwtisa kai enan filo pou exei kai autos golf Gt kai mou eipe kai autos oti exei ena paromoio thoryvo stin porta!Gia auto kai vrika tin aformi na rwtisw an kapoios eixe paromoio provlima kai an vrike lysi????Den einai ypervolika entonos alla otan exeis kleisti ti mousiki einai ligaki ekneuristikos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 Kalispera se olous sto forum!Na rwtisw exei emfanisei se kanenan sas to golf tsi h gt kanenan trigmo stin porta tou odigou???Den einai ypervolika entonos alla otan exeis kleisti ti mousiki einai ligaki ekneuristikos κατα 99% ειναι τα παραθυρα... το προβλημα που ειχα εγω (since day 1) ηταν οτι οταν εκλεινα την πορτα (οδηγου συνοδηγου) κουδουνιζαν... οχι ομως στην πορεια... οποτε μια επισκεψη στην αντιπροσωπεια και μου αλλαξαν και τους δυο μηχανισμους... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
themob Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 Kalispera se olous sto forum!Na rwtisw exei emfanisei se kanenan sas to golf tsi h gt kanenan trigmo stin porta tou odigou???Emena exei enan o opoios fainetai oti einai apo mesa apo tin porta san kati na syntonizete otan kineitai to amaksi!Den to kanei panta.To kanei syxna otan o dromos katw den einai kalhs poiotitas kai einai traxys tote akougetai arketa entona!Episis rwtisa kai enan filo pou exei kai autos golf Gt kai mou eipe kai autos oti exei ena paromoio thoryvo stin porta!Gia auto kai vrika tin aformi na rwtisw an kapoios eixe paromoio provlima kai an vrike lysi????Den einai ypervolika entonos alla otan exeis kleisti ti mousiki einai ligaki ekneuristikos καλησπερα.αν εχεις βαλει γυαλια στην θηκη(στην πλαφονιερα) βγαλτα και κανε μια βολτα για να το τσεκαρεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thpap Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 oxi entaksei to exw tsekarei afairwntas katheti ypirxe stis thikes apo tis portes kai den exw kai gualia sti thiki stin orofi!Apo tin meria tou synodigou episis to tsekara den akougetai tipota einai mono apo tin meria tou odigou twra den kserw isws na einai kai apo ton mixanismo apo ta parathyra alla den mou dinei tin entypwsi o thoryvos oti mporei na ofeiletai se auto!!Fovamai mipws ofeiletai se kapoio hxeio to opoio otan kineitai to amaksi syntonizetai kai isws kapou vriksei kai xtypaei giati to kanei mono se kako odostrwma alliws den akougetai!An kapoios allos exei kapoia kalyteri idea poly euxaristws na tin akousw alliws ama einai kapoia stigmi tha perasw apo tin antiproswpeia na to tsekarw! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thpap Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 Episis kati allo pou ksexasa na rwtisw sto proigoumeno minima!!!Yparxei kapoios katoxos tsi na mou pei an exei emfanisi tin dipli eksatmisi pisw na valei diladi mia opws exoun ta gt kai gti!!!Me ton profylaktira ti ekane ton allakse h ton ekopse sto simeio auto???Egw piga se mia antiproswpeia me eksatmiseis sti salonica kai mou eipan oti gia na ginei kalh douleia prepei na ginei allagh olh h eksatmisi apo katw kai na mpei dikia tous kai mou zitousan para polla xrimata!Egw to mono pou thelw einai na emfanisw ta 2 telika tis eksatmisis tipota allo oute thoryvous oute tipota!Den ginetai na ginei auto me kapoio logiko kostos kai me tin prosthiki mono mias mpoukas sto telos???An ksereis kapoios kai mporei na mou pei!Episis exei valei mipws kapoios ta diakosmitika fylleta alouminiou tis volkswagen pou mpainoun katw sta plastika stis portes???Ta eida sto site tis vw piga rwtisa stin antiproswpeia alla mou eipan den ta exoun perasei pote kai den kseroun pws mpainoun kai ti diadikasia thelei an prepei diladi na afairethoun kapoia plastika katw stis portes!An kapoios ta exei perasei kai kserei na mou pei an einai eukolh h egkatastasi tous tha to ektimousa poly!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
peyo Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 Το καπάκι για τον πίνακα με τις ασφάλειες, το έχεις κοιτάξει μήπως δεν κλείνει καλά; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] golf TSI first generation!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thpap Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 nai to koitaksa entaksei mou fainetai vasika o thoryvos erxetai apo tin pisw pleura tis portas (to tsi mou einai 3thyro)!o thoryvos akougetai konta sto simeio pou einai to ixeio stin porta ligo pio panw kai konta stin zwnh asfaleias!Opws to paratirisa apo kei fainetai oti akougetai kati! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Oggy Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 ....Σημερα παρεπιπτοντως τελειωσα με τα μπροστινα ηχεια που πεταξα στην ανακυκλωση(Phillips χαρτινα 18cm made in Belgium και tweeter μαλακου θολου phillips made in china για οσους θελουν να ξερουν τι φοραει) και τοποθετησα ενα ζευγαρι διαιρουμενα της Pioneer TS-H1702 που ειχα απο το προηγουμενο αυτοκινητο.Παρολο που υπαρχουν και ανωτερα ηχεια απο αυτα,η διαφορα με τα "μαμα" ειναι σημαντικη!Ξεκαθαρισαν οι συχνοτητες και πλεον μπορω να ακουω καθαροτατα τα πιατινια της DRUMS χωρις να κρυβονται απο τις super μεσαιες των Phillips.Στα μπασα η μποτα εγινε πιο αμεση χωρις "μπουμαρισμα" αν και σ`αυτο πιστευω βοηθησε και η ηχομονωση που τοποθετησα πισω ακριβως απο το μεγαφωνα,διαστασεων 25x25cm (τυπου αυγοθηκης απο Pra...ker,12 euros ενα μεγαλο κομματι)και η οποια δεν ενοχλει καθολου το κατεβασμα του παραθυρου.Εχω τραβηξει και φωτο τις οποιες θα ανεβασω στο site οταν τελειωσω με τις υπολοιπες εργασιες.Παντως η ενταση του συστηματος δεν βελτιωθηκε αντιστοιχα με την ποιοτητα (λιγο μετα τη μεση του Volume ξεκινα η παραμορφωση πραγμα που δειχνει οτι ο ενισχυτης του RCD300/500 ειναι πραγματι μικρος),οποτε η τοποθετηση 4x ενισχυτη και κρυφων πισω ηχειων εταζερας κρινεται αναγκαια τουλαχιστον για τα δικα μου ακουστικα γουστα... Κοίτα να δεις που θα μας βάλεις σε έξοδα! Όντως το μαμά RCD-500 στις μεσαίες "φτύνει" και θέλει διόρθωση....:O Περιμένουμε pics!:shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 "Major powertrain improvements are also coming in the next couple of years with Twin-Force technology playing a major part, especially when mated to Powershift gearboxes. Powershift is Ford's name for dual clutch gearboxes like the Volkswagen DSG. Twin-Force first appeared in January under the hood of the Lincoln MKR concept with the twin turbocharged, direct-injected 3.5L V-6. Ford will be applying direct injection and turbos to a whole range of four and six-cylinder engines between now and 2011 to improve efficiency and make the output of smaller gas and flex-fuel engines match that of larger engines. Again this is the same pattern VW has taken with their TSI engines that can achieve up to 200hp form a 1.4L four cylinder. Kuzak says that Ford can approach the efficiency of diesels with the setup at a much lower cost, since they don't need the fancy exhaust after-treatment systems." Τι γινεται ρε παιδια αρχισαν να περνουν ιδεες απο την VW? Αυτοι που αμφισβητησαν την VW που ειναι τωρα?? :X :X :X ;) Tο σχετικο web site πιο κατω: http://www.autoblog.com/2007/06/29/live-from-the-ford-dearborn-development-center-2008-model-previ/ Περιμενω τα σχολια σας. Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 Episis kati allo pou ksexasa na rwtisw sto proigoumeno minima!!!Yparxei kapoios katoxos tsi na mou pei an exei emfanisi tin dipli eksatmisi pisw na valei diladi mia opws exoun ta gt kai gti!!!Me ton profylaktira ti ekane ton allakse h ton ekopse sto simeio auto???Egw piga se mia antiproswpeia me eksatmiseis sti salonica kai mou eipan oti gia na ginei kalh douleia prepei na ginei allagh olh h eksatmisi apo katw kai na mpei dikia tous kai mou zitousan para polla xrimata!Egw to mono pou thelw einai na emfanisw ta 2 telika tis eksatmisis tipota allo oute thoryvous oute tipota!Den ginetai na ginei auto me kapoio logiko kostos kai me tin prosthiki mono mias mpoukas sto telos???An ksereis kapoios kai mporei na mou pei!Episis exei valei mipws kapoios ta diakosmitika fylleta alouminiou tis volkswagen pou mpainoun katw sta plastika stis portes???Ta eida sto site tis vw piga rwtisa stin antiproswpeia alla mou eipan den ta exoun perasei pote kai den kseroun pws mpainoun kai ti diadikasia thelei an prepei diladi na afairethoun kapoia plastika katw stis portes!An kapoios ta exei perasei kai kserei na mou pei an einai eukolh h egkatastasi tous tha to ektimousa poly!!! Φιλε μου ,εννοειτε οτι γινετε αυτο που λες.Απλως θα πας σε εναν καλο "εξατμισα" θα σου κοψει τον προφυλακτηρα ,με προσοχη,και θα βαλεις οτι μπουκες θελεις.Το δικο μου με 90 ευρώ εγινε "κουκλι"!! Τωρα για τα διακοσμητικα δεν ξερω να σου πω. Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. August 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2007 "Major powertrain improvements are also coming in the next couple of years with Twin-Force technology playing a major part, especially when mated to Powershift gearboxes. Powershift is Ford's name for dual clutch gearboxes like the Volkswagen DSG. Twin-Force first appeared in January under the hood of the Lincoln MKR concept with the twin turbocharged, direct-injected 3.5L V-6. Ford will be applying direct injection and turbos to a whole range of four and six-cylinder engines between now and 2011 to improve efficiency and make the output of smaller gas and flex-fuel engines match that of larger engines. Again this is the same pattern VW has taken with their TSI engines that can achieve up to 200hp form a 1.4L four cylinder. Kuzak says that Ford can approach the efficiency of diesels with the setup at a much lower cost, since they don't need the fancy exhaust after-treatment systems." Τι γινεται ρε παιδια αρχισαν να περνουν ιδεες απο την VW? Αυτοι που αμφισβητησαν την VW που ειναι τωρα?? :X :X :X ;) Περιμενω τα σχολια σας. Καλά δεν αντιγράφει την VW νομίζω αφού λέει για twin turbo και άμεσο ψεκασμό. Πιο πολύ την BMW νομίζω που έκανε κάτι παρόμoιο στην 335 coupe.:shifty: Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. August 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2007 Μιλαει κυριως για εφαρμογη σε μικρους κυβισμους (smaller gas and flex fuel engines)και μεγαλη αποδοση, οποτε εχει αμεση σχεση με τα της VW. Η 335 ειναι αλλη ιστορια. Βεβαια η Ford αργησε λιγακι, καθοτι αλλες εταιρειες (GM, PSA, FIAT) ακολουθησαν με μικροτερη καθυστερηση τη VW. Ισως περιμεναν την αποτυχια της εφαρμογης οπως και πολλοι αλλοι! Ευτυχως διαψευσθηκαν και το αποτελεσμα ειναι να εχουμε σημερα σε ολοενα μαγαλυτερη γκαμα εταιρειων του χωρου μικρου κυβισμου κινητηρες με αποδοση μεγαλυτερων, οικονομικοτερους, φθηνοτερους και φιλικοτερους προς το περιβαλλον. Και ειμαστε ακομα στην αρχη. Ολα αυτα γιατι η VW ηταν η πρωτη, και μονη για αρκετο χρονο (εν μεσω διαφορων 'φημολογιων'), που πηρε το ρισκο και αν μη τι αλλο αυτο πρεπει να αναγνωριστει απο ολους, φιλους η οχι της συγκεκριμενης εταιρειας. Δεν υπαρχει τιποτα τελειο και σιγουρα τα επι μερους προβληματα (κια) υπαρχουν και θα υπαρξουν, αλλα αυτα εχει η καθε εφαρμογη νεας τεχνολογιας. Η πρωτοπορια εχει και το αναλογο κοστος εξαλλου. Το σπουδαιοτερο ειναι οτι η VW (οπως και το ονομα της) αμεσα και εμμεσα (βλεπε αλλες εταιρειες που στρεφονται σε παρομοιες εφαρμογες) εδωσε τη δυνατοτητα στον καθενα μας να αποκτησει αυτοκινητα σεβαστων επιδοσεων, ασφαλειας και με πιο οικολογικο προσανατολισμο χωρις να ξοδευουμε μια περιουσια. Ενα συγχρονο 'αυτοκινητο του λαου'. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. August 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2007 Σ' ενα προηγουμενο post ειχε αναφερθει ενα web site link για αftesale products για το GT. Μπορει καποιος να βοηθησει? Ευχαριστω. Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
peyo Δημ. August 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2007 Ευτυχως διαψευσθηκαν και το αποτελεσμα ειναι να εχουμε σημερα σε ολοενα μαγαλυτερη γκαμα εταιρειων του χωρου μικρου κυβισμου κινητηρες με αποδοση μεγαλυτερων, οικονομικοτερους, φθηνοτερους και φιλικοτερους προς το περιβαλλον.. Λογικό δεν είναι;Ασχέτως του μεγάλου αριθμού πωλήσεων που έπαιξε σίγουρα το ρόλο του, μία τεχνολογία που κερδίζει δύο βραβεία άμα τη κυκλοφορία της, να έχει και οπαδούς(καταναλωτές) αλλά και άλλους του χώρου που θα ακολουθήσουν. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] golf TSI first generation!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. August 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2007 Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποια δοκιμή στην εκπομπή "Τοp Gear" για το Gt από τον Clarksson? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποια δοκιμή στην εκπομπή "Τοp Gear" για το Gt από τον Clarksson? Δεν υπάρχει όχι... Μόνο στο site που γράφει για τα αυτοκίνητα γράφει τις εντυπώσεις του από το αμάξι (http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/driving/jeremy_clarkson/article754961.ece) οι οποίες είναι πολύ άσχημες και δεν καταλαβαίνω καθόλου τον λόγο... edit: Για δείτε αυτό το βιντεάκι! http://www.youtube.com/watch?v=NaPQLV5i4ks Πιστεύω ότι ξεκαθαρίζει το τοπίο για τις βενζίνες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποια δοκιμή στην εκπομπή "Τοp Gear" για το Gt από τον Clarksson? Υπάρχει όμως από τη Vicky στο Fifth Gear (στην προηγούμενη season αν δεν κάνω λάθος), όπου -αναμενόμενα- τους άρεσε... Άντε πάρτε και το λινκ: http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?lnk=d01&featureid=587&pageid=-1 To video είναι στο 7ο επισόδειο της 10ης season Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkaragiannis Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 κατι ασχετο... ποσες μερες κανει επιτελους ο εκτελονισμος του αυτοκινητου ...εχει ερθει στην Ελλάδα την προηγουμενη Πεμπτη ........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XPhys Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 Λογικό δεν είναι;Ασχέτως του μεγάλου αριθμού πωλήσεων που έπαιξε σίγουρα το ρόλο του, μία τεχνολογία που κερδίζει δύο βραβεία άμα τη κυκλοφορία της, να έχει και οπαδούς(καταναλωτές) αλλά και άλλους του χώρου που θα ακολουθήσουν. Ισχύουν όλα αυτά (+ αυτά που γράφει ο KIRRA) σε μεγάλο βαθμό. Αλλά ας έχουμε υπόψη ότι το να βγάλεις μια μηχανή σε παραγωγή θα πει ότι α) Έχεις κάνει τον μηχανολογικό σχεδιασμό. β) Έχεις ρυθμίσει θέματα με προμηθευτές, παραγγελίες εξαρτημάτων, συμφωνίες κτλ. γ) Έχεις προγραμματίσει τις αλλαγές στα μηχανήματα της γραμμής παραγωγής (πάλι σχεδιασμός, παραγγελίες κτλ.) δ) Στο μεταξύ έχεις κάνει δοκιμές εξέλιξης (δεν βγαίνουν με την μία τα 170 άλογα) και αντοχής (ώρες, ώρες και ώρες) ε) Έχεις ξεκινήσει προ-παραγωγή και ελέγχους σε επίπεδο παραγωγής στ) Ξεκινάς την παραγωγή και ζ) λίγους μήνες (ακόμη) μετά βγάζεις στην αγορά το προϊόν. Όλα αυτά δεν γίνονται από την μία μέρα στην άλλη ούτε μπορεί κάποιος να τα αντιγράψει από την μία μέρα στην άλλη. Βέβαια οι (νόμιμες ή παράνομες) διαρροές πληροφορίας υπάρχουν αλλά και από την άλλη ο συνδυασμός Turbo και Compressor δεν ήταν ιδέα της VW, την δεκαετία του 70 η Lancia σε αγωνιστικό της ε τον χρησιμοποιούσε. Η μαγκιά της VW ήταν που κατάφερε να φτιάξει αυτόν τον συνδυασμό σε αυτοκίνητο για τους πολλούς και πέτυχε εκτός από επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Το αν ήταν επιχειρηματικά έξυπνη κίνηση θα φανεί. Γιατί το κόστος με όλα τα παραφερνάλια που κάνουν το μοτέρ επαναστατικό είναι μεγάλο. Πιθανώς άλλες εταιρίες να περιμένουν να ελέγξουν αυτό ή απλά αυτή την εποχή να παρακαλάνε τους προμηθευτές των υπερσυμπιεστών για να πετύχουν καλή συμφωνία πριν βγάλουν κάτι αντίστοιχο. Παράθεση Read The F...ing Manual First Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 Σημερα μετα απο 13400 χλμ στο δρομο μου αναψε το λαμπακι θερμοκρασιας, που κατα τα αλλα ηθελε ψυκτικο υγρο (ειχε πεσει λιγο κατω απο το minimum). Ηταν στον δρομο μου η Autonet οποτε σταματησα το τσεκαραν και συμπληρωσαν. Επειδη δεν θεωρω οτι ειναι τοσο φυσιολογικο (εχοντας αναλογες εμπειριες) στα 15000 στην αλλαγη λαδιων θα το βαλω να το τσεκαρουν κανονικα, αν μεχρι τοτε δεν εχει γινει τιποτα που να με παει πιο γρηγορα. Απο οτι θυμαμαι υπηρχαν αναλογες περιπτωσεις σε προηγουμενα posts και ειχαν βρεθει λυσεις. Καμμια ιδεα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
peyo Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 ... Βέβαια οι (νόμιμες ή παράνομες) διαρροές πληροφορίας υπάρχουν.... +100 Μη ξεχνάτε πως τα χρηματικά ποσά που πέφτουν στην επιχειρηματική κατασκοποία είναι τεράστια, ιδίως σε μία αγορά που προσπαθούν να μπουν όλο και περισσότεροι (βλ. τελευταία χρόνια ασιατικές εταιρίες στην Ευρώπη) και οι παλιοί βλέπουν το κομμάτι της πίτας που τους αντιστοιχεί να μικραίνει. Οπότε να είστε σίγουροι πως όλοι γνώριζαν τί θα επιχειρούσε η VW πριν το ανακοινώσει επίσημα και προφανώς πριν βγάλει στη διάθεση του κοινού τον TSI. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] golf TSI first generation!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pappous78 Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 κατι ασχετο... ποσες μερες κανει επιτελους ο εκτελονισμος του αυτοκινητου ...εχει ερθει στην Ελλάδα την προηγουμενη Πεμπτη ........ Φίλε, Εγώ που το αγόρασα από τον Φιλιππαίο, στις 16 Ιουλίου έφτσε στο τελωνείο, την επόμενη το εξόφλησα και σήμερα το παραλαμβάνω. Οπότε υπολόγισε πάνω, κάτω δέκα εργάσιμες από την ημέρα που θα δώσεις τα χρήματα. Εξαρτάται βέβαια και από το αν θα σου βάλουν κάποια έξτρα στην αντιπροσωπεία, συναγερμό για παράδειγμα. Στο δικό μου δεν θα βάλει κανένα έξτρα ο Φιλιππαίος. Παράθεση Golf GT Sport TSI 140PS Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 να και οι πρωτες φωτο. του golf VI ( ?? ) με βαρυ καμουφλαζ... http://www.in.gr/auto/espionage/espionage.asp?lngEntityID=51731 Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pappous78 Δημ. August 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2007 Παιδιά, Χτες πήρα (επιτέλους) το Golf, και ένα έχω να πω, είναι καταπληκτικό. Ειλικρινά άξιζε την αναμονή τριών μηνών. Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, ειδικά μετά τις αλλαγές στη μάσκα. Έχει απίστευτη ροπή και με μεγάλη δυσκολία κρατιέμαι να μην πατήσω περισσότερο το γκάζι για να δω μέχρι που μπορεί να φτάσει. Οι χώροι πίσω είναι μεγάλοι και αρκετοί για να καθίσουν άνετα τρία ενήλικα άτομα άνετα. Παράθεση Golf GT Sport TSI 140PS Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. August 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2007 Παιδιά, Χτες πήρα (επιτέλους) το Golf, και ένα έχω να πω, είναι καταπληκτικό. Ειλικρινά άξιζε την αναμονή τριών μηνών. Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, ειδικά μετά τις αλλαγές στη μάσκα. Έχει απίστευτη ροπή και με μεγάλη δυσκολία κρατιέμαι να μην πατήσω περισσότερο το γκάζι για να δω μέχρι που μπορεί να φτάσει. Οι χώροι πίσω είναι μεγάλοι και αρκετοί για να καθίσουν άνετα τρία ενήλικα άτομα άνετα. Φιλε, Kαλοριζικο και καλοταξιδο!!!!!! Εμενα το GT εχει περιπου 550 Κm και 'γω ενα απο τα ιδια, ανηπομονω να του πατησω, αλλα κρατιεμαι μεχρι τα 1500. :music: Αλλα τι κανουμε φιλε μου υπομονη και μονο υπομονη. Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.