Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το θεμα μας δεν ειναι η Ισμηνη αλλα αν το GT TSi παρουσιαζει καποια προβληματα?

 

ρε παιδια ηρεμια... ειναι δυνατον να μη βγαλει προβλημτα; υπαρχει ενας κινητητρας που να μη βγαλει προβληματα; και εδω πρεπει να πουμε τι θεωρουμε προβλημα... ζημια που σχετιζεται με το ιδιαιτερο του χαρακτηρα του; ή γενικοτερα προβλήματα που αντιμετωπιζουν και κατοχοι πιο "συμβατικων" μοντελων? αλλα με ενοχλει το οτι παλι πεφτουμε στη λουμπα "μου ειπανε οτι... και ακουσα οτι... ενας φιλος ειπε... αλλα δεν μπορω να πω πιο πολλα..." κτλ κτλ... ολα αυτα τα ακουω βερεσε...

 

τα ιδια ελεγαν και για τον 1.8Τ (τον προηγουμενο) ραγιζει ο στροβιλος κτλ κτλ... δεν ξερω ενα α4 που εχουμε μια χαρα ειναι...

προσωπικα πιστευω οτι τα παντα ειναι θεμα χρησης και "σκαλισματος"...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Κύπριε

 

Μπορώ να σε ρωτήσω γιατί "μπριζώνεις" τον κόσμο;

 

Η κα Φαμπιάτου μπορεί να έχει ότι άποψη θέλει, κάτι το οποίο είναι σεβαστό, όσον αφορά στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, πόσο μάλλον αφού θεωρείται δημοσιογράφος του ειδικού τύπου με πείρα στο αντικείμενο. Πλην όμως, το κλασικό "μου είπε ένα φίλος" κτλ κτλ δε νομίζω ότι είναι αξιόπιστη, μετρήσιμη και αντικειμενική πηγή πληροφόρησης.

 

Επιπλέον, κάτι που ισχύει για όλους σχεδόν τους δημοσιογράφους είναι το ότι δε μπορούν να εκφέρουν άποψη για οικονομοτεχνικά στοιχεία ενός αυτοκινήτου, αφού δεν καλύπτουν οι ίδιοι το κόστος χρήσης/συντήρησης. 'Ετσι, ένα Leon 2,0TSFI βγαίνει αρκετά ακριβότερο μεσοπρόθεσμα από το αντίστοιχο Golf 1,4 TSI, γεγονός αναμφισβήτητο.

 

Πέρα από αυτό όμως, γιατί καταφεύγεις σε τρίτους να ζητήσεις τη γνώμη τους περί αξιοπιστίας και δε διαβάζεις απλά το forum; Είμαστε τόσοι μ@λ@κες εδώ μέσα που έχουμε σκάσει 25.000 ζεστά και τρέχουμε όλη μέρα στα συνεργεία, αλλά το κρύβουμε; Προσωπικά, πέρα από βενζίνη, έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου μόνο λάδια, στις 14.200 χλμ. Συνολικός χρόνος παραμονής σε συνεργεία εδώ και 13 μήνες; Ε, καμιά ωρίτσα...

 

Δέχομαι απόλυτα ότι η κα Φαμπιάτου μπορεί να αξιολογήσει καλύτερα από εμένα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου μου, καθότι οδηγεί δεκάδες διαφορετικά αυτοκίνητα, όχι όμως να εκφέρει άποψη στον τομέα της αξιοπιστίας, από τη στιγμή που δεν έχει κάποιο στη διάθεσή της (ούτε καν σαν long-termer). Αυτό το θεωρώ δυσφήμιση, αν και, ευτυχώς δεν είναι απόλυτη σε αυτόν τον τομέα. Επίσης, είναι λάθος να μην αναφέρουμε τις πηγές μας ("ένας" φίλος).

 

Όσον αφορά στο Leon, δεν έχω κάτι εναντίον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Εξάλλου, είναι ένα Golf με αλλαγές στα σημεία. Όμως, να θυμίσω αφενός ότι το μοντέλο δεν πουλάει (http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=212&page_id=5309) και αφετέρου την προσπάθεια να πουλήσει (http://www.seat.gr/news/news.php?id=38 -δεν είναι τυχαίο ότι 2 διαφορετικά lobby το έβγαλαν και τα δύο πρώτο... αλλά και http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=30&page_id=5197).

 

Ο νοών νοείτω...

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα κι απο μενα.

Παρηγγειλα το τουτου πριν μια εβδομαδα.

Δεν ξερω ακριβως τις αλλαγες σε σχεση με το sportline αλλα λιγο με νοιαζει κιολας.

Ανυπομονω αν και θα περιμενω αρκετα γιατι μου ειπαν τελος Σεπτεμβρη;)

Link to comment
Share on other sites

Κύπριε

 

Μπορώ να σε ρωτήσω γιατί "μπριζώνεις" τον κόσμο;

 

Η κα Φαμπιάτου μπορεί να έχει ότι άποψη θέλει, κάτι το οποίο είναι σεβαστό, όσον αφορά στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, πόσο μάλλον αφού θεωρείται δημοσιογράφος του ειδικού τύπου με πείρα στο αντικείμενο. Πλην όμως, το κλασικό "μου είπε ένα φίλος" κτλ κτλ δε νομίζω ότι είναι αξιόπιστη, μετρήσιμη και αντικειμενική πηγή πληροφόρησης.

 

Επιπλέον, κάτι που ισχύει για όλους σχεδόν τους δημοσιογράφους είναι το ότι δε μπορούν να εκφέρουν άποψη για οικονομοτεχνικά στοιχεία ενός αυτοκινήτου, αφού δεν καλύπτουν οι ίδιοι το κόστος χρήσης/συντήρησης. 'Ετσι, ένα Leon 2,0TSFI βγαίνει αρκετά ακριβότερο μεσοπρόθεσμα από το αντίστοιχο Golf 1,4 TSI, γεγονός αναμφισβήτητο.

 

Πέρα από αυτό όμως, γιατί καταφεύγεις σε τρίτους να ζητήσεις τη γνώμη τους περί αξιοπιστίας και δε διαβάζεις απλά το forum; Είμαστε τόσοι μ@λ@κες εδώ μέσα που έχουμε σκάσει 25.000 ζεστά και τρέχουμε όλη μέρα στα συνεργεία, αλλά το κρύβουμε; Προσωπικά, πέρα από βενζίνη, έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου μόνο λάδια, στις 14.200 χλμ. Συνολικός χρόνος παραμονής σε συνεργεία εδώ και 13 μήνες; Ε, καμιά ωρίτσα...

 

Δέχομαι απόλυτα ότι η κα Φαμπιάτου μπορεί να αξιολογήσει καλύτερα από εμένα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου μου, καθότι οδηγεί δεκάδες διαφορετικά αυτοκίνητα, όχι όμως να εκφέρει άποψη στον τομέα της αξιοπιστίας, από τη στιγμή που δεν έχει κάποιο στη διάθεσή της (ούτε καν σαν long-termer). Αυτό το θεωρώ δυσφήμιση, αν και, ευτυχώς δεν είναι απόλυτη σε αυτόν τον τομέα. Επίσης, είναι λάθος να μην αναφέρουμε τις πηγές μας ("ένας" φίλος).

 

Όσον αφορά στο Leon, δεν έχω κάτι εναντίον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Εξάλλου, είναι ένα Golf με αλλαγές στα σημεία. Όμως, να θυμίσω αφενός ότι το μοντέλο δεν πουλάει (http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=212&page_id=5309) και αφετέρου την προσπάθεια να πουλήσει (http://www.seat.gr/news/news.php?id=38 -δεν είναι τυχαίο ότι 2 διαφορετικά lobby το έβγαλαν και τα δύο πρώτο... αλλά και http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=30&page_id=5197).

 

Ο νοών νοείτω...

 

 

Φιλε Αρη,

 

Δεν θα διαφωνησω με αυτα που γραφεις και ουτε μπορω αλλωστε!

 

Πιστευω ομως οτι δεν "μπριζώνω" τον κοσμο, απλα πιστευω σε συμπερασματα που μπορουν να βγουν μονο απο μια συζητηση. Μιλησες για τριτους, δεν πιστευω σε τριτους, πιστευω μονο σε πηγες και οσο περισσοτερες πηγες εχεις τοσο το καλυτερο.

 

Ακομα δεν πιστευω οτι υπαρχουν μ@λ@κες σε αυτο το forum γιατι ετσι θα ημουνα και γω ενας απο αυτους. Μαζι πιστευω πως μπορουμε να καταφερουμε πολλα με τον ενα τροπο η τον αλλο. Μπορει το δικο σου αμαξι να μην παρουσιασε οποιοδηποτε προβλημα ομως υπαρχουν και αμαξια τα οποια να παρουσιασαν καποια προβληματα και εχουν αναφερθει σε αυτο το forum, χωρις καμια ανταποκριση, τουλαχιστο μεχρι τωρα απο την αντιπροσωπεια.

 

Αυτο το forum το εχω διαβασει σχεδον ολο και απο την ημερα που το εχω ανακαλυψη το διαβαζω καθημερινα.

 

Επισης αν εχεις διαβασει το τι της εχω γραψει ειναι οτι πιστευω οτι και η αξιοπιστια ειναι ενα μετρο συγκρισης.

 

Για το LEON απλα δεν μ' αρεσει ουτε μπορω να φανταστω το εαυτο μου να οδηγα ενα.

 

Παντος αν εβλαψα καποιον ζητω συγνωμη!

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Οσ' αναφορα την σκαστρα, μακαρι να ειναι μονο αυτο το προβλημα που θα βγαζουν τα GT,Tsi...ειναι το ελαχιστο "προβλημα" που μπορει να βγαλει ενα turbo αυτοκινητο.

Παντως καλο ειναι να αλλαζεται η σκαστρα καθε χρονο για να ειναι φρεσκο το ελατηριο της (περιπου 25 ευρω).

Nexus 4 & iPad mini
Link to comment
Share on other sites

...ομως υπαρχουν και αμαξια τα οποια να παρουσιασαν καποια προβληματα και εχουν αναφερθει σε αυτο το forum...

 

Παρακαλώ να βρεθεί ΕΝΑΣ που να βγει και να πει "ΝΑΙ, το TSI μου έχει ΑΥΤΟ το πρόβλημα". Όλοι λένε ότι "άκουσαν" για το σπασμένο μοτέρ του κουνιάδου της δεύτερης ξαδέρφης (από το σόι της νύφης).

 

 

Παντος αν εβλαψα καποιον ζητω συγνωμη!

 

No offence taken. Απλά διαβάζουν και άλλα παιδιά που ενδεχομένως ενδιαφέρονται και τρομάζουν!

 

Και με την ευκαιρία, ας συνοψίσουμε: Όσοι εδώ μέσα έχουν TSI ας αναφέρουν τυχόν προβλήματα μέχρι τώρα. Μπορεί τελικά μόνο εγώ να είμαι ο τυχερός που δε μου έχει κάνει "τσικ"...

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ να βρεθεί ΕΝΑΣ που να βγει και να πει "ΝΑΙ, το TSI μου έχει ΑΥΤΟ το πρόβλημα". Όλοι λένε ότι "άκουσαν" για το σπασμένο μοτέρ του κουνιάδου της δεύτερης ξαδέρφης (από το σόι της νύφης).

 

 

QUOTE]

 

Για κανε μια βολτα στην Καρεντα και σε αλλα συνεργεια και θα παρεις μονος σου την απαντηση. Ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα, αλλα λιγο και αλλα πολυ. Το συγκεκριμενο μοντελο δεν εχει παρα πολλα προβληματα, αλλα αν βαλεις κλιμακα ειναι απο την μεση και λιγο παραπανω σε προβληματα.

Παντως η αξιοπιστια του δεν πλησιαζει καποια Ιαπωνικα μοντελα χωρις βεβαια να υποβιβαζει το μοντελο.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Για κανε μια βολτα στην Καρεντα και σε αλλα συνεργεια

 

Όχι φίλε μου, δε θα πάω ούτε στην Καρέντα ούτε σε άλλα συνεργεία. Στο δικό μου δεν έχω δει ποτέ μέσα TSI, αλλά και πάλι δεν είναι εκεί το θέμα: Εδώ μέσα πρέπει να είμαστε πάνω από 20 άτομα με TSI. Ας μας πει έστω και ΕΝΑΣ ότι έχει πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Kalispera se ola ta paidia tou forum!Eimai katoxos edw kai 1.5 mina enos golf tsi sportline kai exw 2300 km!!To monadiko provlima pou antimetwpisa mexri stigmis einai oti sto mauro plaisio xamila sto mprostino pampriz mou emfanistikan kapoies sxismes (xarakies kapws etsi) oi opoies einai apo ti mesa pleura tou tzamiou!Paromoio symvan diavasa kai edw mesa sto forum oti ypirkse se ena akoma atomo!Piga stin topiki antiproswpeia apo opou to agorasa kai mou eipan oti einai apo tin kolla kai den yparxei kapoio thema asfaleias!Symfwnw kai egw oti den yparxei kapoio thema asfaleias giati piga se synergeio filou opou topothetoun pampriz kai mou eipe oti einai kathara thema aisthitiko kati pou me stenaxwrhse giati to amaksi exei mono 1.5 mina kai emfanise auto to pragma!Epikoinwnhsa kai me tin cosmocar kai mou eipan kai autoi oti den einai kati anhsyxitiko kai oti mporw na episkeftw kapoio synergeio na to doun kai twra skeftomai na paw kai se kapoio allo eksousiodotimeno synergeio na dw ti tha mou poun ekei!Pantws auto kai kapoioi mikrotrigmoi pou tous perimena na emfanistoun einai ta monadika mexri twra provlimatakia pou exw!!!Kat' alla to amaksi einai poly kalo!!
Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου, δε θα πάω ούτε στην Καρέντα ούτε σε άλλα συνεργεία. Στο δικό μου δεν έχω δει ποτέ μέσα TSI, αλλά και πάλι δεν είναι εκεί το θέμα: Εδώ μέσα πρέπει να είμαστε πάνω από 20 άτομα με TSI. Ας μας πει έστω και ΕΝΑΣ ότι έχει πρόβλημα...

Εγω!!! Φανοποιειας ομως, γιατι ενας ******* μας το τρακαρε ενω το ειχαμε παρκαρισμενο. Ειναι ειδη στο Μπουρμα, επομενως οποιος το δει ΔΕΝ εχει προβλημα μηχανικο, αλλα φανοποιειας ΜΟΝΟ.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ να βρεθεί ΕΝΑΣ που να βγει και να πει "ΝΑΙ, το TSI μου έχει ΑΥΤΟ το πρόβλημα". Όλοι λένε ότι "άκουσαν" για το σπασμένο μοτέρ του κουνιάδου της δεύτερης ξαδέρφης (από το σόι της νύφης).

 

 

 

 

No offence taken. Απλά διαβάζουν και άλλα παιδιά που ενδεχομένως ενδιαφέρονται και τρομάζουν!

 

Και με την ευκαιρία, ας συνοψίσουμε: Όσοι εδώ μέσα έχουν TSI ας αναφέρουν τυχόν προβλήματα μέχρι τώρα. Μπορεί τελικά μόνο εγώ να είμαι ο τυχερός που δε μου έχει κάνει "τσικ"...

 

 

Εντελώς φιλικά,

 

α)συνάντησα ενα παιδί μία μέρα με Gt και τον ρώτησα, είχε ένα προβληματάκι με την τάπα του λαδιού στο καπάκι της μηχανής αλλά οφειλόταν σε ελλατωματική τάπα η οποία αλλάχθηκε και διορθώθηκε το προβληματάκι ,

β)πήγε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο GT με σπασμένο καπάκι το πρόβλημα εντοπίσθηκε στο κλαπέτο του κομπρέσορα το οποίο κόλλησε και έμεινε ανοικτό.

 

Αυτά ξέρω εγώ και δεν είναι απο τον κουμπάρο ή τον φίλο ή την ξαδέλφη κ.λ.π. είναι απο άκρως αξιόπιστες πηγές.

 

Επίσης ξέρω άλλες 10 περίπου περιπτώσεις με GT τα οποίσ δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα και όλα έχουν πάνω απο 10.000 χλμ και πολλά απο αυτά έχουν ψιλοπηραγμένα τα μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου, δε θα πάω ούτε στην Καρέντα ούτε σε άλλα συνεργεία. Στο δικό μου δεν έχω δει ποτέ μέσα TSI, αλλά και πάλι δεν είναι εκεί το θέμα: Εδώ μέσα πρέπει να είμαστε πάνω από 20 άτομα με TSI. Ας μας πει έστω και ΕΝΑΣ ότι έχει πρόβλημα...

 

Εγω εχω ηδη 11000 χλμ ...και κανενα μα κανενα προβλημα!!!!!

Να χτυπησω ξυλο ...που λεει ο λογος...:p :p :p :p

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Εγω!!! Φανοποιειας ομως, γιατι ενας ******* μας το τρακαρε ενω το ειχαμε παρκαρισμενο. Ειναι ειδη στο Μπουρμα, επομενως οποιος το δει ΔΕΝ εχει προβλημα μηχανικο, αλλα φανοποιειας ΜΟΝΟ.

 

καλά άστο κι εμένα έμεινε μέσα μια εβδομάδα ακριβώς για τον ίδιο λόγο...

Link to comment
Share on other sites

Rwthsa shmera gia allagh tou pisw spoiler alla ksenerwsa giati den to fernoun vammeno kai prepei na paw egw na to vapsw.Rwthsa kai gia thn eksatmish tou GT kai kostizei 330 euro.Opote 70 tou spoiler kai 330=400 + ergatika + vapsimo= 500++.ki anarwtiemai an aksizei.Dedomeno oti o,ti valw sto amaksi thelw na einai ergostasiako.Allh mhpws einai polla ta lefta arh?!?!??Pantws to vameno spoiler to thelw opwsdhpote.Poia h apopsh sas?
Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου, δε θα πάω ούτε στην Καρέντα ούτε σε άλλα συνεργεία. Στο δικό μου δεν έχω δει ποτέ μέσα TSI, αλλά και πάλι δεν είναι εκεί το θέμα: Εδώ μέσα πρέπει να είμαστε πάνω από 20 άτομα με TSI. Ας μας πει έστω και ΕΝΑΣ ότι έχει πρόβλημα...

 

Ωραια , τελικα βγηκε ενα αυτοκινητο (χχχ μαρκας) που δεν βγαζει προβληματα και δεν χαλαει. Με χιλιαδες πωλησεις και στατιστικη 20 + ατομων. Τοτε ολοι να πουλησουμε οτι αυτοκινητο εχουμε που κατα καιρους ολο και κατι μας ταλαιπωρει και να παρουμε αυτο το super αξιοπιστο, που οι στατιστικες των 20-30 ατομων λενε οτι ειναι αψογο. Να μην παμε στην Καρεντα ή σε καποιο αλλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο, να μην δουμε στατιστικες γερμανικης εταιριας περι αξιοπιστιας γενικα σε ολες τις μαρκες, να παρουμε την πλουσιοπαροχη εγγυηση των 2 ετων (που επι πληρωμη και προυποθεσεις γινεται 4 ολοκληρα χρονια), που οι γρυλλοι των παραθυρων επιτελους δεν χαλανε, δεν βγαζουν προβληματα τα injection ουτε φυσικα εχει γινει καμμια αλλαγη στον εγκεφαλο κλπ κλπ. Ωραια αφου επιτελους βγηκε μια μαρκα με ενα μοντελο αψογο πουλαω το δικο μου και τρεχω να παρω ενα απο αυτο (μαλλον καλυτερα θα το πουλησω σε 4-5 μηνες που θα κανει να ερθει απο την παραγγελια). :lol: :lol: :lol:

 

p.s Ολα αυτα που λεω τα λεω φιλικα και δεν την λεω σε καποιον, οπως επισης οταν εχουμε ενα αντικειμενο στην κατοχη μας δεν σημαινει οτι ειναι το καλυτερο του κοσμου. ;)

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ εξακολουθώ να ζητάω ΕΝΑ απλό πράγμα:

 

Κάποιος να βγει και να πει ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τότε κάνουμε συζήτηση περί αξιοπιστίας. Όχι όμως και να βγάλουμε το αυτοκίνητο αναξιόπιστο χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία, μόνο και μόνο επειδή (όπως λένε όλοι από την αρχή) είναι "πιεσμένο" από πλευράς απόδοσης.

 

Προσοχή, ποτέ δεν είπα ότι είναι το πιο καλό ή το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Ειδικά στο δεύτερο τομέα σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα, εξάλλου δέχομαι ότι η αξιοπιστία είναι αντιστρόφως ανάλογη της μηχανικής / ηλεκτρονικής πολυπλοκότητας. Όμως, αφενός ΔΕΝ υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι είναι αναξιόπιστος ο TSI (εγώ τουλάχιστον δεν έχω κάτι απτό στα χέρια μου και προκαλώ οποιονδήποτε έχει να το εκθέσει εδώ) και αφετέρου, οι πολυετείς εγγυήσεις δεν είναι πανάκεια, μιας και υποχρέωνεσαι στο διάστημα αυτής να συντηρείς το αυτοκίνητό σου ακριβώς όπως σου υποδεικνύει η εταιρεία, με συχνά μεγαλύτερο κόστος, αφού γίνονται προληπτικοί έλεγχοι - αντικαταστάσεις "ώστε να ισχύει η εγγύηση". Με άλλα λόγια πληρώνεις χρυσά τα service.

 

Και κάτι ακόμα: Αν χαλάνε τα παράθυρα στα Golf δεν είναι κάτι που αφορά το συγκεκριμένο thread. Εδώ μιλάμε για το αν σπάνε/χαλάνε οι TSI. Το αν τα Golf γενικότερα είναι αναξιόπιστα είναι τελείως διαφορετική συζήτηση...

 

ΥΓ:

στατιστικες γερμανικης εταιριας

 

Reference, please.

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι ακόμα: Αν χαλάνε τα παράθυρα στα Golf δεν είναι κάτι που αφορά το συγκεκριμένο thread. Εδώ μιλάμε για το αν σπάνε/χαλάνε οι TSI. Το αν τα Golf γενικότερα είναι αναξιόπιστα είναι τελείως διαφορετική συζήτηση...

 

μπραβο ρε συ Αρη... γιατι εχουμε μπλεξει τα σωβρακα με τις γραβατες...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εγώ εξακολουθώ να ζητάω ΕΝΑ απλό πράγμα:

 

Κάποιος να βγει και να πει ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τότε κάνουμε συζήτηση περί αξιοπιστίας. Όχι όμως και να βγάλουμε το αυτοκίνητο αναξιόπιστο χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία, μόνο και μόνο επειδή (όπως λένε όλοι από την αρχή) είναι "πιεσμένο" από πλευράς απόδοσης.

 

Προσοχή, ποτέ δεν είπα ότι είναι το πιο καλό ή το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Ειδικά στο δεύτερο τομέα σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα, εξάλλου δέχομαι ότι η αξιοπιστία είναι αντιστρόφως ανάλογη της μηχανικής / ηλεκτρονικής πολυπλοκότητας. Όμως, αφενός ΔΕΝ υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι είναι αναξιόπιστος ο TSI (εγώ τουλάχιστον δεν έχω κάτι απτό στα χέρια μου και προκαλώ οποιονδήποτε έχει να το εκθέσει εδώ) και αφετέρου, οι πολυετείς εγγυήσεις δεν είναι πανάκεια, μιας και υποχρέωνεσαι στο διάστημα αυτής να συντηρείς το αυτοκίνητό σου ακριβώς όπως σου υποδεικνύει η εταιρεία, με συχνά μεγαλύτερο κόστος, αφού γίνονται προληπτικοί έλεγχοι - αντικαταστάσεις "ώστε να ισχύει η εγγύηση". Με άλλα λόγια πληρώνεις χρυσά τα service.

 

Και κάτι ακόμα: Αν χαλάνε τα παράθυρα στα Golf δεν είναι κάτι που αφορά το συγκεκριμένο thread. Εδώ μιλάμε για το αν σπάνε/χαλάνε οι TSI. Το αν τα Golf γενικότερα είναι αναξιόπιστα είναι τελείως διαφορετική συζήτηση...

 

ΥΓ:

 

Reference, please.

 

+10000000 εχεις δικιο Αρη.... οι περισσοτερες πληροφοριες αφορουν στο γεγονος οτι ενας γνωστος γνωστου μου που εχει ενα ξαδελφο εχει αναφερει οτι ειδε σ'ενα συνεργειο 5 TSI χαλασμενα....... εγω εχω παραγγελει το Jetta TSI μαζι μ'ενα φιλο μου ο φιλος μου το πηρε πολυ νωριτερα γιατι δεν ηθελε κανενα εξτρα (ενω εγω ακομα περιμενω) το ζητημα ειναι οτι αυτη την στιγμη δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα εστω και αν εχει κανει 6500 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά μαγνήτη εχουν τα αμαξάκια μας?

Χθες το βρήκα χτυπημενο εμπρος δεξια (εχει φαει πολυ χρωμα) και πισω στο κεντρο! Τρακαρανε σε μια γωνια και πεσανε πανω σε 4 παρκαρισμενα, ενα εκ των οποιων το 5 μηνων GT μου ...

Και μη χειροτερα ας λεμε ... αν βλεπατε τα υπολοιπα χτυπημενα αμαξια τυχερό θα με λεγατε, οχι ατυχο ...

 

P.S 5500 km με το GT και κανένα πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Eγώ είμαι ένας που αγόρασα το Gt κι έχω πάθει τα πάνδεινα με το κ@λ@αυτοκίνητο!!!! Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος κι έχουν χαλάσει σχεδόν τα πάντα. Ο tsi λοιπόν ζητάει συνέχεια βενζίνη (όταν αδειάζει το ρεζερβουάρ), λάδια κάθε 15.000 χλμ, αέρα στα λάστιχα που και που και τέλος με χαλάει που ο κινητήρας δεν έχει ροπή και άλογα κι όταν με προσπερνούν οι porsche δεν μπορώ να τους φτάσω. Παιδιά 9.000 χλμ και φτου φτου ακόμη τίποτε! Χάλια το αυτοκίνητο!

Θα'θελα να μου πείτε από ασφάλειες τι έχετε κάνει στα Gt σας (απλή μικτή κτλ.) και πόσο; Αξίζει μικτή και τι προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites

Eγώ είμαι ένας που αγόρασα το Gt κι έχω πάθει τα πάνδεινα με το κ@λ@αυτοκίνητο!!!! Δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος κι έχουν χαλάσει σχεδόν τα πάντα. Ο tsi λοιπόν ζητάει συνέχεια βενζίνη (όταν αδειάζει το ρεζερβουάρ), λάδια κάθε 15.000 χλμ, αέρα στα λάστιχα που και που και τέλος με χαλάει που ο κινητήρας δεν έχει ροπή και άλογα κι όταν με προσπερνούν οι porsche δεν μπορώ να τους φτάσω. Παιδιά 9.000 χλμ και φτου φτου ακόμη τίποτε! Χάλια το αυτοκίνητο!

Θα'θελα να μου πείτε από ασφάλειες τι έχετε κάνει στα Gt σας (απλή μικτή κτλ.) και πόσο; Αξίζει μικτή και τι προτείνετε;

 

Ευτυχως που εκανα μικτη konv, γιατι διαφορετικα θα τα πληρωνα απο τη τσεπη μου:mad: Αξιζει νομιζω να κανεις. Εμενα μου βγηκε €590 το εξαμηνο με bonus malus 2 και απαλλαγη €260

Link to comment
Share on other sites

Εγώ εξακολουθώ να ζητάω ΕΝΑ απλό πράγμα:

 

Κάποιος να βγει και να πει ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τότε κάνουμε συζήτηση περί αξιοπιστίας. Όχι όμως και να βγάλουμε το αυτοκίνητο αναξιόπιστο χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία, μόνο και μόνο επειδή (όπως λένε όλοι από την αρχή) είναι "πιεσμένο" από πλευράς απόδοσης.

 

Προσοχή, ποτέ δεν είπα ότι είναι το πιο καλό ή το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Ειδικά στο δεύτερο τομέα σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα, εξάλλου δέχομαι ότι η αξιοπιστία είναι αντιστρόφως ανάλογη της μηχανικής / ηλεκτρονικής πολυπλοκότητας. Όμως, αφενός ΔΕΝ υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι είναι αναξιόπιστος ο TSI (εγώ τουλάχιστον δεν έχω κάτι απτό στα χέρια μου και προκαλώ οποιονδήποτε έχει να το εκθέσει εδώ) και αφετέρου, οι πολυετείς εγγυήσεις δεν είναι πανάκεια, μιας και υποχρέωνεσαι στο διάστημα αυτής να συντηρείς το αυτοκίνητό σου ακριβώς όπως σου υποδεικνύει η εταιρεία, με συχνά μεγαλύτερο κόστος, αφού γίνονται προληπτικοί έλεγχοι - αντικαταστάσεις "ώστε να ισχύει η εγγύηση". Με άλλα λόγια πληρώνεις χρυσά τα service.

 

Και κάτι ακόμα: Αν χαλάνε τα παράθυρα στα Golf δεν είναι κάτι που αφορά το συγκεκριμένο thread. Εδώ μιλάμε για το αν σπάνε/χαλάνε οι TSI. Το αν τα Golf γενικότερα είναι αναξιόπιστα είναι τελείως διαφορετική συζήτηση...

 

 

 

+1!

 

...Αν και αποποιούμαι το λεγόμενο " εξάλλου δέχομαι ότι η αξιοπιστία είναι αντιστρόφως ανάλογη της μηχανικής / ηλεκτρονικής πολυπλοκότητας "...

 

Φτου φτου και από εμένα, 17500χλμ με το GT και όλα εντάξει!

 

Α, ξέχασα! Ένα μεγάλο παράπονο: Βρωμίζει εύκολα! Μόνο αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...