Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

πάντως του πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνει κάποιος ο οποίος θέλει να βελτιώσει το αυτοκίνητό του είναι . . . . . . . . . . .

 

Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ . . . .

 

Λάστοιχα . . . Φρένα . . . . Αμορτισερ. . . . . .

 

Μετά πειράζεις τον κινητήρα !

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

το μονο γεγονος με αυτον τον κινητηρα ειναι οτι εχουνε "σπασει" ηδη 32 κινητηρες...δεν το βγαζω απο το μυαλο μου το ανακοινωσε οι κοσμοκαρ......
Link to comment
Share on other sites

το μονο γεγονος με αυτον τον κινητηρα ειναι οτι εχουνε "σπασει" ηδη 32 κινητηρες...δεν το βγαζω απο το μυαλο μου το ανακοινωσε οι κοσμοκαρ......

 

Έχεις μήπως κάποιο link με την ανακοίνωση ή την ίδια την ανακοίνωση να παραθέσεις;

 

Οι 32 κινητήρες που λες είναι για Ελλάδα;

Link to comment
Share on other sites

Ναι το εγραφε στα "αυτοκινητιστικα νεα" στις μπροστα σελιδες του περιοδικου drive Ιανουαριου....συγνςμη αν ειμουνα καπως επιστικος στο πρωτο μου ποστ!!!
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν το έχω το drive, έψαξα λίγο στο νετ αλλά δε βρήκα τπτ...

Είναι εύκολο να γράψεις λίγα λόγια για το άρθρο ή και να παραθέσεις και το ίδιο το άρθρο αν δε σου κάνει κόπο? Ή όποιος μπορεί. Γιατί ακούγεται ενδιαφέρον και θα ήθελα να μάθω τι λένε

Link to comment
Share on other sites

Το εχω το Drive Ιανουαριου '07 (τευχος 123) αλλα με μια γρηγορη ματια δεν βρηκα να γραφει στα αυτοκινητιστικα νεα αυτο που λεει ο φιλος. Αν μπορεις πες ακριβως την σελιδα για να ενημερωνομαστε. Ειναι το τευχος που συγκρινουν το Golf GT με το 207 GT και το Swift Sport στην πιστα των Σερρων (Fight Club '07).
Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ το Drive Ιανουαρίου και δεν γράφει πουθενά κάτι για σπασμένους κινητήρες. Άσε που αμφιβάλω κατα πόσο ισχύει αυτό. Και αν γινόταν σιγά μην ανακοίνωνε η Kosmocar ότι έσπασαν τόσοι κινητήρες ώστε να κάνει δυσφήμηση στα αυτοκίνητα που πουλάει.
Link to comment
Share on other sites

Συγχωρέστε με που δεν γνωρίζω επειδή ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο του Group και είναι το πρώτο Golf που πήρα αλλά σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα που είχα τέτοιο πράγμα δεν ξανασυνάντησα!

Σήμερα άνοιξα το Gt μου στον κόφτη για πρώτη φορά μετά από 3.000 km! Διαπίστωσα ότι όταν άλλαξα 2α πάνω από 7.000 στροφές και τρίτη γύρω στις 6.800 (πριν τις 7.000 που κοκκινίζει το στροφόμετρο) ο συμπλέκτης μου έμεινε κολλημένος στο τέρμα για κάποιο-α δευτερόλεπτα κι εκεί που πήγαινα να κάνω την αλλαγή τον έψαχνα...

Βέβαια μετά επανερχόταν απότομα πίσω και δημιουργόταν ένα τράνταγμα στο αυτοκίνητο μέχρι να βάλω την ταχύτητα.

Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν φυσιολογικά συμβαίνει αυτό σε όλους, λόγω ότι το αμάξι προσπαθεί να κρατήσει εκεί τον συμπλέκτη για να σταθεροποιηθούν οι στροφές κοντά στις 7.000 ή συμβαίνει κάτι άλλο με το δικό μου -κάποιο πρόβλημα- και πρέπει να πάω να το ελέγξουν;

Σε άλλα αυτοκίνητα που είχα, ο κοφτης δεν άφηνε τις στροφές ν'ανέβουν πάνω από κάποιο ορισμένο σημείο αλλά δεν συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο με τον συμπλέκτη.

Παρακαλώ όποιος ξέρει ας απαντήσει γιατί ψιλοτρελλάθηκα...:wacko:

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω Golf φιλε Konv, αλλα ΔΕΝ ειναι φυσιολογικο αυτο!!! Ισως να το πας στο service να το κοιταξουνε
Link to comment
Share on other sites

το μονο γεγονος με αυτον τον κινητηρα ειναι οτι εχουνε "σπασει" ηδη 32 κινητηρες...δεν το βγαζω απο το μυαλο μου το ανακοινωσε οι κοσμοκαρ......

 

και πού το ανακοίνωσε? :rolleyes:

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Συγχωρέστε με που δεν γνωρίζω επειδή ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο του Group και είναι το πρώτο Golf που πήρα αλλά σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα που είχα τέτοιο πράγμα δεν ξανασυνάντησα!

Σήμερα άνοιξα το Gt μου στον κόφτη για πρώτη φορά μετά από 3.000 km! Διαπίστωσα ότι όταν άλλαξα 2α πάνω από 7.000 στροφές και τρίτη γύρω στις 6.800 (πριν τις 7.000 που κοκκινίζει το στροφόμετρο) ο συμπλέκτης μου έμεινε κολλημένος στο τέρμα για κάποιο-α δευτερόλεπτα κι εκεί που πήγαινα να κάνω την αλλαγή τον έψαχνα...

Βέβαια μετά επανερχόταν απότομα πίσω και δημιουργόταν ένα τράνταγμα στο αυτοκίνητο μέχρι να βάλω την ταχύτητα.

Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν φυσιολογικά συμβαίνει αυτό σε όλους, λόγω ότι το αμάξι προσπαθεί να κρατήσει εκεί τον συμπλέκτη για να σταθεροποιηθούν οι στροφές κοντά στις 7.000 ή συμβαίνει κάτι άλλο με το δικό μου -κάποιο πρόβλημα- και πρέπει να πάω να το ελέγξουν;

Σε άλλα αυτοκίνητα που είχα, ο κοφτης δεν άφηνε τις στροφές ν'ανέβουν πάνω από κάποιο ορισμένο σημείο αλλά δεν συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο με τον συμπλέκτη.

Παρακαλώ όποιος ξέρει ας απαντήσει γιατί ψιλοτρελλάθηκα...:wacko:

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Μου έχει συμβεί και εμένα σε στο tsi. Αυτό που είχε γίνει είναι ότι εμπόδιζε το πατάκι (το δευτερο) να πατηθεί ο συμπλέκτης τέρμα... Να ξέρεις ότι σε τόσο υψηλές στροφές θέλει μεγάλη ακρίβεια στην αλλαγή τέρμα συμπλέκτης κτλ... ;)
Link to comment
Share on other sites

..........ο συμπλέκτης μου έμεινε κολλημένος στο τέρμα για κάποιο-α δευτερόλεπτα κι εκεί που πήγαινα να κάνω την αλλαγή τον έψαχνα...

Βέβαια μετά επανερχόταν απότομα πίσω και δημιουργόταν ένα τράνταγμα στο αυτοκίνητο μέχρι να βάλω την ταχύτητα.

Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν φυσιολογικά συμβαίνει αυτό σε όλους...

 

Δεν μου έχει συμβεί ποτέ αυτό το κόλλημα (και εχω αλλάξει αρκετες φορές στον κόφτη..)Το τράνταγμα ναι, το είχα και 'γω μόλις έμπαινε η ταχύτητα όμως, όχι πριν, και όχι πάντα (μάλλον σε γυαλιστερο οδόστρωμα το έκανε αν θυμάμαι καλά)

Ίσως να κολλάει το πεντάλ στο πατάκι (αν έχεις δευτερο, πάνω από το "μαμά") αυτό μου είχε συμβεί σε άλλο αυτοκίνητο...

Αλλιώς ψαξτο στο Service

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει συμβεί και εμένα σε στο tsi. Αυτό που είχε γίνει είναι ότι εμπόδιζε το πατάκι (το δευτερο) να πατηθεί ο συμπλέκτης τέρμα... Να ξέρεις ότι σε τόσο υψηλές στροφές θέλει μεγάλη ακρίβεια στην αλλαγή τέρμα συμπλέκτης κτλ... ;)

 

Δεν μου έχει συμβεί ποτέ αυτό το κόλλημα (και εχω αλλάξει αρκετες φορές στον κόφτη..)Το τράνταγμα ναι, το είχα και 'γω μόλις έμπαινε η ταχύτητα όμως, όχι πριν, και όχι πάντα (μάλλον σε γυαλιστερο οδόστρωμα το έκανε αν θυμάμαι καλά)

Ίσως να κολλάει το πεντάλ στο πατάκι (αν έχεις δευτερο, πάνω από το "μαμά") αυτό μου είχε συμβεί σε άλλο αυτοκίνητο...

Αλλιώς ψαξτο στο Service

 

Παιδιά ΔΕΝ έχω αλλο πατάκι εκτός από το μαμα και δεν φταίει το οτι δεν πατιέται καλά ο συμπλέκτης. Δηλαδή μόνο πάνω από 6.000 στροφές δεν τον πατάω καλα; Μη λέμε τωρα ότι θέλουμε... Θα το πάω από Τρίτη να δω τι θα μου πούνε στην αντιπροσωπεία...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

τελικά η ιστορία με τους 32 σπασμένους κινητήρες είναι άλλη μια ιστορία κακίας πρς την VW και τους νέους TSI . . .? . . .? !

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

τελικά η ιστορία με τους 32 σπασμένους κινητήρες είναι άλλη μια ιστορία κακίας πρς την VW και τους νέους TSI . . .? . . .? !

Ε δεν είναι και δύσκολο να το καταλάβει κανείς αυτό... Όσο περνάει ο καιρός τόσο ποιο πολλά θα σπάνε :lol: άσε που θα βγαίνει και εβδομαδιαίο δελτίο τύπου από την καρεντα να μας ενημερώνει :lol: :p :D :w00t:
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

τελικά η ιστορία με τους 32 σπασμένους κινητήρες είναι άλλη μια ιστορία κακίας πρς την VW και τους νέους TSI . . .? . . .? !

 

 

 

31+1 :lol:

 

σαν τις ημέρες απολύσεως στο στρατό :lol:

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ποσο εγκυρο τελικα ειναι αυτο με τους σπασμενους κινητηρες?περιμενω το αμαξι σε ενα μηνα και εχω κουφαθει με αυτο τωρα.Να ρωτησω και κατι αλλο,ξερετα αν η επεκταση για αλλα 2 χρονια ισχυει και για turbo-compressor??
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ΔΕΝ έχω αλλο πατάκι εκτός από το μαμα και δεν φταίει το οτι δεν πατιέται καλά ο συμπλέκτης. Δηλαδή μόνο πάνω από 6.000 στροφές δεν τον πατάω καλα; Μη λέμε τωρα ότι θέλουμε... Θα το πάω από Τρίτη να δω τι θα μου πούνε στην αντιπροσωπεία...

 

Λοιπόν σήμερα που το παρατήρησα καλλίτερα, ναι, υπάρχει μιά μικρή καθυστέρηση στην εμπλοκή της 2ας και ένα τράνταγμα (αυτό το είχα εντοπίσει ήδη γιατί είναι αρκετά δυνατό και δεν περνάει απαρατήρητο).

Άρα αυτό που σε έβαλε σε συναγερμό μάλλον είναι φυσιολογικό...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ποσο εγκυρο τελικα ειναι αυτο με τους σπασμενους κινητηρες?περιμενω το αμαξι σε ενα μηνα και εχω κουφαθει με αυτο τωρα.Να ρωτησω και κατι αλλο,ξερετα αν η επεκταση για αλλα 2 χρονια ισχυει και για turbo-compressor??

 

 

12000 Κm και όχι ¨ψόφια" και το GT is alive and kickin' !!!!

 

Τα 2+2 χρόνια ισχύουν και για τα GT(τουλαχιστον το καλοκαίρι που το πήρα εγω)

Link to comment
Share on other sites

12000 Κm και όχι ¨ψόφια" και το GT is alive and kickin' !!!!

 

Τα 2+2 χρόνια ισχύουν και για τα GT(τουλαχιστον το καλοκαίρι που το πήρα εγω)

 

το γνωριζω οτι ισχυει και για το GT απλα λεω η επιπλεον εγγυηση καλυπτει κανονικα turbo-compressor και γιαλλα 2 χρονια?

Link to comment
Share on other sites

το γνωριζω οτι ισχυει και για το GT απλα λεω η επιπλεον εγγυηση καλυπτει κανονικα turbo-compressor και γιαλλα 2 χρονια?
Ναι ισχύει κανονικά. Αν δεις και το συμβόλαιο της επέκτασης τα αναφέρει αναλυτικά. :)
Link to comment
Share on other sites

Γεία σε ολους! ενημερωσή σε πολλα θέματα:

 

1. Η επεκταση εγγυησης ισχυει για ολα τα μηχανικα και ηλεκτρικα μερη του αυτοκινιτου πλην των αναλωσιμων και μπορεισ να την παρεις μονο μεχρι την παραλαβη του αυτοκινητου. (θεωρω οτι για 310Ε θα ειναι χαζος καποιος να μην την βαλει)<επειτα παρατινεται και η οδικη βοηθεια για 2ακομα χρονια.

 

2. Για ολους τους πανεξυπνους που δεν τρωνε τιποτα αλλο παρα μονο αλεπουδες... ΣΑΣ παρακαλω... ΕΛΕΟΣ.. δεν ξερω τιποτα για σπασμενους κινητηρες μεν, αλλα εδω και 3 βδομαδες εχω ενα TSI-140 (πρωτο μου αυτοκινητο) και δεν θεωρω οτι ακομα και αν αν αν και παλι η VW εκανε ενα τοσο μεγαλο λαθος να βγαλει ελλατωματικους κινητηρες δεν θα κανει τα παντα για να διορθωσει τι λαθοσ της... Οσοι εχουν χτυπηθει απο την καθε fiat kia κ αλλες τετοιες να πατε να κλαψετε αλλου... οκ δεν ειναι BMW η MERCedES αλλα ειναι ενας απο τουσ πλεον εμπορικουσ και αξιοπιστους κατασκευαστες...

 

3. εκανα τα 2500kmακια μου και αυριο βραδυ παω αττικη οδο να ακουσω τον κοφτη και να δω για τον συμπλεκτη γιατι με τρομαξατε!!!!

 

4. Να ρωτησω ρε παιδες... με τι λαστιχα ερχονται??? εχω κατι Hankook...δεν ειμαι και τρελα σχετικος... αλλα πρωτη φορα τα βλεπώ.. ειναι καλα? δεν ερχονται με michelin?

 

5.Οσο για το GTvsTSI ~~οτι πληρωνεις παιρνεις!!~~ αν εχεις τα λεφτα παιρνεις GT.. εγω προσωπικα στα 18 μου δεν ειχα αλλα και πηγα στο TSI αλλα αν ειχα σιγουρα θα επαιρνα GT.. δεν υπαρχει καποιος λογος να τ συγκρινουμε!!!

 

6. Ειναι βλακειουλες η πραγματικα και οι δυο TSI αποδιδουν περισσοτερους ιππους στις δυναμομετρισεις??

 

7. με το ηχοσυστημα που εχω το RCD300... τι να κανω???!?!? θελω να βαλω και ηχεια πισω... θα τα σηκωνει!?

 

8. Χιλια συγνωμη και ευχαριστω για την υπομονη οσων διαβασαν το μνμ μου.. καλα χιλιομετρα σε ολους μας!

Link to comment
Share on other sites

4. Με τα άθλια michelin pilot energy έρχονται (τα οποία θα αλλάξω σύντομα), δεν ξέρω αν τώρα έχουν αλλάξει...

 

7. Μια χαρά τα σηκώνει ;)

Link to comment
Share on other sites

2. Για ολους τους πανεξυπνους που δεν τρωνε τιποτα αλλο παρα μονο αλεπουδες... ΣΑΣ παρακαλω... ΕΛΕΟΣ.. δεν ξερω τιποτα για σπασμενους κινητηρες μεν, αλλα εδω και 3 βδομαδες εχω ενα TSI-140 (πρωτο μου αυτοκινητο) και δεν θεωρω οτι ακομα και αν αν αν και παλι η VW εκανε ενα τοσο μεγαλο λαθος να βγαλει ελλατωματικους κινητηρες δεν θα κανει τα παντα για να διορθωσει τι λαθοσ της... Οσοι εχουν χτυπηθει απο την καθε fiat kia κ αλλες τετοιες να πατε να κλαψετε αλλου... οκ δεν ειναι BMW η MERCedES αλλα ειναι ενας απο τουσ πλεον εμπορικουσ και αξιοπιστους κατασκευαστες...

 

επειδή ακριβώς είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο και επομένως δεν μπορείς να έχεις ένα αξιόπιστο μέτρο σύγκρισης καλύτερα να μην βιάζεσαι να χαρακτηρίσεις "χτυπημένους" τους κατόχους fiat, kia κλπ.

 

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων

1. προσωπικά δεν πιστεύω ότι "σπάει" ο κινητήρας των Golf διότι απλούστατα πριν ένα αυτοκίνητο και ένας κινητήρας περάσει στην παραγωγή έχει δοκιμαστεί σε όλες τις συνθήκες.....τουλάχιστον απο μια εταιρεία όπως η VW και σε ένα μοντέλο όπως το Golf.

2. προσωπικά δεν έχω ούτε fiat ούτε kia.

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...