Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γραφε ελληνικα. Γιατι να αφηνεις ανοικτο το καπακι??? για να μπαινει μεσα σκονη??:rolleyes:

 

η μηχανη τι προβλημα μπορει να εχει?? με ενα φιλτρο ελευθερας μονο δεν αλλαζουν πολλα πραγματα στη λειτουργια της εως και τιποτα σχεδον. μονο λιγο διαφορετικο ηχο θα εχεις και ελαχιστα καλυτερες ρεπριζ, που θα το καταλαβεις μονο εσυ.

 

δηλαδη δεν μπαινουν σκονες κ σκουπιδακια με το φιλτρο ελευθερας?

με σκουπα η βαρελακι δεν συμβαινει το ιδιο?

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ναι το εχω ξαναδιαβασει για τα 2,5 bar overboost και σε αλλα αρθρα.

οπως επισης και σε αλλα διαβαζω για 1,5 bar μεγιστη πιεση....και γι αυτο με ειχαν μπερδεψει καπως.

τελικα 2,5 η 1,5 ειναι το overboost για το GT ρε παιδια?? :wacko:

και επισης ποσο παει αντιστοιχα για τα TSI?

 

ένας ατμοσφαιρικος κινητηρας δουλευει σε πιεση μιας ατμοσφαιρας (1bar). Οι συμπιεστες του gt ανεβάζουν την πιεση στα 2.5bar (μέγιστη τιμη), άρα η μέγιστη υπερπλήρωση ειναι 1.5bar. Συνεπώς και τα δυο νουμερα ειναι σωστά, αλλά εκφράζουν "διαφορετικά" μεγέθη. Διαλέγεις και παιρνεις... :)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη δεν μπαινουν σκονες κ σκουπιδακια με το φιλτρο ελευθερας?

με σκουπα η βαρελακι δεν συμβαινει το ιδιο?

 

Ο φιλος εννοουσε προφανως να αφησει ανοικτο το καπακι απο το φιλτροκουτι πιθαννοτατα για να αυξησει την διοδο του αερα, αλλα δε νομιζω να υπαρχει λογος για κατι τετοιο.

Φυσικα και συγκρατει την σκονη και τα σκουπιδακια το φιλτρο, ειτε απλο ελευθερας ειτε βαρελακι ειναι αυτο. απλα τα ελευθερας ειναι πιο λεπτα ετσι ωστε ο διερχομενος αερας να μην συνανταει πολυ αντισταση και να φτανει σε μεγαλυτερη ποσοτητα κι ευκολια ως την μηχανη. γι αυτο και ενδεχεται να πρεπει να καθαριζονται σε πολυ πιο τακτα χρονικα διαστηματα σε σχεση με τα κανονικα για να εξασφαλιζουν καλη λειτουργια.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

για να αντεξει ενας κινητηρας 2.5 bar πιεση, πρεπει να εχει πολυ ενυσχημενα εντοσθια. σφυριλατα πιστονια και αναλογες μπιελες. χωρις αυτα, μολις καποιος σανιδωνε το γκαζι, ο κινητηρας θα εσπαγε. κατι τετοια στο gt δεν υπαρχουν.
http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Το μπαρόμετρο δεν έχει νούμερα...

Πού έχεις ακούσει ότι σε κανονικές συνθήκες η κατανάλωση με πρόγραμμα είναι μικρότερη? Το έχει ακούσει κανείς άλλος αυτό?

 

καταρχην το εχω διαπιστωση ο ιδιος. στο προιγουμενο αμαξι (leon turbo) ειχα βαλει προγραμμα (revo) και το ειχα διαπιστωση ουκ ολογες φορες.

επισης κολλιτος εχει αντιπροσωποια-συνεργειο αυτοκινητων και βαζει και προγραμματα (revo). αυτος λοιπον και αν το εχει διαπιστιστωσει απειρες φορες.

ειναι λογικο εξαλλου. ενα προγραμμα βοηθεια στην καλυτερη λειτουργια του κινητηρα. οχι μονο στην αυξηση ιπποδυναμης. μια απο τις δουλειες του λοιπον, ειναι να διαβαζει που χρειαζεται περισσοτερο καυσιμο ο κινητηρας και που λιγοτερο.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ο φιλος εννοουσε προφανως να αφησει ανοικτο το καπακι απο το φιλτροκουτι πιθαννοτατα για να αυξησει την διοδο του αερα, αλλα δε νομιζω να υπαρχει λογος για κατι τετοιο.

Φυσικα και συγκρατει την σκονη και τα σκουπιδακια το φιλτρο, ειτε απλο ελευθερας ειτε βαρελακι ειναι αυτο. απλα τα ελευθερας ειναι πιο λεπτα ετσι ωστε ο διερχομενος αερας να μην συνανταει πολυ αντισταση και να φτανει σε μεγαλυτερη ποσοτητα κι ευκολια ως την μηχανη. γι αυτο και ενδεχεται να πρεπει να καθαριζονται σε πολυ πιο τακτα χρονικα διαστηματα σε σχεση με τα κανονικα για να εξασφαλιζουν καλη λειτουργια.

 

Βασικά ο πραγματικος λόγος που θέλω να αφησω το καπάκι ανοικτο με το βαρελάκι της bmc μέσα είναι ο ήχος που μ΄αρέσει παρα πολύ το θέμα είναι κατα πόσο δημιουργώ βλάβη στην μηχανή, στον maf η όχι!!!

Αυτό με ενδιαφέρει!

Link to comment
Share on other sites

επειδη ειδα οτι με πιασατε απο το λαιμο ολοι σας οταν εκανα αυτο το ποστ λες και σας εβρισα,εχω να πω μονο ενα πραγμα! εγω αυτα που ηθελα να μαθω τα εμαθα και πληροφοριθηκα επισης! τωρα,αν δουλευει στο 1,5 bar πιεση δεν το ξερω! ουτε μηνα δεν το εχω και το πηρα μεταχειρα απ τον νονο μου! anyway για εναν εξυπνο ο οποιος ειπε : "καλα εχεις αμαξι με τουρμπο και δεν ξερεις τι πιεση δουλευει..." εχω να πω μονο ενα! δεν γινεται να τα ξερω και ολα! σιγα σιγα τα μαθενεις! εσυ αν γεννηθηκες ξερολας τοτε μπραβο σου! οσο αναφορα το mp3 που ειπα θελω να συμπληρωσω κατι ακομα! εκτος απο το rns 510 που ειπε ενας φιλος pws μπορω να κοιταξω και αλλες μαρκες που ομως να ταιριαζουν πανω στο golf gt κουτι χωρις να χρειαστει να κανω μετατροπες κτλ κτλ κτλ? δλδ τι πρεπει να προσεξω? πως θα δω αν η διαστασεις πχ σε ενα που μου αρεσει οτι κανει κιολας πανω στο αυτοκινητο? thnx
Link to comment
Share on other sites

καταρχην το εχω διαπιστωση ο ιδιος. στο προιγουμενο αμαξι (leon turbo) ειχα βαλει προγραμμα (revo) και το ειχα διαπιστωση ουκ ολογες φορες.

επισης κολλιτος εχει αντιπροσωποια-συνεργειο αυτοκινητων και βαζει και προγραμματα (revo). αυτος λοιπον και αν το εχει διαπιστιστωσει απειρες φορες.

ειναι λογικο εξαλλου. ενα προγραμμα βοηθεια στην καλυτερη λειτουργια του κινητηρα. οχι μονο στην αυξηση ιπποδυναμης. μια απο τις δουλειες του λοιπον, ειναι να διαβαζει που χρειαζεται περισσοτερο καυσιμο ο κινητηρας και που λιγοτερο.

Αν είναι έτσι κι έχει πράγματι μικρότερη κατανάλωση, ποιο είναι το μειονέκτημα ενός τέτοιου προγράμματος και δεν προγραμματίζεται κατ' αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο από τη μαμά. Ειδικά αν μειώνει την κατανάλωση και ανεβάζει ιπποδύναμη, θα βοηθούσε πολύ και το marketing της VW για συνδυασμό οικονομίας και δύναμης στους TSI. Μου φαίνεται πολύ καλό για να 'ναι αληθινό, αλλά πάλι είμαι ντιπ άσχετος στο θέμα.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

επειδη ειδα οτι με πιασατε απο το λαιμο ολοι σας οταν εκανα αυτο το ποστ λες και σας εβρισα,εχω να πω μονο ενα πραγμα! εγω αυτα που ηθελα να μαθω τα εμαθα και πληροφοριθηκα επισης! τωρα,αν δουλευει στο 1,5 bar πιεση δεν το ξερω! ουτε μηνα δεν το εχω και το πηρα μεταχειρα απ τον νονο μου! anyway για εναν εξυπνο ο οποιος ειπε : "καλα εχεις αμαξι με τουρμπο και δεν ξερεις τι πιεση δουλευει..." εχω να πω μονο ενα! δεν γινεται να τα ξερω και ολα! σιγα σιγα τα μαθενεις! εσυ αν γεννηθηκες ξερολας τοτε μπραβο σου! οσο αναφορα το mp3 που ειπα θελω να συμπληρωσω κατι ακομα! εκτος απο το rns 510 που ειπε ενας φιλος pws μπορω να κοιταξω και αλλες μαρκες που ομως να ταιριαζουν πανω στο golf gt κουτι χωρις να χρειαστει να κανω μετατροπες κτλ κτλ κτλ? δλδ τι πρεπει να προσεξω? πως θα δω αν η διαστασεις πχ σε ενα που μου αρεσει οτι κανει κιολας πανω στο αυτοκινητο? thnx

 

Φιλε μου δεν σου επιτεθηκα στο προηγουμενο ποστ που λες. τωρα αν εσυ το εκλαμβανεις ετσι λυπαμαι. ισα ισα που εκατσα αμεσως να σου γραψω μερικες πληροφοριες για τα θεματακια που ανεφερες.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι κι έχει πράγματι μικρότερη κατανάλωση, ποιο είναι το μειωνέκτημα ενός τέτοιου προγράμματος και δεν προγραμματίζεται κατ' αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο από τη μαμά. Ειδικά αν μειώνει την κατανάλωση και ανεβάζει ιπποδύναμη, θα βοηθούσε πολύ και το marketing της VW για συνδυασμό οικονομίας και δύναμης στους TSI. Μου φαίνεται πολύ καλό για να 'ναι αληθινό, αλλά πάλι είμαι ντιπ άσχετος στο θέμα.

 

 

 

ισως να ανεβάζει τα καυσαέρια- ρυπους !!!

Link to comment
Share on other sites

ισως να ανεβάζει τα καυσαέρια- ρυπους !!!

 

η αληθεια ειναι πως δεν ξερω αν αυτα ανεβαινουν (νομιζω πως δεν αλλαζει κατι), αλλα καρτα καυσαεριων παντως βγαινει ανετοτατα.

ενα προγραμμα ανεβαζει την πιεση υπερπληρωσεις και την σταθερη. γιαυτο τα περισσοτερα αλογα. αναλογα το προγραμμα αλλαζουν καποιοι χαρτες σε εναν κινητηρα. τα επωνυμα, συνηθως αλλαζουν λιγους χαρτες για να υπαρχει αξιοπιστια στον κινητηρα μας. οι αυτοκινητοβοιομηχανιες, θελουν οσο το δυνατον αξιοπιστα συνολα. γιαυτο δεν βαζουν απο την αρχη προγραμματα. οχι βεβαια πως ενα επωνυμο προγραμμα, που εχει δημιουργηθει κατοπιν δοκιμων σε ενα μοντελο, δεν ειναι αξιοπιστο. μαλιστα, υπαρχουν καποιες εταιριες εδω στην ελλαδα που συνεργαζοντε με καποιες αυτοκινητοβηομηχανιες ή με καποια εξουσιοδοτημενα συνεργεια (audi-mtm, audi-revo, seat-revo, skoda-abt)

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι κι έχει πράγματι μικρότερη κατανάλωση, ποιο είναι το μειωνέκτημα ενός τέτοιου προγράμματος και δεν προγραμματίζεται κατ' αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο από τη μαμά. Ειδικά αν μειώνει την κατανάλωση και ανεβάζει ιπποδύναμη, θα βοηθούσε πολύ και το marketing της VW για συνδυασμό οικονομίας και δύναμης στους TSI. Μου φαίνεται πολύ καλό για να 'ναι αληθινό, αλλά πάλι είμαι ντιπ άσχετος στο θέμα.

 

Aν διαβασες ενα προηγουμενο post θα ειδες που εγραφα για στροφες και καταναλωση ανα ιππο.

Καθε εταιρια δεν μπορει να πουσαρει τα μοντελα της για να κανει ενα οικονομικο αυτοκινητο στα χαρτια, και λεω στα χαρτια γιατι οταν χρησιμοποιησεις την ισχυ που εχεις τοτε δεν ειναι καθολου οικονομικο ουτε ποιο οικονομικο απο μαμα.

Ποιος αγοραζει 250 ιππους αυτοκινητο για να κανει οικονομια καυσιμου???? κανεις.

Οσο για οικονομια και δυναμη το εχει πετυχει στο επακρο,καινε οσο θες,η σαν 1400 ή σαν 140-170 αλογα.

Υπαρχει ομως και ο τομεας αξιοπιστια.Αν εσυ εχεις 210 αλογα και το βαζεις μπρος και πας στην ΙΜΟΛΑ για ραλι ξεχασε τα. Θελει συνεση το πραγμα .

Link to comment
Share on other sites

για να αντεξει ενας κινητηρας 2.5 bar πιεση, πρεπει να εχει πολυ ενυσχημενα εντοσθια. σφυριλατα πιστονια και αναλογες μπιελες. χωρις αυτα, μολις καποιος σανιδωνε το γκαζι, ο κινητηρας θα εσπαγε. κατι τετοια στο gt δεν υπαρχουν.

 

Υπαρχουν.Και στα TSI.

Link to comment
Share on other sites

καταρχην το εχω διαπιστωση ο ιδιος. στο προιγουμενο αμαξι (leon turbo) ειχα βαλει προγραμμα (revo) και το ειχα διαπιστωση ουκ ολογες φορες.

επισης κολλιτος εχει αντιπροσωποια-συνεργειο αυτοκινητων και βαζει και προγραμματα (revo). αυτος λοιπον και αν το εχει διαπιστιστωσει απειρες φορες.

ειναι λογικο εξαλλου. ενα προγραμμα βοηθεια στην καλυτερη λειτουργια του κινητηρα. οχι μονο στην αυξηση ιπποδυναμης. μια απο τις δουλειες του λοιπον, ειναι να διαβαζει που χρειαζεται περισσοτερο καυσιμο ο κινητηρας και που λιγοτερο.

 

Δεν ειναι τοσο φυσιολογικο για μια εταιρεια οπως η VW που εχει γεννησει αυτους τους κινητηρες να μην μπορει να εχει καλυτερες τιμες καταναλωσης απο προγραμματα αυξησης ιπποδυναμης.Και το GT ακομα εχει, εστω και λιγο, μεγαλυτερη καταναλωση απο το Tsi (οποτε το θεμα περι μειωσης της καταναλωσης με σχετικα μεγαλυτερη ιπποδυναμη δεν πρεπει να ευσταθει).

Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι τα προγραμματα αυτα πρεπει να τρεχουν με

πλουσια μειγματα για να εχουμε μειωση στην καταναλωση. Το πλουσιο μειγμα απο την αλλη εγκυμονει περισσοτερους κινδυνους γαι την ευρωστια των 'εντοσθιων'.

Link to comment
Share on other sites

Καθε εταιρια δεν μπορει να πουσαρει τα μοντελα της για να κανει ενα οικονομικο αυτοκινητο στα χαρτια, και λεω στα χαρτια γιατι οταν χρησιμοποιησεις την ισχυ που εχεις τοτε δεν ειναι καθολου οικονομικο ουτε ποιο οικονομικο απο μαμα.

Μα γιατί το λές αυτό. Η VW αυτό δεν έχει κάνει με το GT? Αν δεν το πατάς είναι πολύ οικονομικό, αν το πατάς καίει τη μάνα του και τον πατέρα του (πατημένος προς Θεσσαλονίκη και από Θασσαλονίκη έβγαζα γύρω στα 350-400 km το γέμισμα!!) Συνεπώς και το GT δεν είναι "οικονομικό ΚΑΙ γρήγορο" αλλά "οικονομικό Ή γρήγορο". (φυσικά για λόγους marketing το "ή" αντικαταστάθηκε από το "και". Άρα αν εγκαθιστούσαν ένα τέτοιο πρόγραμμα, χωρίς άλλα μειονεκτήματα, θα τόνιζαν αυτό τον οικονομικό ή γρήγορο χαρακτήρα

Ποιος αγοραζει 250 ιππους αυτοκινητο για να κανει οικονομια καυσιμου???? κανεις.

 

Μα γιατί κανείς. Εγώ σίγουρα. Ας πούμε με το GT έχω τους 170 ίππους να τους χαίρομαι, πληρώνοντάς τους όταν τους χρησιμοποιώ, αλλά μπορώ να είμαι μέσα στην Αθήνα ή να το χρησιμοποιώ για την καθημερινότητά μου, χωρίς να καίει όσο καίνε τα άλλα μοντέλα που μπορούν να αποδώσουν τόσα άλογα. Άρα θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο που αποδίδει 250 όταν θέλω να παίζω και είναι πιο οικονομικό από το GT όταν παριστάνω τον φυσιολογικό...

 

Υπαρχει ομως και ο τομεας αξιοπιστια.Αν εσυ εχεις 210 αλογα και το βαζεις μπρος και πας στην ΙΜΟΛΑ για ραλι ξεχασε τα. Θελει συνεση το πραγμα .

Εδώ ήθελα να καταλήξω... Και μην παίρνεις το ακραίο παράδειγμα, ότι θα το πας στην Ιμολα... Γιατί φαντάζομαι και με τους 170 ίππους, αν το πας "στην Ιμολα για ραλι", όλο και κάποιο θέμα θα 'χεις. Με κανονική χρήση δε μειώνει την αξιοπιστία και τη διάρκεια ζωής του κινητήρα?

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τοσο φυσιολογικο για μια εταιρεια οπως η VW που εχει γεννησει αυτους τους κινητηρες να μην μπορει να εχει καλυτερες τιμες καταναλωσης απο προγραμματα αυξησης ιπποδυναμης.Και το GT ακομα εχει, εστω και λιγο, μεγαλυτερη καταναλωση απο το Tsi (οποτε το θεμα περι μειωσης της καταναλωσης με σχετικα μεγαλυτερη ιπποδυναμη δεν πρεπει να ευσταθει).

Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι τα προγραμματα αυτα πρεπει να τρεχουν με

πλουσια μειγματα για να εχουμε μειωση στην καταναλωση. Το πλουσιο μειγμα απο την αλλη εγκυμονει περισσοτερους κινδυνους γαι την ευρωστια των 'εντοσθιων'.

 

Περίπου αυτό είχα στο μυαλό μου.

...Το δεύτερο μέρος δεν το κατάλαβα ( :O ) αλλά δε χρειάζεται να τα καταλαβαίνουμε κι όλα..

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Βασικά ο πραγματικος λόγος που θέλω να αφησω το καπάκι ανοικτο με το βαρελάκι της bmc μέσα είναι ο ήχος που μ΄αρέσει παρα πολύ το θέμα είναι κατα πόσο δημιουργώ βλάβη στην μηχανή, στον maf η όχι!!!

Αυτό με ενδιαφέρει!

 

καποιος να ξέρειιιιιιιιιιιιιιιι???????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τοσο φυσιολογικο για μια εταιρεια οπως η VW που εχει γεννησει αυτους τους κινητηρες να μην μπορει να εχει καλυτερες τιμες καταναλωσης απο προγραμματα αυξησης ιπποδυναμης.Και το GT ακομα εχει, εστω και λιγο, μεγαλυτερη καταναλωση απο το Tsi (οποτε το θεμα περι μειωσης της καταναλωσης με σχετικα μεγαλυτερη ιπποδυναμη δεν πρεπει να ευσταθει).

Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι τα προγραμματα αυτα πρεπει να τρεχουν με

πλουσια μειγματα για να εχουμε μειωση στην καταναλωση. Το πλουσιο μειγμα απο την αλλη εγκυμονει περισσοτερους κινδυνους γαι την ευρωστια των 'εντοσθιων'.

 

το gt δεν φοραει καποιο προγραμμα περα απο την αρχικη χαρτογραφηση απο τη μαμα εταιρεια.

και οταν λεω για μειωση καταναλωσης εννοω στην ηπια οδηγηση. με χαλαρες αλλαγες, χωρις αποτομες εκκινησεις. αν σανιδωσεις το γκαζι η καταναλωση εννοειτε οτι ανεβαινει πολυ ψηλα.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Βασικά ο πραγματικος λόγος που θέλω να αφησω το καπάκι ανοικτο με το βαρελάκι της bmc μέσα είναι ο ήχος που μ΄αρέσει παρα πολύ το θέμα είναι κατα πόσο δημιουργώ βλάβη στην μηχανή, στον maf η όχι!!!

Αυτό με ενδιαφέρει!

 

Μην το κανεις.

Θα σου προκαλεσει προβλημα σε βαθος χρονου.

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

καποιος να ξέρειιιιιιιιιιιιιιιι???????????????????????

 

Οσο ειναι στεγανο και ο αερας περναει μεσα απο το φιλτρο μηχ.προβληματα δεν θα εχεις.

Τωρα αν εχει γινει μελετη στα 200km με τον στροβιλισμο που κανει ο αερας να δουλευει με καπακι ισως εκει να εχεις προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Μα γιατί το λές αυτό. Η VW αυτό δεν έχει κάνει με το GT? Αν δεν το πατάς είναι πολύ οικονομικό, αν το πατάς καίει τη μάνα του και τον πατέρα του (πατημένος προς Θεσσαλονίκη και από Θασσαλονίκη έβγαζα γύρω στα 350-400 km το γέμισμα!!) Συνεπώς και το GT δεν είναι "οικονομικό ΚΑΙ γρήγορο" αλλά "οικονομικό Ή γρήγορο". (φυσικά για λόγους marketing το "ή" αντικαταστάθηκε από το "και". Άρα αν εγκαθιστούσαν ένα τέτοιο πρόγραμμα, χωρίς άλλα μειονεκτήματα, θα τόνιζαν αυτό τον οικονομικό ή γρήγορο χαρακτήρα

 

 

Μα γιατί κανείς. Εγώ σίγουρα. Ας πούμε με το GT έχω τους 170 ίππους να τους χαίρομαι, πληρώνοντάς τους όταν τους χρησιμοποιώ, αλλά μπορώ να είμαι μέσα στην Αθήνα ή να το χρησιμοποιώ για την καθημερινότητά μου, χωρίς να καίει όσο καίνε τα άλλα μοντέλα που μπορούν να αποδώσουν τόσα άλογα. Άρα θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο που αποδίδει 250 όταν θέλω να παίζω και είναι πιο οικονομικό από το GT όταν παριστάνω τον φυσιολογικό...

 

 

 

 

Εδώ ήθελα να καταλήξω... Και μην παίρνεις το ακραίο παράδειγμα, ότι θα το πας στην Ιμολα... Γιατί φαντάζομαι και με τους 170 ίππους, αν το πας "στην Ιμολα για ραλι", όλο και κάποιο θέμα θα 'χεις. Με κανονική χρήση δε μειώνει την αξιοπιστία και τη διάρκεια ζωής του κινητήρα?

 

 

 

Φιλε μου οι ιπποι για να βγουν θελουν καυσιμο .Οτι και να κανεις αμα δεν βαλεις καυσιμο για να παρεις ενεργεια δεν καναεις τιποτα.

Σαφως με το gt που εκανε ειναι γρηγορο ΚΑΙ οικονομικο (συγκρινε το με οποιοδηποτε αυτοκινητο 170 hp) αλλα δεν το εχει φτασει στα ορια του γιατι ειναι ενα αμξι για ευρη κοινο και πρωτος στοχος σε μια εταιρια δεν ειναι τα 10-20 αλογα παραπανω αλλα οι λιγοτερες βλαβες.

Για την καταναλωση αναφερα οτι οσα αλογα χρησιμοποιεις τοσα καις ειναι απλο.

 

 

Αλλο 170 αλλο 250.Αν κοιταξεις απο την μανα τους ποια αμαξια εχουν αυτη την ισχυ σιγουρα δεν μιλαμε για 6,5 και 7,5 λιτρα ανα 100.

Εσυ ετσι οπως τα λες θες ενα αμαξι με νιτρο 130 αλογα και μπαμ 300,ετσι απλα.Δεν νομιζω να το κανει ποτε κανεις.

 

 

Εσυ και εγω μπορει να κανουμε κανονικη χρηση,μια προσπεραση ενα ταχυ ταξιδακι μεχρι την κορινθο κλπ.Αλλοι αλλαζουν ταχυτητες με τερμα γκαζι να μην ξετουρμπισει (το διαβασα εδω μεσα) Αλλος σε καθε φαναρι ξεκιναει με τερμα γκαζι και υπαρχουν εκατονταδες οδηγοι που δεν συμπεριφερονται σαν να ειναι αμαξι ιδιωτικης χρησεως αλλα αμαξι για ραλλι.Για αυτο αλλωστε υπαρχουν εταιριες με προιοντα καταλληλα για το αυτοκινητο σου και την χρηση που θες(κεραμικοι δισκοι<σφυρηλατα,συμπλεκτες κ.α )

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε ειναι στην έκθεση

 

http://www.imageshack.gr/files/h7n3jwgixth16m2lteiw_thumb.jpg http://www.imageshack.gr/files/51evyva5sgts6v90ptv0_thumb.jpg

 

Το σηματάκι TSI στο πίσω μέρος για το 122 είναι έτσι TSI και για το 160 ετσι TSI κατά τα άλλα δεν είδα καμία διαφορά μεταξύ τους, το ΤΙΜΟΝΙ τους είναι καταπληκτικό. Την ζάντα εκείνη την ωραία που έχουν σε όλα τα site δεν την φόραγε κανένα.

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Δεν με αρεσει..

 

Απο την αλλη βεβαια οταν ειχε βγει το 5αρι ελεγα τι αηδια ειναι αυτη, και μετα απο λιγα χρονια το αγορασα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Οσο ειναι στεγανο και ο αερας περναει μεσα απο το φιλτρο μηχ.προβληματα δεν θα εχεις.

Τωρα αν εχει γινει μελετη στα 200km με τον στροβιλισμο που κανει ο αερας να δουλευει με καπακι ισως εκει να εχεις προβλημα.

 

Thanks!!!

 

Αν μάθετε κάτι νεώτερο ή αν έχει κάποιος κάποια ιδέα ας τη ρίξει!! Για κάποια εναλλακτική!

Link to comment
Share on other sites

γεια σας.. ειμαι υποψηφιος αγοραστης του golf gt alla, 8ελω να ξερω αν αξιζει... η 8α χαλασει μετα απο καποια χλμ η μηχανη του οπως λενε καποιοι... (αν και δεν το πιστευω προσωπικα) εσεισ τι εχετε να μου πειτε, ή αν εχει καποιο αλλο προοβλημα ή αν καιει λαδι; eyxaristw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...