Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

το γκολφ 1 βγηκε το 1976, αυτα που αναφερεις ποτε βγηκαν??

μιλησα για γκολφ διοτι αυτο αναφερει το θεμα. μην αναφερω για αυτοκινητα της κατηγοριας των σπορ της εποχης, escort, manda, ascona, capri, fulvia, mirafiori

talbot, κλπ τα οποια στριβανε βεβαια ενα αντιθεση με τα γιαπωνεζικα που μονο την ευθεια ηξεραν.

 

Καλα οκ εχεις δικιο.το εχουμε ξαναπει οτι καθενας υποστηριζει τα αυτοκινητα με τα οποια εχει μεγαλωσει(που ειχε ο πατερας του και ετσι).λογικο μου ακουγεται.προσωπικα ομως μεγαλωσα με ευρωπαικα.τεσπα.για να σου απαντησω στην ερωτηση σου,το σελικα εβγαινε απο το 70-71 μεχρι το 77.οποτε το 76 μπορουσες ειτε να αγορασεις το γκολφ με τα 110 αλογα ειτε το celica με τα 124 (και Option 5αρι σαζμαν απο την αρχη της παραγωγης).και μιλαω για το 1600 που ερχοταν ελλαδα οχι για τα 2λιτρα που πηγαιναν αμερικη.και αντε,ασε το celica.παρε το corolla που οπως ειπες ειχε 60 αλογα.μπαααα.και αυτο εβγαινε στην ελλαδα με την 2t-b μηχανη με τα 113.οποτε ακυρο.το escort σπορ :lol:?μπορει να λες το rs αλλα που πας με φυλλα σουστας πισω,εαν λες το rs ομως,πολυ καλο.το manta A series ναι πανεμορφο αλλα εβγαινε και με 1200 κυβικα και δεν τραβουσε.και τα πιο πολλα που πουλιωντουσαν ηταν τετοια.το ascona :lol: ?που το ειδες το σπορ?capri ναι,πολυ ωραιο.αλλα και αυτο με φυλλα σουστας πισω και αξιζε απο 1600 και πανω(μην σου πω απο 2000 και ανω).fulvia συμφωνω.μπορεις να το πεις σπορ.mirafiori??ποιο αυτοκινητο ακριβως εννοεις γιατι σχεδον ολα τα φιατ ειχαν εκδοση Mirafiori.οπως και οταν λες talbot.ποιο μοντελο?ασε την μαρκα αλλα ποιο μοντελο?να σου θυμησω και αλλα γιαπωνεζικα οπως το datsun 510???και μιας και ειπες για ευθειες και οχι στροφες.ας το αφησω ασχολειαστο καλυτερα.....μαλλον δεν το εχεις οδηγησει στις στροφες να δεις πως παει το celica και τι αναρτηση εχει πισω σε σχεση με τον ανταγωνισμο εκεινης της εποχης.εκτος και εαν το συγκρινεις στις στροφες με την GSA που εχεις για nick οποτε εκει παω πασο.......

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

KIRRA η πολλαπλη εισαγωγης ειναι σαν την εξαγωγης απλα αντι να βγαζει τα καυσαερια απο τους κυλινδρους οπως η εξαγωγης,βαζει τον αερα και το καυσιμο στους κυλινδρους.
Link to comment
Share on other sites

παιδιά καλησπέρα,

να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί;

 

τώρα με την αναμενόμενη κυκλοφορία του golf6 είναι λογικό η εταιρεία να θέλει να "σπρώξει" τα παλιά golf5. Υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν σε πραγματικά καλές προσφορές τα golf5;

 

ξέρω ότι δεν θα υπάρχει ποικιλία χρωμάτων/εξοπλισμού άλλα μπορεί να τύχει καμιά ευκαιρία (εμένα προσωπικά μου αρέσει πιο πολύ το 5 απο το 6).

 

Τι λέτε; έχει πάρει κάπου το μάτι σας καμια προσφορά ή γνωρίζετε κάτι;

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω,

 

τι παίζει με την ΕΤΕΑ (Θεσσαλονίκη)? είχα ένα ατυχηματάκι και έβαλα (αναγκαστικά) το golfακι στο συνεργείο τους. Έχω ακούσει διάφορα και είμαι λίγο επιφυλακτικός...

 

(αν δεν θέλετε να εκφραστείτε δημόσια, στείλτε μου pm... ευχαριστώ)

Link to comment
Share on other sites

παιδιά καλησπέρα,

να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί;

 

τώρα με την αναμενόμενη κυκλοφορία του golf6 είναι λογικό η εταιρεία να θέλει να "σπρώξει" τα παλιά golf5. Υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν σε πραγματικά καλές προσφορές τα golf5;

 

ξέρω ότι δεν θα υπάρχει ποικιλία χρωμάτων/εξοπλισμού άλλα μπορεί να τύχει καμιά ευκαιρία (εμένα προσωπικά μου αρέσει πιο πολύ το 5 απο το 6).

 

Τι λέτε; έχει πάρει κάπου το μάτι σας καμια προσφορά ή γνωρίζετε κάτι;

 

Φυσιολογικα απο τον Νοεμβριο θα θελησουν να ξεπουλησουν τα στοκ τους, για να κανουν χωρο για το καινουργιο αλλα και για το Scirocco, και κανονικα με τις παρουσες (αλλα και μελλοντικες) προοπτικες της παγκοσμιας και εδω οικονομιας, πιστευω οτι θα εχετε την ευκαιρια για πολυ καλες προσφορες.

Αν και η VW δεν το συνηθιζει παραταυτα η κριση της αγορας πιστευω οτι θα το επιβαλλει.

Link to comment
Share on other sites

Φυσιολογικα απο τον Νοεμβριο θα θελησουν να ξεπουλησουν τα στοκ τους, για να κανουν χωρο για το καινουργιο αλλα και για το Scirocco, και κανονικα με τις παρουσες (αλλα και μελλοντικες) προοπτικες της παγκοσμιας και εδω οικονομιας, πιστευω οτι θα εχετε την ευκαιρια για πολυ καλες προσφορες.

Αν και η VW δεν το συνηθιζει παραταυτα η κριση της αγορας πιστευω οτι θα το επιβαλλει.

 

scirocco?

1 θα πουλιεται για καθε 10-20 golf.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά καλησπέρα,

να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί;

 

τώρα με την αναμενόμενη κυκλοφορία του golf6 είναι λογικό η εταιρεία να θέλει να "σπρώξει" τα παλιά golf5. Υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν σε πραγματικά καλές προσφορές τα golf5;

 

ξέρω ότι δεν θα υπάρχει ποικιλία χρωμάτων/εξοπλισμού άλλα μπορεί να τύχει καμιά ευκαιρία (εμένα προσωπικά μου αρέσει πιο πολύ το 5 απο το 6).

 

Τι λέτε; έχει πάρει κάπου το μάτι σας καμια προσφορά ή γνωρίζετε κάτι;

 

Σύμφωνα με έγκυρη ενημέρωση (από πωλητή του Παζαρόπουλου) σημειώστε τα εξής :

 

Τα πρώτα εκθεσιακά κομμάτια του Golf 6 αναμένονται στην Ελλάδα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου πράγμα που σημαίνει ότι από τότε και μετά οι αντιπρόσωποι θα μπορούν να δέχονται παραγγελίες για το νέο Golf (πιο πριν τους το απαγορεύει η μαμά VW). Από εκεί και μετά ότι έχει μείνει σε στοκ από το 5αρι θα τα βγάλουν λένε σε κάποιες προσφορές. Όμως κανείς δεν σου εγγυάται ότι θα βρεις αυτό που ψάχνεις. Σημειωτέον ότι οι εκδόσεις trendline (άδειο) και GT Sport (τίγκα) είναι αυτές που τραβιούνται πιο πολύ. Βέβαια πάντα υπάρχουν και οι ακυρώσεις οπότε αν είσαι τυχερός μπορεί να πέσεις σε κάτι καλό. Πάντως και τώρα με λίγο παζάρι και ψάξιμο μπορεί να πετύχεις καλό αμάξι με έξτρα. Ας πούμε το δικό μου χωρίς επιπλέον επιβάρυνση έρχεται με 8 ηχεία άντί για 4.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαι μηχανολογος...

Σας λεω οτι ο συνδιασμος κομπρεσορα και τουρμπο δε λεει...

Ο κομπρεσορας συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης και με τον στροφαλοφόρο αξονα αφαιροντας του στρεπτικη ισχυ,αφου παιρνει κίνηση απο αυτον, σε αντιθεση με το τουρμπο που συνδέεται με την πολλαπλή εξαγωγήςαφου η φτερωτή του παιρνει κίνηση απο τα καυσαέρια της καυσης,και με την πολλαπλη εισαγωγης όπου συμπιέζει τον αέρα εκεί.

 

Αυτο το κάνουν οι γερμανικές εταιρίες επειδη ειναι πίσω τεχνολογικα σε σχέση με την Subaru και την Mitsubishi, επειδη δεν έχουν την επαρκή τεχνολογια να εξαλείψουν το turbo lag.

Στο Impreza, και Evo το turblo lag ειναι μηδενικό χωρίς την προσθήκη κομπρέσορα.

Με ολο το συμπαθειο φιλε μου, αλλα μου φαινεται οτι δεν εχεις ποτε οδηγησει τα προαναφερομενα και κακως τα φερνεις σαν παραδειγμα.

Το turbo lag σ'αυτα ειναι ο ορισμος τους, ετσι μονο δουλευουν, για να γεμισουν τα turbo που φορανε χρειαζονται πολλες μα πολλες στροφες γι'αυτο και πρεπει να στροφαρουν παντα ψηλα προς τον κοφτη γαι να μην χανεται η υπερπληρωση.

Για δοκιμασε να κανεις σ'αυτα ρεπριζ 60-100 με 5η και μετα θα καταλαβεις το μεγαλειο του turbo lag.

Οι γερμανοι ειναι πισω τεχνολογικα? Το αλλο με τον Τοτο το ξερεις?

Συγκρινεις ανομοια πραγματα.

Τι δουλεια εχουν τα αγωνιστικου τυπου Subaru, mitsubishi με Mercedes, VAG, BMW κλπ. Καμμια.

Ξεχνας και οτι και στον τομεα τους οι παραπανω γιαπωνεζικες στα ραλλυ βλεπουν

σχεδον μονο ηττες τα τελευταια 5 χρονια και μαλιστα απο Citroen/Ford.

Αλλοιμονο, σιγουρα ειναι σημειο αναφορας στο να φερουν στα επιπεδα των 55000

ευρω ενα 'σχεδον' αγωνιστικο αυτοκινητο ωστε να μπορει και ο κοινος θνητος να το χαρει αλλα δεν εχουν πλεον καμμια τεχνολογικη πρωτοπορια.

Πριν 10 χρονια σιγουρα, τωρα ομως οχι και αυτο θα το καταλαβεις αν δεις την εξελιξη των κινητηρων τους τα τελευταια 10 χρονια και φυσικα τις πολυ περιορισμενες επιτυχιες στα ραλλυ.

Στα υπολοιπα επιβατηγα τους τι κανουν, γιατι εκει κρινεται κατα πολυ η φημη τους.

Και στο λεω εγω που εχω και Mitsubishi.

Τεχνολογια δεν ειναι πως να βγαλεις απο ενα τουρμπο κινητηρα 2 λιτρων 500 αλογα (αυτο γινεται πιο ευκολα απ'οτι φανταζεσαι), αλλα πως να βγαλεις 100 -250αξιοπιστα που συγχρονως θα συνοδευονται απο ολο το πακετο καθημερινοτητας δηλ, ανεση, εξοπλισμο, οικονομια, εμφανιση, αξιοπιστια, εμφανη ποιοτητα, κλπ και ολα αυτα να μην συνοδευονται απο τιμη που να ειναι προσιτη για καθε βαλαντιο.

Αυτο ειναι το κερδος και η επιτομη της εφαρμογης της τεχνολογιας.

Το οτι το Tiguan στην κατηγορια του εχει αφησει στην αφετηρια ακομα τα αναλογα

Subaru, Mitsubishi κλπ δεν λεει τιποτα? Και μιλαω για μια κατηγορια που τα γιαπωνεζικα μονοπωλουσαν για χρονια, ενω το γερμανικο παρουσιαστηκε για πρωτη φορα.Εκτος και αν αυτοι που τα επαιρναν (λεω εγω) για να βγαζουν τα γιαπωνεζικα πρωτα τοσα χρονια τωρα τα παιρνουν απο τους γερμανους (λεω παλι εγω). Οχι οτι το συνδικατο ειναι αντικειμενικο, αλλα δεν μπορει ολοι τους ξαφνικα να αλλαξαν ροτα για το τιποτα.

Οσο για την VW οταν αρχισε με τα tsi εφαγε απο 'ειδημονες' το θαψιμο, θα σπανε θα κανουνε και τωρα ολες οι εταιρειες (εκτος απο γιαπωνεζικες, γιατι αραγε επειδη ειναι τοσο ψηλα σε τεχνολογια?) σπευδουν να ακολουθησουν.

Οχι οτι δεν υπηρχαν/υπαρχουν προβληματα, αλλα με οτι πρωτοεμφανιζομενο ειναι φυσιολογικα.

Κατι αλλο, τι ειναι πολαπλη εισαγωγης γιατι εγω μονο εξαγωγης ξερω.

Αυτο που κανει ο κομπρεσσορας ειναι οτι συμπιεζει τον λαμβανομενο αερα (παιρνοντας κινηση απο τον στροφαλοφορο, εκει συμφωνουμε) και τον συμπιεζει πριν τον ωθησει στους κιλυνδρους για μεγαλυτερη περιεκτικοτητα.

Το τουρμπο κανει ακριβως το ιδιο μονο που παιρνει κινηση απο την ροη των καυσαεριων στην εξοδο της πολαπλης, γι'αυτο και χρειαζεται ικανη λειτουργια ωστε τα καυσαερια να κανουν τη δουλεια τους και να περιστρεψουν την φτερωτη.

Γι'αυτο και μεγαλα τουρμπο (βλεπε αγωνιστικου χαρακτηρα) θελουν αρκετες στροφες για να αρχισουν να δουλευουν, εξ'οθ και το χαρακτηριστικο τους lag, ενω ο κομπρεσσορας αρχιζει να δινει απο τις 1 στροφες. Βεβαια ο κομπρεσσορας δεν ενδεικνυται για επιτευξη μεγαλων ιπποδυναμεων παρα μονο σε μεγαλυτερου κυβισμου αυτοκινητα (βλεπε USA οπου εχει την τιμητικη του και αναλογη εξελιξη, οχι ομως για μικρου κυβισμου αυτοκινητα οπως τα Γκολφ).

Αν δεν ειναι τεχνολογια το παντρεμα κομπρεσσορα/τουρμπο και μαλιστα σε μικρα αυτοκινητα παραγωγης με μειωση καταναλωσης, εξαιρετικες επιδοσεις (στην κατηγορια τους τι εχουν οι Γιαπωνεζοι?) και με κυρος, τοτε τι εννοουμε καινουργια τεχνολογια (αν και πλεον δεν ειναι τοσο καινουργια γιατι στο αμεσο μελλον η VAG εχει σχεδον ετοιμο ηλεκτροκινητηρα/τουρμπο που θα μπει στο καινουργιο Α1 της Audi και ουτω καθεξης)?

Οσο για turbo lag, αν εχεις οδηγησει ενα απο αυτα τα Γκολφακια θα δεις οτι απλως δεν υπαρχει.

 

επειδη το τουρμπο απο μονο του δεν μπορει παρα να μπει σε αυτοκινητα με πολλλα κυβικα, γιαυτο μπηκε ο κομπρεσορρας στα μικρα golf. τοσο απλο τοσο εξυπνο αλλα και τοσο δυσκολο να συνδιαστει. γιαυτο μπραβο VW.

Link to comment
Share on other sites

Καλα οκ εχεις δικιο.το εχουμε ξαναπει οτι καθενας υποστηριζει τα αυτοκινητα με τα οποια εχει μεγαλωσει(που ειχε ο πατερας του και ετσι).λογικο μου ακουγεται.προσωπικα ομως μεγαλωσα με ευρωπαικα.τεσπα.για να σου απαντησω στην ερωτηση σου,το σελικα εβγαινε απο το 70-71 μεχρι το 77.οποτε το 76 μπορουσες ειτε να αγορασεις το γκολφ με τα 110 αλογα ειτε το celica με τα 124 (και Option 5αρι σαζμαν απο την αρχη της παραγωγης).και μιλαω για το 1600 που ερχοταν ελλαδα οχι για τα 2λιτρα που πηγαιναν αμερικη.και αντε,ασε το celica.παρε το corolla που οπως ειπες ειχε 60 αλογα.μπαααα.και αυτο εβγαινε στην ελλαδα με την 2t-b μηχανη με τα 113.οποτε ακυρο.το escort σπορ :lol:?μπορει να λες το rs αλλα που πας με φυλλα σουστας πισω,εαν λες το rs ομως,πολυ καλο.το manta A series ναι πανεμορφο αλλα εβγαινε και με 1200 κυβικα και δεν τραβουσε.και τα πιο πολλα που πουλιωντουσαν ηταν τετοια.το ascona :lol: ?που το ειδες το σπορ?capri ναι,πολυ ωραιο.αλλα και αυτο με φυλλα σουστας πισω και αξιζε απο 1600 και πανω(μην σου πω απο 2000 και ανω).fulvia συμφωνω.μπορεις να το πεις σπορ.mirafiori??ποιο αυτοκινητο ακριβως εννοεις γιατι σχεδον ολα τα φιατ ειχαν εκδοση Mirafiori.οπως και οταν λες talbot.ποιο μοντελο?ασε την μαρκα αλλα ποιο μοντελο?να σου θυμησω και αλλα γιαπωνεζικα οπως το datsun 510???και μιας και ειπες για ευθειες και οχι στροφες.ας το αφησω ασχολειαστο καλυτερα.....μαλλον δεν το εχεις οδηγησει στις στροφες να δεις πως παει το celica και τι αναρτηση εχει πισω σε σχεση με τον ανταγωνισμο εκεινης της εποχης.εκτος και εαν το συγκρινεις στις στροφες με την GSA που εχεις για nick οποτε εκει παω πασο.......

δεν ειχαν ερθει ελλαδα αυτα τα μοτερ ηταν για την γιαπωνεζικη αγορα.

το 131 super mirafiori

talbot sport 2.2 lit με το μοτερ της λοτους πανω.

φυλλα σουστας ειχαν αλλα στριβαν ενω τα γιαπωνεζικα ολα στους τοιχους ητανε.

gsa ειναι τα αρχικα του ονοματος μου. απο αυτοκινητα εχω οδηγησει τα εξης που ειχαμε και εχουμε στην οικογενεια:

σκαραβαιος, τογιοτα κορολα λιφτμπακ 1300 και μετα με 1500 μοτερ πανω, αλφαρομεο 2.0 αλφετα, μερσεντες 123 σειρα 230,autobianchi abarth, renault 5 gt, peugeot 206 1.9gti, ibiza 1.8 16v, punto gt, leon 1,6s, toledo 20vt, octavia 5 rs.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_E30

Link to comment
Share on other sites

δεν ειχαν ερθει ελλαδα αυτα τα μοτερ ηταν για την γιαπωνεζικη αγορα.

το 131 super mirafiori

talbot sport 2.2 lit με το μοτερ της λοτους πανω.

φυλλα σουστας ειχαν αλλα στριβαν ενω τα γιαπωνεζικα ολα στους τοιχους ητανε.

gsa ειναι τα αρχικα του ονοματος μου. απο αυτοκινητα εχω οδηγησει τα εξης που ειχαμε και εχουμε στην οικογενεια:

σκαραβαιος, τογιοτα κορολα λιφτμπακ 1300 και μετα με 1500 μοτερ πανω, αλφαρομεο 2.0 αλφετα, μερσεντες 123 σειρα 230,autobianchi abarth, renault 5 gt, peugeot 206 1.9gti, ibiza 1.8 16v, punto gt, leon 1,6s, toledo 20vt, octavia 5 rs.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_E30

 

Το περιμενα οτι θα μου εδειχνες αρθρο απο την wikipedia.να σε ενημερωσω λοιπον οτι η μηχανη 2t-c(δεν πρεπει να εχει ερθει ελλαδα) που λεει εκει εχει ριγμενα τα αλογα λογω emissions.εγω μιλαω για την 2t-b αλλα κυριως για την 2t-g με τα 124 αλογα.και οχι δεν ηρθε το 1989 οπως ειχες γραψει.η wikipedia καλη,χρυση αλλα σε ορισμενα θεματα ειναι ελλιπης οπως και στο θεμα που συζηταμε τοση ωρα...τεσπα.δεν θα κατσω να το συνεχισω αλλο μιας και εχουμε βγει τελειως offtopic και θα μας σβησουν και τα ποστ.....απλα το ολο θεμα το ξεκινησα ξερεις απο ποια φραση σου....για ανακεφαλαιωση λοιπον το golf εβγαλε απο 1600 κυβικα 110 αλογα το 1976.η toyota βγαζει απο το 1970-71 113 αλογα απο 1600 κυβικα και απο το 74-75 124 αλογα με την 2t-g .αυτα για εμενα.τωρα να μην αναλυσουμε βεβαια το ποσο καινε αυτες οι μηχανες....

Link to comment
Share on other sites

Από εκεί και μετά ότι έχει μείνει σε στοκ από το 5αρι θα τα βγάλουν λένε σε κάποιες προσφορές. Όμως κανείς δεν σου εγγυάται ότι θα βρεις αυτό που ψάχνεις. Σημειωτέον ότι οι εκδόσεις trendline (άδειο) και GT Sport (τίγκα) είναι αυτές που τραβιούνται πιο πολύ. Βέβαια πάντα υπάρχουν και οι ακυρώσεις οπότε αν είσαι τυχερός μπορεί να πέσεις σε κάτι καλό.

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. :)

 

Το κακό με το 5άρι είναι οτι το ESP δεν είναι σε καμία έκδοση στάνταρ (πλήν του GT) και αυτά που θα έχουν μείνει στοκ, ακόμα και τα GT sport, θα είναι χωρίς ESP.

 

Απ'την άλλη, το να πετύχεις ακύρωση που να ταιριάζει στα κριτήριά σου, έχει μικρή πιθανότητα, αλλά αν σου τύχει και το παζαρέψεις καλά, μπορείς να βγείς διπλά κερδισμένος (μικρός χρόνος παράδοσης, χαμηλή τιμή).

 

Να δούμε τι εξοπλισμό θα προσφέρει το 6άρι στις αντίστοιχες εκδόσεις. Αυτό που έχω διαβάσει, και ισχύει μέχρι στιγμής για την γερμανική αγορά, είναι οτι θα έχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις το εξελιγμένο νέο ESP και 7 αερόσακους (μαζί με αυτόν για τα γόνατα οδηγού).

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. :)

 

Το κακό με το 5άρι είναι οτι το ESP δεν είναι σε καμία έκδοση στάνταρ (πλήν του GT) και αυτά που θα έχουν μείνει στοκ, ακόμα και τα GT sport, θα είναι χωρίς ESP.

 

Απ'την άλλη, το να πετύχεις ακύρωση που να ταιριάζει στα κριτήριά σου, έχει μικρή πιθανότητα, αλλά αν σου τύχει και το παζαρέψεις καλά, μπορείς να βγείς διπλά κερδισμένος (μικρός χρόνος παράδοσης, χαμηλή τιμή).

 

Να δούμε τι εξοπλισμό θα προσφέρει το 6άρι στις αντίστοιχες εκδόσεις. Αυτό που έχω διαβάσει, και ισχύει μέχρι στιγμής για την γερμανική αγορά, είναι οτι θα έχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις το εξελιγμένο νέο ESP και 7 αερόσακους (μαζί με αυτόν για τα γόνατα οδηγού).

 

Ως προς το esp, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Αρχές Οκτωβρίου υπήρχε στο κεντρικό στοκ ένα GT Sport (122ps) σε γκρι σκούρο με υποβραχιόνιο και esp κι αυτό από ακύρωση. Φυσικά με τις ανάλογες χρεώσεις επί της αρχικής τιμής. Τώρα? Άντε βρες το.

Φυσικά δε θέλετε να σας πω τι έκφραση πήρε ο πωλητής όταν εγώ του ζήτησα πολυλειτουργικό τιμόνι ? Ακόμα γελάει :lol:

 

Όσον αφορά το θέμα του στάνταρ esp στα καινούργια, στον Παζαρόπουλο τους έχουν πει ότι μάλλον θα είναι στάνταρ σε όλα αλλά ακόμα δεν ξέρουν σίγουρα απολύτως τίποτα για τον εξοπλισμό των καινούργιων.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί γέλαγε για το πολυλειτουργικό τιμόνι;

 

Αν δεν είναι σε όλα στάνταρ, ελπίζω να είναι τουλάχιστον στα υπετροφοδοτούμενα. Να είναι προαιρετικό στα 1.4 80ps και 1.6 105ps έχει κάποια λογική.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί γέλαγε για το πολυλειτουργικό τιμόνι;/QUOTE]

 

Ο λόγος που γέλαγε για το πολυλειτουργικό τιμόνι ήταν επειδή η διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή σε μοντέλα με έξτρα είναι πολύ μικρή και φυσικά αν υπήρχε σε στοκ έστω και ένα αμάξι με πολυλειτουργικό θα είχε γίνει ανάρπαστο.

Για να σας δώσω να καταλάβετε λίγο πως λειτουργούν οι αντιπροσωπείες της VW: Κάθε αντιπροσωπεία εκτός από τις στάνταρ παραγγελίες που λαμβάνει από τους πελάτες της, παραγγέλνει έξτρα και κάποια αυτοκίνητα για στοκ τα οποία συνήθως είναι στις εκδόσεις και με τον εξοπλισμό που τραβιούνται πιο πολύ. Γι' αυτό όταν πας να αγοράσεις ένα VW όπως το θες εσύ και δε βρεις ετοιμοπαράδοτο (παράδοση εντός μηνός) σου δίνουν συνήθως εναλλακτική ετοιμοπαράδοτου είτε σε άλλη έκδοση είτε με άλλο εξοπλισμό, χρώμα κ.λ.π. Όποτε ή παίρνεις αυτό από το στοκ τους ή παραγγέλνεις αυτό που θες και περιμεεεεεεεένεις. Φυσικά στη δική μου περίπτωση κάτι τέτοιο δεν έπαιζε αφού έχουν σταματήσει πλέον να παίρνουν παραγγελίες (εξ' ου και η έλλειψη esp). Τουλάχιστον νιώθω τυχερή που πέτυχα δύο στα τέσσερα από αυτά που ήθελα (+ χρώμα και υποβραχιόνιο / - esp και πολυλειτουργικό). Και πριν το πείτε, ξέρω . . . Δε πέτυχα τα δύο σημαντικότερα !

Link to comment
Share on other sites

Το περιμενα οτι θα μου εδειχνες αρθρο απο την wikipedia.να σε ενημερωσω λοιπον οτι η μηχανη 2t-c(δεν πρεπει να εχει ερθει ελλαδα) που λεει εκει εχει ριγμενα τα αλογα λογω emissions.εγω μιλαω για την 2t-b αλλα κυριως για την 2t-g με τα 124 αλογα.και οχι δεν ηρθε το 1989 οπως ειχες γραψει.η wikipedia καλη,χρυση αλλα σε ορισμενα θεματα ειναι ελλιπης οπως και στο θεμα που συζηταμε τοση ωρα...τεσπα.δεν θα κατσω να το συνεχισω αλλο μιας και εχουμε βγει τελειως offtopic και θα μας σβησουν και τα ποστ.....απλα το ολο θεμα το ξεκινησα ξερεις απο ποια φραση σου....για ανακεφαλαιωση λοιπον το golf εβγαλε απο 1600 κυβικα 110 αλογα το 1976.η toyota βγαζει απο το 1970-71 113 αλογα απο 1600 κυβικα και απο το 74-75 124 αλογα με την 2t-g .αυτα για εμενα.τωρα να μην αναλυσουμε βεβαια το ποσο καινε αυτες οι μηχανες....

εκτος των αλογων σε ενα αυτοκινητο παιζει ρολο πολλα, στριψιμο που δεν ειχαν τοτε τα γιαπωνεζικα σε σχεση με τα ευρωπαικα, ποιοτητα κατασκευης που παλι δεν ειχαν.

οτι τωρα εχουν βελτιωθει και σε ορισμενες περιπτωσεις ξεπερνανε και τα ευρωπαικα σε ποιοτητα δεν αντιλεγει κανεις.

ουτε ειμαι απο αυτους που λενε οτι τα ευρωπαικα ειναι καλα τα γιαπωνεζικα για πεταμα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί γέλαγε για το πολυλειτουργικό τιμόνι;/QUOTE]

 

Ο λόγος που γέλαγε για το πολυλειτουργικό τιμόνι ήταν επειδή η διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή σε μοντέλα με έξτρα είναι πολύ μικρή και φυσικά αν υπήρχε σε στοκ έστω και ένα αμάξι με πολυλειτουργικό θα είχε γίνει ανάρπαστο.

Για να σας δώσω να καταλάβετε λίγο πως λειτουργούν οι αντιπροσωπείες της VW: Κάθε αντιπροσωπεία εκτός από τις στάνταρ παραγγελίες που λαμβάνει από τους πελάτες της, παραγγέλνει έξτρα και κάποια αυτοκίνητα για στοκ τα οποία συνήθως είναι στις εκδόσεις και με τον εξοπλισμό που τραβιούνται πιο πολύ. Γι' αυτό όταν πας να αγοράσεις ένα VW όπως το θες εσύ και δε βρεις ετοιμοπαράδοτο (παράδοση εντός μηνός) σου δίνουν συνήθως εναλλακτική ετοιμοπαράδοτου είτε σε άλλη έκδοση είτε με άλλο εξοπλισμό, χρώμα κ.λ.π. Όποτε ή παίρνεις αυτό από το στοκ τους ή παραγγέλνεις αυτό που θες και περιμεεεεεεεένεις. Φυσικά στη δική μου περίπτωση κάτι τέτοιο δεν έπαιζε αφού έχουν σταματήσει πλέον να παίρνουν παραγγελίες (εξ' ου και η έλλειψη esp). Τουλάχιστον νιώθω τυχερή που πέτυχα δύο στα τέσσερα από αυτά που ήθελα (+ χρώμα και υποβραχιόνιο / - esp και πολυλειτουργικό). Και πριν το πείτε, ξέρω . . . Δε πέτυχα τα δύο σημαντικότερα !

 

Aφου εισαι συνετη οδηγος το τελευταιο που θα χρειαστεις ειναι το ESP.Εμενα δεν εχει ,αντιθετα εχει ASR ,οπου αναβοσβηνει το λαμπακι του οποτε μπαινει σε λειτουργια(ειναι για το σπινιαρισμα των τροχων) το οποιο θεωρω αστειο.Βοηθαει μονο σε πολυ γρηγορες εκκινησεις.

Αντε καλοταξιδο.Ημουν και παλιος ιδιοκτητης toy renault (19 oμως)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί γέλαγε για το πολυλειτουργικό τιμόνι;/QUOTE]

 

Ο λόγος που γέλαγε για το πολυλειτουργικό τιμόνι ήταν επειδή η διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή σε μοντέλα με έξτρα είναι πολύ μικρή και φυσικά αν υπήρχε σε στοκ έστω και ένα αμάξι με πολυλειτουργικό θα είχε γίνει ανάρπαστο.

Για να σας δώσω να καταλάβετε λίγο πως λειτουργούν οι αντιπροσωπείες της VW: Κάθε αντιπροσωπεία εκτός από τις στάνταρ παραγγελίες που λαμβάνει από τους πελάτες της, παραγγέλνει έξτρα και κάποια αυτοκίνητα για στοκ τα οποία συνήθως είναι στις εκδόσεις και με τον εξοπλισμό που τραβιούνται πιο πολύ. Γι' αυτό όταν πας να αγοράσεις ένα VW όπως το θες εσύ και δε βρεις ετοιμοπαράδοτο (παράδοση εντός μηνός) σου δίνουν συνήθως εναλλακτική ετοιμοπαράδοτου είτε σε άλλη έκδοση είτε με άλλο εξοπλισμό, χρώμα κ.λ.π. Όποτε ή παίρνεις αυτό από το στοκ τους ή παραγγέλνεις αυτό που θες και περιμεεεεεεεένεις. Φυσικά στη δική μου περίπτωση κάτι τέτοιο δεν έπαιζε αφού έχουν σταματήσει πλέον να παίρνουν παραγγελίες (εξ' ου και η έλλειψη esp). Τουλάχιστον νιώθω τυχερή που πέτυχα δύο στα τέσσερα από αυτά που ήθελα (+ χρώμα και υποβραχιόνιο / - esp και πολυλειτουργικό). Και πριν το πείτε, ξέρω . . . Δε πέτυχα τα δύο σημαντικότερα !

 

Για το πολυλειτουργικο μην σε απασχολει πολυ γιατι αν θες με λιγο ψαξιμο μπορεις να βαλεις και εκ των υστερων και μαλιστα και με χαμηλοτερη η σχεδον την ιδια τιμη με αυτη που θα πληρωνες για να το βαλεις στα εξτρα.

Διαβαζοντας τις σελιδες αυτου του θεματος θα ειδες οτι εχουμε αναφερθει εκτενως και γι αυτο το θεμα. ;)

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

 

Για το πολυλειτουργικο μην σε απασχολει πολυ γιατι αν θες με λιγο ψαξιμο μπορεις να βαλεις και εκ των υστερων και μαλιστα και με χαμηλοτερη η σχεδον την ιδια τιμη με αυτη που θα πληρωνες για να το βαλεις στα εξτρα.

Διαβαζοντας τις σελιδες αυτου του θεματος θα ειδες οτι εχουμε αναφερθει εκτενως και γι αυτο το θεμα. ;)

 

Πράγματι τις έχω διαβάσει τις σελίδες για το πολυλειτουργικό και μάλιστα με μεγάλη προσοχή. Όταν με το καλό έρθει το golfaki :love: θα το δούμε και πάλι το θέμα. Απλώς έχω συνηθίσει με το τωρινό μου αμάξι που έχει τα χειριστήρια του rcd στο τιμόνι και με έχει βολέψει απίστευτα.

Link to comment
Share on other sites

Για να σας δώσω να καταλάβετε λίγο πως λειτουργούν οι αντιπροσωπείες της VW: Κάθε αντιπροσωπεία εκτός από τις στάνταρ παραγγελίες που λαμβάνει από τους πελάτες της, παραγγέλνει έξτρα και κάποια αυτοκίνητα για στοκ τα οποία συνήθως είναι στις εκδόσεις και με τον εξοπλισμό που τραβιούνται πιο πολύ. Γι' αυτό όταν πας να αγοράσεις ένα VW όπως το θες εσύ και δε βρεις ετοιμοπαράδοτο (παράδοση εντός μηνός) σου δίνουν συνήθως εναλλακτική ετοιμοπαράδοτου είτε σε άλλη έκδοση είτε με άλλο εξοπλισμό, χρώμα κ.λ.π. Όποτε ή παίρνεις αυτό από το στοκ τους ή παραγγέλνεις αυτό που θες και περιμεεεεεεεένεις.

 

Ολες οι αντιπροσωπιες κατα τον ιδιο τροπο λειτουργουν ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω,

 

τι παίζει με την ΕΤΕΑ (Θεσσαλονίκη)? είχα ένα ατυχηματάκι και έβαλα (αναγκαστικά) το golfακι στο συνεργείο τους. Έχω ακούσει διάφορα και είμαι λίγο επιφυλακτικός...

 

(αν δεν θέλετε να εκφραστείτε δημόσια, στείλτε μου pm... ευχαριστώ)

 

φιλε μου οσο πιο μακρυα τοσο πιο καλα απο εκει.εγω εκανα την μακακεια και το πηρα απο εκει Απριλιο και δυστηχως Ιουλιο επρεπε να αλλαξω μετωπη προφυλακτηρα και φαναρι.Τον προφυλακτηρα μου τον εβαψαν 3φορες. Ξεφλουδισματα σκασιματα κτλ Η συμπεριφορα αυτουνου στο φαναποιο (αν θες να σου πω και το επιθετο του ) απλα απαραδεκτη.Ο προεδρος του ομιλου δε θα σε αντιμετωπιζε ετσι αν τον ρωτουσα πως ανοιγει το παραθυρο.

στο τμημα του μηχανολογικου η συμπεριφορα μεν πολυ καλα απο τη δουλεια δεν ειμαι ικανοποιημενος.Εκανα αλλαγη του γραναζιου της 2ας. στην αρχη ολα καλα μετα εχανα βαλβολινες.το βαλαν χρειαζοταν στεγανωποιηση γιατι δεν εκλεισε καλα απο κατω. Τωρα μου πεταει την 5η καποιες φορες ακουγεται ενα γρατζουνισμα στην 1η δεν εχω αποφασισει τι θα κανω.

πηγα μανδυλα εβαλα cruise control και αλλαξα τοω μπροστα προφυλακτηρα αψογοι.το μονο που πρεπει να τους κυνηγησεις ειναι τα προστατευτικα σε καθισμα τιμονι λεβιε. service εκανα κιλκις τελικα παρα πολυ καλοι. απο παζαροπουλο μακρυα εκτος αν εχεις παραπανω λεφτα για ξοδεμα.

Link to comment
Share on other sites

 

Σ' ευχαριστώ πολύ. Θα τα ψάξω λίγο απόψε. Άντε πάλι ξενύχτι. . . :lol:

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχει γινει πολυ κουβεντα....για τις διαφορες ενος κινητηρα tsi δειτε παρακάτω απο ενα επίσημο εγραφο της vw. Εγω απλα το αντιγράφω...

 

 

 

Κινητηρας TSI

 

Αποτελώντας το σημαντικότερο, ίσως, έκθεμα της φετινής έκθεσης της Φρανκφούρτης, ο νέος TSI της VW έρχεται να φέρει την επανάσταση στα σύνολα χαμηλού κυβισμού. Βασισμένος επάνω στον "μικρό" FSI των 1,4 λίτρων, αποδίδει όσο ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λίτρων, με κατανάλωση όμως μικρότερη κατά 20%.

Ο δρόμος για την ανάπτυξη ενός τέτοιου συνόλου, με άφθονη δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών και ειδική ισχύ της τάξης των 122,3 ίππων/λίτρο, κάθε άλλο παρά εύκολος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Σαφώς και στην προκειμένη περίπτωση η υπερτροφοδότηση αποτελεί τη μόνη λύση, με δεδομένο όμως το μικρό κυβισμό, εγκυμονεί παράλληλα και διάφορα δυσεπίλυτα προβλήματα.

Η χρήση ενός υπερτροφοδότη αερίων εξασφαλίζει μεν τη μέγιστη ιπποδύναμη των 170 ίππων, όχι όμως στην περίπτωση ενός light turbo, αφού απαιτείται υψηλή συμπίεση. Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται έντονο lag, κενά ισχύος και μη γραμμική συμπεριφορά.

Η επιλογή ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή, από την άλλη, θα έλυνε το πρόβλημα των χαμηλών στροφών, ψηλότερα όμως θα αύξανε υπέρμετρα τις τριβές και τις απώλειες, ενώ ταυτόχρονα δεν θα απέδιδε εύκολα τη ζητούμενη τιμή ισχύος.

Η λύση βρέθηκε κάπου ενδιάμεσα, με την υιοθέτηση και των δυο συστημάτων σε ένα πρωτόγνωρο, για τα δεδομένα της κατηγορίας, συνδυασμό. Πλέον αυτό που έμενε ήταν η εξεύρεση ενός "διαύλου επικοινωνίας" μεταξύ αυτών, όπως και η αναβάθμιση του μηχανικού συνόλου που θα τα φιλοξενούσε.

Σχετικά με το τελευταίο, επιλέχθηκε ο FSI κινητήρας της σειράς EA 111, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και ονομαστική ισχύ 90 ίππων. Η απόσταση μεταξύ των κυλίνδρων του είναι 82 χιλιοστά, ενώ αντίστοιχα η διάμετρος και η διαδρομή των εμβόλων είναι 76,5 και 75,6 χιλιοστά.

Οι αλλαγές που επιτελέστηκαν ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστεί την επιπλέον δύναμη είναι οι εξής. Καταρχήν κατασκευάστηκε ένα νέο, υψηλής αντοχής σώμα από χυτοσίδηρο, ικανό να αντέχει σε πιέσεις 21,7 bar για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό συνοδεύεται από μία αναβαθμισμένη αντλία νερού, με ενσωματωμένο μαγνητικό συμπλέκτη, κατάλληλη για τις ανάγκες ψύξης του συνόλου.

Κατόπιν επιλέχθηκαν νέα, υψηλής πίεσης, ακροφύσια καυσίμου των έξι οπών, αυξάνοντας παράλληλα την πίεση έγχυσης στις 150 ατμόσφαιρες. Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε επιβεβλημένη, αφού οι διακυμάνσεις στην ποσότητα του καυσίμου από τις στροφές του ρελαντί μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. της μέγιστης ισχύος είναι σημαντικές. Χάρη, μάλιστα, στην τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού, επιτεύχθηκε λόγος συμπίεσης 10:1, ασυνήθιστα υψηλός για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Κατόπιν τούτου, σειρά είχε το "Twincharger", ο συνδυασμός δηλαδή turbo-κομπρέσσορα. Το μεγάλο στοίχημα εδώ ήταν η ομαλή συνεργασία των δυο συστημάτων και η βελτιστοποιημένη λειτουργία του καθενός ξεχωριστά, με βάση το διάγραμμα των στροφών. Στην πράξη, χαμηλά όλη η ποσότητα του εισερχόμενου αέρα περνάει από το μηχανικό υπερσυμπιεστή, οδηγείται μέσω αυλών στο turbo, κατόπιν στο intercooler και καταλήγει στην πολλαπλή εισαγωγής. Η τακτική αυτή εξασφαλίζει άφθονα αποθέματα ισχύος και ροπή 200 Nm από τις 1.250 έως τις 6.000 σ.α.λ.!

Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης αγγίζει τα "εξωπραγματικά" 2,5 bar στις 1.500 σ.α.λ., όπου τα δύο συστήματα λειτουργούν, αντίστοιχα, στις περίπου 1,53 ατμόσφαιρες. Από τις 2.400 σ.α.λ. έως και τις 3.500 σ.α.λ. μία βαλβίδα τοποθετημένη παράλληλα με τον κομπρέσσορα ανοίγει σταδιακά, μειώνοντας την πίεσή του ώστε να εξασφαλίζεται ομαλή λειτουργία στο turbo, ενώ από εκεί και πάνω, καθίσταται ανενεργός, με τον υπερτροφοδότη αερίων να αναλαμβάνει μόνος του έως και τις στροφές του κόφτη. Η διασύνδεση αυτή και η λογική λειτουργίας γίνονται εύκολα κατανοητές στα παρατιθέμενα σχήματα.

Ως αποτέλεσμα ο TSI αποδίδει, όπως προείπαμε, 170 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 240 Nm σε μία ευρεία περιοχή, από τις 1.750 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Οσο για την κατανάλωση, στο συνδυασμένο κύκλο είναι μόλις 7,2 λίτρα/ 100 χλμ! Με τέτοιες τιμές, δεν είναι απίθανο το επόμενο διάστημα να δούμε και άλλους κατασκευαστές να προβαίνουν σε ανάλογες λύσεις. Πόσο μάλλον αφού η ισχύς είναι πάντα ευπρόσδεκτη, ενώ τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων θα οδηγήσουν, θέλοντας και μη, σε προσπάθειες μείωσης της κατανάλωσης.

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...