Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επαιξα λίγο με τo ETKA ειναι μμμ ..είναι δυνατό !

 

Εχει τα πάντα σχετικά με τα ανταλλακτικά και τα αξεσουάρ του GOLF και μάλιστα .. έχει και τιμές !!!

 

Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Επαιξα λίγο με τo ETKA ειναι μμμ ..είναι δυνατό !

 

Εχει τα πάντα σχετικά με τα ανταλλακτικά και τα αξεσουάρ του GOLF και μάλιστα .. έχει και τιμές !!!

 

Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.

 

 

Κωστα λες να γινουμε συνεργατες? :lol:

 

Ποσα κοστιζει (Καλώδιο Usb + Software) συνολικα γνωριζεις?

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

γεια σε ολουσ τουσ κατοχουσ Golf. Επειδη οι απαντησεις που εχω παρει ωσ τωρα ειναι διφορουμενες θελω να μου πει οποιος ξερει (και οχι την γνωμη του) αν το Golf TSI GT Sport εχει τις ιδιες αναρτησεις και φρενα με το Golf GT

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Κωστα λες να γινουμε συνεργατες? :lol:

 

Ποσα κοστιζει (Καλώδιο Usb + Software) συνολικα γνωριζεις?

 

Γειά σου Κύπριε,

 

- Μάλλον για διασημιστές ή πωλητές μας βλέπω.

- €70 (δες και παραπάνω)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επαιξα λίγο με τo ETKA ειναι μμμ ..είναι δυνατό !

 

Εχει τα πάντα σχετικά με τα ανταλλακτικά και τα αξεσουάρ του GOLF και μάλιστα .. έχει και τιμές !!!

 

Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.

 

Kαι μια ιδέα από το ΕΤΚΑ:

http://img515.imageshack.us/img515/7473/etkapicvk9.jpg

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Kαι μια ιδέα από το ΕΤΚΑ:

http://img515.imageshack.us/img515/7473/etkapicvk9.jpg

 

 

Ρε Κωστα μπορεις να μας δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για το GT 170 / TSi 140 απο το ΕΤΚΑ?

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Εχω πολυ καιρο να γραφω στο forum αλλα το διαβαζω συχνα κ μπραβο σε ολα τα παιδια που συμμετεχουν. Εχω κλεισει αισιως 15 μηνες και 24.800 χλμ με το GT και ολα καλα -φτου φτου- μεχρι τωρα. Απο μεση καταναλωση ειμαι γυρω στο 8.3 - 8.7 l/100km βασει του trip computer μονο με 100αρα βενζινη. Το ρεκορ καταναλωσης το εκανα το καλοκαιρι με τους τρελους καυσωνες των +40 οπου γυρναγα στο πολυ χαλαρο (μεχρι 120-130) απο Επιδαυρο/Εθνικη προς Αθηνα και εκανα 685χλμ με ενα ντεποζιτο κ μολις που ειχε αναψει το λαμπακι οταν το ξαναγεμισα.

 

Κατα τα αλλα το αμαξι εχει μια ικανοτητα να μην σε αγχωνει με τις προοδευτικες του αντιδρασεις εστω κ αν κανεις λαθος εκτιμηση, και παρολα αυτα να συνεχιζεις να κινεισαι αρκετα γρηγορα. Τα Continental Sportcontact 2 ειναι μια χαρα, και ισως στα +30k δοκιμασω τα Sportcontact 3, μαζι με μια φρεσκια ευθυγραμμιση. Και επιτελους βλεπουμε τον κινητηρα να μπαινει και σε αλλα μοντελα της VW, π.χ. Tiguan/Jetta. Αντε με το καλο να βγει και καμια εκδοση 1600 cc με +200 αλογακια ;)

 

ps. Οποιος ενδιαφερεται για αγορα καινουργιου Golf κλπ. απο Αττικη ας μου στειλει ενα pm γιατι εχω βρει ενα κονε σε εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο μηπως και παρει καμια καλυτερη προσφορα !

 

Φιλικα, Δημητρης.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς να με ενημερώση τι κόστος θα έχει η αλλαγή της εξάτμισησς (κόψιμο προφυλακτήρα + διπλή εξατμιση) απο Τsi σε Gt??

Και επίσης σε ποιό συνεργείο θα μπορώ να κάνω την μετατροπή(αν μπορείτε να μου δώσετε και εναλλακτικές λύσεις).

 

Ευχαριστώ

 

Τα λέμε .....

[sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend .....
Link to comment
Share on other sites

ασχετο,απο 22 200 το α3 με τους 125 ιππους με στανταρ ραδιο cd κ κλιματισμο.πιστευετε ειναι καλη επιλογη?

 

Αναφέρεσαι φυσικά στο 1.4 TFSI που κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες στην αγορά. Ο κινητήρας αυτός δίνει 125HP & 200/1500-4000 Nm (πολύ καλή τιμή). Στην λίστα επιλογών της Audi υπάρχει και μιά πιο δελεστική πρόταση στα +€2000 όπου έχουμε 1.8ΤFSI 160HP, 250/1500-4200 Nm πάντα στο αμάξωμα Sportback, το οποίο προσωπικά θα κοιτούσα με πολύ ενδιαφέρον.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς να με ενημερώση τι κόστος θα έχει η αλλαγή της εξάτμισησς (κόψιμο προφυλακτήρα + διπλή εξατμιση) απο Τsi σε Gt??

Και επίσης σε ποιό συνεργείο θα μπορώ να κάνω την μετατροπή(αν μπορείτε να μου δώσετε και εναλλακτικές λύσεις).

 

Ευχαριστώ

 

Τα λέμε .....

Mixali egw tin ewaxa arketa kai vrika sti thessaloniki monastiriou 60

REMUS CLUB,κόψιμο προφυλακτήρα + διπλή εξατμιση me kostos 80 - 100 euro.

Pisteuw pws einai poli kala.

Oso gia to kowimo imoun poli tixeros,tin imera pou piga ypirxe ena a3 me komeno profilaktira kai pistewe me oute pou to pira xampari mexri na mou to pei.

Elpizw na se katatopisa.

Y.G. enas minas emeine gia ti parallavi!

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Mixali egw tin ewaxa arketa kai vrika sti thessaloniki monastiriou 60

REMUS CLUB,κόψιμο προφυλακτήρα + διπλή εξατμιση me kostos 80 - 100 euro.

Pisteuw pws einai poli kala.

Oso gia to kowimo imoun poli tixeros,tin imera pou piga ypirxe ena a3 me komeno profilaktira kai pistewe me oute pou to pira xampari mexri na mou to pei.

Elpizw na se katatopisa.

Y.G. enas minas emeine gia ti parallavi!

 

 

Μια χαρά είναι η τιμή (κάπου εκεί υπολογίζω και εγώ) αλλά μήπως έχεις να μου κάνεις εσύ ή κανένας άλλος καμία πρόταση για συνεργείο εδώ στην Αθήνα μια και η Θεσσαλονίκη μου πέφτει λίγο μακριά (αν και την γουστάρω πολύ).

 

ευχαριστώ ....

[sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend .....
Link to comment
Share on other sites

Αναφέρεσαι φυσικά στο 1.4 TFSI που κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες στην αγορά. Ο κινητήρας αυτός δίνει 125HP & 200/1500-4000 Nm (πολύ καλή τιμή). Στην λίστα επιλογών της Audi υπάρχει και μιά πιο δελεστική πρόταση στα +€2000 όπου έχουμε 1.8ΤFSI 160HP, 250/1500-4200 Nm πάντα στο αμάξωμα Sportback, το οποίο προσωπικά θα κοιτούσα με πολύ ενδιαφέρον.

 

Η διαφορα ειναι στα 4000 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Σε προηγουμενο post ειχε γινει αναφορα σε αναβαθμιση λογισμικου απο επισημη VW (ΚΑΡΕΝΤΑ) απο TSI (140) σε GT (170) με 1000 ευρω (και με εγγυηση).

Ισχυει και αν ναι που?

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Ακουτε κανενα περιεργο σφυριγμα οταν πατατε το γκαζι απο τις 2.200 στροφες πριν το σφυριγμα του τουρμπο?Εγω ακουω ενα δυνατο οχι παντα στο αποτομα πατημα του πεταλ ενα σφυριγμα σαν να πιεζεις τα παπουτσια στο παρκε οταν ειναι καινουρια.Δεν το κανει παντα...ακουω γνωμες..
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Telika xreiazetai turbotimer to Tsi?

Kai an nai poso mporei na stoixoizei ena kalo?

Φίλε, όπως λένε και σε προηγούμενα post δε χρειάζεται turbo timer αν τα τελευταία χιλιόμετρα δεν το σκίζεις το αυτοκίνητο ή αν μετά από μεγάλο ταξίδι το αφήσεις αναμένο για 1-2 λεπτά. Αν όμως βαριέσαι να περιμένεις ή θες να το οδηγείς στα κόκκινα μέχρι να παρκάρεις, ένα turbo timer θα σου κοστίσει γύρω στα 150 euro νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

telika skastra akoma na bgei gia to gt e??

re paidia einai piniou i skastra i kanoniki?

:blink:

 

φιλε μου η σκαστρα κλειστου τυπου που εχει το GT ειναι ζωτικης σημασιας για αυτη τη κατασκευη. Απο οτι ειχα διαβασει σε καποιο αρθρο

παλαιοτερα για να ειναι εφηκτη η αλλαγη σκαστρας πρεπει οχι μονο να αλλαχτει το management αλλα πρεπει να αλλαχτει και η τουρμπινα.το προβλημα ειναι οτι δε θυμαμαι που ειχα διαβασει το αρθρο που εξηγει τους λογους αλλα μολις το βρω θα το παρουσιασω κατευθιαν.

to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΠΑιδιά τελικά από ό,τι μαθαίνω από συνομιλίες με κατόχους του GT με τα 170 άλογα, μόνο 170 δεν είναι.Πρέπει να παίζουν με καλό στρώσιμο στα 190+ και να πλησιάζει αρκετά το GTI με τα 200 άλογα.

Οπότε μιλάμε για συνολικά 1 πολύ καλή επιλογή, εφόσον δίνεις 4.000€ λιγότερα για την αγορά του +τα χρήματα που γλυτώνεις από ασφάλειες, τέλη κλπ.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

καλημερα στο forum. εδω και μια εβδομαδα ειμαι κατοχος ενος 3d tsi sportline +gti look ( μασκα-προφυλακτηρας εμπρος,πλαϊνα spoiler, αεροτομη, διπλη εξατμιση).για οποιον ενδιαφερεται μπορω να το βγαλω και φωτο(κοκκινο).ερωτηση: το menu στην οθονη πολλαπλων ενδειξεων πως αλλαζει γλωσσα;(ειναι στα γερμανικα)
Link to comment
Share on other sites

ΠΑιδιά τελικά από ό,τι μαθαίνω από συνομιλίες με κατόχους του GT με τα 170 άλογα, μόνο 170 δεν είναι.Πρέπει να παίζουν με καλό στρώσιμο στα 190+ και να πλησιάζει αρκετά το GTI με τα 200 άλογα.

Οπότε μιλάμε για συνολικά 1 πολύ καλή επιλογή, εφόσον δίνεις 4.000€ λιγότερα για την αγορά του +τα χρήματα που γλυτώνεις από ασφάλειες, τέλη κλπ.

 

Ναι, παίζει! Αφού το TSI 140ps με v-power racing έβγαζε στον τροχό 150 άλογα. :)

ilias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...