Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

δεν ξερετε κιολας τι εχουν κανει οι συγκεκριμενοι με τα τουρμπακια τους.... αμα ειναι χαζος ο αλλος και απο την πρωτη μερα χτυπαει κοφτη λογικο ακουγεται να σκασει το μοτερ πολυ πριν την ωρα του..

 

οσο για το πιστονι εαν το ειχε τρυπησει θα ειχε κανει τα λαδια ιπταμενα(προσοχη τρυπα οχι ραγισμα..)το μοτερ θα ηταν αχρηστο και ισως να επιανε φωτια απο τα λαδια.. οποτε πιστευω πως ειτε ειναι ραδιο αρβυλα ειτε ενα περιστατικο σπανιο

Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι ... πιεσμένο. Το περίεργο θα είναι να ΜΗ σου μείνει. Δεν έπαιρνες καλύτερα ένα αούρις ...
Σιγά εσύ αμέσως... 18.000κμ πολλά απο αυτά απαιτητικά και μέχρι τώρα 0 προβλήματα ;)
Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι ... πιεσμένο. Το περίεργο θα είναι να ΜΗ σου μείνει. Δεν έπαιρνες καλύτερα ένα αούρις ...

Aυτά τα ειρωνικά post του 4troxoi forum ας τα αφήσουμε εκεί...

:down:

Link to comment
Share on other sites

Σιγά εσύ αμέσως... 18.000κμ πολλά απο αυτά απαιτητικά και μέχρι τώρα 0 προβλήματα ;)

 

Φίλε Gka μην δίνεις σημασία. Όσα δε φτάνει η αλεπού....

Ο οποιοσδήποτε λέει με χαρακτηριστική ευκολία το οτιδήποτε για ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί ή από κόμπλεξ δεν θέλει να αγοράσει. :)

Link to comment
Share on other sites

Σιγά εσύ αμέσως... 18.000κμ πολλά απο αυτά απαιτητικά και μέχρι τώρα 0 προβλήματα ;)
Στο κινητήρα εννοώ
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κι εγώ ένας ευτυχής κάτοχος TSI πια..

αλλά ρε παιδιά.. έλεος.. κοινούριο αμάξι και θα μου μείνει ο κινητήρας στο χέρι..??? Δε μπορώ να το πιστέψω αυτό..

 

Φίλε μου μην στέκεσαι σε περιπτωσιολογίες! Σε διάφορους μπορεί να συμβούν διάφορα. Από τη στιγμή που δεν ξέρουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγιναν-αν έγιναν(!)- τότε απλά τα σημειώνουμε.

Σε γενικές γραμμές αν τηρείς αυτά που λέει ο κατασκευαστής για στρώσιμο, service, καθημερινή χρήση να είσαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά :). Τώρα αν τύχει και κάτι ούτε ο πρώτος θα είσαι ούτε ο τελευταίος. Κανένα αμάξι δεν είναι τέλειο! ;)

Αυτά, σου εύχομαι να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητό σου, καλορίζικο και να προσέχεις το γκάζι γιατί είναι γλυκό.....

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κι εγώ ένας ευτυχής κάτοχος TSI πια..

αλλά ρε παιδιά.. έλεος.. κοινούριο αμάξι και θα μου μείνει ο κινητήρας στο χέρι..??? Δε μπορώ να το πιστέψω αυτό..

 

Παρότι το θέμα με το πιστόνι με έβαλε σε ανησυχία, θα πρέπει να σας πω ότι 10 μήνες τώρα που έχω το GOLF, ρωτώ όποτε υπάρχει ευκαιρία άλλους ιδιοκτήτες, συνεργεία καθώς και "ειδικούς" και κανένας δεν έχει αναφέρει από πρώτο χέρι κάποιο πρόβλημα του κινητήρα ή του αυτοκινήτου.

 

Από την άλλη μερία, στα ζημιάρικα του AutoΤρίτη το GOLF είναι ψηλά παρά το γεγονός ότι η μέτρηση έχει γίνει για 5ετία δηλ και με τα fsi μαζί.

 

http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_autotriti_admin.asp?id_thema=34732&link_id=15144&admin=1

 

Προσωπικά πιστεύω ότι τακτική συντήρηση και αποφυγή οριακής χρήσης = μακροζωία

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι ... πιεσμένο. Το περίεργο θα είναι να ΜΗ σου μείνει. Δεν έπαιρνες καλύτερα ένα αούρις ...

Σιγά το αυτοκίνητο!!!!!!. Ακου Aouris μμμρρρρρρ..........

Link to comment
Share on other sites

Η ειρωνία είναι καλό πράγμα που και που :cool:

Ελα κουκουρουκουυυυυυυυ.. γιατί δεν πας σε κανένα άλλο forum να τα πεις αυτά εδώ αρκετά μας διασκέδασες.

Link to comment
Share on other sites

Ελα κουκουρουκουυυυυυυυ.. γιατί δεν πας σε κανένα άλλο forum να τα πεις αυτά εδώ αρκετά μας διασκέδασες.

 

Δεν σε κατάλαβα ...

Link to comment
Share on other sites

Σιγά το αυτοκίνητο!!!!!!. Ακου Aouris μμμρρρρρρ..........

 

Φιλε Νικο!Το Auris (αν το γραφω σωστα...) ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο που απευθυνεται σε καταναλωτες που απλα θελουν να ξυπνουν καθε πρωι να πηγαινουν απο τον ιδιο δρομο,τις ιδιες λακουβες,με το ιδιο αυτοκινητο,για παρα πολλαααα χρονια ησυχα στη δουλεια τους...Γι αυτο σε παρακαλω να μην ασχολεισαι μαζι τους...Αποτελουν τα συνηθη εμποδια στην πορεια σου που απλα ΚΑΤΑΠΙΝΕΙΣ με μια μολις γκαζια...Αυτο αλλωστε εμας και τους τους alfa romeo funs μας διαφοροποιει απο το κοινο των υπολοιπων κοινων καθημερινων αξιοπιστων

...εταιρειων... Δεν ειναι τυχαιο οτι για το Golf και μονο στο myphone υπαρχουν 4800 μηνυματα και για την Alfa 3700...Που ειναι το team Toyota OEEOOO??? Ομως σιγα παιδια μην τους ταραζετε... κοιμουνται ακομη...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Που ειναι το team Toyota OEEOOO??? Ομως σιγα παιδια μην τους ταραζετε... κοιμουνται ακομη...

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Νικο!Το Auris (αν το γραφω σωστα...) ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο που απευθυνεται σε καταναλωτες που απλα θελουν να ξυπνουν καθε πρωι να πηγαινουν απο τον ιδιο δρομο,τις ιδιες λακουβες,με το ιδιο αυτοκινητο,για παρα πολλαααα χρονια ησυχα στη δουλεια τους...Γι αυτο σε παρακαλω να μην ασχολεισαι μαζι τους...Αποτελουν τα συνηθη εμποδια στην πορεια σου που απλα ΚΑΤΑΠΙΝΕΙΣ με μια μολις γκαζια...Αυτο αλλωστε εμας και τους τους alfa romeo funs μας διαφοροποιει απο το κοινο των υπολοιπων κοινων καθημερινων αξιοπιστων

...εταιρειων... Δεν ειναι τυχαιο οτι για το Golf και μονο στο myphone υπαρχουν 4800 μηνυματα και για την Alfa 3700...Που ειναι το team Toyota OEEOOO??? Ομως σιγα παιδια μην τους ταραζετε... κοιμουνται ακομη...

 

 

Δεν θα μπορούσες να το έχεις περιγράψει καλύτερα. Το ίδιο πράγμα λέω και εγώ, μόνο που χρησιμοποιώ ειρωνικό ύφος αφού εδώ και 1.5 χρόνο έχουν βαλθεί όλοι να βγάλουν το golfακι σκάρτο ... αλλά πάντα από αυτό που άκουσαν από τον αδερφό του μπατζανάκη της αραβωνιαστικιάς του περιπτερά τους.

 

Κάποιοι δεν "πιάνουν" την ειρωνία και απαντούν με "ελα κουκουρουκου" και άλλα τέτοια όμορφα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Νικο!Το Auris (αν το γραφω σωστα...) ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο που απευθυνεται σε καταναλωτες που απλα θελουν να ξυπνουν καθε πρωι να πηγαινουν απο τον ιδιο δρομο,τις ιδιες λακουβες,με το ιδιο αυτοκινητο,για παρα πολλαααα χρονια ησυχα στη δουλεια τους...Γι αυτο σε παρακαλω να μην ασχολεισαι μαζι τους...Αποτελουν τα συνηθη εμποδια στην πορεια σου που απλα ΚΑΤΑΠΙΝΕΙΣ με μια μολις γκαζια...Αυτο αλλωστε εμας και τους τους alfa romeo funs μας διαφοροποιει απο το κοινο των υπολοιπων κοινων καθημερινων αξιοπιστων

...εταιρειων... Δεν ειναι τυχαιο οτι για το Golf και μονο στο myphone υπαρχουν 4800 μηνυματα και για την Alfa 3700...Που ειναι το team Toyota OEEOOO??? Ομως σιγα παιδια μην τους ταραζετε... κοιμουνται ακομη...

 

Η αλλη πλευρα του νομισματος λεει , οτι δεν χρειαζονται forum γιατι απλα δεν εχουν ανησυχιες και προβληματα , και εχεις μια toyota Hellas που εχει το καλυτερο δικτυο εξυπηρετησης. ;) (Και ειδικα στο τελευταιο δεν σηκωνει αμφισβητηση).

Οσο καλα και να ειναι τα αυτοκινητα αν δεν υπαρχει δικτυο δεν γινεται κατι. Και στην ελλαδα πολλες μαρκες ειναι παρεξηγημενες λογω της αθλιας υποστηριξης, ενω εχουν παρα πολυ καλα προιοντα. Το δικτυο της VW-Audi δεν ειναι απο τα καλυτερα, ομως ειναι απο τα ακριβοτερα. Αυτο δεν σημαινει οτι το αυτοκινητο δεν ειναι καλο. Το δικτυο ομως ειναι χαλια σε συγκριση με αλλα.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μπορούσες να το έχεις περιγράψει καλύτερα. Το ίδιο πράγμα λέω και εγώ, μόνο που χρησιμοποιώ ειρωνικό ύφος αφού εδώ και 1.5 χρόνο έχουν βαλθεί όλοι να βγάλουν το golfακι σκάρτο ... αλλά πάντα από αυτό που άκουσαν από τον αδερφό του μπατζανάκη της αραβωνιαστικιάς του περιπτερά τους.

 

Κάποιοι δεν "πιάνουν" την ειρωνία και απαντούν με "ελα κουκουρουκου" και άλλα τέτοια όμορφα :lol:

 

οι πωλησεις αλλα λενε ομως.. οπως και το επιπεδο θνησιμοτητας...μην κοιτας που στο ελλαντα ακομη και το hilux θα το δωσουν σε λιγο σαν υπεραυτοκινητο..:rolleyes:

 

φυσικα και ειναι ενα καλο αμαξι αλλα φυσικα στην κατηγορια του υπαρχουν πολυ καλυτερα πλεον δεν εισταστε οι μονοι με δυο τουρμπινες που ειναι και το πρωτο αμαξι με αυτο το συστημα(χαχαχαχαχαχαχα)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου μην στέκεσαι σε περιπτωσιολογίες! Σε διάφορους μπορεί να συμβούν διάφορα. Από τη στιγμή που δεν ξέρουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγιναν-αν έγιναν(!)- τότε απλά τα σημειώνουμε.

Σε γενικές γραμμές αν τηρείς αυτά που λέει ο κατασκευαστής για στρώσιμο, service, καθημερινή χρήση να είσαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά :). Τώρα αν τύχει και κάτι ούτε ο πρώτος θα είσαι ούτε ο τελευταίος. Κανένα αμάξι δεν είναι τέλειο! ;)

Αυτά, σου εύχομαι να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητό σου, καλορίζικο και να προσέχεις το γκάζι γιατί είναι γλυκό.....

 

thanx, να σαι καλά!

όσο για το γκάζι... wow !!

αν και μου φαίνεται λίγο περίεργο. Μάλλον επειδή είναι ηλεκτρονικό. Για να είμαι ειλικρινής κάπου με χαλάει η αίσθηση του γκαζιού, αλλά αυτά μου φαίνονται λεπτομέρειες. Το αμάξι τα σπάει!

ilias
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλο το Forum, είμαι νέο μέλος και μελλοντικός κάτοχος ενός κόκκινου Golf Tsi 140Hp Gt Sport το οποίο θα παραλάβω στα μέσα Δεκεμβρίου. Το έκανα 2 φορές Test Drive και μου άφησε τις καλήτερες εντυπώσεις τόσο με την ευστροφία του κινητήρα όσο και με την οδική συμπεριφορά του που νομίζεις οτι το έχεις οδηγήσει ξανά.

Τώρα οσο αναφορά τους επικριτές του θα πώ πληροφοριακά οτι οι κινητήρες Tsi εχουν δοκιμαστει από την Volkswagen στα 300.000 km χωρίς να έχουν παρουσιασει προβλήματα και πως το Gt ετοιμάζετε να μπεί στο Vw Cup με βελτιωμένο κινητήρα απο 170Hp σε 230Hp μόνο με την εισαγωγή ενός βελτιωμένου φίλτρου αέρος, εξάτμισης και τροποποίηση στο πρόγραμμα ecu...! Επίσης η διαρκεια ζωής του κινητήρα κρέμετε και από την χρήση του οδηγού!:cry:

Link to comment
Share on other sites

στο cup πας μονο με ενυσχηση στο μπλοκ και αλλαγμενη τουρμπινα φυσικα για 60 ps παραπανω λογο θερμοκρασιας...... κανενα αμαξι δεν αντεχει σε cup με νορμαλ μοτερ..(ενημερωτικα)
Link to comment
Share on other sites

στο cup πας μονο με ενυσχηση στο μπλοκ και αλλαγμενη τουρμπινα φυσικα για 60 ps παραπανω λογο θερμοκρασιας...... κανενα αμαξι δεν αντεχει σε cup με νορμαλ μοτερ..(ενημερωτικα)

 

Εννοείτε δεν είπε κανεις οτι πάς με το αυτοκίνητο που παραλαμβάνεις απο τον Παζαρόπουλο. Πάντως μπορεί να το λένε μερικοί πιεσμένο αλλα

εχει κατασκευαστεί για να αντέχει ακόμα περισσότερες πιέσεις και αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με) το GT δουλευει στα 2,5 Bar??? Εκεί που αλλοι ιδιοκτήτες πρέπει να πλήρώσουν αδρα για μια τέτοια μετατροπή που να αντέχει τόσα Bar...χαρακτηριστικά φίλος με Punto Gt 1600 420Hp μπορει να το δουλέψει με 3 Bar αλλα είναι κάτι που δεν του το συνέστησε ο μηχανικός για μακροζωία του κινητήρα!

Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε δεν είπε κανεις οτι πάς με το αυτοκίνητο που παραλαμβάνεις απο τον Παζαρόπουλο. Πάντως μπορεί να το λένε μερικοί πιεσμένο αλλα

εχει κατασκευαστεί για να αντέχει ακόμα περισσότερες πιέσεις και αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με) το GT δουλευει στα 2,5 Bar??? Εκεί που αλλοι ιδιοκτήτες πρέπει να πλήρώσουν αδρα για μια τέτοια μετατροπή που να αντέχει τόσα Bar...χαρακτηριστικά φίλος με Punto Gt 1600 420Hp μπορει να το δουλέψει με 3 Bar αλλα είναι κάτι που δεν του το συνέστησε ο μηχανικός για μακροζωία του κινητήρα!

Αν εννοείς πίεση στο τούρμπο δουλεύει 1,5 με 1,6 bar το gt ;)
Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς πίεση στο τούρμπο δουλεύει 1,5 με 1,6 bar το gt ;)

 

Ευχαριστώ για την διόρθωση, αλλα και πάλι είναι αρκετή η πίεση τότε που είχε βγεί το punto gt δούλευε με 1,1 και έλεγαν τα ίδια οσο αναφορά την αξιοπιστία τους αλλα δεν έβγαλε προβλήματα εβγαλε σε αυτούς που είχαν βαρύ πόδι και εννοώ τους κοντράκιδες που κάθε μέρα πήγαιναν κόφτες την 1η και την 2η ταχύτητα! Μην τα θέλουμε όλα δικά μας, όπως θα του φερθείς θα σου φερθει!

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς πίεση στο τούρμπο δουλεύει 1,5 με 1,6 bar το gt ;)

 

Για εμάς τους πιο light που έχουμε το TSI 140ps που δεν έχει barόμετρο, πως καταλαβαίνουμε στα πόσα bar πάει το turbo?

Thanx!

ilias
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλο το Forum, είμαι νέο μέλος και μελλοντικός κάτοχος ενός κόκκινου Golf Tsi 140Hp Gt Sport το οποίο θα παραλάβω στα μέσα Δεκεμβρίου. Το έκανα 2 φορές Test Drive και μου άφησε τις καλήτερες εντυπώσεις τόσο με την ευστροφία του κινητήρα όσο και με την οδική συμπεριφορά του που νομίζεις οτι το έχεις οδηγήσει ξανά.

Τώρα οσο αναφορά τους επικριτές του θα πώ πληροφοριακά οτι οι κινητήρες Tsi εχουν δοκιμαστει από την Volkswagen στα 300.000 km χωρίς να έχουν παρουσιασει προβλήματα και πως το Gt ετοιμάζετε να μπεί στο Vw Cup με βελτιωμένο κινητήρα απο 170Hp σε 230Hp μόνο με την εισαγωγή ενός βελτιωμένου φίλτρου αέρος, εξάτμισης και τροποποίηση στο πρόγραμμα ecu...! Επίσης η διαρκεια ζωής του κινητήρα κρέμετε και από την χρήση του οδηγού!:cry:

 

 

 

Μεχρι αποδειξεως του αντιθετου:

 

E-mail to VW headquarters in Wolfsburg 11 May 2007

 

Title: 170Hp 1.4 TSI motor face reliability problems?

 

 

Dear Sir / Madam

 

My name is ….. and I am a client of VW. I have order Golf GT with 170Hp 1.4 TSI engine from Unicars Ltd here in Cyprus. Searching the internet I came up with a link (http://carscoop.blogspot.com/2007/04...poned-for.html) from CARSCOOP as shown below:

 

"VW Golf VI: Presentation postponed for the end of 2008

Monday, April 23, 2007

 

According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW's best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there's no time-pressure to replace it. At least that's the official line, cause unofficially, the company's new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car's appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we've heard, VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it'll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor. Via: Automobilwoche"

 

Reading the above article and in particular the lines where it says 'VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4 TSI motor due to reliability problems' I was very worried and disappointed.

 

Does 170Hp 1.4 TSI motor face with reliability problems? If yes, please advise me on how to proceed, as I have already paid in advance ££££ Cyprus Pounds to Unicars Ltd and I am waiting for my new car to arrive at the end of August 2007.

 

A prompt response to the above matter will be appreciated.

 

Thank you in advance.

 

 

 

 

Answer to my e-mail from VW headquarters in Wolfsburg 14 May 2007

 

 

Dear Mr. ……….,

 

thank you for your request concerning the our TSI-technology.

 

Expecially since unlike you, reporters of Carscoop unfortunately do their

business not by cross-checking information, but apparently by inventing

information. What can you expect from reporters qouting themselves "...

since from what we`ve heard ...". Heard from who?

 

To stay with the facts:

 

Every seventh Golf (Europe's best selling car) leaves the factory today with

a TSI-engine, no matter if 140 hp or 170 hp. In a matter of weeks, there

will be a third version (single charged) with 122 hp out.

 

Before the first car ever went to customers in early 2006, we have tested

the TSI in the broadests field testing ever done at Volkswagen: 250 engines had to proof their reliability over 300.000 km each, there was not a single problem. Neither do we have information on customers complaining about the reliability of their vehicle.

 

Last no least, I can confirm that additional TSI-engines will be introduced

in the future to replace engine without Chargement to reach lower fuel

consumption results as well as lower CO2-emissions.

 

best regards,

 

Christian Buhlmann

 

 

VOLKSWAGEN AG

Produktkommunikation

Christian Buhlmann

Brieffach 1971

D-38436 Wolfsburg

Deutschland

 

 

 

Ας βγει καποιος ρε παιδια και να μας πει εχω προβλημα με το αυτοκινητο, με τον κινητηρα και με ξερω γω τι???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...