Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συγνωμη αλλα δεν εχει καταργηθει γιατι νομιζω οτι βγηκε προβληματικο ή κανω λαθος, παντως σε ενα γνωστο του χαλασε ο κινητηρας, αλλα το καλυπτει η εγγυηση.

 

 

Μάλλον του το μάτιασαν.Το δικό μου θα το παραγγείλω με μπλέ χάντρα.Είναι θετικό πάντως που καλύπτει κ το μάτιασμα η εγγύηση!:lol: :lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

...παντως σε ενα γνωστο του χαλασε ο κινητηρας...

 

Βρε παιδιά ειλικρινά έχω βαρεθεί σε όλα τα fora να διαβάζω ιστορίες για "γνωστούς" και "φιλαράκια" και "το δεύτερο ξάδερφο του κουνιάδου του μπατζάνακη μου" και πάει λέγοντας. Καλά λέει ο Konin. Αν ήταν ένας από εμάς εδώ μέσα δε θα έβγαινε να πει ότι έχει πρόβλημα; Εγώ δεν είπα ότι έχω πρόβλημα με το τιμόνι και κάποια άλλα παιδιά με τα ηλεκτρικά παράθυρα;

 

Και στην τελική, στα περιοδικά που το είχαν για 3 μήνες και του έπιναν το αίμα, του έπλεξαν το εγκώμιο, τουλάχιστον σε ότι αφορά τον κινητήρα. Στο δε τελευταίο EVO, χαρακτηρίζουν το GT ως "τη χρυσή τομή ανάμεσα στα TSI και GT". Σε αυτούς δε θα είχε βγάλει κάποιο πρόβλημα που το σκίζουν κιόλας; Αντίθετα, απότι λένε, στις 15.000 του άλλαξαν μόνο λαδάκια και φίλτρα με συνολικό κόστος λίγο πάνω από τα 100 euro....

Link to comment
Share on other sites

"Ούτε πολύ χαμηλές ούτε πολύ υψηλές στροφές, μην πατάς πάνω από τα 2/3 το γκάζι και μην πηγαίνεις με πάνω από τα 2/3 της τελικής. Συχνές αλλαγές ταχύτητας (όχι 200χλμ. ταξίδι με 5η) και όταν φρενάρεις να κατεβάζεις σχέσεις αφήνοντας το γκάζι, αξιοποιώντας το φρένο από τον κινητήρα."

 

Tι γνώμη έχετε για το παραπάνω για νέο Gt?

 

Konv, ηρέμησε! Ένα κανονικό αυτοκίνητο είναι, σαν όλα τα άλλα, άντε με περισσότερη τεχνολογία μέσα του. Αυτά που προτείνεις είναι μια χαρά, όχι μόνο για το GT, αλλά για ΚΑΘΕ καινούριο αυτοκίνητο! Βέβαια, με το GT, όπως θα διαπιστώσεις και μόνος σου, είναι ακόμα πιο εύκολο να εφαρμοστούν, καθώς ακόμα και με αλλαγές στις 3000σαλ μπορείς να κινείσαι αρκετά γρήγορα, ενώ ακόμα το στρώνεις!

Link to comment
Share on other sites

Αξιοπιστία κινητήρα σημαίνει αντοχή σε μακροχρόνια χρήση και όχι 10-15000χλμ. Ας περιμένουμε 1-1,5 χρόνο και μετά ας βγάλουμε συμπεράσματα. Όσο για το τί αναφέρουν τα περιοδικά και τί όχι, ας την αφήσουμε τη συζήτηση...
GOD FORGIVES, I DO NOT............
Link to comment
Share on other sites

"Ούτε πολύ χαμηλές ούτε πολύ υψηλές στροφές, μην πατάς πάνω από τα 2/3 το γκάζι και μην πηγαίνεις με πάνω από τα 2/3 της τελικής. Συχνές αλλαγές ταχύτητας (όχι 200χλμ. ταξίδι με 5η) και όταν φρενάρεις να κατεβάζεις σχέσεις αφήνοντας το γκάζι, αξιοποιώντας το φρένο από τον κινητήρα."

 

Tι γνώμη έχετε για το παραπάνω για νέο Gt?

 

υπάρχουν δυο όψεις του νομισματος.

 

η μια λεει (και λεγεται italian tuning) : με το που ερθει στα χερια μας το αυτοκινητο το σκιζουμε απο το πρωι μεχρι το βραδι χωρις καν να εχουμε στο μυαλο μας οτι ειναι καινουργιο...... λειτουργουμε δηλαδη σαν ενα κανονικο αυτοκινητο , υποτιθετε στρωμενο......

το θεμα ειναι οτι αυτη οψη ειναι αποδεκτη απο αρκετο κοσμο και οσοι το κανανε πραγματικα δεν ειχανε κανενα προβλημα.....

 

η αλλη η οψη λεει οτι ο κινητηρας ειναι σαν τον ανθρωπινο οργανισμο. δηλαδη , παρτε για παραδειγμα εναν κανονικο καθημερινο ανθρωπο και βαλτε τον να τρεξει 5 χιλιομετρα με γρηγορο ρυθμο.... θα το κανει??? οχι. αν ομως τον εκπαιδευσεις σωστα , καποια στιγμη θα το κανει.... σωστα???? σωστα.

 

να το θεσουμε και αλλιως , αν θελει καποιος να κάνει ΣΩΣΤΟ στρωσιμο, θα πρεπει να πεταξει τα λαδια του εργοστασιου και να βάλει ενα αρκετα λεπτο, να κανει 2,500 χιλιομετρα , να τα πεταξει και να τα ξαναβαλει, να κανει αλλα 2,500 χιλιομετρα και τοτε να βαλει του εργοστασιου. αυτα για να μην παρεξηγηθουμε δεν τα λεει ο ποπολαρος για το παιξει εξυπνος και καλα μηχανικος, ειναι διαβασμενα απο ενα τευχος του περιοδικου R&D.

 

φυσικα ομως κατι τετοιο ειναι δυσκολο να γινει και θελει μεγαλη υπομονη , την οποια ελαχιστοι και παλάβοι μηχανικοι την εχουν.

 

ενα σωστο στρωσιμο θα θεωρηθει το στρωσιμο το οποιο θα προτρεψει τον κινητηρα να ανοιξει σιγα σιγα. ενα στρωσιμο το οποιο δεν θα τον πιεζει και θα του αφησει τα περιθωρια να αναδειξει μετα απο καιρο τα οφελη του.

αυτο το στρωσιμο λεει :

-δεν παραμενουμε με σταθερα χιλιομετρα για αρκετη ωρα, για παραδειγμα 6η και 140 στην εθνικη. η ταχυτητα πρεπει να αυξομειωνεται.

-πρεπει να χρησιμοποιουμε ολες τις στροφες του κινητηρα κατα περιοδους, να μην τον εγκλωβισουμε δηλαδη μεχρι τις 4,000 στροφες. να δουλεψει δηλαδη σε ολο το φασμα

-να μην το πιεζουμε αποτομα. δηλαδη , θελουμε να κανουμε μια προσπέραση και γρηγορη;; να την κανουμε ... αλλα με ομαλο τροπο. δηλαδη δεν παταμε το γκαζι μεχρι την μοκετα. αφηνουμε το αυτοκινητο να ανεβασει ομαλα την ταχυτητα του. και φυσικα μερικες φορες ναι να πιασει και στροφες κοντα στον κοφτη ΑΛΛΑ με ομαλοτητα.

- να μην εχουμε μεγαλη σχεση μεταδοσης με λιγα χιλιομετρα και να προσπαθουμε να επιταχυνουμε. δηλαδη 6η με 50 χιλιομετρα και να βυθισουμε το γκαζι. ΤΟΤΕ τον ζοριζουμε τον κινητηρα. ταχυτητα και σχεσεις μεταδοσεις πρεπει να ειναι ταυτοσιμες.

 

 

αυτα και ελπιζω να βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

Αξιοπιστία κινητήρα σημαίνει αντοχή σε μακροχρόνια χρήση και όχι 10-15000χλμ. Ας περιμένουμε 1-1,5 χρόνο και μετά ας βγάλουμε συμπεράσματα. Όσο για το τί αναφέρουν τα περιοδικά και τί όχι, ας την αφήσουμε τη συζήτηση...

 

Συμφωνω μαζι σου. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι πρεπει να χαμηλωνουμε σκεπτικοι το κεφαλι στην καθε ραδιο-αρβυλα με το σπασμενο GT του κολλητου της αδερφης του σκυλου μου. Και σιγουρα καποια GT θα κανουν μπαμ, οπως γινοταν παντα με τα turbo στα χερια ανιδεων που τα πηγαινουν στους κοφτες χωρις ζεσταμα, και ειδικα σε μια χωρα με ζεστο και ξηρο κλιμα. Απο εκει και περα, ας περιμενουμε και θα δουμε για τυχον κατασκευαστικα λαθη. Και πιστεψε με, αν καποιος θελει να μαθει την αληθεια για τυχον προβληματα αυτοι ειναι πρωτα απ' ολα οι κατοχοι του GT/TSI.

Link to comment
Share on other sites

Αξιοπιστία κινητήρα σημαίνει αντοχή σε μακροχρόνια χρήση και όχι 10-15000χλμ. Ας περιμένουμε 1-1,5 χρόνο και μετά ας βγάλουμε συμπεράσματα. Όσο για το τί αναφέρουν τα περιοδικά και τί όχι, ας την αφήσουμε τη συζήτηση...

 

Πράγματι..ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ σημαίνει αντοχή σε μακροχρόνια χρήση...και όχι μόνο 1-1,5 χρόνο αλλά 5 και παραπάνω ίσως...

 

Εγώ με το προηγούμενο post μου απαντώ σε όσους ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ότι το GT είναι "άχρηστο" και υπό ... απόσυρση ΗΔΗ (δηλαδή 1 χρονο περίπου μετά την κυκλοφορία του στην Γερμανία...)

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα στον παζαρόπουλο για να δώ απο κοντά το αυτοκίνητο.Έκλεισα και ενα ραντεβού για test drive για την επόμενη εβδομάδα.

Απογοητεύτηκα αρκετά ειναι η αλήθεια απο το εσωτερικό του.Το περίμενα ΠΟΛΥ καλύτερο.Δεν ξέρω αν θα φανώ υπερβολικός,αλλά το προηγούμενο μου αυτοκίνητο(Golf IV,έκδοση generation)νομίζω οτι ηταν καλύτερο 'οσον αφορά το εσωτερικο.Χώρια οτι μου έδωσε την αίσθηση οτι μπήκα σε POLO!

Περιττό να αναφέρω τη διαφορά μολις μπήκα στο GTI που είχε δίπλα..

Ελπίζω να αποζημιωθώ όταν το οδηγήσω.

Btw,εκτός αν το παραγγείλει κάποιος με xenon η παράδοση είναι άμεση.Ακόμη και με ηλιοροφή!

Κάτι αλλο που δεν μου άρεσε είναι οτι το κόκκινο χρώμα είναι ακρυλικό και οχι μεταλλικό.

:(

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

...αλλά το προηγούμενο μου αυτοκίνητο(Golf IV,έκδοση generation)νομίζω οτι ηταν καλύτερο 'οσον αφορά το εσωτερικο...

??? Μας εξηγείς λίγο τι σημαίνει η λέξη "καλύτερο";

 

Χώρια οτι μου έδωσε την αίσθηση οτι μπήκα σε POLO!

Δηλαδή είναι στενάχωρο;

 

Περιττό να αναφέρω τη διαφορά μολις μπήκα στο GTI που είχε δίπλα..

Εκτός από οπτικές διαφορές, τι άλλο έχει το εσωτερικό του GTI?

Εκτός αν σου αρέσει το Polo GTI αλλά όχι το απλό Polo...

 

Κάτι αλλο που δεν μου άρεσε είναι οτι το κόκκινο χρώμα είναι ακρυλικό και οχι μεταλλικό.

:(

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κόκκινο μεταλλικό σε κανένα αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

2 προβληματάκια:

 

- Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα παράθυρα. Όσο κιαν φανεί αστείο, ανοίγουν μόνα τους, ενω το αυτοκίνητο είναι με συναγερμό. Το πιο τρελό είναι οτι ενώ έχω κάτσει επι ένα πεντάλεπτο και τα έχω παρατηρήσει ασφαλίζουν μια χαρά. Όταν στη συνέχεια φεύγω και επιστρέφω, τα βρίσκω ανοιχτά (όλα μέχρι τη μέση) λες και θέλουν να μου σπάσουν τα νεύρα. Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο πρόβλημα;

Στην αντιπροσωπεία που πήγα μου είπαν το κορυφαίο: πρέπει να μας το αφήσεις λίγες μέρες να το ανοίγουμε και να το κλείνουμε για να δούμε τι φταίει ή να μείνεις χωρίς συναγερμό για ένα μήνα προκειμένου να στείλουμε την πλακέτα για έλεγχο...

Εγώ ρωτώ εσάς: Ο συναγερμός δεν είναι μέσα στην εγγύηση; ΝΑΙ Αφού λοιπόν είναι γιατί να μη μου τον αντικαταστήσουν παρά τον στέλνουν για έλεγχο. Και πες οτι τον επισκευάζουν γιατί να πάρω αυτόν τον επισκευασμένο και να μην είμαι και σίγουρος για την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου; Στην περίπτωση που ΔΕΝ αποδειχτεί ελαττωματικός δε μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν σε άλλο αυτοκίνητο;

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ;

 

- Είμαι 74 κιλά το το κάθισμά μου τρίζει. Ή το έχουν φτιάξει για αυτούς που πάσχουν απο νευρική ανορεξία ή η ποιότητα είναι ΓΤΠ καβάλα.

Link to comment
Share on other sites

tha mou pei kaneis an mporei na topothetithei skastra sto golf TSI kai an nai poso kostizei?

eyxaristo

Μα έχει ήδη "σκάστρα". Αν εννοείς "σκάστρα ανοικτού τύπου δε μπαίνει στο tsi.
Link to comment
Share on other sites

για τοποθετιση ηλεκτρονικου οργανου που να δειχνει θερμοκρασιες λαδιου,κινητηρα και πιεσης λαδιου εχουμε κανενα νεο ή εχει βαλει κανεις κατι ?
Link to comment
Share on other sites

2 προβληματάκια:

 

- Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα παράθυρα. Όσο κιαν φανεί αστείο, ανοίγουν μόνα τους, ενω το αυτοκίνητο είναι με συναγερμό. Το πιο τρελό είναι οτι ενώ έχω κάτσει επι ένα πεντάλεπτο και τα έχω παρατηρήσει ασφαλίζουν μια χαρά. Όταν στη συνέχεια φεύγω και επιστρέφω, τα βρίσκω ανοιχτά (όλα μέχρι τη μέση) λες και θέλουν να μου σπάσουν τα νεύρα. Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο πρόβλημα;

Στην αντιπροσωπεία που πήγα μου είπαν το κορυφαίο: πρέπει να μας το αφήσεις λίγες μέρες να το ανοίγουμε και να το κλείνουμε για να δούμε τι φταίει ή να μείνεις χωρίς συναγερμό για ένα μήνα προκειμένου να στείλουμε την πλακέτα για έλεγχο...

Εγώ ρωτώ εσάς: Ο συναγερμός δεν είναι μέσα στην εγγύηση; ΝΑΙ Αφού λοιπόν είναι γιατί να μη μου τον αντικαταστήσουν παρά τον στέλνουν για έλεγχο. Και πες οτι τον επισκευάζουν γιατί να πάρω αυτόν τον επισκευασμένο και να μην είμαι και σίγουρος για την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου; Στην περίπτωση που ΔΕΝ αποδειχτεί ελαττωματικός δε μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν σε άλλο αυτοκίνητο;

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ;

 

- Είμαι 74 κιλά το το κάθισμά μου τρίζει. Ή το έχουν φτιάξει για αυτούς που πάσχουν απο νευρική ανορεξία ή η ποιότητα είναι ΓΤΠ καβάλα.

 

nasai kala re file me ekanes kai gelasa..:lol: :lol:

exeis skeftei na to passe kapoion allo antiproswpo h se enan ebisto sou hlektrologo??

Link to comment
Share on other sites

nasai kala re file me ekanes kai gelasa..:lol: :lol:

exeis skeftei na to passe kapoion allo antiproswpo h se enan ebisto sou hlektrologo??

 

Δεν το έχω σκεφτεί. Απο τους συγκεκριμένους μπορώ να διεκδικήσω πράγματα γιατί τους έδωσα και κάποια χρήματα. Τι να πεις όμως για αντιπροσωπεία που αν τρακάρεις σου κλείνει ραντεβού για ένα μήνα μετά (μου το έλεγε μια φίλη και δεν το πίστευα μέχρι που συνέβη στην αδερφή μου)...

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση: ένα τρίξιμο που κάνει που και που ο κινητήρας αρκετά αισθητό, είναι το anti-knock system;

Μέχρι στιγμής βάζω μόνο απλή αμόλυβδη... :worry:

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους, εδω και μια εβδομάδα έχω τστα χέρια μου το TSI. Το μόνο που με χαλάει μέχρι στιγμής είναι η κοινότυπη εμφάνιση (τουλάχιστον μια μάσκα της προκοπής ρε παιδια....).

Ξέρει κανείς πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα στο μενού και να βγάλω τα γερμανικά? Στο manual έχει το πιο εξελιγμένο μενού επιλογών που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχει το αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Τρίζει ο κινητήρας και στη συνέχεια ολόκληρο το αμάξι για 4-5 δευτερόλεπτα. Βέβαια όσο περνάει ο καιρός το κάνει κ πιό σπάνια.

 

Άν και το γράφει το βιβλιαράκι μέσα απλά θέλω να είμαι σίγουρος.

 

Πάντως το συμπέρασμα που έβγαλα και μετά απο κουβέντα με το παιδί απο τον Φιλοσίδη, είναι να βάζεις καλή/καθαρή βενζίνη.

Τώρα super ή απλή δεν παίζει μεγάλο ρόλο αν και φυσικά είναι καλύτερα να βάζεις super καθώς όπως λέει και στο βιβλιαράκι με απλή έχει μειωμένη απόδοση + αυξημένη κατανάλωση...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα στο μενού και να βγάλω τα γερμανικά? Στο manual έχει το πιο εξελιγμένο μενού επιλογών που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχει το αμάξι.

 

Για αλλαγή της γλώσσας στην αντιπροσωπεία (το έχω ρωτήσει κι εγώ αλλά μάλλον το έχω συνηθίσει και δεν θα το κάνω)

 

Όσοι έχουν τον υπολογιστή ταξιδιού plus μπορούν να κάνουν ρυθμίσεις από το χειριστήριο του αυτοκινήτου. Εμείς οι υπόλοιποι με σύνδεση στον υπολογιστή του συνεργείου της αντιπροσωπείας.

 

@ *Dimis*

Τριξίματα υπάρχουν σε όλους άρα είναι μάλλον φυσιολογικά. Ακόμα και σε αυτούς που βάζουν κατοστάρα βενζίνη συμβαίνει (ανάμεσα σε αυτούς είμαι κι εγώ)

Link to comment
Share on other sites

Παιζει... Τι ειδους τριξιμο ειναι αυτο?!?
Όταν το έχεις στο ρελαντί κάποιες φορές νοιώθεις ανεπαίσθητους κραδασμούς στη καμπίνα για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά σταματάει. Είναι απολύτως φυσιολογικό ;)
Link to comment
Share on other sites

Μα έχει ήδη "σκάστρα". Αν εννοείς "σκάστρα ανοικτού τύπου δε μπαίνει στο tsi.

kai giati den mpenei skastra anoiktou tipou?turbo den eine o kinitiras?de douleyei me atmosfaira?To idio isxiei kai sta GT?

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

kai giati den mpenei skastra anoiktou tipou?turbo den eine o kinitiras?de douleyei me atmosfaira?To idio isxiei kai sta GT?
Ένα ένα γιατί τα έχεις μπερδέψει λίγο. Gt και tsi έχουν σκάστρα όπως όλα τα turbo αλλά κλειστού τύπου. Ανοικτού τύπου δε μπαίνει γιατί το συγκεκριμένο δουλεύει μόνο με κλειστού τύπου η οποία είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη από τον εγκέφαλο κτλ κτλ... ;)
Link to comment
Share on other sites

Ένα ένα γιατί τα έχεις μπερδέψει λίγο. Gt και tsi έχουν σκάστρα όπως όλα τα turbo αλλά κλειστού τύπου. Ανοικτού τύπου δε μπαίνει γιατί το συγκεκριμένο δουλεύει μόνο με κλειστού τύπου η οποία είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη από τον εγκέφαλο κτλ κτλ... ;)

oxi re gam..to.Tora me stenaxorises.M'aresei poli o ixos tis skastras anoixtou tipou.Arxes ianouariou tha exo ena mayro TSI kai thelo na akouo ekeino to tsaf tsaf pou kanei.Kstalaves?

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...