Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εμένα πάντως το κουμπάκι CAT / FLDR μου λέει ότι παίζει mp3 ...

 

Μα αφού το γράφει πάνω στην πρόσοψη, μεταξύ οθόνης και εισόδου του CD...

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητό μου είναι παραγωγής 2007. Όπως έχω ήδη αναφέρει, τα πλήκτρα του RCD 300 είναι πλέον ασημί. Είναι εντυπωσιακά τη νύχτα όταν είναι φωτισμένα αλλά και την ημέρα δένουν με τις νικελ λεπτομέρειες... Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη όταν τα πρωτοείδα...

 

Σημείωση: Οι αλλαγές είναι μόνο εξωτερικές. Δεν παίζει mp3....:(

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητό μου είναι παραγωγής 2007. Όπως έχω ήδη αναφέρει, τα πλήκτρα του RCD 300 είναι πλέον ασημί. Είναι εντυπωσιακά τη νύχτα όταν είναι φωτισμένα αλλά και την ημέρα δένουν με τις νικελ λεπτομέρειες... Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη όταν τα πρωτοείδα...

 

Σημείωση: Οι αλλαγές είναι μόνο εξωτερικές. Δεν παίζει mp3....:(

 

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΡ3, ΕΑΝ ΤΟ ΗΘΕΛΕΣ!

ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ RCD500!

ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΡ3, ΕΑΝ ΤΟ ΗΘΕΛΕΣ!

ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ RCD500!

ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ!!!

 

Έχω ήδη αναλύσει γιατί έκανα τη συγκεκριμένη επιλογή. Εξάλλου το rcd 500 έχει ενσωματωμένο cd changer. Δεν παίζει mp3.

( http://www.blaupunkt.com/de/7642225360_main.asp )

 

Ασε που έχω παρατηρήσει κάτι τελευταία. Ενώ έχω ιδιαίτερη τρέλα με τη μουσική (και ειδικά όταν οδηγώ) πολύ συχνά πατω mute για να ακούσω τον ήχο της μηχανής στις επιταχύνσεις.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε nikos73gr θα σε παρακαλέσω να μην χρησιμοποιείς κεφαλαία γράμματα στα posts σου,είναι κουραστικά στην ανάγνωση και φαίνεται σαν να "φωνάζεις".

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΕΔΩ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΜΕ ΤΑ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΚΟΥΜΠΙΑ!!!

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/golfFSInew6.jpg

Όχι βέβαια, ίσα ίσα που δίνει μια περισσότερο ευχάριστη νότα στο εσωτερικό. Η συγκεκριμένη φώτο είναι απο το TSI 140 ;)

Link to comment
Share on other sites

... Η συγκεκριμένη φώτο είναι απο το TSI 140 ;)

 

Και στο gt είναι έτσι ακριβώς...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, την προηγούμενη Παρασκευή οδήγησα το TSI 140hp. Πρέπει να ομολογήσω ότι δε με εντυπωσίασε. Ίσως επειδή έχω συνηθίσει στο δικό μου, αλλά μου φάνηκε ΠΟΛΥ πιο αργό!

 

Βέβαια, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε μόλις 127 χλμ στο κοντέρ, δηλαδή ήταν τελείως άστρωτο!

 

Κατά τα άλλα ήταν ένα κλασσικό Sportline, με ότι αυτό συνεπάγεται. Α, και μια ακόμα διαφορά: Είχε ASR αντί για ΕSP. Και ενώ νόμιζα ότι θα ήταν ακριβώς το ίδιο όσον αφορά στον περιορισμό της ολίσθησης των μπροστινών τροχών, διαπίστωσα ότι ναι μεν είναι ίδιο, αλλά αργεί αρκετά να επέμβει. Δηλαδή, αν ξεκινήσεις απότομα σπινάρει για αρκετά μέτρα μέχρι να μπει το ASR.

 

Πάντως στην προσφορά που έκαναν σε γνωστό μου (το αυτοκίνητο που οδήγησα ήταν test drive) του αφήνουν το Sportline με μετ. χρώμα και όλα τα έξοδα (δηλαδή τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι) 20.000 στρογγυλά!

 

Pas mal, pas mal.... Απορώ πραγματικά ποιος ενδιαφερόμενος για μικρομεσαίο hatchback μέχρι 20.000€ θα πάρει κάτι άλλο εκτός από αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, την προηγούμενη Παρασκευή οδήγησα το TSI 140hp. Πρέπει να ομολογήσω ότι δε με εντυπωσίασε. Ίσως επειδή έχω συνηθίσει στο δικό μου, αλλά μου φάνηκε ΠΟΛΥ πιο αργό!

 

Βέβαια, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε μόλις 127 χλμ στο κοντέρ, δηλαδή ήταν τελείως άστρωτο!

 

Κατά τα άλλα ήταν ένα κλασσικό Sportline, με ότι αυτό συνεπάγεται. Α, και μια ακόμα διαφορά: Είχε ASR αντί για ΕSP. Και ενώ νόμιζα ότι θα ήταν ακριβώς το ίδιο όσον αφορά στον περιορισμό της ολίσθησης των μπροστινών τροχών, διαπίστωσα ότι ναι μεν είναι ίδιο, αλλά αργεί αρκετά να επέμβει. Δηλαδή, αν ξεκινήσεις απότομα σπινάρει για αρκετά μέτρα μέχρι να μπει το ASR.

 

Πάντως στην προσφορά που έκαναν σε γνωστό μου (το αυτοκίνητο που οδήγησα ήταν test drive) του αφήνουν το Sportline με μετ. χρώμα και όλα τα έξοδα (δηλαδή τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι) 20.000 στρογγυλά!

 

Pas mal, pas mal.... Απορώ πραγματικά ποιος ενδιαφερόμενος για μικρομεσαίο hatchback μέχρι 20.000€ θα πάρει κάτι άλλο εκτός από αυτό...

 

Επειδή από βδομάδα θα έχω το tsi για πες μας διαφορές με το gt στην οδήγηση; Το tsi το έχω οδηγήσει 2 φορές, αλλά το Gt όχι :)

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως εμαθα οτι μεχρι να ανεβουν αρκετα τα χιλιομετρα στο κοντερ και να φανουν τα 30 επιπλεον αλογα τα δυο αυτοκινητα συμπεριφερονται ακριβως το ιδιο, τουλαχιστον σε αισθηση!!

Πιθανοτατα το μοτερ που οδηγησες να ηταν ακομα πολυ "κλειστο"!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως εμαθα οτι μεχρι να ανεβουν αρκετα τα χιλιομετρα στο κοντερ και να φανουν τα 30 επιπλεον αλογα τα δυο αυτοκινητα συμπεριφερονται ακριβως το ιδιο, τουλαχιστον σε αισθηση!!

Πιθανοτατα το μοτερ που οδηγησες να ηταν ακομα πολυ "κλειστο"!

Μόλις 100κμ είχε, και από την εμπειρία μου με golf πιστεύω ότι αρχίσει να ανοίγει καλά γύρω στα 30.000κμ ίσως και παραπάνω. Από ροπή ίδια είναι σχεδόν :)
Link to comment
Share on other sites

Επειδή από βδομάδα θα έχω το tsi για πες μας διαφορές με το gt στην οδήγηση; Το tsi το έχω οδηγήσει 2 φορές, αλλά το Gt όχι :)

 

Δε μπορώ να σου πω, γιατί με το GT έχω κάνει 5.000χλμ ενώ με το TSI ούτε 5!

 

Αυτό που λέω είναι ότι μου φάνηκε πιο απρόθυμο να επιταχύνει, και χαμηλά και πιο ψηλά, κάτι που ενδεχομένως να οφείλεται και στο ότι ήταν άστρωτο αλλά και στο ότι έχει πιο μακριές σχέσεις στο κιβώτιο (ε, έχει και 30 άλογα λιγότερα, πως να το κάνουμε ;).

 

Στο δρόμο όμως δε μπορώ να σου πω πως πάει, και ειδικά σε στροφές, γιατί πολύ απλά δεν το δοκίμασα. Αλλά μάλλον θα είναι ελαφρά πιο υποστροφικό από το δικό μου, μιας και έχει λίγο πιο στενά λάστιχα.

 

Αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο, αυτό θα έπαιρνα, με κλειστά τα μάτια. Είναι μεγάλη η διαφορά στην τιμή, κακά τα ψέματα. Και προσωπικά, μόνο ένα μειονέκτημα βρίσκω στο TSI: ότι είναι ολόιδιο με τα απλά Golf σε εμφάνιση. Για άλλους βέβαια, αυτό είναι πλεονέκτημα, αν τους αρέσουν τα Q-cars...

 

Σημ: άσχετο, αλλά το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε και ηλιοροφή: παιδιά, όποιος πάρει από εδώ και πέρα ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΕΙ! Δεν του δίνω δικαίωμα να επιλέξει!

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να σου πω, γιατί με το GT έχω κάνει 5.000χλμ ενώ με το TSI ούτε 5!

 

Αυτό που λέω είναι ότι μου φάνηκε πιο απρόθυμο να επιταχύνει, και χαμηλά και πιο ψηλά, κάτι που ενδεχομένως να οφείλεται και στο ότι ήταν άστρωτο αλλά και στο ότι έχει πιο μακριές σχέσεις στο κιβώτιο (ε, έχει και 30 άλογα λιγότερα, πως να το κάνουμε ;).

 

Στο δρόμο όμως δε μπορώ να σου πω πως πάει, και ειδικά σε στροφές, γιατί πολύ απλά δεν το δοκίμασα. Αλλά μάλλον θα είναι ελαφρά πιο υποστροφικό από το δικό μου, μιας και έχει λίγο πιο στενά λάστιχα.

 

Αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο, αυτό θα έπαιρνα, με κλειστά τα μάτια. Είναι μεγάλη η διαφορά στην τιμή, κακά τα ψέματα. Και προσωπικά, μόνο ένα μειονέκτημα βρίσκω στο TSI: ότι είναι ολόιδιο με τα απλά Golf σε εμφάνιση. Για άλλους βέβαια, αυτό είναι πλεονέκτημα, αν τους αρέσουν τα Q-cars...

 

Σημ: άσχετο, αλλά το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε και ηλιοροφή: παιδιά, όποιος πάρει από εδώ και πέρα ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΕΙ! Δεν του δίνω δικαίωμα να επιλέξει!

Την άλλη εβδομάδα μάλλον θα το έχω, χωρίς ηλιοροφή :( αλλά και οι 3 μήνες που κάνει να έρθει με ηλιοροφή είναι πολύ. Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι ότι το ένα δουλεύει 1,1bar πίεση ενώ το gt 1,5bar, η μόνη διαφορά στο κινητήρα είναι στη χαρτογράφηση ;) Αυτό για το κιβώτιο είναι σίγουρο ή έτσι έχεις ακούσει;
Link to comment
Share on other sites

Αυτό για το κιβώτιο είναι σίγουρο ή έτσι έχεις ακούσει;

 

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=72&NEWS_DATA_ID=52710

 

Προφανώς για λόγους οικονομίας - ησυχίας στο ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

Χθες πλήρωσα τα πρώτα του ασφάλιστρα.

 

Η λυπητερή; 780 ευρώ :dizzy:

 

Με τις υγείες μου. Απο σήμερα αρχίζω περικοπές στο σανό :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλά, εγώ δεν κατάλαβα γιατί πλήρωσες ΤΩΡΑ τα πρώτα ασφάλιστρα; Έκλεισες κιόλας εξάμηνο;

 

Μα τα ασφάλιστρα τα πληρώνεις όταν παίρνεις το αυτοκίνητο και το ασφαλίζεις. Επίσης ο φίλος τα πλήρωσε για όλο τον χρόνο. Και πιθανόν να είναι τόσα πολλά γιατί ίσως έβαλε την ασφάλεια που του είπαν ή τον υποχρέωσαν(αν το πήρε με δόσεις) στην αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Τι ζαντα 17'' (απο "μαμα" vw) προτεινεται να βαλω στο tsi 140ps?

Γιατι μαλλον αυτη που εχει πανω δεν μου αρεσει και παρα πολυ!:rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τι ζαντα 17'' (απο "μαμα" vw) προτεινεται να βαλω στο tsi 140ps?

Γιατι μαλλον αυτη που εχει πανω δεν μου αρεσει και παρα πολυ!:rolleyes:

 

 

Αν δεν βάλεις τις "Indianapolis", τότε προτίμησε τις "Grand Prix". Το έχω δει και με "Avignon", αλλά δε λέει και πολλά. Πάντως με 17άρες δείχνει ούτως ή άλλως :)

 

Γιατί όμως δεν πας στο γερμανικό site (http://www.volkswagen.de) όπου έχει Konfigurator και φοράς ότι ζάντες θες στο αυτοκίνητο ώστε να το δεις έτοιμο; :D

Link to comment
Share on other sites

Τι ζαντα 17'' (απο "μαμα" vw) προτεινεται να βαλω στο tsi 140ps?

Γιατι μαλλον αυτη που εχει πανω δεν μου αρεσει και παρα πολυ!:rolleyes:

Θα σου έλεγα να μη βάλεις από μαμα... Καλύτερα aftermarket, αλλά πιστεύω τα 16άρια είναι αρκετά για τα 140 άλογα. Με 17 άρες θα αυξήσεις κατανάλωση, κοπάνημα και θα κόψει ελάχιστα από επιτάχυνση. Το μόνο που θα έχεις είναι λίγο περισσότερο κράτημα όπως και εμφάνιση ;)

 

Α ρε να μπορούσα να βάλω bbs...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...