Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προς τους θιασωτες του μεταβλητου χρονισμου.... τι λετε ρε καλοπαιδα? Ποιος σας ειπε πως ο μεταβλητος χρονισμος ειναι καλυτερος η εστω θεμιτος απο μια μεριδα οδηγων?

Υπαρχουμε και μεις που θελουμε η μεγιστη ροπη να εμφανιζετε απο ποιο χαμηλα, οπως και τα αλογα... Δεν γουσταρουμε να ανοιγουμε 6000+ για να βγαλουμε ακομα λιγα αλογα... Μας ενδιαφερει και η αξιοπιστια και δεν πηγαινουμε συνεχως τεζαρισμενοι. Η καλυτερη λυση ειναι να εχεις ισχυ απο χαμηλες στροφες για να τις εκμεταλευεσαι πληρως παντου και παντα. Αλλο να εχεις ροπες στις 3500-4000 και αλλο στις 5 και 6 χιλιαδες. Οτιδηποτε αλλο το ακουω βερεσε...

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Προς τους θιασωτες του μεταβλητου χρονισμου.... τι λετε ρε καλοπαιδα? Ποιος σας ειπε πως ο μεταβλητος χρονισμος ειναι καλυτερος η εστω θεμιτος απο μια μεριδα οδηγων?

Υπαρχουμε και μεις που θελουμε η μεγιστη ροπη να εμφανιζετε απο ποιο χαμηλα, οπως και τα αλογα... Δεν γουσταρουμε να ανοιγουμε 6000+ για να βγαλουμε ακομα λιγα αλογα... Μας ενδιαφερει και η αξιοπιστια και δεν πηγαινουμε συνεχως τεζαρισμενοι. Η καλυτερη λυση ειναι να εχεις ισχυ απο χαμηλες στροφες για να τις εκμεταλευεσαι πληρως παντου και παντα. Αλλο να εχεις ροπες στις 3500-4000 και αλλο στις 5 και 6 χιλιαδες. Οτιδηποτε αλλο το ακουω βερεσε...

Συμφωνώ 100%. Ροπή από χαμηλά γιατί κινούμαι περισσότερο στη πόλη και λιγότερο σε εθνική / κόντρες κτλ όπου οι πολύστροφοι και ροπάτοι στα ψηλά κινητήρες υπερτερούν. Πάντως το θέμα μας είναι το gt και καλύτερα ας μη ξεφύγουμε από αυτό ;) Μιας και το έφερε η κουβέντα τόσο μεγάλη ζήτηση έχει για τεστ drive; Γιατί ρώτησα και μου είπαν μετά το Πάσχα!
Link to comment
Share on other sites

Προς τους θιασωτες του μεταβλητου χρονισμου.... τι λετε ρε καλοπαιδα? Ποιος σας ειπε πως ο μεταβλητος χρονισμος ειναι καλυτερος η εστω θεμιτος απο μια μεριδα οδηγων?

Υπαρχουμε και μεις που θελουμε η μεγιστη ροπη να εμφανιζετε απο ποιο χαμηλα, οπως και τα αλογα... Δεν γουσταρουμε να ανοιγουμε 6000+ για να βγαλουμε ακομα λιγα αλογα... Μας ενδιαφερει και η αξιοπιστια και δεν πηγαινουμε συνεχως τεζαρισμενοι. Η καλυτερη λυση ειναι να εχεις ισχυ απο χαμηλες στροφες για να τις εκμεταλευεσαι πληρως παντου και παντα. Αλλο να εχεις ροπες στις 3500-4000 και αλλο στις 5 και 6 χιλιαδες. Οτιδηποτε αλλο το ακουω βερεσε...

 

Υπερβολικη ροπη χαμηλα σε ενα αυτοκινητο μπροστινοκινητο, το μονο που θα καταφερεις ειναι να χανεις σε 0-100 γιατι σαν ασχετος δεν θα μπορεις να ξεκινησεις χωρις να αφησεις κατω ολο το λαστιχο, το μονο καλο με την πολλη ροπη ειναι σε αρκετα χιλιομετρα με overdrive θα κανεις πολυ χαμηλη καταναλωση και στις ρεπριζ πολυ καλυτερους χρονους.

 

Τωρα το οτι θα γυρνας μεσα στην πολη με 4η και 40km/h προσπαθωντας να κανεις οικονομια μου ακουγετε τουλαχιστον βλακωδεις, με την ιδια λογικη ενας με vtec θα βαλει 3η και θα πηγαινει με σταδιο 1, ικανο να κινησει το αυτοκινητο σε ταχυτητες πολης και να κανει πολυ οικονομια.

Επισεις οσα θα καιει στις 5.000 στροφες το gt θα καιει το type-r στις 6.500 στροφες, οι turbo κινητηρες "δεν ξερουν τι καινε" οταν τους πιεζεις και δεν σημαινει καλυτερη αξιοπιστια το οτι δουλευουν πιο χαμηλα γιατι εχουν και πολυ μεγαλυτερη πιεση απο 1 ατμοσφαιρα που δουλευει ενας ατμοσφαιρικος.

 

Τωρα αν δεν αντεχεις τον ηχο του renesis ή του k20 κοντα στις 9.000στροφες και θελεις να το παιζεις γκαζιαρης με 3.000στροφες και ηχο που μοιαζει με γουργουρισμα, τι να πω το gt φτιαχτηκε για σενα.

Link to comment
Share on other sites

Προς τους θιασωτες του μεταβλητου χρονισμου.... τι λετε ρε καλοπαιδα? Ποιος σας ειπε πως ο μεταβλητος χρονισμος ειναι καλυτερος η εστω θεμιτος απο μια μεριδα οδηγων?

Υπαρχουμε και μεις που θελουμε η μεγιστη ροπη να εμφανιζετε απο ποιο χαμηλα, οπως και τα αλογα... Δεν γουσταρουμε να ανοιγουμε 6000+ για να βγαλουμε ακομα λιγα αλογα... Μας ενδιαφερει και η αξιοπιστια και δεν πηγαινουμε συνεχως τεζαρισμενοι. Η καλυτερη λυση ειναι να εχεις ισχυ απο χαμηλες στροφες για να τις εκμεταλευεσαι πληρως παντου και παντα. Αλλο να εχεις ροπες στις 3500-4000 και αλλο στις 5 και 6 χιλιαδες. Οτιδηποτε αλλο το ακουω βερεσε...

 

+1

:up: :up: :up:

Link to comment
Share on other sites

Προς τους θιασωτες του μεταβλητου χρονισμου.... τι λετε ρε καλοπαιδα? Ποιος σας ειπε πως ο μεταβλητος χρονισμος ειναι καλυτερος η εστω θεμιτος απο μια μεριδα οδηγων?

Υπαρχουμε και μεις που θελουμε η μεγιστη ροπη να εμφανιζετε απο ποιο χαμηλα, οπως και τα αλογα... Δεν γουσταρουμε να ανοιγουμε 6000+ για να βγαλουμε ακομα λιγα αλογα... Μας ενδιαφερει και η αξιοπιστια και δεν πηγαινουμε συνεχως τεζαρισμενοι. Η καλυτερη λυση ειναι να εχεις ισχυ απο χαμηλες στροφες για να τις εκμεταλευεσαι πληρως παντου και παντα. Αλλο να εχεις ροπες στις 3500-4000 και αλλο στις 5 και 6 χιλιαδες. Οτιδηποτε αλλο το ακουω βερεσε...

 

Δεν έχεις καταλάβει το σκοπό ύπαρξης του μεταβλητού χρονισμού και το ρόλο του...

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

O K20A μετά τα 100-150Κχλμ. καίει πολύ λάδι. Ο λόγος είναι οι αυξημένες φθορές του στροφαρίσματος, παρά τα εξωτικά υλικά που χρησιμοποίησε η Honda σε χιτώνια και κυλίνδρους.

 

Υπεύθυνο για τη φθορά ενός κινητήρα είναι κατά πλειοψηφία το στροφάρισμα. Το τούρμπο αντίθετα δεν μειώνει πρακτικά τη διάρκεια ζωής του κινητήρα αρκεί να έχουν μελετηθεί με ακρίβεια (και αντιμετωπιστεί) τα εξτρα θερμικά φορτία που αναπτύσονται. Αυτός είναι ο λόγος που τα diesel αντέχουν περισσότερο από το μέσο κινητήρα βενζίνης.

 

Οι turbo κινητήρες "δεν ξέρουν τί καίνε" στο σκίσιμο. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ανταγωνίζονται τους ατμοσφαιρικούς. Δεν είναι τυχαίο ότι σε όλα τα αεροπλάνα με συμβατικούς κινητήρες (όπου το μόνο που απασχολεί είναι κατανάλωση-αξιοπιστία) χρησιμοποιείται τούρμπο.

Link to comment
Share on other sites

O K20A μετά τα 100-150Κχλμ. καίει πολύ λάδι. Ο λόγος είναι οι αυξημένες φθορές του στροφαρίσματος, παρά τα εξωτικά υλικά που χρησιμοποίησε η Honda σε χιτώνια και κυλίνδρους.

 

Υπεύθυνο για τη φθορά ενός κινητήρα είναι κατά πλειοψηφία το στροφάρισμα. Το τούρμπο αντίθετα δεν μειώνει πρακτικά τη διάρκεια ζωής του κινητήρα αρκεί να έχουν μελετηθεί με ακρίβεια (και αντιμετωπιστεί) τα εξτρα θερμικά φορτία που αναπτύσονται. Αυτός είναι ο λόγος που τα diesel αντέχουν περισσότερο από το μέσο κινητήρα βενζίνης.

 

Οι turbo κινητήρες "δεν ξέρουν τί καίνε" στο σκίσιμο. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ανταγωνίζονται τους ατμοσφαιρικούς. Δεν είναι τυχαίο ότι σε όλα τα αεροπλάνα με συμβατικούς κινητήρες (όπου το μόνο που απασχολεί είναι κατανάλωση-αξιοπιστία) χρησιμοποιείται τούρμπο.

 

Τα περισσοτερα εγκυρα περιοδικα δεν αναφερουν κατι τετοιο για τον k20 και ισα-ισα για τον k20 και κυριως για τον κινητηρα του s2000 αναφερουν οτι μετα απο τις 70.000χιλιαδες πιανει max αποδοση και πολλες φορες και περισσοτερα αλογα απο το κανονικο.

 

Τωρα μην πιασουμε και τους diesel αφησε το καλυτερα, ειναι αλλοι κινητηρες και δουλευουν σε αλλες στροφες με διαφορετικη συμπιεση.

 

Το turbo δεν χρησιμοποιειτε ΚΑΙ στα αεροπλανα, φτιαχτηκε για αεροπλανα, για τον λογο οτι σε πολυ ψηλο υψομετρο με ατμοσφαιρικο κινητηρα δεν γινετε να πας, απλα γιατι οτι η πιεση πεφτει πολυ κατω απο την 1 ατμοσφαιρα και δεν δουλευει ο κινητηρας. Ετσι με το turbo συμπληρωσουν την χαμενη πιεση.

 

Προς θεου δεν ειμαι κατα του turbo αλλα παραμυθια για χαμηλη καταναλωση και μειωμενες φθορες δεν μπορω να διαβαζω.

 

Το turbo δεν κανει τπτ αλλο απο το να πεταει περισσοτερο αερα απο το κανονικο μεσα στον κινητηρα αρα ειναι λογικο αυτος ο κινητηρας να καψει και αλλη βενζινη(με το καταλληλο προγραμμα ή εγκεφαλο)οσο και ο παραπανω αερας, συμφωνα με εσας απο τι διαβασα ανεβαζει μεχρι 1,5bar πανω απο το 1bar της ατμοσφαιρας που ειναι πολυ και σιγουρα η καταναλωση θα ειναι εξωφρενικη για 1.400 οταν θα πιανει 2.5bar, οπως και η πιεση και η συνθηκες που θα δουλευει αυτος ο κινητηρας.

 

Τελος δεν μπορουμε να συγκρινουμε μια τεχνολογια που ειναι εκτος κινητηρα απλά "βοηθητικη" (που και ενας ιδιωτης απο αθλια μεχρι και καλυτερα απο την εταιρια μπορει να εφαρμοσει), με τεχνολογιες στα ενδοτερα ενος κινητηρα, αν καθισει καποιος και διαβασει το τι εχει κανει η bmw με το vanos που εχουν οι M και η Honda με τον κινητηρα που φοραει το NSX απο το 90 θα καταλαβει τι θα πει τεχνογνωσια στην κατασκευη κινητηρων(και δεν ειναι τυχαιο που σπανια καταφερνουν ιδιωτες να τουρπισουν με επιτυχια τοσο πολυπλοκους κινητηρες).

Link to comment
Share on other sites

Δε λέω παραμύθια, αιτιολογώ το γιατί.

Όσο για τα περιοδικά, δεν έχουν ακουμπήσει ποτέ (υποθέτω) S2000 με τόσα χιλιόμετρα. Αυτά που σου λέω είναι εμπειρίες χρηστών από το S2KI forum.

 

Για τα αεροπλάνα δεν γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες αλλά, λογικά, αν ένας ατμοσφαιρικός χάνει 30% της απόδοσής του λόγο υψομέτρου, το ίδιο ποσοστό θα χάνει και ο τούρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Δε λέω παραμύθια, αιτιολογώ το γιατί.

Όσο για τα περιοδικά, δεν έχουν ακουμπήσει ποτέ (υποθέτω) S2000 με τόσα χιλιόμετρα. Αυτά που σου λέω είναι εμπειρίες χρηστών από το S2KI forum.

 

Για τα αεροπλάνα δεν γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες αλλά, λογικά, αν ένας ατμοσφαιρικός χάνει 30% της απόδοσής του λόγο υψομέτρου, το ίδιο ποσοστό θα χάνει και ο τούρμπο.

 

Συμφωνώ απόλυτα και εγώ το είχα το εργαλείο αλλά το έδωσα για κάποιους λόγους και ο ένας ήταν αυτός που αναφέρεις.

Link to comment
Share on other sites

akoustikan merikes anakrivies.

1on) enas turbo kinitiras otan kinite se rithmous pou to turbo den iperplironei me aera (ekfrasi "kleisto") exei xamiloteri katanalosi apo enan aplo atmosferiko kinitira... milao gia turbo kai oxi compresor...

2on) oxi ola ta vtec, vti, vvti, ivtec klp apodidoun mono psila. kai oi idrites tis texnikis einai i honda me tin nissan taftoxrona me dio paromoies alla apo to miden ilopoiiseis... oi ipoloipoi apla antegrapsan.

3on) aftos pou eipe oti to S2000 thelei rebuilt sta 200Kkm na mathei na allazei ladia sto aftokinito tou kai oxi apla na simplironei!

4on) mi sigrinete apodosi atmosferikon me apodosi turbo me apodosi compressor me apodosi sindiasmon afton...

5on) to kalitero atmosferiko moter anadixtike tou S2000 kai to kalitero turbo tou nissan skyline....

6on) exete skeftei ti kanei ena vvti moter me turbo kai ti apokrisi exei kai apo pies strofes? (skyline GTR33-34)

7on) texnikes turbo kai compressor einai texnikes enos allou aiona pou nai men apodidoun, alla den einai oute filikes pros ton kinitira, oute pros to perivalon/katanalosi.

8on) ena vtec efkola ginete turbo... ena turbo de ginete efkola vtec...

9on) to topic mas einai to golf GT, opote mi mpenete se xorafia poliploka gia tin Volks Wagen (laiko amaksi)...

Link to comment
Share on other sites

akoustikan merikes anakrivies.

1on) enas turbo kinitiras otan kinite se rithmous pou to turbo den iperplironei me aera (ekfrasi "kleisto") exei xamiloteri katanalosi apo enan aplo atmosferiko kinitira... milao gia turbo kai oxi compresor...

2on) oxi ola ta vtec, vti, vvti, ivtec klp apodidoun mono psila. kai oi idrites tis texnikis einai i honda me tin nissan taftoxrona me dio paromoies alla apo to miden ilopoiiseis... oi ipoloipoi apla antegrapsan.

 

1) Δεν έχει χαμηλότερη, έχει την ίδια (σε τάξεις μεγέθους μιλάμε τώρα, έτσι;εννοείται αυτο πιστεύω), αφού δουλεύει...ατμοσφαιρικά!

 

2) Όχι από το μηδέν υλοποιήσεις...εμπνευστής και εφευρέτης του μεταβλητού χρονισμού ήταν η Alfa Romeo. Η Honda το εξέλιξε και το πατένταρε κι έχει μείνει αυτή η ιστορική ανακρίβεια πως αυτή το εφηύρε. Μάλλον κάποιος άλλος αντέγραψε λοιπόν.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, έχω την εντύπωση ότι το thread εξελίχθηκε σε κόντρα turbo vs atmo. Δε σας ρώτησε κανένας αν τα S2000 έχουν καλύτερο μοτέρ. Αυτό που έχει σημασία είναι αν το μοτέρ του GT μπορεί να χαρακτηριστεί καλό ή όχι. Αν ενδιαφέρεται κάποιος για τη δική μου γνώμη, διαπίστωσα ότι έχει πολύ ροπή από χαμηλά και λαχανιάζει στις πολύ ψηλές στροφές, όπου δεν έχεις λόγο να πας ούτως η άλλως. Η μετάβαση από το compressor στο turbo, άσχετα με ότι λένε στα περιοδικά, γίνεται αισθητή (έχω εμπειρία από turbo lag), αλλά περισσότερο με μισό γκάζι, μέσα στην πόλη κτλ. Χωρίς να έχω ζήσει με το αυτοκίνητο, έχω την εντύπωση ότι θα έπρεπε να δουλεύει λίγο περισσότερο ο compressor και να μπαίνει το turbo πιο αργά (για λόγους κατανάλωσης και γραμμικότητας). Για την κατανάλωση, περιμένετε λίγο να έρθει και θα σας πω τις πρώτες μετρήσεις.

 

Πάντως, διαβάζοντας τα περιοδικά του χώρου, η κατανάλωση έχει μετρηθεί ανάμεσα σε 11 και 13 λίτρα (και στα Μέγαρα 17 λίτρα). Τιμή όχι μικρή, αλλά λογική για την ιπποδύναμη (πόσο μάλλον από τη στιγμή που η ιπποδύναμη τελικά είναι πραγματική και όχι ονομαστική).

 

Αλήθεια, γνωρίζετε ότι η VW κατασκεύασε αυτόν τον κινητήρα, όχι για την απόδοση, ούτε για την κατανάλωση, αλλά για ...τις εκπομπές ρύπων; Όσο περίεργο κι αν ακουστεί, η απάντηση της συγκεκριμένης εταιρείας στις αυστηρότατες νόρμες του Euro5 (2008+) είναι το TSI. Ασφαλώς, το GT δεν περνάει αυτές τις προδιαγραφές (δε χρειάζεται άλλωστε). Αλλά τα μελλοντικά TSI της VW, θα είναι αναγκαστικά περιορισμένα σε ιπποδύναμη, για να έχουν καλύτερες εκπομπές ρύπων. Γιατί ο μόνος ουσιαστικός τρόπος να περιορίσεις την κατανάλωση (πάλι σύμφωνα με την εταιρεία) είναι να μειώσεις τον κυβισμό.

Link to comment
Share on other sites

akoustikan merikes anakrivies.

3on) aftos pou eipe oti to S2000 thelei rebuilt sta 200Kkm na mathei na allazei ladia sto aftokinito tou kai oxi apla na simplironei!

 

Enas apo aftous pou to eipe hmoun ego to poulhsa sta 90km giati exo gnosto mesa sthn honda kai mou eipe gia to provlhma.

 

Afto me ta laika aftokinhta den to katalava siga mhn ta poume kai pop H rock , oraios xarakthrismos!!! an kai mallon ennoeis oti einai amaksi tou laou kai oti polloi mporoun na to apokthsoun , tote ta Hundai , KIA k.l.p. pos prepei na xarakthristoun (an mporoume vevaia na dosoume tetoio xarakthrismo se aftokinhta).

 

Gia to sygkekrimeno aftokinhto tora 24k mono timh gia "laiko" aftokinhto den einai.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τα λαϊκά αυτοκίνητα το είπε γιατί VW σημαίνει <<αυτοκίνητο του λαού>>.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

3on) aftos pou eipe oti to S2000 thelei rebuilt sta 200Kkm na mathei na allazei ladia sto aftokinito tou kai oxi apla na simplironei!

 

:lol:

 

 

ΠΟ πο κορυφαιο φιλε μου,το καλυτερο της βδομαδας(και ειναι ακομη Δευτερα)

(ποσο δικιο εχεις...)

Link to comment
Share on other sites

Έτσι λέει το ΕVO (που σημειώνει ότι "ουσιαστικά φοράει παρόμοιο turbo με τον δίλιτρο TFSI")

 

Εμαθα τελικά φοράει την ίδια με το Α3 S3.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα? Κ04 δε φοράνε αυτά?

 

Επιπλέον Κ03,Κ04 κλπ. δεν είναι μια τουρμπίνα αλλά "οικογένεια" τούρμπο με κοντινά χαρακτηριστικά.

Link to comment
Share on other sites

Προς τους θιασωτες του μεταβλητου χρονισμου.... τι λετε ρε καλοπαιδα? Ποιος σας ειπε πως ο μεταβλητος χρονισμος ειναι καλυτερος η εστω θεμιτος απο μια μεριδα οδηγων?

Υπαρχουμε και μεις που θελουμε η μεγιστη ροπη να εμφανιζετε απο ποιο χαμηλα, οπως και τα αλογα... Δεν γουσταρουμε να ανοιγουμε 6000+ για να βγαλουμε ακομα λιγα αλογα... Μας ενδιαφερει και η αξιοπιστια και δεν πηγαινουμε συνεχως τεζαρισμενοι. Η καλυτερη λυση ειναι να εχεις ισχυ απο χαμηλες στροφες για να τις εκμεταλευεσαι πληρως παντου και παντα. Αλλο να εχεις ροπες στις 3500-4000 και αλλο στις 5 και 6 χιλιαδες. Οτιδηποτε αλλο το ακουω βερεσε...

αλλο πολιτισμενο μοτερ και αλλο αγωνιστικο μοτερ αλλου βγαζει δυναμη η enzo αλλου μια sl65

Link to comment
Share on other sites

paides an ginete tha ithela mia politimi pliroforia.

 

den eimai kai poli gnostis tis mihanologikis tehnologias gia na sas voithiso stis apories pou iparhoune se auto to topic alla pragmatika emeina pagoto otan to ekana test drive!!!( kai eftihos imouna mono me ton patera mou kai mporesa na to skiso stin egnatia!!!:D :D :D )

 

kai tora to vasiko erotima:

to aftokinito to parigile o pateras mou o opoios molis vgike se sintaksi kai pire to efapaks tou kai goustarei ta gazia genikos alla den pavei na einai kai 55-aris!!! mehri tora eihe ena vectra 1800 to opoio kamia shesi me ropes ktl. kai thelei na parei to gt gia taksidia kai gia na mporei opote goustarei na kanei to mpam gia na prosperasei kamia ntalika stin katara p.h.

 

Vasiko rolo epaikse i katanalosi tou(ergostasiaki diladi giati sta periodika kai sto topic alla lene) kai ennoeitai ta teli asfaleies ktl.

 

molis emathe omos oti mallon tha pairnei mono 100ara venzini kapos ksinise giati sou leei en telei tin idia katanalosi tha ehei!!!!

 

kai tora einai stin aporia mipos na akirosei to gt kai na parei to 2000tdi to opoio vgazei 150 aloga(an kai kati diavaza stous 4trohous oti kati ekseliksan kai ekei oi germanoi kai to anevasan sta 170 alla den ksero an to ehoun efarmosei)

 

gia tin poli ehei ena fiataki diladi to golfaki mono gia taksidakia to skeftetai.

 

eseis ti tha protinate????

 

 

Y.G. ego vevaia tha protimousa na parei to gt gia na to eskiza kapou kai pou :rolleyes: :whistle:

 

 

:respect: :respect: :respect:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...