Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

νταξει, κι εγω παντως θα προτιμουσα το WRX και οταν θα εφταναν οι στροφες η οι μεγαααααλες ευθειες (που θελει τελικη) θα βλεπαμε τι ειναι καλυτερο...γιατι αλλο τετρακινηση (και δη subaru) και αλλο μπροστα κινηση και στησιμο VW!!!!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

exete akousi tin ekfrasi, oso patas gazi pano sti strofi toso to subaru menei sto dromo?... kserete ti lene gia ta mikra mprosthokinita pou exoun tis treles ipodinameis?... "min anevasei poli piesi to trurbo giati tha psaxneis mouri kai dromo!...

 

Εγώ για τα Impreza έχω ακούσει άλλο. Όσο ανοίγεις το γκάζι σε στροφή τόσο αυξάνει η υποστροφή...(εκτός κι αν εννοείς στροφή εθνικής οδού οπότε πάω πάσο)

Link to comment
Share on other sites

Καλα, πραγματικα δεν καταλαβαινεται η απλα κανετε οτι δεν καταλαβαινεται...???

Μα ειναι δυνατον να συγκριθει ενα WRX με ενα Golf GT συνολικα σαν αυτοκινητα? Φυσικα και οχι... Τι να συγκρινουμε αλλωστε! Τα παντα ειναι διαφορετικα με την εννοια οτι το ενα ειναι hatchback το αλλο sedan, το ενα ειναι μπροστοκινητο το αλλο 4κινητο, το ενα κοστιζει 50.000€ το αλλο λιγο πιο κατω απο τα μισα κλπ κλπ

 

Το συγκεκριμενο συγκριτικο προσπαθει απλα να μας δειξει οτι ενα απλο σβελτο αυτοκινητο πολης μπορει να σταθει, και στη συγκεκριμενη περιπτωση να ξεπερασει, ενα γνησιο "αγωνιστικο" αυτοκινητο ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ! Ουσιαστικα αναδεικνυει το μεγαλυτερο του ατου και αυτο ειναι το πολυ δυνατο του μοτερ και οι καταπληκτικες επιταχυνσεις που επιτυγχανει χαρη στις εξαιρετικες τιμες της ροπης του ελεω υπερτροφοδοτησης!!

 

Νομιζω ειναι ξεκαθαρο... ;)

Link to comment
Share on other sites

kala, peri quatro den ekana sxolia... alla re paidia... ti sigrinete???

poso xronon eiste kai ti simenei sigrisi?

 

1) Περί quattro ασφαλώς καλά έκανες και δεν έκανες σχόλια, γιατί το μόνο που είπα είναι ότι η Audi ήταν αυτή που μετέφερε ΜΑΖΙΚΑ την τετρακίνηση σε αυτοκίνητα παραγωγής (μέχρι τότε χρησιμοποιούταν μόνο σε εκτός δρόμου οχήματα και πρέπει να είχε βγει λίγο νωρίτερα και το Jenson FF, που γνώρισε την αποτυχία). Τώρα αν η Subaru ονομάζει το σύστημά της SAWD, η Volvo AWD, η BMW X-Drive, και πάει λέγοντας, αυτό δε σημαίνει κάτι. Τετρακίνητα είναι όλα. Εξάλλου και η Audi στα μικρά τετρακίνητα δεν χρησιμοποιεί καν παραδοσιακή τετρακίνηση, με τρια διαφορικά όπως οι γιαπωνέζικες φτερούγες.

 

2) Ο Νικόλας συγκρίνει τις ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ των δύο οχημάτων. Μήπως διάβασες να λέει κάτι για οδηγική συμπεριφορά, για φρένα, για ποιότητα κατασκευής ή για αφρώδη υλικά στο ταμπλό (sic); Όχι βέβαια, ενώ ξεκαθαρίζει ότι στις μεσαίες και ψηλές, το WRX παραμένει ασφαλώς ταχύτερο. Φυσικά και δεν υφίσταται σύγκριση, το ένα είναι (ή πλησιάζει τα) hot hatch και το άλλο rally sim. Το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι το καθένα στοχεύει (ή ίσως και πετυχαίνει) την κορυφή της κατηγορίας του.

 

Να προσέχουμε τι διαβάζουμε όμως, οκ; :)

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά για μένα δεν υπάρχει λόγος σύγκρισεις τα πράγματα είναι απλά , όταν έχεις ένα budget 25K περίπου και θέλεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο (οχι για κόντρες και στησίματα) το Golf Gt είναι απο τις καλύτερες προτάσεις τις αγοράς αν μιλάμε για άλλα χρήματα αλλάζουν και τα δεδομένα-επιλογές για το τι μπορείς να πάρεις.

 

Σε προηγούμενες σελίδες αναφέρθηκε σύγκρισει του Golf GT με το OPC και ότι το OPC είναι σημαντικά μπροστά αν δεν κάνω λάθος , πριν 3 μέρες βρέθηκα στην Βάρκιζα με ένα φίλο που έχει το Golf GT και ήρθε ενα OPC δίπλα μας στο φανάρι μέχρι το Luna Park το OPC έμεινε 4 καρότσες πίσω.

 

Αντικειμενικά τώρα το Golf Gt όσοι φίλοι μου το έχουν οδηγήσει μου έχουν πεί ότι πάει πολύ καλά το ίδιο πιστεύω και εγώ.

 

Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι ειναι εντελως ατυπη αυτη η "κοντρα" διοτι καταρχας το ενα λανσαρεται στην κατηγορια gt το αλλο σε μια καλη κατηγορια οι οποια του χρονου θα αποκτησει ενα νεο μελος το οποιο θα κανει τον ανταγωνισμο μπιφτεκι

απλα τα πραγματα το wrx εχει turbo διοτι ειναι αγωνιστικο με πολιτικη ενδυμασια το gt τι ειναι?ειναι ενα αμαξι που εχει ενα μηχανικο και εναν καυσαεριων συμπιεστες που τον δουλευουν (λογικα)στα ορια του αλλα κιλα το ενα αλα κιλα το αλλο.... τα 30 αλογα διαφορα στον τροχο δεν ειναι και συμανυικη διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 μέρες βρέθηκα στην Βάρκιζα με ένα φίλο που έχει το Golf GT

 

Συγνώμη δηλαδή που ρωτάω κιόλας, αλλά ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ το GT; Γιατί εγώ πρέπει να περιμένω 2 μήνες! Τι χρώμα είναι; Εδώ (Πάτρα) κυκλοφορεί μόνο ένα της αντιπροσωπείας, δεν έχει έρθει κανένα κομμάτι ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Την προηγούμενη εβδομάδα η Karenta είχε αρκετά κομμάτια χθές παρρήγειλε ένας γνωστός το τελευταίο 3πορτο απο την Karenta, 5πορτα είχε, γενικά του είπε ότι έρχονται συνέχεια (κάθε 15 ημέρες) αλλά τα περισσότερα είναι κλεισμένα.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπαν ότι ετοιμοπαράδοτα είχαν κόκκινα 3πορτα και σε 5πορτα σχεδόν όλα τα χρώματα. Είχαν και άλλα 3πορτα, αλλά ήταν πολύ φορτωμένα και ανέβαινε η τιμή. Πάντως σε μαύρο που το έχω παραγγείλει δεν το έχω δει καν, ούτε σε φωτογραφία. Επέλεξα αυτό το χρώμα, πέρα από το ότι μου αρέσει, και επειδή η μάσκα θα είναι μαύρη όπως στο GTi, γιατί σε όλα τα άλλα χρώματα φαίνεται ότι είναι στο χρώμα του αμαξώματος και όχι μαύρη. Αν του βάλω και το κόκκινο συρίτι...:D
Link to comment
Share on other sites

ωραιος, καλοριζικος και καλοταξιδος ευχομαι συνονοματε καταυλακιωτη!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Εγώ για τα Impreza έχω ακούσει άλλο. Όσο ανοίγεις το γκάζι σε στροφή τόσο αυξάνει η υποστροφή...(εκτός κι αν εννοείς στροφή εθνικής οδού οπότε πάω πάσο)

 

to subaru pano se strofi thelei xeria... to golf kai to kathe golf... gia na paei OPOS to subaru pano stin opoiadipote strofi... thelei ektos apo xeria kai THAVMA!!!

Link to comment
Share on other sites

to subaru pano se strofi thelei xeria... to golf kai to kathe golf... gia na paei OPOS to subaru pano stin opoiadipote strofi... thelei ektos apo xeria kai THAVMA!!!

 

Τι συγκρίνουμε τώρα!!! συμφωνώ 100% μαζί σου.

Link to comment
Share on other sites

to subaru pano se strofi thelei xeria... to golf kai to kathe golf... gia na paei OPOS to subaru pano stin opoiadipote strofi... thelei ektos apo xeria kai THAVMA!!!

Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου, ούτε για μένα τίθεται θέμα σύγκρισης WRX με Golf. Φυσικά και το WRX σε πίστα θα ήταν πολύ μπροστά. Εγώ απλά σχολίασα αυτό που είπες ότι όσο ανοίγεις το γκάζι στις στροφές τόσο περισσότερο κολλάει στο πάτωμα. Ε λοιπόν, άμα μπεις με μπόλικο γκάζι στην στροφή χωρίς γλίστριμα, το WRX υποστρέφει πάρα πολύ. Τέλος οφτόπικ.

 

 

Για όσους λένε ότι το GT δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, σας λέω ότι το είδα στην Κόρινθο εχθές. Έκανε κάτι ωραία ανοιγματάκια...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά νομίζω ότι ξεφύγαμε. Αυτό έλειπε, να είναι και χειρότερα τα Subarus! Δεν είναι εκεί το ζητούμενο! Το όλο θέμα έγκειται στο αν είναι ή όχι το καλύτερο μικρομεσαίο χάτσμπακ (segment C) μέχρι 25.000€.

 

"Αυτό ακριβώς - τίποτ' αλλο!"

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά δεν τίθεται θέμα συνολικής σύγκρισης WRX-GT... και πως προεκτείνετε προς τα εκεί τη συζήτηση δεν το καταλαβαίνω...διαβάσατε όλο το post μου ή όχι?

 

Ο λόγος που παρέθεσα αυτά τα νούμερα είναι για να δείξω τη σημασία του κομπρέσσορα (που είναι μοναδικό χαρακτηριστικό του GT) και τίποτε άλλο.

 

Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι το μεγάλο μειονέκτημα ενός πουσαρισμένου και μικρού κυβισμού μοτέρ είναι η ανύπαρκτη απόδοση χαμηλά (πόσο μάλλον όταν έχει να κουνήσει το Golf και όχι ένα σούπερμίνι).

2 λύσεις υπάρχουν για αυτό 1) μικρότερη τουρμπίνα που να λειτουργεί από πιο χαμηλά θυσιάζοντας άλογα 2) αύξηση των κυβικών.

Μόνο που η VW ακολούθησε τον 3ο δρόμο βάζοντας έναν κομπρέσσορα για να καλύψει το κενό. Το κατάφερε τόσο καλά μάλιστα που η απόδοση (και ο ήχος...) στις χαμηλές στροφές του GT να είναι το πιο μεγάλο του πλεονέκτημα.

Απόδειξη είναι η ανωτέρω σύγκριση με αυτοκίνητο με πολλά κυβικά και μικρό (αναλογικά) τούρμπο (WRX).

Δεν συγκρίνω τα αυτοκίνητα ως κατασκευές αλλά μόνο για να αναδείξω αυτή τη σημαντική λεπτομέρεια. Θα χρησιμοποιούσα το Focus ST (επίσης 2,5λίτρα) ή το GTI αλλά το WRX είχε δοκιμή το τεύχος των 4Tροχών που έχω.

Link to comment
Share on other sites

και γιατι δεν εβαλε δυο turbo?....

 

αυτό μάλλον είναι θέμα των μηχανικών της VW. Είναι γεγονός πάντως ότι στις χαμηλές στροφές είναι πιο ταιριαστή η χρήση του compressor παρά του turbo (δεν έχει μεγάλη απόδοση, αλλά έχει μηδενικό lag). Πάντως λογική η απορία σου, ειδικά από τη στιγμή που το έχει κάνει η BMW στη νέα σειρά turbodiesel (δυο διαδοχικά turbo), με τη διαφορά ότι εκείνα τα μοτέρ ξεκινάνε από τα 2,5 λίτρα (άρα υπάρχει άφθονη ροπή χαμηλά λόγω κυβισμού).

Link to comment
Share on other sites

Mε τη συγκεκριμένη υλοποίηση κομπρέσσορα έχεις 0,8bar από το ρελαντί (με το πλήρες 1,5bar στις 1500σαλ.), κάτι αδύνατο με τούρμπο όσο μικρό και εξελιγμένο να είναι. Μεονέκτημα σε σχέση με ένα μικρό τούρμπο είναι η κατανάλωση, αν και επειδή μιλάμε για χαμηλές στροφές αυτό ελαχιστοποιείται.
Link to comment
Share on other sites

Καλα, πραγματικα δεν καταλαβαινεται η απλα κανετε οτι δεν καταλαβαινεται...???

 

Αλέξανδρε μάλλον εσείς κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε. Κάνετε λες και η vw ανακάλυψε τον τροχό, κάτι που έχει γίνει εδώ και χρόνια. Τα γρήγορα τουρμπάκια της vw και στο παρελθόν κοιτούσαν στα ίσα τα subaru στις ευθείες οπότε συγνώμη που δεν μας φαίνεται τόσο περίεργο και δεν προσκυνάμε. :rolleyes:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Kάνεις λάθος, ένα ΤΤ με πρόγραμμα δεν έχει καμία τύχη απέναντι σε ένα STI με πρόγραμμα (που βασικά είναι στα επίπεδα μιας Μ3). Το ίδιο βέβαια και με τα αυτοκίνητα σε στοκ μορφή.

Εδώ δεν μιλάμε για κόντρα στην ευθεία αλλά για ελαστικότητα κινητήρα κάτω από τις 2500σαλ. Έναν κοντράκια αυτό το φάσμα λειτουργίας δεν τον απασχολεί καν.

Link to comment
Share on other sites

ακριβως παρα μονο στην εκκινηση αμα το παει χωρις γκαζι

τα διπλα turbo θα ειχαν μπει αμα το μοτερ ειχε περιθωρια βελτειωσης οπως μερικα αλλα αμαξια χανεις 40% περιπου με κομπρεσσορα αλλα κερδιζεις μερικα ακομα πιος θυμαται το διπλοτουρμπινο γοκλφ του δαρα? οσο πιο μικρη σχετικα για χαμηλες και μια τ66 ψηλα απλα εσπερνε το αμαξι

αλλα....αξιοπιστια κατω του χαμηλου αν μιλησουμε για τετρακινητα απλως το θεμα θα παει αλλου καθως ουτε το evo ουτε το subaru δεν ειχαν και ουτε εχουν ηλεκτρονικο μετρητη ροπης στα διαφορικα(attesa e-ts) πραγμα που το εχει μονο το skyline οπου μετα τα 180 γινοταν πισωκινητο και αντε γεια μετα απλα τα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε μάλλον εσείς κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε. Κάνετε λες και η vw ανακάλυψε τον τροχό, κάτι που έχει γίνει εδώ και χρόνια. Τα γρήγορα τουρμπάκια της vw και στο παρελθόν κοιτούσαν στα ίσα τα subaru στις ευθείες οπότε συγνώμη που δεν μας φαίνεται τόσο περίεργο και δεν προσκυνάμε. :rolleyes:

Καλα σοβαρα μιλαμε??? Δεν ειναι αξιολογο το οτι ενα αυτοκινητο με κινητηρα 1400cc ειναι πιο γρηγορο σε ρεπριζ απο ενα αλλο αυτοκινητο 2500cc και "αγωνιστικα" γωνιδια??

 

ΜΑΚΑΡΙ να μπορουσε και η Alfa Romeo να κανει ενα τετοιο εγχειριμα... Μακαρι να ειχα και εγω 170 αλογα στην 147 απο ενα μοτερ 1400cc και φυσικα και την αναλογη ροπη στο Θεο που κατ'εμε ειναι πιο σημαντικη απο τα αλογα! Και δεν μιλαω σε διαστημα 3-5-7 ετων αλλα τωρα! ;)

Για να μην μιλησω για τον TSI των 1,2 λιτρων που οταν θα βγει στα 120 ατια θα ριχνει τσαγακια σε εμας με τις 147, Α3, 116 κλπ κλπ...

 

Σαν concept ειναι απλα πανεξυπνο και μπραβο τους για την προσπαθεια και την υλοποιηση... Αυτο λεω εγω! Το αν και κατα ποσο θα εχει επιτυχια αυτο το εγχειριμα θα το δειξει ο χρονος και οι πωλησεις! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...