SpeedUnlimited Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 ναι φιλε μου καταργειται ο tsi με tourbo+compressor γι αυτο θα μπαινει και στο καινουργιο golf με 160 αλογα οπως επισης στο tiguan με 150 και στο turan με 140 οπως και στο καινουργιο ibiza cupra (κορυφαια εκδοση ξερεις....) με 180 αλογα. δηλαδη τι αλλο θα πρεπει να κανουν οι ανθρωποι για να μας δειξουν οτι τον καταργουνε παναθεματον..... ηταν απλα ενα τρικ του μαρκετινγκ.... Α και επισης αυτο για τους t-jet οτι ειναι πιο οικονομικοι απο τους tsi turbo+kompressor μην το πεις πουθενα παραεξω. οποια δοκιμη και να διαβασεις αυτος με τους 150 ιππους δυσκολα να πεσει κατω απο τα 10λιτρα/100χλμ ακομα και σε χαλαρους ρυθμους. υποψη εγω στο GT μου βλεπω ανετα 7-7,5 με λιγο ελαφρυ ποδι. +1 με καλυψε ο φιλος. Επισης για την καταναλωση των 2 αμαξιων το επιβεβαιωνω κι εγω. απλα καμια σχεση....το εχω κανει και test drive το Bravo και ρουφαει αρκετα πιο ευκολα συγκριτικα με τους TSI. Aς μην αναφερουμε καν οτι προκειται για υποδεεστερο μοτερ σε θεμα τεχνολογιας κ επιδοσεων... Παράθεση Der Golf !!! Der Mythos lebt weiter.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SpeedUnlimited Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 Φίλε μου (και συμπατριώτη κατά το ήμισυ) σ' ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα σου. Μου αναπτέρωσες κάπως το ηθικό διότι τις δύο τελευταίες μέρες είχα ενημερώσει την οικογένεια μου όχι ότι μετακομίζω στο καινούργιο μου αμάξι αλλά ότι το παίρνω χωρίς esp και πιθανόν να μη με ξανάβλεπαν ποτέ . . . :( Μην τρελαινεσαι τοσο για την απουσια ESP. ειπαμε....μην το χεσουμε και τελειως...το αμαξι που παιρνεις ειναι ενα γρηγορο αμαξι με καλες επιδοσεις, αλλα δεν ειναι και 'πολεμικο' κιολας για να κανεις τρελα πραγματα μαζι του. Πολλα εξαρτωνται απο την χρηση που θες να κανεις. Προβλεπεται για συνετη χρηση , ασφαλεις, ησυχες και γρηγορες μεταφορες. Αν το θες για αυτην την χρηση κι οχι για σπορ οδηγηση, καλα εκανες και το πηρες αυτο και το ESP δε θα το χρειαστεις συχνα, ισως και ποτε. Παράθεση Der Golf !!! Der Mythos lebt weiter.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 Ρε tsακιδες για χαλαρωστε λιγο.Το παιδι εξηγησε την ταυτοχονη λειτουργια turbo/compressor και αμεσως πεσατε να τον πλακωσετε.Πολυ σωστα λεει οτι οι γερμανοι ειναι πισω σε τεχνολογια απο τους γιαπωνεζους και θα συνεχισουν να ειναι,δεν προκειται ποτε να τους φτασουν.Αυτη η τεχνολογια δεν ειναι κατι νεο,οπως αναφερθηκε υπηρχε απο την δεκαετια του 80.Χρησιμοποιηθηκε για λογους μαρκετινγκ δηλαδη μικροι τουρμπισιοι κινητηρες για γκ@@@μενους πιτσιρικαδες οι οποιοι οδηγωντας τα νομιζουν οτι θα πεταξουν.Για δειτε τις πωλησεις αναμεσα σε mazda 6 και seat leon.Το mazda διχως turbo και χωρις τη ροπαρα που οπως λετε εχουν τα tsi ειναι μπροστα σε πωλησεις.Οι γιαπωνεζοι παντα θα ειναι μπροστα σε εξελιξη και τεχνολογια κινητηρων και οποιος πιστευει το αντιθετο ας ενημερωθει λιγο στο θεμα του αυτοκινητου.Οι γερμανοι φτιαχνουν,ποιοτηκα,ασφαλη και γενικως πολυ καλα αυτοκινητα αλλα στον τομεα ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ειναι πισω. Που ηταν οι γερμανοι το 90 οταν η honda εβγαζε το crx με 125 αλογα????που ηταν οι γερμανοι οταν η tοyota εβγαλε το supra και η Μ3 δεν μπορουσε να το φτασει,οταν η Honda εβγαλε το ατμοσφαιρικο s2000 με τα 240 αλογα για το οποιο δεν εχει αναφερθει το παραμικρο προβλημα.Που ειναι η porcshe η οποια δεν μπορει να πιασει το GTR,ενα αυτοκινητο που κοστιζει τα μισα χρηματα??? Οποτε για να σοβαρευτουμε λιγο και να δουμε οτι οι μικροι τουρμπο κινητηρες δεν ειναι ενα τεχνολογικο επιτευγμα αλλα μια κινηση μαρκετινγκ και τιποτα παραπανω.Αν θελαν οι γιαπωνεζοι να βγαλουν μικρους τουρμπο κινητηρες θα το ειχαν κανει,απλα δεν υπαρχει λογος. Όσο καλός γνώστης της επιστήμης σου κι αν είσαι, σε αμφισβητώ ανοιχτά, λόγω του ότι έχεις το θράσσος να λες ότι ο κολοσσός που ακούει στον όνομα VAG (δηλαδή Seat, Skoda, Audi, VW KAI Porsche) είναι πίσω τεχνολογικά -αν είναι δυνατόν- από την Fuji Heavy Industries! Προφανώς θα έπρεπε να σε συμβουλευτούν περί μηχανολογικών θεμάτων, έτσι δεν είναι; Φιλε dj_aris δεν εχει το θρασσος να το λεει απλα ετσι ειναι.Και το ξερει και η ιδια η VAG εξου και αυτη της η κινηση. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 Αμαν πια με αυτό το Germany VS Japan.:wacko: Δηλαδή οι κινητήρες της honda με το VTEC είναι πιο εξελιγμένοι πχ από τον άμεσο ψεκασμό της VW ή το turbo μεταβλητής γεωμετρίας που έβαλε η Porsche για πρώτη φορά σε βενζινοκινητήρα; Και πως ορίζεται το πόσο εξελιγμένοι είναι στο κάτω κάτω; :cold: Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 ο τουρμποκομπροσορας δεν καταργειται, θα μπαινει και στο νεο σιροκο και στο νεο ιμπιζα κουπρα και λεγεται και στο φαμπια. οταν οι γερμανοι ειχαν γκολφ 1 1600 με 115 αλογα οι γιαπωνεζοι τι ειχαν? κορολα με 60. μην λεμε οτι θελουμε. και βεβαια ιστορικα αν το δουμε οι γερμανοι χρησιμοποιησαν πρωτοι κομπρεσορα και τουρμπο τεχνολογιες απο το 1890. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
themob Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 και μην ξεχναμε οτι το VTEC το πηραν απο τους ιταλους! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 Εννοουσα φυσικα τον συνδυασμο του κομπρεσσορα με το τουρμπο και οχι μονο την υπαρξη ενος κομπρεσσορα πραγμα το οποιο συνανταται παρα πολυ συχνα! Απο ολα τα καινουρια TSi μοτερ μονο ο πρωτος ο 1400αρης εχει κομπρεσσορα! Πραγμα το οποιο σημαινει οτι ακομα και η μαμα VW εγκαταλειπει την ιδεα του twin-charged κινητηρα!! ;) Ακομα ο 1.8Τ ειναι εξισου παλιας τεχνολογιας μοτερ... και ειναι αδικο να συγκρινεται με τα καινουριας τεχνολογιας τουρμπο μοτερακια! Ας μην ξεχναμε οτι εχει κλεισει σχεδον 10ετια το συγκεκριμενο μοτερ (ισως και κατι παραπανω!) και οτι πλεον δεν παραγεται! Και φαντασου οτι βρηκες σε αυτο το μοτερ μονο μια μικρη τρυπα... Σκεψου πως ειναι τα καινουρια!! ;) τελευταιο post για το συγκεκριμενο θεμα... πρωτα απο ολα ειπα μια τρυπα... και οχι μικρη... και αυτην ακριβως την τρυπα παει να καλυψει το Charger. αλλα αν το 1.8Τ (το πρωτο light turbo που μπηκε σε 1000 μοντελα... -τελικα ολο marketing ειναι αυτοι οι γερμανοι...) ειναι παλιο να σου πω πως ακομα και σε 2.0ΤFSI που εχω μπει (Α4) εννοιθα ακριβως το ιδιο κενο... οσο για το αν ειναι ο μονος T/C+C τωρα τι να πω... πρωτα απο ολα οι κινητηρες δεν ειναι στραγαλια για να βγαινουν νεοι καθε 1-2 χρονο κατα δευτερον ψαξτε βρεστε τι ειχαν πει οι γερμανοι κατα την παρουσιαση του TSi τελος παντων επειδη δε μπορω να μπω στη λογικη να πεισω κανεναν εδω μεσα (που πιθανοτατα δεν εχει καν μπει σε καποιο απο τα παραπανω αυτοκινητα- οχι οτι εγω εχω οδηγησει τα παντα...) σταματω εδω... http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Quattro ξεκινησε αντιμετωπιζοντας τις ειρωνιες των αντιπαλων, κατεκτησε τα παντα, εγινε ο μοχλος για τρελλο marketing (βλ. Michèle Mouton) και τελικα το αντεγραψαν οι παντες... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 και μην ξεχναμε οτι το VTEC το πηραν απο τους ιταλους! αντε να πει και ενας ανθρωπος μια σωστη κουβεντα... αν και παλι θα δειτε οτι ως ιδεα ειναι ακομα παλαιοτερη.... http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pittas Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 αυτη η κολωνια οτι τα γιαπωνεζικα "μοτερια" ειναι μπροστα σε σχεση με ολα τα αλλα κραταει πολλα χρονια :lol::lol::lol: Ναι φυσικα δεν υπαρχει λογος οι γιαπωνεζοι να εξελιξουν κινητηρες , ενας 1.4 υπερτροφοδοτουμενος καιει το 65% τou Καυσιμου εχοντας την ιδια ιπποδυναμη και ΡΟΠΗ με 1.8/2λιτρους συμβατικους....κανενας λογος ολα κουλ :cry::blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 που ηταν οι γερμανοι οταν η tοyota εβγαλε το supra και η Μ3 δεν μπορουσε να το φτασει,οταν η Honda εβγαλε το ατμοσφαιρικο s2000 με τα 240 αλογα για το οποιο δεν εχει αναφερθει το παραμικρο προβλημα.Που ειναι η porcshe η οποια δεν μπορει να πιασει το GTR,ενα αυτοκινητο που κοστιζει τα μισα χρηματα??? Ποιός μίλησε για αυτοκίνητα επιδόσεων; Αυτό είναι ένα κεφάλαιο που παίρνει πολύ συζήτηση. Εδώ μιλάμε για κινητήρες μικρού κυβισμού. Αλλά πρέπει να μας προσδιορίσεις πως ένας κινητήρας χαρακτηρίζεται πιο εξελιγμένος απο έναν άλλο και με ποιά κριτήρια ένας κατασκευαστής μπορεί να θαωρηθεί πιο "μπροστά" απο έναν άλλο. Και απάντησέ μου στο εξής: Ποιός κινητήρας είναι πιο εξελιγμένος; Αυτός που έχει μικρή χωρητικότητα αλλά αποδίδει πολύ μεγαλύτερη ροπή και ιπποδύναμη απο όλους τους αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρες, αλλά κάει ταυτόχρονα και λιγότερο καύσιμο, ή ένας συμβατικός μεγαλύτερης χωρητικότητας που η αποδοσή του δεν φτάνει αυτή του πρώτου, αλλά καίει περισσότερο καύσιμο και προϋποθέτει και μεγαλύτερο κόστος συντήρησης; Και την στιγμή που μιλάμε για συνδιασμό τούρμο-κομπρέσσορα, το να λές οτι ο Ιάπωνας είναι μπροστά και ο Γερμανός πίσω, το λιγότερο που μπορώ να πω είναι οτι είσαι εκτός θέματος. Κρατάω απόσταση μην με στουκάρει κανείς σε κανένα φανάρι. :lol::lol::lol: . Καλά κάνεις γιατί τώρα τελευταία έχει αυξηθεί κατακόρυφα η κίνηση. :lol: :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. October 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2008 ο τουρμποκομπροσορας δεν καταργειται, θα μπαινει και στο νεο σιροκο και στο νεο ιμπιζα κουπρα και λεγεται και στο φαμπια. οταν οι γερμανοι ειχαν γκολφ 1 1600 με 115 αλογα οι γιαπωνεζοι τι ειχαν? κορολα με 60. μην λεμε οτι θελουμε. και βεβαια ιστορικα αν το δουμε οι γερμανοι χρησιμοποιησαν πρωτοι κομπρεσορα και τουρμπο τεχνολογιες απο το 1890. Αχαχαχα με εκανες και γελασα.και ελεγα να μην παρω μερος...πλακα κανω αλλα ετσι για την ιστορια για δες λιγο το αυτοκινητο που εχω για Nickname,ποσα αλογα εβγαζε το st και κυριοτερα το gt (αμα θες σου τα λεω, η 2t-b μηχανη του st 113 αλογα και η 2t-g μηχανη του Gt 124 αλογα απο 1588 κυβικα) και μετα ας πουμε για αυτη την κοντρα εκεινης της εποχης.............και αντε ασε τα αλογα αλλα δες το αυτοκινητο ολοκληρο το ενα σε συγκριση με το αλλο.μαλλον αλλος λεει οτι θελει μου φαινεται... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 καλυτερο ειναι το τουρμπο απο τον κομπρεσορα γιατι δεν αυξανει την καταναλωση. αππλα αποδιδει ψηλα. οποτε σε αυτοκινητο με λιγα κυβικα 14 πχ, δε μπορουν να βαλουν μονο τουρμπο γιατι χαμηλα δε θα εχει ισχυ . οποτε βαζουν και τουρμπο και κομπρεσορα ενω στα αυτοκινητα με πολλα κυβικα πχ 2000 το τουρμπο αρκει καθως χαμηλα εχει τα πολλα κυβικα να δωσουν αλογα. οι γερμανοι με την κινηση να δωσουν 140 αλογα στο golf των 1400 κυβικων εκαναν ματ και τωρα ολοι βαζουν τουρμπο στα καινουργια αυτοκινητα τους. ολες οι εταιριες ακολουθουν. γιατι να παρεις μερσεντες με 2600 κυβικα για να εχεις 170 αλογα οταν μπορεις με 1400κυβικα να εχεις 170 αλογα? η εμ 2000 να εχεις 210 αλογα? γιαυτο η μερσεντες ανακοινωσε πως κλεινει τα εργοστασια της για 5 εβδομαδες λογω μειωσεης πωλησεων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Επειδη ειμαι μηχανολογος... Σας λεω οτι ο συνδιασμος κομπρεσορα και τουρμπο δε λεει... Ο κομπρεσορας συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης και με τον στροφαλοφόρο αξονα αφαιροντας του στρεπτικη ισχυ,αφου παιρνει κίνηση απο αυτον, σε αντιθεση με το τουρμπο που συνδέεται με την πολλαπλή εξαγωγήςαφου η φτερωτή του παιρνει κίνηση απο τα καυσαέρια της καυσης,και με την πολλαπλη εισαγωγης όπου συμπιέζει τον αέρα εκεί. Αυτο το κάνουν οι γερμανικές εταιρίες επειδη ειναι πίσω τεχνολογικα σε σχέση με την Subaru και την Mitsubishi, επειδη δεν έχουν την επαρκή τεχνολογια να εξαλείψουν το turbo lag. Στο Impreza, και Evo το turblo lag ειναι μηδενικό χωρίς την προσθήκη κομπρέσορα. Αυτα! :lol::lol::lol::lol::lol::lol: ωραια αστεια λες subaru? ταπερ βγαζει? Mitsubishi? καλαμακια? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 :lol::lol: ωραια αστεια λες subaru? ταπερ βγαζει? Mitsubishi? καλαμακια? Air condition :p . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SpeedUnlimited Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Τι καθεστε και ασχολειστε ρε παιδια με τους καημενους τους γιαπωνεζοφιλους....??:lol::lol: Αφηστε τους να πιστευουν οτι θελουν.... Τι να μας πουν κι αυτοι με τα χρεπια ατμοσφαιρικα τους??? Τι να μας πουνε τωρα κατι celices και auris και λοιπα γιαπωνεζικα.... καλα αυτοκινητακια ειναι, αλλα δευτερης διαλογης μπροστα στα γερμανικα...Σε κανα S2000 και EVO ναι να βγαλω το καπελο, αλλα ποιο το τιμημα για να το αγορασεις, οπως και ολα τα πραγματικα καλα γιαπωνεζικα. Αφηστε τους να εχουν ατμοσφαιρα και να καινε οσο τα δικα μας τουρμπο τα οποια ειναι απειρως γρηγοροτερα. την ποιοτητα και την τεχνολογια του γερμανου δε θα την φτασουν ποτε οι σχιστοματιδες κοντοπυθαροι φιλοι μας...οσο κι αν προσπαθουν με κοπιες και κλεμμενες πατεντες να κανουν δουλεια. Δειτε μονο ποσο ευκολα λυνεται ενα ιαπωνικο αμαξι...ενω ενα γερμανικο σου αλλαζει την πιστη για να το λυσεις...αλλη ποιοτητα συναρμολογησης παιδια..τι να λεμε. επισης αλλη ποιοτητα κυλισης...και σε τοσους ακομα τομεις ανωτερα ξεκαθαρα τα γερμανικα, που δε μπορω να καθομαι να γραφω γιατι θα κουρασω. Στη χωρα μας τα γιαπωνεζικα πουλανε πολυ και αποτελουμε εξαιρεση σε συγκριση με τις περισσοτερες απο τις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες....και καποιοι πιστευουν οτι τα γιαπωνεζικα κυριαρχουν, κατι που ειναι φυσικα πλασματικη εικονα. Για πηγαινετε καμια βολτα σε καποια αλλη ευρωπαικη χωρα να δουμε που ειναι τα γιαπωνεζικα. μονο εδω εχουμε επειδη πουλαει πολυ η Toyota. Εχουν φαει τοσο σκονη απο τα δικα μας γερμανικα τουρμπο στο δρομο που τους εχουν μεινει ψυχολογικα μου φαινεται και βγαινουν καποιοι πικραμενοι εδω περα και προσπαθουν να αποδειξουν οτι οι ιαπωνες ειναι ανωτεροι στο θεμα αυτοκινητο.;) Παράθεση Der Golf !!! Der Mythos lebt weiter.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 :lol::lol::lol::lol::lol::lol: ωραια αστεια λες subaru? ταπερ βγαζει? Mitsubishi? καλαμακια? ολο αστεια λεει.... δωσ του λιγο απο το φως των γνωσεων σου ρε φιλε μπας και μαθουμε και εμεις τιποτα... στο θεμα germany vs japan τα εχουμε ξαναπει χιλιαδες φορες,δεν ειναι αναγκη να ξαναξεκινησουμε.... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Ας γυρίσουμε στα περι Golf γιατί αρκετά το ζαλίσαμε το θέμα. :) VW Golf Cabriolet 2010: Best seller με υφασμάτινη... περιβολή http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_57497.jpg Ένα ακόμη βήμα θα πραγματοποιήσει -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες- το νέο VW Golf, προσθέτοντας στις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του, προτάσεις με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή. Με δεδομένη την παρουσία του EΟS στην ευρωπαϊκή αγορά, το δημοφιλές μικρομεσαίο της VW αναμένεται να ακολουθήσει το πρόσφατο παράδειγμα του A3 Cabriolet, επιλέγοντας το ύφασμα αντί της μεταλλικής οροφής ενός τυπικού Coupe Cabrio των ημερών μας. Η χρήση υφάσματος θα εξασφαλίσει στο Golf μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό τμήμα, ενώ στα επίπεδα των "κλειστών" εκδόσεών του αναμένεται να διατηρηθεί και το συνολικό βάρος. Παράλληλα, ενισχύονται οι δεσμοί με το ένδοξο παρελθόν του αυτοκινήτου, καθώς η πρώτη και η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου VW διέθεταν ανάλογες εκδόσεις. Μόνο που αυτήν τη φορά, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα συνεργαστεί με το οίκο Karmann για την εξέλιξη της οροφής και του πλαισίου, αλλά θα περιοριστεί στην "in house" κατασκευή της συγκεκριμένης έκδοσης. Το "ανοιχτό" Golf αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στο 2010, διατηρώντας τους κινητήρες που θα εξοπλίσουν και τους υπόλοιπους τύπους αμαξωμάτων. in.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Αχαχαχα με εκανες και γελασα.και ελεγα να μην παρω μερος...πλακα κανω αλλα ετσι για την ιστορια για δες λιγο το αυτοκινητο που εχω για Nickname,ποσα αλογα εβγαζε το st και κυριοτερα το gt (αμα θες σου τα λεω, η 2t-b μηχανη του st 113 αλογα και η 2t-g μηχανη του Gt 124 αλογα απο 1588 κυβικα) και μετα ας πουμε για αυτη την κοντρα εκεινης της εποχης.............και αντε ασε τα αλογα αλλα δες το αυτοκινητο ολοκληρο το ενα σε συγκριση με το αλλο.μαλλον αλλος λεει οτι θελει μου φαινεται... το γκολφ 1 βγηκε το 1976, αυτα που αναφερεις ποτε βγηκαν?? μιλησα για γκολφ διοτι αυτο αναφερει το θεμα. μην αναφερω για αυτοκινητα της κατηγοριας των σπορ της εποχης, escort, manda, ascona, capri, fulvia, mirafiori talbot, κλπ τα οποια στριβανε βεβαια ενα αντιθεση με τα γιαπωνεζικα που μονο την ευθεια ηξεραν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Για να λειτουργησει ο κομπρεσορας πρεπει να κλεψει ισχυ... Το τουρμπο οχι καθως εκμεταλλευεται τα αχρηστα καυσαερια!! Το καυσαέρια δεν τα "δυσκολεύει" καθώς βγαίνουν? Οπότε χάνεις λίγο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 γιατι να παρεις μερσεντες με 2600 κυβικα για να εχεις 170 αλογα οταν μπορεις με 1400κυβικα να εχεις 170 αλογα? η εμ 2000 να εχεις 210 αλογα? Η c180K βγάζει παραπάνω από 170.. γιαυτο η μερσεντες ανακοινωσε πως κλεινει τα εργοστασια της για 5 εβδομαδες λογω μειωσεης πωλησεων Η mercedes βγάζει αυτοκίνητα πολυτέλειας, και αυτές οι εταιρίες είναι οι πρώτες που πλήγονται στην κρίση νομίζω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Ας γυρίσουμε στα περι Golf γιατί αρκετά το ζαλίσαμε το θέμα. :) VW Golf Cabriolet 2010: Best seller με υφασμάτινη... περιβολή http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_57497.jpg Ένα ακόμη βήμα θα πραγματοποιήσει -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες- το νέο VW Golf, προσθέτοντας στις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του, προτάσεις με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή. Με δεδομένη την παρουσία του EΟS στην ευρωπαϊκή αγορά, το δημοφιλές μικρομεσαίο της VW αναμένεται να ακολουθήσει το πρόσφατο παράδειγμα του A3 Cabriolet, επιλέγοντας το ύφασμα αντί της μεταλλικής οροφής ενός τυπικού Coupe Cabrio των ημερών μας. Η χρήση υφάσματος θα εξασφαλίσει στο Golf μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό τμήμα, ενώ στα επίπεδα των "κλειστών" εκδόσεών του αναμένεται να διατηρηθεί και το συνολικό βάρος. Παράλληλα, ενισχύονται οι δεσμοί με το ένδοξο παρελθόν του αυτοκινήτου, καθώς η πρώτη και η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου VW διέθεταν ανάλογες εκδόσεις. Μόνο που αυτήν τη φορά, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα συνεργαστεί με το οίκο Karmann για την εξέλιξη της οροφής και του πλαισίου, αλλά θα περιοριστεί στην "in house" κατασκευή της συγκεκριμένης έκδοσης. Το "ανοιχτό" Golf αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στο 2010, διατηρώντας τους κινητήρες που θα εξοπλίσουν και τους υπόλοιπους τύπους αμαξωμάτων. in.gr ωραια ζαντα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Η c180K βγάζει παραπάνω από 170.. Η mercedes βγάζει αυτοκίνητα πολυτέλειας, και αυτές οι εταιρίες είναι οι πρώτες που πλήγονται στην κρίση νομίζω... δε μιλαω για τη μερσεντες με κομπρεσορα που και παλι λαθος ειναι που εχει κομπρεσορα αντι τουρμπο γιατι καει πολυ, μιλαω για τις απλες, πχ c240 4ετιας ππου εχει γνωστος μου. που βγαζει 168 αλογα με 2600 κυβικα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Τι καθεστε και ασχολειστε ρε παιδια με τους καημενους τους γιαπωνεζοφιλους....?? Αφηστε τους να πιστευουν οτι θελουν.... Τι να μας πουν κι αυτοι με τα χρεπια ατμοσφαιρικα τους??? Πετυχημενο,δε λεω..... Δειτε μονο ποσο ευκολα λυνεται ενα ιαπωνικο αμαξι Λυνεται πιο ευκολα για να γινει μετατροπη και να κατεβει σε αγωνες. Στη χωρα μας τα γιαπωνεζικα πουλανε πολυ και αποτελουμε εξαιρεση σε συγκριση με τις περισσοτερες απο τις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες....και καποιοι πιστευουν οτι τα γιαπωνεζικα κυριαρχουν, κατι που ειναι φυσικα πλασματικη εικονα. Για πηγαινετε καμια βολτα σε καποια αλλη ευρωπαικη χωρα να δουμε που ειναι τα γιαπωνεζικα. Στη Γερμανια κυριαρχουν τα γερμανικα,φυσιολογικο πραγμα,στη Γαλλια τα γαλλικα,στην Ιταλια τα ιταλικα κοκ.Στην Ελλαδα κυριαρχουν τα γιαπωνεζικα γιατι εμεις οι Ελληνες τον καφε μας θελουμε να τον πινουμε στις καφετεριες και οχι στα συνεργια.Για πανε εξωτερικο και δεν μολις σκασουν μυτη τα σπορ γιαπωνεζικα(celica,s2000.350z.evo) πως τρεχουν να κρυφτουν οι αλλοι. Εχουν φαει τοσο σκονη απο τα δικα μας γερμανικα τουρμπο στο δρομο που τους εχουν μεινει ψυχολογικα μου φαινεται και βγαινουν καποιοι πικραμενοι εδω περα και προσπαθουν να αποδειξουν οτι οι ιαπωνες ειναι ανωτεροι στο θεμα αυτοκινητο. Σε σας εχει μεινει το ψυχολογικο οταν τα crx δεν πιανονταν και βγαλατε τις μουφες δε στριβει,δε φρεναρει,οταν η Μ3 δεν εφτανε το supra,οταν το civic ειχε τον ποιο αξιοπιστο κινητηρα,οταν στο S2000 χωρεσαν 240 αλογα χωρις τουρμπο,οταν ακομα η porsche προσπαθει να πιασει το GTR ,οταν τα toyota γιναν best sellers και πολλα αλλα.Tα γερμανικα οπως εχουμε παρα πολλες φορες εχουν ποιοτητα κατασκευης/εσωτερικου,ασφαλεια(πλεον ολα εχουν),πολυτελεια ΑΛΛΑ σε εξελιξη κινητηρων ειναι πισω.Ποιος παιδευεται εδω και τοσα χρονια στην εξελιξη των υβριδικων?????Η Γερμανια????Για πειτε μου????Οι γιαπωνεζοι αυτη τη στιγμη προσπαθουν να εξελιξουν τα υβριδικα.Το μελλον ειναι τα υβριδικα και οι γερμανοι καθονται και ασχολουνται με το πως θα βαλουν αλογα σε λιγα κυβικα.Οπως γινεται παντα δηλαδη,κατι που καναν οι γιαπωνεζοι πρωτοι ερχονται και το κανου δευτεροι οι γερμανοι.Πριν πολλα χρονια τα γιαπωνεζικα ειχαν χαμηλωτερη καταναλωση απο τα γερμανικα,τωρα βγαινεται και λετε οτι τα γερμανικα καινε πιο λιγο.Σε λιγα χρονια θα βγαινετε και θα λετε οτι οι γερμανοι εξελιξαν τα υβριδικα,με κατι που τωρα ασχολουνται οι ιαπωνες. Οσο για το golf cabrio,απαισιο σε σχεση με τα golf cabrio που ειχαμε συνηθησει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 το crx τι το θελες τωρα???μεγαλο εγκλημα αυτο το αμαξι και ας ειχε πολυ καλο μοτερ...για τα υβριδικα κοιτα λιγο καλυτερα τις προτασεις των γερμανων... κατα τ αλλα δε διαφωνω με το ποστ σου.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. October 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2008 Επειδη ειμαι μηχανολογος... Σας λεω οτι ο συνδιασμος κομπρεσορα και τουρμπο δε λεει... Ο κομπρεσορας συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης και με τον στροφαλοφόρο αξονα αφαιροντας του στρεπτικη ισχυ,αφου παιρνει κίνηση απο αυτον, σε αντιθεση με το τουρμπο που συνδέεται με την πολλαπλή εξαγωγήςαφου η φτερωτή του παιρνει κίνηση απο τα καυσαέρια της καυσης,και με την πολλαπλη εισαγωγης όπου συμπιέζει τον αέρα εκεί. Αυτο το κάνουν οι γερμανικές εταιρίες επειδη ειναι πίσω τεχνολογικα σε σχέση με την Subaru και την Mitsubishi, επειδη δεν έχουν την επαρκή τεχνολογια να εξαλείψουν το turbo lag. Στο Impreza, και Evo το turblo lag ειναι μηδενικό χωρίς την προσθήκη κομπρέσορα. Με ολο το συμπαθειο φιλε μου, αλλα μου φαινεται οτι δεν εχεις ποτε οδηγησει τα προαναφερομενα και κακως τα φερνεις σαν παραδειγμα. Το turbo lag σ'αυτα ειναι ο ορισμος τους, ετσι μονο δουλευουν, για να γεμισουν τα turbo που φορανε χρειαζονται πολλες μα πολλες στροφες γι'αυτο και πρεπει να στροφαρουν παντα ψηλα προς τον κοφτη γαι να μην χανεται η υπερπληρωση. Για δοκιμασε να κανεις σ'αυτα ρεπριζ 60-100 με 5η και μετα θα καταλαβεις το μεγαλειο του turbo lag. Οι γερμανοι ειναι πισω τεχνολογικα? Το αλλο με τον Τοτο το ξερεις? Συγκρινεις ανομοια πραγματα. Τι δουλεια εχουν τα αγωνιστικου τυπου Subaru, mitsubishi με Mercedes, VAG, BMW κλπ. Καμμια. Ξεχνας και οτι και στον τομεα τους οι παραπανω γιαπωνεζικες στα ραλλυ βλεπουν σχεδον μονο ηττες τα τελευταια 5 χρονια και μαλιστα απο Citroen/Ford. Αλλοιμονο, σιγουρα ειναι σημειο αναφορας στο να φερουν στα επιπεδα των 55000 ευρω ενα 'σχεδον' αγωνιστικο αυτοκινητο ωστε να μπορει και ο κοινος θνητος να το χαρει αλλα δεν εχουν πλεον καμμια τεχνολογικη πρωτοπορια. Πριν 10 χρονια σιγουρα, τωρα ομως οχι και αυτο θα το καταλαβεις αν δεις την εξελιξη των κινητηρων τους τα τελευταια 10 χρονια και φυσικα τις πολυ περιορισμενες επιτυχιες στα ραλλυ. Στα υπολοιπα επιβατηγα τους τι κανουν, γιατι εκει κρινεται κατα πολυ η φημη τους. Και στο λεω εγω που εχω και Mitsubishi. Τεχνολογια δεν ειναι πως να βγαλεις απο ενα τουρμπο κινητηρα 2 λιτρων 500 αλογα (αυτο γινεται πιο ευκολα απ'οτι φανταζεσαι), αλλα πως να βγαλεις 100 -250αξιοπιστα που συγχρονως θα συνοδευονται απο ολο το πακετο καθημερινοτητας δηλ, ανεση, εξοπλισμο, οικονομια, εμφανιση, αξιοπιστια, εμφανη ποιοτητα, κλπ και ολα αυτα να μην συνοδευονται απο τιμη που να ειναι προσιτη για καθε βαλαντιο. Αυτο ειναι το κερδος και η επιτομη της εφαρμογης της τεχνολογιας. Το οτι το Tiguan στην κατηγορια του εχει αφησει στην αφετηρια ακομα τα αναλογα Subaru, Mitsubishi κλπ δεν λεει τιποτα? Και μιλαω για μια κατηγορια που τα γιαπωνεζικα μονοπωλουσαν για χρονια, ενω το γερμανικο παρουσιαστηκε για πρωτη φορα.Εκτος και αν αυτοι που τα επαιρναν (λεω εγω) για να βγαζουν τα γιαπωνεζικα πρωτα τοσα χρονια τωρα τα παιρνουν απο τους γερμανους (λεω παλι εγω). Οχι οτι το συνδικατο ειναι αντικειμενικο, αλλα δεν μπορει ολοι τους ξαφνικα να αλλαξαν ροτα για το τιποτα. Οσο για την VW οταν αρχισε με τα tsi εφαγε απο 'ειδημονες' το θαψιμο, θα σπανε θα κανουνε και τωρα ολες οι εταιρειες (εκτος απο γιαπωνεζικες, γιατι αραγε επειδη ειναι τοσο ψηλα σε τεχνολογια?) σπευδουν να ακολουθησουν. Οχι οτι δεν υπηρχαν/υπαρχουν προβληματα, αλλα με οτι πρωτοεμφανιζομενο ειναι φυσιολογικα. Κατι αλλο, τι ειναι πολαπλη εισαγωγης γιατι εγω μονο εξαγωγης ξερω. Αυτο που κανει ο κομπρεσσορας ειναι οτι συμπιεζει τον λαμβανομενο αερα (παιρνοντας κινηση απο τον στροφαλοφορο, εκει συμφωνουμε) και τον συμπιεζει πριν τον ωθησει στους κιλυνδρους για μεγαλυτερη περιεκτικοτητα. Το τουρμπο κανει ακριβως το ιδιο μονο που παιρνει κινηση απο την ροη των καυσαεριων στην εξοδο της πολαπλης, γι'αυτο και χρειαζεται ικανη λειτουργια ωστε τα καυσαερια να κανουν τη δουλεια τους και να περιστρεψουν την φτερωτη. Γι'αυτο και μεγαλα τουρμπο (βλεπε αγωνιστικου χαρακτηρα) θελουν αρκετες στροφες για να αρχισουν να δουλευουν, εξ'οθ και το χαρακτηριστικο τους lag, ενω ο κομπρεσσορας αρχιζει να δινει απο τις 1 στροφες. Βεβαια ο κομπρεσσορας δεν ενδεικνυται για επιτευξη μεγαλων ιπποδυναμεων παρα μονο σε μεγαλυτερου κυβισμου αυτοκινητα (βλεπε USA οπου εχει την τιμητικη του και αναλογη εξελιξη, οχι ομως για μικρου κυβισμου αυτοκινητα οπως τα Γκολφ). Αν δεν ειναι τεχνολογια το παντρεμα κομπρεσσορα/τουρμπο και μαλιστα σε μικρα αυτοκινητα παραγωγης με μειωση καταναλωσης, εξαιρετικες επιδοσεις (στην κατηγορια τους τι εχουν οι Γιαπωνεζοι?) και με κυρος, τοτε τι εννοουμε καινουργια τεχνολογια (αν και πλεον δεν ειναι τοσο καινουργια γιατι στο αμεσο μελλον η VAG εχει σχεδον ετοιμο ηλεκτροκινητηρα/τουρμπο που θα μπει στο καινουργιο Α1 της Audi και ουτω καθεξης)? Οσο για turbo lag, αν εχεις οδηγησει ενα απο αυτα τα Γκολφακια θα δεις οτι απλως δεν υπαρχει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.