Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θεωρώ μέγα λάθος την έλλειψη esp. Προσωπικά, ποτέ δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο χωρίς esp. Και αν σκεφτείς οτι το νέο Golf VI θα το έχει στάνταρ σε όλες του τις εκδόσεις (έτσι τουλάχιστον έχω διαβάσει), η αξία μεταπώλησης ενός μεταχειριμένου 5αριού χωρίς αυτό, πέφτει ακόμα περισσότερο.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Θεωρώ μέγα λάθος την έλλειψη esp. Προσωπικά, ποτέ δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο χωρίς esp. Και αν σκεφτείς οτι το νέο Golf VI θα το έχει στάνταρ σε όλες του τις εκδόσεις (έτσι τουλάχιστον έχω διαβάσει), η αξία μεταπώλησης ενός μεταχειριμένου 5αριού χωρίς αυτό, πέφτει ακόμα περισσότερο.

 

Αχ μη με τρομοκρατείς τώρα με το ESP και τρέχω τελευταία στιγμή για καινούργια παραγγελία !!!

Πάντως θα ήθελα να ακούσω κι από άλλους τη γνώμη τους για το ESP. Δεν ξέρω και πολλά γι'αυτό μιας και τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα δεν είχαν ESP.

Link to comment
Share on other sites

Το μονο λαθος που νομιζω οτι εκανες ειναι οτι δεν εβαλες ESP.Το συγκεκριμενο βοηθημα κανει εξαιρετικη δουλεια και μπορει να σε σωσει απο εναν αποτομο ελιγμο.Επισης νομιζω πως ειναι απαραιτητο λογω του οτι το αυτοκινητο εχει τουρμπο και το λεω αυτο γιατι αν σε μια στροφη πατησεις πολυ γκαζι και ανοιξει η τουρπινα οι πιθανοτητες να βγαλει μουτρα το αυτοκινητο και να φυγει ευθεια(πιθανοτατα σε δεντρο :p) ειναι πολυ περισσοτερες απ οτι αν ειχε ESP.Οσο για το οτι θα βγει το καινουργιο μοντελο εμενα προσωπικα αυτο μου αρεσει πιο πολυ απο αυτο που θα βγει(τουλαχιστον οπως ειναι στις φωτο) αλλα γιατι δεν κοιταξες σε καποιο ελαφρως μεταχειρισμενο??Θα εχανες πιο λιγα χρηματα σε περιπτωση που θα ηθελες να το αλλαξεις με το καινουργιο.

Οσο για το χρωμα,καλη επιλογη,ουτος η αλλως αυτο φοριεται αυτη την περιοδο.;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αχ μη με τρομοκρατείς τώρα με το ESP και τρέχω τελευταία στιγμή για καινούργια παραγγελία !!!

Πάντως θα ήθελα να ακούσω κι από άλλους τη γνώμη τους για το ESP. Δεν ξέρω και πολλά γι'αυτό μιας και τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα δεν είχαν ESP.

 

Kαταρχας καλοταξιδο και απο μενα. Το αμαξι που πηρες ειναι πολυ καλο και σε ωραιο χρωμα μαλιστα. Οικονομικο, γρηγορο οσο χρειαζεσαι και ποιοτικο.

 

Το μονο αρνητικο που βρισκω ειναι η ελλειψη ESP, την οποια θεωρω απαραδεκτη σε αμαξι με τουρμπινα. Η τουρμπινα εκτοξευει το αμαξι οταν πατας δυνατα το γκαζι και σε καποιες στροφες που μπορει να μπεις με φορα θα το χρειαστεις. Εχοντας λοιπον δει τη συμπεριφορα ενος τετοιου τουρμπισμενου αμαξιου στο δρομο, νομιζω οτι το ESP ειναι απαραιτητο ειδικα για τα 140 και 170 αλογα. Οχι οτι τα 122 ειναι λιγα , πιστευω οτι και σε αυτα χρειαζεται, απλα ισως οχι στον ιδιο βαθμο. Αν το οδηγεις συνετα και δε το λιωνεις στο δρομο δεν εχεις λογο να φοβασαι γιατι εχει καλα κρατηματα το αμαξι ;)

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Αχ μη με τρομοκρατείς τώρα με το ESP και τρέχω τελευταία στιγμή για καινούργια παραγγελία !!!

Πάντως θα ήθελα να ακούσω κι από άλλους τη γνώμη τους για το ESP. Δεν ξέρω και πολλά γι'αυτό μιας και τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα δεν είχαν ESP.

 

 

μην αγχωνεσαι καθολου για το esp. :)

σιγουρα εαν το ειχε θα ηταν ενα + στο αμαξι αλλα και η ελλειψη του δεν σημαινει και πολλα, για καποιον που οδηγα σωστα , με το κεφαλι του καθαρο και που δεν νομιζει οτι ειναι οδηγος αγωνων φορμουλας 1.

αυτο που λενε οτι το αμαξι μπορει να τουρμπισει μεσα στη στροφη και να πεταξει μουρη ισχυει αλλα μην σε τρομαζει διοτι στο golf tsi η λειτουργια του κινητηρα ειναι προοδευτικη και δεν θυμιζει σε τιποτα τα παλια αμαξια τουρμπο ( πουντο gt, uno turbo κ.ο.κ.)

εχω το αμαξι εδω και 17 μηνες και χαιρομαι την καθε φορα που το οδηγαω( sportline 140 tsi).:rolleyes:

αυτο σου συνιστω να κανεις και εσυ:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Όπως σας είπα το αμάξι θα είναι λευκό, οπότε δεν είναι μεταλλικό το χρώμα, άρα μηδέν χρέωση. Όσον αφορά το ESP δυστυχώς δεν έβαλα γιατί θα έπρεπε να περιμένω τουλάχιστον μέχρι τέλος Νοέμβρη και ήδη το αμάξι σε δύο εβδομάδες που θα το πάρω συμπληρώνει ένα μήνα από την παραγγελία του.

Λέτε χωρίς το ESP εκείνο που μου είπε ο ''φίλος'' για το δέντρο να αρχίσω τελικά να το φοβάμαι ? :cry:

 

επρεπε να βαλεις, μια φορα μπορει να σου χρειαστει αλλα θα ειναι και σημαντικη.

Link to comment
Share on other sites

το esp εμπαινε κυριως σε 4κινητα. σε μπροστοκινητα μπαινει μονο οταν υπαρχουν αρκετα αλογα. το TSi εχει asr. κατι παρεμφερες.

το esp δεν μπαινει με το παραμικρο. μονο αν χρειαστει. αλλα για να μπει, σημαινει πως πρεπει. ειναι χρησιμο και βοηθαει συμαντικα στην ενεργιτικη ασφαλεια. απλα χανεις σε οδηγικη απολαυσει. αν το βγαλεις, μπορεις να κανεις πολλα παιχνιδια (για 4κινητα μιλαω και πισωκινητα).

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

το TSi εχει asr. κατι παρεμφερες.

το esp δεν μπαινει με το παραμικρο. μονο αν χρειαστει.

 

Καμια σχεση το asr με το esp

To asr ειναι antispin (π.χ σε ξεκινημα απο φαναρι με πολυ γκαζι)

Το esp ειναι συστημα ευσταθειας όταν το αμάξι χάσει πρόσφυση (π.χ σε στροφη) φρενάροντας τον καθένα ξεχωριστά με τρόπο κατάλληλο ώστε να σταματήσει την υποστροφή/υπερστροφή και να σε ξαναβάλει στην κανονική πορεία.

Link to comment
Share on other sites

Την "ανωτερότητα" του συστήματος ελέγχου ηλεκτρονικής ευστάθειας (ESP) στο θέμα της ασφάλειας σε σύγκριση με τους αερόσακους υποστήριξε διοικητικό στέλεχος της Bosch, προμηθεύτριας εταιρείας εξοπλισμού αυτοκινήτων.

 

"Το ESP έχει τη δυνατότητα να σώσει περισσότερες ζωές από ό,τι οι αερόσακοι" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Wolfgang Chur, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων στον τομέα των εξαρτημάτων αυτοκινήτων της γερμανικής εταιρείας, ο οποίος συμπλήρωσε ότι αναμένει τεράστια αύξηση της ζήτησης για το ηλεκτρονικό σύστημα στο άμεσο μέλλον, όταν οι καταναλωτές αντιληφθούν την αξία του.

 

 

Το 50% των καινούργιων αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στη Γερμανία διαθέτουν ESP, το αντίστοιχο ποσοστό για τα γαλλικής κατασκευής αυτοκίνητα είναι μόλις 20%, ενώ σε εκείνα που κατασκευάζονται στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία δεν ξεπερνά ακόμα ούτε το 10%, σύμφωνα με τα λεγόμενα του W.Chur.

 

 

Ωστόσο, ο ίδιος πιστεύει ότι η αξία του ESP στην πρόληψη των ανατροπών θα έχει ως αποτέλεσμα την ταχεία ανάπτυξή του στις ΗΠΑ, καθώς αυξάνεται η επίγνωση των καταναλωτών για τους θανάτους που προκαλούνται από ανατροπές αυτοκινήτων (κυρίως SUV). Έτσι, αποκάλυψε ότι η Bosch σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή των συστημάτων ESP από τρία εκατομμύρια μονάδες, που ήταν το 2002, στα 3,6 εκατομμύρια για το 2003, με στόχο να διατηρηθεί στην κορυφή της συγκεκριμένης κατηγορίας

 

 

in.gr

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Θα ερθει μετα την Ανοιξη και θα ειναι 1000+ ευρω ακριβοτερο απο το τωρινο.

Η τιμη δεν ειναι τοσο ζητημα οσο η εμφανιση που προσωπικα δεν 'λεει' GTI .

 

οχι λαθος το νεο GTI θα ερθει του χρονου και ειναι ο ιδιος 2000κε κμε 212 αλογα κινητηρας γιατι για οσους δε το ξερουν και το τωρινο GTI εχει 212 αλογα ασχετα αν λενε 200 στρογγυλα. η διαφορα στη τιμη λογικη ειναι, ολα ακριβαινουν...

η εμφανιση μπροστα μας απογοητευσε, εκει που κερδιζει ειναι πισω που εχει 2 μονες αποληξεις η εξατμιση. ουτως η αλλως face lifting του τωρινου μοντελου ειναι το 6αρι. η μεγαληγ αλλαγη θα γινει το 2012 με το επομενο μοντελο

Link to comment
Share on other sites

η Bosch σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή των συστημάτων ESP από τρία εκατομμύρια μονάδες, που ήταν το 2002, στα 3,6 εκατομμύρια για το 2003

Μήπως το άρθρο που παραθέτεις είναι αρχαίο; :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

οχι λαθος το νεο GTI θα ερθει του χρονου και ειναι ο ιδιος 2000κε κμε 212 αλογα κινητηρας γιατι για οσους δε το ξερουν και το τωρινο GTI εχει 212 αλογα ασχετα αν λενε 200 στρογγυλα. η διαφορα στη τιμη λογικη ειναι, ολα ακριβαινουν...

η εμφανιση μπροστα μας απογοητευσε, εκει που κερδιζει ειναι πισω που εχει 2 μονες αποληξεις η εξατμιση. ουτως η αλλως face lifting του τωρινου μοντελου ειναι το 6αρι. η μεγαληγ αλλαγη θα γινει το 2012 με το επομενο μοντελο

καμμια σχεση το ενα μοτερ με το αλλο. το καινουργιο γκολφ ερχεται

με τον κωδικο BPY.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_engines#2.0_TFSI_155kW

 

2.0 TFSI 155kW

configuration

1,984 cc (121.1 cu in) water cooled inline 4, bore 82.5 mm/stroke 92,. mm

head

9.6:1 compression ratio, chain driven camshaft, continuous adjusting intake, two-stage valvelift inlet valve lift variable control

block

88 mm cylinder spacing, 33 kg grey cast iron (GJL 250)

crankcase

two chain driven counter-rotating balancing shafts suppressing second degree free inertial forces and oil-pump

crankshaft

eight counterweights, 58 mm diameter main bearings

fuel system

Gasoline, Fuel Stratified Injection, up to 150 bar, six-hole injectors, high-pressure pump driven by a fourfold cam on the exhaust camshaft, stainless steel high-pressure lines, dual injection at the admission and compression stroke

aspiration

Borg Warner K03 watercooled turbocharger, intercooler, charge movement flaps controlling combustion chamber air movement

exhaust

ceramic primary catalytic converter and ceramic close-coupled catalytic converter

output

155kW (211 PS) from 4,300 to 6,000 rpm, 350 Nm from 1,500 to 4,200rpm

application

2009, Audi A5

reference

"Audi adds 2.0 TFSI with Valvelift to A5 Coupe" (2008-06-25). Retrieved on 2008-06-25.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το άρθρο που παραθέτεις είναι αρχαίο; :lol: :lol:

 

ναι ειναι λιγο :lol::p.

το ειχα κρατησει σαν αρχειο και ειπα μηπως χρειαστει κατι καποιος

 

Καμια σχεση το asr με το esp

To asr ειναι antispin (π.χ σε ξεκινημα απο φαναρι με πολυ γκαζι)

Το esp ειναι συστημα ευσταθειας όταν το αμάξι χάσει πρόσφυση (π.χ σε στροφη) φρενάροντας τον καθένα ξεχωριστά με τρόπο κατάλληλο ώστε να σταματήσει την υποστροφή/υπερστροφή και να σε ξαναβάλει στην κανονική πορεία.

 

ναι σωστα. δικο μου λαθος.

εμ, με τοσα συστηματα που εχουν βγαλει.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Μετά από προσεκτικό διάβασμα και των 539 σελίδων αυτού του thread έχω κατ'αρχήν μια απορία :!: Τελικά είμαι η μοναδική γυναίκα εδώ μέσα ?

 

Τέλος πάντων δε ξέρω αν είμαι αλλά σίγουρα θα χρειαστώ τη γνώμη του ανδρικού πλυθησμού. Σε δύο εβδομάδες παραλαμβάνω το καινούργιο μου golfaki 1.4 TSI 122 PS GT SPORT. Όπως καταλαβαίνετε είμαι ενθουσιασμένη !!!

Όμως τις τελευταίες μέρες κάποιοι ''φίλοι'' μου έχουν αρχίσει να κάνουν κάποια σχόλια του τύπου ότι βιάστηκα γιατί σε λίγο βγαίνει το καινούργιο και αυτοί δε θ'αγοράζαν με τίποτα κάτι που ουσιαστικά αποσύρεται. Ότι το turbo γενικά έχει παράξενη συμπεριφορά και εύκολα μπορεί να σου ξεφύγει και να καρφωθεί σε κανένα δέντρο. Ότι δεν είναι αυτό αμάξι για γυναίκες γιατί αυτές δεν ξέρουν να τα οδηγούν. Επίσης άκουσα και αρκετά αρνητικά σχόλια για το χρώμα που διάλεξα (λευκό). Τι να πω ?

Συνεχίζω να το θέλω το αμάξι αλλά και όλα αυτά τα σχόλια έχουν αρχίσει και με προβληματίζουν λιγάκι.

Οποιαδήποτε γνώμη σας είναι ευπρόσδεκτη.

Συγνώμη αν σας κούρασα.

 

σε ζηλευουν.

το τουρμπο ναι αποτομα δινει αλογα και μπορει να σε βγαλει εκτος πορειας οπως γενικα και ενα αυτοκινητο με πολλα κυβικα αλλα το μαθαινεις και φυσικα αυτο δεν ισχυει στο δικο σου με τα 122 αλογα! το δικο μου με τα 210 αλογα το εχω δωσει στην κοπελα μου αλλα προσεχτικα. απλα σου ειπαν πως μπορει να σου ξεφυγει γιατι αν εχεις πολλα αλογα και δεν εχεις συνηθισει τα πολλα αλογα τοτε πατας αποτομα το γκαζι και φευγεις εκτος. εσυ ομως εχεις μονο 122 αλογα οποτε μη φοβασαι.

οι τουρμπο κινητηρες της VW δε ν εχουν αποδειξει τιποτα παραπανω παρα την αξιοπιστια τους. ειναι κορυφαιοι και ολοι τωρα αντιγραφουν και βαζουν πλεον σε ολα τα μαοντελα τουρμπο .

το καινουργιο βγαινει αλλα θα εμφανιστει σε 3 μηνες και τοτε η αναμονη θα ειναι 6 μηνες αρα αν ηθελες καινουργιο θα περιμενες 9 μηνες το λιγοτερο. επισης ειναι απλα ενα λιφτινγκ αυτου που πηρες και τιποτα παραπανω. θα ειναι ποιο ακριβο.

δεν ειναι συνετο να παρεις ενα μοντελο μολις βγει αλλα να απεριμενεις ενα χρονο, αρα θα το επερνες σε 1μιση χρονο....

σιγα μη περιμενες .

επισης με αυτη τη λογικη PC μην αγορασεις ποτε γιατι παντα σε λιγο βγαινει καινουργιο!

αλωστε το 2012 θα βγει το νεο golf το οποιο θα εχει και πολλες αλλαγες, μηπως να περιμενες αυτο? ετσι και εμενα οτα ντο αγορασα το GTI τον ιουνιο του 2006 που μολις ειχε κλεισει ενα χρονο απο την παρουσιαση του, μου ελεγαν οσοι ζηλευαν πως σε ενα χρονο θα βγει το νεο. ναι καλα. εχουν περασει 2μιση χρονια οδηγικης απολαυσης κα ι τωρα παρουσιασαν το νεο και θα το βγαλουν μετα το απλο golf , σε κανα χρονο και θα αρχισει να κυκλοφορει στη νΕλλαδα μετα κα ι την προβλεπομενη αναμονη, το 2010. ε σιγα μη περιμενα απο ττο 2006, το 2010. ασε που δε αλλαξε ουτε σε αλογα ουτε σε κατι το ιδιαιτερο αλλα απο την αλλη η μασκα μπροστα δε λεει με τιποτα και απογοητευσε....

οποτε μη μασας αλαλ να απαντας οτι και εσυ για λιγα χρονια το πηρες και μετα θα παρεις το καινουργιο! χεχεχεχ

Link to comment
Share on other sites

καμμια σχεση το ενα μοτερ με το αλλο. το καινουργιο γκολφ ερχεται

με τον κωδικο BPY.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_engines#2.0_TFSI_155kW

 

2.0 TFSI 155kW

configuration

1,984 cc (121.1 cu in) water cooled inline 4, bore 82.5 mm/stroke 92,. mm

head

9.6:1 compression ratio, chain driven camshaft, continuous adjusting intake, two-stage valvelift inlet valve lift variable control

block

88 mm cylinder spacing, 33 kg grey cast iron (GJL 250)

crankcase

two chain driven counter-rotating balancing shafts suppressing second degree free inertial forces and oil-pump

crankshaft

eight counterweights, 58 mm diameter main bearings

fuel system

Gasoline, Fuel Stratified Injection, up to 150 bar, six-hole injectors, high-pressure pump driven by a fourfold cam on the exhaust camshaft, stainless steel high-pressure lines, dual injection at the admission and compression stroke

aspiration

Borg Warner K03 watercooled turbocharger, intercooler, charge movement flaps controlling combustion chamber air movement

exhaust

ceramic primary catalytic converter and ceramic close-coupled catalytic converter

output

155kW (211 PS) from 4,300 to 6,000 rpm, 350 Nm from 1,500 to 4,200rpm

application

2009, Audi A5

reference

"Audi adds 2.0 TFSI with Valvelift to A5 Coupe" (2008-06-25). Retrieved on 2008-06-25.

 

εσυ περιμενες να εχει ιδιο κωδικο ενω μπαινει σε αλλο μοντελο?

ειναι ιδιοι γιατι εχουν 2000κε και 210 αλογα και οι δυο. οι κινητηρες αλλαζουν διαφορα τμηματα τους αλλα και τα αυτοκινητα, ακομα και στο ιδιο μοντελο κατα τη διαρκεια παραγωγης. ενα golf του ιανουαριου 2007 δεν ειναι ακριβως ιδιο με ενα του μαρτιου 2007.

Link to comment
Share on other sites

οχι λαθος το νεο GTI θα ερθει του χρονου και ειναι ο ιδιος 2000κε κμε 212 αλογα κινητηρας γιατι για οσους δε το ξερουν και το τωρινο GTI εχει 212 αλογα ασχετα αν λενε 200 στρογγυλα. η διαφορα στη τιμη λογικη ειναι, ολα ακριβαινουν...

η εμφανιση μπροστα μας απογοητευσε, εκει που κερδιζει ειναι πισω που εχει 2 μονες αποληξεις η εξατμιση. ουτως η αλλως face lifting του τωρινου μοντελου ειναι το 6αρι. η μεγαληγ αλλαγη θα γινει το 2012 με το επομενο μοντελο

 

το golf GTi V μεχρι το 2006 ειχε 200 αλογα. απο το 2006 και μετα, εβγαζε 220. ειναι το ιδιο μοτερ με το Audi A4 DTM edition (αυτο εχει δηλωμενα 220 αλογα).

γενικα οι κινητηρες του group VAG, βγαζουν παραπανω αλογα απο οτι λενε.

ενδεικτικα:

Audi S3 TFSi 265-->278

Seat Leon CUPRA 240-->256

Golf GTi 200-->220

Golf TSi 140-->156

Golf GT 170-->180+

αυτα ειναι ιποοδυναμεις που εχουν μετρηθει.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

και εγω μετάνιωσα που δεν το εβαλα οχι οτι χρειάστηκα ποτε αλλα πιστευω οτι 1 φορα να με σωσει απο την μπαριέρα τα εκανε απόσβεση τα χρηματα του

 

εγω 90 αλλογα εχω στο Citroen μου .

 

 

 

+ οτι αργότερα επειδη θα ειναι στανταρ οπως τωρα το abs θα χασει το αμαξι αξια μεταπωλησης ποιος θα παρει αυτοκινητο σημερα χωρις αβσ

Link to comment
Share on other sites

 

+ οτι αργότερα επειδη θα ειναι στανταρ οπως τωρα το abs θα χασει το αμαξι αξια μεταπωλησης ποιος θα παρει αυτοκινητο σημερα χωρις αβσ

 

απο το 2012 και μετα θα ειναι υποχρεωτικο.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου η αλήθεια είναι ότι ήδη περίμενα ένα χρόνο αφού από πέρυσι έλεγα να αλλάξω αμάξι αλλά λόγω οικονομικών δεν μπορούσα. Τώρα όσον αφορά το καινούργιο απ' ότι μου είπαν στον Παζαρόπουλο, τα πρώτα αναμένονται Ελλάδα κατά Ιούνιο 2009. Δε ξέρω αλλά από φωτογραφίες του καινούργιου που έχω δεί στο Internet και σε περιοδικά αυτοκινήτου δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα κιόλας.

Το δικό μου :love: με έξτρα υποβραχιόνιο, παράταση εγγύησης, φόρους κ.λ.π. τιμάται στα 21.600 και δώρο το δερμάτινο σαλόνι και τον συναγερμό.

Ο μόνος λόγος που προβληματίστηκα με την έκδοση V σε σχέση με τη καινούργια είναι η αξία μεταπώλησης.

Πάντως σ'ευχαριστώ για τη γνώμη σου την οποία φυσικά και σέβομαι.

 

δεν χρειαζεσαι ESP σε 122 αλογα.

δεν χανει ενα γκολφ ποτε σε αξια.

εχει διαχρονικη αξια....!!!:cool:

σιγα μη περιμενες ενα χρονο για το καινουργιο

εμενα σε 2μιση χρονια μια φορα μπηκε το ESP ενω το αντισπιν 10000000.

και μαλιστα το ESP μπηκε σε στροφη με 50χιλιομετρα που απλα ειχε χαλια ασφαλτο και νερα. και να μη εμπαινε δε θα γινοταν τιποτα.

και τελος δεν αγοραζεις ενα αυτοκινητο σκεπτομενος ποσο ΘΑ το πουλησεις μετα απο χρονια. σημασια εχει να περνας καλα με αυτο οσο το εχεις. μετα απο χρονια μπορει να μη τοεχεις γιατι θα το εχεις τρακαρει η θα στο εχουν κλεψει η θα εχεις πεθανει η θα εχεις πολλα λεφτα η η η η η θα εχεις παντρευτει εναν με πολλα λεφτα ηηηηηηηη αρα κοιτα το σημερα και απολαυσε το. για γυναικα ειναι ολα τα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Οι δυναμομετρήσεις δεν μπορούν να συγκριθούν καθώς δεν υπάρχει κάποιο κοινό σημείο αναφοράς. Ένας πχ μετράει το TSi 122 στα 144 άλογα και άλλος το ίδιο αυτοκίνητο στα 135 αλογα.

 

Το οτι ένας κινητήρας έχει το ίδιο όνομα, δεν σημαίνει οτι είναι και ο ίδιος απλά με διαφορετικό πρόγραμμα. Αν ήταν τόσο απλό, δεν θα έβγαινε καινούρια έκδοση του εκάστοτε μοντέλου. Θα έβγαινε απλά ένα race pack ή κάτι αντίστοιχο.

 

Leon CUPRA 240, Golf GTI 200, Golf GTI 30 edition 230, S3 265, TTS 272, Q5 211. Όλα είναι 2.0 TFSI. Δεν πρόκειται όμως για ακριβώς τον ίδιο κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

μα για αυτο ειπα "ενδικτικα". και σιγουρα στο s3 π.χ δεν ειναι ολοι στα 278. αλλος ειδε 275, αλλος 276, αλλος 273, αλλοι 278. απλα ολοι ειναι αρκετα πανω απο τα 265 που γραφει η μαμα audi (και πιο κοντα στον πλειοψηφια των 278).

 

μια διορθωση. το golf edition 30, δηλωνεται στα 230. το λεω γιατι σε ολα εχεις τους δηλωμενους ιππους.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεσαι ESP σε 122 αλογα.

δεν χανει ενα γκολφ ποτε σε αξια.

εχει διαχρονικη αξια....!!!:cool:

 

το ESP ειναι καλο να υπαρχει. αλλα σε ενα αμαξι 122 ιππων, δεν νομιζω πως θα ειναι ιδιαιτερα χρησιμο. βεβαια ποτε δεν ξερεις και μακαρι να μην φτασει ποτε κανεις σε σημειο που θα το χρειαζοταν αν το ειχε.

για ρωτα ολους αυτους τους κατοχους GOLF με τους FSi κινητηρες, ποσα λεφτα εχασαν μολις βγηκαν οι TSi....

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

το golf GTi V μεχρι το 2006 ειχε 200 αλογα. απο το 2006 και μετα, εβγαζε 220. ειναι το ιδιο μοτερ με το Audi A4 DTM edition (αυτο εχει δηλωμενα 220 αλογα).

γενικα οι κινητηρες του group VAG, βγαζουν παραπανω αλογα απο οτι λενε.

ενδεικτικα:

Audi S3 TFSi 265-->278

Seat Leon CUPRA 240-->256

Golf GTi 200-->220

Golf TSi 140-->156

Golf GT 170-->180+

αυτα ειναι ιποοδυναμεις που εχουν μετρηθει.

 

ολα τα gti του club που εχουν μετρηθει, απο το GTI του προεδρου που το πηρε απο γερμανια μολις πρωτοβγηκε την ιδια μερα, αλλα του 2005 2006 2007 , ολα βγαζουν μαμα 210-214 αλογα αναλογα και με το καυσιμο. απλα ειναι αρκετα γελοιο να δηλωσει μια εταιρια πως βγαζει 210 αλογα. ασε και εγω οταν με ρωτανε λεω 200+ τι αξια εχουν 10 αλογα στα 200? καμια. αλωστε ποτε ενα αμαξι που δεν ειναι τετρακινητο δε μπορει να δωσει πανω απο 180 να πω η εκει περα τελος παντων , στο δρομο. οταν τα λαστιχα ειναι κρυα, με 15000 χιλιομετρα (ναι μονο), η ασφαλτο ςειναι χαλια, τοτε αν πατησεις τερμα το γκαζι , ολο το αντισπιν δουλευει. τα 150-170 αλογαειναι αρκετα για ωραια οδηγηση. απλα τα 210 τα χαιρομαι μερικες φορες οταν τα δινω σε ανηφορα και τους περναω ολους σαν σταματημενους. αλλιως το Gt με τα 170 ειναι υπεραρκετο. απλα αγορασα το GTI γιατι ειμαι fun του GTI και ειναι το δευτερο GTI που περνω μετα το 2αρι. δεν νομιζω πως καποιος πιστευει πως αν το GT , το GTI ειχαν λιγοτερα αλογα δε θα τα αγοραζαμε. τα αγορασαμε οχι για τα 140+ η 170+ η 200+ αλογα αλλα απλα γιατι ειναι golf , ενα βημα μπροστα απο τους αλλους.

Link to comment
Share on other sites

Οι δυναμομετρήσεις δεν μπορούν να συγκριθούν καθώς δεν υπάρχει κάποιο κοινό σημείο αναφοράς. Ένας πχ μετράει το TSi 122 στα 144 άλογα και άλλος το ίδιο αυτοκίνητο στα 135 αλογα.

 

Το οτι ένας κινητήρας έχει το ίδιο όνομα, δεν σημαίνει οτι είναι και ο ίδιος απλά με διαφορετικό πρόγραμμα. Αν ήταν τόσο απλό, δεν θα έβγαινε καινούρια έκδοση του εκάστοτε μοντέλου. Θα έβγαινε απλά ένα race pack ή κάτι αντίστοιχο.

 

Leon CUPRA 240, Golf GTI 200, Golf GTI 30 edition 230, S3 265, TTS 272, Q5 211. Όλα είναι 2.0 TFSI. Δεν πρόκειται όμως για ακριβώς τον ίδιο κινητήρα.

 

βρε ενοειται πως δεν ειναι "ακριβως" ιδιοι. απλα το 5 αρι μετο 6αρι εχουν 2000κε με 210 αλογα και οι δυο. ακομα και οι μετρησεις οι επισημες που ανακοινωθηκαν ειναι ιδιες για 0-100 6,9δευτερολεπτα

Link to comment
Share on other sites

φιλαρακι με golf gti μοντελο 2006 (νομιζω μαιος), το ειχε παει για δυναμομετρηση. το ειχε στρωσει ευλαβικα, παντα με 100αρα βενζινη απο καλο βενζιναδικο. τα χλμ που ειχε κανει ηταν καπου στα 10000, απλα για να ανοιξει ο κινητηρας. ηταν χειμωνας και του εβγαλε 219 αλογα. αν εχει τη δυναμομετρηση, θα του τη ζητησω να τη σηκωσω.
http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...