Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εχει παρατηρησει κανεις ενα τριξιμο στην πορτα του συνοδηγου κοντα στο κουμπωμα της πορτας?(κουμπωμα εννοω μπροστα στην πορτα μετα το χερουλι που την ανοιγεις)εχει εκει καμμια βιδα(που ισως εχει ξελασκαρει)

 

Ρίξε και εδώ μια ματιά.;)

http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/3258

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Βεβαίως, γιατί όπως έλεγαν όλοι με επιστημονικά τεκμηριωμένες απόψεις... ήδη πριν την κυκλοφορία του κινητήρα αυτού στην αγορά... ο Tsi 170 είναι πολύ πιεσμένος και είναι σκέτο πυροτέχνημα και το μεγάλο λάθος της VW, η οποία έσπευσε επιτέλους, έστω και καθυστερημένα, να αφήσει τα πείσματα και να δώσει βάση στις προειδοποιήσεις που έδωσε στον nik_suncity_89 ο μαστρο-γιώργης. Τώρα μένει να δούμε τί θα κάνουμε εμείς που την πατήσαμε με τα GT... Πάλι εμείς θα πληρώνουμε τα λάθη των πολυεθνικών? Ανάκληση για να μας αλλάξουν τους κινητήρες ΤΩΡΑ!!! (Πάω ν' ανοίξω group στο FB...)

 

Δέκα άλογα λιγότερα πιστεύεις ότι είναι σημαντική διαφορά εάν όπως λες είναι πυροτέχνημα ο κινητήρας?

Απλά θέμα μελλοντικού marketing είναι.

 

Το ίδιο γινότανε παλιότερα με τα Alfa Romeo,όπου ο κάθε άσχετος που τα αγόραζε -μη ξεχνάμε ότι είχαν τους πιο δυνατούς κινητήρες και την πιο σπορτίφ συμπεριφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους,τότε- τα ξεζούμιζε,

νομίζοντας ότι είχε πάρει δε ξέρω και `γώ τι,με αποτέλεσμα τα όργανα να αρχίσουνε να παίζουν...

 

Μη φοβάσαι τίποτα.Σεβασμός στο αυτοκίνητο και όλα καλά!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε και εδώ μια ματιά.;)

http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/3258

 

Θεωρώ πως αν η διαδικασία που ακολούθησες φιλοξενούταν στο σωστό χώρο και υπό άλλη μορφή θα μπορούσε κάποιος πιο εύκολα να την βρει, να την χρησιμοποιήσει και να την μνημονεύσει.

 

Το φωτογραφικό υλικό είναι καλό και νομίζω πως πηγαίνει χαμένο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Δημήτρη.

Θα προσπαθήσω να το φτιάξω σε μορφή pdf και να το βάλω δίπλα...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια! Σημερα εμαθα πολυ ευχαριστα νεα ! Το Golfaki, που το εχω παραγγειλει εδω και κανα μηνα και το περιμενα τελος Σεπτεμβρη, μου ειπαν οτι ερχεται 1η βδομαδα Αυγουστου!! :D:D:D

 

Ειναι δυνατον να ερχεται τοσο γρηγορα?? Παντως χαρηκα παρα πολυ που το εμαθα, αλλα με τσιτωσε κιολας εκει που το ειχα ξεχασει τελειως!!

Με τι καρδια θα παω διακοπες τωρα και θα αφησω το αυτοκινητο να περιμενει στο τελωνειο η θα παω διακοπες και θα το αφησω εδω μονο του?? ΑΔΥΝΑΤΟΝ!! :p

 

Οσο για τον κινητηρα που λετε σε ολες τις εκδοσεις του ειναι ΓΑΜΑΤΟΣ!! Τι 140 αλογα, τι 170 , τι 160.... TSI και ξερο ψωμι! Η ροπαρα που βγαζει αυτος ο σουπερ κινητηρας φτανει και περισσευει σε ολες τις εκδοσεις...

Αν τον εβαζαν αυτον τον κινητηρα σε κανα γιαπωνεζικο αυτοκινητο με πολυ πιο ελαφρια καροτσα απο του Golf, το οποιο εχει ομολογουμενως αρκετα βαρια καροτσα ως αυθεντικος Γερμανος, θα πεταγε φωτιες...

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή ρε παιδιά έχει κυκλοφορήσει 1,4 με 160 ή θα κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι;τιμές και χαρακτηριστικά ξέρουμε;
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δηλαδή ρε παιδιά έχει κυκλοφορήσει 1,4 με 160 ή θα κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι;τιμές και χαρακτηριστικά ξέρουμε;

 

Δεν ξέρω αν έχει κυκλοφορίσει, αλλά στην εφημερίδα είδα ότι το scirocco θα βγει σε 1.4 με 122PS, 1.6 με 160PS και 2.0 με 200PS. Βέβαια σε εφημερίδα το είδα, δεν ξέρω κατά πόσο θεωρείται έγκυρη. Τεσπα, αυτό που θέλω να πω είναι ότι μάλλον παίζει ποικιλία. Σε άλλα αμαξώματα βάζουν 160 ή 140 PS σε 1.4cc, σε άλλα βάζουν 122PS, σε άλλα βάζουν 160 στα 1.6cc. Μάλλον όπως είπε κάποιος φίλος πιο πάνω παίζουν λόγοι μάρκετινγκ. Τον κινητήρα πιθανότατα έχεις πολλές επιλογές για το πως θα τον χαρτογραφήσεις..

ilias
Link to comment
Share on other sites

Kαλά δεν πιστεύω ότι θα φτιάξουν και κινητήτα 1,6 για 160 άλογα όταν ο 1,4 TSI βγαίνει και σε 150 (Touran) και σε 170 (Golf GT) άλογα ενώ υπάρχει και ο 1,8 σε αυτά τα άλογα.

Θα είναι μια απίστευτη αλληλοεπικάλυψη κινητήρων.

Η εφημερίδα μάλλον κάνει λάθος και στα 160 άλογα θα είναι ο γνωστός μας κινητήρας με κομπρέσσορα.

Link to comment
Share on other sites

χαζη ερωτηση:στο gti το καινουριο μπορεις να βαλεις και απλη αμολυβδη;:X

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&showtopic=4804&view=findpost&p=241474

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=21753

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω καιρό το forum και πριν μια βδομάδα πήρα το Golf Tsi 122hp DSG.Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και οι εντυπώσεις μου γι' αυτό μέχρι τώρα οι καλύτερες.

 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι κατα πόσο κοντά στης πραγματικότητα είναι η μέση κατανάλωση που μου δείχνει ο υπολογιστής ταξιδίου(plus)???

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω καιρό το forum και πριν μια βδομάδα πήρα το Golf Tsi 122hp DSG.Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και οι εντυπώσεις μου γι' αυτό μέχρι τώρα οι καλύτερες.

 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι κατα πόσο κοντά στης πραγματικότητα είναι η μέση κατανάλωση που μου δείχνει ο υπολογιστής ταξιδίου(plus)???

 

απο τη δικη μου εμπειρια η αποκλιση ειναι της ταξης του 7% (trip computer λιγοτερο απο βενζιναδικο)

το περιεργο ειναι οτι σε γεμισμα μετά απο ταξιδι (χμ μεσα σε πολη μηδενικα) η αποκλιση ηταν μηδενικη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω καιρό το forum και πριν μια βδομάδα πήρα το Golf Tsi 122hp DSG.Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και οι εντυπώσεις μου γι' αυτό μέχρι τώρα οι καλύτερες.

 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι κατα πόσο κοντά στης πραγματικότητα είναι η μέση κατανάλωση που μου δείχνει ο υπολογιστής ταξιδίου(plus)???

 

Έχει αναλυθεί αρκετά το παραπάνω-βλέπε σελίδες 500,501,...-όμως θέλουμε και τη δική σου γνώμη για το 122.

Μέτρα το και ανακοίνωσε αποτελέσματα ;).

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναλυθεί αρκετά το παραπάνω-βλέπε σελίδες 500,501,...-όμως θέλουμε και τη δική σου γνώμη για το 122.

Μέτρα το και ανακοίνωσε αποτελέσματα ;).

 

 

Ευχαριστώ για της πληροφορίες...

 

Όσο για μένα έχω κάνει 500 km μέχρι τώρα με μέση κατανάλωση 5,9 lt/100km.Τα 200 απο αυτά ήταν Σέρρες - Ξάνθη, άρα εγνατία και δρόμοι χωρίς κίνηση με μέση 5,6 lt/100km τα υπόλοιπα είναι σε πόλη(~60km) και χωριά(~240km) . Στην εγνατία δεν κρατούσα σταθερές στροφές στον κινητήρα, άρα ίσως είχα λιγο μικρότερη κατανάλωση αν τις κρατούσα σταθερές.Ειδικότερα μέσα στην πόλη (Σέρρες) που μέτρησα, με φυσιολογική κίνηση, είχα 7 lt/100km

 

Υ.Γ. Μέχρι τώρα έχω βάλει μόνο 100αρα

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικες τιμες καταναλωσης...Και μαλιστα ενδεχεται να πεσουν αν κινεισαι με ιδιους ρυθμους με στρωμενο κινητηρα.

 

Με τετοιες τιμες φυσιολογικα και μας αφησε ο 1,6 FSI για να δωσει τη θεση του στον κινητηρα αυτον που ειναι πολυ πιο οικονομικος και ευστροφος.

 

Μακαρι να βγαλουν απο την VW και 1,6 TSI για ακομα μεγαλυτερες ιπποδυναμεις και ροπες σε πολλες εκδοσεις να μας τρελανουν και παλι.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε όλους τους συμφουριτες...

ο κινητηρας με τα 160 αλογακια ειναι για το ΕΟS και ειναι 1400cc

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε όλους τους συμφουριτες...

ο κινητηρας με τα 160 αλογακια ειναι για το ΕΟS και ειναι 1400cc

 

Σωστός!!!

 

Είδα σχετική διαφήμιση στην TV χθες... 1.4/160ps για το EOS...

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 15 ημερες ηρθα και εγω να αναφερω τις εντυπωσεις μου! Καταρχην σημερα ας πουμε οτι τελειωσα το στρωσιμο - 1500χλμ.

 

Μεχρι τα 1000χλμ οι φορες που περασα τις 3000 ηταν μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου, και αυτο για να κανω προσπεραση σε επαρχιακο δρομο. Απο τα 1000χλμ και μετα αρχισα να το ανοιγω το αυτοκινητο οπως προτεινει και στο βιβλιο του αυτοκινητου. Το πολυ θετικο του στρωσιματος ενος golf tsi 122 (αυτο εχω) ειναι οτι δεν σε πειραζει καθολου που πας μεχρι 3000 στροφες καθως εχει τοσο φοβερη ροπη που σε γενικες γραμμες δε χρειαζεται να ξεπερασεις αυτες τις στροφες. Αντιθετα το Polo 1.4 101ps ΦΠΕ που οδηγουσα μεχρι τωρα ηθελε να εισαι μονημα πανω απο 3000 στροφες και φυσικα σε προσπερασεις παντα γυρω στις 4.500-5000. Γενικα, σχεδον παντα ειμαι μια με δυο σχεσεις πιο ψηλα στο κιβωτιο σε συγκριση με το polo (και με clima ανοιχτο - αμα ειχα ανοιχτο ac στο polo κλαφτα...). Με λιγα λογια, αυτο που ηθελα αυτο ειναι, δηλαδη να ειναι το αυτοκινητο φορτομενο με 4 ατομα, αποσκευες και clima και να μη κανεις το σταυρο σου σε καθε προσπεραση.

 

Οσο αφορα την οδικη συμπεριφορα δεν εμεινα με το στομα ανοιχτο καθως στην οικογενεια εχουμε μονο group vag αυτοκινητα, οποτε ημουν συνηθισμενος. Κακη παρενθεση στην οδικη συμπεριφορα ειναι τα λαστιχα του (hankook) τα οποια θεωρω οτι υπολειπονται κατα πολυ του αυτοκινητου.

 

Εκει που εμεινα με το στομα ανοικτο ειναι στη ποιοτητα των υλικων του αυτοκινητου. Ειναι εφαμιλη, ισως και καλυτερη του audi 80 της οικογενειας - παλιο μεν αλλα οποιος εχει μπει μεσα καταλαβαινει για τι ποιοτητα μιλαμε. Δεν τριζει τιποτα, ουτε ο κεντρικος αεραγωγος :p , τα καθισματα προσφερουν κορυφαια στηριξη, το τριακτινο τιμονι ειναι οτι καλυτερο εχω πιασει στα χερια μου μεχρι στιγμης - μαλακο στην ευθεια, σκληρο στις στροφες της Καβαλας. Το clue του αυτοκινητου ειναι ο εσωτερικος φωτισμος, οποιος τον εχει δει ξερει ;) Τελος, και η εργονομια του αυτοκινητου ειναι πολυ καλη - αλλα οπως ξαναειπα εχω συνηθισει να ειναι καλη ακομα και στο polaκι.

 

Οσο αφορα τη καταναλωση μεχρι στιγμης μεσο ορο εχω 7.2λιτρα με 85% σε αυτοκινητοδρομο-επαρχιακο δρομο και 15% σε πολη. Σε ταξιδι με 140χλμ/ωρα με clima καιει περιπου 6.8-7λιτρα. Αρκετα λιγοτερα απο το polακι που εφτανε τα 8.5 ανετα.

 

Ανοιγωντας το καπο τωρα... Καταρχην αυτο που σου κανει εντυπωση ειναι το ποσο τακτοποιημενα ειναι ολα (λες και τα εφτιαξε γυναικα :p ). Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι ζεστενεται πολυ το καπο, αλλα και γενικα ο κινητηρας χωρις να τον εχω σκισει. Α και να μη το ξεχασω, οχι δεν εχει καψει λαδια ακομα οπως δεν εχει καψει ποτε και το polακι το οποιο ετρωγε ΤΟ σκισιμο. Ανοιγωντας το πισω καπο εντυποσιαστηκα με το χωρο τον οποιο θεωρω υπερ-αρκετο για τα δικα μου γουστα, επισης πολυ καλο ειναι οι κρεμαστρες που εχει αλλα και η πριζα (12v).

 

Το αυτοκινητο ειναι golf tsi 122ps gt sport εκδοση με εξτρα υποβραχιονιο (πολυ καλο!) και σε χρωμα gray united.

Link to comment
Share on other sites

Nrg αυτο με τα λαστιχα να το κοιταξεις... Ειναι κριμα να τα χρειαστεις καποια στιγμη και να μην ειναι εκει!! Επιλογες υπαρχουν αμετρητες...

Στην Αλφα τα Dunlop που ειχε απο την μανα της εβγαλαν μολις 20.000χλμ και με προδωσαν μια φορα! Τα αλλαξα με δικα μου εξοδα μιας και τα 40.000 που ηθελε η Ντιρεντ αργουσαν τραγικα...

Απο τοτε το αμαξι ειναι η μερα με τη νυχτα!

 

Κατα τ'αλλα καλοταξιδο με πολλα γρηγορα και ασφαλη χιλιομετρα!!

Link to comment
Share on other sites

geia sas paidia...

se ligo kairo bgazw diplwma...kai thelw to golfaki...m aresei poly!

alla mia erwthsh....egw thelw to 1400..

to 1400 bgazei 90 h 140 ippous?? de milaw gia to gti....

 

kai poso kanei?? 15000 exw akousei gia to 3thyro....

Device: HTC Desire

Radio: 32.49.00.32U_5.11.05.27

Rom:RCMix S v2.0 A2SD + BravoHboot

Link to comment
Share on other sites

twra epsaksa kai brhka ton timokatalogo....

to 90ps einai t pio fthno..alla fantazomai oti de tha trabaei??

eseis poia ekdosh synistatai gyrw sta 17 me 18 xiliarika....

exw stambarei to 140 ps thn aplh ekdosh ...pou exei 17-18.. t lete?

Device: HTC Desire

Radio: 32.49.00.32U_5.11.05.27

Rom:RCMix S v2.0 A2SD + BravoHboot

Link to comment
Share on other sites

twra epsaksa kai brhka ton timokatalogo....

to 90ps einai t pio fthno..alla fantazomai oti de tha trabaei??

 

Από όσο γνωρίζω με τους 90ps έχει σταματήσει, και στην θέση του φέρνει τον TSi με 122ps.

Link to comment
Share on other sites

Και τo δικό μου το παρελαβα με τα Ηankook Ventus Prime 205/55R16.

Οταν τα ειδα ειχα τις επιφυλαξεις μου-προτιμω τα Sport Contact 2-αλλα φιλος που γνωριζει,με ενημερωσε τοτε,οτι η συγκεκριμενη εταιρεια στα ακριβα της λαστιχα ειναι καλη.

Μετα λοιπον απο 20000+χλμ,το 60% αυτων σε αυτοκινητοδρομο και επαρχιακους δρομους,τα λεγομενα του εχουν επιβεβαιωθει και μπορω να δηλωσω σε γενικές γραμμές ευχαριστημενος.

 

Οσο για την τιμη τους 95€ το ενα,όσο και ο ανταγωνισμός τους...;)

 

Για τους φιλους που "φορουν" τα λαστιχα αυτα,oι παρακατω δ/νσεις ισως φανούν χρησιμες:

 

http://www.ctyres.co.uk/tyres/hankook.php

 

http://www.hankook.gr/

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τα παρακατω εχουν δημοσιευτει στο επισημο site της Hankook:

 

 

"Το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου AutoBild ανέδειξε το Hankook Ventus Prime K105 ως το κορυφαίο ελαστικό.

 

Η κατασκευάστρια εταιρία των ελαστικών Hankook μπορεί να αισθάνεται υπερήφανη για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχει πετύχει στα τεστ ελαστικών του 2006. Μια από τις επιτυχίες αυτές αποτελεί το Ventus Prime K105 το οποίο βαθμολογήθηκε από τους υπεύθυνους του περιοδικού AutoBild ως υποδειγματικό. Το τεστ έγινε στη Γερμανία σε 13 ελαστικά διαστάσεων 195/65 R15 σε στεγνή και βρεγμένη πίστα.

 

Το Golf στο οποίο τοποθετήθηκαν και τα 13 ελαστικά διαφόρων εταιριών που συμμετείχαν στο τεστ, πέτυχε την ελάχιστη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένη πίστα, το μικρότερο χρόνο για το γύρο της πίστας και συμπεριφέρθηκε ισορροπημένα και αποτελεσματικά με τα ελαστικά της Hankook.

 

Λόγω των εξαιρετικών επιδόσεων του σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, το ελαστικό Κ105 κατέκτησε την πρώτη θέση της βαθμολογίας και χαρακτηρίστηκε ως ελαστικό κορυφαίων επιδόσεων, ασφαλές και με ισορροπημένη συμπεριφορά."

Η τελική κατάταξη των ελαστικών έχει ως εξής:

 

1. Hankook Ventus Prime K105

2. Continental Premium Contact2

3. Nokian NRHi

4. Marangoni Vanto

5. Pirelli P6

6. Toyo Proxes CF1

7. Bridgestone Turanza ER300

8. Goodyear HyndraGrip

9. Dunlop SP Sport 01

10. Fulda Carat Progresso

11. Vredestein Hi-Trac

12. Kleber Dynaxer HP2

13. Kumho Ecsta KH 11

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...