Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

bourasnik σε συμπονούμε...

Απ'ότι καταλαβαίνω κι εγώ το ίδιο σημείο δείχνεις.

Έχανες όλη τη συμπίεση..

 

Για ζημειά δεν έχω βασισμένη γνώμη. Στη θέση σου θα φοβόμουν (λυπάμαι που το λέω) και θα έκανα σίγουρα φασαρία.

 

Να τους ζητούσες κάποιοι γραπτό που θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις αν μετά από 5 χρόνια σου παρουσιάσει πρόβλημα που μπορεί να προέρχεται από αυτό το λάθος?

 

Kosmocar? VW-κεντρικά? Ψάξτο.. Πες την ιστορία σου σε διαφόρους.. ΙΝΚΑ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

[Στα σχέδια που παραθέτω δείχνω πιο κολάρο δεν ήταν σφιγμένο, οπότε και ο σωλήνας εκτός θέσης και δημιουργήθηκε το θέμα που προαναφέρω. Πιστεύω ότι έχω δείξει σε όλες τις εικόνες το ίδιο σημείο. Καταλήγω λοιπόν ότι το σύστημα "έχανε" πίεση μεταξύ του intercooler και της πεταλούδας της εισαγωγής αέρα.

1. Νομίζετε ότι αυτό που δείχνω στις εικόνες είναι παντού το ίδιο ?

2. Πιστεύετε ότι αν το αυτoκίνητο είχε αυτό το πρόβλημα για 500 χλμ. (1 μήνας) στο στρώσιμο, έχει γίνει ζημιά απο την εισαγωγή σκόνης ή υγρασίας ?

 

προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι απο τη στιγμη που ηταν καθαρα θεμα χαλαρου κολαρου δεν εχεις προβλημα... γιατι οπως σου ειπα και την αλλη φορα απο το σημειο αυτο ειχες εκτονωση της πιεσης (και για αυτο δεν "τουρμπιζε") αρα απο το σημειο αυτο εχανες αερα δεν έπαιρνες αερα. σκέψου δυο λαστιχα ποτίσματος που ενώνονται μεταξυ τους με ενα κολαρο... αν βαλεις το χερι σου και κλισεις το στομιο μπροστα, τοτε στην ένωση θα χανεις νερο δε θα παίρνεις αερα..

αν βεβαια το καλαρο ηταν εντελως εκτος θεσης τοτε προφανως το μοτερ επερνε αερα απο την τρυπα και περα...

πηγες απο εκει ξανα τι σου ειπαν;;;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πάντα όμως είναι μεγάλη η πίεση? Δεν υπάρχει περιοχή που να γίνεται φυσική αναπνοή του κινητήρα? Στο ρελαντί?

 

Γιατί απ'όσο ξέρω και ο compressor, και το turbo έχουν bypass.

 

Οπότε τότε, δε θα ρουφούσε ο κινητήρας μόνος?

Φυσικά αν είχε βγει τελείως ο σωλήνας, και η μηχανή ρουφούσε απ'όπου να ´ναι, τα πράγματα είναι χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια μπορει να μου πει καποιος αναλυτικα(αν οχι ακριβως,λιγο πανω λιγο κατω..),ποσο θα στοιχιζαν τα παρακατω εξτρα στο golf 1.4 140hp?απλα θελω να δω ποσο περιπου θα βγει η τελικη τιμη σε ενα 5θυρο...

 

EXTRAS:

--------

+cruise

+esp

+bluetooth

+μεταλλικο χρωμα

+δερματινα θερμαινομενα καθισματα,δερματινο τιμονι πολλαπλων λειτουργειων

+πακετο αποθηκευτικων χωρων εμπρος

+υποβραχιονιο εμπρος

+ηλεκτρικα και θερμαινομενοι αναδιπλουμενοι καθρεπτες

+χειμερινο πακετο

Link to comment
Share on other sites

παιδια μπορει να μου πει καποιος αναλυτικα(αν οχι ακριβως,λιγο πανω λιγο κατω..),ποσο θα στοιχιζαν τα παρακατω εξτρα στο golf 1.4 140hp?απλα θελω να δω ποσο περιπου θα βγει η τελικη τιμη σε ενα 5θυρο...

 

EXTRAS:

--------

+cruise

+esp

+bluetooth

+μεταλλικο χρωμα

+δερματινα θερμαινομενα καθισματα,δερματινο τιμονι πολλαπλων λειτουργειων

+πακετο αποθηκευτικων χωρων εμπρος

+υποβραχιονιο εμπρος

+ηλεκτρικα και θερμαινομενοι αναδιπλουμενοι καθρεπτες

+χειμερινο πακετο

Sorry. Δοκιμασε αυτο

Ειναι σε Excel. Εχει ολα τα extras;)

Link to comment
Share on other sites

Όλα? Εγώ δεν τα βρήκα..

 

Τι στο καλό είναι το χειμερινό πακέτο? Να πάρει γιατί δεν το έγραφε πουθενά?

 

Τα εξτρα που ζητάς, με τι σειρά που τα ρωτάς:

198

568

-

430

καθίσματα δεν ξέρω, τιμόνι 500-600

188 αν καταλαβα καλα τι θες

180

300 με διάφορα άλλα καλούδια

-

 

EDIT: Ίσως θα ήθελες να σκεφτείς το DSG, (standard esp) και τα πίσω ηχεία(119). Τα πίσω ηχεία μπορεί να μην είναι τιποτα φοβερό, αλλά θα χρησιμοποιήσεις αργότερα τα καλώδια αν τα αντικαταστίσεις..

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ παιδια τα βρηκα ολα!

 

cmavr8 το χειμερινο πακετο λεει στο προσπεκτους της golf οτι ειναι θερμαινομενα μπροστινα καθισματα,εγκατασταση καθαρισμου των προβολεων η οποια φροντιζει για καλη ορατοτητα,και μια προειδοποιητικη λυχνια η οποια ενημερωνει για την σταθμη των υγρων καθαρισμου..

 

για το bluetooth μπερδευτηκα εννουσα usb..:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ίσως θα ήθελες να σκεφτείς το DSG, (standard esp) και τα πίσω ηχεία(119). Τα πίσω ηχεία μπορεί να μην είναι τιποτα φοβερό, αλλά θα χρησιμοποιήσεις αργότερα τα καλώδια αν τα αντικαταστίσεις..

 

μονο αυτη ειναι η διαφορα τους;δηλαδη εχει εξτρα το esp και τα 4 ηχεια;2370€ διαφορα εχουν βλεπω!τι μου..διαφευγει;

Link to comment
Share on other sites

Να πάρει... πόσο έκανε?

 

USB: 398 αλλά λέει "μονο σε συνδιασμο με R/CD ή radionavigation και οχι σε συνδ. με cd changer ή rcd500" Επίσης περιλαβάνει και κεντρικό υποβραχ. εμπρός οπότε "γλιτώνεις" τα 180.

Link to comment
Share on other sites

μονο αυτη ειναι η διαφορα τους;δηλαδη εχει εξτρα το esp και τα 4 ηχεια;2370€ διαφορα εχουν βλεπω!τι μου..διαφευγει;

Όχι όχι!

Τα πίσω ηχεία είναι άσχετο με το DSG. Απλά ήταν η 2η πρότασή μου..

 

Το DSG είναι ένα πολύ εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο. Ψάξε στο παρόν thread αλλά και στο google/wikipedia και θα δεις...

 

Είναι γύρω στα 1500 ευρώ πάνω, αλλά για μένα αξίζει.. (χωρίς να το έχω δοκιμάσει ακόμα βέβαια)

Link to comment
Share on other sites

 

Το DSG είναι ένα πολύ εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο. Ψάξε στο παρόν thread αλλά και στο google/wikipedia και θα δεις...

 

βασικα με ξενερωνουν τα αυτοματα κιβωτια...:):p

Link to comment
Share on other sites

προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι απο τη στιγμη που ηταν καθαρα θεμα χαλαρου κολαρου δεν εχεις προβλημα... γιατι οπως σου ειπα και την αλλη φορα απο το σημειο αυτο ειχες εκτονωση της πιεσης (και για αυτο δεν "τουρμπιζε") αρα απο το σημειο αυτο εχανες αερα δεν έπαιρνες αερα. σκέψου δυο λαστιχα ποτίσματος που ενώνονται μεταξυ τους με ενα κολαρο... αν βαλεις το χερι σου και κλισεις το στομιο μπροστα, τοτε στην ένωση θα χανεις νερο δε θα παίρνεις αερα..

αν βεβαια το καλαρο ηταν εντελως εκτος θεσης τοτε προφανως το μοτερ επερνε αερα απο την τρυπα και περα...

πηγες απο εκει ξανα τι σου ειπαν;;;

 

Ο σωλήνας ήταν εκτός θέσης (κοίταξε πάλι τη δημοσιευσή μου) άρα γιατί να μην πάρει απο κεί αέρα και να προτιμήσει το δρόμο φίλτρο-κομπρέσσορας(η παράκαμψη)-turbo-intercooler. Η λογική μου λέει ότι θα προτιμήσει την πιο εύκολη εισαγωγή αέρα, άρα το "βρώμικο" δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση για τους κατόχους DSG.

Ακούτε κάτι σαν γραντζούνισμα; Ακούγεται νομίζω κυρίως όταν βάλεις "D" και αρχίσεις να πηγαίνεις με μικρή ταχύτητα και διαρκεί για πολύ λίγο.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Ο σωλήνας ήταν εκτός θέσης (κοίταξε πάλι τη δημοσιευσή μου) άρα γιατί να μην πάρει απο κεί αέρα και να προτιμήσει το δρόμο φίλτρο-κομπρέσσορας(η παράκαμψη)-turbo-intercooler. Η λογική μου λέει ότι θα προτιμήσει την πιο εύκολη εισαγωγή αέρα, άρα το "βρώμικο" δρόμο.

 

sorry μου πηρε λιγο χρονο να το καταλαβω...:fool:

τοτε ειναι οπως τα λες...

τι να σου πω...

κανεις δε μπορει να σου πει οτι δεν εχει τιποτα και κυριως κανεις δε θα μπορεσει να σε πεισει...

τραβα στο συνεργειο μιλα και με εξωτερικο

Produktkommunikation

Christian Buhlmann

Brieffach 1971

D-38436 Wolfsburg

Deutschland

Telefon: +49-5361-9-87584

Telefax: +49-5361-9-21952

Email: christian.buhlmann@volkswagen.de

τι να πω

πανω απο ολα δε δεν ξερω τι (και αν) μπορει να γινει κατι...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

sorry μου πηρε λιγο χρονο να το καταλαβω...:fool:

τοτε ειναι οπως τα λες...

τι να σου πω...

κανεις δε μπορει να σου πει οτι δεν εχει τιποτα και κυριως κανεις δε θα μπορεσει να σε πεισει...

τραβα στο συνεργειο μιλα και με εξωτερικο

Produktkommunikation

Christian Buhlmann

Brieffach 1971

D-38436 Wolfsburg

Deutschland

Telefon: +49-5361-9-87584

Telefax: +49-5361-9-21952

Email: christian.buhlmann@volkswagen.de

τι να πω

πανω απο ολα δε δεν ξερω τι (και αν) μπορει να γινει κατι...

 

Δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τεχνικό έλεγχο του αμαξιού πριν την παράδοση?? Εμένα μου το καθυστέρησαν μια μέρα επειδή μου είπαν ότι έπρεπε να περάσει από τεχνικό έλεγχο πρώτα. Τι σκ@τ@ κοιτάνε τότε στον έλεγχο? Αν παίρνει μπρος το αμάξι? Συμφωνώ, μιλα με όλους: kosmocar, αντιπροσωπεία, εξωτερικό.

Be well.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με opus.

Οσο και αν εψαξα δεν βρηκα κατι.Ετσι κατεληξα στο να βαλω ενισχυτη στο ηδη υπαρχον,αφου η αντικλεπτικη προστασια των 2DIN ειναι σχεδον ανυπαρκτη...

Αν δεν αλλαξεις μοναδα δεν θα εχεις διαφορα εκτος απο ενταση (πιστευω να εχεις αλλαξει και ηχεια).

Η 701 dpx της Kenwood (2 din) ειναι εξαιρετικη και με σχετικα χαμηλο κοστος (310 ευρω και με usb θεση στη προσοψη), ο δε χρωματισμος (μπλε/κοκκινο) ειναι ακριβως ιδιος με του Golf. Εγω που την εχω βαλει (και με ενισχυτη/ηχεια) πραγματικα το απολαμβανω χωρις να ειναι extreme. Οι 2 din δεν ειναι και οτι πιο ευκολο να βγουν, δεν κανουν παντου (πολλοι προτιμουν πλεον οθονη) και συγχρονως εφοσον δεν κοστιζουν και πολυ, δεν ειναι και οτι καλυτερο για τους επιδοξους κλεφτες. Η συγκεκριμενη ειναι και σχεδον τελειως μαυρη οποτε δεν δινει και στοχο (ουτε πωλητης της Kenwood να ημουν).

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση για τους κατόχους DSG.

Ακούτε κάτι σαν γραντζούνισμα; Ακούγεται νομίζω κυρίως όταν βάλεις "D" και αρχίσεις να πηγαίνεις με μικρή ταχύτητα και διαρκεί για πολύ λίγο.

 

Ποτε δεν εχω ακουσει κατι. Ποσα χλμ εχεις?

Link to comment
Share on other sites

Που εχεις χαθει??????:D

 

Δεν postάρω απλά παρακολουθώ.

 

Η αλήθεια είναι ότι έχω ξενερώσει απίστευτα με την αντιπροσωπεία της Πάτρας. Έχω παραγγείλει τα ανταλλακτικά από το Νοέμβριο (η γνωστή βλάβη στο σασμάν + ο κεντρικός αεραγωγός + μια τροχαλία στο compressor που μου είπαν ότι χρειάζεται) και ακόμα δεν έχει μπει το αυτοκίνητο συνεργείο.

 

Πέρα από το γεγονός ότι με δική μου πρωτοβουλία έμαθα ότι έχουν έρθει τα ανταλλακτικά (άραγε δεν πρέπει να ειδοποιήσουν ώστε να κλείσουμε ραντεβού;), τους είπα απλά και ξεκάθαρα το εξής: Επειδή δε θέλω να μείνω χωρίς αυτοκίνητο, πείτε μου εσείς πότε να το γέρω, ώστε να πάρω όχημα αντικατάστασης. Τόνισα μάλιστα ότι δε με πειράζει όσο και να περιμένω αρκεί να έχω όχημα. Μάλιστα μου λένε και μου κλείνουν για μια εβδομάδα μετά.

 

Μια μέρα ΠΡΙΝ το σέρβις, παίρνω τηλέφωνο για επιβεβαίωση. Και μου λένε φυσικά ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα, συμπληρώνοντας -με αφοπλιστική ειλικρίνεια- ότι δε μπορούμε να ξέρουμε πότε θα υπάρχει διαθέσιμο όχημα εκ των προτέρων. Με άλλα λόγια οργάνωση μηδέν.

 

Έτσι λοιπόν τους είπα ότι "δεν έχω χρόνο γι' αυτά, αν αποφασίσετε να με εξυπηρετήσετε τότε έχετε το τηλέφωνό μου, παρακαλώ επικοινώνήστε μαζί μου". Νομίζω ότι είναι δικαίωμά μου να έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης, από τη στιγμή που η επισκευή κρατάει 2-3 μέρες.

 

Σημειώνω ότι αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σε 10 μέρες τότε θα τους στείλω σχετική επιστολή στην Κοσμοκάρ με κοινοποίηση προς την αντιπροσωπεία, ώστε να μου υποδείξουν εκείνοι που θα επισκευάσω το αυτοκίνητό μου.

 

Αν βέβαια η ζημιά ήταν εκτός εγγύησης και πλήρωνε ο μλκς θα με είχαν πάρει 100 τηλέφωνα.

 

Είναι κρίμα γιατί πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό μου και σκοπεύω να το αντικαταστήσω με το νέο VW Scirocco, αλλά η συγκεκριμένη παράμετρος είναι ανασταλτική.

 

Συγνώμη για το μεγάλο post.

Link to comment
Share on other sites

Δεν postάρω απλά παρακολουθώ.

Πέρα από το γεγονός ότι με δική μου πρωτοβουλία έμαθα ότι έχουν έρθει τα ανταλλακτικά (άραγε δεν πρέπει να ειδοποιήσουν ώστε να κλείσουμε ραντεβού;),

 

ασε ρε συ διαβασα το ποστ σου και θυμήθηκα οτι ξεχασα να παρω και εγω τους δικους μου...

παρήγγειλαν ενα ανταλακτικο για την ηλιοροφη και πηρα παρασκευη και λενε λογικα θα το εχουμε Δευτερα... αα λεω ωραια αν σας ερθει παρτε με ενα τηλεφωνακι να μου πειτε να κλείσουμε ενα ραντεβου...... και ο τυπος...

οχι οχι παρτε με εσεις...:worry:

ασε παντου (οκ σχεδον παντου) τα ιδια...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν postάρω απλά παρακολουθώ.

 

Η αλήθεια είναι ότι έχω ξενερώσει απίστευτα με την αντιπροσωπεία της Πάτρας. Έχω παραγγείλει τα ανταλλακτικά από το Νοέμβριο (η γνωστή βλάβη στο σασμάν + ο κεντρικός αεραγωγός + μια τροχαλία στο compressor που μου είπαν ότι χρειάζεται) και ακόμα δεν έχει μπει το αυτοκίνητο συνεργείο.

 

Πέρα από το γεγονός ότι με δική μου πρωτοβουλία έμαθα ότι έχουν έρθει τα ανταλλακτικά (άραγε δεν πρέπει να ειδοποιήσουν ώστε να κλείσουμε ραντεβού;), τους είπα απλά και ξεκάθαρα το εξής: Επειδή δε θέλω να μείνω χωρίς αυτοκίνητο, πείτε μου εσείς πότε να το γέρω, ώστε να πάρω όχημα αντικατάστασης. Τόνισα μάλιστα ότι δε με πειράζει όσο και να περιμένω αρκεί να έχω όχημα. Μάλιστα μου λένε και μου κλείνουν για μια εβδομάδα μετά.

 

Μια μέρα ΠΡΙΝ το σέρβις, παίρνω τηλέφωνο για επιβεβαίωση. Και μου λένε φυσικά ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα, συμπληρώνοντας -με αφοπλιστική ειλικρίνεια- ότι δε μπορούμε να ξέρουμε πότε θα υπάρχει διαθέσιμο όχημα εκ των προτέρων. Με άλλα λόγια οργάνωση μηδέν.

 

Έτσι λοιπόν τους είπα ότι "δεν έχω χρόνο γι' αυτά, αν αποφασίσετε να με εξυπηρετήσετε τότε έχετε το τηλέφωνό μου, παρακαλώ επικοινώνήστε μαζί μου". Νομίζω ότι είναι δικαίωμά μου να έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης, από τη στιγμή που η επισκευή κρατάει 2-3 μέρες.

 

Σημειώνω ότι αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σε 10 μέρες τότε θα τους στείλω σχετική επιστολή στην Κοσμοκάρ με κοινοποίηση προς την αντιπροσωπεία, ώστε να μου υποδείξουν εκείνοι που θα επισκευάσω το αυτοκίνητό μου.

 

Αν βέβαια η ζημιά ήταν εκτός εγγύησης και πλήρωνε ο μλκς θα με είχαν πάρει 100 τηλέφωνα.

 

Είναι κρίμα γιατί πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό μου και σκοπεύω να το αντικαταστήσω με το νέο VW Scirocco, αλλά η συγκεκριμένη παράμετρος είναι ανασταλτική.

 

Συγνώμη για το μεγάλο post.

 

Δικαιολογημένα τα όσα λες, αλλά πριν προβείς σε οποιαδήποτε ενέργεια να γνωρίζεις ότι οι αντιπροσωπείες δεν ειναι υποχρεωμένες να παρέχουν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Είναι στη διακριτική τους ευχέρεια και στα πλαίσια της πελατειακής τους πολιτικής. Κάποιες το παρέχουν δωρεάν, κάποιες άλλες μόνο στους καλούς πελάτες και κάποιες άλλες το χρεώνουν.

 

Χωρίς να θέλω να τους δικαιολογήσω, είναι σχεδόν αδύνατο να κανονιστεί ραντεβού. Είναι αρκετά τα έκτακτα περιστατικά "καλών" πελατών που πρέπει να εξυπηρετήσουν και τα αυτοκινητα αντικατάστασης ελάχιστα που δεν μπορουν να δεσμεύσουν εύκολα κάποιο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν postάρω απλά παρακολουθώ.

 

Η αλήθεια είναι ότι έχω ξενερώσει απίστευτα με την αντιπροσωπεία της Πάτρας. Έχω παραγγείλει τα ανταλλακτικά από το Νοέμβριο (η γνωστή βλάβη στο σασμάν + ο κεντρικός αεραγωγός + μια τροχαλία στο compressor που μου είπαν ότι χρειάζεται) και ακόμα δεν έχει μπει το αυτοκίνητο συνεργείο.

 

Πέρα από το γεγονός ότι με δική μου πρωτοβουλία έμαθα ότι έχουν έρθει τα ανταλλακτικά (άραγε δεν πρέπει να ειδοποιήσουν ώστε να κλείσουμε ραντεβού;), τους είπα απλά και ξεκάθαρα το εξής: Επειδή δε θέλω να μείνω χωρίς αυτοκίνητο, πείτε μου εσείς πότε να το γέρω, ώστε να πάρω όχημα αντικατάστασης. Τόνισα μάλιστα ότι δε με πειράζει όσο και να περιμένω αρκεί να έχω όχημα. Μάλιστα μου λένε και μου κλείνουν για μια εβδομάδα μετά.

 

Μια μέρα ΠΡΙΝ το σέρβις, παίρνω τηλέφωνο για επιβεβαίωση. Και μου λένε φυσικά ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα, συμπληρώνοντας -με αφοπλιστική ειλικρίνεια- ότι δε μπορούμε να ξέρουμε πότε θα υπάρχει διαθέσιμο όχημα εκ των προτέρων. Με άλλα λόγια οργάνωση μηδέν.

 

Έτσι λοιπόν τους είπα ότι "δεν έχω χρόνο γι' αυτά, αν αποφασίσετε να με εξυπηρετήσετε τότε έχετε το τηλέφωνό μου, παρακαλώ επικοινώνήστε μαζί μου". Νομίζω ότι είναι δικαίωμά μου να έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης, από τη στιγμή που η επισκευή κρατάει 2-3 μέρες.

 

Σημειώνω ότι αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σε 10 μέρες τότε θα τους στείλω σχετική επιστολή στην Κοσμοκάρ με κοινοποίηση προς την αντιπροσωπεία, ώστε να μου υποδείξουν εκείνοι που θα επισκευάσω το αυτοκίνητό μου.

 

Αν βέβαια η ζημιά ήταν εκτός εγγύησης και πλήρωνε ο μλκς θα με είχαν πάρει 100 τηλέφωνα.

 

Είναι κρίμα γιατί πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό μου και σκοπεύω να το αντικαταστήσω με το νέο VW Scirocco, αλλά η συγκεκριμένη παράμετρος είναι ανασταλτική.

 

Συγνώμη για το μεγάλο post.

 

aftokinito antikatastasis mpwris na pareis apo tin odiki boithia pou sou dini i kosmokar. apla to mono pou exeis na kaneis einai na pis na erthoun na sou paroun to aftokinito me ton gerano kai na sinenoithis me tin odiki. exei dikewma mexri 5 imeres na sou dosoun aftokinito. ta sinergia den einai ipoxreomena na sou dosoun aftokinito.pistebo na boithisa ligo

apla etsi ekana kai ego me mia blabi pou ixa. kali tixi:)

Link to comment
Share on other sites

Δεν postάρω απλά παρακολουθώ.

 

Η αλήθεια είναι ότι έχω ξενερώσει απίστευτα με την αντιπροσωπεία της Πάτρας. Έχω παραγγείλει τα ανταλλακτικά από το Νοέμβριο (η γνωστή βλάβη στο σασμάν + ο κεντρικός αεραγωγός + μια τροχαλία στο compressor που μου είπαν ότι χρειάζεται) και ακόμα δεν έχει μπει το αυτοκίνητο συνεργείο.

 

Πέρα από το γεγονός ότι με δική μου πρωτοβουλία έμαθα ότι έχουν έρθει τα ανταλλακτικά (άραγε δεν πρέπει να ειδοποιήσουν ώστε να κλείσουμε ραντεβού;), τους είπα απλά και ξεκάθαρα το εξής: Επειδή δε θέλω να μείνω χωρίς αυτοκίνητο, πείτε μου εσείς πότε να το γέρω, ώστε να πάρω όχημα αντικατάστασης. Τόνισα μάλιστα ότι δε με πειράζει όσο και να περιμένω αρκεί να έχω όχημα. Μάλιστα μου λένε και μου κλείνουν για μια εβδομάδα μετά.

 

Μια μέρα ΠΡΙΝ το σέρβις, παίρνω τηλέφωνο για επιβεβαίωση. Και μου λένε φυσικά ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα, συμπληρώνοντας -με αφοπλιστική ειλικρίνεια- ότι δε μπορούμε να ξέρουμε πότε θα υπάρχει διαθέσιμο όχημα εκ των προτέρων. Με άλλα λόγια οργάνωση μηδέν.

 

Έτσι λοιπόν τους είπα ότι "δεν έχω χρόνο γι' αυτά, αν αποφασίσετε να με εξυπηρετήσετε τότε έχετε το τηλέφωνό μου, παρακαλώ επικοινώνήστε μαζί μου". Νομίζω ότι είναι δικαίωμά μου να έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης, από τη στιγμή που η επισκευή κρατάει 2-3 μέρες.

 

Σημειώνω ότι αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σε 10 μέρες τότε θα τους στείλω σχετική επιστολή στην Κοσμοκάρ με κοινοποίηση προς την αντιπροσωπεία, ώστε να μου υποδείξουν εκείνοι που θα επισκευάσω το αυτοκίνητό μου.

 

Αν βέβαια η ζημιά ήταν εκτός εγγύησης και πλήρωνε ο μλκς θα με είχαν πάρει 100 τηλέφωνα.

 

Είναι κρίμα γιατί πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό μου και σκοπεύω να το αντικαταστήσω με το νέο VW Scirocco, αλλά η συγκεκριμένη παράμετρος είναι ανασταλτική.

 

Συγνώμη για το μεγάλο post.

 

 

Αρη....

μιλάς για την αντιπροσωπεια που αρχιζει απο D...?

Γιατι αν ειναι για αυτην ...τοτε εχουμε το φαινομενο της "επιλεκτικης" εξυπηρετησης.

Στην ιδια περιπτωση με σενα,(γραναζι σασμαν) τα ανταλακτικα 'ηρθαν σε 25 μερες....με πηραν τηλεφωνο κλεισαμε ραντεβου, τους ειπα για αυτοκινητο εξυπηρετησης....και οταν πηγα το δικο μου,κανενα προβλημα.

Μαλιστα μου εδωσαν και audi A4 γιατι τα VW δεν ηταν διάθεσιμα:)

Τι να πω ρε φίλε κριμα.....!!!!!

Αν θες τα λεμε και κατ' ιδίαν....;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

παιδια υπαρχει περιπτωση η ενδεικτική αξία για το GT 170 να είναι 15000€/μοντέλο 2006 ή 16000€/μοντέλο του 2007? που μπορουμε να το δουμε αυτο?
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλαν ενα ανταλακτικο για την ηλιοροφη:worry:

 

Ηλιοροφη λες ε?

Για λεγε ,για λεγε ... να ξερουμε και εμεις που το`χουμε με ηλιοροφη!

 

Για τιμες aesop βρηκα τις παρακατω...

Super Autocar Φεβ. oδηγος τιμων μεταχειρισμενων :

Golf GT 3D ---------,2006 :20570€

Golf TSI 3D sportline,2006 :17200€

Golf TSI 3D trendline,2006 :15710€

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...