Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

thanks γιατι καπως ετσι το ειδα και εγω...

και η πλακα ειναι οτι μπλεκει θεματα που δεν εχουν καμια σχεση...

ποιος μηλησε για tuning;;;

αν κανεις εχει βρει καμια λιστα ας μου την περασει γιατι δεν ηταν ευκολο να βρω ατομα για επικοινωνια...

(και αυτον τον ειχα βρει απο τον κυπριο...)

 

*********

 

Φιλε Κωσταντινο πολυ ωραιο e-mail, να σε καλα που το μοιραζεσε μαζι μας!! Θα συμφωνησω και 'γω με τη σειρα μου οτι πρεπει να ξανα στειλεις e-mail στη Γερμανια για περαιτερω εξηγησεις. Ελπιζω να μην αργησα πολυ, δουλειες βλεπεις :superman:

 

 

Το παιζει οντως "Γερμανος" ο Βuhlmann!Τι περιμενες να ακουσεις απο εναν τυπο με τετοιο επιθετο?

Θα μας διαφωτισει ο φιλος Kyprios πιστευω,γιατι σε μια προσπαθεια που εκανα με το Γερμανικο Site δεν καταλαβα και πολλα ...

Αληθεια αν καποιος φιλος γνωριζει Γερμανικα ας κανει μια προσπαθεια στο http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwcms/master_public/virtualmaster/de3.html μηπως βρεθει καποια εναλλακτικη λυση επικοινωνιας...

 

 

H απευθειας επικοινωνια που ειχα για πρωτη φορα με την VW Γερμανιας ειναι με το πιο κατω e-mail:

 

"KUNDENBETREUUNG@volkswagen.de"

 

 

αν δεν τα καταφερεις τοτε δοκιμασε το πιο πανω site που σου εχει συστησει ο Κωστας. παντος οταν ειχα στειλει e-mail στη Γερμανια ειχα βρει το web site, τωρα δεν ξερω τι εγινε :confused:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Για σας παιδιά . Είμαι καινούργιος εδώ. Για το site ενημέρωσε ο eliaskoun. Μια ερώτηση να Κάνο παιδιά . Έχω το golf to GT και όταν Κάνο κάπια χιλιόμετρα και στην συνέχεια σταματώ και το αμάξι λειτουργεί στο reladi ακούγετε ένας θόρυβος λες και ακούγονται οι βαλβίδες του αυτοκινήτου . Από την αντιπροσωπεία μου έχουν πει ότι είναι κάτι φυσιολογικό. Γνωρίζει κάποιος κάτι ?
Link to comment
Share on other sites

Eixa rwthsei kai egw kai mou eipane einai apolutws fusiologiko.Mou eixane pei oti einai h sumpiesh apo ta mpek.
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από eliaskoun

ΣΤΟΝ ΦΙΛΟΣΙΔΗ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ?ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ SERVICE?TA EBLEPES OLA?

 

Βύρωνας. Εκει ήμουν και τα έβλεπα ΟΛΑ.

 

welcome!!!

 

ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ(COSTAS).

 

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ!

Link to comment
Share on other sites

Μπορούμε να πηγαίνουμε για service οπουδήποτε? (εννοώ σε αντιπροσωπείες). Μέχρι τώρα νόμιζα ότι έπρεπε να πηγαίνουμε μόνο εκεί που το αγοράσαμε για να έχουμε την εγγύηση.

Είναι κανείς φίλος από το forum που έχει πάει σε service που να τον αφήνουν να παρακολουθεί όλη τη διαδικασία??

Thanx!

Be well guys!

 

Αρχικό Μήνυμα από eliaskoun

ΣΤΟΝ ΦΙΛΟΣΙΔΗ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ?ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ SERVICE?TA EBLEPES OLA?

 

Βύρωνας. Εκει ήμουν και τα έβλεπα ΟΛΑ.

 

welcome!!!

 

ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ(COSTAS).

 

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ!

Link to comment
Share on other sites

Για σας παιδιά . Είμαι καινούργιος εδώ. Για το site ενημέρωσε ο eliaskoun. Μια ερώτηση να Κάνο παιδιά . Έχω το golf to GT και όταν Κάνο κάπια χιλιόμετρα και στην συνέχεια σταματώ και το αμάξι λειτουργεί στο reladi ακούγετε ένας θόρυβος λες και ακούγονται οι βαλβίδες του αυτοκινήτου . Από την αντιπροσωπεία μου έχουν πει ότι είναι κάτι φυσιολογικό. Γνωρίζει κάποιος κάτι ?

 

ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΗΚΕΣ ΕΕ?::D

ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ.ΕΙΔΕΣ ΤΟ "ΠΑΛΙΚΑΡΙ" ΑΠΑΝΤΗΣΕ?!

 

WELCOME;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι σε όλους, Kyprios τι γίνεσαι;

Από την αρχή σχεδόν που πήρα το GT μου εμφάνησε εκτός από τον τριγμό στον πάνω αεραγωγό και έναν δεύτερο τριγμό στον οποίο δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία αρχικά, βλέπω όμως ότι συνεχίζει να τον κάνει.

Ο θόρυβος (τρίξιμο πλαστικού που τρεμοπαίζει) προέρχεται από το κάτω δεξί τμήμα του πλαστικού που υπάρχει μεταξύ τιμονιού και ταμπλό και συνήθως γίνεται αντιληπτός κυρίως σε σκληρή άσφαλτο (όπου προφανώς συντονίζεται).

Συγκρίνοντάς το με το πλαστικό της αριστερής πλευράς μοιάζει να κουνιέται περισσότερο από ότι θα έπρεπε, ενώ όταν το συγκρατώ με το χέρι μου σταματά ο θόρυβος.

Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι παρόμοιο; Ακόμα είμαι στα 7500Km και βαριέμαι :grin: να το πάω στην αντιπροσωπεία για αυτούς τους δύο τριγμούς μόνο, εκτός και αν χειροτερέψουν :worry:.

Link to comment
Share on other sites

Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι παρόμοιο; Ακόμα είμαι στα 7500Km και βαριέμαι :grin: να το πάω στην αντιπροσωπεία για αυτούς τους δύο τριγμούς μόνο, εκτός και αν χειροτερέψουν :worry:.

 

Σχεδον ολα εχουν τον τριγμο του αεραγωγου,που ομως διορθωνεται σε ενα μεγαλο βαθμο με διαφορες "πατεντες" που εχουν αναφερθει απο αρκετα μέλη στις τελευταιες μολις σελιδες του θεματος.

Εφοσον βαριεσαι,ενημερωσε την αντιπροσωπεια οταν θα κλεισεις το ραντεβου για αλλαγη λαδιων (15000χλμ),οτι εχεις αυτο το προβλημα και θες να στο διορθωσουν.Ετσι δε θα τρεχεις δυο φορες...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι σε όλους, Kyprios τι γίνεσαι;

Από την αρχή σχεδόν που πήρα το GT μου εμφάνησε εκτός από τον τριγμό στον πάνω αεραγωγό και έναν δεύτερο τριγμό στον οποίο δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία αρχικά, βλέπω όμως ότι συνεχίζει να τον κάνει.

Ο θόρυβος (τρίξιμο πλαστικού που τρεμοπαίζει) προέρχεται από το κάτω δεξί τμήμα του πλαστικού που υπάρχει μεταξύ τιμονιού και ταμπλό και συνήθως γίνεται αντιληπτός κυρίως σε σκληρή άσφαλτο (όπου προφανώς συντονίζεται).

Συγκρίνοντάς το με το πλαστικό της αριστερής πλευράς μοιάζει να κουνιέται περισσότερο από ότι θα έπρεπε, ενώ όταν το συγκρατώ με το χέρι μου σταματά ο θόρυβος.

Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι παρόμοιο; Ακόμα είμαι στα 7500Km και βαριέμαι :grin: να το πάω στην αντιπροσωπεία για αυτούς τους δύο τριγμούς μόνο, εκτός και αν χειροτερέψουν :worry:.

 

ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

 

ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΤΡΙΓΜΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΩ ΑΕΡΑΓΩΓΟ ΑΛΛΑ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ!!:)ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμες οι φωτογραφιες!

 

Στην περιγραφη των εικονων θα βρειτε χρησιμα tips,για τις εργασιες.

Για οποιαδηποτε διευκρινηση στη διαθεση σας!

 

Σημαντικη βοηθεια για ολους μας,μπορει να αποτελεσει και το εξης:

Οσοι απο την παρεα εχουν εμπειρια απο καποια εργασια που περιγραφεται,θα μπορουσαν να την καταθεσουν,στο σχολιασμο των φωτογραφιων,δινοντας μια ολοκληρωμενη σφαιρικη αποψη του θεματος...

 

Καλες εργασίες!:)

 

http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Μιας και περι αξιοπιστιας ο λογος,εχουμε νεοτερα και απο την πλευρα των περιοδικων...

 

Το SUPER AUTOCAR Νοεμβριου,μπορει να χαρακτηριστει τευχος Golf GT/TSI !

Eχει αναλυτικη,πολλων σελιδων δοκιμη μακράς διαρκειας 10000km,για το TSI-με αρκετα καλες κριτικες-καθως και επιστολη διαμαρτυριας για εμφανιση προβληματων στο GT,οπου ανταλλασονται βελη μεταξυ Cosmocar και ιδιοκτητη,ο οποιος δε,επικρινει τα περιοδικα για το ποσο αξιοπιστες ειναι τελικα οι δοκιμες τους...

Η παραπανω επιστολη ειναι η ιδια που ειχε δημοσιευτει στο EVO,αφου προφανως ο ιδιοκτητης την εστειλε σε πολλα περιοδικα...

Ας ρωτησουν και εμας που εχουμε 18000 χλμ για κριτικη. Ο "συντακτης" του αρθρου ειναι θα ελεγα οτι ειναι ασχετος. Εμφανιζει προβληματα που δεν υπαρχουν. 1. Το θεμα με τον αριστερο καθρεφτη. Αν μπει στο menu, μπορει να το απενεργοπιησει, πραγμα που δε το εκανε, και το εμφανιζει στα πλην. 2. Το lag που λεει οτι εχει στο αποτομο πατημα του γκαζιου. Δεν ειναι lag του turbo, αλλα λογω ηλεκτρικου γκαζιου. Θα επρεπε να το γνωριζει οτι σε ολα τα Golf V το γκαζι ειναι ηλεκτρικο, επομενως ειναι λογικο να υπαρχει καθυστερηση στα "βαθια και αποτομα" πατηματα. 3. Θετει ως μειονεκτημα την απoυσια του ESP. Το αμαξι δεν ειναι τοσο δυνατο ωστε να χρειαζεται ESP. Ξεχασε να αναφερει βεβαια, οτι στα μοντελα με DSG to ESP ειναι standard. 4. Αναφερει πτωση αποδοσης των αμορτισερ στα 16000 χλμ. Η μονη πτωση που εχω δει στο αμαξι μου ειναι στα ελαστικα, λογω ξεσκισματος, μεχρι να μαθω το LC

Link to comment
Share on other sites

Ας ρωτησουν και εμας που εχουμε 18000 χλμ για κριτικη. Ο "συντακτης" του αρθρου ειναι θα ελεγα οτι ειναι ασχετος. Εμφανιζει προβληματα που δεν υπαρχουν. 1. Το θεμα με τον αριστερο καθρεφτη. Αν μπει στο menu, μπορει να το απενεργοπιησει, πραγμα που δε το εκανε, και το εμφανιζει στα πλην. 2. Το lag που λεει οτι εχει στο αποτομο πατημα του γκαζιου. Δεν ειναι lag του turbo, αλλα λογω ηλεκτρικου γκαζιου. Θα επρεπε να το γνωριζει οτι σε ολα τα Golf V το γκαζι ειναι ηλεκτρικο, επομενως ειναι λογικο να υπαρχει καθυστερηση στα "βαθια και αποτομα" πατηματα. 3. Θετει ως μειονεκτημα την απoυσια του ESP. Το αμαξι δεν ειναι τοσο δυνατο ωστε να χρειαζεται ESP. Ξεχασε να αναφερει βεβαια, οτι στα μοντελα με DSG to ESP ειναι standard. 4. Αναφερει πτωση αποδοσης των αμορτισερ στα 16000 χλμ. Η μονη πτωση που εχω δει στο αμαξι μου ειναι στα ελαστικα, λογω ξεσκισματος, μεχρι να μαθω το LC

 

Γειά σας κύριοι,

 

Πήρα και διάβασα το περιοδικό από ενδιαφέρον για το τεστ το οποίο πράγματι είναι μακροσκελές. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η γνωστή πλέον επιστολή με τα παιδιά της Αρτας. Δεν θέλω να σχολιάσω τα όσα αναφέρονται στα δημοσιεύματα παρά μόνο να κάνω ένα σχόλιο για το σημείο (2) του φίλου Ηλία.

 

Οταν πρωτοοδήγησα το GOLF πράγματι ενοχλήθηκα από την απόκριση του γκαζιού το οποίο παρουσιάζει καθυστέρηση .. όπως όλα τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό γκάζι. Αμέσως έψαξα για κάποια λύση όπως το Sprint Booster http://www.sprintbooster.gr/. Μετά από βαθύτερη μελέτη πληροφορήθηκα ότι παρότι το booster κάνει όσα υπόσχεται, η καθυστέρηση όμως είναι θεμιτή για την προστασία του καταλύτη καθώς επίσης ότι το συγκεκριμένο βοήθημα μπορεί να οδηγήσει σε καταπόνηση του αυτοκινήτου. Δεν ήθελα και πολύ και έτσι απέφυγα την παραπάνω "λύση".

 

Το έχει δοκιμάσει κανείς από εσάς?

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ετοιμες οι φωτογραφιες!

 

Στην περιγραφη των εικονων θα βρειτε χρησιμα tips,για τις εργασιες.

Για οποιαδηποτε διευκρινηση στη διαθεση σας!

 

Σημαντικη βοηθεια για ολους μας,μπορει να αποτελεσει και το εξης:

Οσοι απο την παρεα εχουν εμπειρια απο καποια εργασια που περιγραφεται,θα μπορουσαν να την καταθεσουν,στο σχολιασμο των φωτογραφιων,δινοντας μια ολοκληρωμενη σφαιρικη αποψη του θεματος...

 

Καλες εργασίες!:)

 

http://www.myphone.gr/gallery/useralbums.php

 

 

ΠΟυ ειναι οι φωτο?

Οεο?.....:p:p

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Ενημερώνω ότι σήμερα πήγα επιτέλους (22.800χλμ) το αυτοκίνητο στην επίσημη αντιπροσωπεία και αμέσως μετά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, παραγγέλθηκαν τα ακόλουθα ανταλλακτικά τα οποία θα αλλαχθούν εντός εγγύησης:

 

1) Γρανάζι 2ας ταχύτητας + συγχρονιζέ

2) Τροχαλία compressor (σφύριζε στις απότομες επιταχύνσεις)

3) Κεντρικός αεραγωγός ταμπλό

 

Σημειώνω ότι η επισκευή θα κάνει 2 μέρες, τα ανταλλακτικά μπορεί να αργήσουν (γιατί ειδικά στα γρανάζια υπάρχει έλλειψη λόγω πολλών βλαβών) και τέλος ότι η αντιπροσωπεία θα μου δώσει δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης για αυτό το διάστημα.

 

Πρόκειται για την επίσημη αντιπροσωπεία της Πάτρας.

 

Εχεις pm.....;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Τις έχει ανεβάσει.

Κανε click στο όνομά του>εμφάνιση προφίλ>My gallery

 

Οκ thanks m8...;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

ΠΟυ ειναι οι φωτο?

 

Διορθωθηκε :

http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!

 

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ SERVICE ΤΕΛΕΙΩΣΕ:) ΤΕΛΙΚΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ PAZAROPOYLO ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ, ΑΚΟΥΣΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛ.190€!!!!!!!!

:wacko:ΠΗΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ GT μΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ AUTONET ΒΑΡΗΣ-ΚΟΡΩΠΙΟΥ.ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΘΥΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΣ, ΠΗΡΑΝ ΤΟ CAR μΟΥ.ΜΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.ΕΚΑΝΑΝ:ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ (ΛΑΔΙ 5W-30)4 ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ,ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ,ΥΓΡΟ ΥΑΛΟΚΑΘΡΙΣΤΗΡΩΝ,ΕΛΕΧΓΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ,ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΣΦΑΛΑΜΑΤΑ,ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΕΡΑΓΩΓΟ(ΠΟΥ ΤΡΙΖΕΙ)ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ,ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΙΤΣΙΛΙΣΤΙΡΙ(ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ)ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ +- 130€.:cool:

 

ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!

ΑΑ!!ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ 15W-30 ή 15w-40 και μου είπαν ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ GOLF TSI ΒΑΖΟΥΝ 5W-30 SHELL.

 

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ!!!

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ:p

Link to comment
Share on other sites

ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ 15W-30 ή 15w-40 και μου είπαν ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ GOLF TSI ΒΑΖΟΥΝ 5W-30 SHELL.

 

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ!!!

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ:p

Nomizw pws einai castrol :worry:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως είναι Aral Longlife 5W30 :lol:

Ποιοτικοτερο απο το Castrol για εμενα;) Η Karenta παντως μου εβαλε Castrol:(

Link to comment
Share on other sites

Ποιοτικοτερο απο το Castrol για εμενα;) Η Karenta παντως μου εβαλε Castrol:(

 

ΞΕΡΩ ΠΑΝΤΟΣ ΠΩΣ ΤΑ CASTROL ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ.:confused:

ΛΕΤΕ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΡΩΙΨΕ ΝΑ ΕΠΕΣΕ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ?:!:

Link to comment
Share on other sites

παιδια θα ηθελα να κανω μια πολυ σημαντικη κατα τη γνωμη μου ερρωτιση. Σε οσα αυτοκινητα ειχα μεχρι στιγμης αναφερεται το ιξωδες του λαδιου που προτεινει ο κατασκευαστης, ακομα τονιζεται οτι το ιξωδες πρεπει να ειναι αναλογο με την εκαστοτε θερμοκρασια περιβαλοντος. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να προτεινεις το ιδιο λαδι οταν το αυτοκινητο ειναι στη Φιλανδια που η θερμοκρασια κυμενεται απο -20 εως 15 βαθμους ενω στην Ελλαδα η θερμοκρασια ειναι 0 εως 45 βαθμους.
to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παιδια θα ηθελα να κανω μια πολυ σημαντικη κατα τη γνωμη μου ερρωτιση. Σε οσα αυτοκινητα ειχα μεχρι στιγμης αναφερεται το ιξωδες του λαδιου που προτεινει ο κατασκευαστης, ακομα τονιζεται οτι το ιξωδες πρεπει να ειναι αναλογο με την εκαστοτε θερμοκρασια περιβαλοντος. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να προτεινεις το ιδιο λαδι οταν το αυτοκινητο ειναι στη Φιλανδια που η θερμοκρασια κυμενεται απο -20 εως 15 βαθμους ενω στην Ελλαδα η θερμοκρασια ειναι 0 εως 45 βαθμους.

 

Ελπιζω να βρεις την απαντηση πιο κατω:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_oil

 

http://www.mobil.com/Canada-English/Lubes/PDS/IOCAENPVLMOMobil_1_5W-30.asp

 

http://www.atis.net/oil_faq.html

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

παιδια θα ηθελα να κανω μια πολυ σημαντικη κατα τη γνωμη μου ερρωτιση. Σε οσα αυτοκινητα ειχα μεχρι στιγμης αναφερεται το ιξωδες του λαδιου που προτεινει ο κατασκευαστης, ακομα τονιζεται οτι το ιξωδες πρεπει να ειναι αναλογο με την εκαστοτε θερμοκρασια περιβαλοντος. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να προτεινεις το ιδιο λαδι οταν το αυτοκινητο ειναι στη Φιλανδια που η θερμοκρασια κυμενεται απο -20 εως 15 βαθμους ενω στην Ελλαδα η θερμοκρασια ειναι 0 εως 45 βαθμους.

 

Σωστό είναι αυτό που λες και ισχύει. Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση. Μάλιστα στην Ελλάδα αποφεύγεται και το longlife service γι αυτό τον λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...