giorgosa Δημ. August 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2007 Παιδια κοιταξα τα λαδια μετα απο 5000κμ και ειδα πως η σταθμη ειναι ακριβως εκει που αρχιζουν οι ραβδωσεις...στο πανω μερος παντα μιλαμε.Τι σημαινει αυτο ολα καλα η θελει συμπληρωμα ειμαι λιγο ψιλοασχετος... ola kala Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
COSTAS_ Δημ. August 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2007 μηπως έχει κανενας στην κατοχή του τα repair ή service manuals από Golf TSI? κάποιος φίλος έιχε δημοσιεύσει σχετικό λινκ αλλά ήταν στα ρώσικα τα περισσότερα που είχε.. Επίσης σχετικά με κάποια τριξίματα που είχαν απασχολήσει κάποιους κατόχους: Το κουμπάκι που απασφαλίζει τα πίσω καθίσματα μου έκανε πολύ ενοχλητικό τρίξιμο, δεν είναι τπτ όμως, το κουμπωσα κάπως καλύτερα κ σταμάτησε ο θόρυβος. Αν το ξανακάνει, λίγη μαυρη σιλικόνη θα κανει το θαύμα της..Επίσης τρίξιμο μπορέι να κανει το κλιπσακι της ζώνης του συνοδηγού, ...ιδίως όταν είναι αδύνατο άτομο.. Είχα παρατηρήσει θόρυβο μόνο όταν έμπαινε συγκεκριμένο άτομο!!! Απλά επειδή η ζώνη ήταν περισσότερη χαλαρή .."λόγω του αδύνατου του συνοδηγού" το κλιπ έπαιζε κάπως περισσότερο! Φίλε, Στην παρακάτω διεύθυνση είναι αυτό που ζητάς. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01 Τα πιο χρήσιμα documents είναι στα αγγλικά, μεταξύ αυτών και τα Service Manuals. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page11 Γενικά όλη η ιστοσελίδα είναι πλούσια σε κείμενα για Golf 5. Θα βρεις τα πάντα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. August 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2007 Διαβάζοντας τον τίτλο του θέματος θα ήθελα να γράψουμε τις απόψεις μας σχετικά με το προσδοκώμενο όριο ζωής του κινητήρα TSi και γενικότερα των turbo κινητήρων. (Τι έχουμε ακούσει, διαβάσει ή αντιμετωπίσει) Βεβαίως δεκτές κυρίως οι απόψεις αυτών, οι οποίοι είχαν και παλαιότερα turbo κινητήρες στην κατοχή τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eagle1 Δημ. August 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2007 Διαβάζοντας τον τίτλο του θέματος θα ήθελα να γράψουμε τις απόψεις μας σχετικά με το προσδοκώμενο όριο ζωής του κινητήρα TSi και γενικότερα των turbo κινητήρων. (Τι έχουμε ακούσει, διαβάσει ή αντιμετωπίσει) ... Eνα αρκετα ενδιαφερον αρθρο που ανακαλυψα ειναι αυτο: http://autospeed.drive.com.au/cms/A_1259/article.html.Προς το τελος της συνεντευξης ο Geoff Watson αναφερεται στη ψυξη του Turbo,αν ειναι αναγκαιο το Turbo timing,την αναγκη για συνθετικα λαδια υψηλης αποδοσης και στο ποτε ο συνδυασμος χοανης/φιλτρου αερα και εξατμισης εχουν αποτελεσμα.Σ`αυτο το site υπαρχουν και αλλα εξαιρετικα τεχνικα θεματα οπως : http://autospeed.drive.com.au/cms/A_108935/article.html ...Σιγουρα οι turbo καταστασεις παρουσιαζονται βελτιωμενες συγκριτικα με το προσφατο παρελθον... Παράθεση GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER! [sigpic][/sigpic] My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 Νομίζω ότι έχω το πρώτο σοβαρό πρόβλημα. Όταν οι στροφές είναι πάνω από 4500-5000 και αλλάζω σε 2α (είτε από 1η είτε από 3η ή και από 4η -από 4η το κάνει και με 2500σαλ) το κιβώτιο ακούγεται έντονα. Μάλλον είναι πρόβλημα στο συγχρονιζέ της 2ας. Επειδή είχα μια υποψία και παλιότερα, είχα ρωτήσει και μου είχαν πει ότι δεν είναι κατι συνηθισμένο στα Golf, όμως, μιας και το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε όλα το σασμάν με ένα καινούριο, οποιαδήποτε στιγμή εντός της εγγύησης. Δε λέω, καλή λύση, και φυσικά είναι πολύ καλό να βρεθώ με ένα νέο σασμάν στις 20000χλμ, μιας και θα είναι ούτως ή άλλως καλύτερο από ένα μεταχειρισμένο που έχω αυτή τη στιγμή. ΟΜΩΣ: 1) Αν όντως έτσι είναι τα πράγματα είναι κάπως απογοητευτικό... 2) Αν μου τύχαινε μετά από τη λήξη της εγγύησης θα χρειαζόμουν 5000+ ευρώ... 3) Αν τελικά το αλλάξουν θα μείνω χωρίς αυτοκίνητο μερικές μέρες... και το σημαντικότερο: 4) Προσωπικά διαφωνώ με επεμβάσεις σε ζωτικά μέρη του αυτοκινήτου. Το να αλλάξεις ολόκληρο το κιβώτιο απαιτεί να λύσεις το μισό αυτοκίνητο στο πάτωμα του συνεργείου. Και, συγγνώμη κιόλας, αλλά δεν εμπιστεύομαι πλήρως κανέναν μηχανικό να μου το ξανασυναρμολογήσει, αφού δεν πρόκειται για το δικό του αυτοκίνητο... Προς το παρόν το συνεργείο είναι κλειστό. Μόλις έχω νεότερα θα σας ενημερώσω. Αν ξέρει κάποιος κάτι για το θέμα ας πει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
targman Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 ΕΡΩΤΗΣΗ: 'Εχω ένα πρόβλημα με το GT μου,στην αλλαγη ταχύτητας από 1η σε 2η με υψηλές στροφές δεν την κουμπώνει πάντα και για να την πάρει πρέπει να πέσουν οι στροφές(με το συμπλέκτη εννοείται πατημένο τέρμα).Έχει τύχει σε κανέναν; Θα ρωτούσα στην αντιπροσωπεία αλλά είναι κλειστά λόγω διακοπών. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SkyZero3 Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 Emena sto TSI den kleinei kala h deksia porta,to koitaksa monos mou kai exoun laskarei h vides pou sygratoun to sidero pou magwnei panw h porta gia na kleisei!Alla ayto tha to ftiaksw monos mou. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 Νομίζω ότι έχω το πρώτο σοβαρό πρόβλημα. Όταν οι στροφές είναι πάνω από 4500-5000 και αλλάζω σε 2α (είτε από 1η είτε από 3η ή και από 4η -από 4η το κάνει και με 2500σαλ) το κιβώτιο ακούγεται έντονα. Μάλλον είναι πρόβλημα στο συγχρονιζέ της 2ας. Επειδή είχα μια υποψία και παλιότερα, είχα ρωτήσει και μου είχαν πει ότι δεν είναι κατι συνηθισμένο στα Golf, όμως, μιας και το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε όλα το σασμάν με ένα καινούριο, οποιαδήποτε στιγμή εντός της εγγύησης. προσωπικά δεν αντιμετωπιζω καποιο προβλημα με τη δευτερα... αλλα ενας φιλος με TSi (140) εχει το ιδιο προβλημα με αυτο που περιγραφεις... πριν απο λιγο καιρο που το συζητουσαμε μου ειπε πως ρωτησε σε συνεργειο και περιμενε απαντηση απο τα κεντρικά...(βεβαια απο οσο καταλαβα μιλουσαν για αντικατασταση του γραναζιου και οχι ολοκληρου του κιβωτιου...) απο οτι φαινεται ειναι γενικοτερο προβλημα με τη δευτερα και μαλλον ολοι ειναι σε σταση αναμονης... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntg60 Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 Καλησπέρα στο forum Επειδή σκέφτομαι να αγοράσω το Golf 140 PS , έχει πέσει το μάτι ότι η μόνη διαφορά μεταξύ TSI 122 και TSI 140 είναι η ύπαρξη του κομπρέσσορα στο TSI 140. Η ερώτηση είναι πολύ απλή. Πού θα καταλάβω τί μου έδωσαν και πως μπορώ να το ελένξω. Υπάρχει κάποιος στο forum , που να έχει φωτογραφίες με τους 2 κινητήρες και τη διαφορά τους αυτή? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων ntg60 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 Δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσουν κάτι άλλο από ότι αγόρασες αλλά τέσπα... Ο κομπρέσσορας ακούγεται (σαν το σφύριγμα του τουρμπο ακούγεται) από τις 1000 κιόλας στροφές που το τούρμπο εκεί δεν έχει προλάβει να μπεί. Επίσης όταν πας να παρκάρεις ή να ξεκινήσεις παίζοντας με το γκάζι-συμπλέκτη ακούγεται ένα κλάκ όπου είναι ο κομπρέσσορας που συμπλέκεται. Αποκλείεται να μην το καταλάβεις. Επίσης λογικά στις χαμηλές στροφές μεταξύ 1000 και 2000 το TSI 120 δεν θα έχει τη ροπή που έχει το 140... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harispug Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 Τώρα μπορεί να φανώ άσχετος αλλά θέλω να ρωτήσω....το πιο αξιοκρατικό κριτίριο για την απόδοση είναι οι ίπποι?Οι ίπποι και κυβικά μαζί?Δηλαδή ένας 1400cc με Χ ίππους μπορεί να ανταγωνιστεί έναν με ίδιους ίππους αλλά περισσοτερα κυβικά? Παράθεση Peugeotclub Peugeot 406 ST 2000 1.600cc Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο... http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 ........ Μάλλον πρέπει να σκεφτείς έναν άλλο τρόπο να μας δείξεις αυτό που θες. Γιατί μας έδωσες λίνκ μέσα στο yahoo mail σου που δε γίνεται να δούμε! Τώρα μπορεί να φανώ άσχετος αλλά θέλω να ρωτήσω....το πιο αξιοκρατικό κριτίριο για την απόδοση είναι οι ίπποι?Οι ίπποι και κυβικά μαζί?Δηλαδή ένας 1400cc με Χ ίππους μπορεί να ανταγωνιστεί έναν με ίδιους ίππους αλλά περισσοτερα κυβικά? Μάλλον θα πρέπει να μιλήσουν οι περισσότερο γνώστες, αλλά από ότι ξέρω εγώ τα μεγέθη που κοιτάς σε ένα αυτοκίνητο είναι η Ροπή και η Ιπποδύναμη. Η ροπή είναι ευκολότερο να την αντιληφθείς (τη μαθαίναμε και στο λύκειο!) μιας και η ροπή στον κινητήρα μεταφράζεται σε δύναμη στα λάστιχα και σε επιτάχυνση στο αυτοκίνητο. Η ιπποδύναμη είναι η ενέργεια που αποδίδει ένας κινητήρας, σχετίζεται με τη ροπή και με τις στροφές του κινητήρα με κάτι τύπους. Δεν μπορείς να την αντιληφθείς όπως αντιλαμβάνεσαι τη ροπή αλλά χρησιμοποιείται ως μονάδα σύγκρισης της απόδοσης των κινητήρων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 Τώρα μπορεί να φανώ άσχετος αλλά θέλω να ρωτήσω....το πιο αξιοκρατικό κριτίριο για την απόδοση είναι οι ίπποι?Οι ίπποι και κυβικά μαζί?Δηλαδή ένας 1400cc με Χ ίππους μπορεί να ανταγωνιστεί έναν με ίδιους ίππους αλλά περισσοτερα κυβικά? οπως είπε και ο φίλος η ροπη είναι στην ουσια αυτο που παιζει ρολο... άλλωστε ο κινητηρας ροπη παράγει.. η ισχυς (ιπποδύναμη) συσχετίζεται με τη ροπή με μια απλή σχέση Πιο συγκεκριμένα βεβαια δεν παιζει ρολο μονο η μεγιστη τιμη της ροπής αλλά το διάγραμμα της (ροπή-στροφές). ετσι λοιπόν αν εχουμε δυο κινητήρες, ιδιας τεχνολογίας (πχ ατμοσφαιρικοί 16v) που αποδιδουν την ιδια ισχυ ο μεγαλύτερος κινητηρας θα εχει καλυτερα χαρακτηριστικά λογω μεγαλυτερης ροπής (πιο γεματης καμπυλης). το καλυτερα χαρακτηριστικά βεβαια δε σημαίνει οτι θα είναι κατ' αναγκη πιο γρηγορο αλλα θα ανταποκρίνεται καλυτερα στα φορτία (πχ. ανηφόρα, βάρος απο επιβατες-αποσκευες, επιτάχυνση κτλ). ελπιζω να σε βοηθησα καπως... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harispug Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 To έπιασα το θέμα...το tsi από καμπύλη πως πάει? Παράθεση Peugeotclub Peugeot 406 ST 2000 1.600cc Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο... http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 To έπιασα το θέμα...το tsi από καμπύλη πως πάει? Μια χαρα. 22.2 kgr απο τις 1500 στρ εως τις 5500. Για το TSi παντα μιλαω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 To έπιασα το θέμα...το tsi από καμπύλη πως πάει? ενα ενδιαφερον site ειναι το ακολουθο... http://rri.se/ για τα VW πιο συγκεκριμενα: http://rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z μπορεις να δεις και τις καμπυλες που δινει το εργοστασιο και τη μετρηση που εκανε το εργαστηριο. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harispug Δημ. August 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2007 Πολύ ωραίο σιτε...ευχαριστώ... Παράθεση Peugeotclub Peugeot 406 ST 2000 1.600cc Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο... http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. August 19, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2007 Τώρα μπορεί να φανώ άσχετος αλλά θέλω να ρωτήσω....το πιο αξιοκρατικό κριτίριο για την απόδοση είναι οι ίπποι?Οι ίπποι και κυβικά μαζί?Δηλαδή ένας 1400cc με Χ ίππους μπορεί να ανταγωνιστεί έναν με ίδιους ίππους αλλά περισσοτερα κυβικά? Για να είμαστε τυπικά σωστοί, το μέγεθος που δείχνει την απόδοση του κινητήρα είναι η ισχύς. Αυτό που διαφημίζουν οι εταιρίες είναι η μέγιστη ισχύς που αποδίδεται σε ορισμένες στροφές. Από μια δυναμομέτρηση όμως μπορείς να δεις την ισχύ του κινητήρα, δηλαδή την απόδοσή του, σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών επιθυμείς. Η ροπή χρησιμοποιείται για ευχρηστία μιας και με μια ματιά σου δείχνει που είναι πιο αποδοτικός ο κινητήρας. Εννοείται πως όπου είναι μειωμένη η ροπή του κινητήρα, είναι μειωμένη και η ισχύς του. Ισχύς=ροπή Χ στροφές κινητήρα Αυτό που στην καθομιλουμένη εννοούμε "δύναμη" είναι η ισχύς παρά το ότι ως φυσικό μέγεθος δύναμη είναι η ροπή. Για παράδειγμα τα μοτέρ των TSI και Honda S2000 έχουν παρόμοια ροπή, του S2000 όμως είναι ισχυρότερο (240 άλογα έναντι 140) δηλαδή "δυνατότερο". Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. August 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2007 Εννοείται πως όπου είναι μειωμένη η ροπή του κινητήρα, είναι μειωμένη και η ισχύς του. Ισχύς=ροπή Χ στροφές κινητήρα. καλα μην παιρνεις και ορκο... :confused: εκτος και αν εννοεις για δυο διαφορετικους κινητηρες στις ιδιες στροφες...(οποιος εχει μικροτερη ροπη θα εχει και μικροτερη ισχυ). Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
COSTAS_ Δημ. August 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2007 Καλησπέρα στο forum Επειδή σκέφτομαι να αγοράσω το Golf 140 PS , έχει πέσει το μάτι ότι η μόνη διαφορά μεταξύ TSI 122 και TSI 140 είναι η ύπαρξη του κομπρέσσορα στο TSI 140. Η ερώτηση είναι πολύ απλή. Πού θα καταλάβω τί μου έδωσαν και πως μπορώ να το ελένξω. Υπάρχει κάποιος στο forum , που να έχει φωτογραφίες με τους 2 κινητήρες και τη διαφορά τους αυτή? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων ntg60 Φίλε ntg60, Στις φωτογραφίες αυτές θα δεις ότι οι δυο κινητήρες έχουν εμφανείς διαφορές http://www.km77.com/00/volkswagen/tecnica/tsi/g01.asp Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. August 20, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. August 20, 2007 καλα μην παιρνεις και ορκο... :confused: εκτος και αν εννοεις για δυο διαφορετικους κινητηρες στις ιδιες στροφες...(οποιος εχει μικροτερη ροπη θα εχει και μικροτερη ισχυ). Ξέχασα να βάλω το αναλογικά. Εννοώ δηλαδή ότι όταν μειώνεται η ροπή μειώνεται αναλογικά και η ισχύς. Αν η ροπή μειωθεί πολύ τότε μπορεί, παρά την αύξηση των στροφών να μειωθεί και η ισχύς ως απόλυτο μέγεθος. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα μεταξύ των στροφών max ισχύος και κόφτη. Η συγκεκριμένη πρόταση δεν αναφέρεται σε σύγκριση κινητήρων αλλά σε μελέτη της απόδοσης ενός κινητήρα. Μέγιστη Ισχύς ή Μέγιστη Ροπή? H απάντηση είναι μία, μέγιστη ισχύς Το ιδανικό θα ήταν με το τέρμα γκάζι ο κινητήρας να δούλευε σταθερά στις στροφές μέγιστης ισχύος. Έτσι θα είχαμε τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση παντού και πάντα*. Γενικά αυτό που στην καθομιλουμένη λέμε "δύναμη" είναι η ισχύς του κινητήρα. Κι ασχέτως ροπών, πιο δυνατός είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας και ας έχει το 1/10 της ροπής του άλλου... Άλλο η ροπή του κινητήρα και άλλο η ροπή στους τροχούς. Η ροπή του κινητήρα, σχηματικά είναι η δύναμη με την οποία το πιστόνι κινείται προς τα πάνω από την έκρηξη, και όσο πιο δυνατή η έκρηξη τόσο πιο μεγάλη η ροπή. Συνεπώς η ροπή αυξάνει σημαντικά μόνο με Α)αύξηση κυβικών και Β)υπερτροφοδότηση (απότε βάζεις αέρα και βενζίνη υπό πίεση και άρα βάζεις περισσότερο "εκρηκτικό μείγμα" στον ίδιο όγκο κινητήρα). Έτσι μια μηχανή 1000 κυβικά και 180 άλογα έχει περίπου την ίδια ροπή με ένα αμάξι 1000 κυβικά και 60 ίππους!!! Η "δύναμη" όμως του κινητήρα μας δεν εξαρτάται μόνο από την δύναμη της έκρηξης στον κύλινδρο (ροπή κινητήρα) αλλά και από το πόσες τέτοιες εκρήξεις γίνονται στη μονάδα του χρόνου, δηλαδή από τις στροφές του κινητήρα. Έτσι έχουμε τελικά ότι ισχύς=ροπή(κινητήρα)xστροφές. Η 1000άρα μηχανή στροφάρει περίπου 3 φορές περισσότερο από το αυτοκίνητο (στο χρόνο που η μηχανή του αυτοκινήτου κάνει 1 "πιστονιά" η μοτοσυκλέτα κάνει 3) συνεπώς έχει τριπλάσια ισχύ και βεβαίως είναι 3 φορές πιο δυνατή! Τώρα η κίνηση του πιστονιού μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων τελικά περιστρέφει τον τροχό. Όσο μεγαλύτερη η δύναμη του πιστονιού (ροπή κινητήρα) τόσο μεγαλύτερη η δύναμη που περιστρέφει τον τροχό (ροπή στους τροχούς) και τελικά τόσο μεγαλύτερη η επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Με το κιβώτιο όμως μπορούμε να αλλάξουμε το πόσες "πιστονιές" αντιστοιχούν σε μια στροφή του τροχόυ μας. Έστω ότι με 3η και 30 χλμ. αντιστοιχεί μια "πιστονιά" σε κάθε στροφή του τροχού μας. Κατεβάζοντας σε 1η θα αντιστοιχούν περισσότερες πιστονιές σε κάθε στροφή του τροχού, άρα η δύναμη στους τροχούς που είναι αυτή που μας επιταχύνει (ροπή στους τροχούς) θα είναι μεγαλύτερη. Όπως θα είναι βέβαια και η ισχύς (αφού ανέβηκαν οι στροφές του κινητήρα και θεωρούμε ότι ο κινητήρας αποδίδει ίδια ροπή σε όλες τις στροφές) Τέλος αν θέλουμε να βιώσουμε τη μέγιστη επιτάχυνση, βάζουμε 1η φτάνουμε στις στροφές μέγιστης ροπής και δίνουμε τέρμα γκάζι (έχουμε 1η άρα έχουμε όσες περισσότερες "πιστονίες" μπορούμε σε κάθε στροφή του τροχού και πάμε στις στροφές μέγιστης ροπής όπου οι πιστονιές είναι οι πιο δυνατές). Εκτός και αν έχουμε κιβώτιο CVT :wink: Τελικά δύναμη κινητήρα= ισχύς κινητήρα= ροπή στους τροχούς Όλα αυτά πολύ πολύ μπακάλικα αλλά ελπίζω κατανοητά. *Γίνεται αυτό? Απαιτείται ειδικό κιβώτιο που θα αλλάζει συνεχώς το λόγο μετάδοσης (δηλαδή το πόσες στροφές του κινητήρα αντιστοιχούν σε μια στροφή του τροχού) ώστε καθώς επιταχύνουμε και αυξάνει η ταχύτητά μας, οι στροφές του κινητήρα να είναι σταθερές. Το μόνο κιβώτιο που γνωρίζω ότι το κάνει αυτό είναι το CVT. Mόνο μου έχει πολλά μειονεκτήματα, όπως ότι για να λειτουργήσει τρώει πολύ δύναμη από τον κινητήρα, δεν έχει αντοχές να τοποθετηθεί σε μεγάλης ισχύος αυτοκίνητα κλπ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. August 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 20, 2007 Το TSi ποσο κοστιζει "με το κλειδι στο χερι" ; Υπαρχει για test drive στη Θεσσαλονικη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexandros33 Δημ. August 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 20, 2007 Ερωτήματα. 1.Ρώτησα σε προηγουμενο ποστ για την στα΄θμη λαδιου ειναι ακριβως στο π΄΄ανω μέρος της ραβδώσεως.¨ολα καλά? 2.Απενεργοποιώντας το esp στην εκκίνηση τι καταφέρνεις?Έχεις κάποια πλεονεκτήματα? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. August 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 20, 2007 Ερωτήματα. 1.Ρώτησα σε προηγουμενο ποστ για την στα΄θμη λαδιου ειναι ακριβως στο π΄΄ανω μέρος της ραβδώσεως.¨ολα καλά? 2.Απενεργοποιώντας το esp στην εκκίνηση τι καταφέρνεις?Έχεις κάποια πλεονεκτήματα? 1. ολα καλα...(νομιζω καποιος σου ειχε απαντησει) 2. σε νορμαλ συνθηκες μαλλον καταφερνεις να καψεις λιγο λαστιχο... ;) απο πλεονεντηματα δεν ξερω ισως αν καποιος ειναι πολυ εμπειρος να κανει λιγο καλυτερη (πιο γρηγορη) εκκινηση... αλλωστε και ο εμπειρος προσπαθει να πετυχει τη χρυση τομη στο spin, οτι δηλαδη και το esp (δρώντας ως αντισπιν) (καθολου=μπορει να περασει και αλλη ροπη στο δρομο... πολυ=γυριζει γυριζει και δεν παει πουθενα) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VWRulez Δημ. August 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 20, 2007 εχω ενα golf gt 170 ps το οποιο 7 στις 10 φορες δεν τουρμπιζει.Στις 3500rpm κομπιαζει και παει χειροτερα και απλο 1400cc.το προβλημα ειναι οτι επειδη δεν το κανει συνεχεια στην αντιπροσωπεια δεν μπορουν να βρουν τιποτα αφου ουτε ο εγκεφαλος δειχνει κατι. ξερει κανεις ή εχει ακουσει τιποτα γιαυτο? Φιλε ποσα χλμ εχεις κανει μεχρι που σου εβγαλε αυτο το προβλημα ?? Παράθεση TSI 140 ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.