Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Απο 122 εως 170 ολα TSi πια. Το τμημα marketing της VW sucks:!:

Link to comment
Share on other sites

Απο 122 εως 170 ολα TSi πια. Το τμημα marketing της VW sucks:!:

 

gt sport και με 122, φαντάσου τον κόσμο που θα τραβήξει αυτή η κίνηση! Εντάξει σε εμάς που έχουμε 140, και περισσότερο αυτοί με τα 170, μποεί να μας ακούγεται κάπως και θα συμφωνήσω πως θα έπρεπε να υπάρχει κάποια διφοροποίηση, όμως βαφτίζοντας το "μικρό" με το ίδιο όνομα του δίνει στο μυαλό του αγοραστή (ή τουλάχιστον κάποιου που δεν το ψάχνει πολύ) το κύρος των άλλων μοντέλων.

[sIGPIC][/sIGPIC]

golf TSI first generation!!!

Link to comment
Share on other sites

Απο 122 εως 170 ολα TSi πια. Το τμημα marketing της VW sucks:!:

Rotisa meta tin allagi ston Gratsia kai me diavevaiosan oti to GT paramenei os exei. Dld ta diakritika tou tha eksakolouthisoun na einai avta tou GT se antithesi me opoiadipote alli ekdosi tou TSI. To thema me apasxolei amesa mias kai tin paraggelia gia to GT tin ekana ton perasmeno Iounio. H alitheia tha lampsei se enan mina peripou....

 

P.S.: Sorry gia tous latinikous alla to PC sto grafeio DEN dexetai ellinikous xaraktires ;)

Link to comment
Share on other sites

gt sport και με 122, φαντάσου τον κόσμο που θα τραβήξει αυτή η κίνηση! Εντάξει σε εμάς που έχουμε 140, και περισσότερο αυτοί με τα 170, μποεί να μας ακούγεται κάπως και θα συμφωνήσω πως θα έπρεπε να υπάρχει κάποια διφοροποίηση, όμως βαφτίζοντας το "μικρό" με το ίδιο όνομα του δίνει στο μυαλό του αγοραστή (ή τουλάχιστον κάποιου που δεν το ψάχνει πολύ) το κύρος των άλλων μοντέλων.

 

Δεν νομίζω ότι αξίζει να πάρει κάποιος την έκδοση με τα 122 άλογα από την στιγμή που η διαφορά τιμής από αυτή με τα 140 άλογα είναι μόλις 1000€.

Link to comment
Share on other sites

Rotisa meta tin allagi ston Gratsia kai me diavevaiosan oti to GT paramenei os exei. Dld ta diakritika tou tha eksakolouthisoun na einai avta tou GT se antithesi me opoiadipote alli ekdosi tou TSI. To thema me apasxolei amesa mias kai tin paraggelia gia to GT tin ekana ton perasmeno Iounio. H alitheia tha lampsei se enan mina peripou....

 

P.S.: Sorry gia tous latinikous alla to PC sto grafeio DEN dexetai ellinikous xaraktires ;)

Λαθος σου ειπαν. Ειδα ενα στη Karenta και γραφει GT μπροστα και TSi Πισω με αυτα ακριβως τα χρωματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι αξίζει να πάρει κάποιος την έκδοση με τα 122 άλογα από την στιγμή που η διαφορά τιμής από αυτή με τα 140 άλογα είναι μόλις 1000€.

πιο πολυ ειναι γι αυτους που φοβουνται για τον κινητηρα.σου λεει με τα 122 αλογα ζοριζεται λιγοτερο οποτε δεν θα εχει προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

πιο πολυ ειναι γι αυτους που φοβουνται για τον κινητηρα.σου λεει με τα 122 αλογα ζοριζεται λιγοτερο οποτε δεν θα εχει προβληματα.

 

Και πάλι όμως είναι ένα αυτοκίνητο με turbo. Οπότε αν φοβόταν κάποιος για τον κινητήρα θα έπερνε τον 1.6 με τα 115 άλογα.

Όπως και να έχει η έκδοση με τα 122 άλογα θα έπρεπε να είναι ακόμα φθηνότερη. Και πρέπει να είναι πολύ χαμηλότερο το κόστος παραγωγής του TSI 122hp από το TSI 140hp καθώς το πρώτο δεν έχει kompressor παρα μόνο turbo.

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι όμως είναι ένα αυτοκίνητο με turbo. Οπότε αν φοβόταν κάποιος για τον κινητήρα θα έπερνε τον 1.6 με τα 115 άλογα.

Όπως και να έχει η έκδοση με τα 122 άλογα θα έπρεπε να είναι ακόμα φθηνότερη. Και πρέπει να είναι πολύ χαμηλότερο το κόστος παραγωγής του TSI 122hp από το TSI 140hp καθώς το πρώτο δεν έχει kompressor παρα μόνο turbo.

 

 

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ GOLF

ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ

ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι όμως είναι ένα αυτοκίνητο με turbo. Οπότε αν φοβόταν κάποιος για τον κινητήρα θα έπερνε τον 1.6 με τα 115 άλογα.

Όπως και να έχει η έκδοση με τα 122 άλογα θα έπρεπε να είναι ακόμα φθηνότερη. Και πρέπει να είναι πολύ χαμηλότερο το κόστος παραγωγής του TSI 122hp από το TSI 140hp καθώς το πρώτο δεν έχει kompressor παρα μόνο turbo.

 

Αυτή είναι και η δική μου απορία, άλλωστε σε χώρες που η ιπποδύναμη φορολογείται είτε καθορίζει τα ασφάλιστρα μοιάζει καλύτερη λύση ο FSI. Ισως έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις (μπορεί να πετυχαίνουν χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους) ή μπορεί λόγω μεγάλης παραγωγής να βγαίνει σχετικά φθηνά η κατασκευή του μοτέρ, πιο φθηνά απ'ότι νομίζουμε..

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι και η δική μου απορία, άλλωστε σε χώρες που η ιπποδύναμη φορολογείται είτε καθορίζει τα ασφάλιστρα μοιάζει καλύτερη λύση ο FSI. Ισως έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις (μπορεί να πετυχαίνουν χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους) ή μπορεί λόγω μεγάλης παραγωγής να βγαίνει σχετικά φθηνά η κατασκευή του μοτέρ, πιο φθηνά απ'ότι νομίζουμε..

 

Όχι μόνο τα ασφάλιστρα αλλά και την αρχική τιμή. Επίσης σε πολλές χώρες θέλουν να καθορίζονται τα τέλη κυκλοφορίας και από τον παράγοντα εκπομπή ρύπων και η VW θέλεο να δώσει μεγάλο βάρος στο concept μικρότερος κινητήρας- καλές επιδόσεις. (και το tigouan θα το παρουσιάσουν με Tsi αν δεν κάνω λάθος)

[sIGPIC][/sIGPIC]

golf TSI first generation!!!

Link to comment
Share on other sites

Exei diapistosi kanis patontas sto patoma tou odigou kai tou sinodigou ean tou vouliazei ligo?

Ego to diapistosa auto sta "patomata" ta dika mou (tsi 140) se ena simio ligo aristera! Ekei mou kani ena vouliagmataki ean to patao me ligo parapano piesi!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Exei diapistosi kanis patontas sto patoma tou odigou kai tou sinodigou ean tou vouliazei ligo?

Ego to diapistosa auto sta "patomata" ta dika mou (tsi 140) se ena simio ligo aristera! Ekei mou kani ena vouliagmataki ean to patao me ligo parapano piesi!!!

Δε βουλιάζει, απλώς "σπάει" το πλαστικό κούμπωμα από το πατάκι ;)
Link to comment
Share on other sites

File mou to dokimasa kai xoris ta patakia kai pali niotho oti vouliazei ean piezo pano tou!!!

Ti na po den boro na katalavo?? Mou fainetai oti einai apo mesa!!!

Leo na pao na tous to dikso stin karenta pou to pira!

 

Δε βουλιάζει, απλώς "σπάει" το πλαστικό

κούμπωμα από το πατάκι ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

File mou to dokimasa kai xoris ta patakia kai pali niotho oti vouliazei ean piezo pano tou!!!

Ti na po den boro na katalavo?? Mou fainetai oti einai apo mesa!!!

Leo na pao na tous to dikso stin karenta pou to pira!

.

 

 

 

 

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:tripio einai????:whip:

Link to comment
Share on other sites

re paidia to exei paei kaneis panw apo 219?egw pisteya oti ta exei ta 225 alla teleiwse h ey8eia!Hmoun me 5h stis 6300 kapou!kai konta sta 219!

225 με 6η στις 5500 περιπου το TSi. Δεν παει παραπανω!!!!:p

Κοντερισια βεβαια, επομενως αν βγαλεις 20? εχεις περιπου 205 πραγματικα

Link to comment
Share on other sites

.

 

 

 

 

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:tripio einai????:whip:

Ναι αφού να φανταστείς βλέπεις και το δρόμο κάτω! Ρε παιδιά δε σοβαρευόμαστε λιγο...
Link to comment
Share on other sites

.

 

 

 

 

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:tripio einai????:whip:

 

Ναι, ειναι το αυτοκινητο των Fred & Barney :w00t:

 

http://www.fiftiesweb.com/tv/flinstones-fb.gif

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια το gt μου βγαζει προβλημα.στις 3500 στροφες κανει μια διακοπη το τουρμπο και χανει ολη την εποιταχυνση και δεν κανει σωστα overboost.εχετε ακουσει για καμια βλαβη εσεις στο gt?

 

και γω εχω ενα gt που κανει ακριβως το ιδιο και δεν βρισκουν τιποτα.

σημερα το πηγα παλι στην αντιποροσωπεια και το αφησα μεσα για να το ξανα ελεγξουν.το θεμα ειναι οτι το προγβλημα αυτο δεν το κανει συνεχεια.

Link to comment
Share on other sites

και γω εχω ενα gt που κανει ακριβως το ιδιο και δεν βρισκουν τιποτα.

σημερα το πηγα παλι στην αντιποροσωπεια και το αφησα μεσα για να το ξανα ελεγξουν.το θεμα ειναι οτι το προγβλημα αυτο δεν το κανει συνεχεια.

 

αν σου βρουν εσενα τη βλαβη πες το και σε μενα ή αν την βρουν εμενα (που δεω νομιζω) θα στην πω

Link to comment
Share on other sites

Re paidia kanenas den exei valei skastra sto tsi toy?

 

egw exw rwtisei merikes fores gia to gt!!an exoun skasra h kana programataki gia 200ps alla mpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sto forum milame etsi!:D

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ειναι το αυτοκινητο των Fred & Barney :w00t:

 

http://www.fiftiesweb.com/tv/flinstones-fb.gif

 

 

to kainourgio tou amaksi?auto me tous 170 deinosaurous???:lol::lol::lol::lol::w00t::baby::w00t::ρ

Link to comment
Share on other sites

Για να σοβαρευτουμε και λιγο, τι λετε για το πιο κατω link:

 

 

http://www.autoeducation.com/blog/item/56/

 

Ορθο η λαθος?

 

 

Παντος πιστευω οτι αυτα που γραφει στην απαντησει του ο φιλος ειναι ορθα, το περιεργο ειναι οτι στο εγχειριδιο της VW δεν αναφερει τιποτα για σωστη μεταχειρηση του turbo.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...