Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

Ρε παιδες βλεπω σε αλλα στρογγυλα οτι το ψαλιδι του αστρα κανει κανονικα.. εμενα δεν μου καθετε και τοσο καλα..1 εκει που δενει το ψαλιδι με τον σκελετο.. μου αφηνει ενα κενο.(αλλα εβαλα ροδερα μια απο εδω και μια απο εκει) :-) 2 η ροδα οπως θα δειτε δεν καθετε πιο βροστα για τον λογο οτι εχει τερματισει στον οδηγο του ψαλιδιου.. 3 η μαμισια αλυσιδα δεν εκανε και αναγκαστηκα να βαλω αλλη πιο μεγαλη.. ''Λετε να φαω λιγο το ψαλιδι??''

http://i819.photobucket.com/albums/zz115/tzinios/DSC01717.jpg

http://i819.photobucket.com/albums/zz115/tzinios/DSC01720.jpg

http://i819.photobucket.com/albums/zz115/tzinios/DSC01724.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ρε παιδες βλεπω σε αλλα στρογγυλα οτι το ψαλιδι του αστρα κανει κανονικα.. εμενα δεν μου καθετε και τοσο καλα..1 εκει που δενει το ψαλιδι με τον σκελετο.. μου αφηνει ενα κενο.(αλλα εβαλα ροδερα μια απο εδω και μια απο εκει) :-) 2 η ροδα οπως θα δειτε δεν καθετε πιο βροστα για τον λογο οτι εχει τερματισει στον οδηγο του ψαλιδιου.. 3 η μαμισια αλυσιδα δεν εκανε και αναγκαστηκα να βαλω αλλη πιο μεγαλη.. ''Λετε να φαω λιγο το ψαλιδι??''

 

κι εγώ έχω ψαλίδι astrea στο στρογγυλό μου... στο σκελετό έχω βάλει μια ροδέλα απ' τη μια και μια απ' την άλλη όπως εσύ, αλλά έχω το ίδιο πρόβλημα ότι η ρόδα κάθεται πιο πίσω, οπότε αν πάω να σφίξω την αλυσίδα η ρόδα πρέπει να πάει ακόμα πιο πίσω, και μένει 1-2 εκατοστά μόνο απόσταση το λάστιχο από το φτερό και αν κατεβεί λίγο η ανάρτηση ακουμπάει το λάστιχο στο φτερό... τι μπορώ να κάνω;;:(

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχω ενα προβλημα με τα ποινια του μοτερ που φτιαχνω εχω μονο την πινιοπλακα και δεν ξερω πια ειναι τα ποινια που πρεπει να αγορασω (το μοτερ ειναι 12βολτο) μιπος καποιος μπορει να με βοηθισει να μου τα βρει απο το http://www.moto-rider.com/search-results.aspx?term=%D0%C7%CD%C9 και να μου τα ποσταρει εδω

 

ευχαριστω πολλη οποιος με βοηθισει...!! :)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

κι εγώ έχω ψαλίδι astrea στο στρογγυλό μου... στο σκελετό έχω βάλει μια ροδέλα απ' τη μια και μια απ' την άλλη όπως εσύ, αλλά έχω το ίδιο πρόβλημα ότι η ρόδα κάθεται πιο πίσω, οπότε αν πάω να σφίξω την αλυσίδα η ρόδα πρέπει να πάει ακόμα πιο πίσω, και μένει 1-2 εκατοστά μόνο απόσταση το λάστιχο από το φτερό και αν κατεβεί λίγο η ανάρτηση ακουμπάει το λάστιχο στο φτερό... τι μπορώ να κάνω;;:(

 

το προβλημα σου ειναι οτι για να τεντωσει η αλυσιδα 8α πρεπει να κανεις την ροδα πιο πισω..που αυτο εχει ως αποτελεσμα να απεχει ελαχιστα χιλιοστα απο το φτερο και με λιγο βαρος να βρισκει..σωστα?? τι γραναζια εχεις και τι αλυσιδα?? παιζουνε ρολο αυτα. μπορεις να βαλεις μικροτερη αλυσιδα..:);)

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχω ενα προβλημα με τα ποινια του μοτερ που φτιαχνω εχω μονο την πινιοπλακα και δεν ξερω πια ειναι τα ποινια που πρεπει να αγορασω (το μοτερ ειναι 12βολτο) μιπος καποιος μπορει να με βοηθισει να μου τα βρει απο το http://www.moto-rider.com/search-results.aspx?term=%D0%C7%CD%C9 και να μου τα ποσταρει εδω

 

ευχαριστω πολλη οποιος με βοηθισει...!! :)

 

κανενας?:(

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

μπορειτε να μου εξηγησετε τις διαστασεις στο ελαστικο..http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=25064 καθως και τι διαφορα που εχουν τα πιλοτ τα σπορτυ με τα απλα τα πιλοτ..:-)
Link to comment
Share on other sites

μπορειτε να μου εξηγησετε τις διαστασεις στο ελαστικο..http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=25064 καθως και τι διαφορα που εχουν τα πιλοτ τα σπορτυ με τα απλα τα πιλοτ..:-)

 

κανονικα το 90 60 17 ειναι 90 φαρδος,οπως το κοιταμε απο πισω δλδ,60 ειναι το προφιλ και 17 ειναι οι ιντσες της ζαντας,οπως κ σε ολα τα παπακια ειναι τοσο,απ οσο ξερω τα "pilot sporty" ειναι τα χαμηλοπροφιλα,τα λεπτα δλδ,και τα "pilot" ειναι σε νορμαλ διαστασεις,επισης μετριουνται κ αλλιως τα λαστιχα 2- 2.25- 2.50 και 2.75x17"

Link to comment
Share on other sites

μπορειτε να μου εξηγησετε τις διαστασεις στο ελαστικο..http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=25064 καθως και τι διαφορα που εχουν τα πιλοτ τα σπορτυ με τα απλα τα πιλοτ..:-)

 

κανονικα το 90 60 17 ειναι 90 φαρδος,οπως το κοιταμε απο πισω δλδ,60 ειναι το προφιλ και 17 ειναι οι ιντσες της ζαντας,οπως κ σε ολα τα παπακια ειναι τοσο,απ οσο ξερω τα "pilot sporty" ειναι τα χαμηλοπροφιλα,τα λεπτα δλδ,και τα "pilot" ειναι σε νορμαλ διαστασεις,επισης μετριουνται κ αλλιως τα λαστιχα 2- 2.25- 2.50 και 2.75x17"

 

*μια επισημανση,στα περισσοτερα παπακια οι διαστασεις οι stock ειναι 2.50 μπροστα και 2.75 πισω,στα αλλα νουμερα (τα 90/60-17 ειναι 2αρακι,τα 2.5 κ 2.75 δεν ξερω) :)

Link to comment
Share on other sites

κανονικα το 90 60 17 ειναι 90 φαρδος,οπως το κοιταμε απο πισω δλδ,60 ειναι το προφιλ και 17 ειναι οι ιντσες της ζαντας,οπως κ σε ολα τα παπακια ειναι τοσο,απ οσο ξερω τα "pilot sporty" ειναι τα χαμηλοπροφιλα,τα λεπτα δλδ,και τα "pilot" ειναι σε νορμαλ διαστασεις,επισης μετριουνται κ αλλιως τα λαστιχα 2- 2.25- 2.50 και 2.75x17"

 

*μια επισημανση,στα περισσοτερα παπακια οι διαστασεις οι stock ειναι 2.50 μπροστα και 2.75 πισω,στα αλλα νουμερα (τα 90/60-17 ειναι 2αρακι,τα 2.5 κ 2.75 δεν ξερω) :)

 

Ωραιος ευχαριστω πολυ ρε φιλαρακι..;)

Αα να σε ρωτησω και κατι αλλο? εχουν διαφορα τα 2αρακια με τα μαμα τα χονδρα λαστιχα?? ''(σε οδηγικη συμπεριφορα)''

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος ευχαριστω πολυ ρε φιλαρακι..;)

Αα να σε ρωτησω και κατι αλλο? εχουν διαφορα τα 2αρακια με τα μαμα τα χονδρα λαστιχα?? ''(σε οδηγικη συμπεριφορα)''

 

καταρχην συγνωμη για το 2πλο ποστ παραπανω!

αρκετη θα ελεγα,τα μανισια ειναι ανετα,με τα 2αρακια περαν της εμφανισης πιστευω πως πρακτικα δεν κερδιζεις τπτ με τις ταχυτητες που κινειται ενα παπακι,ουτε ειναι για στριψιμο με το γονατο κατω,προσωπικα με 2ο ατομο κοπανουσε παρα πολυ πισω μεχρι π στραβωσε η ζαντα και αλλαξα κ ζαντα κ ξαναβαλα χοντρο λαστιχο 2.50,απο ανεση κ εμφανιση το καλυτερο για μενα ειναι 2.25 μπροστα 2.50 πισω,χανεις λιγο σε ανεση κ φαινονται φυσιολογικα κ οχι σαν τρακτερ:)

Link to comment
Share on other sites

κανενας?:(

 

slila65 λίγη υπομονή δεν βλάπτει. :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα σου ειναι οτι για να τεντωσει η αλυσιδα 8α πρεπει να κανεις την ροδα πιο πισω..που αυτο εχει ως αποτελεσμα να απεχει ελαχιστα χιλιοστα απο το φτερο και με λιγο βαρος να βρισκει..σωστα?? τι γραναζια εχεις και τι αλυσιδα?? παιζουνε ρολο αυτα. μπορεις να βαλεις μικροτερη αλυσιδα..:);)

 

έχω γρανάζια 14-35 και την αλυσίδα την έβαλα όσο πιο κοντή γίνεται. αν ήταν μισό κρίκο μικρότερη θα ήμουν οκ... αλλά δεν γίνεται... έχω λάστιχα pilot sporty. αν κατέβει η ανάρτηση 5-6 εκατοστά βρίσκει πίσω το λάστιχο στο φτερό.

 

στην φωτογραφία φαίνεται πόσο λίγο κενό μένει ανάμεσα στο φτερό και το λάστιχο:

http://bikepics.com/pictures/1856465/

και μερικές ακόμα φωτογραφίες από το δέσιμο:

http://bikepics.com/pictures/1856462/

http://bikepics.com/pictures/1856464/

http://bikepics.com/pictures/1856467/

http://bikepics.com/pictures/1856470/

Link to comment
Share on other sites

παιδια θελω λιγη βοηθεια

 

εδω στο τεσαρι σασμαν μου δεν ξερω απο πια μερια και πως να να βαλω αυτο το σιδερακι που δειχνω στην παρακατω εικονα

 

http://img17.imageshack.us/i/dsc00096qi.jpg/

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

έχω γρανάζια 14-35 και την αλυσίδα την έβαλα όσο πιο κοντή γίνεται. αν ήταν μισό κρίκο μικρότερη θα ήμουν οκ... αλλά δεν γίνεται... έχω λάστιχα pilot sporty. αν κατέβει η ανάρτηση 5-6 εκατοστά βρίσκει πίσω το λάστιχο στο φτερό.

 

στην φωτογραφία φαίνεται πόσο λίγο κενό μένει ανάμεσα στο φτερό και το λάστιχο:

http://bikepics.com/pictures/1856465/

και μερικές ακόμα φωτογραφίες από το δέσιμο:

http://bikepics.com/pictures/1856462/

http://bikepics.com/pictures/1856464/

http://bikepics.com/pictures/1856467/

http://bikepics.com/pictures/1856470/

 

Γιατί δεν πας την ρόδα λίγο πιο μπροστά? Και μετά κάνε την αλυσίδα λίγο πιο κοντή

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν κατάλαβα ποιο είναι το προβλημα σου τώρα με το ψαλίδι?

 

οτι η ροδα δεν καθεται κανονικα στο κεντρο και παει πιο πισω.. και με λιγο βαρος βρισκει..

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν πας την ρόδα λίγο πιο μπροστά? Και μετά κάνε την αλυσίδα λίγο πιο κοντή

η αλυσίδα δεν γίνεται να κοντύνει άλλο. αν την κοντύνω 1 κρίκο ακόμα, δεν φτάνει μετά:(

Link to comment
Share on other sites

η αλυσίδα δεν γίνεται να κοντύνει άλλο. αν την κοντύνω 1 κρίκο ακόμα, δεν φτάνει μετά:(

 

βρες μικροτερη αλυσιδα.. μετρα μια αν μπορεις μετρα τους κρικους να δω ποσο ειναι..

Link to comment
Share on other sites

βρες μικροτερη αλυσιδα.. μετρα μια αν μπορεις μετρα τους κρικους να δω ποσο ειναι..

 

να μετρήσω πόσους κρίκους έχει η αλυσίδα δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια ειμαι καινουργιος εδω και θα ηθελα να σας ρωτησω επειδη δε ξερω και πολλα.Εχω ενα glxaki με 90αρι μοτερ στα 51mm και θελω να το κανω 53mm.Τι κυλινδρο να βαλω;Το παπι το εχω για βολτες αλλα και για κοντριτσες που και που και το θελω να πηγαινει καλα.Προτιμω κυλινδρο τυπου astrea και οχι τιποτα μουφα οπως shark κλπ.Τωρα μεν εχει καλη επιταχυνση αλλα δε με εντυπωσιαζει η τελικη δλδ σε ευθεια βγαζει 90-95 (αγγουρια δλδ).Πειτε μου αν θα βγαζει κανα χιλιομετρο παραπανω με την αλλαγη κυλινδρου

 

Σε περιπτωση που θελετε να με ρωτησετε τι φοραω για να μου προτεινετε ,οριστε μερικα για το οποια ξερω.

 

Καταρχην το παπι ειναι custom super cub 50 και εχει μοτερ 90αριου

 

Καμρπ Keihin 22

Κεφαλή astrea

Εκκε 4ο σταδιο (fuego νομιζω ή aasa)

κυλινδρο 97cm 50χιλ (shark δυστυχως...)

ρευματα μαμα

εξατμιση sebring γνησια με μικρη μπουκα

γραναζωμα astrea

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια ειμαι καινουργιος εδω και θα ηθελα να σας ρωτησω επειδη δε ξερω και πολλα.Εχω ενα glxaki με 90αρι μοτερ στα 51mm και θελω να το κανω 53mm.Τι κυλινδρο να βαλω;Το παπι το εχω για βολτες αλλα και για κοντριτσες που και που και το θελω να πηγαινει καλα.Προτιμω κυλινδρο τυπου astrea και οχι τιποτα μουφα οπως shark κλπ.Τωρα μεν εχει καλη επιταχυνση αλλα δε με εντυπωσιαζει η τελικη δλδ σε ευθεια βγαζει 90-95 (αγγουρια δλδ).Πειτε μου αν θα βγαζει κανα χιλιομετρο παραπανω με την αλλαγη κυλινδρου

 

Σε περιπτωση που θελετε να με ρωτησετε τι φοραω για να μου προτεινετε ,οριστε μερικα για το οποια ξερω.

 

Καταρχην το παπι ειναι custom super cub 50 και εχει μοτερ 90αριου

 

Καμρπ Keihin 22

Κεφαλή astrea

Εκκε 4ο σταδιο (fuego νομιζω ή aasa)

κυλινδρο 97cm 50χιλ (shark δυστυχως...)

ρευματα μαμα

εξατμιση sebring γνησια με μικρη μπουκα

γραναζωμα astrea

 

 

Μπορείς να βάλεις κύλινδρο nicasil 53mm από την shark,ο οποίος είναι σχετικά καλός για τα λευτά του:OΒασικά το διάβασα 2-3 φορές το μύνημα σου και δεν κατάλαβα τι θες.Να αλλάξεις μόνο κύλινδρο η να το φτιάξεις όλο από την αρχή?Το καρμπυρατέρ και την κεφαλή κτλ κτλ τα φοράει ήδη?

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

ναι μετρα ποσα εχει..

οκ θα τα μετρήσω αύριο...

 

παιδία πήρα σήμερα βόλτα το μηχανάκι πρώτη φορά μετά το φτιάξιμο για δοκιμή. έχει γρανάζια 14-35 και 20άρι καρμπιρατέρ... τώρα πάει τάπα, σε 400-500 μέτρα έχει τερματίσει την τρίτη εντελώς (τριάρι σασμάν) αν βάλω μπροστά 15άρι γρανάζι θα πάει καθόλου? γιατί τώρα μου φαίνονται σχετικά κοντές οι ταχύτητες.:worry:

 

έχω και ένα πρόβλημα, όταν ανοίγω απότομα το γκάζι ή όταν ζορίζεται το μοτέρ (πχ ξεκινάω με τρίτη) ακούγεται να χτυπάει κάτι μέσα, το πιστόνι είναι;;:cry:

 

και κάποια μικροπροβλήματα που έχω είναι ότι όταν πάω να το βάλω μπρός μερικές φορές κάνει τσαφ τσαφ το καρμπιρατέρ, και όταν έχω τέρμα το γκάζι και το αφήσω απότομα σκάει η εξάτμιση 4-5 φορές δυνατά, μήπως δεν είναι ρυθμισμένο το καρμπιρατέρ;

 

σόρρυ πάλι για το μεγάλο ποστ, αν μπορείτε να με βοηθήσετε σας ευχαριστώ!:D

Link to comment
Share on other sites

οκ θα τα μετρήσω αύριο...

 

παιδία πήρα σήμερα βόλτα το μηχανάκι πρώτη φορά μετά το φτιάξιμο για δοκιμή. έχει γρανάζια 14-35 και 20άρι καρμπιρατέρ... τώρα πάει τάπα, σε 400-500 μέτρα έχει τερματίσει την τρίτη εντελώς (τριάρι σασμάν) αν βάλω μπροστά 15άρι γρανάζι θα πάει καθόλου? γιατί τώρα μου φαίνονται σχετικά κοντές οι ταχύτητες.:worry:

 

έχω και ένα πρόβλημα, όταν ανοίγω απότομα το γκάζι ή όταν ζορίζεται το μοτέρ (πχ ξεκινάω με τρίτη) ακούγεται να χτυπάει κάτι μέσα, το πιστόνι είναι;;:cry:

 

και κάποια μικροπροβλήματα που έχω είναι ότι όταν πάω να το βάλω μπρός μερικές φορές κάνει τσαφ τσαφ το καρμπιρατέρ, και όταν έχω τέρμα το γκάζι και το αφήσω απότομα σκάει η εξάτμιση 4-5 φορές δυνατά, μήπως δεν είναι ρυθμισμένο το καρμπιρατέρ;

 

σόρρυ πάλι για το μεγάλο ποστ, αν μπορείτε να με βοηθήσετε σας ευχαριστώ!:D

φιλε το μοτερ σου ποσα χιλιοστα ειναι??:)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...