Jump to content

X135SALONICA

Members
  • Δημοσιεύσεις

    561
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

2 Followers

About X135SALONICA

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

X135SALONICA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. καλυτερα να το κανεις 55 με ναριτα πιστονι,θελεις ενα ρεκτιφιε,καρμπυρατερ 24 η 26 εναν εκκεντροφορο και μια εξατμιση μετα απο κει πας σε βαλβιδες,ελατηρια βαλβιδων,ροικη εξελιξη και στην μεταδοση,καμπανα,δισκακια,κ ρευματα,ενα light ελαφρωμα στο βολαν, ηλεκτρονικη κ λοιπα..:)
  2. με γυαλοχαρτο δεν ειναι τριμμενο?! δεν νομιζω να ναι νικελ:confused:
  3. ντραγκον κοβει σε κρυπτον,ειναι πολυ ομορφη,εγω θα σου προτεινα να βαλεις μονο εξατμιση και απο κει κ περα μπορεις να βαλεις ενα ζιγκλερακι λιγο μεγαλυτερο στο καρμπ,αλλο καρμπ δεν πιστευω να το δουλευει καλα,ακομα κ 20αρι.. protech νομιζω ειναι η καλυτερη επιλογη! και μπορεις να κανεις κατι με τα γραναζια
  4. το χω ψαξει με το δικο μου και καλυτερα απ το μανισιο το καρμπ δεν δουλευε ουτε 22 ουτε 24χιλ,μονο εξατμιση φοραει,παιρνεις ελαχιστα στα ψηλα,και χανεις κ μεσαια κ χαμηλα,δεν αξιζει δλδ! ουτε ρελαντι ουτε σωστο δουλεμα,με οτιδηποτε ρυθμιση (ζιγκλερ)..
  5. μια χαρα θα σου ειναι το R αλλα καλο θα ηταν να χες κ διπλωμα,ενιγουει:) τετοιο εχω κ γω αν και το χω βαρεθει κ θελω να το δωσω,ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ σου λεω,απ την εμπειρια που εχω,αν ειναι να το παρεις για να το κανεις 54 η 55 χιλιοστα κ τετοια,καλυτερα παρε κανα κρυπτον χ,θα σου αρχισουν τα προβληματα μετα..
  6. καταρχην συγνωμη για το 2πλο ποστ παραπανω! αρκετη θα ελεγα,τα μανισια ειναι ανετα,με τα 2αρακια περαν της εμφανισης πιστευω πως πρακτικα δεν κερδιζεις τπτ με τις ταχυτητες που κινειται ενα παπακι,ουτε ειναι για στριψιμο με το γονατο κατω,προσωπικα με 2ο ατομο κοπανουσε παρα πολυ πισω μεχρι π στραβωσε η ζαντα και αλλαξα κ ζαντα κ ξαναβαλα χοντρο λαστιχο 2.50,απο ανεση κ εμφανιση το καλυτερο για μενα ειναι 2.25 μπροστα 2.50 πισω,χανεις λιγο σε ανεση κ φαινονται φυσιολογικα κ οχι σαν τρακτερ:)
  7. και επισης οτι το πισω δισκοφρενο,ο δισκος φαινεται εντελως μαπα στην φωτο
  8. κανονικα το 90 60 17 ειναι 90 φαρδος,οπως το κοιταμε απο πισω δλδ,60 ειναι το προφιλ και 17 ειναι οι ιντσες της ζαντας,οπως κ σε ολα τα παπακια ειναι τοσο,απ οσο ξερω τα "pilot sporty" ειναι τα χαμηλοπροφιλα,τα λεπτα δλδ,και τα "pilot" ειναι σε νορμαλ διαστασεις,επισης μετριουνται κ αλλιως τα λαστιχα 2- 2.25- 2.50 και 2.75x17" *μια επισημανση,στα περισσοτερα παπακια οι διαστασεις οι stock ειναι 2.50 μπροστα και 2.75 πισω,στα αλλα νουμερα (τα 90/60-17 ειναι 2αρακι,τα 2.5 κ 2.75 δεν ξερω) :)
  9. κανονικα το 90 60 17 ειναι 90 φαρδος,οπως το κοιταμε απο πισω δλδ,60 ειναι το προφιλ και 17 ειναι οι ιντσες της ζαντας,οπως κ σε ολα τα παπακια ειναι τοσο,απ οσο ξερω τα "pilot sporty" ειναι τα χαμηλοπροφιλα,τα λεπτα δλδ,και τα "pilot" ειναι σε νορμαλ διαστασεις,επισης μετριουνται κ αλλιως τα λαστιχα 2- 2.25- 2.50 και 2.75x17"
  10. αυτο ειναι που λεω http://img697.imageshack.us/img697/3798/dsc01622tk0.jpg ,εχει συμπλεκτη κ κυλ/πιστονο,ψαλιδια carbon (look),λογικα δεν θα ναι μουφα,γιατι εχει πολλα χρηματα πανω,κ χρησιμοποιειται,δεν ειναι demo του μαγαζιου!
  11. εχω την εντυπωση πως ειναι 5ταχυτο αυτο που εχει βγει,μπορει να κανω κ λαθος,το χει ο μερεμετσακης:) (απο κοστος ομως αστο,2-3 εξατμισεις αγοραζεις για το Χ)
  12. χμμ.. για 2χρονο δεν ειναι οτι πιο ευκολο,αν ψαξεις στο νετ εχει σχεδια με διαστασεις,γωνιες κτλ. ομως ειναι κ θεμα κυβικων:) προτεινω να παρεις μια επωνυμη,και για να δουλεψει και γιατι μπορει ΤΕΛΙΚΑ να σου βγει φτηνοτερη;)
  13. πω ουτε την πηρε το ματι μου,εγω θα την εβαζα μπροστα απ την πισινη ροδα,οπως σε πολλα enduro/motard
  14. Mονο εγω δεν βλεπω την πινακιδα παιδια?! :rolleyes: για αυτο που ρωτησες,να μην καει παραπανω και να πηγαινει,εξατμιση,φιλτρο (εχει η pipercross) κ ενα γραναζι λιγο πιο κοντο,1 μικροτερο μπροστα η 2 - 3 μεγαλυτερα πισω (ενα απ τα 2),τωρα κατι αλλο δυσκολο να βαλεις κ να μην καιει..:) :X
  15. ε βεβαια,εδω αλλοι με 30ε παιρνουν ενα λαστιχο,ή φαναρια μπρος-πισω,οχι σκελετο:O μια χαρα ειναι
×
×
  • Create New...