Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

ρε φιλε παμε καλα??τι βλακειες λες οτι ι μιζα ειναι ενομενη με τον στροφαλο? η μιζα περνει ρευμα απο την μπαταρια και δινει σπινθιρα στο μπουζι και αναβει:wacko: μην λεμε οτι νανε:ninja:

 

Τωρα μπερδευτηκα τελειως:wacko:....Τελικα η μιζα ειναι ενωμενη με τον στροφαλο ή απλα δινει σπινθηρα στο μπουζι;;Κοβει ή δεν κοβει αποδοση;:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ρε γιατι να αναψω φοτιες αφου την αληθεια λεω και αν εχω αδικο να με διορθοση καποιος:)

 

Tα χεις μπερδεψει.Η μιζα δινει κινηση με την περιστροφη της μεσω γραναζιου στο στροφαλο και ουτω καθεξης η διαδικασια οπως οταν κατεβαζουμε μανιβελα;)Σωστα τα λεει ο svouros_gr

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ όπως να αποφεύγετε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς στα γραφόμενα σας. Ευχαριστώ.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

πως αποσυνδεεται ρε φιλε η μιζα αφου ειναι ενωμενη με καδενα στο δευτερο γραναζι του στροφαλου . τι ? φευγει η καδενα και οταν μιζαρεις ξαναμπενει μονη της ? τουλαχιστον σε πραγματα που ειμαι 100 % σιγουρος μην μου λες ΜΠΙΠΠΠΠ.

 

Και σου ξαναλεω πως εχει η κατασταση με την μιζα γενικα σε μοτερ και οχι σε καποιο συγκεκριμενο.Ετσι κι αλλιως εσυ αναφερεσαι γενικα στο 1ο σου ποστ.Το ποστ ακολουθει.

 

αληθευει φιλε μου γιατι ο στροφαλος στα μοτερ με μιζα εχει δυο γραναζια καδενας. οταν γυρυζει πρεπει να γυριζει και την καδενα της μιζας και το κοβει το μοτερ σε στροφες και αποδοση. α και τα μοτερ με μιζα εχουν πιο βαρυ βολαν . γενικα τα αμιζα ειναι πιο πολυστροφα

 

ρε φιλε παμε καλα??τι βλακειες λες οτι ι μιζα ειναι ενομενη με τον στροφαλο? η μιζα περνει ρευμα απο την μπαταρια και δινει σπινθιρα στο μπουζι και αναβει:wacko: μην λεμε οτι νανε:ninja:

 

Aυτο δεν μπορει να ισχυσει ποτε.Και αν δεν εχει μειγμα μεσα ο κυλινδρος?

Link to comment
Share on other sites

Tα χεις μπερδεψει.Η μιζα δινει κινηση με την περιστροφη της μεσω γραναζιου στο στροφαλο και ουτω καθεξης η διαδικασια οπως οταν κατεβαζουμε μανιβελα;)Σωστα τα λεει ο svouros_gr

 

μα ρε φιλε πως γινετε αυτο στα αστρα μοτερ πως βγενουν οι μιζες??αν ηταν ετσι θα ειχε μια τρυπα το μοτερ για την μιζα!! η μιζα απλος ειναι πανο στο μοτερ και ειναι 2 καλοδια της μιζας οπου απο εκει περνει ρευμα και δημιουργη τον σπινθηρα:)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

μα ρε φιλε πως γινετε αυτο στα αστρα μοτερ πως βγενουν οι μιζες??αν ηταν ετσι θα ειχε μια τρυπα το μοτερ για την μιζα!! η μιζα απλος ειναι πανο στο μοτερ και ειναι 2 καλοδια της μιζας οπου απο εκει περνει ρευμα και δημιουργη τον σπινθηρα:)

 

Παμε ξανα! Η λειτουργια της μανιβελας ποια ειναι οταν την κατεβαζεις? να στειλει ρευμα στο μπουζι:wacko:? ειναι σαν μου λες το ιδιο πραγμα κανει η μιζα αλλα πατωντας ενα κουμπι αντι να το κανεις με το ποδι.Θα σε παρακαλουσα να κοιταξεις πως λειτουργει ενα μοτερ με μιζα και χωρις....μην γραφουμε οτι να ναι.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Παμε ξανα! Η λειτουργια της μανιβελας ποια ειναι οταν την κατεβαζεις? να στειλει ρευμα στο μπουζι:wacko:? ειναι σαν μου λες το ιδιο πραγμα κανει η μιζα αλλα πατωντας ενα κουμπι αντι να το κανεις με το ποδι.Θα σε παρακαλουσα να κοιταξεις πως λειτουργει ενα μοτερ με μιζα και χωρις....μην γραφουμε οτι να ναι.

 

Και πως γινεται οταν εχεις μιζα να σπαει πιο ευκολα η συμπιεση δλδ π λετε;Για να εχουμε με αλλα λογια μιζα...σκοτωνουμε τη δυναμη του μοτερ;

Link to comment
Share on other sites

Και πως γινεται οταν εχεις μιζα να σπαει πιο ευκολα η συμπιεση δηλαδη που λετε;Για να εχουμε με αλλα λογια μιζα...σκοτωνουμε τη δυναμη του μοτερ;

 

Η μιζα κανει ακριβως το ιδιο πραγμα που κανει η μανιβελα δηλαδη περιστρεφει το στροφαλο που στη μια ακρη του εχει τα ρευματα (πηνια και βολαν) που παραγουν το ηλεκτρικο φορτιο που παει στην ηλεκτρονικη επειτα στον πολλαπλασιαστη που στελνει τα αναλογα βολτ για να σπινθηρισει το μπουζι και να γινει η αναφλεξη.Τι δουλεια εχει η μιζα με τη συμπιεση ή την δυναμη του μοτερ:confused:....το προσπερναμε αυτο.Τα παντα μεσα στο μοτερ λειτουργουν σαν ρολοϊ,τιποτα δεν περισευει τιποτα δεν μενει ακινητο ολα κινουντε οταν λειτουργει;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Και πως γινεται οταν εχεις μιζα να σπαει πιο ευκολα η συμπιεση δλδ π λετε;Για να εχουμε με αλλα λογια μιζα...σκοτωνουμε τη δυναμη του μοτερ;

 

Η μιζα δεν επηρεαζει την συμπιεση.

Link to comment
Share on other sites

Σαν να τα μπερδεψατε λιγο...

1) Σπινθηρας παραγεται απο την περιστροφη του στροφαλοφορου αξονα στον οποιο υπαρχει το βολαν, το βολαν απο την εσωτερικη του πλευρα εχει τα πηνια τα οποια μεσω του μαγνιτισμου παραγουν ρευμα το οποιο μετασχιματιζεται σε σπινθηρα (το πως γινεται ολο αυτο μπορουμε να το εξηγησουμε αλλη φορα, τα ειπα εινα ταχη)

2)η μανιβελα απλα περιστρεφει τον στροφαλοφορο αξονα (μεσω του σαζμαν και του φυγοκεντρου συμπλεκτη)

3)η μιζα απλα περιστρεφει τον στροφαλοφορο αξονα (απευθειας μεσω ενος γραναζιου και μιας αλυσιδας)

4)τα μοτερ με μιζα ειναι περισσοτερο επιβαρυμενα διοτι πανω στον στροφαλοφορο αξονα υπαρχει το γραναζι στο οποιο δινει κινηση η μιζα μεσω μιας αλυσιδας για την περιστροφη του στροφαλου, η επιβαρυνση οφειλεται μονο στο οτι υπαρχει επιπλεον βαρος και τριβη

5) με το που εκκινησει το μοτερ δεν κινειται ουτε η μιζα ουτε το γραναζι της που ειναι πανω στον στροφαλο (εδω ειναι η τριβη) διοτι το γραναζει δεν ειναι κολιμενο πανω στο στροφαλο αλλα φερει ενα μιχανισμο (κομπλερ) το οποιο "πιανει" τον στροφαλο μονο κατα την εκκινηση με μιζα, ειναι ενας μιχανισμος με μακαρονοτα εκεντρα τα οποια κομπλαρουν μονο προς μια κατευθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Η μιζα κανει ακριβως το ιδιο πραγμα που κανει η μανιβελα δηλαδη περιστρεφει το στροφαλο που στη μια ακρη του εχει τα ρευματα (πηνια και βολαν) που παραγουν το ηλεκτρικο φορτιο που παει στην ηλεκτρονικη επειτα στον πολλαπλασιαστη που στελνει τα αναλογα βολτ για να σπινθηρισει το μπουζι και να γινει η αναφλεξη.Τι δουλεια εχει η μιζα με τη συμπιεση ή την δυναμη του μοτερ:confused:....το προσπερναμε αυτο.Τα παντα μεσα στο μοτερ λειτουργουν σαν ρολοϊ,τιποτα δεν περισευει τιποτα δεν μενει ακινητο ολα κινουντε οταν λειτουργει;)

 

Εδω κανεις λαθος...δεν κινουντε ολα..οπως και η μιζα δεν γυρναει μαζι με τον στροφαλο...η μιζα γυρναει μονο οταν της δωσουμε ρευμα....εχει δυο γραναζακια ενα μικρο που ενονετε με την μιζα και ενα μεγαλο(που και τα δυο γραναζακια ενονοντε με καδενα,συνηθως)το μεγαλο λεγετε κομπλερ..που με λιγα λογια εχει μεσα ρουλμαν απο την εξωτερικη πλευρα αν γυρισει γυριζει και η εσωτερικη αν ομως γυρισει η εωτερικη δεν γυρναει και την εξωτερικη πλευρα...δεν μπορω να το εξηγησω πιο αναλυτικα....αν εχετε παρατηρησει σε καποια παπια dragsterαραδικα εχουν μονο μιζα και δεν εχουν μανιβελα...γιατι πολυ απλα τα μηχανικα εξαρτηματα δεν μεταφερουν 100% τις δηναμεις που περνουν να την δωσουνε σε αλλο μηχανικο μερος παρα μονο λιγοτερη δυναμη δεινουν.λογο θερμοκρασιων,τριβης κτλ....

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Και επιπλεον οι στροφες που περνει η μιζα ειναι χαμηλοτερες ακομα και απο το ρελαντι.
Link to comment
Share on other sites

Σαν να τα μπερδεψατε λιγο...

1) Σπινθηρας παραγεται απο την περιστροφη του στροφαλοφορου αξονα στον οποιο υπαρχει το βολαν, το βολαν απο την εσωτερικη του πλευρα εχει τα πηνια τα οποια μεσω του μαγνιτισμου παραγουν ρευμα το οποιο μετασχιματιζεται σε σπινθηρα (το πως γινεται ολο αυτο μπορουμε να το εξηγησουμε αλλη φορα, τα ειπα εινα ταχη)

2)η μανιβελα απλα περιστρεφει τον στροφαλοφορο αξονα (μεσω του σαζμαν και του φυγοκεντρου συμπλεκτη)

3)η μιζα απλα περιστρεφει τον στροφαλοφορο αξονα (απευθειας μεσω ενος γραναζιου και μιας αλυσιδας)

4)τα μοτερ με μιζα ειναι περισσοτερο επιβαρυμενα διοτι πανω στον στροφαλοφορο αξονα υπαρχει το γραναζι στο οποιο δινει κινηση η μιζα μεσω μιας αλυσιδας για την περιστροφη του στροφαλου, η επιβαρυνση οφειλεται μονο στο οτι υπαρχει επιπλεον βαρος και τριβη

5) με το που εκκινησει το μοτερ δεν κινειται ουτε η μιζα ουτε το γραναζι της που ειναι πανω στον στροφαλο (εδω ειναι η τριβη) διοτι το γραναζει δεν ειναι κολιμενο πανω στο στροφαλο αλλα φερει ενα μιχανισμο (κομπλερ) το οποιο "πιανει" τον στροφαλο μονο κατα την εκκινηση με μιζα, ειναι ενας μιχανισμος με μακαρονοτα εκεντρα τα οποια κομπλαρουν μονο προς μια κατευθυνση.

 

Να εισαι καλα φιλε που καθησες να τα γραψεις αναλυτικα να μαθαινουν οσοι δεν ξερουν γιατι με αυτα που γραφτηκαν στην προηγουμενη σελιδα.....:wacko: Το γνωριζω απολυτως για τη λειτουργια της μιζας,ανεφερα οτι οταν λειτουργει το μοτερ κινουντε ολα μεσα...ενα συνολο μαζι και οχι μιζα ουτε η μανιβελα (εχει δει κανεις μανιβελα να περιστρεφετε:p)Το ιδιο ισχυει για τη μανιβελα εχει εναν αντιστοιχο μηχανισμο με γραναζι και ελατηριο το οποιο κατα το κατεβασμα της ερχετε και κουμπωνει στον αξονα που στηριζετε και κατα την επαναφορα γινετε το αντιθετο.

Εδω κανεις λαθος...δεν κινουντε ολα..οπως και η μιζα δεν γυρναει μαζι με τον στροφαλο...η μιζα γυρναει μονο οταν της δωσουμε ρευμα....εχει δυο γραναζακια ενα μικρο που ενονετε με την μιζα και ενα μεγαλο(που και τα δυο γραναζακια ενονοντε με καδενα,συνηθως)το μεγαλο λεγετε κομπλερ..που με λιγα λογια εχει μεσα ρουλμαν απο την εξωτερικη πλευρα αν γυρισει γυριζει και η εσωτερικη αν ομως γυρισει η εωτερικη δεν γυρναει και την εξωτερικη πλευρα...δεν μπορω να το εξηγησω πιο αναλυτικα....αν εχετε παρατηρησει σε καποια παπια dragsterαραδικα εχουν μονο μιζα και δεν εχουν μανιβελα...γιατι πολυ απλα τα μηχανικα εξαρτηματα δεν μεταφερουν 100% τις δηναμεις που περνουν να την δωσουνε σε αλλο μηχανικο μερος παρα μονο λιγοτερη δυναμη δεινουν.λογο θερμοκρασιων,τριβης κτλ....

 

Συμφωνω απολυτως φιλε μου ετσι ειναι.Οπως εγραψα παραπανω ανεφερα γενικα κατα την λειτουργια του μοτερ κινουντε ολα μεσα.Οχι και η μιζα μαζι ουτε και η μανιβελα;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Σαν να τα μπερδεψατε λιγο...

1) Σπινθηρας παραγεται απο την περιστροφη του στροφαλοφορου αξονα στον οποιο υπαρχει το βολαν, το βολαν απο την εσωτερικη του πλευρα εχει τα πηνια τα οποια μεσω του μαγνιτισμου παραγουν ρευμα το οποιο μετασχιματιζεται σε σπινθηρα (το πως γινεται ολο αυτο μπορουμε να το εξηγησουμε αλλη φορα, τα ειπα εινα ταχη)

2)η μανιβελα απλα περιστρεφει τον στροφαλοφορο αξονα (μεσω του σαζμαν και του φυγοκεντρου συμπλεκτη)

3)η μιζα απλα περιστρεφει τον στροφαλοφορο αξονα (απευθειας μεσω ενος γραναζιου και μιας αλυσιδας)

4)τα μοτερ με μιζα ειναι περισσοτερο επιβαρυμενα διοτι πανω στον στροφαλοφορο αξονα υπαρχει το γραναζι στο οποιο δινει κινηση η μιζα μεσω μιας αλυσιδας για την περιστροφη του στροφαλου, η επιβαρυνση οφειλεται μονο στο οτι υπαρχει επιπλεον βαρος και τριβη

5) με το που εκκινησει το μοτερ δεν κινειται ουτε η μιζα ουτε το γραναζι της που ειναι πανω στον στροφαλο (εδω ειναι η τριβη) διοτι το γραναζει δεν ειναι κολιμενο πανω στο στροφαλο αλλα φερει ενα μιχανισμο (κομπλερ) το οποιο "πιανει" τον στροφαλο μονο κατα την εκκινηση με μιζα, ειναι ενας μιχανισμος με μακαρονοτα εκεντρα τα οποια κομπλαρουν μονο προς μια κατευθυνση.

 

Αυτο το κομπλερ ειναι που λενε οτι αμα πιασει βρομια το μοτερ κολαει και η μιζα γυρναει μαζι με το μοτερ και μετα την εκκινηση με αποτελεσμα να καιει στο τελος τη μιζα;Παιζει δλδ απ'ότι καταλαβα να φταιει η μιζα που μερικα astrea και glx κρεμανε με 4η και δε πανε πανω απο 90-95 σε ευθεια;

Link to comment
Share on other sites

Η μιζα κανει ακριβως το ιδιο πραγμα που κανει η μανιβελα δηλαδη περιστρεφει το στροφαλο που στη μια ακρη του εχει τα ρευματα (πηνια και βολαν) που παραγουν το ηλεκτρικο φορτιο που παει στην ηλεκτρονικη επειτα στον πολλαπλασιαστη που στελνει τα αναλογα βολτ για να σπινθηρισει το μπουζι και να γινει η αναφλεξη.Τι δουλεια εχει η μιζα με τη συμπιεση ή την δυναμη του μοτερ:confused:....το προσπερναμε αυτο.Τα παντα μεσα στο μοτερ λειτουργουν σαν ρολοϊ,τιποτα δεν περισευει τιποτα δεν μενει ακινητο ολα κινουντε οταν λειτουργει;)

 

τι να πω εγω εχω μοτερ χωρις μιζα για την μιζα δεν εχω ακουσει ποτε μου οτι εχει αλυσιδα:O

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

τοσο καιρο προσπαθω να το εξιγησω του mad και με εχει σκασει. να ειστε καλα που κατσατε να τα γραψετε. ακου madloufos πιασε ενα μοτερ και βγαλε το γραναζι της μιζας απο το στροφαλο και το καδενακι. καντο μετα μια βολτα να μου πεις . αλλιως δεν μπορεις να καταλαβεις
Link to comment
Share on other sites

τι να πω εγω εχω μοτερ χωρις μιζα για την μιζα δεν εχω ακουσει ποτε μου οτι εχει αλυσιδα:O

 

Tωρα γνωριζεις πως λειτουργει η μιζα ωστε να ξερεις να πεις σε καποιον που δεν γνωριζει τι κανει:)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

τοσο καιρο προσπαθω να το εξιγησω του mad και με εχει σκασει. να ειστε καλα που κατσατε να τα γραψετε. ακου madloufos πιασε ενα μοτερ και βγαλε το γραναζι της μιζας απο το στροφαλο και το καδενακι. καντο μετα μια βολτα να μου πεις . αλλιως δεν μπορεις να καταλαβεις

 

Καλα μας δουλευεις?

Απο konajiji ''5) με το που εκκινησει το μοτερ δεν κινειται ουτε η μιζα ουτε το γραναζι της που ειναι πανω στον στροφαλο (εδω ειναι η τριβη) διοτι το γραναζει δεν ειναι κολιμενο πανω στο στροφαλο αλλα φερει ενα μιχανισμο (κομπλερ) το οποιο "πιανει" τον στροφαλο μονο κατα την εκκινηση με μιζα, ειναι ενας μιχανισμος με μακαρονοτα εκεντρα τα οποια κομπλαρουν μονο προς μια κατευθυνση.''

 

Αφου δεν γυριζει η μιζα οπως ειχα πει εγω γιατι μολις αναψει το μοτερ αποσυνδεεται, γι αυτο τον λογο ακουμε τον περιεργο ηχο οταν γυρναμε την μιζα επειδη προσπαθουν τα γραναζια της μιζας με το κομπλερ να συγχρονιστουν αλλα δεν εχουν συγχρονιζε οπως το σασμαν, τοτε αν σκεφτουμε ολα τα παραπανω πως γινεται να κοβει το μιζατο μοτερ αφου δεν καταναλωνεται καθολου ενεργεια για την μιζα?

Και σου ειπα οτι γενικα ετσι λειτουργει η μιζα απο την αρχη.Δεν ξερω ομως για καποιο συγκεκριμενο παπι.

Link to comment
Share on other sites

Καλα μας δουλευεις?

Απο konajiji ''5) με το που εκκινησει το μοτερ δεν κινειται ουτε η μιζα ουτε το γραναζι της που ειναι πανω στον στροφαλο (εδω ειναι η τριβη) διοτι το γραναζει δεν ειναι κολιμενο πανω στο στροφαλο αλλα φερει ενα μιχανισμο (κομπλερ) το οποιο "πιανει" τον στροφαλο μονο κατα την εκκινηση με μιζα, ειναι ενας μιχανισμος με μακαρονοτα εκεντρα τα οποια κομπλαρουν μονο προς μια κατευθυνση.''

 

Αφου δεν γυριζει η μιζα οπως ειχα πει εγω γιατι μολις αναψει το μοτερ αποσυνδεεται, γι αυτο τον λογο ακουμε τον περιεργο ηχο οταν γυρναμε την μιζα επειδη προσπαθουν τα γραναζια της μιζας με το κομπλερ να συγχρονιστουν αλλα δεν εχουν συγχρονιζε οπως το σασμαν, τοτε αν σκεφτουμε ολα τα παραπανω πως γινεται να κοβει το μιζατο μοτερ αφου δεν καταναλωνεται καθολου ενεργεια για την μιζα?

Και σου ειπα οτι γενικα ετσι λειτουργει η μιζα απο την αρχη.Δεν ξερω ομως για καποιο συγκεκριμενο παπι.

 

 

ρε συ καταλαβαινεις ελληνικα η τσαμπα μηλαμε????? δεν ειπα το αντιθετο με αυτο που λες. αλλα ο στροφαλος εχει βαρος παραπανω με το αλλο γραναζι. ακομα και το βολαν ειναι πολύ πιο βαρυ απο το αμιζο. δοκιμασε το και πες . μην λες οτι θες και να υποστηριζεις λαθος πραγμα χωρις να ξερεις. στο λεω που το εχω δοκιμασει και οχι μονο σε ενα μηχανακι. δεν σε κραζω . απλα δοκιμασε το και δες διαφορα. τιποτα αλλο δεν σου λεω. εκει που ξεμονταρεις το βολαν και βγαζεις τις 3 βιδες που εχει απο πισω. βγαζεις τη βαση του γραναζιου που ειναι βαρια και το κοματι που βγανει οταν ξεβιδωσεις τις 3 κατσαβιδοβιδες. αφαιρηται πολυ βαρος και κερδιζεις στροφες τελικη και μπαμ. :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

τοσο καιρο προσπαθω να το εξιγησω του mad και με εχει σκασει. να ειστε καλα που κατσατε να τα γραψετε. ακου madloufos πιασε ενα μοτερ και βγαλε το γραναζι της μιζας απο το στροφαλο και το καδενακι. καντο μετα μια βολτα να μου πεις . αλλιως δεν μπορεις να καταλαβεις

 

Αν βγαλεις το γραναζακι θα φευγει το λαδι απο τον κινητηρα και τα πινια θα καουνε....στην μανιβελα κι ομως το ενα γραναζακι απο τα δυο γυρνανε μαζι μετο σασμαν

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

ρε συ καταλαβαινεις ελληνικα η τσαμπα μηλαμε????? δεν ειπα το αντιθετο με αυτο που λες. αλλα ο στροφαλος εχει βαρος παραπανω με το αλλο γραναζι. ακομα και το βολαν ειναι πολύ πιο βαρυ απο το αμιζο. δοκιμασε το και πες . μην λες οτι θες και να υποστηριζεις λαθος πραγμα χωρις να ξερεις. στο λεω που το εχω δοκιμασει και οχι μονο σε ενα μηχανακι. δεν σε κραζω . απλα δοκιμασε το και δες διαφορα. τιποτα αλλο δεν σου λεω. εκει που ξεμονταρεις το βολαν και βγαζεις τις 3 βιδες που εχει απο πισω. βγαζεις τη βαση του γραναζιου που ειναι βαρια και το κοματι που βγανει οταν ξεβιδωσεις τις 3 κατσαβιδοβιδες. αφαιρηται πολυ βαρος και κερδιζεις στροφες τελικη και μπαμ. :lol::lol::lol:

 

Και σου ξαναλεω δεν ξερω πως λειτουργει σ ενα παπι.Το θεμα με την μιζα σε μοτερ με δυναμη ειναι οτι δεν τα επιβαρυνει.Εδω μπορει να φαινεται σε μοτερ με 5-6 αλογα ροδα.Οταν πας ομως σε μοτερ με 50+++ αλογα δεν νομιζω να σε πολυνοιαζουν τα +50 γραμμαρια της μιζας γιατι δεν θα γινουν ποτε αισθητα.

Link to comment
Share on other sites

Αν βγαλεις το γραναζακι θα φευγει το λαδι απο τον κινητηρα και τα πινια θα καουνε....στην μανιβελα κι ομως το ενα γραναζακι απο τα δυο γυρνανε μαζι μετο σασμαν

 

δεν φευγει λαδι ρε συ. ειπα να βγαλει το γραναζακι οχι την πηνιοπλακα. δεν επηρεαζει τα πηνια αυτο.

 

θα σου δωσω ενα παραδειγμα. γιατι σε ολα τα φτιαγμενα μηχανακια βγαζουν τις μιζες? εξηγησε μου.

Link to comment
Share on other sites

δεν φευγει λαδι ρε συ. ειπα να βγαλει το γραναζακι οχι την πηνιοπλακα. δεν επηρεαζει τα πηνια αυτο.

 

θα σου δωσω ενα παραδειγμα. γιατι σε ολα τα φτιαγμενα μηχανακια βγαζουν τις μιζες? εξηγησε μου.

 

Κανεις μεγαλο λαθος...αν βγαλεις το γραναζακι απο ενα μιζατο μοτερ χωρις να αλλαξεις πινιοπλακα και βολαν τοτε θα χανει λαδι...γιατι το γραναζι εφαπτετε με την τσιμουχα και ετσι δεν υπαρχει κενο...αν εχεις δει αυτη που καταργουν την μιζα ιτε αλλαζουν πινιοπλακα και βαζουν για αμιζο η απλος βγαζουν την καδενα...αυτο εχω κανει και εγω αλλα για αλλο λογο και οχι για δυναμη και διαφορες τετοιες βλακειες....

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

αυτο εχω κανει και εγω αλλα για αλλο λογο και οχι για δυναμη και διαφορες τετοιες βλακειες....

 

Για ποιό λόγο τότε?????:wacko::wacko::wacko:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...