Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

και κανενα κρανος γιατι μ αυτα τα πραματα θα το φας το κεφαλι σου,σ αυτα τα χιλ,αστρεα και θυριδες δεν εχουν τα 4τ αλλα τελος παντων θα εννοεις ανοιγμα (ροικη εξελιξη) :)

 

ναι ροικη εξελιξη:)

δλδ καλιτερα να φτιαξω astra μοτερ ε?:)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

re paidia..ta astrea plastika mpenoun se glx??

 

Προσοχή! Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish» όπως επίσης και η γραφή τύπου SMS. Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση. Ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδες! Πιγα και ρωτισα για τα χιλ. στο Lifan 125 (cdi) και εκει που ηξερα οτι ηταν 54(πιστονι)χ 52 ή 54(στροφαλος)! Μου ειπε 52.4(πιστονι) και στροφαλος στο 57χιλ..... ξερει κανεις τι παιζει? και οι 3οις συνδιασμοι βγαζουν 120 με 125 εκει μεσα! απλα αυτοσ που μοθ ειπε στο μαγαζι βγαζει 123cc οσο γραφει και ο κυλ/δρος....! Θελω να βαλω πιστονι Aasa ultra light μπομπε και δν ξερω ποσα χιλ. θα ηταν καλα! και για κυλ/δρο μαντεμι ι αλυμ??? θελω να τον θυριδωσω κιολας γι αυτο...! στον αλυμ γινετ να θυριδωθει??

 

Δεν Ξερει κανεις???

Link to comment
Share on other sites

Δεν Ξερει κανεις???

 

Λοιπον μεγαλε πριν 2 μερες ηρθε το lifan 125 ενος φιλου...Ο κυλινδρος πανω γραφει 120cc και απο οσο ξερω τα lifan 125 βγαινουν πλεον με 52.5mm πιστονι στροφαλο δε ξερω αλλα πιστευω οτι θα ειναι 57mm για να βγαινει σωστα 125...κυλινδρο θα σου προτεινα nicasil...Αλλα lifan ειναι...εκκεντροφορος,στροφαλος και δισκοι ειναι στανταρ οτι θα χρειαστουν αλλοι...μη σου πω και καρμπ γτ ερχεται και εχει πανω ενα μικροσκοπικο....17-18mm...Θα δωσεις δηλαδη σιγουρα αλλα ΧΧΧ ευρωπουλα...+300 π κανει το μοτερ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον μεγαλε πριν 2 μερες ηρθε το lifan 125 ενος φιλου...Ο κυλινδρος πανω γραφει 120cc και απο οσο ξερω τα lifan 125 βγαινουν πλεον με 52.5mm πιστονι στροφαλο δε ξερω αλλα πιστευω οτι θα ειναι 57mm για να βγαινει σωστα 125...κυλινδρο θα σου προτεινα nicasil...Αλλα lifan ειναι...εκκεντροφορος,στροφαλος και δισκοι ειναι στανταρ οτι θα χρειαστουν αλλοι...μη σου πω και καρμπ γτ ερχεται και εχει πανω ενα μικροσκοπικο....17-18mm...Θα δωσεις δηλαδη σιγουρα αλλα ΧΧΧ ευρωπουλα...+300 π κανει το μοτερ

 

οκ ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Δεν Ξερει κανεις???

 

απο ξερω απο εναν φιλο μου εχει 55χιλιοστα διαδρομη...τωρα χιλιοστα πιστονιου δεν ξερω...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας πεδια .. ληπων απο που να αρχησω.. εχω πολλες ερωτησης και ψαχνω εναν να μου τις ληση και σιγουρα ειναι ενας απο εδω..:D:

 

ληπων 1 ο αδερφος μου μου χαρισε το dinamik του μοντελο του 2004 .ειναι μανισιο με ενα mikuni 28 carb και καπνηζη πολη επιδι στελνει πολλη λαδει .. ξερετε απο που μπορω να το ρηθμησω αυτο??και ενα καινουργιο πιστονι ποσο εχει??

 

2) εστροσα το racing 500khm επιτελους.:lol::D:p:lol::D και αλλαξα μπουζι και λαδια αλλα εβαλα ποιο πολλη λαδι απο το δηκτι και το εκανα μια μικρι βολτα και δεν μου φανικε να τρεχει τπτ να βγαλω λιγω λαδι ή να το αφησω??

 

και τωρα σκεφτομε να πουλησω ενα απο τα δυο.. ποιο να πουλησω?? ή να τα πουλησω και τα δυο και να παρω ενα z??

 

σας ενημερωνω ειμαι 15 χρονων..:blink::O

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας πεδια .. ληπων απο που να αρχησω.. εχω πολλες ερωτησης και ψαχνω εναν να μου τις ληση και σιγουρα ειναι ενας απο εδω..:D:

 

ληπων 1 ο αδερφος μου μου χαρισε το dinamik του μοντελο του 2004 .ειναι μανισιο με ενα mikuni 28 carb και καπνηζη πολη επιδι στελνει πολλη λαδει .. ξερετε απο που μπορω να το ρηθμησω αυτο??και ενα καινουργιο πιστονι ποσο εχει??

 

2) εστροσα το racing 500khm επιτελους.:lol::D:p:lol::D και αλλαξα μπουζι και λαδια αλλα εβαλα ποιο πολλη λαδι απο το δηκτι και το εκανα μια μικρι βολτα και δεν μου φανικε να τρεχει τπτ να βγαλω λιγω λαδι ή να το αφησω??

 

και τωρα σκεφτομε να πουλησω ενα απο τα δυο.. ποιο να πουλησω?? ή να τα πουλησω και τα δυο και να παρω ενα z??

 

σας ενημερωνω ειμαι 15 χρονων..:blink::O

 

οτι αφορα το dinamik γραψε το στο topic του

οσο για το πιο να πουλησεις εγω θα σου ελεγα τον racing αν βεβαια το dinamik ειναι πενα σε μοτερ

Link to comment
Share on other sites

οτι αφορα το dinamik γραψε το στο topic του

οσο για το πιο να πουλησεις εγω θα σου ελεγα τον racing αν βεβαια το dinamik ειναι πενα σε μοτερ

 

Και γω το racing λεω να πουλησεις και να κρατησεις το Dinamik.Θα εισαι και πιο νομιμος.

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις πως μπορω να βαλω φοτο εδω. να βγαινει κατω απο εκει που γραφω. μπορειτε να μου εξηγησετε ?
Link to comment
Share on other sites

ρε σεις πως μπορω να βαλω φοτο εδω. να βγαινει κατω απο εκει που γραφω. μπορειτε να μου εξηγησετε ?

 

http://www.myphone.gr/forum/faq.php?faq=myphone_tips#faq_use_signature

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τι ειναι η υπο πιεση που εχει ο λαιμος της τακε??

και δεν εχει μονο της τακε.... στο γουγλι θα βρεις κατι να καταλαβεις τι ειναι ακριβως.Δεν μπορω να στο εξηγησω γιατι ουτε εγω εχω καταλαβει ακριβως :grin:

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μα τη παναγια το glx θα μου βγαλει την πιστη!Δε λεω παει πολυ καλα (ειδικα στις εκκινισεις δε με πιανει κανεις...) εχει προβλημα με την τεταρτη!Εχω σπασει τις ταχυτητες ...την τεταρτη μονο σε κατηφορα μπορω να την σπασω π πιανει 110 αλλα στο ισιωμα ειναι αλλη ιστορια..Η 3η πιανει σπασμενη 85 σε ισιωμα (εχω πιασει και 90 τελικιασμενα/σπασμενα σε κατηφορα) μολις κουμπωσω τεταρτη....ξενερωνω μα τη παναγια τη ζωη μου....δε δινει τπτ αν εχω πες 80 με 3η παει 85-90 με 4η ΕΛΕΟΣ! και δεν φταιει το μοτερ π δε παει παραπανω (αφου εχω πιασει και 110 σε κατηφορα κατι δε παει καλα...πρεπει να τα πιανει και στο ισιωμα κανονικα!)......Η δυναμη που εχει η 1-2-3η καμια σχεση, η 4η ειναι <η ταχυτητα που δε δινει> να το πω απλα..μηπως να ανεβασω χιλιοστα? τωρα εχει πανω 52mm shark...αν εβαζα και αν υπαρχει 53mm astrea (αλουμινιου ή nicasil) θα δω διαφορα?? ξενερωνω πολυ αγρια φοβαμαι καθε φορα στη κοντρα μη τελειωσουν τα 400m και με προλαβουν ευτυχως που ανοιγει πολυ γρηγορα δηλαδη και τελειωνει η κοντρα οταν εχω πιασει καμια 90αρα...ΕΛΕΟΣ! μπορει κανεις να help?
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μα τη παναγια το glx θα μου βγαλει την πιστη!Δε λεω παει πολυ καλα (ειδικα στις εκκινισεις δε με πιανει κανεις...) εχει προβλημα με την τεταρτη!Εχω σπασει τις ταχυτητες ...την τεταρτη μονο σε κατηφορα μπορω να την σπασω π πιανει 110 αλλα στο ισιωμα ειναι αλλη ιστορια..Η 3η πιανει σπασμενη 85 σε ισιωμα (εχω πιασει και 90 τελικιασμενα/σπασμενα σε κατηφορα) μολις κουμπωσω τεταρτη....ξενερωνω μα τη παναγια τη ζωη μου....δε δινει τπτ αν εχω πες 80 με 3η παει 85-90 με 4η ΕΛΕΟΣ! και δεν φταιει το μοτερ π δε παει παραπανω (αφου εχω πιασει και 110 σε κατηφορα κατι δε παει καλα...πρεπει να τα πιανει και στο ισιωμα κανονικα!)......Η δυναμη που εχει η 1-2-3η καμια σχεση, η 4η ειναι <η ταχυτητα που δε δινει> να το πω απλα..μηπως να ανεβασω χιλιοστα? τωρα εχει πανω 52mm shark...αν εβαζα και αν υπαρχει 53mm astrea (αλουμινιου ή nicasil) θα δω διαφορα?? ξενερωνω πολυ αγρια φοβαμαι καθε φορα στη κοντρα μη τελειωσουν τα 400m και με προλαβουν ευτυχως που ανοιγει πολυ γρηγορα δηλαδη και τελειωνει η κοντρα οταν εχω πιασει καμια 90αρα...ΕΛΕΟΣ! μπορει κανεις να help?

 

 

 

Μηπως ειναι λογο γραναζωματος?

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι λογο γραναζωματος?

 

να λοιπον αφου εισαι μαστορας για ποτε το καταλαβαινεις,φυσικα κ ειναι αυτο αλλα αν αλλαξεις γραναζωμα για να σπαει στην ευθεια η 4η θα χασεις κ λιγο τελικη,απ'οτι ξερω,εχω οδηγησει,εχω δει,τα 4Τ παπια δν σπανε την 4η στην ευθεια δλδ οσα αν π.χ παει 120 στην κατηφορα δν τα παει κ στην ευθεια,αν το γραναζωσεις ξαναλεω θα χασεις τελικη...οποτε δν συμφερει,κανε κατι να κερδισεις δυναμη στα ψιλα(π.χ εκκεντροφορο)για να πηγαινει λιγο καλυτερα,και το innova i αυτο κανει αν πας πολυ την 3η μετα η 4η οχι μονο δν σ δινει δυναμη πεφτει κ η ταχυτητα π εχεις πιασει....:X

Link to comment
Share on other sites

Εγω εννοω να το κοντυνει λιγο,γιατι με την 4η κανενα παπι δεν εχει καλες τελικες με γραναζια τελικης.Απλα θα πηγαινει ποιο ξεκουραστα σε αποστασεις και δεν θα το ζοριζει οσο με κοντα γραναζια:O

 

Με ενα χιλιοστο δεν παιζει να δει διαφορα.......ουτε με 3 σχεδον........Στα 5 και πανω το καταλαβαινεις μια αισθητη διαφορα.Γιατι και ενα 47 απο ενα 53 εχουν μικρη διαφορα στην τελικη αλλα ειναι αισθητη.Αλλα αμα το εχεις ολο μαμα μονο με κυλινδροπιστονο 52 και βαλεις καρμπυρατερ,εξατμιση και εκκεντροφορο τοτε βλεπεις διαφορα.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το glx. Άμα σφίξω την πίσω ρόδα δεν γυρνάει εύκολα, άμα την χαλαρώσω τότε φεύγει σιγά σιγά προς τα πίσω, ξέρετε τι φταίει και δεν γυρνάει όταν την σφίγγω?
Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι λογο γραναζωματος?

 

14-36 εχω...αλλα μου εχουν πει οτι αυτο πρεπει να βαζω για δυναμη και τελικη..

Link to comment
Share on other sites

14-36 εχω...αλλα μου εχουν πει οτι αυτο πρεπει να βαζω για δυναμη και τελικη..

 

κοιτα δεν παει ετσι αν το θες για 400μετρα θα το γραναζωσεις για 400μετρα... και θα κανεις δοκιμες για να δεις πιο ειναι το καλυτερο για εσενα;)

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

glx90 ειναι ο αποστατης που ειναι αναμεσα απο τα δυο ρουλεμαν του πισω τροχου λογικα εχει φαγωθει και οταν σφιγγεις τον αξονα τα ρουλεμαν πιεζονται πολυ και σταματανε αν εχεις δουλεψει τα ρουλεμαν ετσι θα πρεπει να τα αλλαξεις και αυτα.

http://www.e-vroum.gr

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια παρατηρησα οτι η sebring των 35ε απ'το stelpet ειναι διαφορετικη απ'τη γνησια...Πρωτον λεει sebring type και απο κατω δεν εχει τα αναγλυφα της αυθεντικης που λεει κατι made in sweeden η κατι τετοια...επισης κοιταζα και κοιταζα αλλα δεν εβλεπα διαφραγματα...ελευθερας ειναι;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...