TROTSKI Δημ. April 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2008 Φιλε μου ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.Εγω μετα απο 15 μερες που το πηρα το παρελαβα μισοδιαλυμενο.Και μια βοηθεια απο οποιον ξερει.Μολις σημερα ανακαλυψα οτι δεν μου δουλευουν οι ταχειες κλισεις.Υπαρχει περιπτωση να μου χαλασαν το λογισμικο;Γιατι μεχρι πριν το δωσω για φτιαξιμο ολα δουλευαν τελεια.Και δεν ξερω τι αλλο θα βρω στην διαρκεια. ολο γκρινια εισαστε κυριοι τοσο μεγαλο προβλημα εχετε?σταματηστε να γραφετε ανακριβιες μονο και μονο για να λετε κατι ειστε απραδεκτοι. Δεν βγαζετε κατι με το να λετε συνεχεια ψεματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. April 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2008 ολο γκρινια εισαστε κυριοι τοσο μεγαλο προβλημα εχετε?σταματηστε να γραφετε ανακριβιες μονο και μονο για να λετε κατι ειστε απραδεκτοι. Δεν βγαζετε κατι με το να λετε συνεχεια ψεματα. Καταρχήν καλώς ήρθες στο myphone. Κατά δεύτερον δεν νομίζω ότι ξεκινάς με τον καλύτερο τρόπο κατηγορώντας για ψεύτες τους συμφορουμίτες σου. Αν κάποιος γράφει κάτι που δεν ισχύει, το πιθανότερο είναι να κάνει λάθος από άγνοια και όχι με κάποιο σκοπό. Κατά τρίτον, περιμένω τις δικές σου εντυπώσεις από το σέρβις της νόκια, που φαντάζομαι θα είναι καταπληκτικές... Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasgian Δημ. April 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2008 Συμφωνω με τον ddr2.Για ενα παντος ειμαι σιγουρος,οτι παρ ολο που απο την αρχη της κινητης τηλεφωνικης μου ζωης εχω μονο NOKIA,και ειναι παρα πολλα χρονια,εμεινα δυσαρεστημενος απο ενα συγκεκριμενο service-αυτο του Γερμανου.Μπορει να ειναι απο αγνοια,αλλα οχι παντος απο ψεμματα.Συγκρινα και το service της wind,οπου εστειλα το κινητο της κορης,MOTOROLA,το οποιο σε 4 ημερες το πηρα πισω.Απ οτι μου ειπαν το εστειλαν στην εταιρια.Ας το εκανε και ο Γερμανος. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amorphis Δημ. April 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2008 Το "επίσημο ελληνικό σέρβις της ΝΟΚΙΑ" που λέει το θέμα, ΔΕΝ είναι ο Γερμανός. Το έχω ξαναπεί, το ξαναλέω. Και ο Γερμανός τα κινητά τα φτιάχνει μόνος του ή τα πάει στη teleservice που ΔΕΝ είναι η ΝΟΚΙΑ. Δεν είναι τόσο δύσκολο στην κατανόηση πιστεύω. Αναμασάμε το ίδιο θέμα συνέχεια και "φορτώνουμε" ένα ήδη φορτωμένο θέμα, με άσχετα. Επίσης, όσοι έχουν κάποιο παράπονο με τα Nokia Shops ας πάνε στα κεντρικά να γράψουν ένα έντυπο παραπόνων να μπορέσει να ελεχθεί αυτή η κατάσταση. Με το πολύ μπλα-μπλα σε ένα φόρουμ πώς ακριβώς θα βελτιωθεί η όποια κατάσταση; Παράθεση "In the morning u know u won't remember a thing.." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
symbian_user Δημ. April 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2008 λοιπον... πηγα κινητο σε nokia μαγαζι. (shop πως το λενε.) ειχε καποιο προβλημα= η οθονη τις περισσοτερες φορες ειναι τελειως μαυρη.το αφηνω. θα το κοιταξουμε και θα σας παρουμε μεσα στην εδομαδα. παιρνω εγω μετα απο 10 μερες. - το εχουμε στειλει για τεχνικο ελεγχο, μαλλον εχει κατι σοβαρο. θα σας ενημερωσουμε εμεις μετα απο 2 εβδομαδες αναμονης παιρνω ξανα. _εχει χαλασει η οθόνη και περιμενουμε ανταλακτικο. ξανα παιρνω σε δεκα μερες. -περιμένουμε το ανταλακτικο (ισως μου ειπαν εχει ελλειψη) -παιρνω πριν τιν μεγαλη εβδομαδα (παλι αφου περασε καμια εβδομαδα) -θα το εχετε πριν το πασχα,θα σας ειδοποιησουμε. παιρνω μεγαλη παρασκευη ...-παρτε απο εβδομαδα. παω σημερα, το παιρνω.ειχα διπλοπαρκαρει και το πηρα βιαστικα και εφυγα. ενταξει ειναι παιδια? ναι ολα ενταξει. τιποτα το καλυπτει η εγγυηση.(μπραβο λεω) τελικα: το κινητο ειναι ακριβως οπως ηταν πριν. το ιδιο ακριβως προβλημα. ειχα ζητησει και επανεγκατασταση των εργοστασιακων ρυθμίσεων. ουτε αυτο εγινε. δηλαδη = δουλεμα κανονικο για 2 μηνες.πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω ειναι συμπεριφορα αυτη?? ουτε για ελεγχο δεν το στειλαν ? δηλαδη αν ειναι δυνατον!και στο ποιο ακυρο μαγαζι για να το πας καλυτερα θα σε αντιμετωπισουν!!! nokia shop ? nokia stop επρεπε να τα λενε να μην ξαναπερασουμε . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ababapanos Δημ. July 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2008 εχω προβλημα με την οθονη του Ν95 8GB . και θελει αλαγμα. ποσο κοστιζει η αλλαγη στην ΝΟΚΙΑ? θα μου ζητηζουν πανω απο 200 ευρω? Παράθεση Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrismasgr Δημ. July 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2008 εχω προβλημα με την οθονη του Ν95 8GB . και θελει αλαγμα. ποσο κοστιζει η αλλαγη στην ΝΟΚΙΑ? θα μου ζητηζουν πανω απο 200 ευρω? Λογικά σε καλύπτει η εγγύηση, εκτός εάν η ζημιά προήλθε από σένα. Παράθεση London for ever Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ababapanos Δημ. July 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2008 νομιζω πως δεν καλυπτομαι γιατι τοχα στην τσεπη μου και πρεπει να χτηπυθικε εκει και γαι νεται μια καθετη γραμμη απο πανω ως κατω... γιαυτο ρωταω ποσο περιπου θελει μια αλλαγη Παράθεση Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fusion Δημ. July 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2008 Παιδια γνωριζει κανενας πως εφαρμοζεται η Περιορισμενη εγγυηση για την Ευρωπη? Εχεις κανεις παλαιοτερη εμπειρια? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lothar Δημ. July 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2008 Παιδες ραγισε η οθονη ενος 3110. Μιας και η εγγυηση δε το καλυπτει, που προτεινετε να το παω για αλλαγη ωστε να το εχω οσο πιο γρηγορα γινεται? Στο επισημο της nokia, σε γερμανο η πουθενα αλλου? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
phonee Δημ. July 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2008 Να αναφερω και εγω την περιπτωση μου. Ν78 με σπασμενη οθονη. το παρεδωσα στο πλαισιο πριν 14 ημερες. Πηρα σημερα τηλεφωνο στο service της Nokia και μου ειπαν οτι ακομα η συσκευη δεν εχει φτασει σε αυτους. Αν το ηξερα θα το πηγαινα κατευθειαν ο ιδιος εκει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Itchrist86 Δημ. July 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2008 Παιδες ραγισε η οθονη ενος 3110. Μιας και η εγγυηση δε το καλυπτει, που προτεινετε να το παω για αλλαγη ωστε να το εχω οσο πιο γρηγορα γινεται? Στο επισημο της nokia, σε γερμανο η πουθενα αλλου? Καλύτερα να το πας εφόσον βλέπω πως μένεις Αθήνα, στα κεντρικά στη Βουλιαγμένη. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά. ⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max ⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lothar Δημ. July 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2008 Καλύτερα να το πας εφόσον βλέπω πως μένεις Αθήνα, στα κεντρικά στη Βουλιαγμένη. Ναι αθηνα, γλυφαδα ειμαι. Μηπως εννοεις βουλιαγμενης κι οχι βουλιαγμενη? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Itchrist86 Δημ. July 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2008 Ναι αθηνα, γλυφαδα ειμαι. Μηπως εννοεις βουλιαγμενης κι οχι βουλιαγμενη? Ναι, λεωφόρο Βουλιαγμένης εννοώ, στο 187. Μου ξέφυγε το ς...:O Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά. ⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max ⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
g281279 Δημ. October 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2008 Έχουν περάσει πάνω απο 2 χρόνια που έχω αφήσει ένα nokia 6820 προς επισκευή σε ένα nokia club. Ακόμα δέν έχω ειδοποιηθεί για το ποιά είναι η μοίρα του κινητού μου. Άς πάμε 2 χρόνια πρίν λοιπόν. Πέφτουν 2-3 σταγόνες απο cola επάνω στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου. Απο εκείνη την στιγμή τα πλήκτρα νέκρωσαν. Τί στέγνωμα, τί πίστολάκι, τίποτα. Αποφασίζω να το πάω στο nokia club της περιοχής μου. Το αφήνω για επισκευή. Τους ρωτάω άν γίνεται να μου δώσουν μιά συσκευή προσωρινά μέχρι να γίνει το δικό μου, για να έχω να κάνω την δουλειά μου. Αλλα μου είπαν πως όλες οι συσκευές είναι έξω. Δέν υπάρχει κάποια διαθέσιμη. Περνάνε 2 μήνες και τους παίρνω τηκέφωνω. "Θα σας ειδοποιήσουμε εμείς, αργεί το εξάρτημα" μου λένε. Περνάνε 4 μήνες, το ίδιο. 6 Μήνες, το ίδιο. Περνάει ενάμιση χρόνος και πλέον έχω ξεγράψει το κινητό μου απο το μυαλό μου. Φυσικά είχα αγοράσει άλλο. Αλλα τους παίρνω άλλο ένα τηλέφωνο, έτσι για πλάκα. Και η απάντηση που πήρα ήταν "θα σας ειδοποιήσουμε εμείς" :lol::lol::lol: Μετά απο δύο χρόνια έρχομαι λοιπόν και θέλω να ρωτήσω. Συνέβη και σε κάποιον απο εσάς; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω; Κάποια ελάχιστη αποζημίωση ή κάτι τέλος πάντων; Παράθεση All for one, and one for all! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stamatis3133 Δημ. October 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2008 Γιατι δεν στελνεις mail στη μαμα ΝΟΚΙΑ?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilias_7610 Δημ. October 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2008 2 χρονια??????????????? ουτε μια πολυκατοικια δεν θελει τοσο χρονο. Παράθεση http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
g281279 Δημ. October 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2008 Το έχω σκεφτεί και μάλλον θα το κάνω. Δέν ξέρω τί μπορώ να επιδιώξω αλλα έστω κάτι σάν αποζημίωση (ένα καινούριο κινητό :D ) δέν το δικαιούμαι; :P Έχω το χαρτί παραλαβής της συσκευής μου απο δαύτους. Θα το σκανάρω και θα το στείλω. Δυσκολεύομαι να βρώ το mail της μαμάς νόκια. Στο site της με παραπέμπει σε αντιπροσώπους, εκτός άν δέν πρόσεξα καλα :S Παράθεση All for one, and one for all! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yiankap74_ Δημ. November 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2008 Πηγαινέ στο μαγαζί και πες τους ότι έχει παρατραβήξει η ιστορία και ότι θα στείλεις επιστολή στα κεντρικά της alpha copy με κοινοποίηση στο ΙΝ.ΚΑ, Γραμματεία καταναλωτή και εγώ δεν ξέρω και που αλλού. Πάνε να στο φάνε αν δεν το έκαναν ήδη ή αν απλά το έχασαν και περιμένουν να βαρεθείς. Εγώ τη πάτησα με ένα ατμοσίδερο TEFAL, μου έλεγαν συνέχεια ότι δεν υπάρχει το ανταλλακτικό και όλο έρχεται (από τη γαλλία με τα πόδια να ερχόταν θα είχε έρθει) και όταν πήγα από εκεί (μαγαζί για επισκευές-αναλώσιμα ηλ. συσκευών) μου είπαν ότι δεν είναι εκεί αλλά είναι στο μαγαζί του τεχνικού. Ρωτάω βρε παιδιά ο κύριος που ψαχουλεύει το φούρνο μικροκυμάτων πιος είναι : Ο τεχνικός μου λένε, αλλά το σίδερο το έχει στο άλλο μαγαζί και σε καμμιά βδομάδα θα το έχει έτοιμο. Πήρα και εγώ τη μετάθεση μου, μετακόμισα και τελικά το ξέχασα (βλακεία μου αλλά το έκανα). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dverveles Δημ. November 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2008 Είμαι στα όρια αγωγής, δίχως υπερβολή. Τον Αύγουστο αγόρασα ένα Ε51 και μου παρουσίασε πρόβλημα με εγγραφή κάρτας sim απέτυχε και άλλα σχετικά που έχω αναφέρει στο παρελθόν. Το πάω στη ΝΟΚΙΑ και μου λένε ότι το έστειλαν εξωτερικό και ότι μετά ήταν έτοιμο. Το παρέλαβα με χαρά, αλλά τη δεύτερη ημέρα μετά, είδα ότι είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα. Υπομονετικά το ξαναπάω. Το πήρα την Δευτέρα και το έβαλα να το χρησιμοποιήσω, πάλι τα ίδια. Η υπομονή, μου όμως τώρα έχει εξαντληθεί. Δεν μπορεί να πληρώνω (το έχω σε δόσεις ) 250 ευρώ και να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Επισημαίνω ότι τη δεύτερη φορά είχα ζητήσει αντικατάσταση της συσκευής, αλλά πέρα βρέχει. Έχουν περάσει από τα χέρια μου δεκάδες κινητά, έχω πληρώσει για κινητό που μου έπεσε για παράδειγμα, αλλά εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Πείτε μου τι να κάνω, είμαι ειλικρινά εκνευρισμένος με αυτή την κατάσταση... Παράθεση Υγεία να έχουμε και προχωράμε... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAZR2 Δημ. December 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2008 Είμαι στα όρια αγωγής, δίχως υπερβολή. Τον Αύγουστο αγόρασα ένα Ε51 και μου παρουσίασε πρόβλημα με εγγραφή κάρτας sim απέτυχε και άλλα σχετικά που έχω αναφέρει στο παρελθόν. Το πάω στη ΝΟΚΙΑ και μου λένε ότι το έστειλαν εξωτερικό και ότι μετά ήταν έτοιμο. Το παρέλαβα με χαρά, αλλά τη δεύτερη ημέρα μετά, είδα ότι είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα. Υπομονετικά το ξαναπάω. Το πήρα την Δευτέρα και το έβαλα να το χρησιμοποιήσω, πάλι τα ίδια. Η υπομονή, μου όμως τώρα έχει εξαντληθεί. Δεν μπορεί να πληρώνω (το έχω σε δόσεις ) 250 ευρώ και να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Επισημαίνω ότι τη δεύτερη φορά είχα ζητήσει αντικατάσταση της συσκευής, αλλά πέρα βρέχει. Έχουν περάσει από τα χέρια μου δεκάδες κινητά, έχω πληρώσει για κινητό που μου έπεσε για παράδειγμα, αλλά εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Πείτε μου τι να κάνω, είμαι ειλικρινά εκνευρισμένος με αυτή την κατάσταση... Τι να κάνεις? Αυτό που δυστυχώς φίλε μου στην Ελλάδα πρέπει να κάνουμε συχνά, θα πας και θα κάνεις φασαρία ώστε να ακούνε και οι άλλοι πελάτες που είναι εκεί και δεν θα φύγεις αν δεν μιλήσεις με κάποιον υπέυθυνο. Επίσης θα τους πεις (και θα το κάνεις) οτι θα στείλεις επιστολή στην Alpha Copy, στην Nokia φινλανδίας και θα τους καταγγείλεις στον ΙΝ.ΚΑ. και στην γραμματεία καταναλωτή. Ίσως και να έχεις αποτέλεσμα γιατί τελευταία οι σχέσεις Nokia και Alpha Copy δεν φαίνονται να είναι και στα καλύτερά τους και η εταιρία ίσως θα θέλει να δείξει απέναντι στην μαμά εταιρία ένα καλό πρόσωπο.;) Πάντως όσο πιο σύντομα η Nokia ξεφορτωθεί την απαράδεκτη Alpha Copy τόσο το καλύτερο, η εταιρία αυτή είναι απαράδεκτη και ντροπιάζει το όνομα της Nokia. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Boss82 Δημ. December 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2008 Είμαι στα όρια αγωγής, δίχως υπερβολή. Τον Αύγουστο αγόρασα ένα Ε51 και μου παρουσίασε πρόβλημα με εγγραφή κάρτας sim απέτυχε και άλλα σχετικά που έχω αναφέρει στο παρελθόν. Το πάω στη ΝΟΚΙΑ και μου λένε ότι το έστειλαν εξωτερικό και ότι μετά ήταν έτοιμο. Το παρέλαβα με χαρά, αλλά τη δεύτερη ημέρα μετά, είδα ότι είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα. Υπομονετικά το ξαναπάω. Το πήρα την Δευτέρα και το έβαλα να το χρησιμοποιήσω, πάλι τα ίδια. Η υπομονή, μου όμως τώρα έχει εξαντληθεί. Δεν μπορεί να πληρώνω (το έχω σε δόσεις ) 250 ευρώ και να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Επισημαίνω ότι τη δεύτερη φορά είχα ζητήσει αντικατάσταση της συσκευής, αλλά πέρα βρέχει. Έχουν περάσει από τα χέρια μου δεκάδες κινητά, έχω πληρώσει για κινητό που μου έπεσε για παράδειγμα, αλλά εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά. Πείτε μου τι να κάνω, είμαι ειλικρινά εκνευρισμένος με αυτή την κατάσταση... Δεν ξέρω αν θα λύσει το πρόβλημά σου, αλλά για καλό και για κακό δοκίμασε και αυτό. Όταν είχα πάρει το Ν90 είχα το ίδιο πρόβλημα. Μου έγραφε εγγραφή κάρτας sim απέτυχε. Το είχα πάει στην Alpha copy και μου είχαν πει πως το κινητό είναι οκ. Τελικά απεδείχθη πως δεν φταίει το κινητό, αλλά η κάρτα!!! Η κάρτα λοιπόν χρησιμοποιούταν σε άλλο κινητό μέχρι τότε και ενώ δούλευε στο παλιό κινητό και σε οποιοδήποτε άλλο μια χαρά, στο Ν90 δεν δούλευε γιατί όπως μου είπαν εκ των υστέρων (που δεν ξέρω αν ισχύει) οι ακίδες του είναι πολύ ευαίσθητες και οι "χαρακιές" που έχουν κάνει οι ακίδες από τα προηγούμενα κινητά δημιουργούν πρόβλημα σε αυτό και δεν την αναγνωρίζει. Η λύση ήταν να πάω σε ένα κατάστημα wind και να βγάλω με καινούρια κάρτα (με 10 ευρώ κόστος αν θυμάμαι καλά) με τον ίδιο αριθμό. Α, το περίεργο βέβαια είναι πως τώρα (μετά από 3,5 χρόνια) δέχεται οποιαδήποτε κάρτα...:p:p Παράθεση Λεωνίδας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gdp77 Δημ. March 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2009 Οργισμένο, γιατί εισάγουν κινητά με κατασκευαστικά ελαττώματα (π.χ. nokia 5800) και μετά κάνουν την πάπια. Fax, γιατί ως γνήσιοι "ελληνάρες", χαρτογιακάδες, γραφειοκράτες, στα email δεν απαντούν. Ειδικά οι κάτοχοι του 5800, ας διαβάσουν (και ας ενημερωθούν οι ανυποψίαστοι): Ονομάζομαι χχχχχχχ χχχχχχχχχ και πρόσφατα αγόρασα (πριν από τρεις μέρες) το Nokia 5800 από το κατάστημα «Πλαίσιο» της Μεταμόρφωσης. Διαπίστωσα ότι το τηλέφωνό μου έχει το κατασκευαστικό ελάττωμα της σχισμής (στη γωνία δεξιά από το διακόπτη on/off), όπως και σχεδόν όλα τα 5800 που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Στην προσπάθειά μου να βρω τρόπο, ώστε να επισκευασθεί το πρόβλημα, επισκέφτηκα και επικοινώνησα με αρκετά nokia shops, οπότε και διαπίστωσα κάποια τραγελαφικά γεγονότα. Σας τα παραθέτω, μαζί με ερωτήσεις και σχόλια δικά μου, με στόχο το να μπορέσει να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα που έχετε δημιουργήσει ως αντιπροσωπεία, εισάγοντας κινητά τηλέφωνα με κατασκευαστικά ελαττώματα. 1) Κάποιοι «υπεύθυνοι» των nokia shops δήλωσαν άγνοια για το πρόβλημα. Σε περίπτωση που και εσείς δηλώνετε άγνοια, εξηγήστε μου το παρακάτω κείμενο τι είναι : ========================================================== POOR INCOMING AUDIO QUALITY This service bulletin gives instructions for repairing following symptoms: - Poor incoming audio quality - No incoming audio - Loses incoming audio It has been noticed that incoming audio is not even sometimes the voice level is high and sometimes low. Poor incoming audio seems to disappear by mechanical stress (by pressing the front side of the phone). If the customer complaint concerns the above described issues, solution is to exchange the earpiece. Use only earpiece 5140002. How to distinguish different earpieces: Note the orientation mark (arrow) Note the orientation marks, two * Do not use this component! (asterisks). Only this component should be used. Repair procedure: Exchange earpiece every time when customer complains about poor incoming audio quality. Follow the instructions in service manual. Please note: When replacing the earpiece use only recommended plastic tweezers or tweezers with rubber protection as assembly tool. Metal tweezers are not allowed. Note: Do not use cotton gloves. Do not exceed maximum forces during assembly. Place earpiece into the display frame earpiece boot. Special attention should be paid to contact spring area. Follow carefully following manufacture’s instructions. ========================================================== GAP BETWEEN A-COVER AND SIDE BAND – HOW TO REPAIR In some cases due to part tolerances there could be noticeable gap between A-cover and side band. If the customer complaint concerns ‘gap between Acover and side band’ the following procedure should be followed. Procedure: Note: This measurement should be done this way: Do not use any force when using that gap measurement fool. Parts required: 1. New side band 2. New side band and also new A-cover 3. Antenna module assembly and LCD frame assembly Repair steps: 1. Check the screw driving torque. Check 4 screws in phone corners (those are visible when battery cover is removed. There are phones where too low screw driving torque has been used. 2. If step 1 does not help, remove those 4 screws from corners and remove the side band. After this you can check the middle screws. Make visual check if there is any gap between PWB and antenna module in middle screw area! Note: in this phase there could be cap between PWB and LCD frame, because 4 screws from corners are not in place now. If there is no gap between antenna module and PWB, add new side band, new screws and use 17 Ncm torque. If there is still too big cap (between A-cover and side band) i.e. there is bigger than 0.3mm cap between those parts, then change also new A-cover. 3. Note: If there is gap also in middle screw area, then change also antenna module and use middle screw torque value14 Ncm. (updated value) 4. Finally verify that the gap is smaller and it is within specification (max 0.3 mm) 5. If there is still a gap after carrying out all steps, change also LCD frame assembly. For disassembly, please follow the instructions in RM-356 Service Manual. Changes in torque values: New torque values: Middle screws 14Ncm 4 pc screws in corners 17Ncm ========================================================== Αφορά στα δύο κατασκευαστικά ελαττώματα του 5800; Την επόμενη φορά που κάποιος εκπρόσωπος της nokia στην Ελλάδα δηλώσει άγνοια για όποιο από τα δύο παραπάνω θεματάκια θα πρέπει να θεωρήσω ότι με κοροϊδεύει; (Ευτυχώς, εγώ μέχρι στιγμής αντιμετωπίζω μόνο το δεύτερο). Σας στέλνω και φωτογραφία με το πρόβλημα. Παρατηρήστε το φως που «ξεφεύγει» από τη σχισμή. http://www.imageshack.gr/files/i78o7zp9p3136zuxym0t_thumb.jpg Επειδή μέσω fax λογικά δε θα δείτε τίποτα, παρακαλώ δείτε τη φωτογραφία στο link : http://img17.imageshack.us/img17/8603/nokia5800gap.jpg 2) Κάποιοι άλλοι «υπεύθυνοι» που δέχτηκαν την ύπαρξη του προβλήματος, δε φάνηκαν και πολύ σίγουροι για την επισκευή του ελαττώματος. «Φέρτε το και θα δούμε», «Ίσως και με τα ανταλλακτικά που θα αλλαχτούν, πάλι να υπάρχει πρόβλημα» ήταν μερικά από τα «χαριτωμένα» που άκουσα. Έχετε συνειδητοποιήσει ότι ΠΛΗΡΩΣΑ με τα χρήματά μου για να αγοράσω μια συσκευή που έχει ελάττωμα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να μου την επισκευάσετε; Ποιες είναι οι υποχρεώσεις σας εδώ στην Ελλάδα, όπως προκύπτουν από τους όρους της εγγύησης των κινητών τηλεφώνων της Nokia; 3) Πόση ώρα αναμονής χρειάζεται για να μπορέσω να μιλήσω με κάποιον στα κεντρικά? Nokia Concept Store Αθήνας Διεύθυνση: ΛΕΩΦ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 187 Πόλη: ΓΛΥΦΑΔΑ Ταχυδρομικός κώδικας: 16674 Τηλέφωνο: 210-8918700 Φαξ: 210 8918799 ΑΔΥΝΑΤΟΝ να επικοινωνήσω. Η Νokia Europe το γνωρίζει αυτό; Μην ανησυχείτε, θα φροντίσω να την ενημερώσω εγώ. 4) Επειδή ήδη έχω πληρώσει πολύ περισσότερα από την αξία του τηλεφώνου (βενζίνη και εισιτήρια για επισκέψεις σε nokia shops, τηλεφωνικά έξοδα κτλ) και, το σημαντικότερο, έχω χάσει πολύτιμο χρόνο για να βρω λύση σε ένα πρόβλημα το οποίο ΕΣΕΙΣ θα πρέπει να λύσετε, παρακαλώ απαντήστε μου στο εξής: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ; Η΄ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ: ΒΡΕΙΤΕ ΈΝΑ 5800 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΌΤΙ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ (γιατί μου είπαν ότι πρέπει να έχω μιλήσει μέχρι μισή ώρα, για να γίνει δεχτό για αλλαγή το ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ τηλέφωνο που ΠΛΗΡΩΣΑ για να αγοράσω – ΕΛΕΟΣ ). Θα περιμένω μια απάντηση μέχρι την Τρίτη 24-3-09. Αν δεν τη λάβω και μάλιστα σε βαθμό που να ικανοποιεί τα δικαιώματά μου, θα προβώ σε άμεση ενημέρωση του δικηγόρου μου (δε με ενδιαφέρει πόσα χρόνια θα πάρει ο δικαστικός αγώνας – το δίκιο μου τελικά θα το βρω), της nokia Europe, του ΙΝΚΑ και όποιου άλλου οργανισμού ή υπηρεσίας κρίνω απαραίτητο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο email μου: χχχχχχ@χχχχχχ.χχχ ή στο κινητό μου (ξέχασα! Δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω εξαιτίας του ΙΔΙΟΦΥΟΥΣ περιορισμού που έχετε θέσει για το μισάωρο χρήσης) Ή στο σταθερό μου τηλέφωνο χχχ-χχχχχχχχ (μετά τις 15.30) χχχ-χχχχχχχχ (μετά τις 15.30) χχχχχχχχ χχχχχχχχχχ. Υ.Γ. Δείτε και το κράξιμο που σας ρίχνουν στα forum του myphone.gr για τις ελαττωματικές συσκευές που πουλάτε (300+ σελίδες για το 5800) Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289 get a life... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. March 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2009 Εντελώς απαράδεκτη η Nokia:@ . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spyrakosa Δημ. March 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2009 Καλησπερα φιλε gdp77, μπορω να πω οτι εχεις απολυτο δικιο οσο αναφορα την ελειπη τεχνογνωσια που υπαρχει στην Ελλαδα σε θεματα service. Το προβλημα που ανεφερες ισχυει για το Νοκια 5800 για το earpiece και το κενο μεταξυ των covers. H Nokia στην Finland εβγαλε επισημη ανακοινωση οπως postares για αντικατασταση earpiece και ξανατοποθετηση του side band. Εχω το NOKIA CLUB στο Κορωπι,βεβαια ισως να πεφτει λιγο μακρια αλλα θα χαρω να σε εξυπηρετησω και να σου επιδιορθωσω το τηλεφωνο σου αμεσα. Χαρηκα και καλη συνεχεια. Παράθεση Spyral..:nuke: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.