Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αναδιμοσιευση απο το http://www-pelatis.blogspot.com/

 

Ονομάζομαι Σιρανίδης Βασίλης.

 

Στις 31/07/07 αγόρασα από το κατάστημα της Wind στο Μενίδι (Φιλαδελφείας 17, Τ।Κ. 13671) ένα κινητό τηλέφωνο Nokia 6110 Navigator. Μετά από 4-5 ημέρες διαπίστωσα ότι είχε πρόβλημα το μικρόφωνο καθώς όσοι με καλούσαν δεν με άκουγαν καθόλου.

 

 

Στις 09/08/07 παρέδωσα τη συσκευή στο επίσημο service της Nokia στην Αθήνα, στην Alpha Copy Hellas (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 187 και Άρτης, Τ.Κ. 166 74, Γλυφάδα, Τηλ: 210 8918700). Εκεί με ενημέρωσαν ότι θα με ειδοποιούσαν σε 4-5 εργάσιμες ημέρες.

Την Τρίτη 14/08/07 ενημερώθηκα τηλεφωνικά ότι η Alpha Copy δεν είναι εξουσιοδοτημένη να επέμβει στο κινητό και ότι θα έπρεπε να στείλει τη συσκευή στη Nokia Γερμανίας για περαιτέρω έλεγχο. Την Παρασκευή 17/08/07 επισκέφτηκα την Alpha Copy Hellas όπου με διαβεβαίωσαν γραπτώς ότι η όλη διαδικασία αποστολής και παραλαβής του κινητού από τη Γερμανία θα έπαιρνε γύρω στις 10-12 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση παρέλευσης αυτού του χρονικού διαστήματος θα ήταν υποχρεωμένοι να μου αντικαταστήσουν τη συσκευή με καινούρια. Επίσης, ο αρμόδιος υπάλληλος (κ. Παρασκευόπουλος Χρήστος, After Sales Support, Claims Administrator) μου είπε ότι αν μέχρι την Παρασκευή 24/08/07 δεν είχαμε κάποια εξέλιξη, θα γινόταν άμεση αντικατάσταση της συσκευής.

Στις 24/08/07 επισκέφτηκα πάλι την Alpha Copy Hellas όπου με ενημέρωσαν ότι δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία παραλαβής της συσκευής από τη Γερμανία. Επίσης, παρά το γεγονός ότι με είχαν διαβεβαιώσει ότι στις 24/08 θα γινόταν άμεση αντικατάσταση της συσκευής με καινούρια, μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν δυνατόν γιατί οι χάρτες για το Navigator είναι εγκατεστημένοι στην κάρτα μνήμης και ότι αν έβαζα τη δικιά μου κάρτα μνήμης σε μια καινούρια συσκευή, δεν θα δούλευε το Navigator.

Πραγματικά ο υπάλληλος μου έφερε μια καινούρια, κατά τα λεγόμενά του, συσκευή έβαλα την κάρτα μνήμης από το κινητό που είχα αγοράσει αλλά το Navigator δε λειτουργούσε σωστά. Πιο συγκεκριμένα, εντόπιζε ότι βρισκόμασταν στην Ελλάδα αλλά δε υπήρχαν περισσότερες πληροφορίες όπως πόλεις, δρόμοι,… Επίσης εμφανιζόταν ένα μήνυμα που μου πρότεινε να επισκεφτώ το Route 66 για να κατεβάσω ένα πιο λεπτομερή χάρτη για την χώρα μου (τον χάρτη ο οποίος ήταν ήδη εγκατεστημένος στην κάρτα μνήμης του κινητού που είχα αγοράσει).

Το συμπέρασμα είναι ότι, εφόσον δεν υπάρχει περίπτωση αντικατάστασης του κινητού, είμαι υποχρεωμένος να περιμένω μέχρις ότου επιστρέψει η συσκευή από τη Γερμανία, παρά το χαρτί που έχω στα χέρια μου (που στην ουσία μου είναι άχρηστο).

Η μόνη λύση που υπάρχει είναι η αντικατάσταση εξολοκλήρου της συσκευασίας, αλλά αυτό είναι κάτι που μου το αρνούνται κατηγορηματικά.

Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο να έχω αγοράσει ένα από τα καλύτερα και ακριβότερα κινητά της αγοράς, μιας εταιρείας που θεωρείται η καλύτερη στον κόσμο στην κατασκευή κινητών τηλεφώνων και δυστυχώς αντιλαμβάνομαι ότι δε μπορεί να εγγυηθεί για την αξιοπιστία των συνεργατών της.

Τελειώνοντας , θα ήθελα να εκφράσω την εξής απορία. Αν ισχύει το γεγονός ότι κάθε συσκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο με τη κάρτα μνήμης που περιλαμβάνεται στη συσκευασία αγοράς πως είναι δυνατόν η Nokia να προτιμά να δυσφημίζει το όνομά της και να χάνει πελάτες αντί να επιβαρυνθεί με το, δυσβάσταχτο γι’ αυτήν, κόστος αντικατάστασης με μια κλειστή συσκευασία;

 

Σας ευχαριστώ

 

Σιρανίδης Βασίλης

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όλα τα παραπάνω είναι η επιστολή-καταγγελία που έστειλα σε Nokia, Alpha Copy, Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, ΙΝΚΑ και η οποία δημοσεύθηκε στο http://www.katagelies.gr και στο http://www-pelatis.blogspot.com.

 

Με λίγα λόγια σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται αντικατάσταση του 6110 με καινούρια συσκευή. Εκτός αν θέλετε να σας δώσουν μια καινούρια (κατά τα λεγόμενά τους) συσκευή, μη συσκευασμένη στην οποία δε θα δουλεύει το Navigator.

 

Επίσης σήμερα με ενημέρωσαν ότι η συσκευή μου έχει επιστρέψει από Γερμανία και αύριο μπορώ να την παραλάβω. Εσείς τι θα διαλέγατε; Τη δικιά σας επισκευασμένη συσκευή ή μια καινούρια χωρίς Navigator;

 

Έχετε ακούσει ποτέ να γίνεται αντικατάσταση ολόκληρης συσκευασίας;

 

Περιμένω τις απόψεις σας

 

Ευχαριστώ πολύ τον φίλο GEORGE_34!!!

 

 

 

Υ.Γ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά από το http://www-pelatis.blogspot.com για τη βοήθεια τους και την άμεση ανταπόκρισή τους. Σε περίπτωση ανάγκης επισκεφτήτε το.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
H monh lush gia na akousei h Nokia ta provlhmata ths alpha copy, einai na kanoume ena thread sto myphone, me titlo "Nokia Service in Greece" kai na grafoume ekei tis istories mas STA AGGLIKA.

 

Meta na steiloume ena email sthn Nokia Finlandias na episkeftei to site kai na dei ola ta provlhmata mazi....

Kai egw exw arketes istories na anaferw, alla den kanw kan ton kopo sto ellhniko site... Afou mono h alpha copy tha ta diavasei (an ta diavasei) kai tha ta agnohsei...

 

Opote, ena thread sta agglika! Ti lene oi moderators?

 

Αυτό το έκανε ο νονός μου μαζι με άλλον ένα, αλλα για ένα κινητήρα μιας βαρκας (αρκετά ακριβό) που είχε κάτι χαλάσει, και τραβούσε αέρα. Ο αντιπρόσοπος της ετερίας στην κρήτη δεν ήθελε να αλλάξει τον κινητήρα, αλλα μόνο να τον επισκεβάσει, βέβεα με την βάρκα υπήρχε κύνδηνος να δημηουργήσει πρόβλημα μέσα στη θάλλασα και ίσως να βρεθούν στην αφρική.

Τελικά έκαναν μια σελίδα στα ελληνικά και αγγλικά, με φωτογραφίες του κινητήρα. Πρέπει να έκαναν και κάτι με το google και έβγαζε πρότο το αποτέλεσμα (όπως με το κατσίκα).

Το ίδιο βράδυ τους πήρε απο ιαπωνία η εταιρία για το τι θέλουν για να κατεβάσουν το site. Την επόμενη μέρα έστειλαν αλλο αντιπρόσοπο και καινούριο κινητήρα για την βάρκα.

Ίσως αν κάνουμε κάτι τέτοιο, να γίνει κάτι με το service. Εγώ βέβεα πρόβλημα με nokia είχα μόνο με το 5100 με το οποίο παίξαμε μεχρι και ποδόσφερο. αλλα απο τις υπερβολικες τούμπες έσπασε η πλακέτα. Δεν το πήγα στη nokia αλλα σε service που είναι κυρίως της SE.

Απ ότι θυμάμε έστειλα μία φορά τη μαμά μου να μου πάρει μια κάμερα για το 5100 (παλια έγινε αυτό) απο το μαγαζί στην Έβανς και είχε πάει ένας που κάτι είχε πάθει το κινητό του και ήθελε όμως τα τηλέφωνα, και του έλεγε η υπάληλος ότι ίσως με laser να τα πάρουν και κάτι τέτοια κουφά αλλα τελικά του είπε οτι δεν ξέρει. Τελικά αυτή την πολυπόθητη κάμερα που πολύ ήθελα δεν θυμάμε γιατί δεν μου την πήρε η μαμά μου. Κάτι έγινε με την υπάληλο νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

:mad:- εντυπωσεις απο το επισημο Nokia service στην Γ' Σεπτεμβριου στην αθηνα:

παλαιοτερα ηταν ενας γεματουλης με κοντο κανθο μαλλι και ασπρη μπλουζα πολυ εξυπηρετικος και διπλα του ενς γκριζομαλλης με μεγαλη μυτη σαν τον Τρουλι της F-1 ,οποτε ειχα παει στον 1ο εξυπηρετηθηκα τα μεγιστα μια φορα πηγα απογευμα και ηταν ο 2ος και στην ερωτηση μου αν ηταν αλλη βαρδια το αλλο το παιδι ο δικος σου με τσιγαρο και στυλ βεντετας απαντησε "και τι ειναι εδω οικοδομη να παμε με βαρδιες" φυσικα και μου την εδωσε μα ειπα ξεχνα το - τις προαλλες πηγα για να μου βαλει κανενα θεμα και να μου βγαλει το λογοτυπο φορεα στο 7390 ,περιμενα στωικα και μολις ευγενικα του εξεθεσα το αιτημα μου η απαντηση ηταν κοφτη και με υφος "δεν γινεται τιποτα ειναι καινουργια αυτα" "μα καλα το λογοτυπο αλλα θεματα υπαρχουν στο ιντερνετ και..." "ειπα δεν γινεται,ο επομενος"

 

ειλικρινα δεν βρισκω απο που πηγαζει αυτη η αυτοπεποιθηση του υπαλληλου αυτου που μας περναει για τιποτα αλβανους και μιλαει ετσι λες και ειναι βασιλιας με υπηκοους χαχολους ,ευχομαι να μην τυχει να ξαναπαω ποτε εκει με αυτον μεσα γιατι αν τυχει σε καμια αναβαθμιση μετα να μην δουλευει καλα και αρχισει παλι αυτο το ντιβε στυλ δεν ξερω αν θα κρατηθω (!)

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Adminς νομίζω τα παιδιά έχουν δίκιο!Ασ ποσταρουν 5-10 απο εμάς που γνωρίζουν απταιστα αγγλικα ωστε σιγα σιγα να μεταφράσουμε το thread και ας μπει κανονας αυτο το thread να ειναι στα αγγλικα!Τι λέτε?

http://www.fuelcell.gr

Ιστιοσελίδα εκπαιδευτικού περιεχομένου για τα Fuel Cells η μόνη στα ελληνικά!!

Link to comment
Share on other sites

:blink:- να το διαβαζουν τοτε μονο αγγλοι ,θα ξεπερασουμε και την Διαμαντοπουλου μου φαινεται με την ξενομανια (!) δεν βλεπω γιατι τα τεραστια γραμματα ?

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Adminς νομίζω τα παιδιά έχουν δίκιο!Ασ ποσταρουν 5-10 απο εμάς που γνωρίζουν απταιστα αγγλικα ωστε σιγα σιγα να μεταφράσουμε το thread και ας μπει κανονας αυτο το thread να ειναι στα αγγλικα!Τι λέτε?

 

Γινετε και κάτι άλλο. Τα κείμενα στα ελληνικά, και με κάπιον μεταφραστή στο ίντερνετ να τα μεταφράσουμε(έχω μεταφράσει κείμενα έτσι). Αν δεν θέλουν οι admins-moderators μπορώ να διαθέσω χώρο απο τον server που έχω τις σελίδες μου για διάφορες καταγκελίες τέτοιου τύπου, αρκεί να τις μαζέψουμε όλες μαζί και να τις ανεβάσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αν θελεις να συνεργαστούμε με το http://www-pelatis.blogspot.com/

Να ανεβάσουμε εκει ολες τις καταγγελίες που "ψαρευουμε" απο το ΝΕΤ σχετικά με την Noikia και οχι μόνο και να τις δημοσιευσουμε όλες εκεί.Οταν μαζέψουμε ένα μεγάλο αριθμό καταγγελιών θα αναλάβω εγω να το στείλω στη Φιλανδία.

 

 

 

Γινετε και κάτι άλλο. Τα κείμενα στα ελληνικά, και με κάπιον μεταφραστή στο ίντερνετ να τα μεταφράσουμε(έχω μεταφράσει κείμενα έτσι). Αν δεν θέλουν οι admins-moderators μπορώ να διαθέσω χώρο απο τον server που έχω τις σελίδες μου για διάφορες καταγκελίες τέτοιου τύπου, αρκεί να τις μαζέψουμε όλες μαζί και να τις ανεβάσουμε.
Link to comment
Share on other sites

Αν θελεις να συνεργαστούμε με το http://www-pelatis.blogspot.com/

Να ανεβάσουμε εκει ολες τις καταγγελίες που "ψαρευουμε" απο το ΝΕΤ σχετικά με την Noikia και οχι μόνο και να τις δημοσιευσουμε όλες εκεί.Οταν μαζέψουμε ένα μεγάλο αριθμό καταγγελιών θα αναλάβω εγω να το στείλω στη Φιλανδία.

 

Το να το πάει έτσι στην Φιλανδία δεν θα βοηθήσει σε κάτι. Αυτό που θα τους κάνει να αλλάξουν αντιπροσόπους θα είναι όταν γράφουμε Nokia στο google να βγάζει πρωτο αποτέλεσμα το site με τις καταγκελίες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
παιδια ζω ενα δραμα και θελω να το μοιραστω μαζι σας να μοθ πειτε αν υπαρχει καποια λυση . Αρχες αυγουστου παω σ ενα καταστημα στη δραμα πελικαρης παπαζογλου ανταλλαγης κινητων και ανταλλασω ενα MIOA701 που ειχα και δεν ημουν ευχαριστημενη με ενα Ν95 .Φοβερο κουκλι και ηρθε σε περιπου 10 μερεσ αγγλικο πληκτρολογιο αλλα με τα ελληνικα του ολα .Παω στη νοκια στην Καβαλα γιατι απο εκει ειμαι και τους λεω θελω να λειτουργησω και το gps και μου λενε μπορεις να αγορασεις καρτα μνημης απο εδω να σου περασουμε τους χαρτες δωρεαν και να πληρωσεις μονο τη χρηση δορυφορου για 3 χρονια. Ετσι εγινε ηρθε η καρτα μνημης 20 μερες μετα πληρωσα συνολο 110 ευρω καρτα και δορυφορο και παω να λειτουργησω το gps δε λειτουργει. Μου λενε να κανω αναβαθμιση την κανω πληρωνω αλλα 10 ευρω για σωσω τα αρχεια που δε σωθηκαν ολα και το gps παλι δε λειτουργει . Μου λενε πρεπει να το στειλουμε στα κεντρικα της Νοκια και να γινει μηχανικος ελλεγχος . Επειδη γνωριζω απο σερβισ νοκια οτι κανει πανω απο μηνα απευθυνομαι παλι στο καταστημα απο οπου το πηρα στη δραμα και μου λενε φερτο σε μας θα το φτιαξουμε δωρεαν και σημερα μου πηραν τηλεφωνο να μου πουν οτι το πηγαν απεναντι στη νοκια της Δραμας και απο κει τους ειπαν το κινητο εχει ανοιχτει εσωτερικα και μαλιστα εχει βιδωθειο στραβα και δεν αναλαμβανουν και οτι ειναι και εκτος εγγυησης. Επικοινωνω με τη νοκια καβαλας και μου λενε οτι δε το ανοιξαν και οτι με κοροιδευουν οι αλλοι , οι αλλοι μου λενε οτι το ανοιξαν στη νοκια και δεν ειναι μεσα στην εγγυηση πια και εγω βρισκομαι να μην εχω gps το πορτακι του δεν κλεινει σωστα και εχω πληρωσει συνολο560 ε και ειμαι και εκτος εγγυησης .Καποιος απ τους δυο με δουλευει και δεν αναλαμβανει την ευθυνη πειτε μου τι να κανω???
Link to comment
Share on other sites

Καποιος απ τους δυο με δουλευει και δεν αναλαμβανει την ευθυνη πειτε μου τι να κανω???

 

:!: Επώνυμη καταγγελία στο ΙΝΚΑ, αφού πρώτα τους προειδοποιήσεις για την ενέργειά σου αυτή. Να δεις πως θα χεστούν και όχι μόνο θα στο φτιάξουνε, αλλά μπορεί να στο αντικαταστήσουν κιόλας. Επίσης υπάρχει και το τηλέφωνο στα κεντρικά της ΝΟΚΙΑ: 801-11-66542. Ρίξε και εκεί ένα τηλέφωνο να τους λούσεις. Και όχι πολλές ευγένειες..;):shifty:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα παιδιά. Εγώ εδώ Θεσσαλονίκη πάω στην Ολγας για αλλαγή οθόνης στο 5500 πήγαν όλα καλά μου κόστισε μόνο 57 ευρώ και χωρίς κανένα πρόβλημα. Μήπως είναι τελικά θέμα υπαλλήλου κα όχι καταστήματος;
Link to comment
Share on other sites

:worry:- συνηθως ναι ,σε Nokia center δεν με εχουν εξυπηρετησει 2 φορες αλλα σε μαγαζι που πωλει/επισκευαζει κυριως Nokia εδω και χρονια δεν εχω κανενα προβλημα (!)

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά..Θα ήθελα τη συμβουλή σας... Το Ν95 μου κόλλησε πάνω στην ώρα της αναβάθμισης μέσω του Nokia Software Updater χωρίς να αποσυνδέσω το USB καλώδιο και χωρίς το Ιντερνετ να με πετάξει έξω όπως μου είπαν οι έξυπνοι ως αιτία στο Nokia Shop Μεγάρων.Τους πήγα το κινητό μου στις 10/09/2007 ημέρα Δευτέρα και μ είπαν να υπολογίζω γύρω στις 15 εργάσιμες για να το παραλάβω διότι 8α το έστελναν στα κεντρικα. Έχει φτάσει 15/10/2007 !!!!!! και ακόμα ούτε ένα σημάδι ζωής απτο κινητό. Και στην ερώτηση που κάνω στους υπαλλήλους για το τι γίνεται με το κινητό μου η απαντηση τους είναι μόνο ότι εμείς το έχουμε στείλει και δεν μπορούμε να κανουμε τιποτε αλλο.. Δηλ δεν μπορουν να πάρουν ένα τηλέφωνο να ρωτήσουν τι γινεται με την υπόθεση μου και να μου πουν και εμενα γιατι αργει τόσο.. Πείτε μου σας παρακαλώ τι μπορώ να κάνω σαυτη την περίπτωση.. Μήπως να πάρω μόνος μου στα κεντρικά να ρωτήσω??? Για πείτε μου γνώμες... Ευχαριστώ για το χρόνο σας...
Link to comment
Share on other sites

ενημερώθηκα τηλεφωνικά ότι η Alpha Copy δεν είναι εξουσιοδοτημένη να επέμβει στο κινητό και ότι θα έπρεπε να στείλει τη συσκευή στη Nokia Γερμανίας για περαιτέρω έλεγχο

Τώρα καταλαβαίνω που βρίσκεται και η δική μου συσκευή που έχουν περάσει 4 βδομάδες.Άχρηστοι!

Link to comment
Share on other sites

ενημερώθηκα τηλεφωνικά ότι η Alpha Copy δεν είναι εξουσιοδοτημένη να επέμβει στο κινητό και ότι θα έπρεπε να στείλει τη συσκευή στη Nokia Γερμανίας για περαιτέρω έλεγχο

 

:blink:- ουτε εγκεφαλος αυτοκινητου της Mtm να ηταν

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν θελεις να συνεργαστούμε με το http://www-pelatis.blogspot.com/

Να ανεβάσουμε εκει ολες τις καταγγελίες που "ψαρευουμε" απο το ΝΕΤ σχετικά με την Noikia και οχι μόνο και να τις δημοσιευσουμε όλες εκεί.Οταν μαζέψουμε ένα μεγάλο αριθμό καταγγελιών θα αναλάβω εγω να το στείλω στη Φιλανδία.

Γινετε και κάτι άλλο. Τα κείμενα στα ελληνικά, και με κάπιον μεταφραστή στο ίντερνετ να τα μεταφράσουμε(έχω μεταφράσει κείμενα έτσι). Αν δεν θέλουν οι admins-moderators μπορώ να διαθέσω χώρο απο τον server που έχω τις σελίδες μου για διάφορες καταγκελίες τέτοιου τύπου, αρκεί να τις μαζέψουμε όλες μαζί και να τις ανεβάσουμε.

Γίνεται και κάτι άλλο...να μην ξαναπάρετε κινητό ΝΟΚΙΑ...:whistle:

"In the morning u know u won't remember a thing.."
Link to comment
Share on other sites

Καποιος απ τους δυο με δουλευει και δεν αναλαμβανει την ευθυνη πειτε μου τι να κανω???

 

Αγόρασες τηλέφωνο με ανταλλαγή από τοπικό κατάστημα μεταχειρισμένων κτλ...εκεί είναι το πρόβλημα...είσαι σίγουρη πως στο έδωσαν καινούριο; ή μεταχειρισμένο; ήταν στο κουτί κανονικά με το αυτοκόλλητο γνησιότητας άθικτο; δε νομίζω..

"In the morning u know u won't remember a thing.."
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Εγώ εδώ Θεσσαλονίκη πάω στην Ολγας για αλλαγή οθόνης στο 5500 πήγαν όλα καλά μου κόστισε μόνο 57 ευρώ και χωρίς κανένα πρόβλημα. Μήπως είναι τελικά θέμα υπαλλήλου κα όχι καταστήματος;

Μηπως επειδη εσυ εισαι κοπελα - γυναικα και σε εξυπηρετησε αντρας υπαλληλος σε εξυπηρετησε σωστα?

Λέω τωρα εγω μηπως? :)

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται και κάτι άλλο...να μην ξαναπάρετε κινητό ΝΟΚΙΑ...:whistle:

 

:blink:- να φας την γλωσσα σου που λενε μια χαρα ειναι η εταιρια [λεμε τωρα]

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζομαι λιγη βοηθεια...

 

Περιληπτικα και ουσιαστικα : Το N73ME ειχε βλαβη και εχανε την ωρα καθε φορα και ημερομηνια που ανοιγε κλπ. Σταλθηκε στη Γερμανια για εναν ολοκληρο μηνα, και το πηρα σημερα ενω το προβλημα παραμενει .

 

Οπως ειναι φυσικος εγινε εξαλλος, καθως ακομα και το χαρτι που ανεφερα το προβλημα λεει καθαρα "ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ" ... Εκαναν αναβμιση και κατι αλλαξαν στο ηλεκτρονικο κομματι, και δεν τσεκαραν καν αν εχει διορθωθει το προβλημα.

Μιλαμε για πληρη ανευθυνοτητα...

 

Τη δευτερα θα παω στο κεντρικο Nokia της πολης μου(Ηρακλειο Κρητης).

Οπως ειναι φυσικο, δεν θελω σε καμια περιπτωση να ξανασταλθει Γερμανια...

 

Εχω δικαιωμα εφ'οσον εγινε το service, εχω το ιστορικο στα χερια μου (Χαρτι που αναφερει τη βλαβη και την επισκευη της συσκευης στη Γερμανια με αναυτικες ημερομηνιες) να ζητησω επιστροφη χρηματων αγορας;

Ή να απαιτησω αντικατασταση συσκευης εδω και τωρα; Στο service μου ειπαν "δυστυχως η πολιτικη της alpha copy ειναι αν προκειται για αντικασταση αυτο να το κρινουν οι τεχνικοι μας κλπ"....της απανταω λοιπον πως σκατα ειναι δυνατον να το κρινουν οι τεχνικοι σας τη στιγμη που ειναι τοσο ανιδηκευτοι που ουτε να μου το επισκευασουν μπορουν;

 

Νομικα τι μπορω να κανω; Υπαρχει καποιος συλλογος καταναλωτων που θα με βοηθουσε;

Δεν προκειται να το αφησω ετσι, ειναι εξοργιστικο να σε κοροιδευουν μες στα μουτρα σου.

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζομαι λιγη βοηθεια...

 

Περιληπτικα και ουσιαστικα : Το N73ME ειχε βλαβη και εχανε την ωρα καθε φορα και ημερομηνια που ανοιγε κλπ. Σταλθηκε στη Γερμανια για εναν ολοκληρο μηνα, και το πηρα σημερα ενω το προβλημα παραμενει .

 

Οπως ειναι φυσικος εγινε εξαλλος, καθως ακομα και το χαρτι που ανεφερα το προβλημα λεει καθαρα "ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ" ... Εκαναν αναβμιση και κατι αλλαξαν στο ηλεκτρονικο κομματι, και δεν τσεκαραν καν αν εχει διορθωθει το προβλημα.

Μιλαμε για πληρη ανευθυνοτητα...

 

Τη δευτερα θα παω στο κεντρικο Nokia της πολης μου(Ηρακλειο Κρητης).

Οπως ειναι φυσικο, δεν θελω σε καμια περιπτωση να ξανασταλθει Γερμανια...

 

Εχω δικαιωμα εφ'οσον εγινε το service, εχω το ιστορικο στα χερια μου (Χαρτι που αναφερει τη βλαβη και την επισκευη της συσκευης στη Γερμανια με αναυτικες ημερομηνιες) να ζητησω επιστροφη χρηματων αγορας;

Ή να απαιτησω αντικατασταση συσκευης εδω και τωρα; Στο service μου ειπαν "δυστυχως η πολιτικη της alpha copy ειναι αν προκειται για αντικασταση αυτο να το κρινουν οι τεχνικοι μας κλπ"....της απανταω λοιπον πως σκατα ειναι δυνατον να το κρινουν οι τεχνικοι σας τη στιγμη που ειναι τοσο ανιδηκευτοι που ουτε να μου το επισκευασουν μπορουν;

 

Νομικα τι μπορω να κανω; Υπαρχει καποιος συλλογος καταναλωτων που θα με βοηθουσε;

Δεν προκειται να το αφησω ετσι, ειναι εξοργιστικο να σε κοροιδευουν μες στα μουτρα σου.

Κάλεσε 1520 Γ.Γκαταναλωτή ή το ΙΝΚΑ

London for ever
Link to comment
Share on other sites

:blink:- να φας την γλωσσα σου που λενε μια χαρα ειναι η εταιρια [λεμε τωρα]

 

Σιγά καλέ με τα bold...πιστεύω πως αν έχετε τόσα παράπονα από τη ΝΟΚΙΑ και την Alpha Copy, καλύτερο είναι να σταματήσετε να αγοράζετε κινητά της συγκεκριμένης εταιρείας παρά να καταστρώνετε ολόκληρο σχέδιο "εξόντωσης" για να καταφέρετε πλήγμα στην εταιρεία. Λες και τη νοιάζει τη μαμά Νοκια άμα σε ένα φόρουμ στην Ελλάδα, οι χρήστες του έχουν παράπονα για την αντιπρόσωπό τους στη συγκεκριμένη χώρα.

 

Χρειαζομαι λιγη βοηθεια...

 

Περιληπτικα και ουσιαστικα : Το N73ME ειχε βλαβη και εχανε την ωρα καθε φορα και ημερομηνια που ανοιγε κλπ.

 

Η απορύθμιση ώρας και ημερομηνίας κάθε φορά που ανοίγεις το τηλέφωνο προέρχεται από πρόβλημα στην εσωτερική μπαταρία της συσκευής (όχι την αποσπώμενη μπαταρία). Όταν πας στο Nokia Shop της περιοχής σου ρώτα τους για ποιο λόγο έστειλαν το κινητό στο εξωτερικό, αφού το πρόβλημα μπορεί να διορθωθεί και από τεχνικό εντός Ελλάδας. (εκτός αν το πρόβλημα που αναφέρεις προέρχεται και από κάποια άλλη δυσλειτουργία του τηλεφώνου)

"In the morning u know u won't remember a thing.."
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τι να πει κανεις...

Εμενα εχουν το Ν73 ενα μηνα ακριβως απο οταν δηλαδη το πηγα για αναβαθμιση επειδη εκανε μερικες φορες κατι restart απο μονο του. Του εκανε αναβαθμιση και μετα λεει δεν ανοιγε...

Το εστειλε Αθηνα και απο τοτε αγνοειται η τυχη του..

Τουλαχιστον θα μπορουσαν να παρουν ενα τηλεφωνο να πουν τι προκειται να γινει και που βρισκεται η συσκευη μου...

Ειναι να μην τρελενεσαι με κατι τετοια? Και ποσο μαλλον οταν "πας για μαλλι και βγαινεις κουρεμενος..." Πηγα για αναβαθμιση και μου το διελυσαν.

Ανευθυνοτητα...

Τιποτα αλλο..

Alpha C(l)opy

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...