Παιδιά σας αναφέρω τα γεγονότα με κάθε ακρίβεια.
Πριν ένα μήνα αγόρασα με αναβάθμιση σύνδεσης την συσκευή Ν91 από τα καταστήματα Γερμανός. Η συσκευή λειτουργούσε κανονικά. Πριν από 2 βδομάδες στην προσπάθεια μου να ανοίξω το κινητό, η οθόνη δεν άνοιγε ενώ το κινητό λειτουργούσε κανονικά γιατί κατάφερα να του κάνω backup έστω και χωρίς οθόνη τοπικά στον ηλεκτρονικό μου υπολογιστή. Απευθύνθηκα σε ένα κατάστημα Νοκια (Κατεχάκη) και μου είπαν αφού το εξέτασαν εξωτερικά ότι δεν είναι τίποτα. Θα το έστελναν στα κεντρικά για service και σε μία βδομάδα θα μου το επέστρεφαν. Έπειτα από μία βδομάδα επικοινώνησα με το κατάστημα και με ενημέρωσαν ότι το κινητό δεν επισκευάζεται λόγω πτώσης. Μάλιστα μου επέστεψαν το κινητό έχοντας αφαιρέσει ένα εξάρτημα από την συσκευή, με δύο φωτογραφίες που δείχνουν δύο γρατζουνιές, στην κυριολεξία, και με το σημείωμα ότι το κινητό καταστράφηκε λόγω πτώσης. Επιπλέον η οθόνη ανοίγει τώρα αλλά το κινητό δεν κάνει log in.
Πιστεύω ότι η κατάσταση είναι γελοία και είμαι αποφασισμένος να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου ώστε να δικαιωθώ. Δεν νοείται με 2 γρατζουνιές που έγιναν λόγω χρήσης, να θεωρείται το κινητό κατεστραμμένο λόγω πτώσης.
Συμβουλεύτε με!
Εάν θέλετε μπορώ να ανεβάσω και φώτο με το κινητό για να δείτε τις γρατζουνιές!
Ευχαριστω.....