Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν υπάρχει κάπου λίστα με τα συγκεκριμένα μαγαζιά? Θέλω να το πάω για service και δε ξέρω που. (Περιοχή Ν.Σμύρνη - Π.Φάληρο)

 

Ευχαριστώ

 

Καλησπερα

Φυσικα και υπαρχει ,εδω :

 

http://www.alphacopy.gr/viewshopstaticpage2.aspx?valueid=1540

 

 

ΚΑΛΛΙΘΕΑ

ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ 138,

τ.κ. 17672

Τηλ: 210-9577107,

Fax: 210-9577107

kalithea@alphacopy.gr

 

Ν. ΣΜΥΡΝΗ

ΙΩΝΙΑΣ 60,

τ.κ. 17122

Τηλ: 210-9333174,

Fax: 210-9333175

neasmyrni@alphacopy.gr

 

ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ 39,

τ.κ. 17561

Tηλ: 210-9880717,

Fax: 210-9880717

faliro@alphacopy.gr

[imgalign]http://i37.tinypic.com/23k3s09.jpg[/imgalign]

Μην ψάξεις ποτέ να βρεις κάτι τέλειο για να το αγαπήσεις. Αγάπησε κάτι ατελές και τελειοποίησε το με την αγάπη σου!

iPhone 5S Space Grey

Προσοχή! Κατάργηση γραφής Greeklish

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν υπάρχει κάπου λίστα με τα συγκεκριμένα μαγαζιά? Θέλω να το πάω για service και δε ξέρω που. (Περιοχή Ν.Σμύρνη - Π.Φάληρο)

 

Ευχαριστώ

 

Στο κατάστημα του Π.Φαλήρου είναι πολύ εξυπηρετικοί και γρήγοροι.

Μιλάω από προσωπική πείρα.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά εδω στην θεσσαλονίκη ποιο nokia shop θεωρήτε εσεις οτι είναι καλό;εγω πηγαίνω στο κατάστημα που είναι στην β.όλγας,υπάρχει κανένα καλύτερο;
Link to comment
Share on other sites

ΤΟΥΜΠΑ

Διεύθυνση:

ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ 133 (ΤΟΥΜΠΑ)

Πόλη:

ΤΟΥΜΠΑ

Τηλέφωνο:

2310-950595

 

Αυτό ήταν καλό μια φορά που το χρειάστηκα

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά εδω στην θεσσαλονίκη ποιο nokia shop θεωρήτε εσεις οτι είναι καλό;εγω πηγαίνω στο κατάστημα που είναι στην β.όλγας,υπάρχει κανένα καλύτερο;

 

στην βασ. ολγασ απεναντι απο το ζαχαροπλαστειο ελληνικον. ειναι μακραν το καλυτερο φιλε

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά εδω στην θεσσαλονίκη ποιο nokia shop θεωρήτε εσεις οτι είναι καλό;εγω πηγαίνω στο κατάστημα που είναι στην β.όλγας,υπάρχει κανένα καλύτερο;

 

Ριξε μια ματια στο καταστημα της ιωνος δραγουμη και στο

Καραολη Δημητριου 182 ευοσμο μετα το αγνο.

Λογω της θεσης μου το γνωριζω.

Και χωρις περιεργες χρεωσεις και ανοιγμενα για δοκιμη αξεσουαρ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ριξε μια ματια στο καταστημα της ιωνος δραγουμη και στο

Καραολη Δημητριου 182 ευοσμο μετα το αγνο.

Λογω της θεσης μου το γνωριζω.

Και χωρις περιεργες χρεωσεις και ανοιγμενα για δοκιμη αξεσουαρ.

 

ακουσε τον κ τον σπυρο, κατι παραπανω ξερει

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ξερεις εσυ ή κανεις αλλος αν το καταστημα των Αμπελοκηπων στην Θεσσαλονικη ειναι καλο;Επειδη μενω κοντα στην περιοχη και με βολευει να παω για μια σπασμενη οθονη που εχω... Ευχαριστω!!
_ILiDAN_
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να μοιραστώ την ιστορία του service της alpha copy για να προφυλαχτούν στο μέλλον άλλοι καλοπροαίρετοι ανυποψίαστοι πελάτες.

 

Στις αρχές του περασμένου Μαίου 2009 αγόρασα το bluetooth Headset BH-215 της Nokia.

Ενα μήνα μετά αρχές Ιουνίου 2009 το ελατήριο που πιέζει το κλιπ και κρατάει την συσκευή στο γιακά ή στο πουκάμισο έσπασε , μάλιστα από την εσωτερική πλευρά φαινόταν η άκρη του ελατηρίου που είχε σπάσει το πλαστικό κάλυμα και προεξείχε από μια μικρή τρύπα.

 

Το πήγα προσωπικά σήμερα στα γραφεία της Alpha copy στην Θεσαλονίκη και η υπέυθυνη της εξυπηρέτησης πελατών αφού συνομίλησε για 5 δευτερόλεπτα με τον αρμόδιο του service αποφάνθηκε ότι η συγκεκριμένη βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση γιατί την προκάλεσα ΕΓΩ!!!

 

Σε διαμαρτυρία μου ότι πέρα από την συνήθη χρήση της συσκευής δεν έκανα τίποτα άλλο που θα μπορούσε να προκαλέσει την βλάβη μου απάντησε "δεν μπορώ να γνωρίζω τι κάνει ο καθένας και πώς μεταχειρίζεται τις συσκευές." . Αλλά παρά την άγνοια της συνέχιζε να επιμένει ότι εγώ από κακό χειρισμό προκάλεσα την βλάβη.

 

Παρά την γενικά άριστη κατάσταση της συσκευής που άλλωστε είναι καινούργια μόνο ενός μηνός, χωρίς γρατζουνιές, χτυπήματα, ή αλλες φθορές που να προκαλούν υποψία κακομεταχείρισης της συνέχιζε να επιμένει ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

 

Ανάμεσα στην εκδοχή της ελλατωματικής συσκευής που χάλασε από την συνήθη και αναμενόμενη χρήση και μάλιστα σε μόλις ένα μήνα, και στην εκδοχή του βάρβαρου 'βιτσιόζου' καταναλωτή που εκτονώνεται βίαια στις ηλεκτρονικές συσκευές από την πρώτη ημέρα που τις αγοράζει , οι υπεύθυνοι της alpha copy διαλέγουν αυθαίρετα την εκδοχή που τους απαλλάσει από τις συμβατικές υποχρεώσεις τους.

 

Δυστυχώς δε υπάρχει προστασία σε τέτοια αντιμετώπιση και επειδή δεν θέλω να βρεθώ αναγκασμένος να την ξανασυναντήσω δεν πρόκειται να ξαναγοράσω συσκευή που το service της ανήκει στην alpha copy. (οι συσκευές είναι άριστες και είναι φυσικό στατιστικά κάποιες να εμφανίσουν προβλήματα)

 

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

 

Βύρων Παπαδόπουλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
γεια χαρα...θελω να παω το 5800 για το θεμα με τη σχισμη και τα τριξιματα...που προτεινετε?το εχει παει κανεις?εντυπωσεις?περιοχη αττικης ευχαριστω εκ των προτερων
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Φυσικα και υπαρχει ,εδω :

 

http://www.alphacopy.gr/viewshopstaticpage2.aspx?valueid=1540

 

 

ΚΑΛΛΙΘΕΑ

ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ 138,

τ.κ. 17672

Τηλ: 210-9577107,

Fax: 210-9577107

kalithea@alphacopy.gr

 

Ν. ΣΜΥΡΝΗ

ΙΩΝΙΑΣ 60,

τ.κ. 17122

Τηλ: 210-9333174,

Fax: 210-9333175

neasmyrni@alphacopy.gr

 

ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ 39,

τ.κ. 17561

Tηλ: 210-9880717,

Fax: 210-9880717

faliro@alphacopy.gr

Καλησπερα φιλε μου, νομιζω οτι εχει κλεισει της Καλλιθεας.

 

 

γεια χαρα...θελω να παω το 5800 για το θεμα με τη σχισμη και τα τριξιματα...που προτεινετε?το εχει παει κανεις?εντυπωσεις?περιοχη αττικης ευχαριστω εκ των προτερων

Καλησπερα φιλε μου, Θα μπορουσα και εγω να σε εξυπηρετησω ,βεβαια το θεμα ειναι να σε βολευει και η περιοχη, εγω ειμαι στο Κορωπι.

Παντως αν θελησεις μπορω να σε βοηθησω.

 

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνυμάτων.

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Απο την Τετάρτη τα κεντρικά της ΝΟΚΙΑ στην Βουλιαγμένης δεν το σηκώνουν γιατι λέει οτι έχει πέσει το τηλεφωνικό τους κέντρο.Αληθεύει ή μόνο εγώ έχω αυτό το πρόβλημα?

EDIT:Από το πρωί προσπαθώ και μόλις το φτιάξανε το τηλεφωνικό τους κέντρο!!

 

Κάτι ακόμη...Όταν αναφέρουν αντικατάσταση συσκευής,απ'ότι μου είπανε αλλάζουνε μόνο την πλακέτα και δεν σου δίνουν καινούργιο κινητό του κουτιού..Σωστά?Όμως η καινούργια πλακέτα θα έχει και διαφορετικό IMEI που σημαίνει οτι θα πρέπει να σου δώσουν και καινούργια εγγύηση με το νέο ΙΜΕΙ.Τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις,έχει κανείς εμπειρία?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι, οντως τα κεντρικα ειχανε καποια τεχνικα προβληματα με το τηλεφωνικο τους κεντρο.

Συνηθως για το 5800 αλλαζουνε ολο το τηλεφωνο,δλδ καινουργιο τηλεφωνο και οχι μονο πλακετα.

Το καινουργιο τηλεφωνο σαφως και θα εχει και αλλο ΙΜΕΙ και φυσικα η εγγυηση σου θα ξαναξεκινησει απο το 0,δλδ αλλα 2 χρονια.

Αποδεικτικο για την εγγυηση της καινουργιας σου συσκευης ειναι φυσικα η συσκευη η ιδια αφου πλεον ολα τα Νokia stores μπορουνε να δουμε μεσω της USB την γραμμη παραγωγης του τηλεφωνου..

Ελπιζω να βοηθησα..καλη συνεχεια.

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΤΟ Ν78.ΤΟ ΠΗΡΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΝΟΚΙΑ ΚΑΜΠ ΤΗΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΗΘΕΛΕ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΗΧΕΙΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ.Ο ΥΠΑΛΗΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΚΟΣΙ ΜΕΡΕΣ.ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΤΟ ΚΙΝ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΩΣ ΤΟ ΗΧΕΙΟ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ.ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΤΕΛΝΕ ΣΤΑ ΚΕΝΡΙΚΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΜΟΥ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ Ε??ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ?ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΙΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΚΙΝ ΔΕΝ ΕΧΩ.ΚΑΛΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΚΙΑ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΕΕ?????

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις, αλλά απαγορεύονται και από τους Ο.Π.Χ..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλησπερα, δυστηχως δεν γνωριζω τα παιδια απο την Πετρουπολη οποτε δεν μπορω να εκφρασω αποψη, αλλα αμα μπορω να σου φανω χρησιμος μπορεις να ερθεις στο Nokia Store Koropiou.
Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Συνηθως για το 5800 αλλαζουνε ολο το τηλεφωνο,δλδ καινουργιο τηλεφωνο και οχι μονο πλακετα.

Το καινουργιο τηλεφωνο σαφως και θα εχει και αλλο ΙΜΕΙ και φυσικα η εγγυηση σου θα ξαναξεκινησει απο το 0,δλδ αλλα 2 χρονια.

Αποδεικτικο για την εγγυηση της καινουργιας σου συσκευης ειναι φυσικα η συσκευη η ιδια αφου πλεον ολα τα Νokia stores μπορουνε να δουμε μεσω της USB την γραμμη παραγωγης του τηλεφωνου..

Ελπιζω να βοηθησα..καλη συνεχεια.

Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση σου,αλλά θέλω 2 ακόμα διευκρινήσεις:

1)Πώς θα μου δώσει καινούργια συσκευή αφού μου έχει κρατήσει μόνο την πλακέτα με το κυρίως μέρος του τηλεφώνου και όλα τα άλλα μέρη (καπάκι μπαταρίας,μπαταρία,κάρτα μνήμης) μου τα έχει επιστρέψει σε σακουλάκι?Θα μου δώσει καινούργιο συσκευασμένο κινητό και θα του επιστρέψω εγώ όλα τα υπόλοιπα μέρη του κινητού?

2)Και σε περίπτωση που δεν μου δώσει καινούργια συσκευασμένη συσκευή...Δηλαδή όταν ο τεχνικός του NOKIA STORE μου δώσει την "υποθετικά" καινούργια συσκευή (ολόκληρη και όχι την πλακέτα μόνο) εγώ τί μπορώ να κάνω εκείνη την στιγμή για να διαπιστώσω και μόνος μου οτι μου λέει αλήθεια και οχι οτι μου βάλανε κάποια πιο παλιά γραμμή παραγωγής.Μήπως μπορώ μέσω product codes και IMEI?Και αν ναι μπορείς σε παρακαλώ να μου θυμήσεις πως ακριβώς θα τα τσεκάρω αυτά απο το τηλέφωνο?

Σε ευχαριστώ και πάλι!:)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι.

1). Φυσικα αμα θα σου δωσουνε καινουργια συσκευη,θα την παρεις χωρις πισω καπακι , μπαταρια και sd.

2). Ή θα ειναι καινουργια ή θα εχει επισκευαστει στα Κεντρικα της Alpha Copy ή απο εξωτερικο.

Σε καμια περιπτωση δεν θα σου πουνε οτι ειναι καινουργιο και να ειναι μεταχειρισμενο ή παλιοτερης γραμμης παραγωγης , δεν νομιζω να συμβαινουνε τετοια πραγματα στην αγορα.

Δυστηχως δεν μπορεις να διαπιστωσεις μονος σου με το ΙΜΕΙ την γραμμη παραγωγης του τηλεφωνου . Με την συσκευη σε καποιο Nokia Store ή ακομα καλυτερα σε αυτο που το εχεις παει θα σου πουνε ..ή αμα θελεις στειλε pm να σου πω.

Αυτα...ελπιζω να βοηθησα ...

 

Αμα θελεις να τσεκαρεις το IMEI & product code της συσκευης σου πατας : *#0000#

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου, νομιζω οτι εχει κλεισει της Καλλιθεας.

 

 

 

Καλησπερα φιλε μου, Θα μπορουσα και εγω να σε εξυπηρετησω ,βεβαια το θεμα ειναι να σε βολευει και η περιοχη, εγω ειμαι στο Κορωπι.

Παντως αν θελησεις μπορω να σε βοηθησω.

 

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνυμάτων.

 

spyrakosa ευχαριστω πολυ που προσφερθηκες για το θεμα με το 5800 που ανεφερα πιο πανω απλα θελω να σου κανω καποιες ερωτησεις σχετικα...εγω ουσιαστικα θελω να παω το κιν μου σε νοκια κλαμπ γιατι εχει σχισμη και τριζει πολυ η προσοψη στο πλαι ...ειναι αρκετα εκνευριστικο ακομη και κατα τη διαρκεια κλησεων που το κρατας...και εμαθα οτι εχει βγει εντολη στα νοκια σοπς σχετικα με την επιδιορθωση σχισμης και τριξιματων με αντικατασταση προσοψεων και πλαινου πανελ εντος εγγυησης...στο δικο σου καταστημα θα εξυπηρετηθω?θελω να πω ειστε ενημεροι για αυτο το θεμα και προβαινετε σε αυτη την επιδιορθωση???συγγνωμη για την ερωτηση απλα ειναι συγκεκριμενο αυτο που θελω και το θεμα με αυτο το τηλ ειναι εκνευριστικο...σ ευχαριστω πολυ προκαταβολικα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

παιδία θα ήθελα να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου από το nokia shop Ν.Ιωνίας αλλά και τα κεντρικά της Nokia... δεν έχω διαβάσει όλα τα προηγουμενα Posts, ελπίζω να μην ξαναεχει ειπωθεί κάτι αντίστοιχο και επαναλαμβάνομαι...

 

Λοιπόν είχα μια συσκευή ΝΟΚΙΑ 5000 BLUE, την οποία την είχα για δεύτερη συσκευή μάλιστα και δεν την χρησιμοποιούσα ιδιαίτερα. Μια μέρα λοιπον κάθως την είχα στην μπροστινή τσέπη του τζιν μου και οδηγούσα, με το που βγάινω από το αυτοκίνητο και καθώς με παίρνουν τηλέφωνο βγάζω την συσκευή να μιλήσω και βλέπω ότι η μιση οθόνη έχει σπάσει!!! Είχε σπάσει μόνη της μέσα στην τσέπη μου!!! Το κινητό λειτουργούσε και λειτουργεί κανονικά, απλά η μισή οθόνη είναι σπασμένη - μαύρη! Τέλοσπάντων δεν δίνω αρχικά ιδιαίτερη σημασία ( λέω οκ 2η συσκευή είναι ) αλλά καπάκια βγαίνω για καφέ μ΄εναν φίλο μου ο οποίος είχε πάθει κάτι αντίστοιχο με nokia N82, μάλιστα εκεινού του έιχε σπάει όλη η οθόνη και μου λέει αν έχεις εγγύηση πήγαινε στη νόκια στο αλλάζουν επί τόπου.

 

Μου φάνηκε πολύ λογικό κι έμενα να αλλάζετε η οθόνη μέσα στην εγγύηση εφόσον δεν προκάλεσα την ζημιά εγώ, και απ΄οτι φαίνεται το κινητό ήταν υπερευαίσθητο.... ( εντωμεταξύ άπειρα 5000 και 5310 ειδικά είχανε αυτό το πρόβλημα - ίσως λόγω του οτί ήταν πολύ λεπτά δεν ξέρω- με το που πιεζότανε ελάχιστα η οθόνη τέλος. )

 

Πάω λοιπόν στο νοκια shop της Ν.ιωνίας, όπως προανέφερα η συσκευή ήταν η 2η συσκευή μου, δεν ένοιαζε και τόσο πολύ η αντικατάσταση εντός εγγύησης της οθόνης όσο να δώ την νοοτροπία και την συμπεριφορά της εταιρέιας. ( Προφανως βέβαια αν δεν με καλυπτε η εγγύηση δεν θα έφτιαχνα την συσκευή - 42 ευρώ για οθόνη σε κινητό που κοστίζει 80 ευρώ καινουργιο )

 

Με το που πίανει λοιπόν στα χέρια του ο υπαλλήλος του νοκια shop την συσκευή, μου λεέι : H οθόνη είναι σπασμένη, δεν καλύπτεται από την εγγύηση, 42 ευρώ κοστίζει η καινούργια, εαν θες την αλλάζουμε....

 

Του απαντάω ναι οκ η οθόνη φαίνεται σπασμένη αλλά έσπασε με αυτόν τον τρόπο ( όπως περιέγραψα πιο πάνω ), προφανώς του λέω δεν λέει κάπου στις οδηγίες η νόκια ότι τα κινητά απαγορεύεται να μπαίνουν στις τσέπες γιατί σπάνε.... ( ειδικά το τελευταίο διάστημα έχουμε τρελαθεί στα τεστ αντοχής των κινητών νοκια στα ειδικά εργαστήρια της νόκια )

 

Μου λέει κόιταξε να δέις δεν ξέρω τι μου λες εδώ φαίνεται καθαρα ότι έχει ασκηθεί συγκεντρωμένη πίεση στην οθόνη και την έχεις σπάσει επομένως δεν σε καλύπτει η εγγύηση...

 

Του λέω μπορέις να μου αποδέιξεις ότι την έσπασα? σου εξηγώ και δεν έχω λόγο να σου πώ ψέμματα για μια οθόνη 40 ευρώ - δεν πρόκειται για καμία συσκευή 700ων ευρώ να σωθώ-

 

Μου λέει όχι δεν γίνεται τίποτα αν θες την στέλνουμε στην νοκια στα κεντρικά να στην ελέγξουν και ότι πουν....

 

πόσες μέρες θα κάνει?

 

15-20 μέρες( !!! )

 

τέσπα το κινητό όπως σας είπα το είχα αχρησιμοποίητο, οπότε λέω ναι στείλτο θα πάρω εκεί τηλέφωνο στους τεχνικούς...

 

οκ ( όλα καλά με τον υπάλληλο μέχρι εδώ, πραγματικά αυτός έκανε σωστά την δουλεία του, τώρα αν δεν έιχε διαθεση να με εξυπηρετήσει η του την έσπαγε η φάτσα μου αυτό είναι άλλο θέμα, τυπικά πάντως ήταν ολόσωστος )

 

μετά ομως έχασα πάσα ιδέα για την υποστήριξη της νόκια...

 

αφου μου είχε δώσει ένα τηλέφωνο κι ένα κωδικό να παίρνω στην νόκια να ρωτάω για την συσκευή μου, έπαιρνα κι εγώ μετά από δύο μέρες που μου είπε για να έχει ελεγχθεί από τους τεχνικούς. Τελοσπάντων μετά από αρκετές μέρες και χαμένα τηλέφωνα μια μερα μου λεει η υπάλληλος ναι η συσκευή σας ελέγχθηκε έχουμε βρει σπάσιμο δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Ζητάω να μιλήσω με τον τεχνικό που έλεγξε το κινητό μου η τελοσπαντων με κάποιον υπέυθυνο.

 

Με παραπέμπει σε μια <<κυρία>> τελοσπάντων υπέυθυνη... μου λέει ποιο είναι το πρόβλημα ??? της εξηγώ και πάλι όλοκληρη την ιστορία... μου απαντάει κύριε μου δεν με νόιαζει τι μου λέτε το κινητό εχει σπάσει δεν καλύπτεται στην εγγύηση. Της λέω μπορώ να μιλήσω με τον τεχνικό που δίεγνωσε αυτήν την βλάβη να μου πεί πως ακριβώς το δίεγνωσε αυτό και από που προκύπτει ότι το κινητό το έσπασα εγώ?? μου λέει όχι σας είπα το κινητό έσπασε δεν μας ενδιαφέρει για ποιο λόγο έσπασε. Της λέω μα πως είναι δυνατόν, δεν πιστέυετε δηλαδή αυτό που σας λέω? Μου λέει δεν με ενδιαφέρει τι μου λέτε από την στιγμή που έσπασε η οθόνη τέλος.

Της λέω ωραία, δεν δέχομαι την δίαγνωση βλάβης που κάνατε - αν και δεν μου εξηγείται καν συγκεκριμένα από που προκύπτει αυτή η διάγνωση - που μπορώ να απευθυνθώ? μου λέει πουθενα ( !!! ) ή δέχεστε το κόστος επισκευής 42 ευρώ η στέλνουμε πίσω το κινητό όπως είναι. Της λέω μπορώ να μιλήσω με κάποιον τεχνικό ή κάποιον ανώτερο... μου απανταέι όχι και για να μην χρονοτριβούμε άλλο άσκοπα γεια σας.

 

Για μένα η συμπεριφορά της εν λόγω κυρίας ήταν απαράδεκτη!!! Δυστυχώς δεν πρόλαβα να ζητήσω το όνομα της αλλά πραγματικά η συμπεριφορά της με εξόργισε. Δηλαδή και δίκιο να είχε 100% ο τρόπος της ήταν απαράδεκτος!!!

 

Το λέω όλο αυτό και σας κούρασα κιόλας αλλά με πίο σκεπτικό... πως ένας υπάλληλος μπορεί να σε ξενερώσει για μια ολόκληρη εταιρεία... Μπορέι να είναι ένα μικρό και ασήμαντο περιστατικό όλο αυτό - και ίσως πολλοί να πείτε οτί δεν έχω και δίκιο - και για μένα αρχικά ήταν μικρές οι πιθανότητες να περαστεί εντός εγγύησης, αν και ήξερα πως γίνεται αν υπάρχει καλή διάθεση βέβαια... αλλά ο τρόπος συμπεριφοράς ήταν απαράδεκτος!!!! Και εκτος αυτού ποτέ δεν κατάλαβα γιατί από το συγκεκριμένο σπάσιμο της οθόνης δεν μπορούσε να ισχύει αυτό που τους έλεγα εγώ και είναι η αλήθεια, και ισχύει ότι η οθόνη έσπασε από πτωση, ή από βαριοπούλα ή κι εγω δεν ξέρω απο τί άλλο.... Τέλοσπαντων το τελικό συμπέρασμα είναι οτι αν και fan της νοκια ξενέρωσα εντελώς και αν και ήμουν έτοιμος να πάρω το n97 έχω ξενερώσει τρελά και ( αυτή την στιγμη τουλάχιστον) λέω ότι πότε δεν πρόκειται να ξαναπάρω νοκια...

 

ps1 : Να σημειώσω ότι απ ότι κατάλαβα και από τον υπάλληλο του νοκια shop και από την <<κυρία υπέυθυνη >> αν η όθονη είχε σπάσει ολόκληρη θα συμπεριλαμβανόταν στην εγγύηση, ένω τωρα που ήταν η μισή σπασμένη δεν συμπεριλαμβάνεται!!! μάλλον θα σπάσω την υπόλοιπη μόνος μου να το ξαναπάω μήπως και αλλάξει τίποτα...

 

ps2: Στην << κυρία υπέυθυνη >> της λέω κάποιοα στιγμή πριν μου το κλέισει, μεταξύ άλλων , και το συγκεκριμέμο κινητό μαζί με το 5310 είναι εμφανώς ελλατωματικά στο συγκεκριμένο θέμα ξέρω πολλά άτομα με τα εν λογω κινητά ,όλοι με πρόβλημα στην οθόνη, και μου λέει αν όντως ξέρετε δώστε μου τους σειριακούς αριθμούς των συσκευών τους!!!!

λες και θα ρωταώ τώρα σειριακούς αριθμούς και θα τους δίνω στην συγκεκριμένη κυρία για να αποδέιξω το αυταπόδεικτο... αλλά τελοσπαντων της απαντάω να σας πάρω σε 10 λεπτά να σας τους δώσω αν θέλετε... αν σας τους δώσω θα μου φτιάξετε δωρεάν την οθόνη?? και μου απαντάει (!!! ) προφανώς όχι.. απλά θα ενημερώσω την νοκια για το πρόβλημα...

myPhones: Ericsson GF768, SE k700i, Sharp V902, sharp V903, Qtek S200, Motorola V3, SE P910i, Nokia 8800 sirocco, SE k810, Sharp 770SH, Nokia N95, Samsung U900 soul, LG kU990 viewty, SE W910, Nokia 5000, Samsung innov8, Apple iphone 3GS, Nokia N82, HTC wildfire, Blackberry bold 9700, Nokia C3-01, Apple iphone 4 16gb, Apple iphone 5 16gb...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ΕΧΩ ΤΟ 5800 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΕΝΑΚΕ ΣΥΝΕΧΗ ΔΟΝΗΣΗ) ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟ ΝΟΚΙΑ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ, ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ (ΑΠΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ) ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΕΞΩ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ 12 ΗΜΕΡΕΣ, ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ. ΜΕΣ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΞΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΙΣ 28/7/09 ΣΤΟ ΝΟΚΙΑ ΤΗΣ ΧΑΜΟΣΤΕΡΝΑΣ, ΣΗΜΕΡΑ 7/8/09 ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ. ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΛΕΠΤΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΕΣΤΕΙΛΑ ΦΑΞ, E-MAIL ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ, ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ. ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΩ ΣΤΟ ΙΝΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ. ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕΙΡΑ Η ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ. ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΗΓΌΡΟ ΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΜΉΝΥΣΗ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε Leonidas_The_1st, δυστηχως εισαι εκτος εγγυησης για το προβλημα στην οθονη που προανεφερες διοτι ειναι σπασιμο. Το 5000 και το 5310 ειναι λιγο ποιο ευαισθητα κινητα λογω και του παχους τους αλλα το θεμα με την τσεπη ειναι προβλημα, να αποφευγεις οσο μπορεις να τα βαζεις στην τσεπη σου.

Ηθελα επισης να σου πω οτι καμια εταιρια δεν καλυπτει αυτην την περιπτωση , οχι μονο η Νοkia.

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι, οντως τα κεντρικα ειχανε καποια τεχνικα προβληματα με το τηλεφωνικο τους κεντρο.

Συνηθως για το 5800 αλλαζουνε ολο το τηλεφωνο,δλδ καινουργιο τηλεφωνο και οχι μονο πλακετα.

Το καινουργιο τηλεφωνο σαφως και θα εχει και αλλο ΙΜΕΙ και φυσικα η εγγυηση σου θα ξαναξεκινησει απο το 0,δλδ αλλα 2 χρονια.

Αποδεικτικο για την εγγυηση της καινουργιας σου συσκευης ειναι φυσικα η συσκευη η ιδια αφου πλεον ολα τα Νokia stores μπορουνε να δουμε μεσω της USB την γραμμη παραγωγης του τηλεφωνου..

Ελπιζω να βοηθησα..καλη συνεχεια.

 

Για πες μου που αλάζουνε την συσκευή 5800, γιατι στην Νοκια Ελλάδος αποκλείετε. μου επισκευάσανε το ίδιο κινητό στο εξωτερικό και μεσα σε μία βδομάδα που το πήρα ξαναχάλασε με το ιδιο πρόβλημα, τους ζήτησα αντικατάσταση, αλλα αυτοί το παίζουν κινέζοι και εδώ και 15 μέρες που το έχω στείλει ούτε εισαγωγή στα κεντρικά δεν έχουν κάνει ακόμα, γιαυτό θα κάνω καταγγελία. Ελπίζω να βοήθησα και εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Για πες μου που αλάζουνε την συσκευή 5800, γιατι στην Νοκια Ελλάδος αποκλείετε. .

Καλησπερα , προσωπικα μου εχουνε αλλαξει 6 συσκευες 5800, οχι μονο πλακετα

αλλα ολοκληρη την συσκευη δλδ, covers,camera,buttons,battery cover....

Οταν λες το εχεις στειλει τι ακριβως εννοεις? Δηλαδη ??

Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...