Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Pantws sxetika me ta NOKIA service, exw na pw kala logia gia to NOKIA Service sto Marousi: den ekleine to kapaki apo to 6131, kai me "xalarothta" apo th meria tous, mou to epistrepsane kainourgio se ligotero apo mia evdomada (weekend included fusika)...updated and full service treatment...kalumenoi apo thn egguhsh tou kinhtou!!

 

Ti stigmh pou alla NOKIA shops me stelnane sth Boula -agio eixa kai den phga telika:ninja: - kai opou o Germanos (vlepe katasthma pou agorasa th suskeyh) h8ele 40 euro, 2 mhnes kai na to steilei sto e3wteriko!!!

 

Ena matso xalia einai paidia...an den psa3eis, 8a thn pa8eis telika!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όταν κάποιος αγοράζει ένα handsfree nokia (BT) τον Ιούνιο..

 

α) του χαλάει 6 μέρες μετά την ημερομηνία της αγοράς του

β) το παραδίδει στη Nokia της ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ, για να το στείλει στα κεντρικά

γ) και μέχρι σήμερα (9 Οκτωβρίου) δεν έχει πάρει πίσω τη συσκευή του....

 

Τι σχόλιο θα μπορούσε να κάνει για την επίσημη αντιπροσωπεία της nokia (ALPHACOPY) και το απαξιωτικό προς τους πελατες της service....??

 

καθώς επίσης και πόση ανοχή μπορεί να δείξει όταν, στο κατάστημα της ALPHACOPY ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ, ο υπάλληλος ρίχνοντας όλη την ευθύνη στο service στα κεντρικα αρνείται κάθε ανάμειξη ??

 

Δεν έδωσα τη συσκευή σε κάποιον πλανόδιο αλλά σε ένα επισημο κατάστημα της NOKIA. Η ευθύνη για την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ καθυστέρηση είναι δική τους και αν ήταν κατάστημα που ενδιαφέρεται για τους πελάτες της, θα είχε ασχοληθεί με το θέμα αναζητώντας τη συσκευή ή αντικαθιστώντας την.

 

Δυστυχώς ο υπάλληλος δεν έπραξε τίποτα και αποφάνθηκε οτι

πρέπει να περιμένω (πόσους μήνες ακόμα άραγε??)

ή να αναζητήσω μόνος μου τη συσκευή στα κεντρικα (εκεί που τό σήκωμα του τηλεφώνου είναι ταμπού..)

και οτι αν έχω να πω κάτι άλλο θα πρέπει να περιμένω γιατι έχει να εξυπηρετήσει κόσμο...

 

Αναρωτιέμαι αν το συγκεκριμένο κατάστημα πιστεύει οτι πρέπει να υπομένουμε αυτη την κοροϊδία ?

 

Εν κατακλείδει η αποψη μου θα ήταν να μην επισκευτείτε το κατάστημα στην Αγίου Ιωάννου (Αγία Παρασκευή) αν η συσκευή σας χρειάζεται κάτι άλλο εκτός από απλό firmware update γιατί θα σας αγνοήσουν τόσο όσο αγνοείται και το ίδιο το κατάστημα από το κεντρικο service της εταιρείας !

Link to comment
Share on other sites

Eixa ena Nokia 7610,2 xronwn kai teleytaia mou evgaze provlimata...Esvine mono tou kai otan me epernan til kollage merika deyterolepta kai ekleine merikes fores.To piga stin Alpha Copy na to episkeyasoun..meta apo mia vdomada kai xwris na me eidopoihsoun,tous pernw til na dw ti ginetai..Mou lene einai etoimo ela na to pareis...

 

O texnikos otan ton rwtisa ti eixe,mou leei kati epafes stin palketa kollisama,to katharisame kai tou kaname anavathmish(den mou eipe ti eixe)....Afou to xrisimopoisa mia mera,diapistwsa ta IDIA provlimata me ayta prin tis episkeyhs...Anavathmish den egine an kai tin plirwsa.....Ante vgale akrh esy twra....Na tous to ksanadwsw apokleietai dioti afou den kseroun ti exei den tha mporesoun pote na to ftiaksoun...Ase pou pithanotata den ftiaxnete kiolas

 

...Ksanapiga telika tin epomenh mera kai afou eksigisa ston texniko oti mou kanei ta idia provlimata me prin...mou leei ftaiei i mpataria...kala ti elenxo kai episkeyh kanane???...Xwris na kseroun to provlima episkeyazoun plaketes,othoni kai meta sou lene allh mpataria 30 eyrw,kai ta IDIA provlimata kai meta....To koryfaio omws einai me to filmware...To anavathmisa ton oktwmvri tou 2005 me tin teleytaia ekdosi gia 7610 pou vgike 02-06-2005...Tou lew prin to ferw gia episkeyh kai meta,tin idia ekdosi vlepw...Mou leei apokleietai i teleytaia vgike ton pasxa tou 2006 kai sto anavathmisame...Ma pws ginetai omws na exei to kinhto mou ekdosi 02-06-2005 kai [rin kia meta pou to piga???..Vgale akrh!!!!!

 

 

 

Αποκλείεται στην Alpha Copy να μίλησες με τεχνικό...Μάλλον με υπάλληλο του καταστήματος μίλησες.

Επίσης αν κοιτάξεις την απόδειξη που σου εδωσαν, γράφει report της βλάβης και της επισκευής.

Επίσης όλες οι αντιπροσωπείες δίνουν εγγυηση ενος μήνα μετά από κάθε επισκευή.....

Αρα μήπως δεν πήγες το κινητό σου για service, απλά το φαντάστηκες???:X

Link to comment
Share on other sites

Nokia Concept Store Λ.Βουλιαγμένης 2108918700

 

Η ερώτηση είναι η πολύ απλή... Έχετε δοκιμάσει να τηλεφωνήσετε στο επίσημο τηλεφωνο για τους πελάτες της, της Nokia στην Λ.Βουλιαγμένης; Το τηλέφωνο είναι 2108918700. Προσωπικά προσπαθω 2 μέρες τώρα και δεν απαντάει κανείς... Αλλά και πριν κανα μήνα που είχα δοκιμάσει τότε με έβαζαν στην αναμονή και δεν απάνταγε κανείς.

 

Παρατηρώ ότι είμαι άλλος ένα με προβλημα με το ίδιο κατάστημα... τυχαίο είναι;;;

Link to comment
Share on other sites

Ντροπή να θες να τους ξυπνήσεις τους ανθρώπους !!! Δεν πληρώνονται αρκετά για να σηκώνουν και τηλέφωνα !!! Άσε που για καλό δεν θα είναι, οπότε έχουν βρει τη λύση τα σαϊνια !!!

Σοβαρά τώρα, για όσους έχουν προβλήματα, καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=140

Σύντομα τους στέλνουν μια όμορφη επιστολή με την οποία ζητάνε εξηγήσεις εντός 10 ημερών, και μετά πέφτει ο πέλεκυς του προστίμου... Ο Γερμανός πρόσφατα έφαγε ένα πρόστιμο 6000 ευρώ επειδή δεν είχε ελληνικές οδηγίες σε προϊόν που πούλαγε !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

sth vouliagmenhs einai to kentriko katasthma? ma kai su den ntrepesai na tous perneis thlefono !! oi anthropoi tha einai apasxolhmenoi den tha exoun kairo gia na to shkosoun !!xexe:)
Link to comment
Share on other sites

sth vouliagmenhs einai to kentriko katasthma? ma kai su den ntrepesai na tous perneis thlefono !! oi anthropoi tha einai apasxolhmenoi den tha exoun kairo gia na to shkosoun !!xexe:)

 

Ναι το κεντρικό είναι.

Γενικώς εκει πέρα την έχουνε δει όλοι τους πρωθυπουργοι. Δε βγάζεις άκρη. Πάντα έτσι ήταν και δε βλέπω να αλλάζει κάτι σύντομα.

Τουλάχιστον παρατηρώ ότι τα μεμονομένα καταστήματα service έχουν βελτιωθεί σε σχέση με παλιότερα χρόνια.

Λεωνίδας
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πριν 3 βδομάδες ξεκιναώ και πάω στο κατάστημα της NOKIA Παγκρατιου ενα 6101 του οποιου η οθόνη έκανε τρελές μαγείες - αναβόσβηνε, τα εβγαζε αρνητικό, μαυριζε και διαφορα αλλα -

Καθε 3-4 μέρες επερνα τηλεφώνο να δώ τι γινετε.

Τι να γινετε? Περιμενουμε ανταλλακτικό 8α ερθει την αλλη εβδομαδα..

Την αλλη βδομάδα θα ερθει την αλλη βδομάδα κοκ.

Εεε σημερα τα πήρα στο κράνιο και του ειπα του ανθρώπου εγω στο εφερα εκει για να μήν μεινώ ενα μήνα χώρις κινήτο αν ήτανε ετσι το πήγαινα και στο Γερμανό που φημιζεται για το γρήγορο service και η απάντηση ηταν φυσικά οτι δεν ευθηνεται εκείνος - σιγα μην ευθυνοταν δηλαδη.

Στα παραπάω πρεπει να προσθεσω οτι το κινητο ειναι μεσα στιν εγγυηση και οτι το αφήσα εκει δεν μου εδωσε ουτε αποδειξη παραλαβής ουτε τιποτα.

Τι θα με συμβουλευατε να κανω?

Να το παρω και να το παω καπου αλλου?Σε αλλο καταστήμα ισως?

Υπαρχει καποιο κεντικο τηλεφώνο επικοινώνιας με την Νοκια η καποιο ε-μαιλ να κανω τα παραπονα μου γιατι τα εχω παρει?

Στο site βρηκα μονο club nokiα careline αλλα δεν ειχα γραφτεί.

Απο οτι διαβασα στο thread γενικα το service μπαζει νερα και με προηγουμενη εμπειρια που ειχα απο την samsung - σε 3 μέρες πηρα πισω το κινιτο με νεα οθονη - θεώρω οτι ειναι απαραδεκτο μιας και το μεγαλυτερο ποσοστο χρηστών προτιμα την νοκια ! Ελεος δηλαδη

Enjoy the silence ...
Link to comment
Share on other sites

Να σας πω και εγω την εμπειρια μου... ή τις εμπειριες μου, μιας και πηγα αρκετες φορες στο επισημο σερβις της Νοκια, εδω στο Μαιντς της Γερμανιας... :)

 

Σε πρωτη φαση, πηρα τον Ιουνιο το Νοκια Ν70 και ενα μηνα μετα πηρα το GPS της (αλλα 150 ευρω δηλαδη). Σε πρωτη φαση ΔΕ μπορουσα να κανω συνδεση του GPS με το κινητο! Δοκιμασε καθε δυνατον συνδυασμο του GPS με αλλα κινητα για να προλαβω τυχον "ευκολες" λυσεις απο τον τεχνικο εδω... Του το πηγα τελικα, του εξηγησα το προβλημα και μου ειπε: Δεν μπορω εγω εδω να ελενξω, πρεπει να σταλθει... αλλα θα κρατησει 2-3 βδομαδες... Οντως, στη 3η βδομαδα μου ηρθε αλλη συσκευη, καινουρια, μιας και η αλλη ειχε προβλημα στο Bluetooth! Ναι, αλλα ελα που ουτε η καινουρια δουλευε...Τοτε εφυγα πατεκτο... GPS και κινητο μαζι! Αλλες 3 βδομαδες... αυτη τη φορα μου ειπε οτι εγινε απλα αναβαθμιση στο κινητο και πως μαλλον τωρα δουλευει :) Και τελικα, ναι, οντως δουλευει χωρις κανενα προβλημα!

 

Τι εχω να πω για το συγκεκριμενο σερβις; Πως εκαναν ο,τι μπορουσαν... την υπολοιπη ευθυνη για τη διαρκεια αναμονης ειναι λογικο... αν οι συσκευες της ΝΟΚΙΑ βγαζουν ενα καρο προβληματα + το γεγονος οτι πουλαει σα τρελη, μυρια συσκευες, ειναι λογικο να μη προλαβαινουν ουτε στα κεντρικα να διορθωνουν... :)

 

Κσλο σας βραδυ!

Don't ask, what your country can do for you!

Ask what you, can do for your country!

Link to comment
Share on other sites

Είχα πάει το κινητό μου(Ν80) την περασμένη τρίτη.Το πρόβλημα του είναι ότι όταν βάζω την κάρτα μνήμης μου ΄βγάζει σφάλμα δίσκου.Ελάτε λέει από δευτέρα που θα ξέρω που να στείλω την κάρτα.Μέχρι τώρα τις στέλναμε Θεσσ.αλλά απο δω και πέρα μάαλον Αθήνα θα πηγαίνουν μου λέει.

 

Πάω δευτέρα το δίνει στον τεχνικό,αναβάφμιση θέλει μου λέει

Φέρτο αύριο πρωί για να το πάρεις το απογευμα λέει.

Το πάω τρίτη πρωί, ο΄ταν πάω να το πάρω,κάποιο άλλο πρόβλημα έχει μου λέει πρέπει να το στείλουμε μου είπε.

 

Τελικά μου είπαν να πάρω σε 2 βδομάδες για νεότερα

 

Ο Θεός να βάλει το χέρι του

Φιλικά

[sIGPIC][sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Να δώσω τα εύσημα στο Nokia Service Center (για το Nokia Shop τα έχουμε πει...) στο Ηράκλειο το οποίο μου έκανε update το κινητό μέσα σε 2 ωρίτσες με το τελευταίο FW και μου εγκατέστησε και μία βίδα που είχα χάσει από το εσωτερικό χωρίς να μου δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα που δεν έιχα την απόδειξη μαζί και χωρίς κόστος φυσικά.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να σας πώ κι εγώ τι έπαθα. Πέρισυ το καλοκαίρι, πήγαμε με έναν φίλο μου στo Nokia Center στα δικαστήρια στην θεσσαλονίκη. Εγώ με ένα Nokia 7250i, και ο φίλος μου με ένα Nokia N-Gage. Τα πήγαμε για αναβάθμιση. Ήταν ένας εκεί, εξυπηρετικός για να πούμε και το καλό της υπόθεσης, και λέει, περάστε σε καμιά ώρα να τα πάρετε. Κάναμε κάτι άλλα που θέλαμε, και πήγαμε να τα παραλάβουμε. Λέει ο τύπος, "Δέν έγινε η αναβάθμιση. ΤΟ NGage έχει υγρασία στην πλακέτα. Στο 7250ι έγινε". Αφού πλήρωσα τα 15 ευρώ, φύγαμε, να πάρουμε το τραίνο για να πάμε σπίτια μας, κάναμε δοκιμές. Όλα καλά.Το βράδυ συνδέω το 7250 μου με καλώδιο, στο PC για να περάσω παιχνίδια. Όμως, κάτι έγινε, και έκανε επανεκκίνηση το τηλέφωνο. Και έβγαλε "Contact Service". Το πήγα με μιάς σε κατάστημα 'γερμανός' για να το φτιάξουν. Μετά απο 2 μήνες(!!!), το πήρα πίσω και όλα μιά χαρα. Αλλα η μ@λ@κ1α μου ήταν οτι δέν έκανα τίποτα. Ίσως επειδή, θα μου έλεγαν, απο την στιγμή που το κινητό μπλα μπλα μπλα, και λειτουργούσε οταν έφυγε απο δω, δέν εχουμε ευθύνη κλπ κλπ...

 

Αυτό είχα να πώ...

Ericsson PH388, Ericsson T29, Panasonic GD35, Panasonic GD87, Nokia 8210, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 3410, Nokia 7250i, Nokia 6100, Nokia 6510, Nokia N-Gage, Mitsubishi M341i, Sharp GX-17, Nokia 6020, Nokia E50, Nokia 6120 Classic, Nokia 5800XM, Nokia N900, Huawei Ideos X5 Pro, Acer Liquid E2, Lenovo K3 Note, Xiaomi Mi A1, Nokia 7.2, Poco F3 and counting...

Link to comment
Share on other sites

πέρασαν 2 βδομάδες και είπαν θα μας πάρει άλλη 1 βδομάδα.Μακάρι να είναι έτσι γιατί το κινητό έχει σταλεί στη γερμανία

 

Τελικά το Ν80 μου ήρθε στην ίδια κατάσταση.

το πήγα ξανά στο σέρβις και στάλθηκε ξανά στή γερμανία

Μήπως με κοροιδευουν ρε παιδιά

 

Το πήρα καινούριο,το είχα 1,5 εβδομάδα και 1,5 μήνα το έχουν αυτοί

 

ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΝΤΕ

[sIGPIC][sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Να πάρουν έναν επαγγελματικό αναλυτή μπαταριών και όταν κάνουν έλεγχο να ελέγχουν και αυτοί (οχι οπως τους σαβουροαναλυτές του γερμανού).

Το τηλέφωνο δέν είχε τίποτα μόνο πρόβλημα στη μπαταρία. Σε 7610 το έχω τύχει πολλές φορές.

 

giati xereis ti analutes exoun?? xwri pou stous analutes sou leei sunfwna me thn mpataria pou exeis kai ta xarakthristika pou dineis ean h battaria einai kalh h oxi.

 

olo klaigeste kai h nokia einai prwth se pwlhseis? giati arage? aplo einai giati o ellhnas exei mathei na klegete kai na ta thelei ataka kai epitopou ola

Xalara Gia Ola Yparxei Lush....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nokia-> 6610 , 6100 , 6600 , 7610 , 6630 , 6680 , N70 , N90... εχουμε και φυσικα μελλον..:!:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
H ωρα 14:45 και φτανω στα κεντρικα της alpha copy στη βουλιαγμενης(της συγγρου εχουν κλεισει).Αρκετος κοσμος & φωνες σε υψηλους τονους!Λεω καποιος παραξενος 8α ειναι ας παρω το 3230 μου -το οποιο με εχουν ενημερωσει τηλεφωνικα οτι εχει επισκευαστει-& ας μην δωσω σημασια...ειχε πεσει αλκοολ&κολαγε το δεξι του joystick.

Οσο περιμενω να ερ8ει το κινητο μου ερχεται καποιος αλλοδαπης καταγωγης να παραλαβει το κινητο του..."δεν επισκευαζεται με ενημερωσαν απο το σερβις" η απαντηση της δεσποινιδος..."ενταξει 8α το φτιαω μονος μου" η ανταπαντηση...υπογραφει&κανει να κινη8ει προς τα εξω.."συγνωμη σας ειχα δωσει&την μπαταρια μου","συγνωμη να δω το σερβις ρεπορτ...ναι εχετε δικιο"...μετα απο 10 λεπτα του τι δινει..."συγνωμη η μπαταρια ηταν απο ολλανδια"(πολυ εξυπνα ο αλβανος παρατηρει)..."ναι συγνωμη" απαντα&του φερνει μετα απο 5 την ΚΑΝΟΝΙΚΗ....ενω περιμενω το "επισκευασμενο" μου κινητο πλησιαζει ενας νεαρος να παραλαβει κινητο...μετα απο 7 λεπτα του το φερνουν..."250 ευρω κανει κυριε" η ιδια δεσποινης.."μα στο τηλεφωνο μου ειπαν 150&αν ειμαι συμφωνος να προχωρησετε".."μαλλον δεν σας ειπαν για το φπα!!!!!!!"...."σαφως&δεν το ανεφεραν αλλα περα απο αυτη την παραλειψη σας ποσο ειναι το φπα 100 ευρω??????"...ερχεται υπευ8υνος κατι λεει με την πωλητρια ακυρωνουν την αποδειξη του απολογειται για λα8ος συννενοηση&να μην πληρωσει εργατικα αλλα ΜΟΝΟ 150+φπα....πληρωνει&τελειωνει&αυτος.....σειρα μου ομως!!!!!: [15:15] (μετα απο μιση ωρα ακριβως)

-O κυριος μαυρομματης? - ο ιδιος -ετοιμο το κινητο σας να δω την αποδειξη?βλαβη στο αριστερο του joystick κολλαγε μου ειπατε ε?+δεν εκανε κλικ σωστα? -σωστα,απανταω το περνω υπογραφω ανακουφισμενος για την δικια μου περιπτωση κανω να φυγω....πριν βγω ομως βλεπω οτι το joystick εκανε κλικ μεσα πανω αριστερα ΔΕΞΙΑ αλλα οχι κατω!!! - συγνωμη δεσποινης για να μην νευριασω εγω τωρα το δεξια ενταξει αλλα το κατω δεν,σαν να ειναι κολλημενο!!!!το περνει...μετα απο 1 τεταρτο το επιστρεφει...-συγνωμη κυριε μαυρομματη...το περνω το ξαναδοκιμαζω...ΤΑ ΙΔΙΑ!!!λεω νευριασμενα -ΔΕΣΠΟΙΝΗΣ ΜΟΥ ΔΕΝ 8Α ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΣΑΣ,ΗΡ8Α ΜΕ ΒΛΑΒΗ ΑΛΛΗ ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΜΕ ΒΛΑΒΗ ΑΛΛΗ,ΤΟ ΚΟΙΤΑΤΕ&ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΙΔΙΟ???..το περνει η ανιδεη το χειριζεται λιγο μου λεει "το ανοιξατε να δειτε οτι δεν υπακουει?"-ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΣ&ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡ8ΕΙ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΤΩ , ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΜΑ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ...ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ&ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!!!...-δεν μου φαινεται οτι εχει προβλημα..-ΔΕΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ε?το δινω σε μια κοπελια που περιμενε&της λεω "συγνωμη δοκιμαστε το γιατι 8α με βγαλουν τρελο"...-φαινεται κολλημενο....!το δινω σε αλλο πελατη...-παιδι μου αυτο ειναι κολλημενο!!!..λεω "φερτε μου ΤΩΡΑ υπευ8υνο"...ερχεται ο κος ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ το περνει του δινω να καταλαβει για την υφισταμενη του μου αποκρινεται οτι δεν με ενδιαφερει τι λεει η δεσποινης εγω σας λεω οτι το πληκτρολογιο επισκευαστηκε,φερνει μπαταρια μου δειχνει οτι υπακουνε ολες οι διευθυνσεις & επαναλαμβανει "ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ"..του απανταω οτι σαν φοιτητης ηλεκτρονικος στο πτυχειο γνωριζω οτι ο διακοπτης πρεπει να κανει ΚΛΙΚ...ΚΛΙΚ ομως οχι απλα να κανει επαφη,,,γιατι σημερα κανει κλικ &υπακουει

αυριο δεν κανει κλικ&υπακουει(οπως αυτο καλη ωρα) με8αυριο δεν κανει κλικ&δεν υπακουει (ΟΠΩΣ Η ΔΕΞΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ JOYSTICKΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΙΛΑΩ).

..-κυριε μαυρομματη σας εξηγησα το πληκτρολογιο δουλευει...εανπαψει φερτε το για αντικατασταση!!!!

παιδια τα συμπερασματα δικα σας....το πηγα με κολλημενο δεξι joystick&να μην υπακουει το παρελαβα με κατω κολλημενο αλλα να υπακουει αλλα ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!!!!!!! Α & μην το ξεχασω μετα απο 1:30 ΩΡΑ:mad:

το βραδακι που 8α ηρεμησω 8α στειλω & στη nokia!

Ναι το χαιρονται το σερβις τους

 

Με εκτιμηση&αγανακτηση μαυρομματης μιλτος

 

υστερογραφο: παρακληση προς στους mod να δημοσιευ8ει καταλληλα ωστε να κοινοποιη8ει σε ολους τους χρηστες μας προς αποφυγην αναλογων περιστατικων :O

 

Updated : 26/1/06

 

 

 

Κακώς το πήρες και έφυγες ετσι χαλασμένο που ήταν,έπρεπε να κάνεις και άλλη φασαρία για να περάσει το δικό σου και οχι να έχεις αυτους να σε κάνουν οτι θέλουν.

*h ttp://www.GreekFun.Tk* - The Best Greek Music Forum
Link to comment
Share on other sites

Προχθές χάλασε το 6270 μου και λέω να το πάω σε κάποιο nokia-shop για επισκευή. Εδώ στον Πειραιά ξέρω πως αυτό στη λαμπράκη είναι χάλια, είναι και στη black list. To άλλο που είναι ακτή ποσειδώνος και καποδιστρίου είναι όντως καλό??? Το έχει επισκευτεί κάνεις??? Και κάτι τελευταίο, το 6270 μου αρχικά είχε αδύναμο σήμα και μετά από λίγο το έκλεισα και δεν ξανάνοιγε...έχει εγγύηση (το πήρα 5/06) αλλά αυτό σημαίνει ότι θα το φτιάξουν τζάμπα ή όπως και νάχει όλο και κάτι θα πληρώσω????
Link to comment
Share on other sites

Προχθές χάλασε το 6270 μου και λέω να το πάω σε κάποιο nokia-shop για επισκευή. Εδώ στον Πειραιά ξέρω πως αυτό στη λαμπράκη είναι χάλια, είναι και στη black list. To άλλο που είναι ακτή ποσειδώνος και καποδιστρίου είναι όντως καλό??? Το έχει επισκευτεί κάνεις??? Και κάτι τελευταίο, το 6270 μου αρχικά είχε αδύναμο σήμα και μετά από λίγο το έκλεισα και δεν ξανάνοιγε...έχει εγγύηση (το πήρα 5/06) αλλά αυτό σημαίνει ότι θα το φτιάξουν τζάμπα ή όπως και νάχει όλο και κάτι θα πληρώσω????

Το έχω επισκευθεί εγώ. όλα τα τηλέφωνα μου εκεί τα πάω και μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Είναι καλά παιδιά οι τεχνικοί και η κοπελιά είναι πολύ ευγενικιά

London for ever
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα , εγώ είμουν ανέκαθεν φαν των τηλεφώνων νοκια και έχω αρκετές εμπειρείες απο προβλήματα απο εξυπηρετηση και σέρβις. σε γενικές γραμμές όμως τα πράγματα είναι αρκετά καλά απο αξιοπιστία των κινητών νόκια και απο την εξυπηρέτηση των νόκια shops.θα έπρεπε να είμαστε ευχαριστημένοι μόνο και μόνο το ότι βρίσκεις ανταλλακτικό ανά πάσα στιγμή ακόμη και για κινητά περασμένων ετών.μια χαρά είναι και τα νόκια shops.
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα , εγώ είμουν ανέκαθεν φαν των τηλεφώνων νοκια και έχω αρκετές εμπειρείες απο προβλήματα απο εξυπηρετηση και σέρβις. σε γενικές γραμμές όμως τα πράγματα είναι αρκετά καλά απο αξιοπιστία των κινητών νόκια και απο την εξυπηρέτηση των νόκια shops.θα έπρεπε να είμαστε ευχαριστημένοι μόνο και μόνο το ότι βρίσκεις ανταλλακτικό ανά πάσα στιγμή ακόμη και για κινητά περασμένων ετών.μια χαρά είναι και τα νόκια shops.

Φίλε μου θα σε απαγοητεύσω. Έδωσα σ'ενα φίλο ένα 7110 (θεμάστε αυτό με την ρόδα) και του έπεσε κάτω. Πέντε χρονών τηλέφωνο το επισκευάσανε χωρίς ανταλακτικά ,πήρανε 20 ευρώ και το πορτάκι είχε πρόβλημα. όταν το ρωτήσαμε εάν άλλξε το πορτάκι μας απάντησε ότι δεν υπάρχουν ανταλακτικά.

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Service: U.NET ΕΠΕ (με ταμπελα Club Nokia)

Β. Γεωργιου 8, Χαλανδρι - u_net@hol.gr / 2106819253

 

Πηγαινω που λετε ενα 6131 χαλασμενο στο εν λογω service στις 10 Ιαν. για εκτιμηση της ζημιας. Μου λενε οτι κανει 5-6 εργασιμες η εκτιμηση και οτι θα με παρουν τηλεφωνο να μου πουνε ποσο εινα η ζημια κι αν θελω να φτιαχτει.

Περναει μια εβδομαδα, παιρνω τηλεφωνο στις 18/1. "Δεν ειναι ακομα ετοιμο" η απαντηση. "Ρε παιδια,τι ετοιμο? Μια ΕΚΤΙΜΗΣΗ ζητησα". "Εεεεε, ναι δεν εχει γινει ακομα παρτε μας αυριο"...:blink:

Περνανε 2-3 μερες, ξαναπαιρνω στις 22/1 (12 μερες μετα!) και μου λεει παλι οτι δεν ειναι ετοιμο. Τους λεω να το φερουν πισω απο εκει που το στειλανε και θα το παω αλλου.

Παει να το παραλαβει λοιπον καποιος δικος μου χτες και του ζητανε 6€ (!!) για την μεταφορα! Ποια μεταφορα ρε μαστορα? Εχεις το κινητο 14 μερες (10-24/1) για μια εκτιμηση ζημιας και δεν εχεις κανει κατι και θες και 6 Ευρω για τον κοπο σου? Φυσικα ο ανθρωπος τα πληρωσε. Δυστυχως δεν μπορουσα να παω εγω να παραλαβω και θα τους ελεγα ποσα Ευρω θα επαιρναν...:mad:

 

Ενα εχω να πω για το εν λογω service στο Χαλανδρι...ΜΑΚΡΙΑ!!!

[sIGPIC][/sIGPIC] Εγγραφή: Οκτ. 2003 - It's been a while....
Link to comment
Share on other sites

Ixa dosei to Nokia N70 gia episkeuei kai argisan para poli (3 mines) na mou to

feroun.Tora ama xalasei kapio allo kinito leo na to pao sto Germano.

 

nai.ekei na to pas.pare kai kana kilo mpananes na taizeis ta antalaktika tou molis to pareis........:D

 

Φίλε μου θα σε απαγοητεύσω. Έδωσα σ'ενα φίλο ένα 7110 (θεμάστε αυτό με την ρόδα) και του έπεσε κάτω. Πέντε χρονών τηλέφωνο το επισκευάσανε χωρίς ανταλακτικά ,πήρανε 20 ευρώ και το πορτάκι είχε πρόβλημα. όταν το ρωτήσαμε εάν άλλξε το πορτάκι μας απάντησε ότι δεν υπάρχουν ανταλακτικά.

 

agapite mou molis simera epeita apo treis imeres parelava to 7 1 1 0 mou

apo nokia store opou to piga na valo kainouria oooooooooooooooola ta kapakia

kai mpataria parakalo.tzitzi to ergaleio. soma/prosopsi/keraia/portaki new ola.

-pes toy filou sou na pa na parei to eikosariko piso leme.aa kai pira kai kainourgia mpataria leme.;)

 

Service: U.NET ΕΠΕ (με ταμπελα Club Nokia)

Β. Γεωργιου 8, Χαλανδρι - u_net@hol.gr / 2106819253

 

Πηγαινω που λετε ενα 6131 χαλασμενο στο εν λογω service στις 10 Ιαν. για εκτιμηση της ζημιας. Μου λενε οτι κανει 5-6 εργασιμες η εκτιμηση και οτι θα με παρουν τηλεφωνο να μου πουνε ποσο εινα η ζημια κι αν θελω να φτιαχτει.

Περναει μια εβδομαδα, παιρνω τηλεφωνο στις 18/1. "Δεν ειναι ακομα ετοιμο" η απαντηση. "Ρε παιδια,τι ετοιμο? Μια ΕΚΤΙΜΗΣΗ ζητησα". "Εεεεε, ναι δεν εχει γινει ακομα παρτε μας αυριο"...:blink:

Περνανε 2-3 μερες, ξαναπαιρνω στις 22/1 (12 μερες μετα!) και μου λεει παλι οτι δεν ειναι ετοιμο. Τους λεω να το φερουν πισω απο εκει που το στειλανε και θα το παω αλλου.

Παει να το παραλαβει λοιπον καποιος δικος μου χτες και του ζητανε 6€ (!!) για την μεταφορα! Ποια μεταφορα ρε μαστορα? Εχεις το κινητο 14 μερες (10-24/1) για μια εκτιμηση ζημιας και δεν εχεις κανει κατι και θες και 6 Ευρω για τον κοπο σου? Φυσικα ο ανθρωπος τα πληρωσε. Δυστυχως δεν μπορουσα να παω εγω να παραλαβω και θα τους ελεγα ποσα Ευρω θα επαιρναν...:mad:

 

Ενα εχω να πω για το εν λογω service στο Χαλανδρι...ΜΑΚΡΙΑ!!!

 

-apo oso vlepo sto katalogo den einai service episimo auto edo kai polu kairo.to episimo einai stin papandreou file mou.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα,

 

Στις 4/3/05 αγόρασα ένα nokia communicator 9500 έναντι 750 ευρό. Το κινητό το δούλεψα για ένα χρόνο και μετά το έβαλα στην άκρη και χρησιμοποιούσα ένα μικρότερο. Επειδή έλειγε η εγγύησή του (δυό χρόνια εγγύηση μου είχανε πει οτι είχε από το ΟΤΕ shop που το είχα αγοράσει) είπα δεν πάω να το κάνω κανα software update γιστί μετά θα ζητάνε χρήματα.. Και εκεί ξεκίνησαν όλα.

 

Στα μέσα Ιανουαρίου πήγα λοιπόν στο NOKIA STORE της περιοχής μου για να αναβαθμίσω το software του κινητού μου. Το κινητό μου να σημειώσω ότι ήταν σε άριστη λειτουργική κατάσταση . Με ενημέρωσαν απ’ το NOKIA STORE της περιοχής μου ότι το κινητό θα αποστελλότανε στα κεντρικά της NOKIA (Nokia Concept Store Αθήνας, ΛΕΩΦ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 187,16674,) διότι δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη εργασία στο τοπικό κατάστημα .

 

Έπειτα από διάστημα δύο εβδομάδων, με πήρανε από το NOKIA STORE της περιοχής μου και μου είπανε ότι το κινητό παρουσίασε πρόβλημα κατά τη διαδικασία αναβάθμισης (και ότι το κόστος επισκευής ανέρχεται στα 394 ευρώ λόγω του ότι χρονικά ήταν εκτός εγγύησης!!! Τους ενημέρωσα αμέσως ότι το κινητό αγοράστηκε 04/03/05 από κατάστημα ΟΤΕ (κατά την αγορά του ενημερώθηκα ότι το κινητό είχε δύο χρόνια εγγύηση) και έστειλα αντίγραφο της απόδειξη στα κεντρικά.

 

Η απάντηση της NOKIA ήταν ότι αν δεν αναγράφεται στην απόδειξη το imei της συσκευής δεν ισχύει η απόδειξη αγοράς ( ο ΟΤΕ λόγω μηχανοργάνωσης δεν έγραφε στις αποδείξεις που έδινε στους πελάτες του το imei της συσκευής). Παίρνω τηλέφωνο αμέσως στο ΟΤΕ shop που είχα αγοράσει το κινητό το 2005 και αφού εξήγησα το πρόβλημά μου στους υπαλλήλους, οι ίδιοι ψάξανε και βρήκανε στο σύστημά τους μια απόδειξη αγοράς του κινητού στην οποία αναγράφεται κανονικά το imei, την οποία και μου στείλανε με fax .

 

Μόλις πήρα την απόδειξη με το imei την στέλνω στα κεντρικά. Μετά από 2 βδομάδες δεν είχαμε απάντηση από τα κεντρικά και σε ερώτησή μου προς το κατάστημα της περιοχής μου απαντήσανε ότι θεωρούνε δεδομένο πως δεχτήκανε κανονικά το κινητό για επισκευή και δεν υπάρχει πια πρόβλημα! Εδώ να σημειώσω ότι προσπάθησα αμέτρητες φορές να έρθω σε επαφή με τα κεντρικά της Nokia για να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο αλλά κάτι τέτοιο υπήρξε αδύνατο διότι δεν απαντούσε κανείς στο τηλέφωνο!

 

Στις 27/2/07 με παίρνουνε τηλέφωνο από το τοπικό κατάστημα Nokia και με ενημερώνουνε ότι από τα κεντρικά τους είπανε τώρα ότι από 1/4/05 και μετά η εγγύηση στα κινητά Nokia είναι 2 χρόνια και ότι για το δικό μου είναι 1 χρόνος επειδή αγοράστηκε στις 4/3/2005 !!!! Δηλαδή αφού μεσολάβησαν όλα τα παραπάνω και ενώ το κινητό μου δούλευε κανονικά (για μια απλή αναβάθμιση το πήγα εξαρχής) ξαφνικά το κινητό μου που αγοράστηκε 4/3/05 είναι εκτός εγγύησης για μόλις 26 μέρες (αν το είχα αγοράσει στις 1/4/05 η εγγύηση του θα ίσχυε ακόμη αφού θα ήτανε για 2 χρόνια). Μου κάνει εντύπωση γιατί εξαρχής δεν μου το είπανε αυτό παρά με βάζανε να ψάχνω για αποδείξεις αγοράς με imei κτλ ενώ απλά θα μπορούσανε να μου πούνε ότι για 26 μέρες το κινητό σου δεν καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών αλλά από 1 χρόνο μόνο. Επίσης δεν με έχουνε ενημερώσει ακόμη το πρόβλημα που παρουσίασε το κινητό μου απλός γράψανε σε ένα mail προς το τοπικό NOKIA STORE ότι απέτυχε η διαδικασία αναβάθμισης και ότι θέλει αλλαγή ολόκληρος ο εσωτερικός μηχανισμός.

 

Εδώ να σημειώσω ότι τον Οκτώβριο του 2005 το ίδιο κινητό στάλθηκε πάλι στα κεντρικά της Nokia για επισκευή λόγω προβλήματος που παρουσίασε σε αναβάθμιση software (την οποία προσπάθησε να κάνει το Nokia Shop το οποία βρίσκεται στην Βερανζέρου 8, Αθήνα). Από τότε δεν το είχα ξαναστείλει για αναβάθμιση μέχρι να συμβεί το παραπάνω περιστατικό.

 

To συμπέρασμα από όλα τα παραπάνω είναι ότι δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ ξανα πάρω κινητό Nokia.. Θα έπρεπε να ντρέπονται.. Εννοείται πως έχω κάνει ήδη καταγγελία στην προστασία καταναλωτή με πλήρη στοιχεία (αποδείξεις αγορας κτλ ) και περιμένω απάντηση..

Link to comment
Share on other sites

Απλά, ζήτα να σου το επιστρέψουν στην κατάσταση που τους το παρέδωσες.

Τίποτα πάρα πάνω.

Αλλά στο λέω από τώρα.Δεν βρίσκεις άκρη με αυτούς.

Είναι ΟΙ χειρότεροι

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Και εγώ είχα ένα nokia δούλεψε ένα δίμηνο μετά άρχισε να κολλάει το έστειλα για servis μέσα στην εγγύηση μου το έστειλαν πίσω με το ίδιο πρόβλημα μου βαλαν να πληρώσω 25ε εντός εγγυήσεως παρακαλώ.... το κράτησα με το πρόβλημα του ένα μήνα πριν λήξη η εγγύηση το ξανά έστειλα το κράτησαν ενάμιση μήνα και μου το έστειλαν πίσω γιατί ήταν εκτός εγγύησης αλλά δεν πλήρωσα ξανά τα 25ε ήταν το 4ο νοκια που είχα πάρει. έκτοτε αγόρασα ένα samsung και 4 sony ericsson. επειδή είμαι και εγώ τεχνικός και ξέρω πως λειτουργούν τα servis των εταιριών δεν πρόκειται να ξαναπάρω καμία συσκευή της εν λόγο εταιρίας αν και είναι σε γενικές γραμμές πολύ αξιόπιστες συσκευές.
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...