Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μολι πηρα τηλεφωνο στο servise και με με ειπανε τα εξης

 

οτι η επισημη ενημερωση στην ελλαδα ειναι οτι..η οθονη δεν ειναι προβληματικη και ειναι φυσιολογικη η πρασιναδα στην οθονη,για τη μεγιστη αποδοση της οθονης,και εχω το δικαιωμα αν θελω να το επιστρεψω πισω

και με υφακι με ελεγε οτι δεν με απασχολει τι εκαναν στη φιλανδια κλτ και αν τα αντικατασησουν τα κντ κλτπ.

 

ψηλο τραγικοι η ολη η φαση παντως.

Απαράδεκτη αντιμετώπιση!

Ποιο από τα δύο σέρβις στο είπε αυτό; στον Κηφισό ή στη Μιχαλακοπουλου; ή εννοείς το σέρβις του καταστήματος; αν ναι πες μας ποιο είναι..

 

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

aka bill_thes
Link to comment
Share on other sites

Το ΙΝ.ΚΑ. θα ητανε χρησιμο σε αυτη την περιπτωση; εχει ασχοληθει καποιος; σημειωστε ημερομηνιες, ωρες, διευθυνσεις, στοιχεια κλπ εφοσον εχετε περιεργη αντιμετωπιση για παν ενδεχομενο μελλοντικα. Και ακομα καλύτερα τουλαχιστον να υπάρχει δευτερο ατομο μαζι σας αν γίνεται
Link to comment
Share on other sites

μολι πηρα τηλεφωνο στο servise και με με ειπανε τα εξης

 

οτι η επισημη ενημερωση στην ελλαδα ειναι οτι..η οθονη δεν ειναι προβληματικη και ειναι φυσιολογικη η πρασιναδα στην οθονη,για τη μεγιστη αποδοση της οθονης,και εχω το δικαιωμα αν θελω να το επιστρεψω πισω

και με υφακι με ελεγε οτι δεν με απασχολει τι εκαναν στη φιλανδια κλτ και αν τα αντικατασησουν τα κντ κλτπ.

 

ψηλο τραγικοι η ολη η φαση παντως.

Πείτε να σας δώσουν γραπτώς την απάντηση με ονοματεπώνυμο..αν είναι η επίσημη θέση. Κ όσα δε είναι πράσινα δεν έχουν μέγιστη απόδοση της οθόνης??? ;)

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by achillesgk
Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτη αντιμετώπιση!

Ποιο από τα δύο σέρβις στο είπε αυτό; στον Κηφισό ή στη Μιχαλακοπουλου; ή εννοείς το σέρβις του καταστήματος; αν ναι πες μας ποιο είναι..

 

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

στη Μιχαλακοπούλου πηρα τηλεφωνο και ηταν μια υπαλληλος εκει αστα να πανε

 

δεν με ενδιαφερει κυριε τι κανανε στο εξωτερικο,και στα φορουμ μπορει να λεει ο καθε ενας οτι θελει.

και τη λεω οκ αντε γεια μαθε πρωτα τι γινεται ενημερωσου σωστα και τα ξανα λεμε.

Link to comment
Share on other sites

στη Μιχαλακοπούλου πηρα τηλεφωνο και ηταν μια υπαλληλος εκει αστα να πανε

 

δεν με ενδιαφερει κυριε τι κανανε στο εξωτερικο,και στα φορουμ μπορει να λεει ο καθε ενας οτι θελει.

και τη λεω οκ αντε γεια μαθε πρωτα τι γινεται ενημερωσου σωστα και τα ξανα λεμε.

Ότι να ναι.. Κρίμα γιατί αυτό είχε την καλή φήμη από τα δύο..

 

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

aka bill_thes
Link to comment
Share on other sites

Βρε σεις Μαζευτείτε όλοι όσοι έχετε πρόβλημα με το κινητό και πήγαιντε τα ολοι πίσω για επιστροφή και θα δειτε πως θα ζοριστούν
Link to comment
Share on other sites

Ότι να ναι.. Κρίμα γιατί αυτό είχε την καλή φήμη από τα δύο..

 

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στο άλλο φαντάσου τι θα γίνεται. Άκου λογικό το πράσινο χρώμα σε μαύρη οθόνη. Τι είναι τούτοι ρε.

Link to comment
Share on other sites

Και η samsung με το εκρηκτικό note 7 πήγε να το πνίξει το θέμα αλλά το έσωσε άκρως επαγγελματικά (εννοώ με την ενημέρωση στον κόσμο, όχι μόνο με την επιστροφή της συσκευής). Η Huawei την πάτησε αντίστοιχα αλλά προφανώς δεν ξέρει πως να το χειριστεί, τι θα πει μόνο η Huawei Φιλανδίας τα παίρνει πίσω? Οι λοιποί είναι θύματα και έσκασαν χιλιάρικο και δεν τρέχει τίποτα?
Link to comment
Share on other sites

Μόλις μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών της HUAWEI GREECE ( τηλ. 211 19 88 000 )

 

Ανέφερα το πρόβλημα ως πράσινος αποχρωματισμός της οθόνης σε γκρι φόντο.

Ο υπάλληλος εννοείται γνώριζε το πρόβλημα . Κράτησε τα στοιχεία μου , το κατάστημα αγοράς καθώς και το ΙΜΕΙ της συσκευής και μου είπε να επικοινωνήσω με το κατάστημα ( ΠΛΑΙΣΙΟ ) ώστε να γίνει άμεσα η αντικατάσταση στο DOA . Θεωρητικά αν υπάρχει διαθέσιμη συσκευή το ίδιο πράγμα θα είναι αλλά θα περάσω και απο το ΠΛΑΙΣΙΟ .

Πάρτε παιδιά τηλέφωνο και σεις αν δεν το έχετε κάνει ήδη .

Link to comment
Share on other sites

Να επικοινωνείτε με την huawei greece καλύτερα πρώτα, και όχι με τα άσχετα τα καταστήματα που αγοράσατε το κινητό. Γιατί ο κάθε άσχετος εκεί μέσα λέει ότι θέλει. Μπορούν μέχρι και σας πουν πως το κινητό σας, ας είναι πράσινο όλο και μαύρο δεν είναι θέμα είναι απόλυτος φυσιολογικό δεν χρειάζεστε αλλαγή....! Aκόμα μπορούν να σας πουν αυτό που λέει και ο φίλος πιο πάνω. Πως η huawei φιλανδίας το κάνει μονο αυτό. Αλλα να ξερετε πως ότι κάνει η μια εταιρία στην φιλανδία κάνουν και στης αλλες χώρες όταν υπάρχει πρόβλημα. Καμια εταιρία δεν λέει πως η huawei φιλανδίας έχει δωρεάν αντικατάσταση και η huawei τον άλλον χορών δεν έχουν. H έχουν όλες οι χώρες η δεν έχουν. Γιατί απλά η εταιρία είναι μια και δεν είναι κομμένη σε χώρες, που άλλες είναι καλές και άλλες κακίες. Aυτό μπορεί να το κάνει μονο η lg που δεν σέβεται τους αγοραστές τις και που πουλαει zastava σε τιμη bmw i8. Μην ασχολείστε με τους άσχετους στα μικρό καταστήματα που δεν ξέρουν ούτε πιο είναι το huawei mate 20 pro. Tα κομμάτια με τις προβληματικές οθόνες τις lg είναι σε όλο τον πλανήτη!!! δεν είναι μονο στην φιλανδία, είναι και στην ελλάδα, και παντου.. Edited by asdfaster
Link to comment
Share on other sites

Μόλις μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών της HUAWEI GREECE ( τηλ. 211 19 88 000 )

 

Ανέφερα το πρόβλημα ως πράσινος αποχρωματισμός της οθόνης σε γκρι φόντο.

Ο υπάλληλος εννοείται γνώριζε το πρόβλημα . Κράτησε τα στοιχεία μου , το κατάστημα αγοράς καθώς και το ΙΜΕΙ της συσκευής και μου είπε να επικοινωνήσω με το κατάστημα ( ΠΛΑΙΣΙΟ ) ώστε να γίνει άμεσα η αντικατάσταση στο DOA . Θεωρητικά αν υπάρχει διαθέσιμη συσκευή το ίδιο πράγμα θα είναι αλλά θα περάσω και απο το ΠΛΑΙΣΙΟ .

Πάρτε παιδιά τηλέφωνο και σεις αν δεν το έχετε κάνει ήδη .

 

Σε εμένα είπαν ότι είναι normal...

:mad:

---

:hunter:

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου , ενημερώνω πως εκτός απο την εξυπηρέτηση πελατών της HUAWEI μίλησα και τηλεφωνικά με το κατάστημα ( πλαισιο τηλ 2102895272 ) ο οποίος μου είπε ακριβώς τα ίδια . Οτι εφόσον αντιμετωπίζω πρόβλημα με το τηλέφωνο να μεταβώ σε οποιοδήποτε κατάστημα και να ζητήσω αντικατάσταση της συσκευής . Τον ρώτησα για το ρολόι και μου είπε όχι μόνο την συσκευή ( οπότε ας μην ανησυχούν οι φίλοι που πούλησαν το ρολόι ) .

 

Αυτά , αύριο θα πάω , αν και νομίζω πως και αντικατάσταση να γίνει η νέα συσκευή θα έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα .

 

----- προσθήκη μηνύματος 85 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Σε εμένα είπαν ότι είναι normal...

:mad:

 

Normal ο Hulk στην οθόνη ; :D

Edited by jimmymaisterGR
Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου , ενημερώνω πως εκτός απο την εξυπηρέτηση πελατών της HUAWEI μίλησα και τηλεφωνικά με το κατάστημα ( πλαισιο τηλ 2102895272 ) ο οποίος μου είπε ακριβώς τα ίδια . Οτι εφόσον αντιμετωπίζω πρόβλημα με το τηλέφωνο να μεταβώ σε οποιοδήποτε κατάστημα και να ζητήσω αντικατάσταση της συσκευής . Τον ρώτησα για το ρολόι και μου είπε όχι μόνο την συσκευή ( οπότε ας μην ανησυχούν οι φίλοι που πούλησαν το ρολόι ) .

 

Αυτά , αύριο θα πάω , αν και νομίζω πως και αντικατάσταση να γίνει η νέα συσκευή θα έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα .

 

----- προσθήκη μηνύματος 85 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Normal ο Hulk στην οθόνη ; :D

Την ίδια γελοία απάντηση έδωσαν και σε εμενα!!!!

Είναι η τεχνολογία της οθόνης, ισχυρίζεται η Huawei....

Της ανάφερα ότι έχω IPhone και Samsung και η απάντηση που έλαβα είναι για την ανώτερη τεχνολογια που χρησιμοποιεί η Huawei!!

Γελάνε και οι πετρες.

Τέλος πάντων, στο τέλος μου είπε παω στο κατάστημα που το αγόρασα να το αλλαξω.

iMac 27 - MacBook Pro - iPad Pro 12.9 - Iphone 11 pro max
Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι να γίνει αντικατάσταση αφού φτιαχτεί το πρόβλημα...

τώρα τι να το κάνουμε!!!

---

:hunter:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως σας ξαναλέω, πηγαίνετε πίσω το κινητό ΧΩΡΙΣ το ρολόι και απαιτηστε επιστροφή χρημάτων εφόσον υπάρχει πρόβλημα.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως σας ξαναλέω, πηγαίνετε πίσω το κινητό ΧΩΡΙΣ το ρολόι και απαιτηστε επιστροφή χρημάτων εφόσον υπάρχει πρόβλημα.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φίλε μου αυτό δεν γίνετε,

όταν αγοράζεις κάτι και έχει δώρο μαζί (το ρολόι) είναι άλλος κωδικός στο ταμείο από το να αγοράσεις το τηλέφωνο μόνο του.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα ξανα να δω την συσκευη απο κοντα. Σημερα επιασα στα χερια μου την μπλε με τις ραβδωσεις πισω.Το καλυτερο χρωμα κατ εμε. Χασιμο τελειως. Η οθονη ποιημα και η αισθηση στο χερι ολης της συσκευης... Κριμα που αμαυρωθηκε με το προβλημα των οθονων.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Εγώ όμως πχ το ρολόι το έσπασα και το πέταξα υποθετικά. Γιατί έτσι τα καίω τα λεφτά μου. Τι σημαίνει αυτό? ότι το κινητό δεν έχει εγγύηση και δεν μπορώ να αξίωσω επιστροφή χρημάτων? Δεν νομίζω... Και εφόσον μπορώ , αξιωνω την πλήρη αξία του κινητού η οποία είναι στα 1049 αυτή την στιγμή. Η μήπως υπάρχει buddle χωρις το ρολόι αυτή την δεδομένη στιγμή?

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πρόβλημα στον Κωτσόβολο που πήγα και αύριο θα μου κάνουν αντικατάσταση δεν θέλουν το ρολοϊ στην αρχή είπαν ο υπεύθυνος του καταστήματος με μια υπάλληλο στο ταμείο "πως θα το ακυρώσουμε" αλλά στο τέλος κατέληξαν στο ότι γίνεται όποτε και μου είπαν φέρε ΜΟΝΟ το τηλ αυτά.

Φίλε μου αυτό δεν γίνετε,

όταν αγοράζεις κάτι και έχει δώρο μαζί (το ρολόι) είναι άλλος κωδικός στο ταμείο από το να αγοράσεις το τηλέφωνο μόνο του.

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πηγα ξανα να δω την συσκευη απο κοντα. Σημερα επιασα στα χερια μου την μπλε με τις ραβδωσεις πισω.Το καλυτερο χρωμα κατ εμε. Χασιμο τελειως. Η οθονη ποιημα και η αισθηση στο χερι ολης της συσκευης... Κριμα που αμαυρωθηκε με το προβλημα των οθονων.

 

ναί είναι πολύ καλό αλλά η οθόνη μας γ..... :X

---

:hunter:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Εγώ όμως πχ το ρολόι το έσπασα και το πέταξα υποθετικά. Γιατί έτσι τα καίω τα λεφτά μου. Τι σημαίνει αυτό? ότι το κινητό δεν έχει εγγύηση και δεν μπορώ να αξίωσω επιστροφή χρημάτων? Δεν νομίζω... Και εφόσον μπορώ , αξιωνω την πλήρη αξία του κινητού η οποία είναι στα 1049 αυτή την στιγμή. Η μήπως υπάρχει buddle χωρις το ρολόι αυτή την δεδομένη στιγμή?

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για επιστροφή χρημάτων εννοώ δεν γίνεται όχι ότι δεν έχεις εγγύηση ή δεν γίνεται αντικατάσταση. Άμα ήταν έτσι θα κράταγαν όλοι το ρολόι και θα ζητούσαν 1049 ευρώ επιστροφή σε είμαστε σοβαροί.

 

Φυσικά και μπορούσες να αγοράσεις το κινητό χωρίς το ρολόι στα 1049, το ρολόι ήταν με την προπαραγελία.

Edited by dionisis
Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου προβλημα με το συναδελφο λυθηκε.Το αλλαξε σε Note 9 μαυρο .Εκανε μεγαλη φασαρια στο καταστημα γιατι δεχθηκαν να του αλλαξουν σε ενα καινουργιο mate 20 pro αλλα του ειπαν οτι ειναι απο τις υπαρχον παρτιδες και δεν μπορουν να τις ανοιξουν να δουν εαν εχουν και αυτες προβλημα..Τον καταφερα να παρει Νοτη.:p
Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου προβλημα με το συναδελφο λυθηκε.Το αλλαξε σε Note 9 μαυρο .Εκανε μεγαλη φασαρια στο καταστημα γιατι δεχθηκαν να του αλλαξουν σε ενα καινουργιο mate 20 pro αλλα του ειπαν οτι ειναι απο τις υπαρχον παρτιδες και δεν μπορουν να τις ανοιξουν να δουν εαν εχουν και αυτες προβλημα..Τον καταφερα να παρει Νοτη.:p
Το ρολόι?

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...