Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχεις δίκιο, στα ελληνικά λέει 10GB για γενική χρήση Mobile Internet...

Aν το έχει ενεργοποιήσει κάποιος ας μας πει.

Nokia 5110, Nokia 8210, Nokia 7250, E-Ten Glofiish X500, Samsung SGH-ZV60, Acer Neotouch F1, Samsung Galaxy Nexus, Samsung Duos 1182, LG Nexus 5, Microsoft Lumia 640 DS, Doogee X5 Pro, Honor 5X, OnePlus 5, Honor 20 Lite, Samsung S21+
Link to comment
Share on other sites

Μόνο από τις ειδοποιήσεις,μέσα από το app τελικά ενεργοποιήθηκε.

 

VODAFONE : TO KAΛOKAIPINO ΠAKETO ME 10GB K SOCIAL K VIDEO PASS MOΛIΣ ENEPΓOΠOIHΘHKE! TO ΠAKETO IΣXYEI ΓIA 30 HMEPEΣ KAI ΠAPEXEI 10GB ΓIA ΓENIKH XPHΣH MOBILE INTERNET, 2GB AΠOKΛEIΣTIKA ΓIA XPHΣH ΣE SOCIAL: FACEBOOK, TWITTER, INSTAGRAM, PINTEREST, SNAPCHAT, LINKEDIN, TUMBLR KAI 5GB AΠOKΛEIΣTIKA ΓIA XPHΣH ΣTIΣ VIDEO EΦAPMOΓEΣ: EPT WEBTV, YOUTUBE, DAILYMOTION, VIMEO, NETFLIX, AMAZON VIDEO. IΣXYEI ΓIA XPHΣH AΠO TO KINHTO ΣAΣ.4ded8d556b6b3d2f64b097bce36803e4.jpg

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στις 30 Μαϊου Προέκυψε κάποιο πρόβλημα στην σύνδεση μου , στο οποίο δεν θέλω να αναφερθώ. Και δεν έχει απολύτως καμμία σημασία.

Απλά θέλω να αναφερθώ στην διαδικασία για να λυθεί.

Αφού το ανέφερα στην Vodafone , περίμενα υπομονετικά να λυθεί.

Καμμία επικοινωνία από μέρους τους.

Σε συνεχείς επικοινωνίες , μου υποσχόντουσαν πάντα ότι σε δύο μέρες ο αρμόδιος υπάλληλος θα επικοινωνήσει μαζί μου. Έτσι περίμενα υπομονετικά 25 ημέρες σύμφωνα με την διαδικασία της Ε.Ε.Τ.Τ. πριν υποβάλω καταγγελία.

Στις 25 Ιουνίου έκανα την καταγγελία

στις 2/7/18 έλαβα το εξής e-mail

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. 1XXX4 και ημερομηνία 25-06-2018.

Η καταγγελία σας με αριθμό 3XXX5 έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες

 

VODAFONE-PANAFON

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 30-07-2018.

 

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

 

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

Αυτή είναι η περίφημη προστασία της Ε.Ε.Τ.Τ. 2 μήνες κ από την δημιουργία του προβλήματος για να φτάσουμε στην απάντηση της εταιρείας . Και τι θα γίνει μετά ; Φαντάζομαι ότι Θα μου κοινοποιήσουν την απάντηση.

Ελπίζω με αυτούς τους ρυθμους ότι στον χρόνο θα έχει βγει η απόφαση.

Τελειώτης.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Ἀντε 11 μέρες έμειναν...η vodafone είναι υποχρεωμένη να απαντήσει.Αν δε το κάνει μέχρι τις 30 τότε ξανά ΕΕΤΤ.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα είναι ότι οι διαδικασίες είναι εξαιρετικά χρονοβόρες.
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι (και το ξέρω εκ των έσω) οτι η ΕΕΤΤ έχει πήξει με ηλίθιες καταγγελίες για ότι χαζομάρα σκεφτεί ο καθένας και πλέον βάζει προτεραιότητες στην διαχείριση των παραπόνων... Edited by babakos
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας. Έχω μια ερώτηση. Χρησιμοποιώ κανονικά την εφαρμογή my vodafone app. Γιατί, όμως, δεν ενημερώνονται οι παροχές σε πραγματικό χρόνο; Για παράδειγμα, όταν την ανοίγω την εφαρμογή, γράφει πως η τελευταία ενημέρωση έγινε δύο τρεις ώρες πριν. Γιατί συμβαίνει αυτό και διορθώνεται;

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας. Έχω μια ερώτηση. Χρησιμοποιώ κανονικά την εφαρμογή my vodafone app. Γιατί, όμως, δεν ενημερώνονται οι παροχές σε πραγματικό χρόνο; Για παράδειγμα, όταν την ανοίγω την εφαρμογή, γράφει πως η τελευταία ενημέρωση έγινε δύο τρεις ώρες πριν. Γιατί συμβαίνει αυτό και διορθώνεται;

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Καλημέρα,

 

Αυτό αφορά την εταιρεία και θα πρέπει να ρωτήσεις αυτούς. Κάνε μια ερώτηση στα σχόλια της εφαρμογής στο Playstore.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Λόγω τεράστιου όγκου δεδομένων είναι αδύνατη η real-time ενημέρωση. Οπότε ενημερώνει 4 η 6 φορές τη μέρα τόσο σύστημα.

 

Δες το λογικά. Έχει το 1/3 του πληθυσμού της Ελλάδας σε συνδρομητές και βάλε πόσες επιπλέον συνδέσεις έχει σε Internet και iot. Και όλοι αυτοί κάνουν ταυτόχρονα κλήσεις. Τεράστιος ο όγκος.

 

Και αυτός είναι και ένας λόγος που πολύς κόσμος δε γνωρίζει και κάνει παράπονα ότι δήθεν τους τρωνε τα λεπτά. Κάνει τώρα ενημέρωση και του λεει 180' ενώ στην πραγματικότητα είναι πχ 160' καθώς έχει ήδη μιλήσει 20'. Και όταν μετά από μισή ώρα μιλήσει αλλά 10' αυτός θα περιμένει να ακούσει 170' αλλά το σύστημα θα του πει 150' που είναι το σωστό.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω τεράστιου όγκου δεδομένων είναι αδύνατη η real-time ενημέρωση. Οπότε ενημερώνει 4 η 6 φορές τη μέρα τόσο σύστημα.

 

Δες το λογικά. Έχει το 1/3 του πληθυσμού της Ελλάδας σε συνδρομητές και βάλε πόσες επιπλέον συνδέσεις έχει σε Internet και iot. Και όλοι αυτοί κάνουν ταυτόχρονα κλήσεις. Τεράστιος ο όγκος.

 

Και αυτός είναι και ένας λόγος που πολύς κόσμος δε γνωρίζει και κάνει παράπονα ότι δήθεν τους τρωνε τα λεπτά. Κάνει τώρα ενημέρωση και του λεει 180' ενώ στην πραγματικότητα είναι πχ 160' καθώς έχει ήδη μιλήσει 20'. Και όταν μετά από μισή ώρα μιλήσει αλλά 10' αυτός θα περιμένει να ακούσει 170' αλλά το σύστημα θα του πει 150' που είναι το σωστό.

 

Προσωπικά να δεκτό αυτά που λες, διότι έχουν βάση και λογική. Ωστόσο στο My CU app, η ενημέρωση είναι ακριβέστατη σε αντίθεση με το My Vodafone App.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Λόγω τεράστιου όγκου δεδομένων είναι αδύνατη η real-time ενημέρωση. Οπότε ενημερώνει 4 η 6 φορές τη μέρα τόσο σύστημα.

 

Δες το λογικά. Έχει το 1/3 του πληθυσμού της Ελλάδας σε συνδρομητές και βάλε πόσες επιπλέον συνδέσεις έχει σε Internet και iot. Και όλοι αυτοί κάνουν ταυτόχρονα κλήσεις. Τεράστιος ο όγκος.

 

Και αυτός είναι και ένας λόγος που πολύς κόσμος δε γνωρίζει και κάνει παράπονα ότι δήθεν τους τρωνε τα λεπτά. Κάνει τώρα ενημέρωση και του λεει 180' ενώ στην πραγματικότητα είναι πχ 160' καθώς έχει ήδη μιλήσει 20'. Και όταν μετά από μισή ώρα μιλήσει αλλά 10' αυτός θα περιμένει να ακούσει 170' αλλά το σύστημα θα του πει 150' που είναι το σωστό.

 

Πριν που το ρώτησα, όντως, το ενημερώνουν μερικές φορές την ημέρα. Μόνο για το internet ενημερώνεται η εφαρμογή real-time.

Link to comment
Share on other sites

Τα συστήματα των συμβολαίων ανανεώνονται πρωί μεσημέρι και βράδυ, όμως αν φτάσεις στο 80% του χρόνου (και είναι ενεργό από το πρόγραμμα) έρχεται άμεσα το μήνυμα, άρα έχουν την δυνατότητα και για realtime.

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η καθιστέριση στην ενημέρωση αφορά τις περιπτώσεις που είσαι συνδεδεμένος στο my Account ή απλά με 4G με κλειστό wifi;

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

Η καθιστέριση στην ενημέρωση αφορά τις περιπτώσεις που είσαι συνδεδεμένος στο my Account ή απλά με 4G με κλειστό wifi;
Και στις δύο περιπτώσεις γίνεται αυτό.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Ήθελα να σας ρωτήσω αν έχει κάποια προβλήματα η εφαρμογή my vodafone τις τελευταίες ώρες, γιατί δεν με αφήνει να δω τις παροχές που έχω και πολλές φορές με πετάει έξω από το my account και δεν με βάζο ξανά.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Η cosmote επιτρέπει τις πληρωμές μέσω του λογαριασμού του κινητού τις πληρωμές στο Google play και σε άλλες υπηρεσίες. Η Vodafone επιτρέπει το ίδιο, είτε στο Google play είτε σε άλλες υπηρεσίες; Αν είναι διαθέσιμο μόνο σε άλλες υπηρεσίες, ξέρετε ποιες;

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το έφτιαξαν τελικά και μέσα από app

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

37402717bcea46691022c6a6424f34ff.jpg

Edited by simosthe
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν υπάρχει κανένας κωδικός Blue Star 1+1 που δεν χρειάζεστε στείλτε ένα μήνυμα σας παρακαλώ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ζητώ συγγνώμη αν το θέμα έχει αναφερθεί πολλές φορές απλά θέλω να πάρω μια άποψη. Η κατάαταση έχει ως εξής, Πριν 3 χρόνια άνοιξα φοιτητικό πακέτο vodafone αλλά για κακή μου τύχη όχι πολύ αργότερα μου έκλεψαν το κινητό και μαζί τη SIM. Από δική μου αμέλεια δεν ασχολήθηκα παραπάνω τότε καθώς το νούμερο ήταν καινούργιο και δεν είχα καλά καλα προλάβει να το δώσω σε κανέναν. Πλέον σκέφτομαι για διάφορους λόγους να ξανά πάω σε vodafone κλπ και σκέφτομαι αν γίνεται να ανακτήσω με κάποιο τρόπο το νούμερο που είχα τότε. Ο λόγος που δεν πάω να βγάλω καινούργιο είναι πως το νούμερο τότε ήταν φοιτητικό στο όνομά μου και πλέον αν και είμαι ακόμη φοιτητής το πάσο μου έχει λήξει και αν πάω έτσι πιθανότατα θα φάω άκυρο. Θέλω να ρωτήσω κατά πόσο είναι ρεαλιστικό να πάω και να μου βγάλουν αυτό που είχα με το τότε status ή αν υπάρχει κάποια άλλη λύση.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ζητώ συγγνώμη αν το θέμα έχει αναφερθεί πολλές φορές απλά θέλω να πάρω μια άποψη. Η κατάαταση έχει ως εξής, Πριν 3 χρόνια άνοιξα φοιτητικό πακέτο vodafone αλλά για κακή μου τύχη όχι πολύ αργότερα μου έκλεψαν το κινητό και μαζί τη SIM. Από δική μου αμέλεια δεν ασχολήθηκα παραπάνω τότε καθώς το νούμερο ήταν καινούργιο και δεν είχα καλά καλα προλάβει να το δώσω σε κανέναν. Πλέον σκέφτομαι για διάφορους λόγους να ξανά πάω σε vodafone κλπ και σκέφτομαι αν γίνεται να ανακτήσω με κάποιο τρόπο το νούμερο που είχα τότε. Ο λόγος που δεν πάω να βγάλω καινούργιο είναι πως το νούμερο τότε ήταν φοιτητικό στο όνομά μου και πλέον αν και είμαι ακόμη φοιτητής το πάσο μου έχει λήξει και αν πάω έτσι πιθανότατα θα φάω άκυρο. Θέλω να ρωτήσω κατά πόσο είναι ρεαλιστικό να πάω και να μου βγάλουν αυτό που είχα με το τότε status ή αν υπάρχει κάποια άλλη λύση.

 

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, το θεωρω απιθανο 3 χρονια μετα να μπορεις να το ξαναπαρεις..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στους 13 μήνες νομίζω χάνεις τον αριθμό

 

Ακριβώς. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση ανάκτησής του.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησε για νέο νούμερο.

Ότι έχει λήξει το πάσο συνήθως δεν ενδιαφέρει.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...