Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η δεν λες τιποτα για να μην εκθεσεις τον υπαλληλο και κανεις τον @#$@% η σκεφτεσαι λογικα σαν πελατης και τους τα χωνεις επιτοπου

 

προσωπικα δεν λεω τιποτα γιατι δεν θελω να δημιουργησω προβλημα στον υπαλληλο. μπορει να μην ειναι η καλυτερη αντιμετωπιση αλλα προσωπικα ετσι το βλεπω

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα δεν λεω τιποτα γιατι δεν θελω να δημιουργησω προβλημα στον υπαλληλο. μπορει να μην ειναι η καλυτερη αντιμετωπιση αλλα προσωπικα ετσι το βλεπω

 

αυτο το 'ψηστηρι' που λες, το εχω ζησει σε σχεδον ολα τα VF καταστηματα που εχω παει. Δε φταινε τα παιδια, οι προισταμενοι τους φταινε, που τους πιεζουν με το χειροτερο τροπο για να πιασουν το μηνιαιο στοχο.

 

τωρα εαν ο υπαλληλος (που υπαρχουν αρκετοι) υποτιμά τη νοημοσυνη του πελατη, αυτο ειναι θεμα χαρακτηρα του υπαλληλου.

 

εγω τους λεω ολους 'εχω ειδικη προσφορα απο τα κεντρικα' και με αφηνουν ησυχο..

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους.

 

Σήμερα παρέλαβα μέσω Courier μια δερμάτινη θήκη Samsung για το Galaxy Tab που είχα αγοράσει από την Vodafone πριν λίγο καιρό.

 

Με εξέπληξαν μπορώ να πω οι κύριοι και οι κυρίες της Vodafone.

 

Παντως με συνδεση στο Vodafone Mobile Broadband 10GB δινει δωρο μια 21'' Samsung τηλεοραση. :p

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειναι περασμενη η Εκπτωση της συνδιαστικης προσφορας. απλα θα βαλεις και μια εκπτωση απο το παγια του unlimited 50 (5€)
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα δεν λεω τιποτα γιατι δεν θελω να δημιουργησω προβλημα στον υπαλληλο. μπορει να μην ειναι η καλυτερη αντιμετωπιση αλλα προσωπικα ετσι το βλεπω

 

και πολυ σοφα κανεις εφοσων ξερεις οτι οι υπαλληλοι ( ετσι πιστευω και γω )λειτουργουν οπως θελουν οι προισταμενοι γενικα.Δηλαδη τους λενε θα ειστε απασχολημενοι κυριως με πελατες που εχουν συνδεσεις η ψαχνουν για νεα συνδεση...και γενικες ερωτησεις ...πχ .. πως βαζω ρυθμισεις ιντερνετ η ο παππους θελει αν απενεργοποιησει τον τηλεφωνητη .. θα τους λετε παιρνετε στο 13830!!

Ελλαντα μαν!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

θέλω να ενεργοποιήσω το Mobile Broadband της vodafone και αναρωτιέμαι αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω εκτός από το λαπτοπ (με το στικάκι) και σε κινητό τηλέφωνο για internet (αντι δηλαδη του Mobile internet)

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά μπορείς. Απλά θέλει ρυθμίσεις. Θα φτιάξεις ένα προφίλ με το apn "internet" αν έχεις VMB συμβολαίου. Το έχει κάνει εγώ στο android μου.
Link to comment
Share on other sites

χρονια πολλά σε όλους

Καμμία βοήθεια για ιντερνετ cosmote σε στικακι vodafone???

Δεν υπάρχει μονοπάτι για την ευτυχία, ευτυχία είναι το μονοπάτι
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά μπορείς. Απλά θέλει ρυθμίσεις. Θα φτιάξεις ένα προφίλ με το apn "internet" αν έχεις VMB συμβολαίου. Το έχει κάνει εγώ στο android μου.

 

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση... Άρα δηλαδή απλά το βάζω την σιμ στο κινητό, φτιάχνω το προφίλ και λειτουργει κανονικά (προφανώς βέβαια δε θα δουλεύει ως κινητό για κλήσεις και μηνύματα)

Link to comment
Share on other sites

χρονια πολλά σε όλους

Καμμία βοήθεια για ιντερνετ cosmote σε στικακι vodafone???

Βάζεις την κάρτα Cosmote στο Στικάκι Vodafone

Αν ανοίξει το πρόγραμμα της Vodafone το κλείνεις.

Στην συνέχεια ανοίγεις το πρόγραμμα της Cosmote και συνδέεσε.

Link to comment
Share on other sites

Απλα ενημερωτικά αυτες εδω οι συσκευες ενισχύουν το σήμα (ειτε είναι 3G/900/1800Mhz) και το κάνουν πιο ισχυρό σε σημεία που δεν πιάνει το κινητό μας. http://www.e-techshop.com/index.php?target=categories&category_id=391
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω στο σπίτι, αλλά θα κάνω την φτηνή λύση: αλλαγή πάροχου

 

Ο σοφοτερος ολων :)

Link to comment
Share on other sites

Εσείς που έχετε Vodafone γιατί να αλλάξατε πάροχο εφόσον έχετε adsl; Vodafone φουλ σήμα και είστε καλύτερα και από το να υπήρχε κεραία απέναντι από το σπίτι σας :)

Το micro cell επίσης είναι καλή λύση αλλά απαιτεί εγκατάσταση από τεχνικούς.

Η κεραία κινητής τηλεφωνίας σαφέστατα η καλύτερη λύση αλλά ας μη γελιόμαστε,στην Ελλάδα είμαστε.

Το repeater είναι λύση ανάγκης. Μαζί με το σήμα που λαμβάνει ενισχύει και το θόρυβο και φυσικά προσθέτει θόρυβο. Έτσι το σήμα μπορεί να είναι δυνατό αλλά όχι τόσο καθαρό όσο από μια καθαρή πηγή Η/Μ κύματος. Ένα πολύ καλό repeater γίνεται δύσκολα αντιληπτό από το δίκτυο γιατί φαίνεται σαν ένα κινητό με κακή λήψη σήματος που απλά έχει κακό SNR...

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

κι εγώ ήμουν σήμερα σε ένα κατάστημα για να δω μια συσκευή που με ενδιαφέρει και το είδα αυτό και ρώτησα.

από όλους τους υπάλληλους μόνο μια ήξερε.

είναι φρέσκο και ούτε αυτοί δεν έχουν ενημερωθεί ακόμα καλά-καλά...

 

Μα πως γίνεται σε ένα κατάστημα που όλοι έχουν τις ίδιες ενημερώσεις να ξέρεις ο ΕΝΑΣ υπάλληλος;;;

 

Οι υπόλοιποι δεν ενδιαφέρονται;;;

 

Να μου έλεγες ρώτησα 3 μαγαζιά και ήξερε το ένα πιο λογικό θα μου ακουγόταν....

Link to comment
Share on other sites

H Vodafone, με σκοπό την προστασία της ποιότητας των υπηρεσιών της και την ελαχιστοποίηση του κινδύνου υπερχρέωσης των συνδρομητών της, προέβη στο σχεδιασμό προγραμμάτων που αφορά διακίνηση δεδομένων αποκλειστικά και μόνο μέσω συσκευών Smartphone του συνδρομητή, ενώ στην περίπτωση που η συσκευή χρησιμοποιείται ως modem κατά την σύνδεσή της με υπολογιστή/laptop, θα δίνεται η δυνατότητα στον συνδρομητή να αγοράζει χρόνο πρόσβασης βάσει των χρεώσεων της υπηρεσίας Vodafone Mobile Broadband on Demand.

 

Χθες χρησιμοποίησα τη δυνατότητα του wildfire για wifi hotspot. Δε μου ζητήθηκε πουθενά να αγοράσω χρόνο πρόσβασης. Να υποθέσω ότι ο όγκος που κατανάλωσα θα αφαιρεθεί από το data plan μου ή να περιμένω κερατιάτικα στον επόμενο λογαριασμό; Τελικά τι ισχύει με τη vodafone και το tethering γιατί έχω μπερδευτεί όσο δεν παίρνει άλλο....

Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως το διαβάζω μάλλον το dataplan σου χρησιμοποιησες.

Διαφορετικά θα σε εβγαζε σε μια σελίδα της vodafone για εισαγωγή ενος κωδικού. Σε μενα ετσι δουλευει παντως

Link to comment
Share on other sites

Κυρίως για το iPhone έχει ξεκινήσει αυτό.. Για τα άλλα smartphones λένε θα ξεκινήσει σιγά σιγά.. Εξάλλου δεν μπορούν να σε χρεώσουν έτσι χωρίς να έχεις δώσει έγκριση εσύ.. Οπότε μην ανησυχείς.. ΑΠό τη στιγμή που έχεις data plan όλα καλά :)
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και απο μένα και καλή χρονιά,

να ρωτήσω και εγώ κατι θα ήθελα σχετικά με λάθος χρέωση αλλά και με λαθος ενημέρωση (ηθελημένη ή μη) απο το τμήμα εξυπηρέτησης της Voda.

Από αυτά που ξέρω και ενημερώθηκα από το support τους η χρέωση για το mobile internet(300mb έχω) ξεκινάει μόλις γίνει η κατανάλωσή τους και επίσης ισχύει από 1 μέχρι 30-31 κάθε μηνός.

Αρχικά με έχουν χρεώσει στα 198mb υπόλοιπο (με αναλυτικό τσεκάρισμα στον λογ/σμο) με ποσό περίπου 7€ (7/12) και μετά πάλι μια χρέωση περίπου 3€ μετά από 2 ημέρες (9/12).Και το θέμα δεν είναι τα 10€ αυτο που με έχει εξοργήσει είναι το απαράδεκτο τμήμα εξυπηρέτησης.

Επειδή είμαι νέος στη χρήση mobile internet και έχοντας διαβάσει για υπερβολικες χρεώσεις, είπα να τσεκάρω καθημερινά τη χρέωση internet μέσω κλήσεων στο 13830 μιας και δεν υπάρχει άλλος τρόπος ελέγχου(μα δεν έχουν χρήματα να υπάρχει ενημέρωση με μήνυμα ή μέσω του my account) και όντως αυτό γινόταν μέχρι τις 11/12 όπου με κλήση μου μου απάντησαν πως υπήρχε υπόλοιπο περίπου 125mb με update 11/12 και ώρα 05:00.

Στις 13/12 σε νέα επικοινωνία μου είπαν πως έχει καταναλωθεί το υπόλοιπο και πως υπάρχει μια χρέωση κάπου στα 66€ επιπλέον μόνο για το internet και όντως στο λογ/σμο που εκδόθηκε στις 23/12 η κατανάλωση και η extra χρεώσεις έχουν γίνει μέχρι τις 10/12.

Επικοινώνησα για να τους ενημερώσω για την αμφισβήτηση αυτών των χρεώσεων και είμαι σε κατάσταση αναμονής καθώς δεν μου έχουν απαντήσει.

Εγώ πρέπει να πληρώσω τα επιπλέον 66€,επιπλέον φπα και επιπλέον τέλη κινητής?

Πως μπορώ να κατοχυρώσω το δικαίωμα μη πληρωμής?(Υπάρχουν στοιχεία όπως αντίγραφο λογ/σμου,ημερ. επικοινωνίας καθώς και ονόματα υπαλλήλων)

Edited by dejodu
Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις γιατι δεν δουλευει η webcam στο MSN messenger με το Vodafone Mobile Connect?

ισως να μην εχεις καλο σημα φιλε

Φιλικά Γιώργος

 

GIO......!!!!! ❼:respect:

Link to comment
Share on other sites

ισως να μην εχεις καλο σημα φιλε

 

Σημα καμπανα εχω.

Καποιος ειχε ρωτησει σε καταστημα οτι η Voda κοβει τη χρηση καμερας

Με το Κ3565 μπαινω αλλα τζιφος

Link to comment
Share on other sites

εγω το καλοκαιρι εμπαινα με καρτοιντερνετ με gprs και δεν με αφηνε να μπαινω msn...ισως επειδη δεν ειχα καλη ταχυτητα

Φιλικά Γιώργος

 

GIO......!!!!! ❼:respect:

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και μερικούς μήνες έχω την υποψία ότι το υπόλοιπο του λογαριασμού του καρτοκινητού μου μειώνεται πιο γρήγορα απ' όσο πρέπει (για την χρήση που κάνω). Αποφάσισα λοιπόν να ελέγχω το υπόλοιπο μετά από κάθε χρήση του τηλεφώνου. Σήμερα διαπίστωσα ότι από τον λογαριασμό μου έλλειπαν €8. Τα τρία από αυτά δικαιολογούνται από την ανανέωση του προγράμματος που έχω για το internet (Surf & Email 60 MB). Τα υπόλοιπα €5 είχαν αφαιρεθεί χωρίς λόγο.

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι έκανε λάθος το "σύστημα" και η ανανέωση του προγράμματος για το internet καθυστέρησε μία ημέρα και ότι αυτήν ακριβώς την ημέρα έκανα χρήση του internet που αντιστοιχεί σε €5 (ακριβώς. Ούτε λεπτό παραπάνω ή παρακάτω). Μου ζήτησαν συγνώμη και είπαν ότι το ποσό αυτό θα πιστωθεί και πάλι στο λογαριασμό μου.

Πέρα από το γεγονός ότι ειλικρινά ΔΕΝ χρησιμοποίησα καθόλου το internet από το κινητό μου τις τελευταίες τρεις ημέρες, επειδή λόγω των διακοπών βρισκόμουν όλη μέρα στο σπίτι και είχα πρόσβαση από τον υπολογιστή μου, με προβληματίζει το γεγονός ότι το "σύστημα" έκανε λάθος. Πως γίνεται να κάνει λάθος ένας υπολογιστής που χρησιμοποιεί δυαδικές εντολές; Μπορεί π.χ. το αριθμητικό κομπιουτεράκι να βγάλει λάθος αποτέλεσμα σε μια πρόσθεση; Μόνο αν έχει γίνει λάθος στον προγραμματισμό του...

Έχετε παρατηρήσει κι εσείς ανάλογα "ύποπτες" ή λανθασμένες χρεώσεις σε καρτοκινητό Vodafone; Εγώ πλέον ελέγχω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου τουλάχιστον τρεις φορές τη μέρα. Συγνώμη, Vodafone, αλλά δεν εμπιστεύομαι τυφλά πλέον το «σύστημα» που χρεώνει τον λογαριασμό μου…

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν εχω παρατηρησει κατι αναλογο τους λιγους μηνες που ειμαι καρτοκινητος.Βασικα εχω τα 100ΜΒ ιντερνετ δωρο προς το παρων εγω και δεν πληρωνω καποια εξτρα υπηρεσια για ιντερνετ κλτ κτλ.Θα το εχω υποψην
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...