Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φαντάζομαι το "ωραίο της μενού" είναι ειρωνικό έτσι???

 

Οι συσκευές live αναβαθμίζονται με ειδικές εκδόσεις του software ώστε να μην χάνεται το μενού και οι ρυθμίσεις live. Αν θες να το χάσεις υπάρχουν κάποια καταστήματα που κάνουν αναβάθμιση συσκευής live με software που δεν είναι live.

 

Υπάρχουν αρκετές πληροφορίες στο foroum, με ενα search θα βρεις αυτό που ψάχνεις.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία ενημέρωση που είχα εγώ πριν 5-6 μήνες ήταν οτι η Blackberry δεν υποστήριζε Ελληνικά ούτε προέβλεπε κάτι τέτοιο, για αυτό και η Voda και TIM που είχαν ενδιαφερθεί δεν το έφεραν τελικά... τώρα που αρκετές συσκευές υποστηρίζουν pop mail δεν ξέρω αν υπάρχει μερίδιο αγοράς (που να μην έχει ήδη το ΝΟΚΙΑ communicator)...

 

 

i filosofia tou Blackberry einai diaforetiki apo to POP mail..

 

ase pou pleon oles oi megales etereies sto eksoteriko xrisimopoioun Blackberry, oles omos....

 

kai genika exei ginei afti ti stigmi theoreite i No 1 wireless business solution...

 

gia afto kai tha deis siga siga kai na skane business syskeves pou einai Blackberry licenced

i proti einai i Siemens SK65

 

kai idi yparxei blackberry software gia PDAs

 

 

ego exo problem sti doulia giati doulevo se amerikaniki etereia

(sto branch tis Athinas)

kai i etereia doulevei apokleistika Blackberry

 

me apotelesma na mas exoun steilei syskeves tis Vodafone UK

oi opoies paizoun me Roaming kai opos katalaveneis den einai kai poli oikonomiko..

kai etsi exoun dosei mono se "key persons" mexri na doun ti tha ginei me tin psarokostaina...

 

exo epikinonisi kai kata kairous me tin Vodafone alla enan athropo na mou pei ypafthina ti ginete den exo petyxei..

 

tespa..

 

 

sorry gia ta greeklish

gia logous taxytitas

Link to comment
Share on other sites

Κάποια στιγμή πρέπει λογικά να το φέρουν και εδώ. Για τα ελληνικά δεν ξέρω, αλλά θα είναι πρόβλημα αν δεν υποστηρίζει unicode γενικά... Ακούγεται για την ΤΙΜ, όμως σε αυτό το στάδιο δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε το ραδιο-αρβύλα από την είδηση...

Αν ξυπνήσουν οι ελληνικές εταιρείες και το ζητήσουν θα είναι ακόμα καλύτερα. Γιατί στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή, επικρατεί η άποψη ότι το Sharp GX15 είναι το standard για εταιρική συσκευή και τα μεγαλοστελέχη έχουν κανένα 6230, Κ700 !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να ψάξεις στο Sony Ericsson forum που είναι και το αρμόδιο. Το θέμα έχει συζητηθεί εκεί.
Link to comment
Share on other sites

Είναι κάτι το οποίο έχει ανακοινωθεί σαν υπηρεσία από πέρισυ ότι θα κυκλοφορήσει αλλά δεν πραγματοποιήθηκε ακόμα.

 

Είναι πολύ βολικό ειδικά για αυτούς που έχουν εργοστασιακό car-kit στο αυτοκίνητο.

Είπαμε του κώ..ου μας να μαγειρέψει, σκ...α μας έφτιαξε.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα είμαι συνδρομητής CU και θα ήθελα να ρωτήσω εάν τα SMS που στέλνουμε σε άλλα νούμερα του ίδιου ή άλλων δικτύων με αναφορά ΑΠΟΤΥΧΙΑ (δηλαδή δεν παραδόθηκαν ποτέ) χρεώνονται ?

 

Εγώ πιστεύω πως ΟΧΙ αλλά χρεώνομαι κανονικά.

 

Έστειλα ένα mail στη VODAFONE και να τι μου απάντησαν :

 

''Αγαπητέ κύριε,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

η χρέωση που έχει κάθε συνδρομητής αφορά αποκλειστικά την επιτυχή αποστολή

μέσα απο την χρήση της υπηρεσίας

και υπολογίζεται πάντα βάση των επισήμων δημοσιευμένων τιμοκαταλόγων που ισχύουν την στιγμή που κάνετε χρήση της υπηρεσίας.

Επειδή στην αποστολή γραπτού μηνύματος συμμετέχουν 2 πλευρές η διαδικασία ολοκλήρωσης έχει 2 στάδια.

Στο πρώτο στάδιο μετέχετε εσείς ως αποστολέας (αποστολή)

Στο δεύτερο στάδιο μετέχει ο παραλήπτης (παραλαβή)

 

Στην περίπτωση που εσείς στείλετε :

Α) επιτυχώς το μηνύμα, τότε χρεώνεστε

Β) αποτυχής αποστολή, τότε εσείς δεν χρεώνεστε.

 

Στην περίπτωση του παραλήπτη:

Α) Λαμβάνει το μήνυμα.

Β) Λαμβάνει το μήνυμα και το διαγράφει(Από λάθος ,από επιλογή του).

Γ) Δεν λαμβάνει το μήνυμα,

γ1:γιατί η συσκευή του είναι κλειστή (για όσο χρονικό διάστημα έχετε ορίσει εσείς ως χρονική ισχύς μηνύματος).

γ2: βρίσκεται εκτός κάλυψης (για όσο χρονικό διάστημα έχετε ορίσει εσείς ως χρονική ισχύς μηνύματος).

 

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις του παραλήπτη έχει γίνει επιτυχής αποστολή άρα επιτυχής χρήσης της υπηρεσίας

και για αυτόν και μόνο τον λόγο εσείς χρεώνεστε.

Η υπηρεσία που σας παρέχουμε είναι η αποστολή γραπτών μηνυμάτων

και κατά συνέπεια σας χρεώνουμε την επιτυχή αποστολή μηνυμάτων και όχι -την επιτυχή ή μη -λήψη μηνυμάτων

από την άλλη πλευρά που εσείς ελεύθερα επιλέγετε.

 

Για το θέμα της χρονικής ισχύος του μηνύματος ,άν συμβαίνει αυτό θα πρέπει να καλέσετε στην εξυπηρέτηση Vodafone AlaCarte/CU

για να δώσετε τις λεπτομέρειες και να ερευνηθεί τεχνικά από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της Εταιρίας μας.

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια

άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Kyriacos Maragos

Customer Service Support Analyst

Customer Services

Tel: +30 210 6702000

Fax: +30 210 4276896

Vodafone Panafon S.A

Site Address: 88 Makrygianni Str., 18233, Agios Ioannis Rentis

Registered Office: 1-3 Tzavella Str., 15231, Halandri, Greece

Registered in Greece No26089/01AT/B/92/276/04 ''

 

 

 

Περιμένω τα σχόλιά σας .

__________

 

Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον φύγει το sms από τη συσκευή σου η αποστολή θεωρείται επιτυχής. Επομένως χρεώνεται και είναι λογικό. Το αν θα φτάσει ή όχι στον παραλήπτη είναι κάτι που εξαρτάται από το δίκτυο ή/και τη συσκευή του και δεν έχει να κάνει με τον δικό σου πάροχο.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα είμαι συνδρομητής CU και θα ήθελα να ρωτήσω εάν τα SMS που στέλνουμε σε άλλα νούμερα του ίδιου ή άλλων δικτύων με αναφορά ΑΠΟΤΥΧΙΑ (δηλαδή δεν παραδόθηκαν ποτέ) χρεώνονται ?

 

Εγώ πιστεύω πως ΟΧΙ αλλά χρεώνομαι κανονικά.

 

Έστειλα ένα mail στη VODAFONE και να τι μου απάντησαν :

 

''Αγαπητέ κύριε,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

η χρέωση που έχει κάθε συνδρομητής αφορά αποκλειστικά την επιτυχή αποστολή

μέσα απο την χρήση της υπηρεσίας

και υπολογίζεται πάντα βάση των επισήμων δημοσιευμένων τιμοκαταλόγων που ισχύουν την στιγμή που κάνετε χρήση της υπηρεσίας.

Επειδή στην αποστολή γραπτού μηνύματος συμμετέχουν 2 πλευρές η διαδικασία ολοκλήρωσης έχει 2 στάδια.

Στο πρώτο στάδιο μετέχετε εσείς ως αποστολέας (αποστολή)

Στο δεύτερο στάδιο μετέχει ο παραλήπτης (παραλαβή)

 

Στην περίπτωση που εσείς στείλετε :

Α) επιτυχώς το μηνύμα, τότε χρεώνεστε

Β) αποτυχής αποστολή, τότε εσείς δεν χρεώνεστε.

 

Στην περίπτωση του παραλήπτη:

Α) Λαμβάνει το μήνυμα.

Β) Λαμβάνει το μήνυμα και το διαγράφει(Από λάθος ,από επιλογή του).

Γ) Δεν λαμβάνει το μήνυμα,

γ1:γιατί η συσκευή του είναι κλειστή (για όσο χρονικό διάστημα έχετε ορίσει εσείς ως χρονική ισχύς μηνύματος).

γ2: βρίσκεται εκτός κάλυψης (για όσο χρονικό διάστημα έχετε ορίσει εσείς ως χρονική ισχύς μηνύματος).

 

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις του παραλήπτη έχει γίνει επιτυχής αποστολή άρα επιτυχής χρήσης της υπηρεσίας

και για αυτόν και μόνο τον λόγο εσείς χρεώνεστε.

Η υπηρεσία που σας παρέχουμε είναι η αποστολή γραπτών μηνυμάτων

και κατά συνέπεια σας χρεώνουμε την επιτυχή αποστολή μηνυμάτων και όχι -την επιτυχή ή μη -λήψη μηνυμάτων

από την άλλη πλευρά που εσείς ελεύθερα επιλέγετε.

 

Για το θέμα της χρονικής ισχύος του μηνύματος ,άν συμβαίνει αυτό θα πρέπει να καλέσετε στην εξυπηρέτηση Vodafone AlaCarte/CU

για να δώσετε τις λεπτομέρειες και να ερευνηθεί τεχνικά από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα της Εταιρίας μας.

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια

άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Kyriacos Maragos

Customer Service Support Analyst

Customer Services

Tel: +30 210 6702000

Fax: +30 210 4276896

Vodafone Panafon S.A

Site Address: 88 Makrygianni Str., 18233, Agios Ioannis Rentis

Registered Office: 1-3 Tzavella Str., 15231, Halandri, Greece

Registered in Greece No26089/01AT/B/92/276/04 ''

 

 

 

Περιμένω τα σχόλιά σας .

Νομίζω ήταν σαφέστατη η απάντηση που σου δώσανε..

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ήταν σαφής η απάντηση και μπράβο τους που μπήκαν στον κόπο να γράψουν τόσο μεγάλο mail. Τώρα καλά θα κάνουν να βρουν και καμιά σοβαρή δικαιολογία. Ή μήπως θέλουν να μας πουν ότι θα έπρεπε να χρεώνουν και τις αναπάντητες ή τις απόπειρες κλήσεων προς απενεργοποιημένα κινητά; Όλος ο κόσμος ξέρει ότι όταν παίρνουμε τηλέφωνο κάποιον και δεν το σηκώνει ή το έχει κλειστό τότε δεν χρεωνόμαστε, και αυτό είναι εύλογο. Γιατί λοιπόν πρέπει να πληρώνουμε το αποτυχημένο sms όταν ο άλλος έχει το κινητό κλειστό;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ήταν σαφής η απάντηση και μπράβο τους που μπήκαν στον κόπο να γράψουν τόσο μεγάλο mail. Τώρα καλά θα κάνουν να βρουν και καμιά σοβαρή δικαιολογία. Ή μήπως θέλουν να μας πουν ότι θα έπρεπε να χρεώνουν και τις αναπάντητες ή τις απόπειρες κλήσεων προς απενεργοποιημένα κινητά; Όλος ο κόσμος ξέρει ότι όταν παίρνουμε τηλέφωνο κάποιον και δεν το σηκώνει ή το έχει κλειστό τότε δεν χρεωνόμαστε, και αυτό είναι εύλογο. Γιατί λοιπόν πρέπει να πληρώνουμε το αποτυχημένο sms όταν ο άλλος έχει το κινητό κλειστό;

 

 

Οταν στελνεις ενα γραμμα και για καποιο λογο δεν παραδιδεται, ζητας να σου επιστρεψουν το γραμματοσημο?

 

Απο τη στιγμη που κανεις χρηση των πορων του δικτυου, χρεωνεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι το ίδιο. Από τη στιγμή που έχει φύγει από το δικό σου δίκτυο το sms, η αποστολή θεωρείται επιτυχής. Το δίκτυο σου έχει χρεωθεί το κόστος που του αναλογεί και το οποίο χρεώνεσαι εσύ. Τι θα γίνει από εκεί και πέρα, είναι θέμα του δικτύου του παραλήπτη.
Link to comment
Share on other sites

Χρεωνεσαι για καθε επιτυχης παραλαβη του μηνυματος σου (σαν αποστολεας) απο το δικο σου κεντρο μηνυματων... Απο εκει και περα ολα ειναι θεμα τυχης :-P

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

paidia pisteuw pos edo itan to katalilo meros gia na valw auto to topic...loipon eixa agorasei prin kairo apo tin vodafone mia siskeui iperithrwn i opoia sindeete me usb me to pc etsi oste na pernaw tis photos apo to kinito sto pc mou.einai ena asimi pramataki san mouse...distixos omos exasa to cd kai den exo tous drivers...mporei kapoios an tous exei na tous anevasei, i kapoio link i toulaxiston peite ti marka itan na to psakso...
Link to comment
Share on other sites

Είχα κάνει και 'γω ακριβώς την ίδια αγορά και ενώ έκανα εγκατάσταση των οδηγών, πέταξε μήνυμα πως είναι κατεστραμένο κάποιο αρχείο του cd. :p :p
http://www.esnips.com/nsdoc/a98e7192-b2bd-49f0-97be-34129e08725d
Link to comment
Share on other sites

Guest valeria

Με αφορμή αυτό το μήνυμα του bel

Μόλις έστειλα και σε εναν φίλο μου, που χθές μου πουλούσε μούρη και καλά οτι έχει ενεργοποιήσει firewall μέσω της voda,ωστε να μην δέχεται spam μηνύματα.

ρωτάω αν υπάρχει τέτοιου είδους υπηρεσία στην vodafone,κι αν ναι ποια είναι η διαδικασία ενεργοποίησης;Ευχαριστώ προκαταβολικά! :)

Link to comment
Share on other sites

Αμφιβαλλω, καθως δεν εχω ακουσει ποτε εχει υπαρξει αυτη η υπηρεσια απο κανεναν!

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Αμφιβαλλω, καθως δεν εχω ακουσει ποτε εχει υπαρξει αυτη η υπηρεσια απο κανεναν!

Ακριβώς για αυτό τον λόγο του έκανα spam και εγω. :lol: Απλά ο συγκεκριμένος φίλος μου είναι λίγο ψευτάκος και πετάει που και που κάτι τέτοια ωραία. :p :D

http://img404.imageshack.us/img404/9686/bestiolnv6nd7.gif
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά... ρε παιδιά...

 

Για να φέρει μια εταιρία κάτι καινούριο στην αγορά, θα πρέπει να υπάρχει κι ένα αξιόλογο (σε αριθμό εννοώ) πελατολόγιο για να το χρησιμοποιήσει....

 

Για πείτε μου εσείς πόσες "μεγάλες" εταιρίες υπάρχουνε στην Ελλάδα, έτσι ώστε να αξιοποιήσουνε τις υπηρεσίες αυτές... κι υπάρχουν, υπάρχει δική τους τεχνολογική υποδομή για να μπορέσουνε να τις αξιοποιήσουνε;;;;

 

Εγώ, προσωπικά, αν ήμουν διευθυντής στην Vodafone θα πλασάριζα νέες τεχνολογίες, οι οποίες όμως θα μου αποφέρανε και κέρδος... από πολλά άτομα... κι όχι από λίγα.

 

Απλά πράγματα. Μην ζητάμε υπερβολές.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι δύο περιπτώσεις δεν έχουν τόσες ομοιότητες ώστε να πούμε ότι είναι συγκρίσιμες. Αλλά και αν ακόμα δεχτούμε ότι πρόκειται για το ίδιο φαινόμενο, τότε ξεχνάμε ότι το παραδοσιακό γράμμα θα ταξιδέψει για να φτάσει στον προορισμό του είτε ο παραλήπτης του είναι εκεί είτε όχι. Ο φάκελλος θα παραμείνει στο γραμματοκιβώτιο του παραλήπτη όσος καιρός και αν περάσει, και δεν πρόκειται να αυτοκαταστραφεί μετά από δύο ή τρία 24ωρα.

 

Όπως και νά 'χει, όπως προείπα, οι δύο περιπτώσεις είναι διαφορετικές. Στη μία έχουμε έντυπο και στην άλλη ηλεκτρονικά δεδομένα. Και εφόσον έχουμε αποδεχτεί ότι στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες θα χρεωνόμαστε όταν έχουμε επιτυχή επικοινωνία καί μόνο τότε, ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα χρεωνόμαστε (πρβ. κλήση σε κατειλημμένο αριθμό) τότε δεν βλέπω το λόγο να χρεώνεται η επιτυχής αποστολή μηνύματος με ανεπιτυχή παράδοση.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι,

 

είμαι κάτοχος ενός Nokia 6630 με κάρτα USIM, με συμβόλαιο στη Vodafone. Από τη στιγμή που έχω βάλει USIM και το κινητό μπαίνει στο Δίκτυο "3ης Γενιάς", ακόμη και στο κέντρο της Τσιμισκή (Θεσσαλονίκη) με full κάλυψη, δεν μπορώ να κάνω μια κλήση χωρίς συνεχείς διακοπές. Πήγα το τηλέφωνο σε Nokia Center και η απάντηση που έλαβα είναι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο τηλέφωνο αλλά στο δίκτυο. Στην περιοχή όπου μένω, χωρίς κάλυψη ακόμη 3G, οι κλήσεις είναι πραγματική απόλαυση, χωρίς καμία διακοπή ακόμη και κάτω στο υπόγειο με μια γραμμή σήμα (αλλά σε 2G δίκτυο). Ποια λύση μου προτείνετε;

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

Θα σου προτεινα να κανεις αναβαθμιση στην V 3.45.113 ,ετσι ωστε να μπορεις να κλειδωσεις το 6630 σε gsm δικτυο

Δες το σχετικο θεμα nokia 6630 firmware.....

Ακομα ,υπαρχει και η εφαρμογη operator με την οποια μπορεις να κανεις την ιδια δουλεια :)

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?s=&postid=722023#post722023

[imgalign]http://i37.tinypic.com/23k3s09.jpg[/imgalign]

Μην ψάξεις ποτέ να βρεις κάτι τέλειο για να το αγαπήσεις. Αγάπησε κάτι ατελές και τελειοποίησε το με την αγάπη σου!

iPhone 5S Space Grey

Προσοχή! Κατάργηση γραφής Greeklish

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κι εγώ έχω αναγκαστεί να κλειδώσω το κινητό σε GSM με την εφαρμογή operator που λέει ο nervous. Δεν γινόταν αλλιώς, δεν μπορούσα να πάρω τηλέφωνο, έκανε διακοπές και άλλα τέτοια, πάντα με πολύ καλό σήμα.
Link to comment
Share on other sites

Το πήγα το τηλέφωνο σε Nokia Center πριν από 2 ημέρες και μου είπε ότι δεν υπάρχει αναβάθμιση! Όταν βλέπω το firmware στο κινητό που γράφει ακριβώς: V 2.39.15 11-11-04 RM-1. Είναι δυνατόν; Μένω Θεσσαλονίκη και αυτό το Nokia Center βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. Μπορεί να κάνουν τόσο μεγάλο λάθος;
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...