Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αλλαξε το apn σε σκετο internet και θα εισαι οκ!
Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone) ανακοινώνει τις παρακάτω αλλαγές:

 

http://i63.tinypic.com/2j1mmq1.jpg

 

Από τις 30 Ιανουαρίου 2016 και για 4 συνεχόμενα Σαββατοκύριακα, όλοι οι συνδρομητές του Καρτοπρογράμματος για Ιδιώτες μπορούν να απολαμβάνουν δωρεάν ομιλία προς όλα τα δίκτυα, αρκεί να εγγραφούν στην προσφορά από τις 25 Ιανουαρίου και μετά, στέλνοντας το γράμμα «Ν» με γραπτό μήνυμα δωρεάν στο 1252 για να λάβουν αυτόματα και δωρεάν 1500 λεπτά ομιλίας για χρήση εντός Ελλάδας προς όλα τα εθνικά κινητά και σταθερά, διαθέσιμα κάθε Σαββατοκύριακο έως και τις 21 Φεβρουαρίου 2016. Η κατανάλωση υπολογίζεται ανά δευτερόλεπτο, με ελάχιστη διάρκεια κλήσης τα τρία λεπτά. Τα λεπτά που τυχόν δεν θα καταναλώνονται εντός του εκάστοτε Σαββατοκύριακου, δεν θα μεταφέρονται.

 

Από 01 Απριλίου 2016, οι συνδρομητές που βρίσκονται στο μη εμπορικά διαθέσιμo πρόγραμμα “Προπληρωμένος χρόνος 500+” (πρόγραμμα με εξοπλισμό) μεταφέρονται στο “Vodafone Home telephony basic 1” που προσφέρει 500 λεπτά ομιλίας προς εθνικά σταθερά, με μείωση του μηνιαίου παγίου τους από €20,60 σε €13. Επίσης οι συνδρομητές που βρίσκονται στα μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα “Προπληρωμένος χρόνος 1200+” (πρόγραμμα με εξοπλισμό) και “Vodafone για το Σπίτι 1.500 Σταθερά”, μεταφέρονται στο “Vodafone Home telephony basic 2” που προσφέρει 1.500 λεπτά ομιλίας προς εθνικά σταθερά, με αντίστοιχη μείωση του μηνιαίου παγίου τους από €33 και €22,49 σε €18,50.

 

Τέλος, οι συνδρομητές που βρίσκονται στα μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα “Προπληρωμένος χρόνος 500+VF200”, “Προπ.χρόνος 500+ 60Κινητά” και “Προπ.χρόνος 500+ VF 200” μεταφέρονται στο “Vodafone Home telephony basic 3” που προσφέρει 1.000 λεπτά ομιλίας προς εθνικά σταθερά, 500 λεπτά ομιλίας προς διεθνή σταθερά επιλεγμένων προορισμών και 60 λεπτά ομιλίας προς εθνικά κινητά, με αντίστοιχη μείωση του μηνιαίου παγίου τους από €22,70 σε €22,00. Τα ανωτέρω μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα καταργούνται.

 

Επιπρόσθετα, από τον Απρίλιο 2016 και εφεξής, μεταβάλλονται τα μηνιαία πάγια των παρακάτω προγραμμάτων, με ακριβή ημερομηνία ισχύος ανά συνδρομητή την αντίστοιχη ημερομηνία μηνιαίας τιμολόγησης της σύνδεσής του:

 

Το μηνιαίο πάγιο του μη εμπορικά διαθέσιμου προγράμματος “Προπ.χρόνος 150 Ελλάδα & Αλβανία” μεταβάλλεται από €15,40 σε €17.

 

Επιπλέον το μηνιαίο πάγιο των παρακάτω εμπορικά διαθέσιμων προγραμμάτων Vodafone Home telephony basic μεταβάλλεται ως εξής: Για το “Vodafone Home telephony basic 1” από €11,5 σε €13, για το “Vodafone Home telephony basic 2” από €16,50 σε €18,50, για το “Vodafone Home telephony basic 3” από €20,50 σε €22, για το “Vodafone Home telephony για το εξοχικό” από €7,5 σε €9 και για το “Σταθερά 330 Ελλάδα & Εξωτερικό” από €16 σε €17,5.

 

Επιπρόσθετα, από 21 Μαρτίου 2016, η χρέωση για κλήσεις προς εθνικά σταθερά σε όλα τα εμπορικά διαθέσιμα και μη προγράμματα Vodafone Home telephony basic αυξάνεται από €0,00090/δευτ. σε €0,00200€/δευτ. και προς εθνικά κινητά από €0,00424/δευτ. σε €0,00567/δευτ. μετά την παρέλευση του ενσωματωμένου χρόνου ομιλίας των προγραμμάτων. Το βήμα χρέωσης παραμένει το 1 δευτερόλεπτο και η ελάχιστη διάρκεια κλήσης παραμένει 45 δευτερόλεπτα.

 

Επίσης, από 01 Μαρτίου 2016, η χρέωση για κλήσεις προς διεθνείς προορισμούς, για συνδρομητές προγραμμάτων Συμβολαίου και Καρτοπρογράμματος για Ιδιώτες, εμπορικά διαθέσιμων και μη, μεταβάλλεται ως εξής: για τη Ζώνη 1 (Ευρώπη) από €0,80/λεπτό σε €0,90/λεπτό, Ζώνη 2 (Αμερική-Αυστραλία-Ν. Ζηλανδία) από €1,00/λεπτό σε €1,10/λεπτό, Ζώνη 3 (Ασία) από €1,50/λεπτό σε €1,65/λεπτό, Ζώνη 4 (Αφρική) από €2,20/λεπτό σε €2,40/λεπτό και Ζώνη 5 (Νήσοι Ειρηνικού Ωκεανού) από €3,00/λεπτό σε €3,30/λεπτό. Το βήμα χρέωσης παραμένει 1 λεπτό και η ελάχιστη διάρκεια κλήσης παραμένει 1 λεπτό.

 

Από 21 Μαρτίου 2016, η χρέωση για κλήσεις προς εθνικά σταθερά και κινητά μετά την παρέλευση του ενσωματωμένου χρόνου ομιλίας σε όλα τα προγράμματα συμβολαίου για ιδιώτες, εμπορικά διαθέσιμα και μη, εξαιρουμένων των προγραμμάτων Vodafone RED, μεταβάλλεται από €0,00750€/δευτ. σε €0,00816€/δευτ., ενώ για τα προγράμματα συμβολαίου για ιδιώτες Vodafone RED, εμπορικά διαθέσιμα και μη, μεταβάλλεται από 0,0058€/δευτ. σε 0,00816€/δευτ. Το βήμα χρέωσης παραμένει 1 δευτερόλεπτο και η ελάχιστη διάρκεια κλήσης παραμένει 1 λεπτό.

 

Δυνάμει των ανωτέρω αλλαγών οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρούνται τυχόν επιδοτήσεις), εντός ενός μηνός από την παρούσα ανακοίνωση.

 

Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το http://www.vodafone.gr

 

Πηγή : Vodafone

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Λες και δεν τα ξέραμε ("Όποτε θέλω , αλλάζω ό,τι θέλω")...

 

Άντε....μας "έφεξε" πάλι.....

 

Δυνάμει των ανωτέρω αλλαγών οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρούνται τυχόν επιδοτήσεις), εντός ενός μηνός από την παρούσα ανακοίνωση.

 

Πηγή : Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά το συμβόλαιο σπάει όντως "αζημίως";

 

Δεν έχω πάρει επιδότηση συσκευής έχω όμως έκπτωση αντί επιδότησης και κάποιες "προνομιακές" επειδή το παζάρεψα αρκετά.

Edited by Dj kourampies
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εβαλα την καρτα σημ του φοιτητικου καρτοιντερνετ στο στικακι κ3772 και δεν αγορασα συνδρομη και με βαζει στο services.vodafone.gr για αγορα συνδερομης , και ενω ειχα απο πριν ανοιχτην την καρτελα του speedtest.net κανω μια ανανεωση και μπηκε κανονικα και μου εβγαλε την ταχυτητα συνδεσης ενω δεν ειχα αγορασει καποιο πασο για ιντερνετ , πηρα την vodafone και τους το ειπα και μου ειπε οτι αυτα τα στικακι περα οτι δεν ληγει ποτε η σημ μεσα , εχουνε καμια mb μεσα διαθεσιμα για το vodafone.gr και κανονικα δεν επρεπε να με βαζει αλλα γενικα τυχαινει και σε βαζει ! :) πολυ καλο αυτο για να ελενχουμε την ταχυτητα σε μερη που ειμαστε και δεν εχουμε αγορασει πακετο ιντερνετ! .
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εβαλα την καρτα σημ του φοιτητικου καρτοιντερνετ στο στικακι κ3772 και δεν αγορασα συνδρομη και με βαζει στο services.vodafone.gr για αγορα συνδερομης , και ενω ειχα απο πριν ανοιχτην την καρτελα του speedtest.net κανω μια ανανεωση και μπηκε κανονικα και μου εβγαλε την ταχυτητα συνδεσης ενω δεν ειχα αγορασει καποιο πασο για ιντερνετ , πηρα την vodafone και τους το ειπα και μου ειπε οτι αυτα τα στικακι περα οτι δεν ληγει ποτε η σημ μεσα , εχουνε καμια mb μεσα διαθεσιμα για το vodafone.gr και κανονικα δεν επρεπε να με βαζει αλλα γενικα τυχαινει και σε βαζει ! :) πολυ καλο αυτο για να ελενχουμε την ταχυτητα σε μερη που ειμαστε και δεν εχουμε αγορασει πακετο ιντερνετ! .

 

Αυτή τη στιγμή ανοίγει κάποια άλλη σελίδα εκτός από vodafone και speedtest; Για δοκίμασε αρκετές σελίδες να δεις σε ποιές και και ποιές όχι.

Αν ισχύει αυτό που σου'παν κάποια στιγμή (μετά από κάποια speedtest) θα πάψει να την ανοίγει.

 

Αν δεν κάνω λάθος δεν είναι 4G αυτή η φοιτητική, οπότε δεν έχεις ακριβή "μέτρηση", απλώς μόνο σε μέρη που μπορεί να είναι τελείως χάλια τα data Mbps της VF (πχ Ανάφη ή Γαύδο, από ό,τι ξέρω!).

 

Αν σταματήσει να σου ανοίγει και "τρέχει" το speedtest για τέσταρε: Μετά από πόσες μέρες στην ξαναανοίγει (βάζει extra MB που σου είπαν).

 

Πάντως εγώ από Cosmote IOTG με 0,00€ υπόλοιπο "μπαίνω" σε 0.facebook από κινητό με 2πλη sim στη 2η θέση sim που "βγάζει" μέχρι Edge (2G).

Link to comment
Share on other sites

Από τις ρυθμίσεις θα βάλεις:

α) τύπος συνδρομής συμβόλαιο

στην συνέχεια θα κάνεις ρεσταρτ και θα ρυθμίσεις το APN internet.vodafone.gr

Με αυτόν τον τρόπο θα δουλέψει .

Έχοντας τύπο συμβολαίου Καρτοκινητή το σύστημα θεωρεί ότι είσαι Kartointernet και επιλέγει αυτόματα και χωρίς δικαίωμα αλλαγής ΑPN: web.session

Link to comment
Share on other sites

Από τις ρυθμίσεις θα βάλεις:

α) τύπος συνδρομής συμβόλαιο

στην συνέχεια θα κάνεις ρεσταρτ και θα ρυθμίσεις το APN internet.vodafone.gr

Με αυτόν τον τρόπο θα δουλέψει .

Έχοντας τύπο συμβολαίου Καρτοκινητή το σύστημα θεωρεί ότι είσαι Kartointernet και επιλέγει αυτόματα και χωρίς δικαίωμα αλλαγής ΑPN: web.session

 

μα έτσι και αλλιώς καρτοιντερνετ είναι και όχι κάρτα! άρα γιατί να αλλάξω το apn?

Link to comment
Share on other sites

μα έτσι και αλλιώς καρτοιντερνετ είναι και όχι κάρτα! άρα γιατί να αλλάξω το apn?

 

Μάλλον ο Vasileios απαντά σε post μισού χρόνου πιο πίσω (από τον Ιούλη):

Καλησπέρα παιδιά.

Τα φώτα σας.

Το ZTE K4201-Z κρασάρει με τα Windows 8.1 -μετά από κάποιο windows update πιθανότατα, γιατί πέρυσι τον Αύγουστο δεν είχα πρόβλημα.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο μοντέλο από τα υπόλοιπα που δίνει η Vodafone που παίζει με Windows 8.1 100%;

Ή προτείνεται να κάνω το παλιό Galaxy S2 wifi spot με Tethering έχοντας μέσα την SIM του ΚαρτοInternet;

 

Έκανες αυτά που σου πρότεινα; Τί είδες;

Link to comment
Share on other sites

πλαισιο, mediamrkt, kotsovolos
Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι ξεθάβω πολύ παλιό θρεντ, αλλά προσπαθώ να σώσω space :rolleyes:, ελπίζω να το δει καμιά ψυχή που γνωρίζει και να με κατατοπίσει, μην με πιάσουν κότσο (γιατί όλοι συνήθως κλωτσάνε σε κάτι τέτοια και περιμένω τα χειρότερα)... στο θέμα:

 

Κινητό αγορασμένο από Voda, μετά από πολύ διάστημα παρουσιάζει πρόβλημα. Επικοινωνώ απευθείας με την αντιπροσωπεία του κινητού, συνεννόηση και αποστολή στο σέρβις τους. Ο έλεγχος δείχνει πρόβλημα της συσκευής (μητρική), περιμένουμε ανταλλακτικό, το οποίο καλύπτεται από την 2ετή εγγύηση... και περιμένουμε και περιμένουμε, γιατί όπως με ενημερώνουν, το ανταλλακτικό βρίσκεται σε έλλειψη. Μετά από αιώνες, καταλήγουν στο ότι ανταλλακτικό δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί και προτείνουν και συμφωνούμε να μου επιστραφεί η συσκευή, με έγγραφη εντολή της αντιπροσωπείας για αναστροφή πώλησης (υποτίθεται, απ' ότι μου είπαν, πως ενημερώνουν και την Voda και δεν θα έχω πρόβλημα... άντε να δούμε).

 

1. Το κινητό αγοράστηκε από το Voda e-shop με παράδοση στο σπίτι. Εγώ που απευθύνομαι για την αναστροφή; Από την αντιπροσωπεία του κινητού, μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της Voda, ισχύει; (Αν δεν ισχύει, πως αλλιώς;... )

 

2. Αναστροφή πώλησης, σύμφωνα με τον νόμο, σημαίνει ότι δικαιούμαι:

  • πλήρη επιστροφή χρημάτων; ή
  • πιστωτικό; ή
  • αντικατάσταση με κινητό ίδιων χαρακτηριστικών; ακόμη κι αν το νέο ξεπερνάει την τιμή στην οποία αγόρασα το αρχικό; (για την περίπτωση που δεν υπάρχει συσκευή η οποία να είναι και στην ίδια αξία και με τα ίδια χαρακτηριστικά... που βασικά, τσεκάροντας συσκευές, το θεωρώ δεδομένο).

 

Δεδομένα, που ίσως παίζουν κάποιο ρόλο ως προς την απάντηση του ερωτήματος (2):

  • η αντιπροσωπεία και το σέρβις τους, αναγνώρισε το πρόβλημα με υπαιτιότητα της συσκευής, και δίνει αναστροφή πώλησης λόγω αδυναμίας τους να βρούνε ανταλλακτικό και να το επιδιορθώσουν όπως οφείλανε, αφού το πρόβλημα καλυπτόταν από την 2ετή εγγύηση.
  • το πρόβλημα παρουσιάστηκε και η συσκευή στάλθηκε στο σέρβις -οριακά μεν, αλλά- εντός ημερομηνίας εγγύησης (σημ.: τώρα που δώσανε την εντολή αναστροφής, είμαστε πλέον σε ληγμένη εγγύηση, επειδή το ενδιάμεσο διάστημα περίμενε το σέρβις να βρεθεί ανταλλακτικό, ΑΛΛΑ όταν στάλθηκε το κινητό ήταν εντός εγγύησης και το αναγράφουν και στο χαρτί της εντολής, δλδ τις ημερομηνίες που το λάβανε και το ελέγξανε, οι οποίες είναι εντός της εγγύησης).

 

3. Υπάρχει κάποιος περιορισμός μέχρι πότε πρέπει να πάω; η εντολή δεν αναφέρει κάτι...

 

4. Επίσης, στην έγγραφη εντολή δεν αναγράφεται η -τωρινή- ημερομηνία που την έλαβα. Θα μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα; (έχω τουλάχιστον το δελτίο αποστολής του πακέτου που έλαβα, και φαίνεται από κει ότι μου το στείλανε τώρα πίσω, αναγράφει μοντέλο κινητού, ιμει και "επισκευή").

 

Αυτά νομίζω, θα παρακαλούσα ειδικά για το ερώτημα (2) αν ξέρει κάποιος και μπορεί να μου παραθέσει κάποιο επίσημο λινκ με τον νόμο που υποδεικνύει την σωστή απάντηση, ώστε να το τυπώσω και να το έχω μαζί μου όταν πάω, αν μου αρχίσουν τα δικά τους...

Edited by apVga
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής Vodafone τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια. Ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα - ή καθυστέρηση στην εξόφληση των λογαριασμών μου. Είμαι συνδρομητής συμβολαίου Red. Πριν απο 6 μήνες και λόγω ταξιδιού μου στο εξωτερικό, ο μηνιαίος μου λογαριασμός εκτινάχθηκε στα 300-400 ευρώ. Επικοινώνησα με την Vodafone και τους είπα οτι αδυνατώ να εξοφλήσω με μια φορά ολο το ποσό και ζήτησα διακανονισμό. Μου έκαναν διακανονισμό αλλα και πάλι -λόγω της υψηλής -για εμένα- μηνιαίας δόσης αδυνατώ να εξοφλήσω. 6 μήνες μετά το ποσό και ενω το κινητό μου ολο αυτο το διάστημα είναι κομμένο μέχρι και σήμερα εχει εκτιναχθεί στα 700 ευρώ περίπου... και συνεχίζει. Η Vodafone αρνείται να μου 'παγώσει' τον λογαριασμό και ας μην λειτουργεί το κινητό τόσο καιρό (μόνο οι εισερχόμενες) μέχρι να εξοφληθεί εστω μια δόση. Σήμερα που σας γράφω αδυνατώ πλήρως να δώσω εστω και 1 δόση. Τι να κάνω; Ακόμα δεν μου έχει έρθει χαρτί απο δικηγορικό γραφείο τους.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής Vodafone τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια. Ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα - ή καθυστέρηση στην εξόφληση των λογαριασμών μου. Είμαι συνδρομητής συμβολαίου Red. Πριν απο 6 μήνες και λόγω ταξιδιού μου στο εξωτερικό, ο μηνιαίος μου λογαριασμός εκτινάχθηκε στα 300-400 ευρώ. Επικοινώνησα με την Vodafone και τους είπα οτι αδυνατώ να εξοφλήσω με μια φορά ολο το ποσό και ζήτησα διακανονισμό. Μου έκαναν διακανονισμό αλλα και πάλι -λόγω της υψηλής -για εμένα- μηνιαίας δόσης αδυνατώ να εξοφλήσω. 6 μήνες μετά το ποσό και ενω το κινητό μου ολο αυτο το διάστημα είναι κομμένο μέχρι και σήμερα εχει εκτιναχθεί στα 700 ευρώ περίπου... και συνεχίζει. Η Vodafone αρνείται να μου 'παγώσει' τον λογαριασμό και ας μην λειτουργεί το κινητό τόσο καιρό (μόνο οι εισερχόμενες) μέχρι να εξοφληθεί εστω μια δόση. Σήμερα που σας γράφω αδυνατώ πλήρως να δώσω εστω και 1 δόση. Τι να κάνω; Ακόμα δεν μου έχει έρθει χαρτί απο δικηγορικό γραφείο τους.

Κάνε διακοπή του συμβολαίου για να μην τρ'έχουν οι χρεώσεις(εκτός αν είσαι με δέσμευση).

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν οτι δεν μπορεί να γίνει διακοπή συμβολαίου αν και το συμβόλαιο μου έχει λήξει απο το 2013 και εχει να ανανεωθεί απο τότε.

Επίσης εαν κάνω διακοπή συμβολαίου, πως θα γνωρίζει η Vodafone πως θα πάρει τα χρήματα της;

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν οτι δεν μπορεί να γίνει διακοπή συμβολαίου αν και το συμβόλαιο μου έχει λήξει απο το 2013 και εχει να ανανεωθεί απο τότε.

Επίσης εαν κάνω διακοπή συμβολαίου, πως θα γνωρίζει η Vodafone πως θα πάρει τα χρήματα της;

Νομίζω πως όταν χρωστάς και έχεις να πληρώσεις για αρκετό χρονικό διάστημα η εταίρεια έναι υποχρεωμένη να σε μεταφέρει σε πρόγραμμα μικρότερου παγίου. Εξάλλου το βρίσκω καταχρηστικό να σου έχει βάλει φραγή εξερχόμενων κλήσεων αλλα να σε χρεώνει με το πάγιο του RED 1 καθώς λόγω φραγής δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα λεπτά ομιλίας. Δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις τα 65Ε πάγιο του Red 1 αφού έχεις φραγή και δεν μπορείς να κάνεις κλήση! Είχα διαβάσει σε συμβόλαιο της cosmote ότι σε περίπτωση που δεν πληρώσεις τους λογαργιασμούς σου μπαίνει φραγή και άμα συνεχίσεις να μην τους πληρώνεις μεταφέρεσαι σε προγραμμα με χαμηλότερο πάγιο. Βέβαια αν δεν πληρώσεις και ποτέ υπάρχουν και ρήτρες. Αρχικά διάβασε τους όρους του συμβολαίου σου να δεις τι χρεώνεσαι σε περίπτωση που δεν πληρώνεις τους λογαργιασμούς σου και ξαναμίλησε με vodafone και πες τους ότι δεν μπορείς να πληρώσεις!!

Link to comment
Share on other sites

Η καλυτερη λυση ειναι να δεις πως θα πληρωσεις εστω και τις δοσεις που χρειαζεται για να ξανανοιξει η γραμμη.Τα λεφτα δεν θα τα γλυτωσεις οπως και να εχει.Εφοσον αδυνατει καποιος να πληρωσει συμβολαιο δεν κανει συμβολαιο.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν σου κόβουν το συμβόλαιο κάνε φορητότητα σε άλλη εταιρεία
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως όταν χρωστάς και έχεις να πληρώσεις για αρκετό χρονικό διάστημα η εταίρεια έναι υποχρεωμένη να σε μεταφέρει σε πρόγραμμα μικρότερου παγίου. Εξάλλου το βρίσκω καταχρηστικό να σου έχει βάλει φραγή εξερχόμενων κλήσεων αλλα να σε χρεώνει με το πάγιο του RED 1 καθώς λόγω φραγής δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα λεπτά ομιλίας. Δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις τα 65Ε πάγιο του Red 1 αφού έχεις φραγή και δεν μπορείς να κάνεις κλήση! Είχα διαβάσει σε συμβόλαιο της cosmote ότι σε περίπτωση που δεν πληρώσεις τους λογαργιασμούς σου μπαίνει φραγή και άμα συνεχίσεις να μην τους πληρώνεις μεταφέρεσαι σε προγραμμα με χαμηλότερο πάγιο. Βέβαια αν δεν πληρώσεις και ποτέ υπάρχουν και ρήτρες. Αρχικά διάβασε τους όρους του συμβολαίου σου να δεις τι χρεώνεσαι σε περίπτωση που δεν πληρώνεις τους λογαργιασμούς σου και ξαναμίλησε με vodafone και πες τους ότι δεν μπορείς να πληρώσεις!!

Όλους αυτους τους μήνες που το κινητό μου λόγω ανεξόφλητων οφειλών είναι κομμένο στις εξερχόμενες, το πάγιο μου τρέχει κανονικά ως Red 1, δεν έχει μειωθεί οπως προείπες. Θα κοιτάξω να βρω τους όρους του συμβολαίου μου. Ευχαριστώ πολύ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 114 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Η καλυτερη λυση ειναι να δεις πως θα πληρωσεις εστω και τις δοσεις που χρειαζεται για να ξανανοιξει η γραμμη.Τα λεφτα δεν θα τα γλυτωσεις οπως και να εχει.Εφοσον αδυνατει καποιος να πληρωσει συμβολαιο δεν κανει συμβολαιο.

Εαν είχα τα χρήματα, θα είχα πληρώσει έστω και τις 1 δόση. Δεν είναι σκοπος μου να εξαπατήσω την Vodafone και να τους φαω χρήματα ούτε να γλυτώσω κάτι. Πολύ απλά, αδυνατώ και 50 ευρώ τον μήνα να δώσω. Οσον αφορά στο σχόλιο σου, 'οταν καποιος αδυνατεί να κάνει συμβόλαιο, δεν το κάνει'. Συμφωνώ, ομως είμαι συνδρομητής συμβολαίου 10 χρόνια ισως και περισσότερο και ποτέ δεν είχα ανεξόφλητους λογαριασμούς. Για 'Χ' λόγους ομως τελευταία αδυνατώ. "Ας πουμε οτι εχασα την περιουσία μου"

 

----- προσθήκη μηνύματος 33 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αν δεν σου κόβουν το συμβόλαιο κάνε φορητότητα σε άλλη εταιρεία

Δεν μπορεί να γίνει φορητότητα και να δωθεί εντολή να μεταφερθώ σε άλλη εταιρεία εαν δεν γίνει εξόφληση. Με εχουν ενημερώσει ηδη γι αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Eιχα συνδεση hol 6mb/s με πηραν τηλ απο την vodafone και ψε ψησαν για 24αρα εδω και μηνες δεν αλλαξε τιποτα απο ταχυτητα κτλ εκτος απο τον λογαριασμο που ανεβηκε 4 ευρω και δεσμευτηκα για 12 μηνες χεχε δεν ειναι απατη???

www.speedtest.net/my-result/5047863224

 

 

Stream Type

Actual Data Rate

Upstream

862 (Kbps.)

Downstream

5772 (Kbps.)

 

 

 

Operation Data

Upstream

Downstream

Noise Margin

12.0 dB

11.5 dB

Attenuation

19.8 dB

31.4 dB

Xperiaλόγος

Optimuλόγος

Motoλόγος

Μηλοφωνολόγος

Ascendολόγος

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...