am_xmen Δημ. July 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 6, 2010 Το service της Vodafone είναι μακράν χάλια. Και το πρώην V-services και η Arvato. 2 φορές πήγα ένα τηλέφωνο για επισκευή (iPhone 3G) και τις 2 φορές ζητούσαν 200 ευρώ για λάθη δικά τους, πιο συγκεκριμένα, η δεύτερη φορά αφορούσε συσκευή από αντικατάσταση που δε δούλευε το WiFi και μου είπαν ότι βρήκαν υγρασία, κάτι που δεν ίσχυε. Πέρα του ότι κάνουν να στο επιστρέψουν 1 αιώνα. Γιατί δεν το πηγαίνεις σε άλλο service εκτός της Vodafone; Για να μην παρεξηγηθώ, προσωπικά με άλλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, δεν συμφωνούσα με την διάγνωση του τεχνικού και το πήγα αλλού για να φύγουν οι υποψίες μου. Αφού έχεις παράπονα γιατί δεν καλείς το 13830 για να καταγραφεί ώστε να βοηθήσουν; Από όσο έχω διαβάσει κατά καιρούς και άλλα παιδιά απο το forum έχουν καλέσει το τμήμα εξυπηρέτησης και έχουν βοηθηθεί. :) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karib Δημ. July 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2010 Δεν βλεπω να υπαρχει αλλο θεμα για καρτοκινητο ιντερνετ. http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=8639 Για να καταλαβω, εκτος απο το πλαφον των mb/gb, υπαρχει και χρονομετρητης που μετρα αντιστροφα? Δηλαδη αν περασει το χρονικο διαστημα, παει, τελος το internet???? Υπαρχει ταυτοχρονη χρονοχρεωση και όριο όγκου? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. July 7, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 7, 2010 Δεν βλεπω να υπαρχει αλλο θεμα για καρτοκινητο ιντερνετ. http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=8639 Για να καταλαβω, εκτος απο το πλαφον των mb/gb, υπαρχει και χρονομετρητης που μετρα αντιστροφα? Δηλαδη αν περασει το χρονικο διαστημα, παει, τελος το internet???? Υπαρχει ταυτοχρονη χρονοχρεωση και όριο όγκου? Τα χρονικά όρια είναι αυστηρά.. Πχ έστω ότι έχεις πάρει την κάρτα με τις 10 μέρες (με την προσφορά τώρα 11 μέρες) και την βάζεις τώρα 8/7 και ώρα 01:20... Θα έχεις ίντερνετ μέχρι και τις 18/7 και ώρα 01:20 πάλι. Επίσης θα έχεις όριο τα mb που λέει δίπλα σαν Πολιτική ορθής χρήσης Δεν μετράει δηλαδή όση ώρα είναι στο internet.. Μετράει τον συνολικό χρόνο από τη στιγμή που βάζεις την κάρτα ακόμα και όταν δεν χρησιμοποιείς το internet. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harrysfil Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 Καλημερα σε ολους. Ειμαι κατοχος ενος iphone 3gs με συμβολαιο στη vodafone. Οταν εχω το κινητο κλειστο εχω ενεργοποιησει την υπηρεσια που σου στελνει μηνυμα και σου λεει ποιος σε καλεσε οσο το ειχες κλειστο. Το προβλημα ειναι οτι αλλοτε μου στελνει τον αριθμο ετσι 6976262433 που ειναι μια χαρα και αλλοτε ετσι 306976262433 που ουτε το κινητο μπορει να κανει αντιστοιχιση σε ονομα ουτε μπορω να το καλεσω απευθειας (λειπει το + απο μπροστα). Θα ηθελα την βοηθεια σας αν συμβαινει και σε αλλους η αν μπορω να κανω κατι να το φτιαξω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkaralis Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 Μαλλον οι ρυθμισεις του τηλ φταινε γιατι κι εγω που εχω VODA μου ερχοντα κανονικα τα μηνυματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harrysfil Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 ποτε δεν σου ετυχε κατι τετοιο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkaralis Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 Οχι,ποτε.Για κανε μια επαναφορα ρυθμισεων στο κινητο και μαλλον θα φτιαξει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harrysfil Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 (edited) ευχαριστω για τις απαντησεις. εχεις το 3gs και εσυ? εσενα σε τι μορφη στελνει τον αριθμο? Edited July 8, 2010 by harrysfil Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkaralis Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 Ειχα το 3GS αλλα το πουλησα πριν 3-4 μερες.Ετοιμαζομαι να παρψ το 4. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harrysfil Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 εσενα εναν αριθμο κινητου που δεν το εχεις στις επαφες σε τι μορφη το στελνει 30χχχχ ? (και εγω εχω προπαραγγειλει το 4 αλλα σκεφτομαι πολυ σοβαρα το θεμα με την κεραια) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkaralis Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 Αυτο δεν το θυμαμαι που ρωτας αλλα νομιζω +30..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 (edited) Αν εχετε αποδειξη αγορας μπορειτε να το πατε στον ΓΕΡΜΑΝΟ εχει εξουσιοδοτημενο service για ολες τις εταιρειες κινητων...αντικατασταση ομως για τις πρωτες μερες μονο στο καταστημα αγορας...επισης γινεται και ασφαλεια κινητων αν αγοραστουν απο γερμανο... για κινητα αξιας 1-150ευρω ειναι 20ευρω (τα πληρωνετε μια φορα και ισχυει για ενα χρονο) 150-300 ειναι 25ευρω 300-500 30ευρω 500 και πανω 40ευρω ισχυει και για iphone και καλυπτει υγρασια πτωση και πυρκαγια..αν δεν γινεται επισκευη γινεται αντικατασταση με ιδιο...μια φορα ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΙΣΧΥΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ!ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 7 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ D.O.A (dead on arrival)http://www.e-germanos.gr/e-germanos/cms/showArticle.eg?currentCMSArticleId=662&id=662 http://www.e-germanos.gr/e-germanos/cms/showArticle.eg?currentCMSCategoryId=10&id=305&attributeToSort=5 http://www.e-germanos.gr/e-germanos/contact/contact.eg Edited July 8, 2010 by stathis334 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 Το service της Vodafone είναι μακράν χάλια. Και το πρώην V-services και η Arvato. 2 φορές πήγα ένα τηλέφωνο για επισκευή (iPhone 3G) και τις 2 φορές ζητούσαν 200 ευρώ για λάθη δικά τους, πιο συγκεκριμένα, η δεύτερη φορά αφορούσε συσκευή από αντικατάσταση που δε δούλευε το WiFi και μου είπαν ότι βρήκαν υγρασία, κάτι που δεν ίσχυε. Πέρα του ότι κάνουν να στο επιστρέψουν 1 αιώνα. Δεν εισαι ο μονος πιστεψε με ...Γιαυτο τελος συσκευες απο την Βονταφον και το κεφαλι μας ησυχο Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 Αν εχετε αποδειξη αγορας μπορειτε να το πατε στον ΓΕΡΜΑΝΟ εχει εξουσιοδοτημενο service για ολες τις εταιρειες κινητων...αντικατασταση ομως για τις πρωτες μερες μονο στο καταστημα αγορας...επισης γινεται και ασφαλεια κινητων αν αγοραστουν απο γερμανο... για κινητα αξιας 1-150ευρω ειναι 20ευρω (τα πληρωνετε μια φορα και ισχυει για ενα χρονο) 150-300 ειναι 25ευρω 300-500 30ευρω 500 και πανω 40ευρω ισχυει και για iphone και καλυπτει υγρασια πτωση και πυρκαγια..αν δεν γινεται επισκευη γινεται αντικατασταση με ιδιο...μια φορα ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΙΣΧΥΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ!ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 7 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ D.O.A (dead on arrival)http://www.e-germanos.gr/e-germanos/cms/showArticle.eg?currentCMSArticleId=662&id=662 http://www.e-germanos.gr/e-germanos/cms/showArticle.eg?currentCMSCategoryId=10&id=305&attributeToSort=5 http://www.e-germanos.gr/e-germanos/contact/contact.eg Καλά όλα αυτά που λες. Αναρωτιέμαι όμως ΠΟΙΟΣ θα πάει στο ΓΕΡΜΑΝΟ κινητο αγορασμένο από π.χ NOKIA CLUB;! Επίσης, αρκετά εξουσιοδοτημένα service NOKIA, ERICSSON δεν καλοβλέπουν κινητά αγορασμένα από COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟ και VODAFONE. Πάντα να κοιτάτε χώρα προέλευσης του κινητού που έχετε αγοράσει. Από WIND που γνωρίζω σε καλύπτει η εγγύηση σε οποιδήποτε εξουσιοδοτημένο. Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. July 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 8, 2010 Καλά όλα αυτά που λες. Αναρωτιέμαι όμως ΠΟΙΟΣ θα πάει στο ΓΕΡΜΑΝΟ κινητο αγορασμένο από π.χ NOKIA CLUB;! Επίσης, αρκετά εξουσιοδοτημένα service NOKIA, ERICSSON δεν καλοβλέπουν κινητά αγορασμένα από COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟ και VODAFONE. Πάντα να κοιτάτε χώρα προέλευσης του κινητού που έχετε αγοράσει. Από WIND που γνωρίζω σε καλύπτει η εγγύηση σε οποιδήποτε εξουσιοδοτημένο. Μια χαρα σε εξυπηρετουν ...δοκιμασε το Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. July 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2010 Τα χρονικά όρια είναι αυστηρά.. Πχ έστω ότι έχεις πάρει την κάρτα με τις 10 μέρες (με την προσφορά τώρα 11 μέρες) και την βάζεις τώρα 8/7 και ώρα 01:20... Θα έχεις ίντερνετ μέχρι και τις 18/7 και ώρα 01:20 πάλι. Επίσης θα έχεις όριο τα mb που λέει δίπλα σαν Πολιτική ορθής χρήσης Δεν μετράει δηλαδή όση ώρα είναι στο internet.. Μετράει τον συνολικό χρόνο από τη στιγμή που βάζεις την κάρτα ακόμα και όταν δεν χρησιμοποιείς το internet. Κατι τετοια μας κανει η "κοκκινη" και θα μου τα φαει αυτο το καλοκαιρι. Τις πρωτες 10 μερες για οσους δεν εχουν το modem τις πληρωνεις 50€ :rolleyes::rolleyes: Συν αλλες 10 που θα θελω αλλα 20€. Συνολο 70€ για εικοσι μερες!! :ninja::ninja: Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
filosofoss Δημ. July 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2010 γεια σας παιδιά έχω ένα πρόβλημα .ο γιος μου πήρε σήμερα το πακέτο τις vodafone Mobile Connect με το usb stick K3565 και με 10 μέρες δωρεάν internet για 49 euro έκανε τα βήματα τις εγκατάστασης σωστά το φωτάκι του usb "στικακι" αναβοσβήνει συνεχεια ψάχνει για δίκτυο και στο τέλος βγάζει σφάλμα 619 έχει το windows χρ επάνω θα παρακαλούσα τους expert να που ιδέεες και προτάσεις το τι ίσως φταιει ευχαριστώ (και τι μπορουμε να κανουμε ?? να πς το APN grafei internet ???????? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PP6210 Δημ. July 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2010 Πριν από καμμιά 20αριά μέρες, η Vodafone ενεργοποίησε από μόνη της την υπηρεσία voice mms στο καρτοκινητό μου, χωρίς καν να έχω τηλεφωνητή ενεργοποιημένο... πάιρνω και εγώ το customer care και αφού πάιζω ένα ματσάκι με κάποιον που μου λέει για το πόσο σύγχρονη και δοκιμαστικά δωρεάν είναι αυτή η υπηρεσία (αλλά για την ταμπακιέρα = μου το ενεργοποίησαν χωρίς να το έχω ζητήσει δεν έλεγε κουβέντα!), καταλήξαμε οτι δεν τη θέλω και δεν με ενδιαφέρει.... Και εκεί μου λέει το θεϊκό "για την απενεργοποίηση πρέπει να καλέσετε..." οπότε ανεβάζω και εγώ στροφές και του λέω δεν θα καλέσω και δεν θα κάνω τίποτα απολύτως! Μόνοι σας το ενεργοποιήσατε χωρίς να με ρωτήσετε και χρεώθηκα για να σας πάρω για να το βγάλετε, οπότε η μόνη ενέργεια που θα κάνω είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ εάν δεν το έχετε απενεργοποιήσει στην επόμενη ώρα. Τελικά το απενεργοποίησαν και έμεινα μόνο να αναρωτιέμαι πόσο έχουν ξεφύγει εκεί στο VAS και το Marketing της Vodafone που ενεργοποιούν κάτι χωρίς να σε ρωτήσουν - ούτε καν να σε ενημερώσουν! Και φαντάστηκα οτι ψιλοέβαλαν μυαλό, αφού ούτε στον κύκλο μου άκουσα κάτι παρόμοιο, ούτε και εδώ διάβασα κάτι σχετικό. Προχτες το ενεργοποίησαν στο κινητό του πατέρα μου, ο οποίος ούτε sms δεν χρησιμοποιεί και δεν ξέρει καν τι είναι το mms.... Ο άνθρωπος 2 μέρες έχει χάσει την μπάλα με τα μυνήματα που του έρχονται, ενώ αν κάποιος τον καλεί και δεν προλάβει να το σηκώσει την 4 φορά, τον έχασε (γιατί το σύστημα τον πετάει στο voice mms)... Και αναρωτιέμαι, πόσο θράσος έχουν οι άνθρωποι??? Είναι δυνατόν, χωρίς συγκατάθεση να ενεργοποιούν τέτοιες υπηρεσίες στις γραμμές και να αναστατώνουν έτσι τις γραμμές των απλών χρηστών?? Εξήγησα στον πατέρα μου τηλεφωνικά να πάρει το 13830 και να διαμαρτυρηθεί - ο άνθρωπος με το δίκιο του δεν έχει καταλάβει τι και πως να τους ζητήσει και περιμένω να τον δω και να καλέσω εγώ από το κινητό του για να το λύσω.... Είχε κανένας άλλος τέτοιο θέμα, μήπως και κάνουμε κάποια ομαδική καταγγελία στην ΕΕΤΤ, μπας και φιλοτιμηθούν να σέβονται λίγο περισσότερο τους πελάτες τους?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sentoner Δημ. July 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2010 Και εγω απεκτησα σημερα το πακετο των 49 ευρω και αντιμετοπιζω προβλημα.Εκανα την εγκατασταση,βρισκει δικτυο 3g,παταω συνδεση,αλλα δεν συνδεεται μου βγαζει σφαλμα με κωδικο ras628.Εχω windows 7 64bit.Καμια ιδεα; Παράθεση Τριφυλλαρα μου σε αγαπω,κι οπου παιζεις μαζι σου κι εγω,στις χαρες και στις λυπες μαζι,τριφυλλαρα μου μονο εσυ,εισαι αρρωστια μου μοναδικη,οτι εχω σε αυτη τη ζωη,διακρισεις ταξιδια πολλα,χαραγμενα βαθυα στην καρδια,κι αν δεν εχω καθολου μυαλοοοο,τριφυλλαρα το πηρες κι αυτοοο,κι αν δεν εχω καθολου λεφταααα,π***** Τζιγγερ τα πηρες κι αυτα!!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antonispap40 Δημ. July 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2010 Τα χρονικά όρια είναι αυστηρά.. Πχ έστω ότι έχεις πάρει την κάρτα με τις 10 μέρες (με την προσφορά τώρα 11 μέρες) και την βάζεις τώρα 8/7 και ώρα 01:20... Θα έχεις ίντερνετ μέχρι και τις 18/7 και ώρα 01:20 πάλι. Επίσης θα έχεις όριο τα mb που λέει δίπλα σαν Πολιτική ορθής χρήσης Δεν μετράει δηλαδή όση ώρα είναι στο internet.. Μετράει τον συνολικό χρόνο από τη στιγμή που βάζεις την κάρτα ακόμα και όταν δεν χρησιμοποιείς το internet. Δηλαδή για τον Χρόνο πρόσβασης - 48 ώρες (52 ώρες 48 λεπτά) θα έχουμε συνολική πρόσβαση για σχεδόν 2 ημέρες, και όχι για 52 ώρες σύνδεσης ε? Παράθεση http://www.oksolar.com/images-store/icon_twitter_small.jpg @antonispap40 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kpapas99 Δημ. July 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2010 γεια σας παιδιά έχω ένα πρόβλημα .ο γιος μου πήρε σήμερα το πακέτο τις vodafone Mobile Connect με το usb stick K3565 και με 10 μέρες δωρεάν internet για 49 euro έκανε τα βήματα τις εγκατάστασης σωστά το φωτάκι του usb "στικακι" αναβοσβήνει συνεχεια ψάχνει για δίκτυο και στο τέλος βγάζει σφάλμα 619 έχει το windows χρ επάνω θα παρακαλούσα τους expert να που ιδέεες και προτάσεις το τι ίσως φταιει ευχαριστώ (και τι μπορουμε να κανουμε ?? να πς το APN grafei internet ???????? Στο παράθυρο της εφαρμογής Vodafone Mobile Connect πήγαινε ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ/ΑΛΛΑΓΗ ΤΥΠΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ/ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. July 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2010 Πριν από καμμιά 20αριά μέρες, η Vodafone ενεργοποίησε από μόνη της την υπηρεσία voice mms στο καρτοκινητό μου, χωρίς καν να έχω τηλεφωνητή ενεργοποιημένο... πάιρνω και εγώ το customer care και αφού πάιζω ένα ματσάκι με κάποιον που μου λέει για το πόσο σύγχρονη και δοκιμαστικά δωρεάν είναι αυτή η υπηρεσία (αλλά για την ταμπακιέρα = μου το ενεργοποίησαν χωρίς να το έχω ζητήσει δεν έλεγε κουβέντα!), καταλήξαμε οτι δεν τη θέλω και δεν με ενδιαφέρει.... Και εκεί μου λέει το θεϊκό "για την απενεργοποίηση πρέπει να καλέσετε..." οπότε ανεβάζω και εγώ στροφές και του λέω δεν θα καλέσω και δεν θα κάνω τίποτα απολύτως! Μόνοι σας το ενεργοποιήσατε χωρίς να με ρωτήσετε και χρεώθηκα για να σας πάρω για να το βγάλετε, οπότε η μόνη ενέργεια που θα κάνω είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ εάν δεν το έχετε απενεργοποιήσει στην επόμενη ώρα. Τελικά το απενεργοποίησαν και έμεινα μόνο να αναρωτιέμαι πόσο έχουν ξεφύγει εκεί στο VAS και το Marketing της Vodafone που ενεργοποιούν κάτι χωρίς να σε ρωτήσουν - ούτε καν να σε ενημερώσουν! Και φαντάστηκα οτι ψιλοέβαλαν μυαλό, αφού ούτε στον κύκλο μου άκουσα κάτι παρόμοιο, ούτε και εδώ διάβασα κάτι σχετικό. Προχτες το ενεργοποίησαν στο κινητό του πατέρα μου, ο οποίος ούτε sms δεν χρησιμοποιεί και δεν ξέρει καν τι είναι το mms.... Ο άνθρωπος 2 μέρες έχει χάσει την μπάλα με τα μυνήματα που του έρχονται, ενώ αν κάποιος τον καλεί και δεν προλάβει να το σηκώσει την 4 φορά, τον έχασε (γιατί το σύστημα τον πετάει στο voice mms)... Και αναρωτιέμαι, πόσο θράσος έχουν οι άνθρωποι??? Είναι δυνατόν, χωρίς συγκατάθεση να ενεργοποιούν τέτοιες υπηρεσίες στις γραμμές και να αναστατώνουν έτσι τις γραμμές των απλών χρηστών?? Εξήγησα στον πατέρα μου τηλεφωνικά να πάρει το 13830 και να διαμαρτυρηθεί - ο άνθρωπος με το δίκιο του δεν έχει καταλάβει τι και πως να τους ζητήσει και περιμένω να τον δω και να καλέσω εγώ από το κινητό του για να το λύσω.... Είχε κανένας άλλος τέτοιο θέμα, μήπως και κάνουμε κάποια ομαδική καταγγελία στην ΕΕΤΤ, μπας και φιλοτιμηθούν να σέβονται λίγο περισσότερο τους πελάτες τους?? οχι εγω πρωτη φορα την ακουω . και μολις εμαθα περισσοτερα. το κακο ειναι οτι το μμς που λαμβανεις δεν αναφερει το τηλ του συνδρομητη. και μπορεις να τα ακουσεις και απο το 1255 δωρεαν. εγω θα προτιμουσα την ειδοποιηση κλησεων που εχω τωρα παρα τηλεφωνητη ανεξαρτητα εαν ειναι δωρεαν οταν ακουμε το μυνημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. July 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 9, 2010 Δηλαδή για τον Χρόνο πρόσβασης - 48 ώρες (52 ώρες 48 λεπτά) θα έχουμε συνολική πρόσβαση για σχεδόν 2 ημέρες, και όχι για 52 ώρες σύνδεσης ε? Σωστά.. Το λέει από κάτω (στο http://www.vodafone.gr ) Ο Χρόνος Πρόσβασης μετράται ανεξάρτητα από τη σύνδεση σας στην υπηρεσία. Ξεκινάει από τη στιγμή που θα επιβεβαιώσετε την ορθότητα των στοιχείων στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας και λήγει μετά την πάροδο του Χρόνου Πρόσβασης ή εφόσον έχετε ξεπεράσει την Πολιτική Ορθής Χρήσης. Δεν είναι σε καμιά περίπτωση δυνατή η διακοπή, μεταφορά ή αναβολή του Χρόνου Πρόσβασης εφόσον αυτός έχει ξεκινήσει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
escape_4X4 Δημ. July 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 10, 2010 Τελικά το απενεργοποίησαν και έμεινα μόνο να αναρωτιέμαι πόσο έχουν ξεφύγει εκεί στο VAS και το Marketing της Vodafone που ενεργοποιούν κάτι χωρίς να σε ρωτήσουν - ούτε καν να σε ενημερώσουν! Τα τμήματα VASD των εταιρειών δεν ξεφεύγουν και δεν ενεργοποιούν τίποτα απευθείας σε κανένα πελάτη. Διερευνούν, ενσωματώνουν και εξελίσσουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στο δίκτυο. Ενα μικρό σχόλιο διότι βλέπω η πρακτική "Bowling" στο Forum καλά κρατεί εφόσον μονίμως τους παίρνει όλους η μπάλα ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antonispap40 Δημ. July 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 11, 2010 Σωστά.. Το λέει από κάτω (στο http://www.vodafone.gr ) Ο Χρόνος Πρόσβασης μετράται ανεξάρτητα από τη σύνδεση σας στην υπηρεσία. Ξεκινάει από τη στιγμή που θα επιβεβαιώσετε την ορθότητα των στοιχείων στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας και λήγει μετά την πάροδο του Χρόνου Πρόσβασης ή εφόσον έχετε ξεπεράσει την Πολιτική Ορθής Χρήσης. Δεν είναι σε καμιά περίπτωση δυνατή η διακοπή, μεταφορά ή αναβολή του Χρόνου Πρόσβασης εφόσον αυτός έχει ξεκινήσει. Κρίμα... πάλι καλά που αγόρασα πολλά περιοδικά και έχω κάρτες των 10 ημερών με μόνο 6 € χαχαχα... α ρε βοντα... :/ Παράθεση http://www.oksolar.com/images-store/icon_twitter_small.jpg @antonispap40 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.