Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχμ, ο αδερφός μου έχει μόνο ειδοποίηση και δεν την ακυρώνω. Βάζω φραγή μόνο για κλήσεις εισερχόμενες και εξερχόμενες.

Φαίνεται απενεργοποιει την ειδοποίηση μόνο του.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Ego pantws prospathisa na steilo ena MMS stin Italia ta Xristougenna. To MMS akoma den eftase alla o logariasmos me to kostos gia to MMS exei erthei pro pollou! :mad: :mad: :mad:

E auto einai aliteia! Oxi oti einai spoudaio poso ta 0,5E alla einai thema timiotitas apenanti stous katanalotes! :mad:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Και στα SMS το ίδιο γίνεται...

Παλιά ήταν charge on delivery στην vodafone (και την Q).

Πλέον και στις 4 είναι charge on sent.

 

 

:(

Link to comment
Share on other sites

Μερικές φορές νιώθω ότι έστησαν 10 κεραίες, έβαλαν και τα sms και από εκεί και πέρα κάθονται και περιμένουν μόνο με καμιά προσφορά του κώλου (sms party) να ταράξουν λίγο τα νερά του βάλτου των 3 εταιρειών κινητής.

 

Κανείς μα κανείς δεν φαίnεται να σκέφτεται νέες υπηρεσίες να προσφέρει στους πελάτες. Λες και το μοναδικό που μας ενδιαφέρει είναι να μάθουμε τα αποτελέσματα του στοιχήματος και τα ωροσκόπια με sms.

ΤΕΛΜΑ!

 

Ακόμα και οι λιγοστές (και ευνουχισμένες) υπηρεσίες που προσφέρουν είναι για τα μπάζα.

Για να μην μιλήσουμε και το customer support.

Εγώ εδώ και 1 μήνα έχω πρόβλημα με το netoffice (οι συντμησεις για email addresses μια δουλευουν μια δε δουλευουν)

H απάντηση της vodafone σε email μου ήταν : Πάρε τηλέφωνο στο χχχχ (με χρέωση) να κοιτάξουν το πρόβλημά σας. :mad:

Mα ποιος μαλέας σκέφτεται έτσι? Να χρεώνεις για customer support !!!? Αναρωτιέμαι, έτσι λειτουργεί η V αλλού? Έτσι δουλεύει η Voicestream/USA?

 

Άσε που μετά και οι πελάτες θα σκέφτονται ότι επίτηδες χαλάνε ή δεν δουλεύουν οι υπηρεσίες, επίτηδες σε έχει αναμονή 10 λεπτά, έτσι για να σου πάρει τα λεφτά.

 

Γιατί να μην μπορώ να στέλνω με τον pop/email server μου (ας πούμε τον freemail) email , Που το κινητό μου υποστηρίζει ? (δεν ξέρω τι είδους φίλτρο έχουν βάλει και δεν περνάει) και επιπλέον δεν έχει και η voda το δικό της το καταραμένο pop/smtp και καλά, άσε το Pop ... το smtp όμως έπρεπε να ήταν έτοιμα.... :(

 

Μόνο να ανεβάσουν το κόστος του sms προς το εξωτερικό ξέρουν.

Kαι να χρεώνουν 2-5ευρώ τις πίπες που πουλάει το vodafone live. που κάποιος που ξέρει.... παέι emule /web Και κατεβάζει πολλαπλάσια.

 

ΘΕΛΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Γιατί δεν το καταλαβαίνουν?

 

Επίσης, ας μου εξηγήσειςκάποιος γιατί δεν υπάρχουν πακέτα σαν τα v180 v120 κτλ κτλ που να έχουν βάση τα sms και όχι το χρόνο ομιλίας? Να είναι v2000 (2000 sms to μήνα) ? Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το έχει κάνει καμιά εταιρία μέχρι τώρα. Λες και δεν θέλουν συμβόλαια. και φαντάζεστε όλοι πόσα συμβόλαια θα εκλεινε η πρώτη που θα έβγαζε τέτοιο προϊόν στην αγορά. Η ΤΙΜ έβγαλε κάτι τώρα αλλα σιγά τα δωρεαν sms που δίνει.

 

Αν μας αντιμετωπίσουν ως νοήμοντες καταναλωτές και με σεβασμό

ξέρουν ότι θα τους τα δώσουμε τα φράγκα και με ευχαρίστηση.

Επιπλέον και σημαντικότερο, θα τους διαφημίσουμε στους φίλους και

στους γνωστούς. Και θα έχουν και μια σταθερή πελατειακή βάση που δεν

θα σκέφτεται εύκολα να αλλάξει εταιρεία.

 

Τα πράγματα είναι απλά,

they just need to get the cum out of their ears.

 

J

~j77
Link to comment
Share on other sites

σωστός ο φίλος j77!!! Αν σκέφτονταν έτσι οι εταιρίες στην Ελλάδα είμαι σίγουρος πως δεν θα είχαμε επίσης κοντά στους 11000000 συνδρομητές!!! Πιο πάνω από τους ήδγ πάρχοντες Έλληνες δηλαδή!!Τέλος, πιστεύω πως τα κέρδη των εταιριών θα ήταν ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ!!

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος j77 (29 Φεβ. 2004 , 13:01)

 

Μερικές φορές νιώθω ότι έστησαν 10 κεραίες, έβαλαν και τα sms και από εκεί και πέρα κάθονται και περιμένουν μόνο με καμιά προσφορά του κώλου (sms party) να ταράξουν λίγο τα νερά του βάλτου των 3 εταιρειών κινητής.

 

Κανείς μα κανείς δεν φαίnεται να σκέφτεται νέες υπηρεσίες να προσφέρει στους πελάτες. Λες και το μοναδικό που μας ενδιαφέρει είναι να μάθουμε τα αποτελέσματα του στοιχήματος και τα ωροσκόπια με sms.

ΤΕΛΜΑ!

 

Ακόμα και οι λιγοστές (και ευνουχισμένες) υπηρεσίες που προσφέρουν είναι για τα μπάζα.

Για να μην μιλήσουμε και το customer support.

Εγώ εδώ και 1 μήνα έχω πρόβλημα με το netoffice (οι συντμησεις για email addresses μια δουλευουν μια δε δουλευουν)

H απάντηση της vodafone σε email μου ήταν : Πάρε τηλέφωνο στο χχχχ (με χρέωση) να κοιτάξουν το πρόβλημά σας. :mad:

Mα ποιος μαλέας σκέφτεται έτσι? Να χρεώνεις για customer support !!!? Αναρωτιέμαι, έτσι λειτουργεί η V αλλού? Έτσι δουλεύει η Voicestream/USA?

 

Άσε που μετά και οι πελάτες θα σκέφτονται ότι επίτηδες χαλάνε ή δεν δουλεύουν οι υπηρεσίες, επίτηδες σε έχει αναμονή 10 λεπτά, έτσι για να σου πάρει τα λεφτά.

 

Γιατί να μην μπορώ να στέλνω με τον pop/email server μου (ας πούμε τον freemail) email , Που το κινητό μου υποστηρίζει ? (δεν ξέρω τι είδους φίλτρο έχουν βάλει και δεν περνάει) και επιπλέον δεν έχει και η voda το δικό της το καταραμένο pop/smtp και καλά, άσε το Pop ... το smtp όμως έπρεπε να ήταν έτοιμα.... :(

 

Μόνο να ανεβάσουν το κόστος του sms προς το εξωτερικό ξέρουν.

Kαι να χρεώνουν 2-5ευρώ τις πίπες που πουλάει το vodafone live. που κάποιος που ξέρει.... παέι emule /web Και κατεβάζει πολλαπλάσια.

 

ΘΕΛΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Γιατί δεν το καταλαβαίνουν?

 

Επίσης, ας μου εξηγήσειςκάποιος γιατί δεν υπάρχουν πακέτα σαν τα v180 v120 κτλ κτλ που να έχουν βάση τα sms και όχι το χρόνο ομιλίας? Να είναι v2000 (2000 sms to μήνα) ? Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το έχει κάνει καμιά εταιρία μέχρι τώρα. Λες και δεν θέλουν συμβόλαια. και φαντάζεστε όλοι πόσα συμβόλαια θα εκλεινε η πρώτη που θα έβγαζε τέτοιο προϊόν στην αγορά. Η ΤΙΜ έβγαλε κάτι τώρα αλλα σιγά τα δωρεαν sms που δίνει.

 

Αν μας αντιμετωπίσουν ως νοήμοντες καταναλωτές και με σεβασμό

ξέρουν ότι θα τους τα δώσουμε τα φράγκα και με ευχαρίστηση.

Επιπλέον και σημαντικότερο, θα τους διαφημίσουμε στους φίλους και

στους γνωστούς. Και θα έχουν και μια σταθερή πελατειακή βάση που δεν

θα σκέφτεται εύκολα να αλλάξει εταιρεία.

 

Τα πράγματα είναι απλά,

they just need to get the cum out of their ears.

 

J

 

 

 

1)Ειτε εγω ειτε εσυ δεν ξερεις να διαβαζει. Βλεπω στο site οτι ολοι οι αριθμοι εξυπηρετησης ειναι δωρεαν.

 

2)Καποιος απο ολους εσας που φωναζεται για την ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσια του vodafone mail , ας μου δειξει που και ποτε η Vodafone υποσχεθηκε pop3 access?

Αν δεν κανω λαθος η Vodafone παρεχει υπηρεσιες τηλεπικοινωνιων και οχι email. Αν θελεται να ζητησετε pop3 access για μια ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσια ζητηστε το με ευγενικο τροπο και οχι με τσαμπουκα.

 

3)Υπαρχει πακετο με 150 sms.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή εδώ όλοι γράφουμε καλή τη πίστη, δεν μου άρεσε ούτε το απαξιωτικό σου ύφος, αλλά ούτε και το επιθετικό (κατ' εμέ) ποστ. :mad:

 

Ας περάσουμε στην ανταπάντηση:

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος TakeOverNet (29 Φεβ. 2004 , 17:30)

 

1)Ειτε εγω ειτε εσυ δεν ξερεις να διαβαζει. Βλεπω στο site οτι ολοι οι αριθμοι εξυπηρετησης ειναι δωρεαν.

 

Η απάντηση που μου έστειλε το Customer support :

 

"σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι

μπορείτε να καλέσετε από το κινητό σας στο 1397(με χρέωση) ή από σταθερό

6944 40 1397 το τμήμα Vodafone Internet Services για να ελέγχξουν εκ νέου ότι άλλο είναι

απαραίτητο

για την σωστή λειτουργία της υπηρεσίας NetOffice."

 

Λοιπόν, μάλλον είχα δίκιο , Ε ? Είναι με χρέωση. :!:

 

Σημείωση: το "ότι άλλο είναι απαραίτητο" ήταν κακή διατύπωση γιατί ουσιαστικά δεν είχε γίνει τίποτα άλλο. Το παραπάνω email είναι η πρώτη απάντηση στο πρώτο μου email.

 

2)Καποιος απο ολους εσας που φωναζεται για την ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσια του vodafone mail , ας μου δειξει που και ποτε η Vodafone υποσχεθηκε pop3 access?

Αν δεν κανω λαθος η Vodafone παρεχει υπηρεσιες τηλεπικοινωνιων και οχι email. Αν θελεται να ζητησετε pop3 access για μια ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσια ζητηστε το με ευγενικο τροπο και οχι με τσαμπουκα.

 

Εσύ δείχνεις σημάδια τσαμπουκά.

Εγώ το μόνο που είπα είναι ότι θέλω επιτέλους από την vodafone και τις άλλες εταιρείες να αρχίσουν να παρέχουν υπηρεσίες. Υπηρεσίες για άτομα που θέλουν σοβαρά να χρησιμοποιούν το κινητό τους. Υπηρεσίες που θα τους φέρουν και περισσότερα κέρδη πέρα από τα πάγια πλέον έσοδα από κλήσεις και μηνύματα.

 

Μάλλον δεν πρόσεξες τι διάβασες....

Κανείς δεν ζήτησε την υπηρεσία δωρεάν

Εγώ συγκεκριμένα γράφω " Θέλουμε υπηρεσίες" (δεν γράφω θέλουμε υπηρεσίες δωρεάν)

 

Άλλωστε για να συνδεθεί στον SMTP/POP θα γίνει μέσω internet και άρα θα χρεωθείς κανονικότατα.

 

 

3)Υπαρχει πακετο με 150 sms.

 

Ναι, τρομερό! (σαρκαστικό σχόλιο). Μιλάμε για γκάμα πακέτων. Κάποιος που θα πληρώσει ΣΥΝΔΡΟΜΗ για SMS θα θέλει ΠΟΛΛΑ sms και όχι 150 (δηλαδη 5 sms την ημέρα). Είναι σαν τα τρομερά πακέτα των 10 λεπτών που με τις min χρεώσεις των 30" τα 10 λεπτά σου έρχονται πιο ακριβά από το να μην είχες καθόλου χρόνο. Να το πω αλλιώς: Δώρο άδωρον .

 

J

 

ΥΓ : Καλό θα ήταν όταν κάνεις quote να μαζεύεις και λίγο αυτά που έγραψε ο άλλος. Έκανες αντιγραφή ΟΛΟ το δικό μου post για να γράψεις πέντε γραμμές. Είναι κουραστικό και αντιπαραγωγικό.

~j77
Link to comment
Share on other sites

δεν υποστηρίζεται μεν .....

αλλά παλιότερα θυμάμαι έλεγαν (στην ΚΟΤΕ ήταν ? δεν θυμάμαι) ότι άμα ο παραλήπτης δεν έχει MMS capable κινητό του έστελναν sms για να πάει να το δει κάπου στο WEB Αυτό δεν ισχύει πλέον?

 

αν ισχύει θα έπρεπε να μην το στέλνουν μεν στο εξωτερικό αλλά να ακολουθούσαν την παραπάνω διαδικασία.

 

J

~j77
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος robin (23 Φεβ. 2004 , 13:33)

 

ρε παιδια το cc της vodafone ειναι δωρεαν.

και το 1397 επισης! :)

 

Aπο κινητό Voda ΝΑΙ

απο άλλα κινητά TIM ,COSMO κτλ είναι χρεώσιμα .. ;)

Link to comment
Share on other sites

Θα παρακαλουσα τα σχολια να γινονται σε πιο ηπιους τονους και απο τους 2 ωστε να μην κλειδωθει. Ευχαριστω :)

 

PS.

 

1. Το προγραμμα SMS 150 ηταν απο τα πιο αποτυχημενα προγραμματα (δεν μιλαω ως προς τον αριθμο των συνδρομητων που το διαλεξαν), διοτι απλα συμφερει απο πολυ λιγο, εως ελαχιστα.

 

2. Το 1397 αν θυμαμαι καλα πλεον ειναι δωρεαν. Ποτε σου εστειλαν αυτο το email φιλε j77;

 

3. Pop access απλα δεν τους συμφερει να δωσουν γιατι μετα θα χρεωνεται πολυ λιγοτερο ο χρηστης για να παιρνει τα email του απο το κινητο. Το marketing παιρνει ολες τις αποφασεις στην εταιρεια (δυστυχως).

Infinite loneliness
Link to comment
Share on other sites

H eksyphrethsh pelatwn 13830,1251 kai 1397 einai dwrean mporeite na to deite kai apo to site. Allwste an kalesete anakoinwnnetai kai prin apo th klhsh. Me xrewsh parxexetai mono an kalesete 6944401397 apo stathero. Apo kinhto vodafone to 1397 einai dwrean opote an den to exoume psaksei prwta kalo einai na prosexoume ti leme.

 

Gnwrizete alli etaireia pou na dinei pop e-mail sto kinhto? Apo oso gnwrizw akoma kai to mycosmos den nomizw na mporei na to parei kaneis apo outlook. Diorthwsteme an aknw lathos.

 

H Vodafone prosferei dwrean syndesi sto intenet pstn me panafonet kai pop e-mail mesw panafonet. Malista parexetai kai prowthisi se alles diethynseis opws sto vodafone nail giana to vlepume apo to kinhto. Pia alli etaireia dinei DWREAN intenet ksi e-mail.

 

Mhn eimaste axaristoi loipon

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος j77 (29 Φεβ. 2004 , 22:38)

Η απάντηση που μου έστειλε το Customer support :

 

"σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι

μπορείτε να καλέσετε από το κινητό σας στο 1397(με χρέωση) ή από σταθερό

6944 40 1397 το τμήμα Vodafone Internet Services για να ελέγχξουν εκ νέου ότι άλλο είναι

απαραίτητο

για την σωστή λειτουργία της υπηρεσίας NetOffice."

 

 

Απο το 6944401397 ειναι με χρέωση ..

 

Αυτές τις επιθυμίες τις έστειλες ποτέ στα μαιλ που έχουν μήπως και πάρουν μυρωδιά τίποτα

 

Γιατι συν Αθηνά και Χείρα κινει....

 

Εντελώς φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Soulman (29 Φεβ. 2004 , 23:11)

2. Το 1397 αν θυμαμαι καλα πλεον ειναι δωρεαν. Ποτε σου εστειλαν αυτο το email φιλε j77;

Received: from delen.panafon.gr ([213.249.56.37]) by freemail.gr ; Mon, 16 Feb 2004 10:23:37

 

To σχόλιο για customer support ήταν γενικότερο και παρέθεσα την ιδία πρόσφατη εμπειρία . Θα μπορούσα να αναφέρω την περίπτωση της αδελφής μου στην ΚΟΤΕ που για ενεργοποίηση ΜΜS την είχαν σε 4ψήφιο με χρέωση 8 λεπτά αναμονή (φαίνεται στην αναλυτική). Δεν της το ενεργοποίησαν (δικό τους λάθος) και έφαγε άλλα 8-10 στην αναμονή.

Αρχικό Μήνυμα από mobilegr

H eksyphrethsh pelatwn 13830,1251 kai 1397 einai dwrean mporeite na to deite kai apo to site. Allwste an kalesete anakoinwnnetai kai prin apo

th klhsh. Me xrewsh parxexetai mono an kalesete 6944401397 apo

Το site έμαθα να μην το πολυεμπιστεύομαι. Ακόμα το design του σε κάνει να πιστεύεις ότι το CU έχει δωρεάν υπηρεσία CU-Surfer και δεν υποψιάζεσαι ότι το surfer είναι πακέτο που δεν υπάρχει εδώ και πολύ καιρό.

 

Αφού το έμψυχο δυναμικό με ενημέρωσε ότι είναι με χρέωση δεν το έψαξα. και να το έψαχνα και να έβρισκα ότι είναι χωρίς χρέωση δεν θα το πίστευα.

Αρχικό Μήνυμα από mobilegr

Gnwrizete alli etaireia pou na dinei pop e-mail sto kinhto? Apo oso gnwrizw akoma kai to mycosmos den nomizw na mporei na to parei kaneis apo outlook. Diorthwsteme an aknw lathos.

Αν εννοείς αν μπορείς να τα πάρεις με email client Και να στέλνεις και να παίρνεις μέσω του client, γίνεται.

Pop / smtp server: mailsrv.mycosmos.gr

Αρχικό Μήνυμα από mobilegr

H Vodafone prosferei dwrean syndesi sto intenet pstn me panafonet kai pop e-mail mesw panafonet. Malista parexetai kai prowthisi se alles diethynseis opws sto vodafone nail giana to vlepume apo to kinhto. Pia alli etaireia dinei DWREAN intenet ksi e-mail.

Mhn eimaste axaristoi loipon

Eπειδή ζητάω και επιθυμώ υπηρεσίες που είμαι διατεθιμένος να τις πληρώσω, δεν σημαίνει ότι είμαι αχάριστος.

Αρχικό Μήνυμα από katrakulas

Αυτές τις επιθυμίες τις έστειλες ποτέ στα μαιλ που έχουν μήπως και πάρουν μυρωδιά τίποτα

Στο τελευταίο που τους έστειλα τους έκανα μια πρόταση για το netoffice αλλά στην απάντηση δεν έκαναν καν acknowledge για την πρόταση που έκανα.
~j77
Link to comment
Share on other sites

To ena exei ftino SMS kai ftini xreosi gia kliseis apo CU se CU alla panakrives klisis apo CU pros opoiondipote allo arithmo pou na min ine arithmos CU, eno to A la Carte exei kapos pio akrivo SMS alla poly pio ftines kliseis (pros ola ta diktia), kai ta dio prosferoun stous katanalotes oles tis kataplixtikes ypiresies tis Vodafone, eno kai ta dio auta kartokinita tis Vodafone (alla kai kathe allis ellinikis etairias) fantazoun telios panakriva se sxesi me ta antistixa programata simboleou pou prosferoun.

Eseis se pio programa iste kai giati?

An paly den iste, pio tha protimousate?

Link to comment
Share on other sites

Βρίσκομαι στο CU σχεδόν από την αρχή της δημιουργίας του κυρίως επειδή χρησιμοποιώ περισσότερο τα μηνύματα για την επικοινωνία μου και όχι τόσο τα τηλεφωνήματα.
Link to comment
Share on other sites

Αν και το θέμα είναι τελείως υποκειμενικό θα ψηφίσω cu για τα φτηνά μηνύματα. Για οικονομική ομιλία η σύνδεση είναι μονόδρομος. :)
Link to comment
Share on other sites

'Eχω cu πολλά χρονια απο την αρχή αλλα τώρα τελευταία απέκτησα και a la carte για να συμπληρώνει στις κλήσεις εκτός cu μεχρι να κάνω μια σύνδεση.

Ψηφίζω cu μιάς και η a la carte απο μόνη της δεν μπορεί να σταθεί ευκολα σαν μοναδικό πρόγραμμα για κάποιον, εκτός κιαν αυστηρά δεν θέλει να κάνει σύνδεση.

Link to comment
Share on other sites

cu! πολύ φθηνό μήνυμα, υπήρεσια callmeback, κατά καιρούς δίαφοροι διαγωνισμοί (cu out there) και μερικές φορές άπαιχτες προσφορές (sms party)... το alc συμφέρει μόνο άμα μιλάς πολύ στο κινητό, που στην περίπτωαση αυτή καλύτερα σύνδεση από κάρτα...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος ALR (28 Φεβ. 2004 , 11:37)

 

h vodafone einai megali etairia.pisteuw oti exei tous katallilous anthropous gia na krinoun ti prepei kai ti den prepei na kanoun kai pote.alloste gia auto tosa xronia einai kai paramenei kolossos tis kinitis tilefonias..

pantos oti einai pio ftino,einai kai kalodexoumeno.px an kapoios pou exei vf120 kai exei dsl sti forthnet 384 kai plironei ena A' poso..an auto i vodafone kataferei kai to kanei 3/4 tou A' esto tha eimaste euxaristimenoi :)

 

Το ότι έχουν τους κατάλληλους ανθρώπους... στις κατάλληλες θέσεις... ΝΑΙ! Είναι γεγονός! Το θέμα είναι ... τα μυαλά αυτών των ανθρώπων -κάποιες φορές- να ΜΗΝ είναι "κολλημένα" :!:

 

Με αυτό το service ΔΕ "στοχεύουν" στους heavy internet users. "Στοχεύουν" στους "always on" χρήστες!

 

Η Voda είναι γνωστό ότι "κατέχει" τη μεγαλύτερη μερίδα των "high-tech" users... αυτό από τη μία πλευρά σημαίνει ότι δε θα χρησιμοποιεί π.χ. το VF live! γιατί ξέρει άλλους τρόπους να "κατεβάζει" στο κινητό του content, ΔΩΡΕΑΝ... από την άλλη, όμως, αυτοί ακριβώς οι συνδρομητές είναι που θα τρέξουν να αποκτήσουν αυτό το πακέτο, σε κάποιο "υψηλό πρόγραμμα χρήσης". Οι ίδιοι... θα "διαφημίσουν" το προϊόν σε άλλα άτομα... οπότε και θα δεις ξαφνικά είτε μια τάση νέων συνδέσεων σε "υψηλά οικονομικά προγράμματα" είτε "ανανέωση" συμβολαίου σε υψηλότερο πρόγραμμα χρήσης!

 

Με δεδομένη τη φορητότητα αριθμών... η Voda θα πρέπει να δώσει έμφαση σε επίπεδο υπηρεσιών, γιατί ΟΧΙ και τιμών (ακόμα και αν υπάρχει η υποτιθέμενη "συμφωνία" :mad: μεταξύ των ΤΙΜ, CosmOTE, Vodafone).

 

Όσο ζω... ελπίζω!

Ελπίζω... σε ένα καλύτερο αύριο!

Σε μία νέα εποχή ΚΟΚΚΙΝΗΣ επικοινωνίας! :confused:

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Stratos.+-

 

ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ... ΚΑΤΑ πόσο η VODA και οι άνθρωποί της... είναι πρόθυμοι να παρέχουν υπηρεσίες που πραγματικά "ζητά" ο πελάτης. ΠΟΣΟ ευέλικτη είναι, λοιπόν, η αγαπημένη μας εταιρία?

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος j77 (29 Φεβ. 2004 , 22:58)

 

δεν υποστηρίζεται μεν .....

αλλά παλιότερα θυμάμαι έλεγαν (στην ΚΟΤΕ ήταν ? δεν θυμάμαι) ότι άμα ο παραλήπτης δεν έχει MMS capable κινητό του έστελναν sms για να πάει να το δει κάπου στο WEB Αυτό δεν ισχύει πλέον?

 

αν ισχύει θα έπρεπε να μην το στέλνουν μεν στο εξωτερικό αλλά να ακολουθούσαν την παραπάνω διαδικασία.

 

J

 

αυτό με το sms ισχύει για τα 3 δίκτυα σε περίπτωση που ο συνδρομίτης δεν έχει ενεργοποιήμενο το mms... ωστόσο, δεν νομίζω ότι γίνεται ούτε αυτό στην περίπτωση που στέλνεις στο εξωτερικό
Link to comment
Share on other sites

το 1397 (από κιν βόντα) είναι πάντως 100% δωρέαν... μόλις το δοκίμασα
Link to comment
Share on other sites

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

 

Η VODAFONE ενημερώνει τους συνδρομητές των δικτύων κινητής τηλεφωνίας που επιθυμούν να κάνουν χρήση της διευκόλυνσης φορητότητας αριθμού και να ενταχθούν στη συνδρομητική βάση της εταιρίας ότι θα επιβαρύνονται με το κόστος των 25.43 € πλέον του ΦΠΑ.

 

Οι ενδιαφερόμενοι συνδρομητές που επιθυμούν να ενταχθούν στη συνδρομητική βάση της Vodafone από 1 Μαρτίου 2004 θα μπορούν να καλούν από το κινητό τους τον αριθμό 13894, χωρίς χρέωση, προκειμένου να διεκπεραιωθεί το αίτημα τους.

 

 

 

πηγή: http://www.vodafone.gr

Link to comment
Share on other sites

ας χαλαρώσουμε λίγο, ε? τι λέτε? αυτό που θέλω να ρωτήσω εγώ mail της vodafone είναι αν γίνεται τα αλλάξει ο κωδικός που σου στέλνουν για να μπαίνεις στο mail όπως επίσης και το username και το 6944xxxxxx@vodafone.gr να γίνει π.χ. papaki@vodafone.gr Δεν το έχω ψάξει αρκετά αλλά μάλλον δεν γίνεται, σωστά?
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...