Jump to content

ΕΛ.ΤΑ. Αποστολές, καθυστερήσεις, παράπονα


vpdank
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

επειδή γράψαμε ταυτοχρονα σχεδόν τα μηνύματα η αλήθεις είναι δεν πρόλαβα να το διαβάσω πρίν

Αλλά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα .

Μπορεί οι 12.000 εργαζόμενοι να έγιναν 6.000

Αλλά αν ο τζίρος σου έπεσε από τα 600 στα 270 (Ακόμα και με 30 % μείωση τον τελευταίο χρόνο + όποια πιθανή αύξηση μισθών στην διάρκεια των 15 χρόνων δηλαδή από το 2005 αποκλείετε να μην υπήρξε άυξηση) έχεις τρελό πρόβλημα.

Εμεις επιλέξαμε να πέρνουμε online λογαριασμούς με αποτέλεσμα μείωση κύκλου εργασιών , πέρα της τρελής απώλειας από τις φορολογικές δηλώσεις ( οι οποίες ήταν και συστημένες )

Γενικά τα ταχυδρομεία έχουν όλο και μικρώτερους τζίρους . Το πρόβλημα είναι υπαρκτό και χρειάζεται λύση.

Οι ειδικοί ας το λύσουν.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς, δεν διάβασες όσα τόνισα που υποστήριζε σε προηγούμενο σχόλιό του και δεν έχουν σχέση με όσα με ρώτησε.

 

Όσα αντιγράφεις από το ρεπορτάζ που παρέθεσα είναι πραγματικές διαπιστώσεις και όχι οι φανταστικές ιστορίες που γράφονται από μερικούς. Το θέμα, λοιπόν, είναι με ποιο τρόπο θα σωθούν τα ΕΛΤΑ από την κατήφορο που έχουν πάρει από την κακοδιαχείριση επί τόσα χρόνια και όχι να κάνουμε μόνο διαπιστώσεις. Και όταν ο σύμβουλος (που ανέλαβε με την προηγούμενη κυβέρνηση και γνωρίζει από πρώτο χέρι την κατάσταση των ΕΛΤΑ) προτείνει συγκεκριμένα μέτρα για τη σωτηρία του οργανισμού, με το σχέδιο μέχρι το 2021, δεν βοηθάμε σε τίποτε γράφοντας φανταστικές ιστορίες για ανύπαρκτους εχθρούς.

 

 

 

Από το ρεπορτάζ που παρέθεσες:

 

Εν όψει της απελευθέρωσης της ταχυδρομικής αγοράς με τον νόμο 4053/2012, τα ΕΛΤΑ ορίστηκαν πάροχος καθολικής υπηρεσίας έως το 2028. Δηλαδή να παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη την επικράτεια με προσιτές τιμές για τους πολίτες και να διατηρούν καταστήματα ακόμη και σε απομακρυσμένες περιοχές.

Η αποζημίωση του καθαρού κόστους της καθολικής υπηρεσίας εκτιμήθηκε στα 45 εκατ. ετησίως, ποσό που βεβαίωσε και η Εθνική Αρχή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΕΤ).

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Είναι εικόνα χώρας αυτό το πράγμα

Το βαρέλι έχει πάτο?

Σήμερα ανακαλύφθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα με τα ΕΛΤΑ?

(Μου θυμίζει ακριβώς την περίπτωση ολυμπιακής ,που πρώτα απαξιώθηκε και μετά την έδωσαν τσάμπα σε φίλους και γνωστούς)

Εδώ ξεφτυλιζομαστε διεθνώς και οι υπεύθυνοι σφυρίζουν αδιάφορα

Όπως πάμε θα μας αποκλείσουν από παντού

Link to comment
Share on other sites

Από το ρεπορτάζ που παρέθεσες:

 

Εν όψει της απελευθέρωσης της ταχυδρομικής αγοράς με τον νόμο 4053/2012, τα ΕΛΤΑ ορίστηκαν πάροχος καθολικής υπηρεσίας έως το 2028. Δηλαδή να παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη την επικράτεια με προσιτές τιμές για τους πολίτες και να διατηρούν καταστήματα ακόμη και σε απομακρυσμένες περιοχές.

Η αποζημίωση του καθαρού κόστους της καθολικής υπηρεσίας εκτιμήθηκε στα 45 εκατ. ετησίως, ποσό που βεβαίωσε και η Εθνική Αρχή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΕΤ).

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί σ' αρέσει η επιλεκτική αποκοπή μόνο της 1ης φράσης από το κεφάλαιο, για το Πρόβλημα ρευστότητας, από το συνολικό άρθρο. Μήπως νομίζεις ότι με τη φράση που επέλεξες να αναρτήσεις δικαιολογούνται οι λάθος χειρισμοί των διοικήσεων;

Αφού διάλεξες μόνο την 1η φράση, παραθέτω ολόκληρο το κείμενο για να βγάλει καθένας τα συμπεράσματά του

 

Η αποζημίωση του καθαρού κόστους της καθολικής υπηρεσίας εκτιμήθηκε στα 45 εκατ. ετησίως, ποσό που βεβαίωσε και η Εθνική Αρχή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΕΤ). Από το 2013 έως το 2018 ωστόσο το Δημόσιο αναγνώριζε ως κόστος καθολικής υπηρεσίας μόνο 15 εκατ. ευρώ ετησίως, τα οποία όμως και αυτά δεν είχαν δοθεί ποτέ όλα αυτά τα χρόνια, παρά μόνο στις αρχές του 2018, όταν οι κυβερνώντες αντιλήφθηκαν το πρόβλημα ρευστότητας της εταιρείας και έδωσαν 90 εκατ/ ευρώ (6 x 15 εκατ.) Τότε όμως ήταν αργά καθώς τα 90 εκατ. ευρώ δεν αξιοποιήθηκαν για αναπτυξιακές δραστηριότητες αλλά κάλυψαν τη μαύρη τρύπα του οργανισμού. Τα ΕΛΤΑ το 2018 έμπαιναν μέσα 8 εκατ. ευρώ τον μήνα.

 

Ηταν τότε που παρακρατούσαν τις πληρωμές των καταναλωτών για τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Η ειρωνεία είναι ότι στις λογιστικές καταστάσεις των ΕΛΤΑ υπολογίζονταν τα 45 εκατ. ευρώ αλλά τα ΕΛΤΑ έπαιρναν ή 0 ή 15 εκατ. ευρώ. Σήμερα τα ΕΛΤΑ διεκδικούν από το Δημόσιο 152 εκατ. ευρώ ως κόστος καθολικής υπηρεσίας για την περίοδο 2013-2017 που έχει επιβεβαιώσει η ΕΕΕΤ.

 

Το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της εταιρείας από τη νέα διοίκηση προβλέπει δύο φάσεις: την εξασφάλιση της βιωσιμότητας της επιχείρησης σε πρώτη φάση, γιατί όπως είναι σήμερα τα νούμερα δεν βγαίνουν, και σε δεύτερη τον μετασχηματισμό της.

Το σχέδιο για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας προβλέπει ένα γενναίο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου με στόχο να αποχωρήσουν 2.000 εργαζόμενοι, μετατάξεις υπαλλήλων (εδώ θέλει αλλαγή της νομοθεσίας), κλείσιμο 200 ζημιογόνων καταστημάτων σε σύνολο 1.400, αλλαγή του οργανογράμματος και ενδεχομένως νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας. Εκτιμάται ότι από το σύνολο των περίπου 6.000 εργαζομένων θα βρεθούν 2.000 άτομα για να ενταχθούν στο πρόγραμμα της εθελουσίας, δεδομένου ότι ο μέσος όρος ηλικίας του προσωπικού είναι 54 έτη. Εξ ου και ο μέσος μισθός αγγίζει τα 3.000 ευρώ επί 14 μήνες. Το κόστος της εθελουσίας εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί σ' αρέσει η επιλεκτική αποκοπή μόνο της 1ης φράσης από το κεφάλαιο, για το Πρόβλημα ρευστότητας, από το συνολικό άρθρο.

Για τον ίδιο λόγο που και εσύ παρουσίασες επιλεκτικά τμήματα του άρθρου.

Το κράτος δεν χρωστά μόνο 152 εκ. και τέλος, αλλά θα πρέπει να συνεχίζει να επιδοτεί τα ΕΛΤΑ με 45 εκ. κάθε χρόνο, όπως ακριβώς επιδοτεί τους εφοπλιστές για τις άγονες γραμμές.

Δεν ξέρω αν έγινε κακοδιαχείριση, αλλά αν θεωρείς πως κακοδιαχείριση είναι να απολυθούν οι εργαζόμενοι για να αντεπεξέλθουν στα μειωμένα έσοδα λόγω ανταγωνισμού από τις ιδιωτικές εταιρίες (acs, γενική ταχυδρομική, κτλ). απολύσεις γενικά στο δημόσιο δύσκολα γίνονται. Προσλήψεις έχουν να γίνουν πάνω από 10 χρόνια.

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Για τον ίδιο λόγο που και εσύ παρουσίασες επιλεκτικά τμήματα του άρθρου.

Το κράτος δεν χρωστά μόνο 152 εκ. και τέλος, αλλά θα πρέπει να συνεχίζει να επιδοτεί τα ΕΛΤΑ με 45 εκ. κάθε χρόνο, όπως ακριβώς επιδοτεί τους εφοπλιστές για τις άγονες γραμμές.

Δεν ξέρω αν έγινε κακοδιαχείριση, αλλά αν θεωρείς πως κακοδιαχείριση είναι να απολυθούν οι εργαζόμενοι για να αντεπεξέλθουν στα μειωμένα έσοδα λόγω ανταγωνισμού από τις ιδιωτικές εταιρίες (acs, γενική ταχυδρομική, κτλ). απολύσεις γενικά στο δημόσιο δύσκολα γίνονται. Προσλήψεις έχουν να γίνουν πάνω από 10 χρόνια.

 

 

Την άστοχη επιλεκτική επιλογή την έκανες εσύ, εγώ παρέθεσα όλοκληρο το κεφάλαιο από το οποίο πήρες μόνο την 1η φράση, ενώ όλο το υπόλοιπο αντικρούει τη φράση που παρέθεσες.

 

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά το Κράτος και τα έσοδά του προέρχονται από εσένα, εμένα και όλων όσοι φορολογούνται στην Ελλάδα.

Εάν εσύ θέλεις να πληρώνεις κάθε χρόνο τους χρεωκοπημένους δημόσιους οργανισμούς, από την κακοδιαχείριση των εκάστοτε διοικήσεων, εγώ όχι, και νομίζω και η πλειοψηφία των φορολογουμένων.

Σε ότι αφορά στην κακοδιαχείριση, τις προσλήψεις κλπ, που αναφέρεις σαν επιχειρηματα, έχουν γραφτεί δεκάδες φορές τα τελευταία 10-15 χρόνια και είναι εύκολο να τα βρεις στο διαδίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη, υπαρχει ευρωπαϊκο κράτος, διχως κρατικη επιχειρηση ταχυδρομειων;

Δεν το εχω πολυψαξει, αλλα δε νομιζω...

 

Εμεις θα γινουμε πειραματοζωα, για μια ακομη φορα, με ιδιωτικα Ελτα,

διχως επισημη κρατικη υπηρεσια ταχυδρομειων;

 

Αν υπαρχει προβλημα, ας κοψουν το λαιμο τους να το λυσουν!

Η ιδιωτικοποιηση, και σε αυτο τον τομεα, δεν νομιζω ειναι λυση.

Link to comment
Share on other sites

¨οταν χάνεις 8 εκατομμύρια τον μήνα δηλαδή 96 εκατομμύρια τον χρόνο και το κράτος σου δίνει 15 αντί για 45 , σημαίνει με απλά μαθηματικά , ότι ακόμα και με την πλήρη επιδότηση από το κράτος την οποία δικαιούσε, εξακολουθείς να χάνεις 66 εκατομμύρια τον χρόνο δηλαδή 5,5 εκατομύρια τον μήνα.

Αυτό είναι το πρόβλημα και αυτό πρέπει να λυθεί , μς τον τρόπο που πρέεπι να βρούν μαζί εργαζόμενοι και διοίκηση.

Link to comment
Share on other sites

Την άστοχη επιλεκτική επιλογή την έκανες εσύ, εγώ παρέθεσα όλοκληρο το κεφάλαιο από το οποίο πήρες μόνο την 1η φράση, ενώ όλο το υπόλοιπο αντικρούει τη φράση που παρέθεσες.

Δεν παρέθεσες κανένα κεφάλαιο. Έβαλες το link του άρθρου και από κάτω έγραψες τα δικά σου.

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά το Κράτος και τα έσοδά του προέρχονται από εσένα, εμένα και όλων όσοι φορολογούνται στην Ελλάδα.

Εάν εσύ θέλεις να πληρώνεις κάθε χρόνο τους χρεωκοπημένους δημόσιους οργανισμούς, από την κακοδιαχείριση των εκάστοτε διοικήσεων, εγώ όχι, και νομίζω και η πλειοψηφία των φορολογουμένων.

Πρώτη φορά διαβάζω αυτό το επιχείρημα, δεν γράφτηκε καμία φορά τα τελευταία 10-15 χρόνια. :zzz:

 

 

Δηλαδη, υπαρχει ευρωπαϊκο κράτος, διχως κρατικη επιχειρηση ταχυδρομειων;

Δεν το εχω πολυψαξει, αλλα δε νομιζω...

Δεν ξέρω αλλά η επιδότηση είναι για να φτάνει το γράμμα σε κάθε κωλοχώρι, με την ίδια λογική που επιδωτούνται τα καράβια και τα αεροπλάνα για να πηγαίνουν σε διάφορα ξερονήσια. Γιατί αν το δεις από την επιχειρηματική "ιδιωτική" πλευρά, οι εταιρίες θα έμπαιναν μέσα. Για παράδειγμα, τους λογαριασμούς της vodafone και της wind, τους μοιράζει η acs αλλά μόνο στις αστικές περιοχές. Δεν τις συμφέρει να πηγαίνει στα χωριά.

 

¨οταν χάνεις 8 εκατομμύρια τον μήνα δηλαδή 96 εκατομμύρια τον χρόνο και το κράτος σου δίνει 15 αντί για 45 , σημαίνει με απλά μαθηματικά , ότι ακόμα και με την πλήρη επιδότηση από το κράτος την οποία δικαιούσε, εξακολουθείς να χάνεις 66 εκατομμύρια τον χρόνο δηλαδή 5,5 εκατομύρια τον μήνα.

Αυτό είναι το πρόβλημα και αυτό πρέπει να λυθεί , μς τον τρόπο που πρέεπι να βρούν μαζί εργαζόμενοι και διοίκηση.

Μερικές φορές δεν μπορείς να κάνεις αυτό που θες. Για παράδειγμα, δεν μπορούν να απολύσουν το μόνιμο προσωπικό το οποίο έχει και τους υψηλούς μισθούς. Σταμάτησαν βέβαια οι προσλήψεις, αλλά υπάρχουν ακόμα οι παλαιοί και τα έσοδα μειώνονται συνεχώς από τον ανταγωνισμό και γενικά από την μείωση της έντυπης αλληλογραφίας. Edited by siciliano

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Δεν παρέθεσες κανένα κεφάλαιο. Έβαλες το link του άρθρου και από κάτω έγραψες τα δικά σου.

 

Πρώτη φορά διαβάζω αυτό το επιχείρημα, δεν γράφτηκε καμία φορά τα τελευταία 10-15 χρόνια. :zzz:

 

 

1. Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε ... (ή αλλιώς, η μπάλα στην εξέδρα ...)

2. Για να το διαβάζεις πρώτη φορά, σημαίνει ότι δεν πληρώνεις φόρους, δεν κάνεις δήλωση και, επομένως, έχεις καιρό μπροστά σου για να μάθεις ...

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό ακριβώς έχει προταθεί να φύγουν με εθελούσια.

Παρεπιπτόντως ο ίδιος απολύθηκα αλύπητα από το δημόσιο το 2014

http://www.myphone.gr/forum/member.php?u=33832

Αλλά δεν επικροτώ καμμία απόλυση.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Για αυτό ακριβώς έχει προταθεί με φύγουν με εθελούσια.

Παρεπιπτόντως ο ίδιος απολύθηκα αλύπητα από το δημόσιο το 2014

http://www.myphone.gr/forum/member.php?u=33832

Αλλά δεν επικροτώ καμμία απόλυση.

Επανήλθες όμως το 16 και χωρίς σε πληρώνει ο makap :p

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Δεν ξέρω αλλά η επιδότηση είναι για να φτάνει το γράμμα σε κάθε κωλοχώρι, με την ίδια λογική που επιδωτούνται τα καράβια και τα αεροπλάνα για να πηγαίνουν σε διάφορα ξερονήσια. Γιατί αν το δεις από την επιχειρηματική "ιδιωτική" πλευρά, οι εταιρίες θα έμπαιναν μέσα. Για παράδειγμα, τους λογαριασμούς της vodafone και της wind, τους μοιράζει η acs αλλά μόνο στις αστικές περιοχές. Δεν τις συμφέρει να πηγαίνει στα χωριά.

 

Και βεβαια πρεπει να υπαρχει επιδοτηση.

Εκτος αν θεωρεις σωστο, να μαζευτουν 10 εκατομμυρια στην Αθηνα, και να λυθει το θεμα με αυτο τον τροπο.

Ή θα βοηθησουμε οσους μενουν και στην αγονη επαρχια,

ή αλλιως ξεχάστε την Ελλαδα.

Αρκετα με τον συγκεντρωτισμο και την μαστιγα της αστυφιλιας,

που κατεστρεψε και τις πολεις, και την υπαιθρο.

Link to comment
Share on other sites

Το παρατήρησα και εγώ, άντε για να μην αισθάνομαι άτυχος.

Δεν έχει έρθει μη συστημένο πακέτο εδώ και 3 εβδομάδες περίπου. Ούτε γράμμα λέμε.

 

Υπέθεσα ότι έπαιζε απεργία και μάλλον έπεσα μέσα

Link to comment
Share on other sites

:cool: - την πρωτη φορα που ακουσα κλαψα απο μονιμο ταχυδρομο πως θελουν να υποβαθμισουν τα ΕΛΤΑ για να τα δωσουν κοψοχρονια σε Ιδιωτη ηταν το 2002-3

μιλαμε για εποχες που υπηρχε ακομη χρημα και φυσικα οι μονιμοι των ΕΛΤΑ ειχαν και τις αδειουλες-τις μικροκοπανες-την ψιλολουφα-τις ευνοϊκες μεταθεσεις κλπ

τοτε με βανακι με 2 ατομα μεσα (ο ενας οδηγος κι ο αλλος απλα να βγαζει τον σακο απο πισω και να τον πεταει εξω στο προαυλιο),με ταχυδρομο να ερχεται 2 φορες (την μια ο Νεος με τα πολλα και την αλλη ο Παλιος ο οποιος καθ'οτι βαρυμαγκας δεν παρεδιδε τα λιγα συστημενα που ειχε απλα τα αφηνε σωρο κατω ''για να ερθουν να τα παρουν'' ενω αμφοτεροι στα λαθος διευθυνση γραμματα-περιοδικα κλπ (σημειωτεον απο δικο τους λαθος) στραβομουτσουνιαζαν αμα τους τα εδιναν επιστροφη....ε λοιπον απο εκεινη την εποχη κλαιγονταν αρα γιατι σημερα μετα απο τοση κατηφορα και χαλι για το οποιο φερουν κι αυτοι μεριδιο ευθυνης ζητανε και τα ρεστα;

να σημειωσω: ακομη απο 20 Δεκεμβριου 2019 το δεματακι μου ειναι στο Τελωνειο,ξερει κανεις πχ στην Γερμανια με την DHL Post αν γινεται κατι αναλογο;

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

μου ηρθε ενα πακετακι των 2€ το οποιο το ειχα παραγγειλει 7 Δεκεμβριου 2019

και αλλο πακετακι των 11€ το οποιο το ειχα παραγγειλει 2 Δεκεμβριου 2019....!

:D

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας και καλή σαρακοστή. Ξέρει κάποιος από εσάς αν έχει λήξη η απεργία των υπαλλήλων του ΕΛΤΑ. Περιμένω δυο μικρά δέματα που έχουν ξεκινήσει Τέλη Νοεβρίου από Κίνα, και από της 24/02 βλέπω αυτό στο tracking των ΕΛΤΑ: 24/2/2020, 06:10:27 Κ.Μ.Δ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΑΦΙΞΗ ΣΕ

Αν κάποιος ξέρει κάτι...

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

μου ηρθε ενα πακετακι των 2€ το οποιο το ειχα παραγγειλει 7 Δεκεμβριου 2019

και αλλο πακετακι των 11€ το οποιο το ειχα παραγγειλει 2 Δεκεμβριου 2019....!

:D

 

αργα κ στταθερα :lol::D εγω παω σε 92 μερες σε μεταφορακ ακομα περιμενω , βεβαια εχω παρει refund ειδη , 15 - 12 κ 9 ευρο , :rolleyes::rolleyes: κ ενα ηρθε που μπηκε τελωνεο κ βγηκε με πρασινο χαρτακι με 0 χρεωση

Xiaomi Mi 9t pro red
Link to comment
Share on other sites

Το πιο "παλιό" που περιμένω είναι πακετάκι 3 ευρώ από 08 Ιανουαρίου. Τα μεταγενέστερα είναι από Ευρώπη αλλά δεν έχουν έρθει anyway.

Apparently είμαι τυχερός...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω 2 δέματα από 23 Νοέμβρη. Και επειδή θα βρίσκονται πίσω πίσω στην αποθήκη του τελωνείου, που να κάθονται να σπρώχνουν δέματα οι υπάλληλοι... Ένας Θεός ξέρει πότε και αν τα παραλάβω...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Άρα υπάρχει γενικό θέμα με μεγάλες καθυστερήσεις; Γιατί μόλις διαπίστωσα ότι οι τελευταίες δύο παραγγελίες μου από Κίνα είναι λογικά στο τελωνείο η μία από αρχές Γενάρη και η άλλη από αρχές Φλεβάρη. Λέω "λογικά" γιατί τα δέματα έχουν μπει Ελλάδα αλλά ο αριθμός αποστολής δεν φαίνεται στο σύστημα των ΕΛΤΑ, οπότε μάλλον δεν το έχουν παραλάβει ακόμα (εκτός αν αναλαμβάνουν κι άλλες μεταφορικές κάποιες αποστολές από China Post και Turkey Post, οπότε τρέχα γύρευε).
Link to comment
Share on other sites

Αποστολή με ACS στην Αλεξανδρούπολη, έκανε τρεις ημέρες να φτάσει.

 

Αποστολή με ΕΛΤΑ συστημένο, όχι Courier, ήταν σε 28 ώρες στην Αλεξανδρούπολη.

 

Από Λάρισα.

 

Είμαι κατά της Κρατικοδίαιτης "Ιδιωτικής" Πρωτοβουλίας.

 

Έτσι λειτουργούν στην Ελλάδα οι Ιδιώτες.

Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Αποστολή με ACS στην Αλεξανδρούπολη, έκανε τρεις ημέρες να φτάσει.

 

Αποστολή με ΕΛΤΑ συστημένο, όχι Courier, ήταν σε 28 ώρες στην Αλεξανδρούπολη.

 

Από Λάρισα.

 

Είμαι κατά της Κρατικοδίαιτης "Ιδιωτικής" Πρωτοβουλίας.

 

Έτσι λειτουργούν στην Ελλάδα οι Ιδιώτες.

 

παραδοξος τα ελτα εσωτερικα πανε πολυ καλα , το γενικο κακο ειναι στο τελωνειο , εκει γινονται οι ολλες καθυστερησεις . προφανως εκει δεν τους ενδιαφερει τπτ , παραμονο αν τριξει η καρεκλα η σιγουρη:!::mad:

Xiaomi Mi 9t pro red
Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν αναφερθηκε απο σημερα ισχυει καινουργιος τιμοκαταλογος ελτα

 

http://www.elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/νέοτιμολόγιοελτα.aspx

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...