Jump to content

All about Mercedes-Benz


geotech22
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

 

Έτσι ο ανταγωνισμός παραμένει μεταξύ των κορυφαίον :D

http://sannajim.nease.net/auto/supercar/2005/boxster_z4_slk/05_boxsters_z4_slk350_images1.jpg

BMW και Porsche, OK, αλλά την "κορυφαία":rolleyes: Mercedes μια χαψιά την κάνει το 350z παντού και πάντα.Σε ποιότητα υστερεί, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα ΜΑΚΡΑΝ μπροστά.

 

Nick, όταν ένα αυτοκίνητο έχει μη απενεργοποιήσιμα ηλεκτρονικά, πώς είναι δυνατόν να κάνεις παρατεταμένες πλαγιολισθήσεις;;; Στιγμιαία μπορεί να το πετύχεις, αμέσως μετά όμως θα ακούσεις τα "τσικ-τσικ" των "politically correct" ηλεκτρονικών. ( όχι πως δεν είναι χρήσιμα, αλλά δεν υπάρχει και δυνατότητα απενεργοποίησης για όποιον θέλει να "παίξει", εκεί είναι η ένστασή μου )

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 557
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BMW και Porsche, OK, αλλά την "κορυφαία":rolleyes: Mercedes μια χαψιά την κάνει το 350z παντού και πάντα.Σε ποιότητα υστερεί, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα ΜΑΚΡΑΝ μπροστά.

 

Nick, όταν ένα αυτοκίνητο έχει μη απενεργοποιήσιμα ηλεκτρονικά, πώς είναι δυνατόν να κάνεις παρατεταμένες πλαγιολισθήσεις;;; Στιγμιαία μπορεί να το πετύχεις, αμέσως μετά όμως θα ακούσεις τα "τσικ-τσικ" των "politically correct" ηλεκτρονικών. ( όχι πως δεν είναι χρήσιμα, αλλά δεν υπάρχει και δυνατότητα απενεργοποίησης για όποιον θέλει να "παίξει", εκεί είναι η ένστασή μου )

 

Χοχοχοοο...πολύ μου άρεσε το, ότι δεν απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά... Πόσο σίγουρος είσαι γι` αυτό?

Βρε παιδιά, εάν δεν είστε σίγουροι, εάν δεν έχετε οδηγήσει, κρατάτε μία πισινή....

Όχι τίποτα άλλο, αλλά παραπληροφορείτε και τους υπόλοιπους.

Nick
Link to comment
Share on other sites

Καλά εσύ είσαι 1 στους 1000 και βάλε, εμείς ΄λάξαμε 2 μερσέντια μέχρι τώρα και δεν χριάστηκε να αλάξουμε ούτε λαμπάκη :!: Διάβασε και τα καλά τις Nissan :shifty:

In late April of 2004, owners of 2003 350Z vehicles were notified regarding the Front Wheel Alignment Warranty Extension. The Warranty Extension was in response to customer concerns about an irregular wear pattern which was occurring on the inner edge of the front tires. The wear pattern caused a noise described as "tire roar" or "tire growl". Customers with 2004 350Z cars were not included under the Warranty Extension at that time as any vehicles which exhibited similar issues would be covered under the vehicle's original New Vehicle Limited Warranty.

 

 

Nissan closely monitored this situation and investigated customer comments received via letters, e-mails and the Internet, in addition to the company's own research. Based on this information, Nissan recognized that while the incidence of this noise was significantly reduced, for some customers the situation was not fully resolved, and that some 2004 350Z owners were also experiencing the same situation. After a thorough assessment, Nissan identified that, in addition to correcting the front-end alignment, a new tire with a slightly modified tread pattern, more resistant to "heel-toe" wear together with correct alignment, virtually eliminated the incident. Vehicles equipped with these tires have experienced virtually no incidents of tire noise.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ,αρθρο του autotriti

 

Και αυτό είναι ένα μάλλον μέτριο σε ποιότητα και αισθητική ταμπλό το οποίο με τίποτε δεν ανταποκρίνεται στην κλάση και το στιλ του αυτοκινήτου. Λες και οι σχεδιαστές βιάστηκαν να το τελειώσουν ή λες και στέρεψαν από έμπνευση όταν άρχισαν να ασχολούνται με το περιβάλλον διαβίωσης των δύο και μοναδικών επιβατών. Δυστυχώς έτσι είναι. Τα υλικά του ταμπλό δεν είναι καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο Nissan παραγωγής, ενώ η αισθητική του πίνακα οργάνων είναι μάλλον υπερβολικά απλοϊκή. Επιπλέον αν υπάρχει κάτι που πραγματικά θα απορρίπταμε είναι η επιλογή της Nissan να τοποθετήσει κάποιους διακόπτες, όπως αυτούς των ηλεκτρικών παραθύρων για παράδειγμα που είναι ίδιοι με του Nissan Micra! Σ' αυτήν την κλάση θες κύρος, θέλεις ιδιαίτερη αισθητική και τη λέξη "συμβιβασμός" την διαγράφεις από το λεξιλόγιό σου.

 

Έτσι ο ανταγωνισμός παραμένει μεταξύ των κορυφαίον :D

http://sannajim.nease.net/auto/supercar/2005/boxster_z4_slk/05_boxsters_z4_slk350_images1.jpg

 

 

Εγώ ξέρω τι λένε τα στατιστικά. Και η Nissan είναι πάνω από την Mercedes σε αξιοπιστία πλέον....

Επίσης δεν ξέρω τι χαπάκια παίρνουν στο Autotriti, επειδή έχω μπει σε 350z και με έχουν κάνει βόλτα, πέρα απ' το ότι χάζεψα από την επιτάχυνση και την αίσθηση ασφάλειας (έστω ως συνοδηγός...) στις υψηλές ταχύτητες (200+), πέρα απ' το ότι έπαθα πλάκα με τον ήχο του κινητήρα που θυμίζει ferrari -χωρίς καμία υπερβολή- ενώ ταυτόχρονα δεν είναι ενοχλητικός, για τα πλαστικά του έχω να πω πως εννοείται πως δεν έχουν καμία σχέση με τα μικρά nissan.

Μαλακά και ωραία, ούτε η παραμικρή υπόνοια για τριγμό (κάτι που οφείλεται άλλωστε και στο τρελό πλαίσιο που έχει) και αρκετά ευχάριστα σε όψη. Κατώτερα βέβαια από της SLK αλλά όχι τόσο κατώτερα που γι' αυτόν και μόνο τον λόγο (αφού δεν υπάρχει άλλος...) να την προτιμήσω. Χώρια που η SLK για να "πιάσει" τον απαραίτητο τόνο πολυτέλειας που αρμόζει σε μια Mercedes πρέπει να στάξει ο αγοραστής 10 χιλιάρικα μες το νερό.

Όχι δερμάτινα καθίσματα, όχι xenon, όχι επένδυση ξύλου -την οποία πληρώνεις σαν να ήταν χρυσός-, όχι το ένα, όχι το άλλο... ορίστε η τελική τιμή με_το_κλειδί_στο_χέρι να αγγίζει αισίως τα 72.000€...

Link to comment
Share on other sites

Χοχοχοοο...πολύ μου άρεσε το, ότι δεν απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά... Πόσο σίγουρος είσαι γι` αυτό?

Βρε παιδιά, εάν δεν είστε σίγουροι, εάν δεν έχετε οδηγήσει, κρατάτε μία πισινή....

Όχι τίποτα άλλο, αλλά παραπληροφορείτε και τους υπόλοιπους.

 

Ναι, ξέρουμε... την γνωστή απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών με συνδυασμό κουμπιών αλά πατέντα. Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω... H mercedes κάτι ξέρει που δεν βάζει ένα κουμπάκι να τα απενεργοποιεί...

Link to comment
Share on other sites

Καλά εσύ είσαι 1 στους 1000 και βάλε, εμείς ΄λάξαμε 2 μερσέντια μέχρι τώρα και δεν χριάστηκε να αλάξουμε ούτε λαμπάκη :!:

 

Κοιτα... τα γεγονοτα της αναξιοπιστιας τα εχει ομολογησει η ιδια η Mercedes... αυτο εμενα με καλυπτει πληρως πως δεν ειμαι ο 1 στους 1000, αλλα εχω στατιστικη αξια.

 

Αλλωστε οι βλαβες που εχω παθει υποδεικνυουν την ποιοτητα κατασκευης (νερα στον εγκεφαλο, radio cd που αναβοσβηνει οποτε γουσταρει, κλιματισμος που εννιοτε απενεργοποιητε, ESP εκτος με βλαβη, χαλασμενη κλειδαρια οδηγου, αμορτισερ του καπο μηχανης χαλασμενο... και ποιος ξερει ακομα τι αλλο.... και ολα αυτα σε 3 χρονια με μολις 45000χλμ) Περιπτωση ειναι 1-2βλαβες στους πρωτους μηνες.... τα υπολοιπα ειναι κακη ποιοτητα.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Ναι, ξέρουμε... την γνωστή απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών με συνδυασμό κουμπιών αλά πατέντα. Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω... H mercedes κάτι ξέρει που δεν βάζει ένα κουμπάκι να τα απενεργοποιεί...

 

 

εχουν κουμπακι απενεργοποιησης... απλα ποτε δεν βγαινει τελειως εκτος... :O

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Χοχοχοοο...πολύ μου άρεσε το, ότι δεν απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά... Πόσο σίγουρος είσαι γι` αυτό?

Βρε παιδιά, εάν δεν είστε σίγουροι, εάν δεν έχετε οδηγήσει, κρατάτε μία πισινή....

Όχι τίποτα άλλο, αλλά παραπληροφορείτε και τους υπόλοιπους.

 

Ποιό λες;;Μία διαδικασία που κάνεις και η οποία συστήνεται μόνο για δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου;;;Sorry, αλλά δεν το εμπιστεύομαι...άσε που σχεδόν κανένας κάτοχος Mercedes δεν γνωρίζει την ύπαρξη αυτής της διαδικασίας...ευτυχώς γι'αυτόν δηλαδή...

 

Και όσο αφορά τη σύγκριση 350Z με SLK 350, μην είσαι σίγουρος πιο υπερτερεί...

 

Είμαι σίγουρος.

 

 

εχουν κουμπακι απενεργοποιησης... απλα ποτε δεν βγαινει τελειως εκτος...

 

Άρα δώρον άδωρον...

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Και όσο αφορά τη σύγκριση 350Z με SLK 350, μην είσαι σίγουρος πιο υπερτερεί...

Εγώ είμαι σίγουρος ποιό υπερτερεί φίλε, μην τρελαθούμε τώρα που θα συγκρίνουμε τι Mercedes με τη Nissan,καταλαβένω την πίκρα σου Alphaleader, τα στατιστικά όμως δίνουν ακόμα περισότερη αξιοπιστία στα Hyundai,αυτο θα πει ότι κι αυτα είναι καλύτερα απο Mercedes? Και όπως σου είπα και πρην έχω πρωσοπική εμπειρία απο Mercedes, για 7 χρόνια δεν είχε καεί ούτε λαμπάκι, ειλικρινά!

 

Ναι, ξέρουμε... την γνωστή απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών με συνδυασμό κουμπιών αλά πατέντα. Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω... H mercedes κάτι ξέρει που δεν βάζει ένα κουμπάκι να τα απενεργοποιεί....

Λυπάμαι φίλε αλλά είσαι λάθος. Εντάξει σε άλλα μοντέλα μπορεί να είναι έτσι τα πράγματα, κι εγω οδήγησα την προηγούμενη γενιά SLK και ξενέρωσα αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πολλύ καλό πλαίσιο το οποίο αδικήτε απ'τα ηλεκτρονικά,αυτό είναι διαπίστωση τις μεγαλύτερης μερίδας του ειδικού τύπου.

 

Πιστέυω ότι έτυχε και σου έκατσε κακό μοντέλο φίλε Alphaleader,δεν έχω συναντείση άλλον που να αναφέρει τόσες βλάβες σε mercedes. :!:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι σίγουρος ποιό υπερτερεί φίλε, μην τρελαθούμε τώρα που θα συγκρίνουμε τι Mercedes με τη Nissan...snip

 

 

 

Αν έχεις καταλάβει δεν συγκρίνουμε εταιρείες, αλλά τα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Και είτε σου αρέσει είτε όχι το datsun υπερέχει της mercedes στη συγκεκριμένη σύγκριση.Εκεί που υπερτερεί η Mercedes είναι στην χλίδα, ποιότητα, επίπεδο εξοπλισμού, πιθανώς και σε χώρους.Μέχρι εκεί όμως. Στα θέματα οδηγικής συμπεριφοράς, οδηγικής απόλαυσης και αίσθησης, επιδόσεων τόσο σε ευθεία όσο και ( κυρίως) σε στροφές, στησίματος κτλ. υπερέχει μακράν το 350z. Nothing more, nothing less.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις καταλάβει δεν συγκρίνουμε εταιρείες, αλλά τα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Και είτε σου αρέσει είτε όχι το datsun υπερέχει της mercedes στη συγκεκριμένη σύγκριση.Εκεί που υπερτερεί η Mercedes είναι στην χλίδα, ποιότητα, επίπεδο εξοπλισμού, πιθανώς και σε χώρους.Μέχρι εκεί όμως. Στα θέματα οδηγικής συμπεριφοράς, οδηγικής απόλαυσης και αίσθησης, επιδόσεων τόσο σε ευθεία όσο και ( κυρίως) σε στροφές, στησίματος κτλ. υπερέχει μακράν το 350z. Nothing more, nothing less.

 

Αν έχεις οδηγική εμπειρία απ'τα 2 αυτοκίνητα πάω πάσο,γιατή μόνο έτσι μπορείς να κρίνεις την οδική συμπεριφορά, την αίσθηση, τη απόλαυση κλπ. Ο Alphaleader μίλησε συνολικά για την αξιοπιστία των Mercedes αν δεν κάνω λάθος, εξού και μίλησα για σύγκριση των 2 εταιριών,εγώ άλλωστε είμαι ο τελευταίος που θα σύγκρινα τις 2 αυτες εταιρίες.

Λοιπόν, ποιά είναι η εμπειρία σου απ'τα 2 αυτοκίνητα?

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις οδηγική εμπειρία απ'τα 2 αυτοκίνητα πάω πάσο,γιατή μόνο έτσι μπορείς να κρίνεις την οδική συμπεριφορά, την αίσθηση, τη απόλαυση κλπ. Ο Alphaleader μίλησε συνολικά για την αξιοπιστία των Mercedes αν δεν κάνω λάθος, εξού και μίλησα για σύγκριση των 2 εταιριών,εγώ άλλωστε είμαι ο τελευταίος που θα σύγκρινα τις 2 αυτες εταιρίες.

Λοιπόν, ποιά είναι η εμπειρία σου απ'τα 2 αυτοκίνητα?

 

Καμία οδηγική εμπειρία δεν έχω από τα 2 αυτοκίνητα ( μακάρι να είχα, έστω κι από την mercedes ), τα λεγόμενά μου στηρίζονται σε σχόλια περιοδικών καθώς και στον χαρακτήρα του κάθε αυτοκινήτου. Είναι ξεκάθαρο πως ο χαρακτήρας του Mercedes είναι περισσότερο χλίδα συνδυαζόμενη με καλές, αξιοπρεπείς επιδόσεις, ενώ ο ρόλος του 350z είναι καθαρά να βγάζει γούστα ο οδηγός του , να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και να γουστάρει την κάθε στιγμή που περνάει μαζί του, να πηγαίνει γρήγορα παντού και να τον προδιαθέτει το αυτοκίνητο γι'αυτό. Συμφωνείς ή διαφωνείς;;

 

Εσύ με τη σειρά σου, από πού κι ως που έβγαλες το συμπέρασμα ότι " Εγώ είμαι σίγουρος ποιό υπερτερεί φίλε";; ( μιλώντας για την mercedes )

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Έλα μωρέ τι Μερσεντές να πούμε τώρα......

Σου δίνουν 30 χρόνια εγγύηση σκουριάς , τι να τα κάνεις μωρέ;30 χρόνια θα το έχεις το αμάξι;έλεος.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι σίγουρος ποιό υπερτερεί φίλε, μην τρελαθούμε τώρα που θα συγκρίνουμε τι Mercedes με τη Nissan,καταλαβένω την πίκρα σου Alphaleader, τα στατιστικά όμως δίνουν ακόμα περισότερη αξιοπιστία στα Hyundai,αυτο θα πει ότι κι αυτα είναι καλύτερα απο Mercedes? Και όπως σου είπα και πρην έχω πρωσοπική εμπειρία απο Mercedes, για 7 χρόνια δεν είχε καεί ούτε λαμπάκι, ειλικρινά!

 

 

Κοιτα, Monday cars ολες οι εταιριες βγαζουν... αλλα εδω εχει υπαρξει παραδοχη του προβληματος απο την ιδια την εταιρια (αυτο παντως ειναι θετικο, γιατι καπως σε διαβεβαιωνει πως τα μελλοντικα μοντελα δεν θα επαναλαβουν λαθη του παρελθοντος).

 

Δεν καταδικαζω την Mercedes εις θανατο γι αυτα που τραβαω... αλλα στην αγορα ενος νεου μοντελου σιγουρα θα με εκανε 2 φορες ποιο σκεφτικο σχετικα με το που θα δαπανησω ενα σεβαστο ποσο (και μου γυαλισε αυτη η B-class *αμωτο). Ας μην κανουν βεβαια χαρες απο την μερια της BMW γιατι και εκει δεν εχω δει τα καλυτερα... :cry:

 

Σχετικα με την Huyndai... χμμ... ναι, τα κανει καλυτερα στον συγκεκριμενο τομεα (της αξιοπιστιας δηλαδη). Η Mercedes βγαζει αμαξια προσεγμενα στην λεπτομερια, με αριστες ηχομονωσεις, φρενα, κινητηρες, ασφαλεια, αναρτησεις κλπ κλπ... αλλα οταν δινεις τοσα λεφτα σιγουρα προσμενεις κατι καλυτερο σε ολους τους τομεις, ποσο δε μαλλον στην αξιοπιστια η οποια σου στοιχιζει στην τσεπη.

 

PS: και ρε παιδια, ειναι ντροπη τετοιες πανακριβες μαρκες να δινουν μονο τα υποχρεωτικα χρονια σε εγγυηση.

 

PS2: πλεον αμα ειναι να ξαναδωσω μεγαααααλο ποσο για αμαξι, θα κοιταξω σε Lexus μερια πιστευω... εκτος και αμα οι αλλοι αλλαξουν.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Καμία οδηγική εμπειρία δεν έχω από τα 2 αυτοκίνητα ( μακάρι να είχα, έστω κι από την mercedes ), τα λεγόμενά μου στηρίζονται σε σχόλια περιοδικών καθώς και στον χαρακτήρα του κάθε αυτοκινήτου.Είναι ξεκάθαρο πως ο χαρακτήρας του Mercedes είναι περισσότερο χλίδα συνδυαζόμενη με καλές, αξιοπρεπείς επιδόσεις, ενώ ο ρόλος του 350z είναι καθαρά να βγάζει γούστα ο οδηγός του , να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και να γουστάρει την κάθε στιγμή που περνάει μαζί του, να πηγαίνει γρήγορα παντού και να τον προδιαθέτει το αυτοκίνητο γι'αυτό. Συμφωνείς ή διαφωνείς;;

Δυστυχώς δεν πέζει κανένα συγκριτικό μεταξύ των 2 αυτοκινήτων, ή έστω αν έχεις κάτι πές μου που μπορώ να το βρω, βεβαίος όμως και συμφωνό μ'αυτα που λες,όντως ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων είναι διαφορετικός, το πρόβλημα μου όμως φίλε είναι ότι εγω μίλησα απ'τα πρώτα ποστ μου για ανώτερο επίπεδο ποιότητας κατασκευής των Mercedes έναντι των Nissan,πράγμα που με κάνει να προτημό την SLK λόγω των δικών μου προτερεοτήτων, συνολικά η SLK σαν αυτοκίνητο υπερτερεί λόγο αυτού του καλύτερου επίπεδου ποιότητας κατασκευής νομίζω, εμπερία έχω μόνο απ'την SLK σαν συνοδηγός(την έχει ένας φίλος μου) και σαν οδηγός στο προηγούμενο μοντέλο.

Εγώ είμαι σίγουρος ποιό υπερτερεί φίλε, μην τρελαθούμε τώρα που θα συγκρίνουμε τι Mercedes με τη Nissan

Αυτο το είπα με την ίδια λογική που εσύ είπες αυτο ;)

Είμαι σίγουρος.

Δεν καταδικαζω την Mercedes εις θανατο γι αυτα που τραβαω... αλλα στην αγορα ενος νεου μοντελου σιγουρα θα με εκανε 2 φορες ποιο σκεφτικο σχετικα με το που θα δαπανησω ενα σεβαστο ποσο (και μου γυαλισε αυτη η B-class *αμωτο). Ας μην κανουν βεβαια χαρες απο την μερια της BMW γιατι και εκει δεν εχω δει τα καλυτερα...

:fool: :sorry: :cry: Δεν μπορώ να σου δώσο άδικο, κι εγώ είμαι τσατισμένος με τις μ@λακιούλες που έχουν βγάλει οι Bmw μου :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, η Mercedes είναι coupe-cabrio, το Νιssan ένα απλό coupe. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.

Το δε 350Ζ cabrio πλησιάζει πολύ τη Mercedes σε τιμή (60000+) και έχει υφασμάτινη οροφή, ζυγίζει 200 κιλά επιπλέον κλπ.

 

Η τιμή της SLK στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλή (σε σύγκριση με την τιμή πώλησής της στο εξωτερικό)

 

Κατά τη γνώμη μου, σαν value for money, ισοδυναμεί με το 350Z, και αυτό βεβαίως αποτελεί επιτυχία της Mercedes.

 

Για την ιστορία, η Mercedes, έστω και για λίγο, είναι πιο γρήγορη. Eιδικά S2000 (με το οποίο συγκρίνεται ως cabrio) το προσπερνά άνετα στα πολλά χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ξέρουμε... την γνωστή απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών με συνδυασμό κουμπιών αλά πατέντα. Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω... H mercedes κάτι ξέρει που δεν βάζει ένα κουμπάκι να τα απενεργοποιεί...

 

Ποιό λες;;Μία διαδικασία που κάνεις και η οποία συστήνεται μόνο για δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου;;;Sorry, αλλά δεν το εμπιστεύομαι...άσε που σχεδόν κανένας κάτοχος Mercedes δεν γνωρίζει την ύπαρξη αυτής της διαδικασίας...ευτυχώς γι'αυτόν δηλαδή...

 

 

Έχετε οδηγήσει ποτέ Mercedes?

Έχετε οδηγήσει Mercedes με ESP Off?

Έχετε οδηγήσει Mercedes με dyno mode on?

 

Αν μου απαντήσετε καταφατικά, θα συνεχίσω τη κουβέντα μαζί σας. Αν όχι... καλύτερα να μασάτε, παρά να "γράφετε"...

Nick
Link to comment
Share on other sites

Δεν το παίζω παντογνώστης, η οδηγός, η...δεν ξέρω `γω τι...

Απλά γράφετε κάποια πράγματα, τα οποία όπως φαίνεται, δεν τα γνωρίζετε εκ` των έσω... Δε νομίζω να είναι σωστό, να εκφραζόματε ΑΠΟΛΥΤΑ, για πράγματα που δε γνωρίζουμε ΑΠΟΛΥΤΑ.

 

Και μη μου πείτε το διάβασα στους 4τροχους, το είπε ο ένας, ο άλλος, κτλ.

Nick
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως τα περί απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών των mercedes το έχουμε ξανασυζητήσει.

Καλό θα ήταν εφόσον ξέρεις να μας διαφωτίσεις αντί να μας λες να μασάμε τα γραφόμενά μας ενώ ταυτόχρονα δεν μας λες και πιο είναι το σωστό.

Η πλήρης απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου οδικής συμπεριφοράς γίνεται με ένα κουμπάκι ή χρειάζεται συνδυασμό κουμπιών (ή κάτι τέτοιο) και γίνεται προκειμένου να δυναμομετρηθεί το αυτοκίνητο; Αυτή την ερώτηση θέλω να μου απαντήσεις.

Να σε ενημερώσω πως δεν έχω οδηγήσει καμία mercedes ποτέ μιας και που το έθιξες. Γι' αυτό το αν θα μου κάνεις την τιμή να συνεχίσεις την συζήτηση μαζί μου εξαρτάται πλήρως από εσένα.

Link to comment
Share on other sites

Αγορι μου Nick, εσυ που εισαι 21 χρονων τα εμαθες ολα???

Τι να την κανω εγω την Μερσεντες με τον V6 που για να την πας με το πλαι πρεπει μπαινεις μεσα σε κρυφα μενου με τρελους συνδιασμους κουμπιων?!?!? Οπως ειπα και πιο πανω "να μου λειπει"!!! Ασε που η διαδικασια μου αναφερεις οπως πολυ σωστα ειπαν και τα παιδια πιο πανω ειναι ΜΟΝΟ για δυναμομετρηση και εκτος απο το ESP απενεργοποιει και αλλα ηλεκτρονικα βοηθηματα οπως το ABS, EBD κλπ κλπ....

 

Για να μην σου δινει την δυνατοτητα απενεργοποιησης η Μερσεντες σημαινει πως το αυτοκινητο δεν κανει για αυτη την δουλεια... Οταν το αμαξωμα με τις εργοστασιακες αναρτησεις ειναι σαν πλοιο κατι ξερουν οι μηχανικοι!! Για την δικη σου ασφαλεια το κανουν...

 

Για αυτο σου λεω! Αυτο το αυτοκινητακι ειναι για τους "γαμπρους"! Για να πουλανε μουρη στις χαζογκομενιτσες και να το δινουν ολο καμαρι στους παρκαδορους!!!! Τι να κανουμε δηλαδη!?!?!?

Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται δεν έχετε δει ποτέ σας Mercedes να τρέχει. Όχι περίεργο βέβαια, αλλά είναι κάτι που οφείλεται στους ιδιοκτήτες και όχι στο αυτοκίνητο. Η βασική Ε200 έχει έλλειψη ιπποδύναμης και για να "χαρείς" πρέπει να σπας την πρώτη, με αυτόν τον τρόπο όμως πλασάρεται μια χαρά. Έχω δει και ξέρω.

Τα ηλεκτρονικά και η μη απενεργοποίηση είναι σύνθετο ζήτημα. Το αυτοκίνητο είναι μεγάλο και βαρύ, σίγουρα λοιπόν αν ξεφύγει πολύ είναι δύσκολο να το επαναφέρεις. Αυτό προασπίζει η μερική μόνο απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών.

 

Να μην ξεχνάμε ότι την ίδια αμαρτία έχει και η 147GTA.

Link to comment
Share on other sites

η μερσεντες δεν φτιαχνει αυτοκινητα για να ανεβοκατεβαινεις ραχουλες....... ειναι αυτοκινητα για να χαιρεσαι να τα οδηγας στην ευθεια και να σε μεταφερουν με ανεση.

οποτε μαλλον ακυρη η ολη συζητηση που πατε να ανοιξετε........

 

νικολα84 : offside εισαι....... ισα ισα ενα αυτοκινητο με μεγαλο μεταξονιο εχει πιο προοδευτικες αντιδρασεις ασχετα αν εχει μεγαλο βαρος........

Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται δεν έχετε δει ποτέ σας Mercedes να τρέχει. Όχι περίεργο βέβαια, αλλά είναι κάτι που οφείλεται στους ιδιοκτήτες και όχι στο αυτοκίνητο. Η βασική Ε200 έχει έλλειψη ιπποδύναμης και για να "χαρείς" πρέπει να σπας την πρώτη, με αυτόν τον τρόπο όμως πλασάρεται μια χαρά. Έχω δει και ξέρω.

Τα ηλεκτρονικά και η μη απενεργοποίηση είναι σύνθετο ζήτημα. Το αυτοκίνητο είναι μεγάλο και βαρύ, σίγουρα λοιπόν αν ξεφύγει πολύ είναι δύσκολο να το επαναφέρεις. Αυτό προασπίζει η μερική μόνο απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών.

 

Να μην ξεχνάμε ότι την ίδια αμαρτία έχει και η 147GTA.

 

Αναφέρεσαι σε φάσεις τύπου Carrefour αλά καγκουρέ; Εκεί μόνο έχω δει Mercedes να "τρέχουν" και στις ευθείες φυσικά. Πουθενά αλλού... γι' αυτήν την ειδοποιό διαφορά μιλάμε σε σχέση με τις BMW και τις Alfa. Η mercedes είναι για το κυριλίκι και show off, έτσι ήταν, έτσι είναι και έτσι θα παραμείνει. Όποιος θέλει κάτι παραπάνω σε αίσθηση και αγαπά την ορεινή Ελλάδα και την φύση ( :D ) δεν παίρνει mercedes.

 

Υ.Γ.: Τελικά ο Nick δεν μας κάνει την τιμή να μας βοηθήσει να διερύνουμε τις γνώσεις μας... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο σου λεω! Αυτο το αυτοκινητακι ειναι για τους "γαμπρους"! Για να πουλανε μουρη στις χαζογκομενιτσες και να το δινουν ολο καμαρι στους παρκαδορους!!!! Τι να κανουμε δηλαδη!?!?!?

Αναφέρεσαι σε φάσεις τύπου Carrefour αλά καγκουρέ; Εκεί μόνο έχω δει Mercedes να "τρέχουν" και στις ευθείες φυσικά. Πουθενά αλλού... γι' αυτήν την ειδοποιό διαφορά μιλάμε σε σχέση με τις BMW και τις Alfa. Η mercedes είναι για το κυριλίκι και show off, έτσι ήταν, έτσι είναι και έτσι θα παραμείνει. Όποιος θέλει κάτι παραπάνω σε αίσθηση και αγαπά την ορεινή Ελλάδα και την φύση ( ) δεν παίρνει mercedes.

 

Παιδιά ψυχραιμία, υπερβάλετε, έχω δει Clk να πηγένει μαμιόντας, έχω δει SLK να κάνει παντιλίκια,ΔΕΝ εχω δει ιδιοκτήτη 350Ζ να το γυρίζει ακόμα. Αυτοκίνητα σε τόσο υψηλή τιμή αγοράζονται απο ανθρώπους που δεν κάνουν μαλακιούλες, γιαυτο και σπάνια βλέπεις Merc να τρέχει, το ότι είναι σαν βάρκες θα συμφωνήσο αλλά αυτό εξαρτάται απ΄τον οδηγό,μπορής κάλιστα να επιλέξεις σπορ ρυθμίσης ανάρτησης απ'το εργοστάσιο(αν αυτο διορθώνει κα΄πως την κατάσταση :lol: ), και πιστέυω αν θες να χαρείς ορεινή ελλάδα και φύση η SLK είναι ότι πρέπει, και πουλάς και την μούρη σου στα κλάμπ παράληλα ;) Εντάξη η merc δεν έχουν φτιαχτεί για τρέξιμο αλλά μην τις βγάλουμε και άχρηστες! :confused:

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκίνητα σε τόσο υψηλή τιμή αγοράζονται απο ανθρώπους που δεν κάνουν μαλακιούλες, γιαυτο και σπάνια βλέπεις Merc να τρέχει, το ότι είναι σαν βάρκες θα συμφωνήσο αλλά αυτό εξαρτάται απ΄τον οδηγό,μπορής κάλιστα να επιλέξεις σπορ ρυθμίσης ανάρτησης απ'το εργοστάσιο(αν αυτο διορθώνει κα΄πως την κατάσταση :lol: ), και πιστέυω αν θες να χαρείς ορεινή ελλάδα και φύση η SLK είναι ότι πρέπει, και πουλάς και την μούρη σου στα κλάμπ παράληλα

 

Τι παει να πει αυτο...?? Και αυτο που θα παρει ενα Lancer EVO, ενα Impreza, μια ///M3 γιατι κανει μαλακιουλες...(το ιδιο ακριβα ειναι, αν οχι ακριβοτερα!!)??? Το οτι δεν βλεπει συχνα ενα Mercedes να τσιλιμπουρδιζει εχει να κανει με το αγοραστικο τους κοινο και την ηλικια αυτου! Απλα τα Mercedes, τουλαχιστον αυτα στα οποια αναφερομαστε, ΔΕΝ ειναι με καμια Παναγια σπορ κατασκευες! Ειναι για καποιον ανθρωπο που απλα θελει να μεταφερετε απο το Α στο Β και να πουλαει και την μουρη του! Απλα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...