Jump to content

Υγραέριο σε αυτοκίνητο


jpvolos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 171
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

skeftomai simferei telika i metatropi i oxi...

opws exw ypologisei me ta klm pou kanw tha glitwnw giro sta 700e kathe xrono ti pistevete aksizei telika? toxei psaksei kaneis to thema?

Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι τα ελαχιστα πρατηρια που μπορεις να φουλαρεις .

Αν κινησε σε μερη που υπαρχουν πρατηρια τοτε μπορει και να σε συμφερει.

Η μετατροπη ποσο θα σου στοιχισει ;

Link to comment
Share on other sites

Ta pratiria den einai provlima... mesa sto saloni tha exeis enan diakopti benzina/gas en kinisi mporeis na to girnas.... ta pio akriva sistimata exoun kai deikti posotitas

foulareis opou vreis an teleiwsei to gas to girnas sto benzina avto einai olo

 

apo oti mou ipane o kinitiras tha exei tin diplasia diarkeia zwis....

 

sto volo to pratirio poulaei gas me 0.518 e/lt

i egatastasi peripou 800e me deksameni pou mpenei stin thesi tis rezervas...

i rezerva tha prepei na mpei stim mpagaziera... Tyxeroi osoi exoun tin mikri rezerva :)

 

osou gnwrizoun apo times kai pratiria stis perioxes tous as kanoun post

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Λόγω της αυξημένης τιμής των καυσίμων θεώρησα ότι είναι καλό ν'ασχοληθούμε μ'αυτό το θέμα...

Παρακαλώ γράψτε τις απόψεις σας, αν συμφέρει, πότε κάνουμε απόσβεση, εάν υπάρχουν πρατήρια και πόσο στοιχίζει.

Link to comment
Share on other sites

εαν σε ενδιαφερει το κοστος των καυσιμων η ενναλακτικη ειναι μια και λεγεται πετρελαιοκινηση. Οτιδηποτε αλλο ειναι μαλλον σε μη ρεαλιστικη βαση. Υγραεριοκινητο ειχα για πολλα χρονια. Το αεριο δεν ειναι φθηνο πλεον (καποτε οταν ειχα... ηταν, τωρα ποια οχι και τοσο) και επιπροσθετα χανεισ σε ισχυ στον κινητηρα.... υπολογισε ενα 30% πτωση λογω χαρακτηριστικων του αεριου.

 

Σε οτι αφορα την ασφαλεια, εφοσον η εγκαταστση γινει απο σωστο συνεργειο με ολες τις προδιαγραφες δεν υπαρχει κυνδινος ακομα και σε συγκρουση. Βεβαια σε χοντρη πατατα.... κανεις δεν σου εγγυαται πως δεν θα τεθεις σε γεωσυγχρονη τροχια.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Λοιπόν επαναφέρω ένα παλιό όπως βλέπω θέμα γιατί είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο για την τσέπη μας αλλά και για το μέλλον του πλανήτη.

Κατ' αρχήν μιλάω σαν κάτοχος αυτοκινήτου με υγραέριο γιατί ακούγονται πολλές φήμε από άτομα που δεν ξέρουν για τι πράγμα μιλάμε.

Η εγκατάσταση για το αυτοκίνητο θα σας βγει (αν έχετε πολλαπλού ψεκασμού) γύρω στα 1600 ευρώ. (η τιμή αυτή περιλαμβάνει την εγκατάσταση, το γέμισμα της φιάλης, και το κτέο που πρέπει να περάσει το αυτοκίνητο). Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Πάτε σε ένα συνεργείο που κάνει τέτοιες εγκαταστάσεις (δικιά σας επιλογή)

Δικιά σας επιλογή θα είναι επίσης ο τύπος της φιάλης που θα σας τοποθετήσουν. Έχει τις οριζόντιες οι οποίες θα σας κλείσουν ένα τμήμα από το πορτμπαγκάζ και έχει και εκείνες που είναι στρόγγυλες και μπαίνουν στην θέση της ρεζέρβας σας.

Αφού γίνει η εγκατάσταση (κόστος γύρω στα 1400 ευρώ + όσα χρειαστούν για να γεμίσει η φιάλη σας) πρέπει να περάσετε το αυτοκίνητο από ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ, έτσι ώστε να ελέγξουν την εγκατάστασή σας για να σας δώσουν το ΟΚ. Ο εγκαταστάτης λοιπόν πρέπει να σας δώσει κάποια χαρτιά τα οποία περιλαμβάνουν στοιχεία του, υπεύθυνη δήλωση οτι η εγκατάσταση έγινε σύμφωνα με τους κανονισμούς και μια λίστα με τα υλικά και το S/N που χρησιμοποίησε.

Τα τσιμπάτε όλα αυτά και τραβάτε για το Δημόσιο (δυστυχώς) κτέο. (σημειωτέων οτι η επίσκεψή σας σε δημόσιο κτέο θα γίνει μόνο αυτήν την πρώτη φορά). Σας ελέγχουν την εγκατάσταση του υγραερίου αλλά και σας περνάνε και έλεγχο το όχημα και σας δίνουν το χαρτί οτι περάσατε έλεγχο με εγκατάσταση υγραερίου. (κόστος ελέγχου γύρω στα 150 ευρώ).

Πάμε παρακάτω: παίρνετε το χαρτί από το κτέο και την άδεια κυκλοφορίας και πάτε στο μηχανολογικό όπου σας σφραγίζουν την άδεια οτι έχετε συσκευή υγραεριοκίνησης και πλέον είστε νόμιμοι να κυκλοφορείται χωρίς να ρυπαίνετε.

Το έχω ήδη 20.000χλμ και το τοποθέτησα μέσα δεκεμβρίου. Το μοναδικό αρνητικό είναι ο χώρος που πιάνει η φιάλη και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Ούτε μειωμένες επιδόσεις, ούτε αυξημένη κατανάλωση, ούτε φθορές ούτε ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ που ακούγεται από όσους δεν έχουν ιδέα και μιλάνε. Προσωπικά το προτείνω με κλειστά μάτια σε όποιον κάνει πάνω από 80χλμ κατά μέσο όρο την ημέρα.

Βασικά ο καθένας μπορεί να δει αν τον συμφέρει μια τέτοια εγκατάσταση ως εξής: Υπολογίζει τα χλμ που κάνει μέσο όρο τον χρόνο, με μια μέση κατανάλωση υπολογίζει τα λίτρα καυσίμου που καίει σε ένα χρόνο. Πολλαπλασιάζει αυτά τα λίτρα με την τιμή της βενζίνης (χ1,1 ευρώ) και με την τιμή του υγραερίου (χ0,595 ευρώ) και βλέπει σε πόσο καιρό θα κάνει απόσβεση αυτά τα λευτά που έδωσε για την τοποθέτηση. Αν τον συμφέρει βάζει, αν δεν τον συμφέρει ας κάνει μια προσπάθεια για την σωτηρία του πλανήτη (ας περάσουμε και ένα πράσινο μύνημα).

Όσον αφορά τα πρατήρια, ο εγκαταστάτης μου, μου έδωσε μια λίστα με όλα τα πρατήρια που υπάρχουν στην Ελλάδα. (δεν ξέρω αν έχει κανένα ακόμα που δεν το ξέρει). Δυστυχώς είναι μόνο 36 αλλά είναι σε αρκετά κεντρικά σημεία.

 

Εγώ ήδη έχω στείλει 2 άτομα για υγραέριο και ψήνω άλλους 2. Όχι, δεν παίρνω ποσοστά, απλά μου αρέσει να μην ρυπαίνω. Και αν αυτό γίνεται βοηθώντας και την τσέπη μου μου αρέσει 2πλα. Παρακαλώ για τις απωρείες σας.

Τα λέτε..
Link to comment
Share on other sites

Με το υγραεριο ΧΑΝΕΙΣ σε επιδοσεις .- Δεν εχουν καν την ιδια θερμιδικη αποδοση. Φυσικα το λεω εκ πειρας ως πρωην κατοχος...

Η διαφορα με την βενζινη ειναι μικρη και θα πρεπει να κανεις πραγματικα πολλα χιλιομετρα για να κανεις την οποια αποσβεση.

 

Παρτε Diesel .-

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει οπωςδηποτε απο πρατιριο;; Αυτα που πουλανε για της κουζινεσ δεν κανουνε;;;;

ΟΧΙ ! μονο απο ειδικα πρατηρια !

 

Με το υγραεριο ΧΑΝΕΙΣ σε επιδοσεις .- Δεν εχουν καν την ιδια θερμιδικη αποδοση. Φυσικα το λεω εκ πειρας ως πρωην κατοχος...

Η διαφορα με την βενζινη ειναι μικρη και θα πρεπει να κανεις πραγματικα πολλα χιλιομετρα για να κανεις την οποια αποσβεση.

 

Παρτε Diesel .-

καλα το ειπες ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΣ με σχεση παλια αλλαξαν τα πραγματα

οσο για την τιμη εισαι λαθος 0,5χ € εχει το υγραεριο και 1,2Χ€ η αμολυβδη 50% διαφορα δεν ειναι λιγο

Οσο για το πετρελαιο τωρα ακομα συμφερη αλλα μεχρι ποτε !

εαν σε ενδιαφερει το κοστος των καυσιμων η ενναλακτικη ειναι μια και λεγεται πετρελαιοκινηση. Οτιδηποτε αλλο ειναι μαλλον σε μη ρεαλιστικη βαση. Υγραεριοκινητο ειχα για πολλα χρονια. Το αεριο δεν ειναι φθηνο πλεον (καποτε οταν ειχα... ηταν, τωρα ποια οχι και τοσο) και επιπροσθετα χανεισ σε ισχυ στον κινητηρα.... υπολογισε ενα 30% πτωση λογω χαρακτηριστικων του αεριου.

 

Σε οτι αφορα την ασφαλεια, εφοσον η εγκαταστση γινει απο σωστο συνεργειο με ολες τις προδιαγραφες δεν υπαρχει κυνδινος ακομα και σε συγκρουση. Βεβαια σε χοντρη πατατα.... κανεις δεν σου εγγυαται πως δεν θα τεθεις σε γεωσυγχρονη τροχια.

οσο για το μικρη διαφορα (δες πανω , αυτα που εγραψα στον Alphaleader )

ΔΕΝ υπαρχει πλεον πτωση κινητηρα και ουτε μειωση ταχυτητας!

ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτιμενο γινετε η τοποθετηση και περνας μετα απο Κ.Τ.Ε.Ο. μονο για το ''κομματι'' υγραεριο !

οσο για ασφαλεια ποιο επικινδινη ειναι η βενζινη απο το υγραεριο .ειδικα η φιαλη ;) και να ξερεις η βενζινη σε περιπτωση μελαλου ατυχηματος μενει το αεριο ''φευγει''

 

ΔΗΛ. εγω πιστευω καλυτερα υγραεριο ! :rolleyes:

 

-->Οικολογία<--

Δεν περιέχει βενζόλιο, ούτε μόλυβδο που είναι τοξικές ουσίες. Απο την καύση του δεν προκύπτει κανένα παράγωγο που σημαίνει οτι σαν προιόν είναι απολύτος οικολογικό.Τα οικολογικόα αυτά χαραστηριστικά δίνουν τη δυνατότητα να κυκλοφορούν σε δακτύλιους και ιστορικά κέντρα πόλεων ακόμα και σε περιοχές με έντονο πρόβλημα ρύπανσης.

 

Η χρήση του υγραερίου στο όχημά σας (ΙΧ και επαγγελματικό) είναι απολύτως ασφαλής και νόμιμη (ΥΠ.ΑΠΟΦ. 18586/618 20/03/2000). Το κύκλωμα τροφοδοσίας στο όχημα είναι κλειστού τύπου και δεν περνάει από το χώρο επιβατών. Είναι κατάλληλα εφοδιασμένο με ειδικές βαλβίδες ασφαλείας που διακόπτουν την παροχή υγραερίου σε τυχόν διαρροή.

Τα υπέρ:

-Τοποθέτηση υγραερίου για όλους τους τύπους οχημάτων με βενζινοκινητήρες.

-Ασφάλεια (100% συγκριτικά με το ντεπόζιτο της βενζίνης), οικονομία και μέγιστη απόδοση.

-Αυτονομία λόγω δυνατότητας επιλογής καυσίμου (εναλλαγή χρήσης βενζίνης—υγραερίου).

-Προσιτό κόστος μετατροπής και ελκυστική τιμή αγοράς σε σχέση με τη super και την αμόλυβδη.

-Γρήγορη και άμεση απόσβεση του κόστους μετατροπής κυρίως για οχήματα μεγάλου κυβισμού που διανύουν αρκετά χιλιόμετρα ημερησίως εντός ή εκτός πόλης .

-Μειωμένη μόλυνση του περιβάλλοντος σε σύγκριση με άλλα καύσιμα, κάτι που χρειάζεται η πόλη μας επειγόντως.

-Αισθητά μειωμένη φθορά του κινητήρα.

-Μεγαλύτερη διάρκεια στα τακτικά σέρβις του οχήματος (λιπαντικά, μπουζί, φίλτρα κλπ.) και μικρότερο κόστος.

-Μεγαλύτερη διάρκεια ζώνης καταλυτή.

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΑΤΗΡΙΑ

Θεσσαλονικη

-JET GAS Στροφή αεροδρομίου ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ Βασ. Γεωργιάδης 2310-663422 Δ.Α

-PETROGAS Έναντι HYATT ΘΕΡΜΗ Ζαφ.Σουργιά 2310-464889 €0,651

-LEON GAS Τέρμα οδ. Γιαννιτσών ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Αντ. Θεοδώρου 2310-523131 €0,595

-BP GAS Ποσειδώνος (όπισθεν Μηχανοστασίου ΟΑΣΘ) ΦΟΙΝΙΚΑΣ Χ. Σταυράκης 2310-471177 € δεν λεει !

 

Ηπειρος Θεσσαλια

-SHELL GAS 55ο χλμ. Θεσ/νίκης-Αθηνών ΣΕΑ Κορινού-Κατερίνη ΜΥΡΤΕΑ ΑΕ 23510-41257 € 0,82

-SHELL GAS 447ο χλμ Αθηνών- Θεσ/νίκης ΣΕΑ Κορινού-Κατερίνη ΜΥΡΤΕΑ ΑΕ 23510-42131 προσωρινα οχι λογω προβληματος

-ΕΚΟ 3ο χλμ. Λαρίσης Αθηνών (έναντι ΕΛΠΑ) ΛΑΡΙΣΑ Στέλλα Γιανδικίδη 2410-627327 €0,67

-ΕΚΟ 7ο χλμ. Λαρίσης - Βόλου ΛΑΡΙΣΑ Νταιλιάνης 6944336709 €0,?

--ΑVIN 7ο χλμ. Εθν. Οδού Βόλου - Λάρισας Διμηνιό - ΒΟΛΟΣ Πράπας Χρυσόστομος 24210-95562 €0,68

-ΕΚΟ 11ο χλμ. Οδού Βόλου-Ν.Αγχιάλου (Μικροθήβες) ΒΟΛΟΣ Ιορδ. Πελαγιάδης 24210-88953 €0,679

-JET GAS 3o χλμ οδ. Θηβών-Μουρικίου (εξοδος Θηβών) ΘΗΒΑ Στέλιος Τσοκανής 22620-22953 €0,70

-PETROGAS 5o χλμ Ιωαννίνων -Αθηνών ΙΩΑΝΝΙΝΑ Κ. Φαρμάκης 26510-57624 €0,58

Κρητη

-PETROGAS 3χιλ Κομβος βιολογικου ΗΡΑΚΛΕΙΟ Ιωάν. Παπαδάκης 2810-250608 €0,89

-PETROGAS Γαλατάς ΧΑΝΙΑ Νικ.Κουρακης 28210-31090 €0,89

-AVIN Δ.Ε.Δ. Ηρακλείου-Μοιρών 97 ΗΡΑΚΛΕΙΟ Νικ. Ζαριφάκης 28210-792192 (λαθος τηλ)

Αττικη

-SHELL Gas 8ο χλμ. Βάρης-Κορωπίου ΚΟΡΩΠΙ 19400 Δημ. Μαυρίδης 210-6021536,210-6021734 €0,?

-SHELL Gas Αεροδρόμιο διπλα ΙΚΕΑ ΣΠΑΤΑ ΜΥΡΤΕΑ 210-3542380-79 €0,59

-SHELL Gas Αγ. Αννης 46 ΑΓ. ΙΩΑΝ. ΡΕΝΤΗΣ Χρήστος Μπίρμπος 210-4930205 €0,68

-SHELL Gas Δεκελείας 108 ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΝΙΔΙ) Σπ. Μουστάκας 210-2466148 €0,65

-JET OIL (SHELL Gas) Αλ. Παναγούλη 39 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Πανικίδης ΑΕ 210-6398203 €0,69

-PETROGAS 2ο χλμ. Παιανίας- Μαρκοπούλου ΚΟΡΩΠΙ πρωην Δημητρόπουλος 210-6646947 €0,74

-BP Αεροπορίας 6 ΑΛΙΜΟΣ Χρ. Παπαγιάννη-Οδ. Τσελέντης 210-9961457 €0,??

-BP Μαρκόνι 17 ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ Καλογριδης 210-3479445 €0,74

-BP Λ. Μαραθώνος 150 ΓΕΡΑΚΑΣ Κ. Λαγαρός-Α. Λαγός 210-6612401 Δ.Α

-RΕVΟΙL Δαβάκη 16 & Πολυκράτη (Λαχαναγορά) ΜΟΣΧΑΤΟ Κυρ. Κακαλικίδης 210-4817689 €0,63

-ΕΚΟ Κ. Παλαμά & Ιφιγένειας ΚΑΜΑΤΕΡΟ Ι. Γκουζίμπας Ελευ. Κωνσταντινιδης 210-2310180 0,??

-ΕΚΟ Π. Ράλλη 99-101 ΑΓ. ΙΩΑΝ. ΡΕΝΤΗΣ Μιχ. Κρητικός 210-5445551 €0,70

-ΕΠ Ναυπλίου 36 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ Τ. Εμμανουήλ 210-???????

-ΕΚΟ Πειραιώς& Κοντόνη 27 ΜΟΣΧΑΤΟ Μιχ. Δημητρόπουλος 210-4815974 €0,75

-EKO Λασκαράτου 7 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Θ. Μπάθα 210-5752593 €0,?? ΔΑ

-JET GAS Λεωφ. Μαρκοπούλου 26 ΚΟΡΩΠΙ Στ. Πανικίδης 210-6643731 €0,69

-LEON GAS Π. Ράλλη 44 ΑΙΓΑΛΕΩ Ασπ. Νίκα 210-3464781 €0,??

 

OI τιμες ειναι ενδεικτικες στης 10-05-2008 (σε περιοδο απεργιας βυτιων) και ΔΕΝ αποτελουν το μονο κριτιριο επιλογης καυσιμου ! ;)

πηγη

 

Εχω καιρο να τα επιβεβαιωσω ! (ΑΝ ΒΡΕΙΤΕ λαθος πμ)

μπορει αυριο να κανω τηλεφωνικη ελενχο :D αν κανω θα γραψω και τιμες ;)

sorry για το ΤΕΡΑΣΤΙΟ post ! ! !

Link to comment
Share on other sites

οσο για ασφαλεια ποιο επικινδινη ειναι η βενζινη απο το υγραεριο .ειδικα η φιαλη ;) και να ξερεις η βενζινη σε περιπτωση μελαλου ατυχηματος μενει το αεριο ''φευγει''

 

Χωρίς να το έχω ψάξει, αυτό που λες δε μου φαίνεται ότι στέκει. Και εξηγώ:

Σε διαρροή υγρού καυσίμου, απαιτείται σπινθήρας πολύ κοντά στο υγρό καύσιμο, προκειμένου να έχουμε έκρηξη.

Σε διαρροή αέριου καυσίμου, απαιτείται σπινθήρας οπουδήποτε στον περιβάλλοντα χώρο προκειμένου να έχουμε έκρηξη, μιας και το αέριο καύσιμο θα εξαπλωθεί ταχύτατα στο γύρω χώρο. :!:

 

Σκέψου και αυτό... Θα προτιμούσες να ανάψεις ένα σπίρτο δίπλα σε ένα γκαζάκι που έχει διαρροή ή δίπλα σε ένα δοχείο με βενζίνη/πετρέλαιο που είναι τρύπιο; ;)

 

Προσωπικά, θα προτιμούσα ένα όχημα με ηλεκτροκινητήρα:

  • απόλυτα ασφαλές,
  • απόλυτα οικολογικό,
  • με φόρτιση κατά το φρενάρισμα ή με μερικά δισεκατομμύρια "πρατήρια"-πρίζες σε όλη την Ελλάδα,
  • με την εγγύηση του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σου και
  • φυσικά, οικονομικότατο!

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

Paidia ola kala auta pou lete;)

An omws ena autokinito exei paaara polla ilektronika kai to exeis plirwsei kati parapanw apo 60.000 eurw aksizei auti i allagi???Sigoura 8a kaiei ligotero alla an einai na trexw sunexeia sto sunergeio epeidi 8a xalaei kati me ta ilektronika kai otidipote allo tote sigoura dn 8a to vaza;)

Exw audi A6 2.4 V6

 

Filika

 

Nikolas:D

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις αυτοκίνητο πάνω από 60.000Ε και σε απασχολεί η κατανάλωση μάλλον πήρες λάθος αυτοκίνητο.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

και εγω εχω αμαξι με γκαζι το εβαλα στη βουλγαρια σε αντιπροσωπεια της LOVATO ιταλικες...τα παλια γκαζια ειχαν το προβλημα οτι εβαζαν ενα μπεκ στην εισαγωγη αερα και ηταν αστα βραστα..δλδ και μειωση επιδοσεων και δεν κρατουσε ρελαντι κλπ δηλαδη το αμαξι γινονταν καρμπιρατερ ενα πραγμα..με την εμφανιση των gas injection systems μπαινουν μπεκ σε καθε κυλινδρο (ολοι οι κατασκευαστες εχουν προνοησει θεση για μπεκ),αγραφος εγκεφαλος,μπουκαλα..η μπουκαλα ειναι οπως σας το ειπε το παιδι παραπανω..οτι γουσταρετε βαζετε...οταν μπουν τα μπεκ μπαινει το παλικαρι μεσα στο αμαξι με ενα λαπτοπ και αναλογα με το αμαξι σας δλδ Αουντι Α6 2.4 κλπ φορτωνει το προγραμμα στον αδειο εγκεφαλο ο οποιος με το περας του προγραμματισμου αρχιζει και μαθαινει τον τροπο οδηγησης σας για 400-500-1000 χλμ ...στο διαστημα αυτο θελει υπομονη διοτι το αμαξι ειναι δυνατον να καιει πολυ γκαζι να μπουκωνει κλπ αλλα θα παρατηρησετε οτι μερα με τη μερα θα πηγαινει καλυτερα...με το περας του self-teaching το αμαξι εχει δυναμικη και καταναλωση οσο θα ειχε σε βενζινη μονο που το κοστος λιτρο γκαζι ειναι 50 κατι εβροσεντ ενω η βενζινη 1.20-1.30 μιλαμε για κερδος 100

 

τοις εκατο που το πετρελεο δεν μπορει να το φτασει δυστυχως...

 

γιατι το λεω αυτο? διοτι το κοστος σερβις ενος 320δ της bmw και ενος 320ι ειναι τεραστια διαφορα...λαδια,φιλτρα κλπ ειναι πολυ πιο ακριβα απο της βενζινης...επισης το γκαζι ειναι 105 οκτανια σε σχεση με τη βενζινη αλλα ειναι πιο χαμηλο σε θερμιδες και το αβανσ δουλευει σε πολυ στενα επιπεδα με αποτελεσμα ενα αυτοκινητο με ιντζεξιον γκαζι δουλευει καλυτερα απο τη βενζινη...και ναι εχω δει και σε τουρμπατα τετοια κιτ ειδικα και πηγαινουν σφαιρα...επειδη η καυση του γκαζιου ειναι 100 τοις εκατο σε σχεση με τη βενζινη (δλδ δεν αφηνει καταλοιπα) και το λαδι του αυτοκινητου δεν πλενει βρωμιες απο τους κυλινδρους με αποτελεσμα να διαρκουν οι ιδιοτητες του λαδιου περισοτερο δλδ ο κινητηρας ζει περισσοτερο...η μονη συντηρηση που θελει το ιντζεξιον ειναι με καθε αλλαγη λαδιων να γινετε και αλλαγη φιλτρου γκαζιου που ειναι στην μπεκιερα του γκαζιου και κοστιζει 10 ευρω :lol:

 

πως δουλευει το γκαζι? πρακτικα ολα τα αμαξια μετα του 1998 μπορουν να δουλεψουν με γκαζι διοτι πριν απο αυτη τη χρονια οι βαλβιδες λιπαινονταν απο την ψεκαζομενη βενζινη και ηταν απο πιο μαλακα μεταλλα (φορντ μοντεο 1.8 16β και οπελ αστρα 1.4 μονο αυτα ειχαν προβλημα)...το πρωι οταν βαζεις μπρος το αυτοκινητο παντα παιρνει μπρος με βενζινη και το γκαζι δεν δουλευει...οταν φτασει η θερμοκρασια του νερου τους 60-70 βαθμους κελσιου αυτοματα γυρναει σε γκαζι και πιστεψτε με και σταματημενοι με ρελαντι να ειστε θα ακουσετε μονο το ρελε να κανει ενα τσακ και αυτο ηταν...αυτοματως η αντλια βενζινης σταματαει να δουλευει οπως και τα μπεκ ωστε να αποφευχθει το φαινομενο να δουλευουν ξηρα...εαν κανετε μεγαλο συνεχες ταξιδι πχ 1000 χλμ το αμαξι γυρναει σε βενζινη για 2 χιλιομετρα ωστε να δουλεψουν λιγο τα μπεκ και η αντλια της βενζινης.επειδη προκειται για ιντζεξιον οι μαστορες τραβανε δευτερο καλωδιο απο τον αισθητηρα λαμδα και το ΜΑΠ και το αμαξι δουλευει οπως στη βενζινη αλλα καιει γκαζι...το οτι δεν δουλευουν η αντλια βενζινης και τα μπεκ δεν βγαζει λαθος στο κομπιουτερ του αυτοκινητου..οταν τελειωσει το γκαζι το κομπιουτερ αλλαζει σε βενζινη αυτοματως και το αμαξι δουλευει μια χαρα...εχω ενα 520 Ε34 με 250.000 χλμ μονο με gas injection και δεν βρισκω καμια διαφορα στην δυναμικη του κινητηρα απο εκει το ξερω πως δουλευει...εμενα το δικο μου κοστισε 1600 ευρω της λοβατο και 20 ευρω ενα καλωδιο και αν γουσταρω κανω δικες μου αλλαγες με το λαπτοπ στο σοφτουερ του εγκεφαλου εν κινησει αν δεν μου αρεσει κατι...επισης να αναφερω τους μηδενικους ρυπους του γκαζιου...καλως η κακως εχω πεταξει τον καταλυτη και περναω κτεο μια χαρα διοτι το αμαξι μου εχει ρυπους λιγοτερους απο αλυσοπριονο χουσκβαρνα και μιλαμε για το Μ50 το εξακυλινδρο...το θεμα το ειχα ψαξει εκτενως τοτε και τωρα ειμαι υπερευχαριστημενος,..η οικονομια που εχω κανει σε καυσιμο βγηκε μισο αμαξι δλδ το επομενο αμαξι Ε90 320 θα εχει απο την αρχη τετοιο πραγμα με εργοστασιακη εγγυηση...εκει παλι αντι για 60 λιτρα ρεζερβουαρ βενζινη θα εχει 10-20 και το υπολοιπο γκαζι...το εκανα τεστ ντραιβ το αμαξι και φυσαει...τωρα τα αν σκασει κλπ ειναι βλακειες..εχετε δει πολλες μπουκαλες υγραεριου (εστω και τουριστικες) να σκανε??παντα σκαει η βενζινη πρωτα και λογω εκτεταμενης φλογας αναφλεγετε το γκαζι...προσοχη αναφλεγεται οχι σκαει!επομενως για να παρει φωτια το αμαξι κλπ πρεπει να εκανες γερο στουκο...

 

επισης μπορειτε να βαλετε γκαζι και οπου αλλου γεμιζουν απλες τουριστικες μπουκαλες υγραεριου...το πιστολι ειναι το ιδιο...

οποιαδηποτε απορια ΠΜ να σας δωσω ΜΣΝ

Link to comment
Share on other sites

Πολυ κακως εχεις κανει που εχεις βγαλει καταλυτη... Ας μην ξεχναμε οτι το αυτοκινητο δεν λειτουργει μονο με υγραεριο (το οποιο υγραεριο εκπεμπει και αυτο τις ιδιες ουσιες με την βενζινη αλλα σε μικροτερο βαθμο!!), αλλα καει και βενζινη!!

Και οταν το αυτοκινητο σου κυριος καει βενζινη η εξατμιση σου ξερναει καρκινο!!! :mad:

 

Πραγματικα θα ηθελα να ακουσω ενα σοβαρο λογο για τον οποιο αφαιρεσες τον καταλυτη!! Και μην μου πεις την ηλιθια, γελοια δικαιολογια "για να παρω 1,5 αλογο"!!!

Εγκληματιες ειστε ολοι εσεις που κυκλοφορειται χωρις τους καταλυτες...

Link to comment
Share on other sites

φιλε περιμενω σουπερσπριντ ( ΑΚΟΜΑ :mad: ) και επειδη βουλωσε ο παλιος τον πεταξα...δεν κερδισα τιποτα ουτε χαλασα τιποτα..το αυτοκινητο δουλευει 30 λεπτα το 24ωρο σε βενζινη και πιστευω μικρο το κακο εφοσον πηρα το χαρτι του κτεο με τα καυσαερια μου σε γκαζι και ο ΚΤΕΟτζης νομιζε οτι χαλασε το μηχανημα :lol: γιαυτο εγραψα οτι εχει ιδιους ρυπους με αλυσοπριονο και αυτο χωρις πλακα

 

επισης βλεπετε το παγακι και χανετε το παγοβουνο διαβασε παραπανω για το αυτοκινητο και ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ εχω λυσει το προβλημα ετσι μιας και αυτη η την αλλη εβδομαδα περιμενω τη σουπερσπριντ κομπλε απο χταποδι εως πισω

Link to comment
Share on other sites

Ετσι δεκτον... Αλλα μονο ετσι!

Γενικα το φαινομενο πεταω τον καταλυτη για να παρω αλογα ειναι παρα πολυ συχνο και ακομα πιο εκνευριστικο...

Link to comment
Share on other sites

-Αισθητά μειωμένη φθορά του κινητήρα.

-Μεγαλύτερη διάρκεια στα τακτικά σέρβις του οχήματος (λιπαντικά, μπουζί, φίλτρα κλπ.) και μικρότερο κόστος.

-Μεγαλύτερη διάρκεια ζώνης καταλυτή.

Αυτό από που προκύπτει?

 

Και πως γίνεται να μην αλλάζει η κατανάλωση και η ισχύς του αυτοκινήτου αφου:

...it has a lower energy density than either petrol or diesel, so the equivalent fuel consumption is higher...

 

Ετσι δεκτον... Αλλα μονο ετσι!

Γενικα το φαινομενο πεταω τον καταλυτη για να παρω αλογα ειναι παρα πολυ συχνο και ακομα πιο εκνευριστικο...

 

Που να δεις τι γίνεται και στα καινούργιες μηχανές που το να έχεις καταλύτη είναι το διαφορετικό.

Link to comment
Share on other sites

κανε τον κοπο και διαβασε τι γραφω στο ποστ μου και θα καταλαβεις γιατι τα σερβισ γινονται πιο αραια
Link to comment
Share on other sites

Για να απαντάμε μία μια τις απωρείες:

Εγώ το έχω βάλει σε Opel Vectra - B, μοντ. 2001 1600cc.

Χονδρικά θα σας πω οτι έκανα κάποιους υπολογισμούς προχτές και είδα οτι από τα χριστούγεννα που το έβαλα, μέχρι τώρα, έχω κερδίσει γύρω στα 650 ευρώ. Βεβαίως εγώ κάνω και πολλά χλμ. Δεν λέω οτι συμφέρει για όλους, για να μην παρεξηγούμαστε. Εγώ σας είπα το εξής: για να έχετε το σύστημα κομπλέ να υπολογίζετε 1600 ευρώ. Δείτε πόσα χλμ κάνετε τον χρόνο, με τι κατανάλωση τα κάνετε και θα υπολογίσετε πόσα λίτρα καυσίμου θα κάψετε σε ένα χρόνο. Πολλαπλασιάστετα με την τιμή της βενζίνης, πολλαπλασιάστετα και με την τιμή του υγραερίου και θα βρείτε πόσα θα κερδίσετε σε ένα χρόνο. Δεν είναι σωστό να λέμε οτι όλα είναι άχρηστα και ασύμφορα. Ο καθένας πρέπει να σκέφτεται και λίγο για την πάρτυ του, αν τον συμφέρει ή όχι. Εγώ έδωσα ένα σχέδιο Β και λίγο τροφή για προβληματισμό. Φυσικά και βρίσκω λάθος (για να μην καταφύγω σε άλλες εκφράσεις) τα λόγια του προλαλίσαντα που λένε για μειωμένες επιδόσεις και για μικρή διαφορά με την βενζίνη. Και θα σας πω γιατί. Προσπαθώ τώρα να πείσω έναν φίλο που έχει ταξί για να βάλει αυτό το σύστημα. (σε βενζινοκινητήρα, μην αρχίσετε να ρωτάτε... όχι δεν μπαίνει σε πετρέλαιο) και μου έλεγε και αυτός οτι θα έχει χαμηλές επιδόσεις κτλ. Μόλις λοιπόν του έδωσα το αμάξι για μια βόλτα τα ξέχασε όλα αυτά που λένε όσοι κυνηγάνε μάγισσες ακόμα. Επίσης το έχω δώσει σε 6 άτομα ακόμα και όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ, έχω να προσθέσω. Από τα χριστούγεννα που το έχω, ήταν 0,6 ε/λίτρο, πήγε στα 0,62 τον φεβρουάριο, μετά πήγε 0,585, μετά 0,575 τον μάρτιο και τον απρίλιο πήγε στο 0,595 όπου βρίσκεται μέχρι και τώρα. Θυμάται κανείς τα επίπεδα που κυμαίνονταν η βενζίνη αυτές τις περιόδους που σας λέω? Τι είπατε? ποιος αλέξης?

Αν τώρα η διαφορά της τάξης του 0,45-0,5 ευρώ ΑΝΑ ΛΙΤΡΟ δεν σας λέει και πολλά τότε μάλλον δεν σας ενδιαφέρει το συγκεκριμένο topic. Αφήστε λοιπόν να το διαβάσουν άτομα που τους καίει η τσέπη ή έστω το περιβάλλον. Εγώ πάντως για όσους είναι θεσσαλονίκη ευχαρίστως τους πάω μια βόλτα να δουν την διαφορά στις επιδόσεις αν είναι εκεί το πρόβλημά τους.

Τα λέτε..
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις αυτοκίνητο πάνω από 60.000Ε και σε απασχολεί η κατανάλωση μάλλον πήρες λάθος αυτοκίνητο.

 

Gt einai kako pou 8elw na glitwsw stin katanalwsi???

To autokinito toso kairo pou to exw foularw panw apo 100 eurw to rezervouar tin evdomada;)

Kai sto katw katw dn 8a krineis esu ti einai kalo gia mena kai ti oxi;)

An eixes tin dunatotita na pareis ena tetoio autokinito as min to kanes aerio:!:

Apla to an exeis ena tetoio autokinito sunopsizete me to na min se noiazei i tsepi sou kaneis polu megalo la8os;)

 

Filika

 

Nikolas

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...