Jump to content

Ενημέρωση για κάλυψη και βελτιώσεις / προβλήματα δικτύου


kinitoneidimonas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στην Αθήνα πάντως τελευταία είχε "σηκωθεί" η τότε Telestet. Μπορεί να είχε λιγότερους πελάτες από τη Panafon, είχε όμως και μικρότερη χωρητικότητα (φάσμα, κέντρα κ.τ.λ). Ναι πράγματι πρώτη λειτουργούσε η μόλις ενός έτους τότε Cosmote.

 

@soublaki-3:Δεν νομίζω ότι αυτά καλό είναι να λέγονται εδώ...

 

 

H stet ήταν τελικά, ε! Νόμιζα ότι ήταν η Pana. Λάθος μου.:O

Πάντως τότε είχα Pana σύνδεση και όντως την επόμενη μέρα μπόρεσα να πάρω τηλέφωνο. Σήμα είχα, που σημαίνει ότι RBS - BSC δουλεύανε, αλλά από εκεί και μετά το χάος!:ninja:

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Παίζει ρόλο τι πάνελ (κεραίες) χρησιμοποιούν. Ο κάθε τύπος πάνελ έχει διαφορετικό λοβό εκπομπής, και ανάλογα και το τιλτ που του έχουν δώσει (μηχανικό - ηλεκτρικό τιλτ της κεραίας), μπορεί να είσαι κάτω από την κεραία και να είσαι και χειρότερα ακόμα από την στάθμη που αναφέρεις. Αντίθετα μπορεί να είσαι και 80 χιλιόμετρα από το πάνελ και να έχεις στάθμη -75dBm.

 

Aρα για να ηταν σε λοφο αυτες οι κεραιες ηταν ρυμθμισμενες για να καλυπτουν σε μακρινες αποστασεις..σωστα?Τετοιου ειδους δεν χρησιμοποιουνται για καλυψη και σε απομακρυσμενα σημεια οπως τα χωρια?

Link to comment
Share on other sites

H stet ήταν τελικά, ε! Νόμιζα ότι ήταν η Pana. Λάθος μου.:O

Πάντως τότε είχα Pana σύνδεση και όντως την επόμενη μέρα μπόρεσα να πάρω τηλέφωνο. Σήμα είχα, που σημαίνει ότι RBS - BSC δουλεύανε, αλλά από εκεί και μετά το χάος!:ninja:

 

Ήμουν Βουκουρεστίου. Cosmote αμέσως δούλευε. Panafon μετά από 1.5 ώρα. Telestet μετά από 4...

Link to comment
Share on other sites

Aρα για να ηταν σε λοφο αυτες οι κεραιες ηταν ρυμθμισμενες για να καλυπτουν σε μακρινες αποστασεις..σωστα?Τετοιου ειδους δεν χρησιμοποιουνται για καλυψη και σε απομακρυσμενα σημεια οπως τα χωρια?

 

Μπορεί ναι, μπορεί όχι. Αν για παράδειγμα απο κάτω από τον λόφο, σε κοντινή απόσταση, έχει κάποιο χωριό - πόλη χωρίς να υπάρχει microcell μέσα στο χωριό, τότε μπαίνει πανελ για να το καλύψει.

Μπορεί να το δουλέψει αυτό σαν microcell και ίσως να μπει και δεύτερο πάνελ (άλλου τύπου) ώστε να καλύψει την ευρύτερη περιοχή.

Μπορεί το cell να είναι extended, οπότε να κλειδώνει συνδρομητές μετά τα 30χλμ απόσταση (άλλου τύπου πάνελ και αυτό).

Είναι πολύ flexi η όλη υπόθεση, όπως βλέπεις, και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες πως ο σχεδιαστής θα το σχεδιάσει. Γενικότερα όμως ισχύει περίπου αυτό που λες. Τα cell των κεραιών αυτών είναι μεγάλα ώστε να καλύπτουν μεγάλη έκταση.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω απλά ότι απόψε ήθελα να καλέσω από cosmocarta σε άλλο κινητό cosmote και δεν καλούσε με τίποτα. Τελικά πήρα από άλλο cosmote συμβόλαιο που έχω και άνοιξε γραμμή κατευθείαν. Συμπέρασμά μου ότι τα συμβόλαια εν αντιθέσει με τα καρτοκινητά έχουν προτεραιότητα και ότι η cosmote για να μην καταρεύσει το δίκτυο κόβει τις κλήσεις από τις γραμμές που είναι σε δευτερεύουσα σημασία γι αυτήν.
Link to comment
Share on other sites

Καλα σημερα ηταν μια φανταστικη μερα για το δικτυο.Τωρα που γυρισα σπιτι καταφερα να καλεσω απο το whats up. Περιπου απο τις 8 ηταν off.
Link to comment
Share on other sites

Και στο Π. Φάληρο πολύ καλά τα πράγματα. Από 'κει που έπρεπε να βγω στο μπαλκόνι για να πάρω τηλ. τώρα μπορούσασ και από το σπίτι και φυσικά χωρίς να προσπαθώ 10-20 φορές για να μην πέσει το δίκτυο.
Link to comment
Share on other sites

Καλα σημερα ηταν μια φανταστικη μερα για το δικτυο.Τωρα που γυρισα σπιτι καταφερα να καλεσω απο το whats up. Περιπου απο τις 8 ηταν off.

 

Eχει καταντήσει αηδία αυτο το πράγμα με τις κάρτες whatsup :mad:

Μετα τις 6-7 το απογευμα δεν μπορεις να παρεις τηλεφωνο, ουτε την πρωτοχρονιά τέτοιο χάλι, ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟ.

Παιρνω στο 1313 να κανω τα παράπονα μου και τι μου λενε;;;; Θα ελεγξουμε την γραμμη σας!!! Της λεω η γραμμη μου ειναι μια χαρα, αλλωστε το σφαλμα και το μηνυμα ειναι ξεκαθαρο ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟ, έχετε δικιο μου λεει...:blink:

Ειμαι 10000% σιγουρος οτι τους εχουν τρελανει στα παράπονα ,το θεμα ειναι τι θα γινει ;

Μου αρκει μονο να μου πουνε ποτε θα το διορθωσουν. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Eχει καταντήσει αηδία αυτο το πράγμα με τις κάρτες whatsup :mad:

Μετα τις 6-7 το απογευμα δεν μπορεις να παρεις τηλεφωνο, ουτε την πρωτοχρονιά τέτοιο χάλι, ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟ.

Παιρνω στο 1313 να κανω τα παράπονα μου και τι μου λενε;;;; Θα ελεγξουμε την γραμμη σας!!! Της λεω η γραμμη μου ειναι μια χαρα, αλλωστε το σφαλμα και το μηνυμα ειναι ξεκαθαρο ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟ, έχετε δικιο μου λεει...:blink:

Ειμαι 10000% σιγουρος οτι τους εχουν τρελανει στα παράπονα ,το θεμα ειναι τι θα γινει ;

Μου αρκει μονο να μου πουνε ποτε θα το διορθωσουν. :mad:

 

Μου αρεσει που κανουν τους κινεζους στην εξυπηρετηση πελατων γιατι απλα δεν υπαρχει απαντηση να δωσουν.Το δικτυο θα διορθωθει μονο του οταν φυγει πληθος συνδρομητων απο αυτο και ελαφρωσει.

Link to comment
Share on other sites

Το cc-τυπικά τουλάχιστον-δεν μπορεί να ξέρει πού οφείλονται τα προβλήματα!Τα αιτήματα αυτού του τυπου προωθούνται στο τεχνικό τμήμα όπου συνήθως εντός 5 ημερών εξετάζονται και καλείται ο συνδρομητής για να ενημερωθεί.

 

Οπότε,λογικό είναι να μην μπορουν/ξέρουν να δώσουν μια απάντηση σίγουρη.Λογικά,μέχρι Παρασκευή ή από Δευτέρα θα σε καλέσουν να σε ενημερώσουν(εκτος κι αν στα καρτοκινητα έχουν άλλη τακτική του τύπου:Δεν απανταμε συχνά επειδή δεν είναι συμβόλαια,όπως κάνει π.χ. η Wind :X )

Link to comment
Share on other sites

Το cc-τυπικά τουλάχιστον-δεν μπορεί να ξέρει πού οφείλονται τα προβλήματα!Τα αιτήματα αυτού του τυπου προωθούνται στο τεχνικό τμήμα όπου συνήθως εντός 5 ημερών εξετάζονται και καλείται ο συνδρομητής για να ενημερωθεί.

 

Οπότε,λογικό είναι να μην μπορουν/ξέρουν να δώσουν μια απάντηση σίγουρη.Λογικά,μέχρι Παρασκευή ή από Δευτέρα θα σε καλέσουν να σε ενημερώσουν(εκτος κι αν στα καρτοκινητα έχουν άλλη τακτική του τύπου:Δεν απανταμε συχνά επειδή δεν είναι συμβόλαια,όπως κάνει π.χ. η Wind :X )

 

Μα τι να εξετασει το τεχνικο τμημα??οταν παιρνει ενας χρηστης με καρτοκινητο κοσμοτε και λεει οτι το δικτυο ειναι απασχολημενο καθε απογευμα?Τι πιο κλασικο προβλημα απο αυτο πλεον?

Να πουν απευθειας οτι ειναι γενικο προβλημα του δικτυου σε ωρα αιχμης και οτι δεν θα φτιαχτει ποτε! Αληθινα και ξάστερα!!

Link to comment
Share on other sites

Μα τι να εξετασει το τεχνικο τμημα??οταν παιρνει ενας χρηστης με καρτοκινητο κοσμοτε και λεει οτι το δικτυο ειναι απασχολημενο καθε απογευμα?Τι πιο κλασικο προβλημα απο αυτο πλεον?

Να πουν απευθειας οτι ειναι γενικο προβλημα του δικτυου σε ωρα αιχμης και οτι δεν θα φτιαχτει ποτε! Αληθινα και ξάστερα!!

Η να πουν "ΚΑΝΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ, ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ" :X

Link to comment
Share on other sites

Μα τι να εξετασει το τεχνικο τμημα??οταν παιρνει ενας χρηστης με καρτοκινητο κοσμοτε και λεει οτι το δικτυο ειναι απασχολημενο καθε απογευμα?Τι πιο κλασικο προβλημα απο αυτο πλεον?

Να πουν απευθειας οτι ειναι γενικο προβλημα του δικτυου σε ωρα αιχμης και οτι δεν θα φτιαχτει ποτε! Αληθινα και ξάστερα!!

 

Υποτίθεται ότι πρώτα πρέπει να ελεγχθούν οι υπολοιπες περιπτώσεις ώστε να σου απαντήσουν 100% υπεύθυνα τι φταίει.Μην την ψάχνεις..Στη συγκεκριμένη περίπτωση,δεν πρόκειται να παραδεχτούν ότι η πλατφόρμα των καρτοκινητών έχει μπουκώσει.Το πιο πιθανό είναι να σου δώσουν απάντηση του τύπου:"Ενδέχεται να υπάρξει παροδικό πρόβλημα κάποια στιγμή της ημερας" και να το λήξουν εκεί το θέμα ;)

 

Η να πουν "ΚΑΝΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ, ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ" :X

 

Μη νομίζεις ότι και τα συμβόλαια όμως απολαμβάνουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας..Σαφώς δε βρίσκονται στη μοίρα των καρτοκινητών,αλλά μικρά-μικρά προβληματάκια υφίστανται και εκεί,πιο σπάνια όμως.

Link to comment
Share on other sites

Η να πουν "ΚΑΝΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ, ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ" :X

Ντεμεκ Ευρώπη σε λέει μετά :lol:

 

Εχω παρει πολλες φορες και εγω και πολλοί φιλοι μου στο 1313 , δεν μας κάλεσαν ποτε πισω για ενημέρωση.

Δεν το περιμενα ποτε αυτο απο την Cosmote .:X

Εφυγα απο την wind γιατι δεν ειχα καλο σημα 3G αλλα το εχω μετανοιώσει, κριμα!!!

Link to comment
Share on other sites

Mα πως γινεται να σε αφηνουν χωρις κινητο τοσες ωρες σε ωρα αιχμης?Δεν ειναι απλα χαμηλη ποιοτητα ομιλιας.Ειναι τελειως νεκρη η γραμμη στις εξερχομενες σου.

Που μπορουμε να απευθυνθουμε για αυτο?Στην κοσμοτε δεν νομιζω,ειναι χασιμο χρονου.

Εχω την εντυπωση οτι ειναι λιγο σοβαρο το θεμα διοτι δεν σου παρεχει την βασικη υπηρεσια φωνης!

Link to comment
Share on other sites

Aρα για να ηταν σε λοφο αυτες οι κεραιες ηταν ρυμθμισμενες για να καλυπτουν σε μακρινες αποστασεις..σωστα?Τετοιου ειδους δεν χρησιμοποιουνται για καλυψη και σε απομακρυσμενα σημεια οπως τα χωρια?

 

Δεν είναι απαραίτητο αυτό. Είναι καθαρά θέμα σχεδιασμού ραδιοδικτύου. Εδώ δεν έχουμε εκπομπή ραδιοφωνίας/τηλεόρασης που ίσως να ίσχυε κάτι τέτοιο.

Το μεγάλο ύψος εκπομπής δε συνεπάγεται απαραίτητα τη μέγιστη απόσταση κάλυψης ή τη κάλυψη στις δύσκολες περιοχές. Μπορεί να έχεις οπτική επαφή με τη κεραία αλλά να μη σε κλειδώνει ο συγκεκριμένος σταθμός βάσης.

Link to comment
Share on other sites

Πλεον η κατάσταση ειναι τραγικη εκει στην cosmote.... :mad:

Σημερα ωρα 13:00 και πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερες απο 8 φορες για να βγάλεις γραμμη. :X

Παναγιά βοηθα μην χρειαστει να κανουμε επείγον τηλεφώνημα.:!::!::!:

Link to comment
Share on other sites

Απιστευτα πραγματα αλλα αν δουνε στο δευτερο εξαμηνο ενα μεγαλο % να κανει φορητοτητα μονο ετσι θα παρουν μπρος.
Link to comment
Share on other sites

Απιστευτα πραγματα αλλα αν δουνε στο δευτερο εξαμηνο ενα μεγαλο % να κανει φορητοτητα μονο ετσι θα παρουν μπρος.

 

 

Μην ξεχνάς ότι η πλειονότητα των what's up συνδρομητών βασίζεται στην προσφορά των 1000 λεπτών για την επικοινωνία της.Εφόσον έχει λήξει η εν λόγω προσφορά και από τις ανταγωνίστριες εταιρίες είναι λίγο δύσκολο μια μεγάλη μερίδα συνδρομητών να κάνει φορητότητα-τουλάχιστον έως ότου λήξει η προσφορά στα τέλη του τρέχοντος έτους.Και γω π.χ. αν εκμεταλλευόμουν αυτήν την προσφορά δε θα έφευγα έως ότου λήξει ;)

 

Πλεον η κατάσταση ειναι τραγικη εκει στην cosmote.... :mad:

Σημερα ωρα 13:00 και πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερες απο 8 φορες για να βγάλεις γραμμη. :X

Παναγιά βοηθα μην χρειαστει να κανουμε επείγον τηλεφώνημα.:!::!::!:

 

Σίγουρα ένα κινητό είναι ό,τι πιο χρήσιμο όταν βρίσκεσαι π.χ. εκτός αστικών περιοχών ή γενικά όπου δεν έχεις σταθερό,αλλά δεν μπορείς να βασίζεις την επικοινωνία σου σε έκτακτες ανάγκες στη χρήση ασύρματων δικτύων...Κανένα ασύρματο δίκτυο δεν είναι πιο αξιόπιστο απ'ό,τι ένα δίκτυο χαλκού σε δύσκολες συνθήκες ;) Άλλωστε,εάν συμβεί κάτι επείγον,υπάρχει και το 112 που βγαίνει αμέσως γραμμή,χωρίς προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάς ότι η πλειονότητα των what's up συνδρομητών βασίζεται στην προσφορά των 1000 λεπτών για την επικοινωνία της.Εφόσον έχει λήξει η εν λόγω προσφορά και από τις ανταγωνίστριες εταιρίες είναι λίγο δύσκολο μια μεγάλη μερίδα συνδρομητών να κάνει φορητότητα-τουλάχιστον έως ότου λήξει η προσφορά στα τέλη του τρέχοντος έτους.Και γω π.χ. αν εκμεταλλευόμουν αυτήν την προσφορά δε θα έφευγα έως ότου λήξει ;)

 

 

 

Σίγουρα ένα κινητό είναι ό,τι πιο χρήσιμο όταν βρίσκεσαι π.χ. εκτός αστικών περιοχών ή γενικά όπου δεν έχεις σταθερό,αλλά δεν μπορείς να βασίζεις την επικοινωνία σου σε έκτακτες ανάγκες στη χρήση ασύρματων δικτύων...Κανένα ασύρματο δίκτυο δεν είναι πιο αξιόπιστο απ'ό,τι ένα δίκτυο χαλκού σε δύσκολες συνθήκες ;) Άλλωστε,εάν συμβεί κάτι επείγον,υπάρχει και το 112 που βγαίνει αμέσως γραμμή,χωρίς προβλήματα.

 

Οσον αφορά το σχόλιο σου περι "επείγων" το κινητό το έχεις σε περίπτωση ανάγκης μαζί σου ενώ ενα σταθερό δεν μπορείς ... οπότε το θεωρώ λίγο άκυρο!Επίσης επιδεί εργάζομαι σε ΟΤΕShop έχω εισπράξει πολλά παράπονα και έχω αποστείλει ήδη αρκετά φαξ στην κοσμοτε.κυρίως απο καρτοσυμβόλαια ! (τα whats up δεν μπορω να κανω καποιο παραπονο μιας και ειναι απλα καρτοκινητη)

[sIGPIC][/sIGPIC] Αγαπώ Σουηδία!
Link to comment
Share on other sites

Mα πως γινεται να σε αφηνουν χωρις κινητο τοσες ωρες σε ωρα αιχμης?Δεν ειναι απλα χαμηλη ποιοτητα ομιλιας.Ειναι τελειως νεκρη η γραμμη στις εξερχομενες σου.

Που μπορουμε να απευθυνθουμε για αυτο?Στην κοσμοτε δεν νομιζω,ειναι χασιμο χρονου.

Εχω την εντυπωση οτι ειναι λιγο σοβαρο το θεμα διοτι δεν σου παρεχει την βασικη υπηρεσια φωνης!

 

Το πρόβλημα φιλε μου δεν παρουσιάζεται μόνο στις εξερχόμενες αλλά αρκετές φορές στις εισερχόμενες... Μιλαω απο προσωπικη εμπειρία ...

[sIGPIC][/sIGPIC] Αγαπώ Σουηδία!
Link to comment
Share on other sites

Στη Θρακη το προβλημα ειναι τεραστιο με τα καρτοκινητα τα οποια δε μιλανε παρα πολλες ωρες της μερας ουτε μεταξυ τους αλλα ουτε και προς αλλους προορισμους. Τις τελευταιες μερες υπαρχουν κολληματα ακομα και στα μηνυματα!!

 

Απαραδεκτη κατασταση απο μια εταιρια που γνωριζει την τεραστια πελατειακη βαση και δεν αναβαθμιζεται αναλογα...:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Εχθές προσπαθούσα να επικοινωνήσω με συνεργάτη τεχνικό στη περιοχή του Περιστερίου στο διάστημα 14:00 - 14:30. Ήταν συνδρομητής Cote. Έγιναν 7 call setups και κάθε 30” με 40" διακοπτόταν η κλήση. Οι απόπειρες ήταν πάνω από 15 με "δίκτυο κατειλημμένο” Το ίδιο έχω παρατηρήσει και σε άλλα αστικά κέντρα όταν επικοινωνώ με συνεργάτες μας τεχνικούς. Η κατάσταση είναι εξαιρετικά εκνευριστική ιδιαίτερα μετά τις τελευταίες τυμπανοκρουσίες/προπαγάνδα “Cote Uber Alles Κάλυψη”…υπάρχει και κάτι που λέγεται χωρητικότητα μάστορα!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...