Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδια καμια προταση για συναγερμο?εχει βεβαια της μανας του επανω,αλλα δεν νομιζω οτι ειναι και οτι καλυτερο.τι λετε και εσεις?

Ρώτησε το σαρακάκη καλύτερα, για να ξέρεις αν θα έχει πρόβλημα η εγγύηση. Αλλιώς μετά θα σου πει ότι αυτός ή το μη εργοστασιακό XENON που έβαλες επηρέασε το ηλεκτρικό παράθυρο της πίσω πόρτας και δεν θέλει πια να ανοίξει...Μη με παρεξηγείς φίλες μου, αλλά νωρίτερα κάποιος άλλος φίλος αγόρασε συναγερμό και τον πήγε στην αντιπροσωπεία να του τον περάσουνε! Του είχαν πει ότι διαφορετικά θα έχει πρόβλημα με την εγγύηση!! Ούτε πατάκι δεν θα αλλάζουμε σε λίγο εκτός αντιπροσωπείας.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ρώτησε το σαρακάκη καλύτερα, για να ξέρεις αν θα έχει πρόβλημα η εγγύηση. Αλλιώς μετά θα σου πει ότι αυτός ή το μη εργοστασιακό XENON που έβαλες επηρέασε το ηλεκτρικό παράθυρο της πίσω πόρτας και δεν θέλει πια να ανοίξει...Μη με παρεξηγείς φίλες μου, αλλά νωρίτερα κάποιος άλλος φίλος αγόρασε συναγερμό και τον πήγε στην αντιπροσωπεία να του τον περάσουνε! Του είχαν πει ότι διαφορετικά θα έχει πρόβλημα με την εγγύηση!! Ούτε πατάκι δεν θα αλλάζουμε σε λίγο εκτός αντιπροσωπείας.

Ένας απο αυτούς που ήθελε να παεί στην αντιπροσωπεία να του βάλει τον συναγερμό ήμουν και εγώ. Αλλά όταν τους πήγα τον συναγερμό μου είπαν "ΑΑΑ αυτός είναι πολύπλοκος και δεν τον βάζουμε εμείς βάζουμε μόνο συναγερμούς της Meta systems οπότε πρέπει να πας να τον βάλεις στην αντιπροσωπεία που αγόρασες τον συναγερμό". Στην συνέχεια τους ρώτησα τι δεν πρέπει να κάνει ο extra συναγερμός για να μην έχω προβλήματα με την εγγύηση και μου είπαν ξεκάθαρα οτι ο extra συναγερμός πρέπει μόνο να ανοίγει και να κλείνει τις πόρτες τίποτα παραπάνω ούτε καν να ανεβάζει τα παράθυρα. Επίσης επειδή το μοντέλο που πήρα εγώ είχε την δυνατότα να κάνει πολλά περισσότερα πράγματα εκτός του να ανοιγει και να κλείνει τις πόρτες όπως το μπλοκάρισμα του κινητήρα μέσω της μίζας το οποίο δεν το ενεργοποιήσα στον συναγερμό και ο τεχνικός απλά μου άφησε τα καλώδία έτσι ώστε όταν πάω για service να τους ρωτήσω αν η συγκεκριμένη δυνατότητα επηρεάζει την εγγύηση και φυσικά αν δεν την επηρεάζει θα ενεργοποιήσω και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

παιδια καμια προταση για συναγερμο?εχει βεβαια της μανας του επανω,αλλα δεν νομιζω οτι ειναι και οτι καλυτερο.τι λετε και εσεις?

Το μοντέλο του συναγερμού που έβαλα το έχω αναφέρει και σε προηγούμενα μηνύματα μαζί με τα χαρακτηριστικά του. Για να μην ψάχνεις σε προηγούμενα μηνύματα απλά σου αναφέρω το μοντέλο το οποίο είναι της Clifford Matrix RSX 3.5. Αν θες περισσότερες τεχνικές πληροφορίες μπορεις να βρεις στο site: http://www.clifford.com/Products/Pro...?ProductID=702

 

Ενδεικτικά για τεχνικές λεπτομέρειες παραθέτω τα παρακάτω που τα έχω πάρει απο ελληνικό site: ''Clifford Matrix Responder: Η απόλυτη ασφάλεια στα αμφίδρομα συστήματα

Τα συστήματα Responder κατατάσσονται στα κορυφαία αμφίδρομα συστήματα ασφάλειας σε όλο τον κόσμο. Η ειδοποίηση για κλοπή αλλά και οι ενδείξεις κατάστασης γίνονται σχεδόν ακαριαία με απλά κατανοητά μηνύματα και εικονίδια. Στην περίπτωση που ο συναγερμός είναι εκτός του δικτύου κάλυψης το σύστημα ειδοποιεί τον χρήστη μέσω δόνησης ή ηχητικού σήματος. Επιπλέον, τα μοντέλα RSX 3.5 και RSX 1.5 μπορούν να ενεργοποιήσουν τον κινητήρα του οχήματος με το πάτημα ενός πλήκτρου, να στείλουν ενημέρωση ότι ξεκίνησε καλώς, όλα αυτά από απόσταση ενός χιλιομέτρου!

Clifford Matrix RSX 3.5

 

Σύστημα αμφίδρομης ασφάλειας και εκκίνησης του κινητήρα εξ'αποστάσεως με τεχνολογία Responder

5-κάναλη αμφίδρομη ασφάλεια / σύστημα εισαγωγής χωρίς κλειδί

Επιβεβαίωση των εντολών στην LCD οθόνη του δέκτη

Τεχνολογίες Clone-Safe® Code-Hopping®

Αναβόσβηνει το φως πάρκινγκ

Τεχνολογία Failsafe® Starter Kill

Διπλός σένσορας κραδασμών

Σειρήνα 6 τόνων

Σύστημα ενδείξεων της κατάστασης του συναγερμού με LED έξτρα φωτεινότητας

Μικρογραφία XCRS (Extreme Capacity Relay Satellite)

Ενσωματωμένος χρονομετρητής

3 εναλλακτικοί ακροδέκτες εξόδου

Περιλαμβάνει έναν δέκτη 2-δρόμων"

 

Στον παραπάνω συναγερμό του πρόσθεσα και το διπλό ογκομετρικό ρανταρ που μπορει να πάρει με extra χρήματα 50euro και είμαι αρκετά ευχαριστημένος απο τις μέχρι τώρα δυνατότητες που μου προσφέρει και ειδικά απο την δυνατότητα να μου στέλνει πληροφορίες στο control. Μάλιστα έχει και αρκετά μεγάλη εμβέλεια πράγμα που μπορει να αναφέρει στα χαρακτηριστικά του αλλά πραγματικά δεν περίμενα οτι θα μπορούσε να έχει τόσο μεγάλη εμβέλεια.

Link to comment
Share on other sites

Και τι γίνεται αν ενεργοποιηθεί π.χ. ο κινητήρας χωρίς να το έχεις πάρει πρέφα?

Να φανταστώ χωρίς κλειδί δεν γίνεται τίποτα η προσέχεις το remote σαν κόρη οφθαλμού?

Είμαι λίγο άσχετος από συναγερμούς γι'αυτό και οι χαζές ερωτήσεις, μην βιαστήτε να κράξετε...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια απο καταναλωση πως πατε???

Εγω μετα απο 1600χλμ ειμαι στα 8.1 - 8.3 lt / 100km

Kαι ηδη εχω αρχισει τα σχετικα ανοιγματα....αλλα η καταναλωση παραμενει σε αυτα τα επιπεδα....

Link to comment
Share on other sites

Και τι γίνεται αν ενεργοποιηθεί π.χ. ο κινητήρας χωρίς να το έχεις πάρει πρέφα?

Να φανταστώ χωρίς κλειδί δεν γίνεται τίποτα η προσέχεις το remote σαν κόρη οφθαλμού?

Είμαι λίγο άσχετος από συναγερμούς γι'αυτό και οι χαζές ερωτήσεις, μην βιαστήτε να κράξετε...

Φίλε μου για εμένα δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις γιατί από την στιγμή που δεν γνωρίζεις καλύτερα να ρωτάς παρά να λες αερολογίες ή ακόμα χειρότερα να μένεις με την απορία. Ο συναγερμός κάνει οτι τον προγραμματίσεις και αφού πρώτα έχεις κάνει τις σχετικές καλωδιώσεις. Από την στιγμή που δεν ενεργοποιήσεις την λειτουργία αυτή δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει μπροστά ο κινητήρα του αυτοκινήτου. Επίσης για προχωρημένες λειτουργίες δεν είναι απλά πατάω ένα κουμπί και ένεργοποιήθηκε η αντίστοιχη λειτουργία αλλά είναι συνδυασμός τουλάχιστον δύο πλήκτρων ενώ υπάρχει και δικλίδα ασφαλείας με την ακύρωση της εντολής που έχεις δώσει. Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει το οτιδήποτε χωρίς να μην το καταλάβεις. Δεν πρέπει να παραλέιψω το οτι και να επιλέξεις εμαφανίζεται η αντιστοιχη λειτουργία στο κοντρολ σου.

Link to comment
Share on other sites

Εχω 7800 χιλομετρα και εχω 7.8/100 και 8.2 στα τελευταια 3000 χιλιομετρα (trip B) , και το οδηγω αρκετα "ζωηρα"..

 

Εγω αρχιζω σιγα σιγα να το ανοιγω αλλα κυριως τα περισσοτερα χλμ εχουν γινει δυστυχως ακομα εντος πολεως...παντως η καταναλωση αναμενεται να πεσει οσο περνει σε χλμ ο κινητηρας;;;ή να αρχισω να ανησυχω για την υψηλη καταναλωση;;;

Link to comment
Share on other sites

Εγω αρχιζω σιγα σιγα να το ανοιγω αλλα κυριως τα περισσοτερα χλμ εχουν γινει δυστυχως ακομα εντος πολεως...παντως η καταναλωση αναμενεται να πεσει οσο περνει σε χλμ ο κινητηρας;;;ή να αρχισω να ανησυχω για την υψηλη καταναλωση;;;

 

 

Αν τα χιλιομετρα συνεχισεις να τα κανεις εντος πολης το πιθανοτερο ειναι να ανεβει η καταναλωση.(Οταν "εστρωνα τον κινητηρα ειχα καταναλωση 6 με 6.6, τα χιλιομετρα που κανω ειναι 60% εκτος πολης και 40% εντος). Μην ανησυχεις παντως για την καταναλωση, αυτη ειναι ενα υπερ στο civic, με νορμαλ οδηγηση δεν νομιζω με τιποτα να ξεπερασεις τα 8.5 σε μικτο κυκλο.

Use your Illusions..
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως για τα πρώτα 550 χιλ έχω κατανάλωση 7.3 lt/100 km. Φυσικά είμαι ακόμα στο στρώσιμο οπότε δεν το έχω ανοιξεί να δω πόσο θα ανέβη η κατανάλωση και τα περισσότερα χιλιόμετρα τα έχω εκτός πόλης και με ενεργοποιημένο το cruise control με διαφορετικές ταχύτητες κάθε φορά. Οδηγώντας μέσα απο το cruise control νομίζω οτι η κατανάλωση πέφτει αρκετά αν και το έχω συγκρίνει λίγες φορές αλλά πιστεύω οτι οδήγημα είναι ποιο οικονομικό. Η βενζίνη δεν ξέρω τι ρόλο παίζει στην κατανάλωση??? Ακόμα πάντως χρησιμοποιώ shell racing (100) αν και η τιμή της έχει αρχίσει και ξεφευγει αρκετά.
Link to comment
Share on other sites

Η κατανάλωση με καίει και μένα πάρα πολύ και έχω αρχίσει να απελπίζομαι. Βέβαια χρησιμοποιώ 100άρα βενζίνη μόνο αλλά με 20€ να έχεις 16-17 λίτρα πάει πολύ.

Έχω φτάσει τα 1350 χ.λ.μ. και έχω κατανάλωση περίπου 7.2-8.0 (μέτρηση που πιστεύω δεν είναι αντιπροσωπεθτική γιατί όταν το έχεις στο ρελαντί ή όταν αφήνεις το γκάζι μετρά μηδενική κατανάλωση!) αλλά το 70% αυτών έχουν γίνει σε ανοικτό δρόμο και με το στροφόμετρο να μην υπερβαίνει σχεδόν ποτέ τις 3000 στροφές!

Ειδικότερα 1η, 2α, 3η (χωρίς να τις τσιμπάω) μου βγάζει κατανάλωση σχεδόν πάντα πάνω από 20!!! Κι όλα αυτά με ΠΟΛΥ χαλαρή οδήγηση.

Είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να ανησυχώ?

Τώρα όσον αφορά το cruise control όντως είναι πολύ οικονομικότερη η οδήγηση σε σχέση με manual. Χαρακτηριστικά αναφέρω πως με ταχύτητα στα 125 (σε ευθεία, γιατί η κλίση του δρόμου παίζει μεγάλο ρόλο) η κατανάλωση είναι 5lt/100Kh! Μερικές φορές και χαμηλότερη.

Η προσωπική μου άποψη για οικ. οδήγηση είναι αργή επιτάχυνση και σταθερή ταχύτητα (χωρίς πολλές αυξομειώσεις).

 

Συγνώμη αν κούρασα αλλά έπρεπε να τα βγάλω από μέσα μου... :(

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μιας που το έχω 7 μήνες και έχω κάνει αρκετά ταξιδάκια να σας πω την γνώμη μου όσον αφορά την κατανάλωση. Γενικότερα έτσι όπως πάω εγώ που είναι από κανονικά έως ζωιρά δεν έχω πέσει με τίποτα κάτο από το 9λ/100κλμ. Σε ταξίδια πάντα ήμουν γύρω στο 10 με 10.5. Αναρωτιώμουν λοιπόν που είναι αυτές οι τιμές που λένε; Μας δουλεύουν; έκανα λοιπον το εξής πείραμα. Έπρεπε να πάω Αγρίνιο (μένω Λευκάδα) αυθημερόν. Ένας δρόμος με αρκετές ανυφόρες και στροφές αλλά κε μερικες μεγαλες ευθείες. Στο πήγαινε το έσκισα και έγραφε στο τέλος 10,5. Στο γύρνα πήγενα όχι πάνο από 90 κλμ, με ψρθισε χοντρολ όποτε με έπερνε, με αρκετές ανυφόρες και το αποτέλεσμα ήταν όντος εκπληκτικό....6,4/100κλμ.

 

Οπότε ναι το civic έχει την δυνατότητα να κάψει πολύ λίγη βενζίνη για τα άλογά του. Το θέμα είναι αν έχεις την υπομονλη πάντα να θυσιάζεις το πάθος για την οδήγιση αυτού του αυτοκινήτου για την κατανάλωση. Πάντως χαμηλές τιμές δεν έρχονται εύκολα. Ειδικά μέσα σε πόλη.

 

Οπότε σε όσους δείχνει υψιλή κατανάλωση μην απελπίζεστε. Προσπάθεια και αυτοσυγκράτιση θέλει.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις υπομονή είναι καλό αν δεν έχεις πρέπει να την αποκτήσεις γιατί η βενζίνη είτε απλή είτε 100-αρα έχει πάρει τον ανήφορο και δεν προβλέπεται να πέσει στα επόμενα χρόνια μέχρι την στιγμή που θα τελειώσει! Εγώ απο 100-αρα έχω ξεκινήσει στο civic αλλά πραγματικά δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα την βάζω στο αυτοκίνητο παρόλο που είμαι απο τους φανατικούς αυτής της βενζίνης αφού και στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου είχα ξεκινήσει απο super αμόλυβδη και συνέχισα στην 100-αρα χώρις ούτε μια φορά να του βάλω απλή αμόλυβδη!
Link to comment
Share on other sites

Δυσκολοι καιροι....για 100-αρες!!!!!!

Παρολαυτα θα συμφωνησω κ γω με τον φιλο οτι ειναι δυσκολο να το πας αυτο το αμαξι συνεχεια στο χαλαρο....οποτε ειναι αναποφευκτο να ξεφευγεις λιγο σε καταναλωση....το cruise control οντως βοηθαει πολυ στο στρωσιμο ειδικα.

 

Κατι αλλο...σας ειπε κανεις απο αντιπροσωπεια για ελεγχο των λαδιων στα 2500χλμ;;;;

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολοι καιροι....για 100-αρες!!!!!!

Παρολαυτα θα συμφωνησω κ γω με τον φιλο οτι ειναι δυσκολο να το πας αυτο το αμαξι συνεχεια στο χαλαρο....οποτε ειναι αναποφευκτο να ξεφευγεις λιγο σε καταναλωση....το cruise control οντως βοηθαει πολυ στο στρωσιμο ειδικα.

 

Κατι αλλο...σας ειπε κανεις απο αντιπροσωπεια για ελεγχο των λαδιων στα 2500χλμ;;;;

 

Ε αυτό πάει πολύ, σιγά μην τα αλλάζουμε και σε κάθε 500 μέτρα. Όχι βέβαια η πρώτη αλλάγη ήταν και είναι στα 10000 χλμ. Πάλι λεφτά θέλουν να μας φάνε. Μάλιστα και τώρα που θα αλλάξω και την εισαγωγή αέρα, που μάλλον θα μου ακυρώσουν την εγγύηση ούτε καν θα ξαναπατήσω στην αντιπροσωπεία. Ένα σκασμό λεφτά θα γλιτώσω από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

απλα προληπτικα μου ειπαν να τσεκαρω στα 2500χλμ απο μονος μου....δε μου ειπαν για αλλαγη λαδιων καμια σχεση το ενα με το αλλο....
Link to comment
Share on other sites

Ε αυτό πάει πολύ, σιγά μην τα αλλάζουμε και σε κάθε 500 μέτρα. Όχι βέβαια η πρώτη αλλάγη ήταν και είναι στα 10000 χλμ. Πάλι λεφτά θέλουν να μας φάνε. Μάλιστα και τώρα που θα αλλάξω και την εισαγωγή αέρα, που μάλλον θα μου ακυρώσουν την εγγύηση ούτε καν θα ξαναπατήσω στην αντιπροσωπεία. Ένα σκασμό λεφτά θα γλιτώσω από εκεί.

 

δεν νομίζω να χάσεις την εγγύηση επειδή θα αλλάξεις την εισαγωγή , αν θέλεις πήγαινε εκεί να σου την αλλάξουν για να μην χάσεις την εγγύηση όπως λες.

Link to comment
Share on other sites

απλα προληπτικα μου ειπαν να τσεκαρω στα 2500χλμ απο μονος μου....δε μου ειπαν για αλλαγη λαδιων καμια σχεση το ενα με το αλλο....

Προληπτικά μου ειπαν και εμένα να τα κοιταω τα λάδια αλλά γενικά οχι μόνο στα 2500 χιλ. Αλλά για αλλαγή λαδίων μου είπαν στα 10000 ή μετά απο ένα 6-μηνο που είναι και το πιθανότερο μιας και είναι δύσκολο για εμένα να κάνω 10000 χιλ σε ενα 6-μηνο! Βασικά με την αλλαγή λαδιών είμαι σίγουρος οτι θα πηγαίνω τσάμπα 2 φορές τον χρόνο μιας και εγώ δεν κάνω πάνω απο 9000 χιλ το χρόνο αλλά έχει χάρη η εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Η κατανάλωση με καίει και μένα πάρα πολύ και έχω αρχίσει να απελπίζομαι. Βέβαια χρησιμοποιώ 100άρα βενζίνη μόνο αλλά με 20€ να έχεις 16-17 λίτρα πάει πολύ.

Έχω φτάσει τα 1350 χ.λ.μ. και έχω κατανάλωση περίπου 7.2-8.0 (μέτρηση που πιστεύω δεν είναι αντιπροσωπεθτική γιατί όταν το έχεις στο ρελαντί ή όταν αφήνεις το γκάζι μετρά μηδενική κατανάλωση!) αλλά το 70% αυτών έχουν γίνει σε ανοικτό δρόμο και με το στροφόμετρο να μην υπερβαίνει σχεδόν ποτέ τις 3000 στροφές!

Ειδικότερα 1η, 2α, 3η (χωρίς να τις τσιμπάω) μου βγάζει κατανάλωση σχεδόν πάντα πάνω από 20!!! Κι όλα αυτά με ΠΟΛΥ χαλαρή οδήγηση.

Είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να ανησυχώ?

Τώρα όσον αφορά το cruise control όντως είναι πολύ οικονομικότερη η οδήγηση σε σχέση με manual. Χαρακτηριστικά αναφέρω πως με ταχύτητα στα 125 (σε ευθεία, γιατί η κλίση του δρόμου παίζει μεγάλο ρόλο) η κατανάλωση είναι 5lt/100Kh! Μερικές φορές και χαμηλότερη.

Η προσωπική μου άποψη για οικ. οδήγηση είναι αργή επιτάχυνση και σταθερή ταχύτητα (χωρίς πολλές αυξομειώσεις).

 

Συγνώμη αν κούρασα αλλά έπρεπε να τα βγάλω από μέσα μου... :(

Να σου απαντήσω μερικά από όσα γράφεις διότι είχα παρόμοιες απορίες. Όταν αφήνεις το γκάζι ενεργοποιήται το σύστημα cut-off του κινητήρα όπου ουσιαστικά έχεις μηδενική κατανάλωση καυσίμου.(Αυτό μου το εξήγησαν πως περίπου συμβαίνει αλλά οι περιορισμένες γνώσεις μου σε νόμους της φυσικής δεν μου επιτρέπουν να σας το αναλύσω διότι θα τρέμουν τα κόκαλα του Νεύτωνα μετά. Πάντως μου είπαν κάτι για αδράνεια του κινητήρα και μηδενική κατανάλωση του καυσίμου ΑΡΑ σωστά βλέπεις μηδενική κατανάλωση στο μετρητή στιγμιαίας κατανάλωσης. Τώρα το γιατί στιγμιαία φτάνει στο 20λ/100χλμ δεν το ξέρω και ίσως να έχει να κάνει με το απότομο άνοιγμα της ηλεκτρονικής πεταλούδας του γκαζιού( ;;;; ). Άλλη μία σκέψη που κάνω είναι ότι ίσως κινείσαι με πολύ χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα να ζορίζεις το αυτοκίνητο σε μία προσπάθεια να ακολουθήσεις το ρητό λίγες στροφές-λίγη κατανάλωση. Εγώ πιστεύω ότι ισχύει το κατάλληλες στροφές και σχέση=χαμηλή κατανάλωση. Έχω και εγώ αντίστοιχες μετρήσεις με cc οπότε συμφωνώ με όσα γράφεις για αυτό.

Για το θέμα της βενζίνης εγώ βάζω πάντα shell v-power 95 και δεν πιστεύω στα οφέλη της 100άρας. Εδώ το ίδιο μοτέρ λειτουργεί και αποδίδει ανάλογα με τις αμερικάνικες βενζίνες των ακόμα λιγότερων οκτανίων(νομίζω 91...).

Στο δικό μου με αρκετή αστική χρήση και πολλές μικροδιαδρομές με κρύο μοτέρ έχω μέση γύρω στο 9 αλλά το κοφτιάζω ενίοτε.

Link to comment
Share on other sites

Μια διαφήμιση (3.6mb) αφιερωμένη σε όλους τους κατόχους του Civic :)

Την έχω ανεβάσει στο φόρουμ των 4τ αλλά σας την δίνω και εδώ...ολόκληρη uncut η ελληνική διαφήμιση

Link to comment
Share on other sites

Ε αυτό πάει πολύ, σιγά μην τα αλλάζουμε και σε κάθε 500 μέτρα. Όχι βέβαια η πρώτη αλλάγη ήταν και είναι στα 10000 χλμ. Πάλι λεφτά θέλουν να μας φάνε. Μάλιστα και τώρα που θα αλλάξω και την εισαγωγή αέρα, που μάλλον θα μου ακυρώσουν την εγγύηση ούτε καν θα ξαναπατήσω στην αντιπροσωπεία. Ένα σκασμό λεφτά θα γλιτώσω από εκεί.

 

Γεια χαρά πια εισαγωγή σκέφτεσε να του βάλεις?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ένα audi A3 1,6 με το οποίο δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος... αρκετά προβλήματα .Βέβαια απο σταθερότητα και φρένα είναι αψογο όμως δέν αρκεί αυτό αν τρέχεις συνεργείο... Σκευτωμαι πάρα πολύ σοβαρά την αγορά ενός civic 1,8 sport αξίζει λέτε να κάνω την κίνηση αυτή? :worry:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...