Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Kalhspera kai xronia polla,

 

Thn paraskeuh loipon apekthsa kai egw ena Honda civic type s.

Parolo pou to amaksi sto synolo tou einai kataplhktiko otan skas 25.000 euro akoma kai to paramikro to prosexeis.

dikes mou parathrhseis loipon meta apo ta prwta 1000 xiliometra.

1on) To timoni stravouse deksia apo thn prwth mera kai meta apo episkepsh ston papra kai afou to tsekarame me ton ypeuthino mou eipan pws den einai tipota to anhsyxhtiko kai pws einai apolyta fysiologiko. To provlhma paramenei kai meta apo thn eythigramish/zygostathmish. edw na pw pws me 100 xiliometra sthn ethnikh to amaksi se 6 deutera alazei lwrida. Egw den to vrhskw logiko pantws.

2on) Meta ta 120 xiliometra akouw enan hxo san triksimo apo to mprostino meros tou autokinhtou.....san na trizei kati apto aera.

3on) Akougonte kapoia mikrotriksimatakia apo to aristero meros tou tamplo.

Kapoioi mporei na me poun periergo alla otan dineis 25.000 euro gia ena amaksi an mh ti allo perimeneis na mhn exeis tetoia provlhmata.

Kata talla opws ta exete pei kai eseis polles fores to amaksi exei foverh esthish ston dromo kai einai poly stathero se ypsiles taxythtes kai se strofes. Poly kalo eksoplismo kai panemorfo ekswterika kai eswterika me plousio ekswplismo kai poly praktikous kai eksypnous xwrous

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Kαλή χρονιά σε όλους και προσοχή στους δρόμους!Είμαι κάτοχος civic 5d 2002 και μετά απο 160.000 χλμ. λέω να πάρω καινούργιο.Απο το παλιό civic μου έχω παράπονα από την οδική του συμπεριφορά,τα φρένα και την ηχομόνωση, κατα τα άλλα είναι σκύλος!

Είμαι ανάμεσα στο νέο civic 1,8 sport και στο volvo S40 1,6.Απο ηχομόνωση πώς είναι το civic?

Link to comment
Share on other sites

Kαλή χρονιά σε όλους και προσοχή στους δρόμους!Είμαι κάτοχος civic 5d 2002 και μετά απο 160.000 χλμ. λέω να πάρω καινούργιο.Απο το παλιό civic μου έχω παράπονα από την οδική του συμπεριφορά,τα φρένα και την ηχομόνωση, κατα τα άλλα είναι σκύλος!

Είμαι ανάμεσα στο νέο civic 1,8 sport και στο volvo S40 1,6.Απο ηχομόνωση πώς είναι το civic?

 

kALHspera!!!Exw hdh 20700 KM me to civicaki apo sthsimo kai odikh suberifora einai apla CART polu kala frena kai ABS.2 fores xreiasthka ta frena kai eriksa agkyra!!!! Hxomwnwsh POLU KALH meta APO 6500 STROFES akous ton "thoryvo tou V-TEC!! DEN THELW NA SE EPHREASW ALLWSTE EXEIS CIVIC KAI KSEREIS KALUTERA.

Link to comment
Share on other sites

Kalhspera kai xronia polla,

 

Thn paraskeuh loipon apekthsa kai egw ena Honda civic type s.

Parolo pou to amaksi sto synolo tou einai kataplhktiko otan skas 25.000 euro akoma kai to paramikro to prosexeis.

dikes mou parathrhseis loipon meta apo ta prwta 1000 xiliometra.

1on) To timoni stravouse deksia apo thn prwth mera kai meta apo episkepsh ston papra kai afou to tsekarame me ton ypeuthino mou eipan pws den einai tipota to anhsyxhtiko kai pws einai apolyta fysiologiko. To provlhma paramenei kai meta apo thn eythigramish/zygostathmish. edw na pw pws me 100 xiliometra sthn ethnikh to amaksi se 6 deutera alazei lwrida. Egw den to vrhskw logiko pantws.

2on) Meta ta 120 xiliometra akouw enan hxo san triksimo apo to mprostino meros tou autokinhtou.....san na trizei kati apto aera.

3on) Akougonte kapoia mikrotriksimatakia apo to aristero meros tou tamplo.

Kapoioi mporei na me poun periergo alla otan dineis 25.000 euro gia ena amaksi an mh ti allo perimeneis na mhn exeis tetoia provlhmata.

Kata talla opws ta exete pei kai eseis polles fores to amaksi exei foverh esthish ston dromo kai einai poly stathero se ypsiles taxythtes kai se strofes. Poly kalo eksoplismo kai panemorfo ekswterika kai eswterika me plousio ekswplismo kai poly praktikous kai eksypnous xwrous

 

KALORIZIKO KAI KALOTAKSIDO!!!!oson afora to 1o erwthma sou MALLON TO PROVLHMA EINAI STON "ETHNIKO KATSIKODROMO" .Dokimaseto sthn ATTIKH ODO ,ekei toulaxiston einai eutheia o dromos kai einai poiotikoterh h asfaltos!!!! Gia to 3o kai se mena trizei ligo to tamplo eidika otan valw thermansh kai twra me thn diafora thermokrasias fainimeno diastolhs -sustolhs kai mono.meta apo ligaki omws ola ok!! Des to kai monos sou.Gia to 2o o thoryvos einai apo to tablo ???? EXEIS APOLUTO DIKIO NA EXEIS APAITHSEIS APO THN STIGMH POU TA 25000 DEN STA XARISE KAPOIOS.AKOMA KAI DWRO NA STO EKANAN O PELATHS EXEI PANTA DIKIO.POSO MALLON OTAN "SKAEI" 25 XHNES.

Link to comment
Share on other sites

επειδη χαναειπωθηκε το ζητημα και γνωριζω κατι λιγα λεω το εξης...

 

το αβαφο κομματι του πισω προφυλακτιρα ειναι ιδιο και για τις 2 εκδοσεις 1.400,1.800 5θ απλα το 1.4 εχει πλαστικα καπακια

 

το ζητημα ειναι πως αν θες να βαλεις τα ασημενια τριγωνακια γινεται αλλα η καταληξη της εξατμισης ειναι προς τα κατω και μονο απο την μια μερια....

 

που σημαινει οτι θα εχεις 2 εξατμισεις και θα βγαινει το καυσαεριο απο μια τριτη... δεν λεει για μενα να το κανεις εκτος και αν ασχοληθεις πιο σχολαστικα με το ζητημα εξατμιση...για θορυβο κλπ

Link to comment
Share on other sites

Nickcello77.Έχουμε το ίδιο χρώμα φίλε μου.Εννοείται ότι μου το έδωσαν άδειο.Το 2ο σέρβις πόσο σου κόστισε? Εμένα μου είπε 180 ευρώ. Πολλά πάρα πολλά.
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα με τους τριγμους ειναι συχνα εμφανιζομενο στα καινουργια αυτοκινητα.Απαραδεκτο σαν φαινομενο αλλα υπαρκτο ως γεγονος.Το προβλημα ειναι με το σερβις,γιατι καμμια εταιρεια -πλην της Toyota- δεν ασχολειται σοβαρα με την επιλυση των προβληματων.Εχω το civic sedan με μολις 1750 km και τριζει.Σημερα το πηγα για την επισκευη του προβληματος,το οποιο δεν λυθηκε.Ο υπευθυνος συνεργειου με ενημερωσε πως δεν υφισταται θεμα ασφαλειας και πως το αυτοκινητο που εχουν για test drive τριζει περισσοτερο!Εχουμε τρελλαθει τελειως δηλαδη!Τριζει καινουργιο αυτοκινητο και μου λενε οτι υπαρχουν και χειροτερα!Το παλιο μου Primera με 365000 km ετριζε λιγοτερο.Το σκεπτομαι πολυ σοβαρα για αναστροφη πωλησης.
:cool:Σύμπαν καί Θεός αγέννητα.
Link to comment
Share on other sites

Nickcello77.Έχουμε το ίδιο χρώμα φίλε μου.Εννοείται ότι μου το έδωσαν άδειο.Το 2ο σέρβις πόσο σου κόστισε? Εμένα μου είπε 180 ευρώ. Πολλά πάρα πολλά.

 

GEIA KAI SENA nt7!!! telika einai koinh politikh na ta dinoun adeia ta rezervouar!TSIGOUNI S......(AKATANOMASTE).OXI APLA SOU ZHTHSAN polla aplaΛΗΣΤΕΙΑ!!!! ΘΕΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.AKOU TI THA KANEIS.GIA LADIA THA PAS FRATZH No 23(KAI DEN KANW DIAFHMISH) tha pareis 4 lt shell helix 5w-40 tha sou kostisoun 48 euro mono!!!! mpouzi einai iridiou apo mama allazeis sta 60000 km!!apla an exeis money pare apo honda (epsaxa pantou kai den ta vrhka) gia kavatza kanoun 17 euro to ena (tsouxtero.....tha elega!!!) .FILTRO KABINAS KANEI 16 EURO ,F. LADIOU 10.28 EURO KAI AN XREIAZETAI FILTRO AEROS 21.07 euro(ANALOGA XRHSH-EMENA APLA TO KATHARISE ME AEROPISTOLO THA TO ALLAKSW STA 30000 km) +GENIKO ELENXO MHXANHS SUBLHRWMA STA YGRA ΨΥΓΕΙΟΥ!.ergatika mou phre 38 euro mono.apo eksuphretshs ARISTA KAI TA PAIDIA KAI TO AFENTIKO EKEI GNWSTES KAI OXI ARPAKOLLATZIDES .PHGA STO STO SUNERGEIO HONDA LIAKOS

(L.XASIAS143 6h EXODO APO ATTIKH ODO).AN THELEIS SOU STELNW THL .GENIKA SUNOLO PHGE 65 EYRO + ta ladia mou 48 euro=113 euro

Link to comment
Share on other sites

emena pantws mou to edwsan me 2e venzini!

afou fovomoun oti tha meinw mexri na vrw venzinadiko...

Χρόνια Πολλά σε όλους και καλή μας χρονιά! Εγώ πάντως πρόβλημα με την βενζίνη δεν αντιμετώπισα παρόλο που περίμενα να δω το λαμπάκι της ανοιχτό. Να φανταστείτε δεν ήταν ανοιχτό ούτε το λαμπάκι της βενζίνης και μπορώ να πω οτι είχε καμμία 7 με 8 ευρώ βενζίνης.

 

Καλησπέρα και καλή χρονιά.Έκανα το 1ο σέρβις στα 10000 km. στην αντιπροσωπεία επι της βουλιαγμένης στην γλυφάδα.Πλήρωσα 62ευρω.Λάδι - φίλτρο.Το λάδι 10-40 της shell,4,200 πήρε(μου χρέωσε 5 λίτρα,το υπόλοιπο μου το έδωσε).Απο εξυπηρέτηση αρκετά καλή.

Τελικά με τα λάδια τι τρέχει οι μισοί βάζουν 5-40 και οι άλλοι μισοι βάζουν 10-40. Το σωστό λάδι γαι την Ελλάδα και τις θερμοκρασίες που έχουμε εδώ απο οτι είδα στο Manual είναι 10-40. Άντε τώρα να βγάλεις άκρη με την αντιπροσωπεία????? Όσο για την εταιρεία που πρέπει να προέρχεται το λάδι ο καθένας απο οτι βλεπω βάζει οτι του αρέσει άλλος βάζει shell άλλος το λέει Honda....αυτά είναι μπερδέματα τρελά!!!!:O:O:O

 

Kalhspera kai xronia polla,

 

Thn paraskeuh loipon apekthsa kai egw ena Honda civic type s.

Parolo pou to amaksi sto synolo tou einai kataplhktiko otan skas 25.000 euro akoma kai to paramikro to prosexeis.

dikes mou parathrhseis loipon meta apo ta prwta 1000 xiliometra.

1on) To timoni stravouse deksia apo thn prwth mera kai meta apo episkepsh ston papra kai afou to tsekarame me ton ypeuthino mou eipan pws den einai tipota to anhsyxhtiko kai pws einai apolyta fysiologiko. To provlhma paramenei kai meta apo thn eythigramish/zygostathmish. edw na pw pws me 100 xiliometra sthn ethnikh to amaksi se 6 deutera alazei lwrida. Egw den to vrhskw logiko pantws.

2on) Meta ta 120 xiliometra akouw enan hxo san triksimo apo to mprostino meros tou autokinhtou.....san na trizei kati apto aera.

3on) Akougonte kapoia mikrotriksimatakia apo to aristero meros tou tamplo.

Kapoioi mporei na me poun periergo alla otan dineis 25.000 euro gia ena amaksi an mh ti allo perimeneis na mhn exeis tetoia provlhmata.

Kata talla opws ta exete pei kai eseis polles fores to amaksi exei foverh esthish ston dromo kai einai poly stathero se ypsiles taxythtes kai se strofes. Poly kalo eksoplismo kai panemorfo ekswterika kai eswterika me plousio ekswplismo kai poly praktikous kai eksypnous xwrous

Τις παραπάνω παρατηρήσεις τις έχουμε ξαναφέρει οπότε μάλλον είναι στα αρνητικά του αυτοκινήτου παρά είναι προβλήματα! Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι η τάπα του ρεζερβουάρ της βενζίνης η οποία μπορεί να ανοιξει καθώς πλένεις το αυτοκίνητο και χωρίς να υπάρχει λόγος! Το αριστερό τρίξιμο που αναφέρεις στο ταμπλώ το οποίο σταματάει με τις διάφορες μεταβολές της θερμοκρασίας το πιθανότερο είναι να προέρχεται απο το στεφάνι που κρατάει το τζαμάκι που είναι μπροστά απο τα όργανα του ταμπλώ. Αν καταφέρεις και την ώρα που αρχισεί να τρίζει πιάσεις το στεφάνι αυτό θα δεις οτι θα σταματήσει να τρίζει. Αλλά με τόσο πλαστικό που έχουν βάλει μέσα στο αυτοκίνητο είναι αδύνατο να μην υπάρχει κάτι που να τρίζει τίποτα άλλωστε δεν είναι τέλειο!

Link to comment
Share on other sites

:blink:καλησπερα και χρονια πολλα,τα ιδια προβληματα ακριβως διαπιστωσα και στο δικο μου.οσο για το τραβηγμα του τιμονιου, μου ανεφεραν κατι για τη βεργα του τιμονιου
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα με τους τριγμους ειναι συχνα εμφανιζομενο στα καινουργια αυτοκινητα.Απαραδεκτο σαν φαινομενο αλλα υπαρκτο ως γεγονος.Το προβλημα ειναι με το σερβις,γιατι καμμια εταιρεια -πλην της Toyota- δεν ασχολειται σοβαρα με την επιλυση των προβληματων.Εχω το civic sedan με μολις 1750 km και τριζει.Σημερα το πηγα για την επισκευη του προβληματος,το οποιο δεν λυθηκε.Ο υπευθυνος συνεργειου με ενημερωσε πως δεν υφισταται θεμα ασφαλειας και πως το αυτοκινητο που εχουν για test drive τριζει περισσοτερο!Εχουμε τρελλαθει τελειως δηλαδη!Τριζει καινουργιο αυτοκινητο και μου λενε οτι υπαρχουν και χειροτερα!Το παλιο μου Primera με 365000 km ετριζε λιγοτερο.Το σκεπτομαι πολυ σοβαρα για αναστροφη πωλησης.

 

Ίσως να φταίνε και οι χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος αυτήν την εποχή.Σκέφτηκες να ψεκάσεις τα σημεία όπου εντοπίζεις τους τριγμούς στο αυτοκίνητό σου,με κάποιο σιλικονούχο προϊόν;

[sIGPIC][/sIGPIC]

"Without racing there is no Honda"

Soichiro Honda

Link to comment
Share on other sites

:blink:καλησπερα και χρονια πολλα,τα ιδια προβληματα ακριβως διαπιστωσα και στο δικο μου.οσο για το τραβηγμα του τιμονιου, μου ανεφεραν κατι για τη βεργα του τιμονιου

Φίλε μου αν καταφέρεις και μάθεις περισσότερα πράγματα για το τιμόνι να μας ενημερώσεις και να μας πεις και ποιος "άγιος" μηχανικός στο είπε γιατί με αυτά που ακούμε για το τράβηγμα του τιμονιού θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε! Εγώ βασικά δεν έχω πρόβλημα αλλά οδήγησα ένος φίλου που μου το έλεγε οτι του τραβούσε το αυτοκίνητο και δεν το πίστευα και τελικά είχε δίκιο!!!:confused::confused::confused::confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω κι εγώ το τράβηγμα του τιμονιού!

Το παρατήρησα απ'την πρώτη κιόλας μέρα!

Αν το αφήσω ελεύθερο σε ευθεία καταλήγει δεξιά(!)

Επίσης για να πηγαίνει ευθεία δεν πρέπει το τιμόνι να βρίσκεται στο κέντρο συμμετρίας του αλλά λίγο δεξιά(!)(!)(!)

Αυτό όπως καταλαβαίνεται είναι αρκετά κουραστηκό στα ταξίδια γιατί πρέπει να καταβάλεις κάποια σχετική προσπάθεια για να κρατήσεις το αμάξι σταθερό.

Κρίμα γιατί το τιμόνι είναι ένα απ'τα σημεία που μ'αρέσει περισσότερο στο αυτοκίνητο (και δεν μιλάω μόνο για αισθητική)...

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος μιλήσει με συνεργείο και του δώσουν τεκμηριωμένη απάντηση για το τράβηγμα του τιμονιού παρακαλώ να μας το αναφέρει. Εμένα πάντως στον Παπρά μου είπαν πως δεν είναι τίποτα το ανησυχητικό και πως το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Οκ ας πούμε πως δεν είναι ανησυχητικό, αυτό δεν αλάζει το γεγονός πως το αμάξι τραβάει δεξιά (ακόμα και μετά την ζυγοστάθμιση/ευθυγράμηση). Το σίγουρο είναι πως κάτι δεν πάει καλά με το τιμόνι.

Τα τριξίματα πες πως τα καταπίνουμε γιατί έχει σφιχτή ανάρτηση κτλ κτλ....αλλά όχι και να τραβάει το τιμόνι σε ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αμάξι, ακόμα μετά και από ζυγοστάθμιση......έλεος πια!!!

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα ένας που επιβεβαιώνει το τράβηγμα του τιμονιού.

Πάντως και μένα στο συνεργείο που είπαν ότι δεν είναι τίποτε…. Θα το δείξει ……

:what: Μην κάνεις αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν
Link to comment
Share on other sites

Το θεωρω επικινδυνο:cry: και πρεπει να βρεθει λυση δεν μπορεις να οδηγας και να λες μην σηκωσω τα χερια απο το τιμονι γιατι υπαρχη

περιπτωση να φηγω εκτος δρομου .....

Μεχρι τωρα στο δικο μου ειμαι οκ!! το 5θ το 1800

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος μιλήσει με συνεργείο και του δώσουν τεκμηριωμένη απάντηση για το τράβηγμα του τιμονιού παρακαλώ να μας το αναφέρει. Εμένα πάντως στον Παπρά μου είπαν πως δεν είναι τίποτα το ανησυχητικό και πως το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Οκ ας πούμε πως δεν είναι ανησυχητικό, αυτό δεν αλάζει το γεγονός πως το αμάξι τραβάει δεξιά (ακόμα και μετά την ζυγοστάθμιση/ευθυγράμηση). Το σίγουρο είναι πως κάτι δεν πάει καλά με το τιμόνι.

Τα τριξίματα πες πως τα καταπίνουμε γιατί έχει σφιχτή ανάρτηση κτλ κτλ....αλλά όχι και να τραβάει το τιμόνι σε ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αμάξι, ακόμα μετά και από ζυγοστάθμιση......έλεος πια!!!

Αυτό το πρόβλημα σαν να μου θυμιζεί το πρόβλημα που είχα ακούσει οτι είχε το προηγούμε type-r με την κρεμαγιέρα και την οποία την άλλαζαν σε όσα παρουσίαζε πρόβλημα. Ελπίζω τα κοινούργια να μην έχουν κανά τέτοιο πρόβλημα???

Link to comment
Share on other sites

Το τράβηγμα του τιμονιού (ελαφρό) είναι εργοστασιακό και παρουσιάζεται σε όλα τα μοντέλα honda απ΄όσα ξέρω!Μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών η μεγάλη απόκλιση!!!

Απ ότι διαβάζω στο forum dεν φοράνε ολα τα 1,8 pilot!!

Link to comment
Share on other sites

Το τράβηγμα του τιμονιού (ελαφρό) είναι εργοστασιακό και παρουσιάζεται σε όλα τα μοντέλα honda απ΄όσα ξέρω!Μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών η μεγάλη απόκλιση!!!

Απ ότι διαβάζω στο forum dεν φοράνε ολα τα 1,8 pilot!!

Τι εννοείς μεγάλη απόκλιση????Απο οτι φαίνετε και εδώ η αλήθεια είναι οτι όλα έχουν το τράβηγμα του τιμονιού και απο οτι έχω ακούσει και από άλλους πολλοί έχουν αυτό το παράπονο αλλά ακόμα δεν μας έχει δοθεί κάποια εξήγηση. Ελπίζω στο μέλλον να πάρουμε και απάντηση! Στο civinfo έχει δει κανένας καμμιά τέτοια παρατήρηση για το τιμόνι????

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε πιέσεις στα ελαστικά, να έχουν όλα ίδια πίεση, από την αντιπροσωπεία βάζουν ότι να ναι πιέσεις.

Είχα ακούσει κάποτε ότι τα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε μετά από λίγη ώρα που δεν κρατάς το τιμόνι να παρεκκλίνουν δεξιά ώστε να σταματήσεις και αν το παρατηρήσετε αυτό γίνετε σε πολλά αυτοκίνητα, μήπως είναι αυτό που σας προβληματίζει??

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε πιέσεις στα ελαστικά, να έχουν όλα ίδια πίεση, από την αντιπροσωπεία βάζουν ότι να ναι πιέσεις.

Είχα ακούσει κάποτε ότι τα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε μετά από λίγη ώρα που δεν κρατάς το τιμόνι να παρεκκλίνουν δεξιά ώστε να σταματήσεις και αν το παρατηρήσετε αυτό γίνετε σε πολλά αυτοκίνητα, μήπως είναι αυτό που σας προβληματίζει??

 

Βασικά αυτό που κάνει δεν είναι να τραβάει προς τα δεξιά μετά απο κάποια δεύτερα αλλά αμέσως. Πάντως εχθές που το πάτησα λίγο εθνική (180) το αμάξι βίδωσε κάτω και δεν αισθανόμουν να τραβάει. Μου το κάνει όταν κινούμε μεταξύ 40-140. Τι να πώ πια για αυτό το θέμα, είμαι μπερδεμένος......ίσως να είναι τα λάστιχα η το οδόστρωμα, το παρατηρώ όμως πολύ συχνά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...