halo Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 Και ξαφνικά πριν από λίγο για 10 δευτερόλεπτα είχα 3 γκρι γραμμές στην οθόνη του κινητού. Έβγαλα αμέσως screenshot αλλά όπως βλέπετε αυτό βγήκε καθαρό.. Πρόβλημα οθόνης? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161008/e0bfa43756d097249ba0809a9d664370.jpg Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Be the change you wish to see in the world! 🧿 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dchris79 Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 Και ξαφνικά πριν από λίγο για 10 δευτερόλεπτα είχα 3 γκρι γραμμές στην οθόνη του κινητού. Έβγαλα αμέσως screenshot αλλά όπως βλέπετε αυτό βγήκε καθαρό.. Πρόβλημα οθόνης? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161008/e0bfa43756d097249ba0809a9d664370.jpg Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το είχαν και άλλα παιδιά αν εννοείς οριζοντιες γραμμές στην οθόνη και δυστυχώς πήγανε σε αλλαγή οθόνης... Με φοβερή καθυστέρηση από Samsung.. Ελπίζω να είναι κάτι άλλο.. Παράθεση s7 edge 935F LG Gpad V500 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scorpio3 Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 το service της samsung είναι από τα πιο απαράδεκτα κ όπως φαίνεται έχει βγάλει πολλές ελαττωματικές οθόνες Παράθεση IPhone 15 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosfx Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 το service της samsung είναι από τα πιο απαράδεκτα κ όπως φαίνεται έχει βγάλει πολλές ελαττωματικές οθόνες Φιλε η Samsung εχει ενα απο τα καλυτερα σερβις (smartec) κι ειναι μακραν καλυτερη απο τα υπολοιπα σερβις. Σου ευχομαι απλα μην χρειαστει να μπλεξεις με αλλους τυχον που αλλαξεις μαρκα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scorpio3 Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 Φιλε η Samsung εχει ενα απο τα καλυτερα σερβις (smartec) κι ειναι μακραν καλυτερη απο τα υπολοιπα σερβις. Σου ευχομαι απλα μην χρειαστει να μπλεξεις με αλλους τυχον που αλλαξεις μαρκα. Δυστυχώς έμπλεξα με την samsung και έχω την χειρότερη αντιμετώπιση.....δεύτερη φορά στην smartec η συσκευη την πρώτη μου άλλαξαν οθόνη λόγω καμενου πιξελ και το έκαναν χειρότερο .....τώρα για δεύτερη φορά που το έστειλα απλά περιμένουν απάντηση απο samsung το τι θα γίνει παω για 4 εβδομάδα...στην εξυπηρέτηση δεν λένε τίποτα απλα να περιμένω τηλέφωνο..πολύ αχρηστιλα για μια τέτοια εταιρία..μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που πήρα ξανά samsung... Παράθεση IPhone 15 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jmarousakis Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 Κάποια στιγμή είχα πει ότι είναι απαράδεκτο να έχουν τόσα προβλήματα οι οθόνες και αγοράζοντας καινούργιο ένα κινητό με τόσα λεφτά ουσιαστικά να μένεις χωρίς τηλέφωνο... Τότε είχε βγει ένας και μου έκανε και επίθεση κιόλας ότι, "ε αφού έχεις εγγύηση τι φοβάσαι"... αυτό ακριβώς φοβάμαι... τώρα ήθελα και να ξερα αν μπορεί να πει κάτι... όσο μου αρέσει τόσο με κάνει να απομακρυνομαι όλη αυτή η κατάσταση γιατί είμαι και από επαρχία και θα μπλεξω και με τις κουριερ πάνω κάτω αλλά και με τα τηλέφωνα που δεν σηκώνουν. Παράθεση "ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι εκείνος που δεν δίνουμε..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
donkixoths Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 Και ξαφνικά πριν από λίγο για 10 δευτερόλεπτα είχα 3 γκρι γραμμές στην οθόνη του κινητού. Έβγαλα αμέσως screenshot αλλά όπως βλέπετε αυτό βγήκε καθαρό.. Πρόβλημα οθόνης? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161008/e0bfa43756d097249ba0809a9d664370.jpg Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ναι φίλε μου δυστυχώς πρόβλημα οθόνης όπως είχε τύχει και σε εμένα. Το πας Smarttech και σε μια ώρα είναι έτοιμο φτάνει να είσαι σε εγγύηση και να μην είναι root. Α και να έχουν οθόνες γιατί τελευταία υπάρχει έλλειψη,κάνε ένα τηλ πριν πας!!! Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 Κάποια στιγμή είχα πει ότι είναι απαράδεκτο να έχουν τόσα προβλήματα οι οθόνες και αγοράζοντας καινούργιο ένα κινητό με τόσα λεφτά ουσιαστικά να μένεις χωρίς τηλέφωνο... Τότε είχε βγει ένας και μου έκανε και επίθεση κιόλας ότι, "ε αφού έχεις εγγύηση τι φοβάσαι"... αυτό ακριβώς φοβάμαι... τώρα ήθελα και να ξερα αν μπορεί να πει κάτι... όσο μου αρέσει τόσο με κάνει να απομακρυνομαι όλη αυτή η κατάσταση γιατί είμαι και από επαρχία και θα μπλεξω και με τις κουριερ πάνω κάτω αλλά και με τα τηλέφωνα που δεν σηκώνουν. Το θέμα είναι ότι πες ότι φεύγεις από samsung λόγω του service, θα πας που; στην Arvato ή στην procordia ; Δεν λέω ότι δεν τυχαίνουν και άσχημες συμπεριφορές από την smartec αλλά στην Ελλάδα με αυτές τις επιλογές δεν το λες χάλια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
halo Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Ναι φίλε μου δυστυχώς πρόβλημα οθόνης όπως είχε τύχει και σε εμένα. Το πας Smarttech και σε μια ώρα είναι έτοιμο φτάνει να είσαι σε εγγύηση και να μην είναι root. Α και να έχουν οθόνες γιατί τελευταία υπάρχει έλλειψη,κάνε ένα τηλ πριν πας!!! Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ευχαριστώ πολύ.. Δεν θυμάμαι πότε χρειάστηκε τελευταία φορά να πάω κινητό στο service.. Ελπίζω να ξεμπερδέψω το συντομότερο. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Be the change you wish to see in the world! 🧿 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Το θέμα είναι ότι πες ότι φεύγεις από samsung λόγω του service, θα πας που; στην Arvato ή στην procordia ; Δεν λέω ότι δεν τυχαίνουν και άσχημες συμπεριφορές από την smartec αλλά στην Ελλάδα με αυτές τις επιλογές δεν το λες χάλια. Εγώ από procordia είχα άριστη αντιμετώπιση πέρυσι όταν έστειλα το g3 για αλλαγή πλακέτας. Για arvato δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bas13 Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Εγώ από procordia είχα άριστη αντιμετώπιση πέρυσι όταν έστειλα το g3 για αλλαγή πλακέτας. Για arvato δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα. Και ένα σωρό αλλοι είχαν άσχημη διότι λόγω της απίστευτης πληθώρας κρουσμάτων που έχουν, είναι μόνιμα χωρίς stock ανταλλακτικων. Ένα service μοντέλο το κατάντησε η lg ..... :X Θα έλεγα να μην κρίνουμε εξ'ιδιων τ'αλλοτρια, αλλά λαμβάνοντας υπόψιν ενα μεγαλύτερο δείγμα από τις δικές μας προσωπικές μεμονωμένες περιπτώσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Θα έλεγα να μην κρίνουμε εξ'ιδιων τ'αλλοτρια, αλλά λαμβάνοντας υπόψιν ενα μεγαλύτερο δείγμα από τις δικές μας προσωπικές μεμονωμένες περιπτώσεις. Αυτό είναι η πιο σωστή αντιμετώπιση, σε όλους μας μπορεί να τύχει καλή ή κακή εξυπηρέτηση αυτό δεν κάνει αυτόματα το service κακό ή καλό. Το θέμα είναι στο σύνολο πως συμπεριφέρεται το κάθε service. Εγώ από procordia είχα άριστη αντιμετώπιση πέρυσι όταν έστειλα το g3 για αλλαγή πλακέτας. Για arvato δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα. Σεβαστό αλλά και στην smartec εχώ πάει κι εγώ και είχα τέλεια αντιμετώπιση, αυτό δεν αναιρεί την συμπεριφορά που είχαν στον φίλο πιο πάνω, άρα δεν αναιρεί και η δικιά σου αντιμετώπιση απ΄την procordia τις τόσες κακές συμπεριφορές ( ταχα μου υγρασία για να βγάλουν απ'την εγγύηση συσκευή με bootloop, ταχα μου root από καααααποιο app που μπορει να έβαλε ο χρήστης για να βγάλουν απ'την εγγύηση συσκευή με bootloop και φυσικά το κλασικό με την έλλειψη ανταλλακτικών για 20+ ημέρες σε πάρα πολλούς χρήστες ) Όσο για την arvato άσε είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmcostas Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Εγώ διανύω την 17η μέρα χωρίς το τηλέφωνο μου έχοντας το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Ελπίζω από αύριο να έχω κάτι νεότερο να σας πω. Πάντως ρε παιδιά σε πολλούς σιγά σιγά μας έχει συμβεί το πρόβλημα με τις 3 οριζόντιες λωρίδες.. Αρχίζει και με ανησυχεί μην μου ξανατυχει.. Είναι κάτι τυχαίο σε παρτίδα η θα το βγάλουν όλες αργά ή γρήγορα ? Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_amg Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Σε πολωνικο έχει έρθει σε κανέναν το update ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
transed_ Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Αγορασα το κινητο τελη Ιουνιου και την προηγουμενη βδομαδα μου εβγαλε απο το πουθενα ροζ και πρασινες γραμμες στην οθονη, μετα απο 2 μερες το display αλλαξε χρωμα, τι αλλαξα φωτεινοτητα, τι αλλαξα το setting στο display χαλια μαυρα. Πηρα τηλεφωνο την samsung και εστειλα το κινητο για service. Αλλαγη οθονης που θα παρει καιρο γιατι δεν εχουν stock και μιλαμε για Αγγλια service και οχι Ελλαδα. Η τηλεφωνικη υποστηριξη απλα αργη και πρεπει να τους ξαναπαρω τηλεφωνο στο service repair για να δω ποτε θα το παρω πισω το κινητο.. μεγαλη απογοητευση παντως. Το κινητο εχει ενα απο τα καλυτερα display της αγορας και οπου και αν εψαξα εχουν προβληματα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alextrela Δημ. October 9, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Περίεργα πράγματα. Εγώ το έχω από πρώτες πρώτες παρτίδες(Φεβρουαρίου παραγωγή μάλιστα) και άψογο. Γερμανικό unbranded από Amazon. Sent from my iPad using Tapatalk Παράθεση OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kountoura Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Περίεργα πράγματα. Εγώ το έχω από πρώτες πρώτες παρτίδες(Φεβρουαρίου παραγωγή μάλιστα) και άψογο. Γερμανικό unbranded από Amazon. Sent from my iPad using Tapatalk Και εγώ από τις πρώτες παρτίδες, Φεβρουαρίου παραγωγή, μην το ματιασω κανένα πρόβλημα! Παράθεση kountouraN Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkaragiannis Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Σε πολωνικο έχει έρθει σε κανέναν το update ? Σε μένα όχι πάντως Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakis88888 Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Αγορασα το κινητο τελη Ιουνιου και την προηγουμενη βδομαδα μου εβγαλε απο το πουθενα ροζ και πρασινες γραμμες στην οθονη, μετα απο 2 μερες το display αλλαξε χρωμα, τι αλλαξα φωτεινοτητα, τι αλλαξα το setting στο display χαλια μαυρα. Πηρα τηλεφωνο την samsung και εστειλα το κινητο για service. Αλλαγη οθονης που θα παρει καιρο γιατι δεν εχουν stock και μιλαμε για Αγγλια service και οχι Ελλαδα. Η τηλεφωνικη υποστηριξη απλα αργη και πρεπει να τους ξαναπαρω τηλεφωνο στο service repair για να δω ποτε θα το παρω πισω το κινητο.. μεγαλη απογοητευση παντως. Το κινητο εχει ενα απο τα καλυτερα display της αγορας και οπου και αν εψαξα εχουν προβληματα . Ωχ και εγώ τότε το πηρα :cry: Και δεν είναι αυτό που με ανησυχεί, η έλλειψη σε stock που λέτε με ανησυχεί Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
halo Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Θα το αφήσω να δω αν μου το ξανά κάνει και θα επικοινωνήσω με το service. Αν το πάρει κανείς από τα παιδιά που το έχετε για service πείτε μας. Να δούμε μήπως φέρουν νέες οθόνες.. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Be the change you wish to see in the world! 🧿 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Κάπου διάβασα ότι έχουν απεργίες κάποιοι στα πλοία για αυτό δεν έχουν οθόνες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vlasismiriagos Δημ. October 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2016 Ρε παιδιά μπας και παίζει τίποτα με τις καινούριες παρτίδες; Γιατί κι εγώ από τις πρώτες παρτίδες έχω και δεν έχει κάνει κιχ σε τίποτα.Άριστο σε όλα. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scorpio3 Δημ. October 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2016 Ρε παιδιά μπας και παίζει τίποτα με τις καινούριες παρτίδες; Γιατί κι εγώ από τις πρώτες παρτίδες έχω και δεν έχει κάνει κιχ σε τίποτα.Άριστο σε όλα. Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk εγω Μαρτίου είχα και έκαψε πιξελ Παράθεση IPhone 15 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tranaee Δημ. October 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2016 Σ' όσους έχουν το ελληνικό (ΕUR): Σας έχει έρθει η αναβάθμιση ασφαλ. Σεπτεμβρίου (που λήγει σε J) ; Είμαι ακόμα στην G935FXXU1BPH6 (PDA) G935FEUR1BPH1 (CSC) - Επιπ.επιδιορθ.ασφαλ: 1 Αυγούστου 2016 Όχι ακόμα και την περιμένουμε πως και πως. Δστχς υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στην κοινότητα των χρηστών που χρησιμοποιούν προϊόντα της DJI (Phantom - Inspite Κλπ) και η αναβάθμιση ασφαλείας του Αυγούστου προκαλεί στο S7 επανακινήσεις. =( Δείτε περισσότερα εδώ: http://forum.dji.com/thread-62084-6-1.html Παράθεση "How can I know so many, without even ever knowing anyone?.." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scorpio3 Δημ. October 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2016 Τηλεφώνησα για ακόμη μια φορά προηγουμένως κ ο υπάλληλος από την εξυπηρέτηση πελατών μου λέει να περιμένω σε αναμονή πηγαίνει μιλάει με τον προϊστάμενο για το θέμα μου κ μου αναφέρει ότι δεν μπορεί να μιλήσει μαζί μου κ ότι θα επικοινωνήσει κάποια στιγμή εντός της ημέρας??Την προηγούμενη φορά δεν με τηλεφώνησε πότε o προϊστάμενος.....4 εβδομάδα στο εξουσιοδοτημένο service η συσκευη μου για δεύτερη φορά και δεν με έχει ενημερώσει κανείς από Samsung...γιατί τόσο γείωση??Πρώτη φορά τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά από εταιρεία.. Παράθεση IPhone 15 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.