Jump to content

Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)


alextrela
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και ξαφνικά πριν από λίγο για 10 δευτερόλεπτα είχα 3 γκρι γραμμές στην οθόνη του κινητού. Έβγαλα αμέσως screenshot αλλά όπως βλέπετε αυτό βγήκε καθαρό..

Πρόβλημα οθόνης?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161008/e0bfa43756d097249ba0809a9d664370.jpg

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Be the change you wish to see in the world! 🧿

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 16,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Και ξαφνικά πριν από λίγο για 10 δευτερόλεπτα είχα 3 γκρι γραμμές στην οθόνη του κινητού. Έβγαλα αμέσως screenshot αλλά όπως βλέπετε αυτό βγήκε καθαρό..

Πρόβλημα οθόνης?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161008/e0bfa43756d097249ba0809a9d664370.jpg

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το είχαν και άλλα παιδιά αν εννοείς οριζοντιες γραμμές στην οθόνη και δυστυχώς πήγανε σε αλλαγή οθόνης... Με φοβερή καθυστέρηση από Samsung.. Ελπίζω να είναι κάτι άλλο..

s7 edge 935F

LG Gpad V500

Link to comment
Share on other sites

το service της samsung είναι από τα πιο απαράδεκτα κ όπως φαίνεται έχει βγάλει πολλές ελαττωματικές οθόνες

IPhone 15 Pro 

 

 

Link to comment
Share on other sites

το service της samsung είναι από τα πιο απαράδεκτα κ όπως φαίνεται έχει βγάλει πολλές ελαττωματικές οθόνες

Φιλε η Samsung εχει ενα απο τα καλυτερα σερβις (smartec) κι ειναι μακραν καλυτερη απο τα υπολοιπα σερβις.

Σου ευχομαι απλα μην χρειαστει να μπλεξεις με αλλους τυχον που αλλαξεις μαρκα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε η Samsung εχει ενα απο τα καλυτερα σερβις (smartec) κι ειναι μακραν καλυτερη απο τα υπολοιπα σερβις.

Σου ευχομαι απλα μην χρειαστει να μπλεξεις με αλλους τυχον που αλλαξεις μαρκα.

 

Δυστυχώς έμπλεξα με την samsung και έχω την χειρότερη αντιμετώπιση.....δεύτερη φορά στην smartec η συσκευη την πρώτη μου άλλαξαν οθόνη λόγω καμενου πιξελ και το έκαναν χειρότερο .....τώρα για δεύτερη φορά που το έστειλα απλά περιμένουν απάντηση απο samsung το τι θα γίνει παω για 4 εβδομάδα...στην εξυπηρέτηση δεν λένε τίποτα απλα να περιμένω τηλέφωνο..πολύ αχρηστιλα για μια τέτοια εταιρία..μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που πήρα ξανά samsung...

IPhone 15 Pro 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κάποια στιγμή είχα πει ότι είναι απαράδεκτο να έχουν τόσα προβλήματα οι οθόνες και αγοράζοντας καινούργιο ένα κινητό με τόσα λεφτά ουσιαστικά να μένεις χωρίς τηλέφωνο... Τότε είχε βγει ένας και μου έκανε και επίθεση κιόλας ότι, "ε αφού έχεις εγγύηση τι φοβάσαι"... αυτό ακριβώς φοβάμαι... τώρα ήθελα και να ξερα αν μπορεί να πει κάτι... όσο μου αρέσει τόσο με κάνει να απομακρυνομαι όλη αυτή η κατάσταση γιατί είμαι και από επαρχία και θα μπλεξω και με τις κουριερ πάνω κάτω αλλά και με τα τηλέφωνα που δεν σηκώνουν.
"ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι εκείνος που δεν δίνουμε..."
Link to comment
Share on other sites

Και ξαφνικά πριν από λίγο για 10 δευτερόλεπτα είχα 3 γκρι γραμμές στην οθόνη του κινητού. Έβγαλα αμέσως screenshot αλλά όπως βλέπετε αυτό βγήκε καθαρό..

Πρόβλημα οθόνης?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161008/e0bfa43756d097249ba0809a9d664370.jpg

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι φίλε μου δυστυχώς πρόβλημα οθόνης όπως είχε τύχει και σε εμένα. Το πας Smarttech και σε μια ώρα είναι έτοιμο φτάνει να είσαι σε εγγύηση και να μην είναι root. Α και να έχουν οθόνες γιατί τελευταία υπάρχει έλλειψη,κάνε ένα τηλ πριν πας!!!

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κάποια στιγμή είχα πει ότι είναι απαράδεκτο να έχουν τόσα προβλήματα οι οθόνες και αγοράζοντας καινούργιο ένα κινητό με τόσα λεφτά ουσιαστικά να μένεις χωρίς τηλέφωνο... Τότε είχε βγει ένας και μου έκανε και επίθεση κιόλας ότι, "ε αφού έχεις εγγύηση τι φοβάσαι"... αυτό ακριβώς φοβάμαι... τώρα ήθελα και να ξερα αν μπορεί να πει κάτι... όσο μου αρέσει τόσο με κάνει να απομακρυνομαι όλη αυτή η κατάσταση γιατί είμαι και από επαρχία και θα μπλεξω και με τις κουριερ πάνω κάτω αλλά και με τα τηλέφωνα που δεν σηκώνουν.

 

Το θέμα είναι ότι πες ότι φεύγεις από samsung λόγω του service, θα πας που; στην Arvato ή στην procordia ;

Δεν λέω ότι δεν τυχαίνουν και άσχημες συμπεριφορές από την smartec αλλά στην Ελλάδα με αυτές τις επιλογές δεν το λες χάλια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου δυστυχώς πρόβλημα οθόνης όπως είχε τύχει και σε εμένα. Το πας Smarttech και σε μια ώρα είναι έτοιμο φτάνει να είσαι σε εγγύηση και να μην είναι root. Α και να έχουν οθόνες γιατί τελευταία υπάρχει έλλειψη,κάνε ένα τηλ πριν πας!!!

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ευχαριστώ πολύ..

Δεν θυμάμαι πότε χρειάστηκε τελευταία φορά να πάω κινητό στο service..

Ελπίζω να ξεμπερδέψω το συντομότερο.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Be the change you wish to see in the world! 🧿

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι πες ότι φεύγεις από samsung λόγω του service, θα πας που; στην Arvato ή στην procordia ;

Δεν λέω ότι δεν τυχαίνουν και άσχημες συμπεριφορές από την smartec αλλά στην Ελλάδα με αυτές τις επιλογές δεν το λες χάλια.

Εγώ από procordia είχα άριστη αντιμετώπιση πέρυσι όταν έστειλα το g3 για αλλαγή πλακέτας. Για arvato δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από procordia είχα άριστη αντιμετώπιση πέρυσι όταν έστειλα το g3 για αλλαγή πλακέτας. Για arvato δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα.

Και ένα σωρό αλλοι είχαν άσχημη διότι λόγω της απίστευτης πληθώρας κρουσμάτων που έχουν, είναι μόνιμα χωρίς stock ανταλλακτικων. Ένα service μοντέλο το κατάντησε η lg ..... :X

 

Θα έλεγα να μην κρίνουμε εξ'ιδιων τ'αλλοτρια, αλλά λαμβάνοντας υπόψιν ενα μεγαλύτερο δείγμα από τις δικές μας προσωπικές μεμονωμένες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

 

Θα έλεγα να μην κρίνουμε εξ'ιδιων τ'αλλοτρια, αλλά λαμβάνοντας υπόψιν ενα μεγαλύτερο δείγμα από τις δικές μας προσωπικές μεμονωμένες περιπτώσεις.

 

Αυτό είναι η πιο σωστή αντιμετώπιση, σε όλους μας μπορεί να τύχει καλή ή κακή εξυπηρέτηση αυτό δεν κάνει αυτόματα το service κακό ή καλό.

Το θέμα είναι στο σύνολο πως συμπεριφέρεται το κάθε service.

 

Εγώ από procordia είχα άριστη αντιμετώπιση πέρυσι όταν έστειλα το g3 για αλλαγή πλακέτας. Για arvato δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει τα χειρότερα.

Σεβαστό αλλά και στην smartec εχώ πάει κι εγώ και είχα τέλεια αντιμετώπιση, αυτό δεν αναιρεί την συμπεριφορά που είχαν στον φίλο πιο πάνω, άρα δεν αναιρεί και η δικιά σου αντιμετώπιση απ΄την procordia τις τόσες κακές συμπεριφορές ( ταχα μου υγρασία για να βγάλουν απ'την εγγύηση συσκευή με bootloop, ταχα μου root από καααααποιο app που μπορει να έβαλε ο χρήστης για να βγάλουν απ'την εγγύηση συσκευή με bootloop και φυσικά το κλασικό με την έλλειψη ανταλλακτικών για 20+ ημέρες σε πάρα πολλούς χρήστες )

 

Όσο για την arvato άσε είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ διανύω την 17η μέρα χωρίς το τηλέφωνο μου έχοντας το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Ελπίζω από αύριο να έχω κάτι νεότερο να σας πω. Πάντως ρε παιδιά σε πολλούς σιγά σιγά μας έχει συμβεί το πρόβλημα με τις 3 οριζόντιες λωρίδες.. Αρχίζει και με ανησυχεί μην μου ξανατυχει.. Είναι κάτι τυχαίο σε παρτίδα η θα το βγάλουν όλες αργά ή γρήγορα ?

 

Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αγορασα το κινητο τελη Ιουνιου και την προηγουμενη βδομαδα μου εβγαλε απο το πουθενα ροζ και πρασινες γραμμες στην οθονη, μετα απο 2 μερες το display αλλαξε χρωμα, τι αλλαξα φωτεινοτητα, τι αλλαξα το setting στο display χαλια μαυρα. Πηρα τηλεφωνο την samsung και εστειλα το κινητο για service. Αλλαγη οθονης που θα παρει καιρο γιατι δεν εχουν stock και μιλαμε για Αγγλια service και οχι Ελλαδα. Η τηλεφωνικη υποστηριξη απλα αργη και πρεπει να τους ξαναπαρω τηλεφωνο στο service repair για να δω ποτε θα το παρω πισω το κινητο.. μεγαλη απογοητευση παντως. Το κινητο εχει ενα απο τα καλυτερα display της αγορας και οπου και αν εψαξα εχουν προβληματα .
Link to comment
Share on other sites

Περίεργα πράγματα.

Εγώ το έχω από πρώτες πρώτες παρτίδες(Φεβρουαρίου παραγωγή μάλιστα) και άψογο.

Γερμανικό unbranded από Amazon.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Περίεργα πράγματα.

Εγώ το έχω από πρώτες πρώτες παρτίδες(Φεβρουαρίου παραγωγή μάλιστα) και άψογο.

Γερμανικό unbranded από Amazon.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Και εγώ από τις πρώτες παρτίδες, Φεβρουαρίου παραγωγή, μην το ματιασω κανένα πρόβλημα!

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

Αγορασα το κινητο τελη Ιουνιου και την προηγουμενη βδομαδα μου εβγαλε απο το πουθενα ροζ και πρασινες γραμμες στην οθονη, μετα απο 2 μερες το display αλλαξε χρωμα, τι αλλαξα φωτεινοτητα, τι αλλαξα το setting στο display χαλια μαυρα. Πηρα τηλεφωνο την samsung και εστειλα το κινητο για service. Αλλαγη οθονης που θα παρει καιρο γιατι δεν εχουν stock και μιλαμε για Αγγλια service και οχι Ελλαδα. Η τηλεφωνικη υποστηριξη απλα αργη και πρεπει να τους ξαναπαρω τηλεφωνο στο service repair για να δω ποτε θα το παρω πισω το κινητο.. μεγαλη απογοητευση παντως. Το κινητο εχει ενα απο τα καλυτερα display της αγορας και οπου και αν εψαξα εχουν προβληματα .

 

Ωχ και εγώ τότε το πηρα :cry:

Και δεν είναι αυτό που με ανησυχεί, η έλλειψη σε stock που λέτε με ανησυχεί

Link to comment
Share on other sites

Θα το αφήσω να δω αν μου το ξανά κάνει και θα επικοινωνήσω με το service.

Αν το πάρει κανείς από τα παιδιά που το έχετε για service πείτε μας. Να δούμε μήπως φέρουν νέες οθόνες..

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Be the change you wish to see in the world! 🧿

Link to comment
Share on other sites

Κάπου διάβασα ότι έχουν απεργίες κάποιοι στα πλοία για αυτό δεν έχουν οθόνες.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπας και παίζει τίποτα με τις καινούριες παρτίδες; Γιατί κι εγώ από τις πρώτες παρτίδες έχω και δεν έχει κάνει κιχ σε τίποτα.Άριστο σε όλα.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπας και παίζει τίποτα με τις καινούριες παρτίδες; Γιατί κι εγώ από τις πρώτες παρτίδες έχω και δεν έχει κάνει κιχ σε τίποτα.Άριστο σε όλα.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

εγω Μαρτίου είχα και έκαψε πιξελ

IPhone 15 Pro 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σ' όσους έχουν το ελληνικό (ΕUR):

Σας έχει έρθει η αναβάθμιση ασφαλ. Σεπτεμβρίου (που λήγει σε J) ;

Είμαι ακόμα στην G935FXXU1BPH6 (PDA)

G935FEUR1BPH1 (CSC) - Επιπ.επιδιορθ.ασφαλ: 1 Αυγούστου 2016

Όχι ακόμα και την περιμένουμε πως και πως.

Δστχς υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στην κοινότητα των χρηστών που χρησιμοποιούν προϊόντα της DJI (Phantom - Inspite Κλπ) και η αναβάθμιση ασφαλείας του Αυγούστου προκαλεί στο S7 επανακινήσεις. =(

 

Δείτε περισσότερα εδώ:

http://forum.dji.com/thread-62084-6-1.html

"How can I know so many,

without even ever knowing anyone?.."

Link to comment
Share on other sites

Τηλεφώνησα για ακόμη μια φορά προηγουμένως κ ο υπάλληλος από την εξυπηρέτηση πελατών μου λέει να περιμένω σε αναμονή πηγαίνει μιλάει με τον προϊστάμενο για το θέμα μου κ μου αναφέρει ότι δεν μπορεί να μιλήσει μαζί μου κ ότι θα επικοινωνήσει κάποια στιγμή εντός της ημέρας??Την προηγούμενη φορά δεν με τηλεφώνησε πότε o προϊστάμενος.....4 εβδομάδα στο εξουσιοδοτημένο service η συσκευη μου για δεύτερη φορά και δεν με έχει ενημερώσει κανείς από Samsung...γιατί τόσο γείωση??Πρώτη φορά τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά από εταιρεία..

IPhone 15 Pro 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...