Jump to content

Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)


alextrela
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και το δικό μου που ειναι χρυσό έχει υποστεί ξεθώριασμα στο home button.Ωστοσο η αναγνώριση αποτυπώματος γίνεται κανονικά.

Η μπαταρια μου πάλι έχει υποστεί φθορά και είπα να την αλλάξω.Ετσι παίρνω κι εγω τη smartec να ρωτήσω κόστος.Μπαταρια 20 ευρω μου λέει η κοπέλα στο τηλέφωνο.Της αναφέρω και τη φθορά στο home button και μου λέει επι λέξη:

-Το ξεθώριασμα του home button δεν καλύπτεται απο εγγύηση...

-Ποιο το κόστος αντικατάστασης ;

-Παει μαζί με την οθόνη οποτε ειναι ακριβό στα 300 περιπου ευρω

-Οκ,θα σας στείλω τη συσκευη μόνο για αντικατάσταση μπαταριας.

-Μισό λεπτό κυριε...Εμείς δεν μπορούμε να παραδώσουμε επισκευασμένο τηλέφωνο με εξωτερικές φθορές οποτε θα αλλάξουμε μαλλον και το home button,οπότε και την οθόνη και θα σας ενημερώσουμε για το κόστος....Τελος θα επιβαρυνθείτε το κόστος αποστολής...

 

Μετα απ´ολα αυτα πήγα σε ενα irepair άλλαξα την μπαταρια και ησύχασα.

Σε 1 ωρα είχα τη συσκευη μου πίσω με κόστος 40 ευρω...και μπαταρια που καμμιά σχέση δεν έχει σε απόδοση με την αρχική που ομολογουμένως την είχα ταλαιπωρήσει εδώ και 18 μήνες...

Όσο για το home button αισθητικό ειναι το πρόβλημα και δεν με απασχολεί...

Μήπως, λέω μήπως, η κοπέλα δε κατάλαβε καλά ή λίγο το διόγκωσες το πρόβλημα με το ξεθωριασμα;; δε το λέω προσβλητικά, άλλο θέλω να πω.

Δε νομίζω όλες οι συσκευες που πηγαίνουν στο σέρβις να είναι του κουτιού. Κάποια γρατζουνιά, καποιο χτυπηματακι περιμετρικά στο bezel θα έχουν αρκετές από αυτές. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι απαιτούν αλλαγή οθόνης/πλάτης κτλ σε όλα αυτά.

Μήπως έριξε άδεια να πιάσει γεμάτα; δε ξέρω...

Apparently we love our own cell phones but we hate everyone else's...

Follow me on XDA

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 16,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Τα πράγματα έγιναν οπως ακριβώς έγραψα.Υπηρξε και άλλος διάλογος διευκρινιστικός στα παραπάνω αλλά ήταν σαφής ο κοπέλα που ήταν στο τηλέφωνο.Αφησε ενα παράθυρο αντικατάστασης δωρεάν σε περίπτωση που είχε χαλάσει το home button αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε...σαφώς.Το τηλέφωνό μου ειναι άψογο λειτουργικά και όλα λειτουργούν τέλεια.Μου είπε επίσης να στείλω και την απόδειξη αγοράς σε περίπτωση που εγκριθεί η εγγύηση.Με τέτοια δεδομένα δεν υπήρχε λόγος να αποχωριστώ τη συσκευη μου για άγνωστο χρόνο (μέχρι να δουν αυτοί τι χρειάζεται να γίνει τελικα) και με άγνωστο αποτέλεσμα για μενα εκ των προτέρων.Αποφασισα να δώσω 40 και να κάνω τη δουλειά μου σε μια ωρα με το irepair κι ας έχασα το υπόλοιπο εγγύησης...Αλλωστε τέτοια εγγύηση τι να την κάνω?

GTZ (George)

S23 Ultra SM-S918B

A55   SM-A556

Link to comment
Share on other sites

Η λογική του service (αν υπάρχει λογική στο να αλλάξεις ολόκληρη την οθόνη επειδή ξεθώριασε το home button:blink::blink::blink:) είναι για να μην τους πεις ότι το προκαλεσαν αυτοί όταν θα στο επέστρεφαν. Βεβαια αυτό λύνεται με μια φωτογραφία του κινητού πριν και μετά την παράδοση στο service. Οπότε κοινώς ψάχνουν για μ@λ...

πριν:nokia n82+5800+x6+n8 SlimModed by Lagoskon+lumia 800+920+820+830+925+1020+930, huawei p8 lite+p9 lite+mate 10 pro, iphone 5c+5+5s+6, Xiaomi Redmi note 2+ redmi 3s gold+ redmi note 3 pro+Redmi Note 4+Redmi Note 5+Mi A1+Mi8 6/64+Mi9 6/128+Poco F3, samsung galaxy s3+s3 mini+s4+s6+s7+s7 edge+s8 plus+s9plus+s10 plus 8/128+note 9+Note 10 plus+s20 fe 5G+s21fe+s21ultra+s21plus+s22 plus+s23ultra

τώρα: s23 plus 8/512 & s21 fe 6/128

Link to comment
Share on other sites

Άει καλά...δεν τους φτάνει τόσες οθόνες έχουν αλλάξει σε σπασμένα s7 edge και έχουν 'κονομησει αφού χρεώνεται ως η ακριβότερη ακόμη κι από τα s8 s8 plus αν θυμάμαι καλά...τραγικη αντιμετώπιση πάντως...
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα έγιναν οπως ακριβώς έγραψα.Υπηρξε και άλλος διάλογος διευκρινιστικός στα παραπάνω αλλά ήταν σαφής ο κοπέλα που ήταν στο τηλέφωνο.Αφησε ενα παράθυρο αντικατάστασης δωρεάν σε περίπτωση που είχε χαλάσει το home button αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε...σαφώς.Το τηλέφωνό μου ειναι άψογο λειτουργικά και όλα λειτουργούν τέλεια.Μου είπε επίσης να στείλω και την απόδειξη αγοράς σε περίπτωση που εγκριθεί η εγγύηση.Με τέτοια δεδομένα δεν υπήρχε λόγος να αποχωριστώ τη συσκευη μου για άγνωστο χρόνο (μέχρι να δουν αυτοί τι χρειάζεται να γίνει τελικα) και με άγνωστο αποτέλεσμα για μενα εκ των προτέρων.Αποφασισα να δώσω 40 και να κάνω τη δουλειά μου σε μια ωρα με το irepair κι ας έχασα το υπόλοιπο εγγύησης...Αλλωστε τέτοια εγγύηση τι να την κάνω?

Φίλε μου ελπίζω χωρίς καμμία παρεξήγηση αλλά αυτό που έκανες ήταν το λιγότερο αφελές. Και εξηγούμαι:

 

1) Δέχεσαι εκ τηλεφώνου ένα συμπέρασμα το οποίο είναι εντελώς παραδοξο και το θεωρείς φυσιολογικό. Σε καμμία των περιπτωσεων αν υπάρχει ένα μικρό ξεθωριασμα στο hb δεν αλλαζεται ολόκληρη η οθόνη. Ποσο μάλλον αν δεν το έχει δει κάποιος τεχνικος.

 

2) Αφού δέχεσαι (κακως) όλα τα παραπάνω πας σε σε μη εξουσιοδοτημενο και

α) πληρώνεις παραπανω και συγκεκριμένα τα διπλά, που 40 ευρώ είναι υπερβολικά μεγάλο πόσο για μια αλλαγή μπαταρίας σε οποιαδήποτε κινητό,

β) δεν ξέρω κατά πόσο είσαι σίγουρος ότι μπήκε genuine μπαταρία και όχι καμία κινεζια με λογότυπα samsung (κυκλοφορούν άπειρες στο εμποριο)

γ) το κινητό σου πλέον κατά 99% δεν είναι πλεον water resistant. Ακόμα και να μην απασχολεί κάποιον αυτό όπως και εμένα αφού δε το βάζω στο νερό, θα ήταν κρίμα να χάσω ένα τέτοιο βασικο χαρακτηριστικό χωρίς σοβαρό και προφανη λογο και

δ) έχασες και την εγγύηση, που ακόμα και μικρό υπόλοιπο να είχες, είναι μειον.

 

Αυτα

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by vamvakoulas
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ελπίζω χωρίς καμμία παρεξήγηση αλλά αυτό που έκανες ήταν το λιγότερο αφελές. Και εξηγούμαι:

 

1) Δέχεσαι εκ τηλεφώνου ένα συμπέρασμα το οποίο είναι εντελώς παραδοξο και το θεωρείς φυσιολογικό. Σε καμμία των περιπτωσεων αν υπάρχει ένα μικρό ξεθωριασμα στο hb δεν αλλαζεται ολόκληρη η οθόνη. Ποσο μάλλον αν δεν το έχει δει κάποιος τεχνικος.

 

2) Αφού δέχεσαι (κακως) όλα τα παραπάνω πας σε σε μη εξουσιοδοτημενο και

α) πληρώνεις παραπανω και συγκεκριμένα τα διπλά, που 40 ευρώ είναι υπερβολικά μεγάλο πόσο για μια αλλαγή μπαταρίας σε οποιαδήποτε κινητό,

β) δεν ξέρω κατά πόσο είσαι σίγουρος ότι μπήκε genuine μπαταρία και όχι καμία κινεζια με λογότυπα samsung (κυκλοφορούν άπειρες στο εμποριο)

γ) το κινητό σου πλέον κατά 99% δεν είναι πλεον water resistant. Ακόμα και να μην απασχολεί κάποιον αυτό όπως και εμένα αφού δε το βάζω στο νερό, θα ήταν κρίμα να χάσω ένα τέτοιο βασικο χαρακτηριστικό χωρίς σοβαρό και προφανη λογο και

δ) έχασες και την εγγύηση, που ακόμα και μικρό υπόλοιπο να είχες, είναι μειον.

 

Αυτα

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Δέχτηκε τηλεφωνικά ένα συμπερασμα γιατί πήρε στο επίσημο σέρβις που υποτίθεται ότι ξέρουν...δε του είπε φέρτο και το βλεπουμε. 40 δεν είναι πολλά 58 ευρώ είναι αν δεις το γράφουν και εδώ δυο τρεις σελίδες πίσω .αυτο που λες για το αν μπήκε αυθεντική η όχι μπαταρία μπορεί να γίνει και στο επίσημο.χωρις να θέλω να σου τη πω για όλα αυτά που έγραψες φυσικα...νομιζω παιδιά το θέμα είναι να μη μπλέξεις ποτέ με το σερβις. Η καλύτερη λυση

T68 N95 i900 i8000 HTC HD2 GT-I9300 Note3 s6 s7edge
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ελπίζω χωρίς καμμία παρεξήγηση αλλά αυτό που έκανες ήταν το λιγότερο αφελές. Και εξηγούμαι:

 

1) Δέχεσαι εκ τηλεφώνου ένα συμπέρασμα το οποίο είναι εντελώς παραδοξο και το θεωρείς φυσιολογικό. Σε καμμία των περιπτωσεων αν υπάρχει ένα μικρό ξεθωριασμα στο hb δεν αλλαζεται ολόκληρη η οθόνη. Ποσο μάλλον αν δεν το έχει δει κάποιος τεχνικος.

 

2) Αφού δέχεσαι (κακως) όλα τα παραπάνω πας σε σε μη εξουσιοδοτημενο και

α) πληρώνεις παραπανω και συγκεκριμένα τα διπλά, που 40 ευρώ είναι υπερβολικά μεγάλο πόσο για μια αλλαγή μπαταρίας σε οποιαδήποτε κινητό,

β) δεν ξέρω κατά πόσο είσαι σίγουρος ότι μπήκε genuine μπαταρία και όχι καμία κινεζια με λογότυπα samsung (κυκλοφορούν άπειρες στο εμποριο)

γ) το κινητό σου πλέον κατά 99% δεν είναι πλεον water resistant. Ακόμα και να μην απασχολεί κάποιον αυτό όπως και εμένα αφού δε το βάζω στο νερό, θα ήταν κρίμα να χάσω ένα τέτοιο βασικο χαρακτηριστικό χωρίς σοβαρό και προφανη λογο και

δ) έχασες και την εγγύηση, που ακόμα και μικρό υπόλοιπο να είχες, είναι μειον.

 

Αυτα

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Δεν μετάνοιωσα για ότι εκανα ως τωρα.

40 ευρω θα ήταν το κόστος ακόμα κι αν μου άλλαζαν μόνο μπαταρια βάζοντας και τα κούριερ,γιατι μου διεμήνυσαν ότι το κόστος τους βαρύνει εμενα.

IP 68 αποκλείεται να είχα ακόμα κι αν μου το άνοιγε το οφισιαλ σερβις...οποτε το νερό το ξεχνούσα ούτως ή άλλως...οπως άλλωστε εκανα και τους 18 μήνες που το εχω στα χέρια μου.

Μπαταρια γνήσια μου έβαλαν,ειδα το εντυπωςιακο κουτί που ήταν στη συςκευαςια Της αλλα και τις σημάνσεις που είχε επάνω.

Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού ειναι φίλος μου και δεν θα με κορόιδευε ποτέ σε τέτοια θέματα...

Τέλος,η απο τηλεφώνου ομιλία με το οφισιαλ σέρβις ήταν ο μόνος τρόπος να απευθυνθώ σε αυτούς διότι δεν ειμαι κάτοικος Αθήνας...οποτε δεν είχα άλλη επιλογή.Δυστυχως τα λεγόμενα τους με απέτρεψαν απο να τους στείλω το τηλέφωνο.Αφελες θα ήταν να τους το στείλω και να μου ζητούν 300+ για αναπάντεχη αλλαγή οθόνης με ξεθωριασμένο home button απο τη στιγμή που με είχαν κιόλας προειδοποιήσει...

Αντίθετα ήταν πολυ δελεαστικό να εχω τη συσκευη μου ακέραια σε μόλις μια ωρα στα χέρια μου με ολοκαίνουργια μπαταρια,χωρίς γραπτές εγγυήσεις μεν αλλα πλήρως λειτουργική και με εκτοξευμενη αυτονομία πια.Πληροφοριακα,η εφαρμογή του καπακιού δείχνει άψογη...

GTZ (George)

S23 Ultra SM-S918B

A55   SM-A556

Link to comment
Share on other sites

Δεν μετάνοιωσα για ότι εκανα ως τωρα.

40 ευρω θα ήταν το κόστος ακόμα κι αν μου άλλαζαν μόνο μπαταρια βάζοντας και τα κούριερ,γιατι μου διεμήνυσαν ότι το κόστος τους βαρύνει εμενα.

IP 68 αποκλείεται να είχα ακόμα κι αν μου το άνοιγε το οφισιαλ σερβις...οποτε το νερό το ξεχνούσα ούτως ή άλλως...οπως άλλωστε εκανα και τους 18 μήνες που το εχω στα χέρια μου.

Μπαταρια γνήσια μου έβαλαν,ειδα το εντυπωςιακο κουτί που ήταν στη συςκευαςια Της αλλα και τις σημάνσεις που είχε επάνω.

Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού ειναι φίλος μου και δεν θα με κορόιδευε ποτέ σε τέτοια θέματα...

Τέλος,η απο τηλεφώνου ομιλία με το οφισιαλ σέρβις ήταν ο μόνος τρόπος να απευθυνθώ σε αυτούς διότι δεν ειμαι κάτοικος Αθήνας...οποτε δεν είχα άλλη επιλογή.Δυστυχως τα λεγόμενα τους με απέτρεψαν απο να τους στείλω το τηλέφωνο.Αφελες θα ήταν να τους το στείλω και να μου ζητούν 300+ για αναπάντεχη αλλαγή οθόνης με ξεθωριασμένο home button απο τη στιγμή που με είχαν κιόλας προειδοποιήσει...

Αντίθετα ήταν πολυ δελεαστικό να εχω τη συσκευη μου ακέραια σε μόλις μια ωρα στα χέρια μου με ολοκαίνουργια μπαταρια,χωρίς γραπτές εγγυήσεις μεν αλλα πλήρως λειτουργική και με εκτοξευμενη αυτονομία πια.Πληροφοριακα,η εφαρμογή του καπακιού δείχνει άψογη...

 

Σωστος συμφωνω σπο τη στιγμη που δε μενεις Αθηνά να πηγαινες απο κοντα μπας και εβγαζες ακρη επραξες άρτια

T68 N95 i900 i8000 HTC HD2 GT-I9300 Note3 s6 s7edge
Link to comment
Share on other sites

Αν δε βγαζετε ακρη με smartec μπορείτε να απευθυνθείτε και στο κατάστημα της Καλλιθέας, δεν έχει τόση δουλειά και μπορεί να συννενοηθείς και καλύτερα. Επειδή τους γνωρίζω θεωρω οτι αποκλειετε να σου έλεγαν τίποτα για το ξεθωριασμα στο πλήκτρο.

Πρόσφατα άλλαξα εντός εγγύησης σε αυτούς μπαταρία και όλα πήγαν οκ.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη smartec δυο φορές μέσα σε διάστημα ενός μήνα μου δώσανε τιμή για μπαταρία για το galaxy s6 G920f το απλό 46 ευρώ. Το κινητό είναι εκτός εγγύησης. Η δεύτερη επικοινωνία ήταν την ίδια μέρα. Το πρωί τους πήρα τηλέφωνο και το μεσημέρι πήγα την συσκευή και περίμενα να την παρω για αλλαγή μπαταρίας. Όταν μου την παρέδωσαν με χρέωσαν 51 ευρώ.

Σε ερώτηση μου γιατί η διαφορά στην τιμή σε σχέση με αυτήν που μου έδωσαν από το τηλέφωνο μου ήταν ότι φταίει η Samsung και ότι η τιμή παίζει ανάλογα με την τιμή τις αγοράς των ανταλλακτικών.

Μα τους λέω το πρωί τηλεφώνησα σε σας και όχι στην Samsung και μου δώσατε αυτή την τιμή μπορεί να άλλαξε μέσα σε 5 ώρες; Τι είστε χρηματιστήριο;

Μετά που είπαν ότι φταίει η κοπέλα που δεν υπολόγισε τις αυτοκόλλητες ταινίες.

Γιατί τους απαντώ υπάρχει περίπτωση να αλλάξετε μπαταρία και να βάλετε τις παλιές,

Όχι μου λένε.

Άρα τα ανταλλακτικά είναι στάνταρ άρα και η τιμή θα πρέπει να είναι στάνταρ και αυτή που δίνεται.

Άκρη δεν έβγαλα.

Πλήρωσα 51,30 και έφυγα.

Το κινητό πάντως το πήρα στην κατάσταση που το παρέδωσα

Νικήτας
Link to comment
Share on other sites

Αργησα να κανω τη μεταβαση... Πηγαινα για S7 Edge τελικα πηρα S7, μετα S6 Edge Plus, μετα Xiaomi Mi Note 2. Επιτελους κατεληξα σε S7 Edge silver και πραγματικα ειναι το ωραιοτερο και καλυτερο κινητο που εχω πιασει... Στο 1ο στησιμο ειμαι ακομα και η μπαταρια απο 100% πηγε 55% με πανω απο 3 ωρεε οθονης.I'm happy! Παω για μια Nillkin Nature σημερα και ειμαι κομπλε.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by GMF80
Link to comment
Share on other sites

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη smartec δυο φορές μέσα σε διάστημα ενός μήνα μου δώσανε τιμή για μπαταρία για το galaxy s6 G920f το απλό 46 ευρώ. Το κινητό είναι εκτός εγγύησης. Η δεύτερη επικοινωνία ήταν την ίδια μέρα. Το πρωί τους πήρα τηλέφωνο και το μεσημέρι πήγα την συσκευή και περίμενα να την παρω για αλλαγή μπαταρίας. Όταν μου την παρέδωσαν με χρέωσαν 51 ευρώ.

Σε ερώτηση μου γιατί η διαφορά στην τιμή σε σχέση με αυτήν που μου έδωσαν από το τηλέφωνο μου ήταν ότι φταίει η Samsung και ότι η τιμή παίζει ανάλογα με την τιμή τις αγοράς των ανταλλακτικών.

Μα τους λέω το πρωί τηλεφώνησα σε σας και όχι στην Samsung και μου δώσατε αυτή την τιμή μπορεί να άλλαξε μέσα σε 5 ώρες; Τι είστε χρηματιστήριο;

Μετά που είπαν ότι φταίει η κοπέλα που δεν υπολόγισε τις αυτοκόλλητες ταινίες.

Γιατί τους απαντώ υπάρχει περίπτωση να αλλάξετε μπαταρία και να βάλετε τις παλιές,

Όχι μου λένε.

Άρα τα ανταλλακτικά είναι στάνταρ άρα και η τιμή θα πρέπει να είναι στάνταρ και αυτή που δίνεται.

Άκρη δεν έβγαλα.

Πλήρωσα 51,30 και έφυγα.

Το κινητό πάντως το πήρα στην κατάσταση που το παρέδωσα

 

Παραμύθια και ερασιτεχνισμοι... ******τα

Link to comment
Share on other sites

Εγω σε samsung service στον Πειραια (οχι smartec) πηγα και τους ρωτησα σε περιπτωση ανοιγματος για επισκευη οποιασδηποτε συσκευης με ip68 χανουμε το χαρακτηριστικο αυτο?? ΜΟυ απαντησε: ειμαστε υποχρεωμενοι απο την samsung europe να παραδωσουμε τη συσκευη οπως την παραλαβαμε..Και ρωταω ξανα τον υπαλληλο ειστε σιγουρος?? και μου λεει θελεις να παρω κ το τμημα των τεχνικων??.Καντε τον κοπο του λεω..Μου ειπαν και αυτοι το ιδιο..Τι παιζει ρε παιδια??Παπατζες ειναι ολα??Μου διαβασε τους ορους χρησης του service και μου ειπε οτι εχει δικαιωμα ο πελατης σε 10λεπτο τεστ μεσα σε νερο πριν την παραλαβη ο ιδιος μπροστα στα ματια του.Αυτοι, μου ειπε οποιαδηποτε συσκευη με ip68 την τεσταρουν και μετα την επιστρεφουν(επισκαυασμενη εννοειται) στον κατοχο.Λετε να μου πουλησε παραμυθι??
Link to comment
Share on other sites

Εγω σε samsung service στον Πειραια (οχι smartec) πηγα και τους ρωτησα σε περιπτωση ανοιγματος για επισκευη οποιασδηποτε συσκευης με ip68 ειμαστε υποχρεωμενοι απο την samsung europe να παραδωσουμε τη συσκευη οπως την παραλαβαμε..Και ρωταω ξανα τον υπαλληλο, και μου λεει θελεις να παρω κ το τμημα των τεχνικων.Καντε τον κοπο του λεω..Μου ειπαν και αυτη το ιδιο..Τι παιζει ρε παιδια??Παπατζες ειναι ολα??Μου διαβασε τους ορους χρησης του service και μου ειπε οτι εχει δικαιωμα ο πελατης σε 10λεπτο τεστ μεσα σε νερο πριν την παραλαβη ο ιδιος μπροστα στα ματια του.Αυτοι μου ειπε οποιαδηποτε συσκευη με ip68 την τεσταρουν και μετα την επιστρεφουν(επισκαυασμενη εννοειται) στον κατοχο.Λετε να μου πουλησε παραμυθι??

 

Εγώ ξέρω ότι σε συσκευές που έχουν οποιαδήποτε πιστοποίηση waterproof, water resistant στα επίσημα σέρβις γίνεται όντως στεγανοποίηση ξανά και έλεγχος.

Αυτό με το 10λεπτο τεστ παρουσία του πελάτη πάντως δεν το ήξερα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά βρέθηκα πριν μια εβδομάδα στην Αθηνα(μένω επαρχία) και με την ευκαιρία είπα να πάω από smartec να κάνουν έναν έλεγχο και μέτρηση στην μπαταρία γιατί είχε πέσει η απόδοση. Να σημειώσω ότι η εγγύηση της μπαταριας θα εληγε την επόμενη μέρα από την ημέρα που το πήγα στο σέρβις. Τελικά μετά τον έλεγχο μου έβαλαν καινούργια μπαταρία αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι όταν τους παρέδωσα το τηλέφωνο το κοιτούσαν γύρω γύρω για σημάδια η χτυπήματα κάτι όμως που δεν έχει να κάνει με τον λόγο που τους πήγα το τηλέφωνο για ελεγχο

 

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Galaxy Z fold 5

Link to comment
Share on other sites

Απο QHD σε FHD βλέπεται διαφορά στην μπαταρία?

Κοίτα εγώ που κάνω βαριά χρήση τελευταία (gaming και βίντεο) έχω παρατηρήσει μεγαλύτερη κατανάλωση στο qhd ειδικά άμα παίζεις βαριά παιχνίδια σε φουλ γραφικά ή αν αντίστοιχα βλέπεις βιντεάκια σε 1440p. Επίσης νομίζω ότι και η λειτουργία οθόνης κινηματογράφος amoled καταναλώνει λίγο περισσότερη μπαταρία λόγο έντονων χρωμάτων, αλλά δεν είμαι σίγουρος μπορεί να είναι και η ιδέα μου.

Link to comment
Share on other sites

Σας την παραδίδουν αφού τη βάλουν 10 λεπτά μέσα στο νερό και όλα ΟΚ,εντάξει?

Μετα απο λίγο καιρό πάτε τη συσκευη για επισκευή ξανά επειδή σας παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα π.χ. δεν ανοίγει με τιποτε.Την ανοίγουν και βλέπουν υγρασία εντός...

Σας την αλλάζουν ή σας προσάπτουν ότι τη βάλατε στο νερό πολλή ωρα και δεν εχουν καμμιά ανάμειξη επειδή το τεστ των 10 λεπτών ήταν κάποτε επιτυχές?

GTZ (George)

S23 Ultra SM-S918B

A55   SM-A556

Link to comment
Share on other sites

@GMF80 απόλαυσέ το ...εξαιρετικο (ολοκληρωμένο πλην Ραδιοφώνου για πολλούς σημαντικό μείον)κινητό ακόμη και σήμερα το θεωρώ στα top5 ...προσωπικη άποψη φυσικά ;)
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα ! Εχω το S7 απο αντικατασταστη απο smartec ειχα το s6 και μεσα σε 4 μηνες αφου μου χαλασε 3 φορες τελικα μου εδωσαν το s7...απλα νομιζω οτι εχω καποιο θεμα με τα update ειμαι ακομα στην 7.0...
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα ! Εχω το S7 απο αντικατασταστη απο smartec ειχα το s6 και μεσα σε 4 μηνες αφου μου χαλασε 3 φορες τελικα μου εδωσαν το s7...απλα νομιζω οτι εχω καποιο θεμα με τα update ειμαι ακομα στην 7.0...

Σωστά είσαι...Δεν έχει δώσει παραπάνω ακόμα.

Apparently we love our own cell phones but we hate everyone else's...

Follow me on XDA

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μετά από αλλαγή ρομ και στήσιμο από την αρχή πάω να ανοίξω το my knox και λέει ότι η εφαρμογή δεν υποστηρίζεται για την συσκευή μου....τι φάση?

Ο secure folder ανοίγει κανονικά

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μου κολλησε και δεν ανοιγει το τηλεφωνο. Θυμαστε ποια πληκτρα παταμε μαζι για να ξεκολλησει?
Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μου κολλησε και δεν ανοιγει το τηλεφωνο. Θυμαστε ποια πληκτρα παταμε μαζι για να ξεκολλησει?

Power off και volume down μαζί αρκετά δευτερόλεπτα

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...