panthiras_mes Δημ. May 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 Εγω λεω να μην ειμαστε αρνητικοι και αποθαρινοντε καποιοι. Ο συνηγορος λιγο που ρωτησα και εμαθα, ασχολειται με το καθε θεμα και δεν το αφηνει στο φλου. Επειτα προτεινα αν δεν βγει ακρη στρεφομαστε και νομικα αφου μαζευτουμε αρκετοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spirospatra Δημ. May 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 Ενα google doc με ονοματεπώνυμο, email και s/n και προώθηση του μαζί με το κείμενο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eagly13 Δημ. May 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 (edited) Έχω φτιάξει ένα google doc και θα μπορούσαν όσοι ενδιαφέρονται να μου στείλουν pm ώστε να τους το κάνω share και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους. Επίσης παραθέτω το link της LG International (South Korea) για την σύνταξη complaint, όπου και θα πρέπει να στείλουμε την επιστολή μαζί με τα λοιπά έγγραφα. http://ethics.lg.co.kr/main/en.do Edited May 7, 2016 by eagly13 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kale Δημ. May 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 Εγώ έχω 602 με marshmallow προεγκατεστημενο το έχω κοντά 3μηνο κανένα πρόβλημα, βέβαια το είχα κάνει set as new εντελώς τυχαία. Γνώριζα το πρόβλημα και το παρακολουθουσα και πίστευα ότι αφού έκανε η LG επίσημη ανακοίνωση τον Ιανουάριο απο Φεβρουάριο θα είχαν λύση το πρόβλημα έτσι και πήρα 602. Τελικά αποδειχτηκα λάθος και τώρα είμαι μέσα στο άγχος. Κάντε κάτι παιδιά να ξέρουμε ότι θα έχουμε σέρβις τουλάχιστον. Κυνηγηστετο όσο μπορείτε, μόνο που λέτε ότι το ετοιμάζεται μας κάνετε να νιώθουμε καλύτερα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. May 7, 2016 Author Administrators Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 Για εμενα, εάν θέλετε την γνώμη μου, ας αναλάβει κάποιος moderator ,να το οργανώσει, εάν θέλει βέβαια. Είτε θέλει, είτε όχι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, δεν μπορεί κάποιος να στείλει καταγγελία χωρίς να εχει ο ίδιος πρόβλημα. Δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση από άτομα που δεν έχουν πρόβλημα στη συσκευη τους και φυσικά δεν μπορεί το φόρουμ να αναλάβει ή να εκπροσωπήσει κάποιους μιας και δεν φτάνει μέχρι εκεί η αρμοδιότητα μας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MobilePerson Δημ. May 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 Συμφωνω ότι γενικότερα, θα πρεπει ενας mod να κρατά μια ουδέτερη θέση, όμως εδώ δεν συμβαίνει αυτό και έχει μάλιστα αναφέρθει ότι υπάρχει και πληροφόρηση από "μεσα". Για το λόγο αυτό έκανα την πρόταση μου και κυρίως επειδή εσύ ο ίδιος ειχες αναφέρει για πληροφορίες που έχεις από μεσα σχετικά με το πρόβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hall2001 Δημ. May 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 Πάντως δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο να παρακολουθούν την συζήτηση και οι ίδιοι από procordia μεριά! Παράθεση Σημασία δεν έχει η πτώση, αλλά η πρόσκρουση. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takaros31 Δημ. May 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 Πάντως δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο να παρακολουθούν την συζήτηση και οι ίδιοι από procordia μεριά! Και να την παρακολουθούν δεν αλλάζει κάτι. Ίσα ίσα καλύτερα για να δουν την ξενερα που επικρατεί. Το ότι είναι φάουλ είναι δεδομένο εφόσον μιλάμε για full stock συσκευές το θέμα είναι να βρεθεί κάποιος να το αποδείξει. Επίσης πρέπει να καταλάβουν ότι πλέον τα €€€ βγαίνουν με κόπο και ότι δεν είναι εποχές να παίζουν με την τσέπη του κόσμου. Παράθεση Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. May 7, 2016 Author Administrators Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2016 Συμφωνω ότι γενικότερα, θα πρεπει ενας mod να κρατά μια ουδέτερη θέση, όμως εδώ δεν συμβαίνει αυτό και έχει μάλιστα αναφέρθει ότι υπάρχει και πληροφόρηση από "μεσα". Για το λόγο αυτό έκανα την πρόταση μου και κυρίως επειδή εσύ ο ίδιος ειχες αναφέρει για πληροφορίες που έχεις από μεσα σχετικά με το πρόβλημα. Διάβασε πάλι τι πληροφορίες έχω αναφέρει οτι έχω και θα δεις οτι δεν εχει καμία σχέση με τις καταγγελίες που αναφέρονται εδω. Και μάλλον κάποιοι έχουν μπερδευτεί αρκετά και πρέπει λίγο να τα ξεκαθαρίσουμε... Αν εχει κάποιος συγκεκριμένο πρόβλημα με την εταιρία, το αντιμετωπίζει κατ' ιδίαν. Αν έχουν πολλοί το ίδιο πρόβλημα μπορούν να συνεννοηθούν να κινηθούν μαζικά, όλοι εμείς οι υπόλοιποι δεν έχουμε κανένα λόγο να ασχοληθούμε. Εδω διαβάζω τρελά πράγματα από άτομα τα οποία δεν έχουν πρόβλημα καν αλλά είναι με κάποιο παράξενο τροπο ήδη θιγμένοι και συμμετέχουν ενεργά σε όλο αυτό!:confused: Τέλος... το myphone.gr δεν αποτελεί χώρο καταγγελιών και δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η συζήτηση, όποιος θέλει να κινηθεί νομικά ας το κάνει, οποίος θέλει να συνεργαστεί με άλλους σε αυτό ας το κάνει με προσωπική επικοινωνία, στο παρόν φόρουμ δεν μας επιτρέπεται να συντηρούμε καταγγελίες για τον οποιοδήποτε λόγο. Ας επιστρέψουμε στο θέμα του τίτλου λοιπόν και μέχρι εκεί. Ας κλείσει η συζήτηση εδω λοιπόν, ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει οτι θέλει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MobilePerson Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Ναι... Έχω ενημέρωση από την ίδια την LG Hellas, σε κάλυψα; Υπάρχει και η πληροφόρηση εκ των έσω, δεν μπορώ να πω περισσότερα. Επειδή είχες αναφέρει τα παραπάνω. Τι είδους ενημέρωση έχεις ?? Επίσης εγώ ήμουν ο πρώτος που έγραφα ότι δεν πρέπει να επηρεάσουμε το κόσμο και να δημιουργούμε ένα αρνητικό κλίμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mger Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 μέσα σε 20 μέρες δεύτερη φορά για εμένα bootloop τη στιγμή που πήγα να ανοίξω το WiFi... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. May 8, 2016 Author Administrators Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 (edited) Επειδή είχες αναφέρει τα παραπάνω. Τι είδους ενημέρωση έχεις ?? Αφού έκανες παράθεση το μήνυμα μου, έπρεπε να βάλεις και το ακριβώς από πάνω που είναι και η απάντηση στην ερώτηση σου... Δυστυχώς έχουν αυξηθεί τα συμβάντα και οι ανάγκες για νέες πλακέτες με αποτέλεσμα να έχει πλέον πρόβλημα αποθέματος η εταιρία, προσπαθούν ωστόσο να εξυπηρετήσουν, τουλάχιστον υπάρχει η πρόθεση... Αυτό λοιπόν τι σχέση εχει με τις καταγγελίες που συζητούνται στα τελευταία post; Η μόνη καταγγελια που θα μπορούσε να ευσταθεί είναι για τον φίλο που του είπαν οτι εχει κάνει root τη συσκευη του και ειναι εκτος εγγύησης. Αυτό όμως ειναι κάτι που αφορά αυτόν και την εταιρία, όχι όλους τους κατόχους G4. Για όλους τους υπόλοιπους, η συσκευη βγάζει πρόβλημα και η εταιρία καλύπτει την επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης, τι άλλο να κάνει δηλαδή; Όλα τα αλλα που συζητάμε δεν έχουν κανένα νόημα λοιπόν και πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν, αρκετά. Edited May 8, 2016 by athanaso77 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 (edited) Αφού έκανες παράθεση το μήνυμα μου, έπρεπε να βάλεις και το ακριβώς από πάνω που είναι και η απάντηση στην ερώτηση σου... Αυτό λοιπόν τι σχέση εχει με τις καταγγελίες που συζητούνται στα τελευταία post; Η μόνη καταγγελια που θα μπορούσε να ευσταθεί είναι για τον φίλο που του είπαν οτι εχει κάνει root τη συσκευη του και ειναι εκτος εγγύησης. Αυτό όμως ειναι κάτι που αφορά αυτόν και την εταιρία, όχι όλους τους κατόχους G4. Για όλους τους υπόλοιπους, η συσκευη βγάζει πρόβλημα και η εταιρία καλύπτει την επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης, τι άλλο να κάνει δηλαδή; Όλα τα αλλα που συζητάμε δεν έχουν κανένα νόημα λοιπόν και πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν, αρκετά. Καλημέρα! Έτσι ακριβώς. Το forum δεν μπορεί αλλά ουτε και πρέπει να πάρει κάποια θέση προς την μια ή την άλλη πλευρά. Είναι διαδικτυακός χώρος έκφρασης για όλα τα μέλη και δεν θα πρέπει ούτε να εκπροσωπεί ούτε να προωθεί απόψεις και ενέργειες μελών ή ομάδας μελών ή εταιρειών. Τα παιδιά που έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα, εφόσον το θέλουν οι ίδιοι, θα πρέπει να οργανωθούν και να δράσουν όλοι μαζί για να διεκδικήσουν με μεγαλύτερη πιθανότητα επιτυχίας αυτό που θέλουν. Είναι καθαρά δικο τους θέμα και δεν αφορά τα υπόλοιπα μέλη παρά μόνον αλλους "παθόντες", εφόσον επιθυμούν και αυτοί ν' ακολουθήσουν στις όποιες ενέργειες θα κάνει η ομάδα. Εγώ εκεί που διαφωνώ είναι στην άποψη οτι δεν θα πρέπει να ποστάρουν σχετικά με τις ενέργειές τους στο νήμα. Το θεωρώ λάθος και υιοθέτηση μονόπλευρης στάσης από πλευράς φόρουμ υπέρ του αντιπροσώπου/επισκευαστή. Και να αιτιολογήσω το γιατί. Είναι μια κίνηση μιας ομάδας μελών. Θα πρέπει να αναφέρεται στο νήμα ώστε να μαθαίνουν και άλλα μέλη τα οποία έχουν και αυτά το ίδιο πρόβλημα και που πολύ πιθανών να επιθυμούν να λάβουν μέρος και αυτά στην/στις κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, ενδυναμώνοντας την. Δεν είναι σωστό απο πλευράς φόρουμ να "πνίξει" την κίνηση, λέγοντας "συνεννοηθείτε με πμ". Πως θα γίνουν αντιληπτές οι προθέσεις τους και οι κινήσεις τους απο αλλους " ομοιοπαθείς"? Φιλοξενεί δεν υιοθετεί! Τες πα, είναι άποψή μου και τίποτα περισσότερο. Άλλοι αποφασίζουν. Sent from my Galaxy Tab Pro using Tapatalk! Edited May 8, 2016 by fanatikos Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Green_Dragon Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Καλημέρα παιδιά Ενδιαφέρομαι για αγορά του κινητού, αλλά με προβληματίζει το γνωστό πρόβλημα του bootloop. Υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξω στην έρευνα αγοράς για να περιορίσω όσο γίνεται την πιθανότητα αυτή Π.Χ κατάστημα, προέλευση, παρτίδα;;; Ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikaki71 Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 (edited) Καλημέρα παιδιά Ενδιαφέρομαι για αγορά του κινητού, αλλά με προβληματίζει το γνωστό πρόβλημα του bootloop. Υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξω στην έρευνα αγοράς για να περιορίσω όσο γίνεται την πιθανότητα αυτή Π.Χ κατάστημα, προέλευση, παρτίδα;;; Ευχαριστώ! Κανενας απο αυτους τους παραγοντες που ανεφερες δεν περιοριζουν το ενδεχομενο του bootloop,γιατι δεν περιοριζεται!Ειναι καθαρα θεμα τυχης..Εγω πχ εχω παρτιδα 506,αγορα πριν 1 χρονο ακριβως και δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο,και ενας φιλος το πηρε πριν μια εβδομαδα και χτες εφαγε bootloop!! Edited May 8, 2016 by nikaki71 Παράθεση Poco X3 nfc 6/128 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis12a Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Έτσι να συνεχίσει η Lg. Τώρα που το G5 θα πιάσει πάτο και δώρο να μας το κάνουν δεν θα το παίρνουμε να της πει κάποιος. Αλλάζουν την πλακέτα και για κάποιο λόγο φαίνεται μετά ρουταρισμένη η συσκευή. Γιατί να μην πιστέψω κι εγώ λοιπόν στην ανικανότητά τους να βρουν και να επιλύσουν το θέμα, ότι ρουτάρουν επί τουτου τις συσκευές , ώστε όταν ξαναπάνε (γιατί καθώς φαίνεται αρκετές θα ξαναπάνε) να τις πετάνε εκτός εγγύησης? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Green_Dragon Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Κατάλαβα, είναι θέμα τύχης και αν θέλεις παίρνεις το ρίσκο! Οπότε μπλέκεις με το service...Γνωρίζεις αν η διαδικασία είναι απλή και πόσο καιρό παίρνει;;; Και ένα τελευταίο: Αν αλλαχτεί ή πλακέτα, τι ακριβώς παίζει με την εγγύηση;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikaki71 Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Κατάλαβα, είναι θέμα τύχης και αν θέλεις παίρνεις το ρίσκο! Οπότε μπλέκεις με το service...Γνωρίζεις αν η διαδικασία είναι απλή και πόσο καιρό παίρνει;;; Και ένα τελευταίο: Αν αλλαχτεί ή πλακέτα, τι ακριβώς παίζει με την εγγύηση;;; Ακριβως αυτο.Αν υπαρχουν ανταλλακτικα στην καλυτερη περιπτωση παει χρονικα 1 εβδομαδα με 10 μερες.Τωρα με την εγγυηση μετα δεν ξερω τι παιζει...Λογικα θα παιρνεις εγγυηση για την νεα πλακετα,αλλα δεν ξερω ποσο. Παράθεση Poco X3 nfc 6/128 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teokeh Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Εδω διαβάζω τρελά πράγματα από άτομα τα οποία δεν έχουν πρόβλημα καν αλλά είναι με κάποιο παράξενο τροπο ήδη θιγμένοι και συμμετέχουν ενεργά σε όλο αυτό!:confused: Αν προσέξεις καλά, θα δεις ό,τι το θέμα με το G4 δεν αγγίζει μόνο το πρόβλημα του Bootloop πλέον, αλλά την αξιοπιστία της εταιρίας LG και την αντιμετώπισή της απέναντι στους πελάτες της. Ακούγονται διάφορα για δήθεν ρουταρίσματα που δεν έχουν γίνει ποτέ, με Γκεμπελικές μεθόδους τύπου "τα δικά μας είναι καλύτερα, δε μπορείτε να μιλήσετε στον τεχνικό γιατί έτσι θέλω", τα οποία μένει να διαψευστούν ή να επαληθευθούν φυσικά. Κάποιος μπορεί να μην έχει G4 αλλά κάποιο άλλο προιόν της ίδιας εταιρίας. Δεν θα ήταν καθόλου παράλογο να δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα διότι, αν οι πληροφορίες ευσταθούν, σήμερα "εσύ" αύριο "εγώ". Το θέμα πλέον ενδιαφέρει όλους μας και όχι μόνο τους χρήστες του εν λόγω κινητού. Αυτό είναι προφανές πλέον και καλό θα ήταν να το κατανοήσουν όλοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikaki71 Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Αν προσέξεις καλά, θα δεις ό,τι το θέμα με το G4 δεν αγγίζει μόνο το πρόβλημα του Bootloop πλέον, αλλά την αξιοπιστία της εταιρίας LG και την αντιμετώπισή της απέναντι στους πελάτες της. Ακούγονται διάφορα για δήθεν ρουταρίσματα που δεν έχουν γίνει ποτέ, με Γκεμπελικές μεθόδους τύπου "τα δικά μας είναι καλύτερα, δε μπορείτε να μιλήσετε στον τεχνικό γιατί έτσι θέλω", τα οποία μένει να διαψευστούν ή να επαληθευθούν φυσικά. Κάποιος μπορεί να μην έχει G4 αλλά κάποιο άλλο προιόν της ίδιας εταιρίας. Δεν θα ήταν καθόλου παράλογο να δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα διότι, αν οι πληροφορίες ευσταθούν, σήμερα "εσύ" αύριο "εγώ". Το θέμα πλέον ενδιαφέρει όλους μας και όχι μόνο τους χρήστες του εν λόγω κινητού. Αυτό είναι προφανές πλέον και καλό θα ήταν να το κατανοήσουν όλοι. +1000!!!:up: Παράθεση Poco X3 nfc 6/128 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Swimmer21 Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 (edited) Καταλαβαινετε λοιπον τωρα γιατι εκραζα και φωναζα σε ολα τα φορουμ και εδω και στο reddit κλπ για το κινητο και το θεμα του bootloop (κυριως για το θεμα της εξεύρεσης λυσης) πριν καν αγορασω το κινητο, το οποιο και αγορασα πριν 1 μηνα.. Υπαρχει παντελής ελλειψη ενδιαφεροντος απο τους τεχνικους στο να μαθουν τι φταιει και να το επιλυσουν.. ή εστω να επικοινωνησουν με την επισημη LG να μαθουν τι συμβαινει.. Ισως και εγω αν επαιρνα χαμηλο μισθο (δεν ξερω τι παιρνουν) να μην ειχα τοσο ενδιαφερον, αλλα αν γινομουν τεχνικος θα ειχα το μικροβιο της περιέργειας και με το ευρος των συσκευων που εχουν και τα εργαλεια κλπ θα το εψαχνα το θεμα παραπανω.. Κριμα να εχουμε τετοια αντιμετωπιση σε τετοιες εποχες που 300 ευρω ειναι πλεον ενας μισθος. Προσωπικα εγω εχω μεινει στο οτι δεν κανουμε επαναφορα κατα το σεταρισμα, παρα μονο Setup As New, και δεν κανουμε firmware update χωρις hard reset, και ολα αυτα βασει της "ερευνας" που εκανα στο ιντερνετ, σε φορουμ και απο μαρτυριες κατοχων, και ταυτοχρονα την ιδια συμβουλη δινει πλεον και η procordia. 1 μηνα τωρα δεν εχω καποιο θεμα, και αυτο ειναι μια ενδειξη οτι το παραπανω ειναι μια λυση ισως, ειδικα αν λαβουμε υποψιν οτι κινητα ιδιας παρτιδας 2016+ εμφανισαν bootloop κατευθειαν, τα περισσοτερα με update χωρις hard reset ή εκαναν επαναφορα απο Google. Φυσικα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις που κι αυτο ειναι ενα θεμα. Γι αυτο ολοι οσοι πεσουν σε bootloop καλο ειναι να γραφουν ποτε εγινε, (ετσι ξαφνικα; ενω ανοιξατε WIFI; κλπ), αν εφτιαξε με hard reset, τι παρτιδα ειναι, απο που το πηρατε, κλπ ωστε να εχουμε ενα υποτυπώδες database. Επισης ενα αλλο θεμα το οποιο δεν εχουμε αγγιξει πολυ και δεν εχω και τις γνωσεις για να το ψαξω παραπανω ειναι ο κωδικος της καθε μητρικης που περιεχει ενα (1.0) ή (2.0) που υποδηλωνει τη σειρα κατασκευης της μητρικης αν εχω καταλαβει σωστα.. Συσκευες του 2016 συνεχιζουν να εχουν την 1.0 ενω καποιες αλλες την 2.0.. Edited May 8, 2016 by Swimmer21 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Αν προσέξεις καλά, θα δεις ό,τι το θέμα με το G4 δεν αγγίζει μόνο το πρόβλημα του Bootloop πλέον, αλλά την αξιοπιστία της εταιρίας LG και την αντιμετώπισή της απέναντι στους πελάτες της. Ακούγονται διάφορα για δήθεν ρουταρίσματα που δεν έχουν γίνει ποτέ, με Γκεμπελικές μεθόδους τύπου "τα δικά μας είναι καλύτερα, δε μπορείτε να μιλήσετε στον τεχνικό γιατί έτσι θέλω", τα οποία μένει να διαψευστούν ή να επαληθευθούν φυσικά. Κάποιος μπορεί να μην έχει G4 αλλά κάποιο άλλο προιόν της ίδιας εταιρίας. Δεν θα ήταν καθόλου παράλογο να δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα διότι, αν οι πληροφορίες ευσταθούν, σήμερα "εσύ" αύριο "εγώ". Το θέμα πλέον ενδιαφέρει όλους μας και όχι μόνο τους χρήστες του εν λόγω κινητού. Αυτό είναι προφανές πλέον και καλό θα ήταν να το κατανοήσουν όλοι. Ναι, κοίτα δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα! Έχω τηλεόραση LG, κλιματιστικό LG και ψυγείο LG! Λες να μου αρνηθούν την εγγύηση λόγω ρουταρισματος? :p Ένας κάτοχος κινητού LG ,ας πούμε G2, με κιτρινισμενη οθόνη είχε πρόβλημα εγγύησης λόγω ρουταρισματος? Ένας κάτοχος G3 με ραγισμένο πλαίσιο? Προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι. Το bootloop και η ζημιά στην μητρική ΜΠΟΡΕΙ και να προκληθεί από ρουταρισμα και εγκατάσταση προβληματικου λογισμικού. Δεν είναι παράλογο αυτό που ισχυρίζονται. Αυτός/αυτοί λοιπόν που θίγονται από μια τέτοια γνωμοδότηση πρέπει να κάνουν οτι χρειάζεται για να την αντικρούσουν. Sent from my Galaxy Tab Pro using Tapatalk! Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tommybertsen Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 (edited) Προσωπικα εγω εχω μεινει στο οτι δεν κανουμε επαναφορα κατα το σεταρισμα, παρα μονο Setup As New, και δεν κανουμε firmware update χωρις hard reset, και ολα αυτα βασει της "ερευνας" που εκανα στο ιντερνετ, σε φορουμ και απο μαρτυριες κατοχων, και ταυτοχρονα την ιδια συμβουλη δινει πλεον και η procordia. 1 μηνα τωρα δεν εχω καποιο θεμα, και αυτο ειναι μια ενδειξη οτι το παραπανω ειναι μια λυση ισως, ειδικα αν λαβουμε υποψιν οτι κινητα ιδιας παρτιδας 2016+ εμφανισαν bootloop κατευθειαν, τα περισσοτερα με update χωρις hard reset ή εκαναν επαναφορα απο Google. Φυσικα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις που κι αυτο ειναι ενα θεμα. Εγω το εχω δυο μηνες και παρολα αυτα για τιποτα δεν μπορω να ειμαι σιγουρος εν τελει. :) Φανταζομαι το αντιλαμβανεσαι. Επισης , καποιος πιο πανω εκανε hard reset και setup as new, και το ξαναπαθε. Οποτε δεν ισχυει αυτο κατα πασα πιθανοτητα. Το bootloop και η ζημιά στην μητρική ΜΠΟΡΕΙ και να προκληθεί από ρουταρισμα και εγκατάσταση προβληματικου λογισμικού. Δεν είναι παράλογο αυτό που ισχυρίζονται. Αυτός/αυτοί λοιπόν που θίγονται από μια τέτοια γνωμοδότηση πρέπει να κάνουν οτι χρειάζεται για να την αντικρούσουν. Sent from my Galaxy Tab Pro using Tapatalk! Ειναι παραλογο αυτο που ισχυριζονται. Δηλαδη τα παιδια ειναι τρελοι που λενε οτι δεν εχουν κανει root; Ειδικοτερα αυτοι που γνωριζουν και 5 πραγματα. Για να γινει root σε 6.0 θελει ξεκλειδωμα πρωτα. Ειναι δυνατον να τους πετανε ενα "μπορει να εγινε ρουτ απο εφαρμογη του playstore" και να μη τους δειχνουν τον τροπο που το "ανακαλυψαν" ; Με ποιο δικαιωμα; Με το "ετσι θελω" ; Επισης , εχω το Optimus G εδω και 3 χρονια χωρις να κανει κιχ, και καθε εφαρμογη που δε συμβαδιζε, απλα δεν εμφανιζοταν στο play store. Αν τωρα βαζουν βλακειες απο εξωτερικες πηγες, προβλημα τους. Δε νομιζω ομως οτι θα προκαλουσαν bootloop. Αυτα μονο στη συγκεκριμενη συσκευη συμβαινουν. Edited May 8, 2016 by tommybertsen Παράθεση http://mowned.com/sig/tommybertsen.smart.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Swimmer21 Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Εγω το εχω δυο μηνες και παρολα αυτα για τιποτα δεν μπορω να ειμαι σιγουρος εν τελει. :) Φανταζομαι το αντιλαμβανεσαι. Επισης , καποιος πιο πανω εκανε hard reset και setup as new, και το ξαναπαθε. Οποτε δεν ισχυει αυτο κατα πασα πιθανοτητα. Γι αυτο ανεφερα πως υπαρχουν και οι εξαιρεσεις και αυτες συμβαινουν σε ολα τα κινητα για Χ, Ψ λογους.. Και εγω θα μπορουσα να ισχυριστω οτι σε αυτους που ξαναπαθαινουν bootloop βαζουν "επισκευασμενες" μεταχειρισμενες πλακετες αλλων τηλεφωνων και δοκιμαζουν ετσι στη πραξη αν βρηκαν καποια λυση στο προβλημα κλπ Να ρωτησω κατι.. Αν με την συσκευη προς service παμε και μια υπευθυνη δηλωση επικυρωμενη κανονικα οτι δεν εχουμε κανει root το κινητο και δεν εχουμε επεμβει στο λογισμικο του με κανενα τροπο, ετσι δεν παιζει να διασφαλισουμε οτι δεν θα μας πουν και σε εμας καμια πατατα μετα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teokeh Δημ. May 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. May 8, 2016 Ναι, κοίτα δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα! Έχω τηλεόραση LG, κλιματιστικό LG και ψυγείο LG! Λες να μου αρνηθούν την εγγύηση λόγω ρουταρισματος? :p Ένας κάτοχος κινητού LG ,ας πούμε G2, με κιτρινισμενη οθόνη είχε πρόβλημα εγγύησης λόγω ρουταρισματος? Ένας κάτοχος G3 με ραγισμένο πλαίσιο? Προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι. Το bootloop και η ζημιά στην μητρική ΜΠΟΡΕΙ και να προκληθεί από ρουταρισμα και εγκατάσταση προβληματικου λογισμικού. Δεν είναι παράλογο αυτό που ισχυρίζονται. Αυτός/αυτοί λοιπόν που θίγονται από μια τέτοια γνωμοδότηση πρέπει να κάνουν οτι χρειάζεται για να την αντικρούσουν. Sent from my Galaxy Tab Pro using Tapatalk! Με συγχωρείς αλλά το ποστάρισμά σου είναι παντελώς άσχετο. Μιλάμε για συσκευές κινητής τηλεφωνίας, ούτε για ψυγείο ούτε για καταψύκτη. Να μένουμε εντός θέματος, καλό θα ήταν. Παράλογη είναι η αντιμετώπιση σε πελάτες και αυτά που λέγονται. Ναι και εγώ αν μου λέγανε για ρουτάρισμα χωρίς να έχω κάνει κάτι, θα ήθελα να μιλήσω σε τεχνικό και υπεύθυνο, όχι σε κάποια γραμματεία. Το θέμα έχει πάει στο ζήτημα αντιμετώπισης μιας κατάστασης και στο πόσο καλά μπορεί να αντιδράσει σε αυτήν μια εταιρία κολλοσός όπως η LG. Δε θα κάτσω να μπω σε αντιπαράθεση για να χουμε να λέμε, λίγο προσοχή στο τι λέμε και να κρατάμε κάποιο επίπεδο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.