redmanftw Δημ. July 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 Πήγα πάλι σήμερα και μου είπαν οτι χρειάζεται πάλι πλακέτα (3η φορά). Υπάρχει έλλειψη και δεν ξερουν πότε θα έχουν ξανά κομμάτια. Έστειλα email επιστολή στην LG για αντικατάσταση συσκευής με καινούρια. Απο ότι διαβάζω επειδή είμαι αλλοδαπός (ευρωπαική συσκευή) δεν δικαιούμαι αντικατάσταση απο την LG αλλά πρέπει να μου δώσουν επίσημο έγγραφο (σε τί μορφή;;; ) ώστε να πάω στο skroutzομάγαζο και να μου το αντικαταστήσουν εκεί. Ισχύει αυτό; Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία αντικατάστασης συσκευής; Όπως είναι λογικό μου έχουν σηκωθεί οι τρίχες απο τα νεύρα.... Τουλάχιστον μου έδωσαν συσκευή αντικατάστασης πρίν εκραγώ... Πως σου εδωσαν αλλη συσκευη αντικαταστασης και τι συσκευη σου εδωσαν? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. July 26, 2017 Administrators Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 Ω ρε φίλε... 3 φορές... Η η LG θα πρέπει να τις ανακλήσει τις συσκευές αυτές ή να μην τις έφτιαχνε καν. Ειλικρινά τώρα... αλλά αυτό που με εντυπωσίασε δεν είναι μόνο η γενική εμπειρία, όπου όλα τρέχουν ρολόι, αλλά και η κάμερα του. Αυτό με κάνει να μην αποχωριστω από τη συσκευή αυτή. Η κάμερα του όντως είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας και είναι κρίμα που αυτό το χαρακτηριστικό δεν προωθήθηκε όπως του άξιζε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
harogeo Δημ. July 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 Για να αλλάξουμε και λίγο θέμα, Εδώ και 3-4 μέρες μου ήρθε το OPP4.170623.014 update.Κάποια ελάχιστα FC που είχα με το προηγούμενο build φαίνεται να "έφυγαν" και γενικά αρκετά smooth το κινητό(όσο γίνεται για ένα κινητό με 2 gb RAM) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. July 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 Για να αλλάξουμε και λίγο θέμα, Εδώ και 3-4 μέρες μου ήρθε το OPP4.170623.014 update.Κάποια ελάχιστα FC που είχα με το προηγούμενο build φαίνεται να "έφυγαν" και γενικά αρκετά smooth το κινητό(όσο γίνεται για ένα κινητό με 2 gb RAM) Σταθεροποιείται αρκετά. Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
moshelas Δημ. July 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 (edited) Αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα -δευτερη φορά πλακετα- με άλλη συσκευή (G4) δεν έχω καταλάβει τι παίζει με συσκευές παραεισαγωγης. Αν μάθεις κάτι νεότερο γράψε εδώ η στείλε μου ένα pm. Το χρησιμοποιώ πολύ για δουλειά (φωτός) και μ πήγε πίσω κάτι μέρες με όλα αυτά που εχασα Ύστερα απο ψάξιμο , email κλπ κατέληξα στα εξής (για κινητά " Ευρωπαικά - παραεισαγωγής "): Η LG Ελλάδος καλύπτει με διετή εγγύηση αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του. Επίσης αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LG Ελλάδος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς. Οπότε πάμε στο κατάστημα αγοράς (σκρουτζομάγαζο). Αυτός αναλαμβάνει να στείλει τη συσκευή στην LG της χώρας προέλευσης οπού εκεί μπορεί , εκτός απο επισκευή , να γίνει αντικατάσταση προβληματικών συσκευών εφόσον κριθεί (απο εκείνους) απαραίτητο. Με άλλα λόγια για επισκευή μπορείς αντί για procordia να στείλεις τη συσκευή στη χώρα προέλευσης (μέσω του καταστήματος) με πιθανότητα αντικατάστασης με καινούρια. Βέβαια η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη..... Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα... Edited July 26, 2017 by moshelas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
strange_thomas Δημ. July 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 Ύστερα απο ψάξιμο , email κλπ κατέληξα στα εξής (για κινητά " Ευρωπαικά - παραεισαγωγής "): Η LG Ελλάδος καλύπτει με διετή εγγύηση αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του. Επίσης αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LG Ελλάδος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς. Οπότε πάμε στο κατάστημα αγοράς (σκρουτζομάγαζο). Αυτός αναλαμβάνει να στείλει τη συσκευή στην LG της χώρας προέλευσης οπού εκεί μπορεί , εκτός απο επισκευή , να γίνει αντικατάσταση προβληματικών συσκευών εφόσον κριθεί (απο εκείνους) απαραίτητο. Με άλλα λόγια για επισκευή μπορείς αντί για procordia να στείλεις τη συσκευή στη χώρα προέλευσης (μέσω του καταστήματος) με πιθανότητα αντικατάστασης με καινούρια. Βέβαια η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη..... Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα... 'Ασχημα τα νέα αν και αναμενόμενο. Το θέμα ειναι ποιο μαγαζί θα ασχοληθεί να το κάνει αυτο? Πολύ δύσκολο μου ακούγεται Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
redmanftw Δημ. July 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 Εδω δεν στο στελνουν οι ιδιοι στην procordia και θα το στειλουν στην χωρα εισαγωγης του? :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. July 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα... 4 φορές για αλλαγή πλακέτας; Sent from my iPad using Tapatalk Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Psylos_ Δημ. July 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2017 Πάντως από το νόμο ο πωλητής έχει την ευθύνη της εγγύησης. Άσχετα που στην Ελλάδα πάμε απευθείας στην αντιπροσωπεία για να γλιτώσουμε αναμονή. Και λέω ευθύνη εννοώντας ότι ο πελάτης με τον πωλητή έχει να κάνει μόνο με βάση το νόμο και με κανέναν άλλον. Παράθεση Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilberto Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Παρέλαβα τη συσκευή μετά από αντικατάσταση πλακέτας και δεν λειτουργεί ο proximity sensor. Εάν το πάω κατευθείαν στη procordia θα πληρώσω έξτρα ή να το στείλω πάλι μέσω LG ; Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Παρέλαβα τη συσκευή μετά από αντικατάσταση πλακέτας και δεν λειτουργεί ο proximity sensor. Εάν το πάω κατευθείαν στη procordia θα πληρώσω έξτρα ή να το στείλω πάλι μέσω LG ; Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Δοκίμασε να κανείς hard reset και αν δεν πας στην procordia για μα δουν τι συνεβει. Sent from my iPad using Tapatalk Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
strange_thomas Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Ύστερα απο ψάξιμο , email κλπ κατέληξα στα εξής (για κινητά " Ευρωπαικά - παραεισαγωγής "): Η LG Ελλάδος καλύπτει με διετή εγγύηση αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του. Επίσης αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LG Ελλάδος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς. Οπότε πάμε στο κατάστημα αγοράς (σκρουτζομάγαζο). Αυτός αναλαμβάνει να στείλει τη συσκευή στην LG της χώρας προέλευσης οπού εκεί μπορεί , εκτός απο επισκευή , να γίνει αντικατάσταση προβληματικών συσκευών εφόσον κριθεί (απο εκείνους) απαραίτητο. Με άλλα λόγια για επισκευή μπορείς αντί για procordia να στείλεις τη συσκευή στη χώρα προέλευσης (μέσω του καταστήματος) με πιθανότητα αντικατάστασης με καινούρια. Βέβαια η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη..... Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα... Μολης μιλησα με LG Ρουμανιας. Απο τη στιγμη που εχει αγοραστει Ελλαδα απο καταστημα Ελληνικό, δεν μπορουν να κανουν τιποτα. Ουτε υπάρχει η δυνατότητα να το στειλουμε μόνοι μας. Μου είπαν να επικοινωνήσω με την LG Ελλαδος. Του εξήγησα την πολιτική τους και μου απάντησε οτι σε αυτη την περίπτωση ευθύνη φέρει μόνο το κατάστημα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UsualSuspect Δημ. July 28, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2017 Πάντως από το νόμο ο πωλητής έχει την ευθύνη της εγγύησης. Άσχετα που στην Ελλάδα πάμε απευθείας στην αντιπροσωπεία για να γλιτώσουμε αναμονή. Και λέω ευθύνη εννοώντας ότι ο πελάτης με τον πωλητή έχει να κάνει μόνο με βάση το νόμο και με κανέναν άλλον. Εγώ πάντως όταν έστειλα mail στον πωλητή και του είπα για το bootloop, μου απάντησε ΑΜΕΣΩΣ και μου είπε να το στείλω procordia. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill1984aggelidi Δημ. July 31, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2017 Ύστερα απο ψάξιμο , email κλπ κατέληξα στα εξής (για κινητά " Ευρωπαικά - παραεισαγωγής "): Η LG Ελλάδος καλύπτει με διετή εγγύηση αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του. Επίσης αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LG Ελλάδος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς. Οπότε πάμε στο κατάστημα αγοράς (σκρουτζομάγαζο). Αυτός αναλαμβάνει να στείλει τη συσκευή στην LG της χώρας προέλευσης οπού εκεί μπορεί , εκτός απο επισκευή , να γίνει αντικατάσταση προβληματικών συσκευών εφόσον κριθεί (απο εκείνους) απαραίτητο. Με άλλα λόγια για επισκευή μπορείς αντί για procordia να στείλεις τη συσκευή στη χώρα προέλευσης (μέσω του καταστήματος) με πιθανότητα αντικατάστασης με καινούρια. Βέβαια η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη..... Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα...4 πλακέτα??? Έλεος η πρώτη να αντέχει μήνες και οι επόμενες μέρες? Εγώ πιστεύω ότι τις επισκευάζουν εδώ Ελλάδα και δε έρχεται νέα πλακέτα για αυτό υπάρχουν τόσα θέματα μετά Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. July 31, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2017 4 πλακέτα??? Έλεος η πρώτη να αντέχει μήνες και οι επόμενες μέρες? Εγώ πιστεύω ότι τις επισκευάζουν εδώ Ελλάδα και δε έρχεται νέα πλακέτα για αυτό υπάρχουν τόσα θέματα μετά Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Το παραστατικό γράφει για 'Refurbished', δηλαδή ανακατασκευασμένο. Μήπως εκείνες τις πλακέτες επισκευάζονται και μετά μπαίνουν στο τηλέφωνο; Δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό, μια θεωρία έκανα... Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
moshelas Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 (edited) Το παραστατικό γράφει για 'Refurbished', δηλαδή ανακατασκευασμένο. Μήπως εκείνες τις πλακέτες επισκευάζονται και μετά μπαίνουν στο τηλέφωνο; Δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό, μια θεωρία έκανα... πιθανότατα.. ειδικά εάν είναι θέμα , οπως λέγεται , με κάποιες κολλήσεις στην πλακέτα , τότε ίσως είναι εύκολη η "ανακατασκευή". Ακόμα waiting spare part είμαστε.. Θα έρθει να μας βρεί στην παραλία ο φίλος μου (πλέον) από τα ΕΛΤΑ. Edited August 1, 2017 by moshelas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 πιθανότατα.. ειδικά εάν είναι θέμα , οπως λέγεται , με κάποιες κολλήσεις στην πλακέτα , τότε ίσως είναι εύκολη η "ανακατασκευή". Ακόμα waiting spare part είμαστε.. Θα έρθει να μας βρεί στην παραλία ο φίλος μου (πλέον) από τα ΕΛΤΑ. Εγώ ακόμη στο 'Received' είμαι κολλημένος εδώ και μια εβδομάδα. Ας κάνω λίγη υπομονή μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας και θα τους στείλω email για το τι γίνεται. Εσύ από πότε το έστειλες το τηλέφωνό σου; Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
redmanftw Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 Eγω οταν το ειχα στειλε παντως οι αχρηστοι στα ελτα βαριοντουσαν να ερθουν να παραλαβουν την συσκευη απο το σπιτι και αναγκαστικα εγω τους το πηγα και εγω πηγα να το παραλαβω...πολυ κακη εξυπηρετηση φυσικα μου ειπαν διαφορες δικαιολογιες οτι δεν εχουν ατομα κλπ κλπ κλπ ας κλεισουν τοτε να ησυχασουμε και απο αυτους,περιμενεις που περιμενεις ποσες μερες την procordia εχεις και αυτους και θελουν 3 μερες για να σου στειλουν ενα πραγματακι σε μια αποσταση ενος χιλιομετρου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
moshelas Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 Εσύ από πότε το έστειλες το τηλέφωνό σου; Τρίτη 25/7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 (edited) Τρίτη 25/7 Και το δικό μου 25/7 έφτασε στην Procordia. Edited August 1, 2017 by zurabi_97 Διόρθωση Ορθογραφικού Λάθους Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gilberto Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 Δοκίμασε να κανείς hard reset και αν δεν πας στην procordia για μα δουν τι συνεβει. Sent from my iPad using Tapatalk Το πήγα τελικά και δεν είχαν κάνει βαθμονόμηση του αισθητήρα. Σε μια μέρα ήταν έτοιμο. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 Eγω οταν το ειχα στειλε παντως οι αχρηστοι στα ελτα βαριοντουσαν να ερθουν να παραλαβουν την συσκευη απο το σπιτι και αναγκαστικα εγω τους το πηγα και εγω πηγα να το παραλαβω...πολυ κακη εξυπηρετηση φυσικα μου ειπαν διαφορες δικαιολογιες οτι δεν εχουν ατομα κλπ κλπ κλπ ας κλεισουν τοτε να ησυχασουμε και απο αυτους,περιμενεις που περιμενεις ποσες μερες την procordia εχεις και αυτους και θελουν 3 μερες για να σου στειλουν ενα πραγματακι σε μια αποσταση ενος χιλιομετρου Εκεί που μένω εγώ, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν αν να έρθουν ή να περάσω από εκεί. Φυσικά τους είπα ότι θα περάσω εγώ. Νομίζω και το τι άτομο σου τύχει εκεί. ΠΧ, παρήγγειλα μια θήκη για το 5Χ και πέρυσι ήμουν στο 2ο πόδι Χαλκιδικής, όταν τους πήρα, μου μηλούσαν με αγένεια.... Ενώ στο υποκατάστημα των Ν. Μουδανιών ποιο ευγενικοί είναι... Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill1984aggelidi Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 Το παραστατικό γράφει για 'Refurbished', δηλαδή ανακατασκευασμένο. Μήπως εκείνες τις πλακέτες επισκευάζονται και μετά μπαίνουν στο τηλέφωνο; Δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό, μια θεωρία έκανα...Refurbished in Greece αν είναι τότε όλα εξηγούνται...... Από την στιγμή που η ίδια η LG Greece δε τα επισκευάζει τότε πως αφήνει this party εταιρεία να τα επισκευάζει??? Εγώ λέω κάποιος αν μπορεί να μάθει από πού έρχονται οι επισκευασμενες πλακέτες Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
strange_thomas Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 (edited) Refurbished in Greece αν είναι τότε όλα εξηγούνται...... Από την στιγμή που η ίδια η LG Greece δε τα επισκευάζει τότε πως αφήνει this party εταιρεία να τα επισκευάζει??? Εγώ λέω κάποιος αν μπορεί να μάθει από πού έρχονται οι επισκευασμενες πλακέτες Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Αν βάλεις το imei σε κάποια σχετικά σάιτ σου λέει τα στοιχεία της πλακέτας πχ χώρα προέλευσης κτλ. Εμένα από Ρουμανία που είχα αρχικά μου βάλανε Γερμανίας. Όποτε αυτό και μόνο καταρρίπτει τον μύθο περί παράεισαγωγής αφού ένα κινητό αν αλλάξει 2-3 φορές πλακέτα είναι ότι να ναι μετά η κατάσταση. Επίσης είναι άξιο απορίας που βρήκαν την γερμανική πλακέτα και με ποια δικαιοδοσία την βάλανε σε κινητό από Ρουμανία από τη στιγμή που είναι τόσο "τυπικοί" με τις πολιτικές τους περί παράεισαγωγής και αντικατάστασης. Άραγε αν σε ένα ελληνικό δεν έχουν αναταλλακτικο θα βάλουν πλακέτα από άλλη χώρα? Επίσης μετά το ιμει θα αλλάξει και θα παραπέμπει στην Χ χώρα θα το αντιμετωπίσουν ως παράεισαγωγής? Επίσης ένα άλλο ερώτημα, έστω ότι αγοράσεις από το Πλαίσιο το lg g6 το οποίο δε θα είναι μάλλον ελληνικό αφού LG Hellas παπαλα. Αν σου χαλάσει τι θα κάνουν? Θα το αντιμετωπίσουν σαν Σκρουτζομαγαζο το πλαίσιο? Γιατί από την εμπειρία μου το public και η βονταφον πουλάνε χρονια κομμάτια μη ελληνικά. Edited August 1, 2017 by strange_thomas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Xander Δημ. August 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2017 'Έσκασε' και το δικό μου. Ευτυχώς κατάφερα βάζοντας το στην κατάψυξη για 15 λεπτά να κλειδώσω bootloader για να το στείλω στο service. Μια συμβουλή προς τους κατόχους να έχουν πάντα μαζί τους ένα back up τηλέφωνο καθώς το κινητό δεν είναι καθόλου αξιόπιστο και μπορεί να σε κρεμάσει όταν το χρειάζεσαι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.